Навчальний посібник для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів української мови І літератури / За загальною редакцією Н. В. Ганіної. Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2011. [1- ше видання]. 96 с



Сторінка1/11
Дата конвертації29.09.2017
Розмір1,22 Mb.
ТипНавчальний посібник
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11


ХАРКІВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ

Кафедра методики суспільно-гуманітарних дисциплін


Секція методики викладання мов і літератури

Формування мовно-літературної компетентності вчителя

Харків

2011

УДК 37.018.46

ББК 74.58

Ф 79
Затверджено Вченою радою Харківської академії неперервної освіти

Протокол № 5 від 16.12.2010
Рецензенти:

Дрожжина Т.В., проректор з навчальної роботи Харківської академії неперервної освіти, канд. пед. наук.

Пономаренко В.Д., доцент кафедри української мови ХНУ імені В.Н. Каразіна, канд. філол. наук.
Автори-укладачі:

Дегтярьова Г.А., доцент кафедри методики суспільно-гуманітарних дисциплін, канд.пед. наук.

Лузан Л.О., старший викладач секції методики викладання мов і літератури Харківської академії неперервної освіти

Сухенко В.Г., старший викладач секції методики викладання мов і літератури Харківської академії неперервної освіти, канд.філол.наук

Формування мовно-літературної компетентності вчителя: Навчальний посібник для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів української мови і літератури / За загальною редакцією Н.В. Ганіної. – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2011. – [1- ше видання]. – 96 с.
Навчальний посібник містить зміст навчального матеріалу, спрямованого на формування мовно-літературної компетентності вчителя української мови і літератури, за темами професійного модуля навчально-тематичного плану, що розроблений згідно з програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України, плани проведення семінарських та практичних занять, а також завдання та запитання для самоперевірки до кожної теми. Надаються рекомендації до підготовки та оформлення підсумкових робіт. До всіх тем пропонуються списки рекомендованої літератури.

© Харківська академія неперервної освіти

Зміст


Вступ

4

Інноваційні педагогічні технології

5

Сучасна педагогічна психологія

7

Науково-методичні основи побудови сучасного уроку української мови та літератури

9


Теоретичні та практичні аспекти технологізації уроку української мови та літератури. Система роботи з обдарованими учнями

13


Вплив філософських концепцій на розвиток української літератури

18

Провідні тенденції сучасного літературного процесу

21

Актуальні проблеми викладання української літератури. Особливості навчальних програм для дворічної старшої школи. Організація навчання в малочисельній школі

24


Методика вивчення літератури рідного краю

28

Вивчення української еміграційної літератури

32

Вивчення української міфології на уроках літератури

35

Новітні підходи до аналізу художнього твору

38

Актуальні проблеми викладання української мови. Особливості навчальних програм для дворічної старшої школи. Організація навчання в малочисельній школі

41


Навчання різних видів мовленнєвої діяльності

43

Навчання культури мовлення

45

Міжпредметні зв'язки в навчанні української мови

47

Педагогічне оцінювання як механізм діагностування та забезпечення якості освіти

50


Моніторинг результативності діяльності вчителя української мови та літератури

56


Основи викладання риторики в школі

59

Культура мовлення. Ділова українська мова

61

Комп'ютерно орієнтовані системи навчання у викладанні української мови і літератури

65


Організація самостійної роботи учнів на основі використання тестових форм

75


Формування професійної компетентності вчителя української мови та літератури

79


Вимоги до оформлення підсумкової роботи

81

Тематика підсумкових робіт, індивідуальних та колективних проектів

88


Перелік освітніх сайтів

90




Каталог: Files -> downloads
downloads -> «Це склад книжок» так скептик говорив, «Це храм душі» естет йому відмовив, Тут джерело всіх радощів земних, І їх дарують нам без цінним словом…»
downloads -> Для вчителів зарубіжної літератури
downloads -> Методичні рекомендації щодо викладання світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році // Зарубіжна літератури в школах України. 2013. №7-8
downloads -> Талант людини це божий дар
downloads -> Василь Стус постать,що єднає
downloads -> Антон павлович чехов
downloads -> Остап Вишня. Трагічна доля українського гумориста. Моя автобіографія
downloads -> Урок 1 т ема. Вступ. Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11

Схожі:

Навчальний посібник для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів української мови І літератури / За загальною редакцією Н. В. Ганіної. Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2011. [1- ше видання]. 96 с iconАкадемія неперервної освіти
...
Навчальний посібник для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів української мови І літератури / За загальною редакцією Н. В. Ганіної. Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2011. [1- ше видання]. 96 с iconНавчальний посібник для учнів 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів/ О. І. Грінченко, С. Л. Губіна, Т. В. Дрожжина та ін.; за ред. Л. Д. Покроєвої, Т. В. Дрожжиної; Харківська академія неперервної освіти. Вид
Саввіч О. М., методист Центру методичної та аналітичної роботи квнз "Харківська академія неперервної освіти"
Навчальний посібник для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів української мови І літератури / За загальною редакцією Н. В. Ганіної. Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2011. [1- ше видання]. 96 с iconМетодичні рекомендації для проведення у загальноосвітніх навчальних закладах
Олександра Довженка», на виконання листа квнз «Харківська академія неперервної освіти» від 10. 04. 13 №585 доводимо до відома підготовлені...
Навчальний посібник для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів української мови І літератури / За загальною редакцією Н. В. Ганіної. Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2011. [1- ше видання]. 96 с iconПлан науково-методичної роботи квнз «Харківська академія неперервної освіти» на 2018 рік зміст
Графік проведення індивідуальних консультацій методичними працівниками квнз «Харківська академія неперервної освіти»
Навчальний посібник для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів української мови І літератури / За загальною редакцією Н. В. Ганіної. Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2011. [1- ше видання]. 96 с iconВикористання тестових завдань формату зовнішнього незалежного оцінювання в навчальному процесі на уроках української мови та літератури
Кротова І. В., методист Центру аналізу та прогнозування розвитку освіти квнз «Харківська академія неперервної освіти»
Навчальний посібник для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів української мови І літератури / За загальною редакцією Н. В. Ганіної. Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2011. [1- ше видання]. 96 с iconКвнз «Харківська академія неперервної освіти» Рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови І літератури у 2010-2011 навчальному році
Аналіз виконання завдань учасниками ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови та літератури у 2011/2012...
Навчальний посібник для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів української мови І літератури / За загальною редакцією Н. В. Ганіної. Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2011. [1- ше видання]. 96 с iconПрограма для проведення курсів підвищення кваліфікації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів різних типів і форм власності
Програма навчальної дисципліни для курсів підвищення кваліфікації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів різних типів І форм...
Навчальний посібник для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів української мови І літератури / За загальною редакцією Н. В. Ганіної. Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2011. [1- ше видання]. 96 с iconМетодичні рекомендації щодо організації та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури у 2015/2016 навчальному році
Центру методичної та аналітичної роботи квнз «Харківська академія неперервної освіти»
Навчальний посібник для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів української мови І літератури / За загальною редакцією Н. В. Ганіної. Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2011. [1- ше видання]. 96 с iconМетодичні рекомендації щодо організації та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури у 2014/2015 навчальному році
Кротова І. В., методист Центру методичної та аналітичної роботи квнз «Харківська академія неперервної освіти»


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка