Науково-методичний центр



Сторінка1/5
Дата конвертації18.04.2017
Розмір0.93 Mb.
  1   2   3   4   5



Управління освіти міської ради

НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР

м. Енергодар







document





  • Ми навчаємо не для школи, а для життя

( Сенека)


  • Існує схожість поміж пошуками нових ідей та пошуками щастя: в обох випадках кращим виявляють обхідний шлях

( Ч.Таунс)


  • Коли продовжуємо себе у своїх вихованцях, ми творимо не тільки людину, ми творимо сам час. Дух часу, взаємини між людьми – все це залежить від того, які ми з вами, яка школа



(В.О.Сухомлинський)


  • Недостатньо отримувати знання – треба знайти їм застосування. Недостатньо тільки бажати – треба творити

(Й.Ґете)


  • Усі хочуть, щоб їх цінували. Якщо ви цінуєте когось, не робіть з цього секрету


(Мері Кей Еш)




Р у б р и к и н о м е р а:


  • у Міністерстві освіти і науки

  • управлінська діяльність

  • організація навчально-виховного процесу

  • науково-методичний супровід

  • інклюзивна освіта

  • професійна компетентність

  • психологічний супровід навчально – виховного процесу

  • виховання особистості

  • основи здоров’я

  • класному керівнику




  • профільне навчання




  • логопедична служба



  • на допомогу фахівцеві

  • сценарії свят, виховних заходів

  • шкільна бібліотека

















Зміст

Назва видання



Видавництво

Пр.

У Міністерстві освіти і науки, молоді та спорту

*

- Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку надання одноразової адресної допомоги молодим працівникам, залученим до роботи в селах і селищах, та переліку професій ( спеціальностей, напрямів підготовки) за якими надається така допомога» від 11 липня 2013 року № 587

- Лист Міністерства освіти і науки України « Про застосування Типового положення про атестацію педагогічних працівників» від 10 вересня 2013 року №1/9- 617



Практика управління закладом освіти

10

Мцфер




Управлінська діяльність




Андрієнко Т. План – календар роботи школи на навчальний рік

Завуч

18

Шк.світ




*

- Рожнятовська І. «Інформатизація шкіл зробить навчальний процес зручним та цікавим» ( інтерв’ю з С. Мартинюк)

- Планування роботи школи на навчальний рік

- Бізюк Л. та н... Управлінські рішення: накази


Завуч

17

Шк.світ




*

- Бойко Н. Інтерактивне управління закладом освіти

- Тітова Н. Педагогічний менеджмент. Управлінська діяльність

- Мицька М. Управління інноваційними процесами

- Пилипченко Н. Комунікація в управлінській діяльності



Директор школи

19

Шк.світ




*

- Василенко Н.В. Нові стандарти загальної середньої освіти

- Люшин М.О. Створення й організація роботи експертних груп під час атестації педагогічних працівників



Управління школою

28-30

Основа




*

- Овечкіна Т. Проектна діяльність ЗНЗ

- Воробей Н. Маркетингова діяльність

- Котлярова Н. Створюємо нову школу

- Ордановська Л., Шелакін В. Плануємо роботу навчального закладу



Директор школи

20

Шк.світ




*

- Нові нормативні документи у сфері освіти

- Харченко С. Організація роботи з документами у загальноосвітніх навчальних закладах

- Діяльність комісії навчального закладу з проведення експертизи цінності документів: нормативно – правові документи

- Клименко А. Зарахування на роботу молодого спеціаліста

- Шамбір Н. Законодавчі новації щодо обчислення страхового стажу та перерахунку пенсій


Практика управління закладом освіти

10

Мцфер




Організація навчально-виховного процесу

*

- Ластовецький В.В. та ін.… Наші учні варті якісніших підручників

- Біляніна О.А. Підготовка учнів до підсумкового контролю



Завучу. Усе для роботи

17-18

Основа




*

- Марченко І.А. Розвиток здібностей і обдарувань ліцеїстів

- Рябчук Т.Ф. Наступність і перспективність у роботі зі здібними і обдарованими дітьми



Управління школою

25-27

Основа




*

- Фролова Т.І. Інноваційні підходи до формування художньо – естетичних смаків у школярів

- Федорець М.О. Урок іноземної мови в школі ХХІ століття



Управління школою

28-30

Основа




*

- Глазунов М.М. Педагогічне керівництво професійним самовизначенням учнів

- Швентицкієне А. та ін... Підвищення привабливості освітнього навчального закладу



Педагогічна майстерня

10

Основа




*

- Балюк В., Хомуха О. Предметні тижні у школі

- Фомін О., Рубанова Т. Шкільне наукове товариство



Завуч

20

Шк.світ




Науково-методичний супровід

*

- Бухтіярова Т.Я. Освітній проект «Професійна компетентність»

- Никитюк Л.В. Вивчення, узагальнення й упровадження педагогічного досвіду

- Голобородова М.М. План роботи районного методичного кабінету


Завучу: Усе для роботи

17-18

Основа




*

-Федорець М.О. Технологія модульного навчання в системі сучасної шкільної освіти

- Гончарова Н.В. Нормативне забезпечення діяльності наукового товариства учнів



Управління

школою


25-27

Основа







Созанская Е. Акмеологический подход к организации школьной методической службы

Школа

9

Шк.світ







- Система внутрішньо шкільної методичної роботи

Завуч

17

Шк.світ




*

- Адамова А. Методична робота в школі

- Родіонова Р. Робота над науково- методичною темою



Директор школи

18

Шк.світ




*

- Ряска О.Г. Педагогічна рада «Імідж сучасного педагога»

- Дьоміна О.О. Педагогічний міст як активна форма роботи з обміну досвідом

- Сташевська І.Є. Організація методичної роботи в школі

- Суховерхова Л.П. Організація роботи шкільних методичних об’єднань

- Коваль С.О. Методичний супровід обдарованих і талановитих дітей

- Пащук М.О. Опіновуємо секрети вічної професії вчителя



Управління школою

28-30

Основа




*

- Методичний день учителя

- Гриценко Н. Розвиваємо творчий потенціал учнів. Виступ на семінарі

- Стульмащук С. , Вінницька Н. Інформаційно – комунікаційні технології в інформаційно – освітньому просторі ЗНЗ

- Хомуха О. Інноваційні технології навчання як засіб розвитку творчих здібностей учнів.



Завуч

19

Шк.світ




*

- Стойкова В. Управління якістю організації профільного навчання на регіональному рівні

- Барановська Т. Система підтримки обдарованої молоді

- Селютіна Н. Індивідуалізація та диференціація методичної роботи з учителями математики

- Коваленко М. Моніторингове дослідження

- Пахолівецька М. Як стати майстром педагогічної праці

- Ковальчук В. Сучасний методичний кабінет: нова якість діяльності

- Своя дорога до вершини


Методист

10

Шк.світ




*

- Білоус І. Планування та організація роботи методичних об’єднань школи – гімназії

- Ковальська Т. Цільовий проект «Моніторинг якості навчання»

- Мирончук О. Компетентність випускника школи. Заняття з елементами тренінгу для вчителів

- Усатова К. Впровадження ІКТ у навчальну та методичну роботу школи

- Косминська С. Проектна діяльність – шлях до міжкультурного спілкування

- Антонів Г. Яромарок педагогічних знахідок. Інтерактивні прийоми на уроках



Школа

10

Шк.світ




*

- Нікіфорова Т.І. Кроки до нового стилю життя

- Кульчейко О.В., Шараєвська Н.Г. Методика організації інноваційної діяльності в школі

- Де5мченко О.М. Як стати справжням учителем

- Драганова І.І. Самоосвітня діяльність учителя в між курсовий період

- Прокопенко Л.Г. Справжній учитель. Хто він? ( тренінг – гра)

- Ягодзинська В.І. Використання інтерактивних методів навчання

- Лойтаренко О.П. Портфоліо шкільного методичного кабінету

- Голободова М.М. Програма розвитку районного методичного кабінету на 2013-2018 рр.

- Бубирь Н.О. Методичний семінар – тренінг

- Марченко І.А. Дослідно – експериментальна діяльність у загальноосвітньому навчальному закладі: організаційно – методичний аспект



Завучу. Усе для роботи

19-20

Основа




*

- Ковалевська Л.І. Учительська професія – це людинознавство

- Юдіна М.В. Учительська абетка



Педагогічна майстерня

10

Основа







Яковцева І. Експертне самооцінювання професійної діяльності педагога

Завуч

20

Шк.світ




*

- Калинкіна С. Методична розробка виховного заходу

- Система роботи вчителя. Семінар



Завуч

21

Шк.світ




Інклюзивна освіта

*

-Кулик В. Аутичні діти: які вони?

- Тороп К., Кривошея С. Мультидисциплінарна команда як невід’ємна складова корекційно –освітнього процесу



- Нижник Л. Взаємодія сім’ї та школи як передумова успішного навчання дитини

Психолог

17

Шк.світ







Кравчук Н., Карпенко І. Інклюзивна освіта в дії

Директор школи

18

Шк.світ







Акішина С.В. Інклюзивні класи. Умови, можливості, перспективи

Початкове навчання та виховання

27

Основа







Колупаєва А. Досвід реалізації інклюзивної освіти в країнах Європи

Завуч

19

Шк.світ







Луценко І. Роль асистента вчителя в організації навчально – виховного процесу у класі з інклюзивним навчанням

Практика управління закладом освіти

10

Мцфер




Професійна компетентність




Савельєва Л. Семінар – практикум для педагогів з теми «Компетенції та компетентнісний підхід у сучасній освіті»

Завуч

18

Шк.світ




*
















Психологічний супровід навчально – виховного процесу




Калошин В.Ф. Особливості розвитку творчості учнів

Завучу. Усе для роботи

17-18

Основа




*

- Гончаренко Т. І знову навчання, практика, самоаналіз

- Вишинська Т. Психологічні аспекти Інтернет – залежності у старшокласників

- Мельник О. У пошуках сонечка. Діагностична гра

- Гончар І. Особистісне зростання педагогів ( тренінг)

- Пріб Т. Маніпуляція свідомістю дитини. Що чи хто керує поведінкою дитини?

- Таланова Ю., Єремеєва Н. «Психологічне зростання» , Професійна студія для психологів – освітян

-Володарська О. Вивчення мотивації навчальної діяльності підлітків

- Гречаник М. Тілесно – орієнтований підхід у школі. Заняття з елементами тренінгу

- Щастя за сім кроків. Заняття для учнів 8-11 класів, медпрацівників, батьків

- Психологія брехні

- Черногод Є. Школа майбутнього першокласника

- Тютюнник М. Комп, Тел і деякі інші

- Громова В. Синергия сказки и народной куклы


Психолог

17

Шк.світ




*

- Мирончук О. Формування сприятливого психологічного клімату. Психологічний практикум для вчителів

- Харченко Т. Навички спілкування. Тренінг для молодих вчителів

- Синьоок В. Позитивні та негативні емоції. Інтерактивний урок з основ здоров’я, 4 клас


Школа

9

Шк.світ




*

- Розмова з видатним психологом

- Помиткін Е. Періодизація життєвого шляху особистості

- Ружицька Н. Виховання і навчання підлітків з девіантною поведінкою. Ділова гра з елементами тренінгу

- Сутчук В. Вплив сім’ї на формування особистості підлітка. Виступ на батьківських зборах

- Байбара Т. Діти з мовленнєвими порушеннями. Допомога батькам

- Константинова Л. Шлях, який обиреш ти. Заняття з елементами тренінгу

- Володарська О. Емоційна дезадаптація дітей молодшого шкільного віку в закладах інтернатного типу

- Литвин І., Басик В. Атестація педагога загальноосвітнього закладу. Програма психологічного супроводу



Психолог

18

Шк.світ




*

- Назаренко Л.Л. Психологічний супровід впровадження оновленого Державного стандарту базової освіти

- Моісеєнко К.М. Перспективний план розвитку психологічної служби

- Верчикова І.В. Особливості роботи методичних об’єднань працівників психологічної служби

- Бондарь Н.М. Особливості роботи методичних об’єднань працівників психологічної служби

- Бондарь Н.М. Профілактика дезадаптації учнів 5-х класів

- Шевченко О.М. Конфлікт. Конспект інтегрованого уроку

- Карп’юк Т.М. Формування психологічної культури батьків


Шкільному психологу. Усе для роботи

9

Основа




*

- Червонна Т. Розмова з почесним гостем

- Шаповалова В., Кравченко О. Формування навичок здорового способу життя

- Тимченко О. Жити в мирі і злагоді. Програма занять для підлітків

- Самусенко В. Особистісне ціле покладання. Заняття з елементами тренінгу для учнів 10-х класів

- Нев’якіна Н. Здоровий спосіб життя. Заняття з елементами тренінгу для учнів старшого шкільного віку

- Попова О. Запобігання жорстокій поведінці в учнівському середовищі. Семінар – тренінг для вчителів та класних керівників

- Попова О. Життя - найвища цінність людини. Тренінг для підлітків і молоді

- Нев’якіна Н. Збереження психологічного здоров’я педагогів. Заняття з елементами тренінгу

- Швидка І. Шляхи порозуміння в конфліктах. Програма занять

- Підручна І. Ефективний виховний вплив на учнів у кризових ситуаціях. Тренінг для педагогів

- Підручна І. Інтерактивні технології у громадянському вихованні учнів. Тренінг

- Пивоварова Н. Стежина до моїх можливостей. Практичні заняття з психології

- Підручна І. Працюємо без перешкод. Тренінг для учнів – медіаторів


Психолог

19-20

Шк.світ




*

- Мірошниченко І. Адаптація молодих педагогів. Психолого – педагогічний семінар з елементами психологічного тренінгу

- Литвин І., Басик В. Атестація педагога загальноосвітнього закладу. Психологічний супровід



Завуч

19

Шк.світ




*

- Василишин С.С. Непередбачувана ситуація в педагогічній взаємодії

- Сіра Т.М. Сідаємо за уроки. Рекомендації батькам щодо підготовки домашніх завдань



Педагогічна майстерня

10

Основа




*

- Лавровська С.М. Види та стилі взаємодії педагога й учня

- Болтромюк Д.В. Виховання толерантної поведінки особистості

- Швидка І.І. Розв’язання конфліктів. Корекційно – розвивальна програма

- Мельник Т.С. Формування психологічного клімату в колективі. Тренінгове заняття для педагогів

- Гудзенко В.І. «Формуючи цілісну особистість, я зберігаю своє здоров’я». Заняття для учнів підліткового віку

- Стрекаловська О.І. Момент істини. Виховна година

- Ветошкина А.Н. Словечки, рисуночки. Час психолога в 1-м классе

- Вправи на розвиток емпатії



Шкільному психологу. Усе для роботи

10

Основа




Виховання особистості

*

-Ковальська Н. та ін..… Від серця до серця: використання досвіду великого педагога

- Максимович О. Вплив батьків на виховання обдарованої дитини

- Титатренко О., Стояновська К. Від «школи науки» до «школи життя». Сценарії батьківських зборів, 9 клас


Школа

9

Шк.світ





Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5

Схожі:

Науково-методичний центр iconНауково-методичний центр
Розділ науково-методичні основи розвитку інтерактивних технологій навчання на уроках української мови та літератури
Науково-методичний центр iconНауково-методичний центр
Войтюк Т. В. – Хмельницький: Хмельницький центр науки інновацій та інформатизації, 2014. – 48 с
Науково-методичний центр iconУправління освіти Миколаївської міської ради Науково-методичний центр Психолого-педагогічний
Методичний посібник містить теоретичні поняття, які розкривають особливості обдарованої дитини, демонструє методи виховання та розвитку...
Науково-методичний центр iconНауково-методичний центр
С. М. Кравченко, Л. Й. Мельник. Майбутнє починається сьогодні. Виховання духовно-моральної особистості на засадах гуманної педагогіки....
Науково-методичний центр iconНауково-методичний центр
Якщо ми навчатимемо сьогодні так, як ми навчали вчора, ми вкрадемо у дітей завтра
Науково-методичний центр iconНауково-методичний центр
...
Науково-методичний центр iconВиконання плану роботи окз «Харківський організаційно-методичний центр туризму»
В межах функціональних обов’язків окз «Харківський організаційно-методичний центр туризму» (далі – Заклад) визначено перелік напрямків,...
Науково-методичний центр iconНауково-методичний центр
Якщо ви хочете виростити хороших дітей, витрачайте на них у два рази менше грошей І в два рази більше часу
Науково-методичний центр iconНауково-методичний центр
Виховання, отримане людиною, закінчене,досягло своєї мети тоді, коли людина настільки дозріла, що володіє силою й волею саму себе...
Науково-методичний центр iconНауково методичний центр
Мистецтво виховання має ту особливість, що майже всім воно здається справою знайомою та зрозумілою, а декому – навіть легкою, І тим...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка