Навчитися працювати у групі; розподіляти обов'язки; Навчитися працювати у групі; розподіляти обов'язки



Дата конвертації02.07.2017
Розмір445 b.





Навчитися працювати у групі; розподіляти обов'язки;

  • Навчитися працювати у групі; розподіляти обов'язки;

  • Навчитися самостійно добирати та опрацьовувати різні джерела інформації;

  • Вивчити навчальний матеріал, користуючись різними джерелами інформації;ознайомитися із життям та дослідити творчу діяльність письменника;

  • Вчитися самостійно працювати в МГ;

  • Вчитися формулювати і висловлювати власну думку;

  • Усвідомлювати відповідальність за своє майбутнє.



Чи може бути щасливою людина, яка не вміє читати?

  • Чи може бути щасливою людина, яка не вміє читати?

  • Чи може бути людина щасливою, якщо вона не вчитиметься?

  • Чи буде щасливою та людина, яка нічим не цікавиться, та не має бажання взагалі хоч щось робити?





Колись у Древній Греції жив один філософ. Щоранку він разом зі своїми учнями прямував до школи. Школу було побудовано на високій скелі для виховання сили волі і духу учнів. Кожен ранок починалась важка дорога до знань, задля здобуття яких потрібно було дертися на гору крутими східцями. В той час, як учні йшли до школи, дехто з їхніх знайомих, повертаючись з веселих бенкетів, насміхався з них. Це багатьом не подобалось, а деякі починали задумуватись, чи правильно чинять, витрачаючи молодість на навчання. Одного ранку їм назустріч трапилася жриця кохання, яка вступила у диспут з філософом на предмет того, чи варто марнувати час на навчання. Вона сказала, що їй достатньо поманити будь-кого із учнів, і той одразу ж піде за нею, забувши всі ті істини, яким навчав філософ. Учні уважно стежили за розмовою. Але переможцем у цьому диспуті залишився філософ, сказавши, що дорога вниз легка і приємна, але веде до забуття - дорога ж угору важка і крута, але тільки вона веде до знань, які відкривають шлях до людської пам'яті, яка зі звичайної особи робить особистість.

  • Колись у Древній Греції жив один філософ. Щоранку він разом зі своїми учнями прямував до школи. Школу було побудовано на високій скелі для виховання сили волі і духу учнів. Кожен ранок починалась важка дорога до знань, задля здобуття яких потрібно було дертися на гору крутими східцями. В той час, як учні йшли до школи, дехто з їхніх знайомих, повертаючись з веселих бенкетів, насміхався з них. Це багатьом не подобалось, а деякі починали задумуватись, чи правильно чинять, витрачаючи молодість на навчання. Одного ранку їм назустріч трапилася жриця кохання, яка вступила у диспут з філософом на предмет того, чи варто марнувати час на навчання. Вона сказала, що їй достатньо поманити будь-кого із учнів, і той одразу ж піде за нею, забувши всі ті істини, яким навчав філософ. Учні уважно стежили за розмовою. Але переможцем у цьому диспуті залишився філософ, сказавши, що дорога вниз легка і приємна, але веде до забуття - дорога ж угору важка і крута, але тільки вона веде до знань, які відкривають шлях до людської пам'яті, яка зі звичайної особи робить особистість.



«Життя людське схоже на криницю. Чим довше живе людина, тим глибша криниця. Трапляються мілководі, забагнені криниці. Але є й такі, глибина в яких незмірна, а вода чиста, джерельна, без ніякої каламуті та жабуриння».

  • «Життя людське схоже на криницю. Чим довше живе людина, тим глибша криниця. Трапляються мілководі, забагнені криниці. Але є й такі, глибина в яких незмірна, а вода чиста, джерельна, без ніякої каламуті та жабуриння».

  • (Ю. Збанацький).



Творча група «Хронологи»

  • Творча група «Хронологи»

  • Творча група «Дослідники»

  • Творча група «Кореспонденти»



Проблема дослідження:

  • Проблема дослідження:

  • «Біографічні аспекти

  • життєвого шляху

  • письменника М.Г. Тютюнника»



Розподілити обв’язки у групі;

  • Розподілити обв’язки у групі;

  • Опрацювати всі інформаційні джерела (інтернет-сайти, періодичні видання, літературу) з метою вивчення життєвого шляху М.Г. Тютюнника:

  • - дата і місце народження;

  • - де навчався;

  • - де і ким працював;

  • - коли почав писати;

  • Розробити презентаційний матеріал: таблиці, схеми, конспекти;

  • Проаналізувати здобутий матеріал, отримати консультацію:

  • - перші твори;

  • - найбільше значення творчості письменника, поета;

  • - обговорення в групі: - чи можна вважати автора творчості щасливою

  • людиною?

  • Підготуватися до презентації діяльності групи;

  • Презентувати дослідницький матеріал;

  • Самооцінка роботи творчої групи «Хронологи».





Проблема дослідження:

  • Проблема дослідження:

  • «Творчість

  • письменника М.Г. Тютюнника»



1. Розподілити обов’язки у групі;

  • 1. Розподілити обов’язки у групі;

  • 2. Опрацювати всі інформаційні джерела (інтернет-сайти, періодичні видання, літературу) з метою вивчення творчості М.Г. Тютюнника:

  • назви творів;

  • жанри творів;

  • про кого писав письменник?

  • 3. Ознайомитися з поетичними і прозовими творами письменника, проаналізувати їх:

  • прочитати обрані твори;

  • що вражає у творчості?

  • за які твори отримав премії чи нагороди?

  • надати оцінку творчості з позиції – «Людина – творець свого щастя»;

  • 4. Розробити та підготувати презентаційний матеріал (конспекти, електронна презентація, декламація уривків);

  • 5. Підготуватися до презентації діяльності групи;

  • 6. Презентувати дослідницький матеріал;

  • 7. Самооцінка роботи творчої групи «Дослідники».





Микола Тютюнник - лауреат премії імені Василя Симоненка

  • Микола Тютюнник - лауреат премії імені Василя Симоненка

  • На початку січня 2010 в Черкасах відбулася церемонія нагородження нових лауреатів літературної премії імені Симоненка. Ними в цьому році стали черкаська поетеса Валентина Кузьменко, а також відомий поет з Первомайська (Луганська область) Микола Тютюнник. Він, як сказав голова конкурсної комісії, доктор філологічних наук, професор В.Т.Поліщук, став першим з поетів Лівобережної України, який удостоївся такої високої нагороди за свій історичний роман у віршах «Маруся Богуславка».

  • Микола Тютюнник подякував земляків Великого Кобзаря і Богдана Хмельницького за високу оцінку його поетичного твору. Це вже четверта літературна премія автора ізі Первомайська, члена МСПУ, власкора газети «Вісті регіону»



Радісна новина

  • Радісна новина

  • Микола Тютюнников з Первомайська - лауреат літературної премії імені Миколи Гоголя «Тріумф»

  • Поет з Первомайська Луганської області Микола Тютюнников, член Конгресу літераторів України та НСПУ, удостоєний звання лауреата літературної премії імені Миколи Гоголя «Тріумф» за роман у віршах «Маруся Богуславка».

  • ВІТАЄМО!



  • «ТОРМОЗОК»

  • В щедрого зайця, який передає малятам гостинці,

  • у сім років уже важко віриться.

  • Тому не цікавить і серйозна їжа.

  • А ось справжній шахтарський тормозок,

  • якого тато чомусь не встиг з’їсти на роботі,

  • справжній шахтарський тормозок,

  • загорнутий у прибиту вугільним пилом газету

  • й насічений запахом шахти,

  • справжній шахтарський тормозок,

  • звичайнісінький окраєць хліба

  • і шматок порізаного ножем сала,

  • яке ніяк не лізло тобі за столом в горло,

  • справжній шахтарський тормозок

  • уминається за обидві щоки!

  • Навіть тоді, коли ти знаєш,

  • що татко спеціально брав на роботу зайвий.

  • І потім приніс тобі. (М.Г. Тютюнник)



1. Розподілити обов’язки у групі;

  • 1. Розподілити обов’язки у групі;

  • 2. Опрацювати всі інформаційні джерела (інтернет-сайти, періодичні видання, літературу) з метою вивчення творчості М.Г. Тютюнника:

  • назви творів;

  • жанри творів;

  • про кого писав письменник?

  • 3. Ознайомитися з поетичними і прозовими творами письменника, проаналізувати їх:

  • прочитати обрані твори;

  • що вражає у творчості?

  • за які твори отримав премії чи нагороди?

  • надати оцінку творчості з позиції – «Людина – творець свого щастя»;

  • 4. Розробити та підготувати презентаційний матеріал (конспекти, електронна презентація, декламація уривків);

  • 5. Підготуватися до презентації діяльності групи;

  • 6. Презентувати дослідницький матеріал;

  • 7. Самооцінка роботи творчої групи «Дослідники».



Історичний роман

  • Історичний роман

  • у віршах

  • «Маруся Богуславка»



Проблема дослідження:

  • Проблема дослідження:

  • «Презентуємо і запутуємо»



1. Розподілити обв’язки у групі;

  • 1. Розподілити обв’язки у групі;

  • 2. Опрацювати всі інформаційні джерела (інтернет-сайти, періодичні

  • видання, літературу) з метою вивчення життя і творчості М.Г. Тютюнника:

  • • обговорення результатів у МГ;

  • • що вразило з досліджуваного матеріалу?

  • • про що хочеться запитати письменника?

  • • чи підтверджує письменник думку, що «Людина – творець свого щастя»?

  • 3. Розробити презентаційний матеріал: запитання для інтерв’ю, авторські вірші, малюнки, конспекти, фотоколажі;

  • 4. Проаналізувати здобутий матеріал, отримати консультацію;

  • 5. Підготуватися до презентації діяльності групи;

  • 6. Презентувати дослідницький матеріал;

  • 7. Самооцінка роботи творчої групи «Кореспонденти».



Запитання для інтерв’ю з письменником

  • Запитання для інтерв’ю з письменником

  • 1. Миколо Григоровичу, чи ви щаслива людина?

  • 2. Миколо Григоровичу, розкажіть, будь ласка, з чого розпочалося ваше письменницьке життя? В який момент Ви усвідомили, що потрібно взяти ручку і щось написати?

  • 3. Чи не могли б Ви розказати про свої літературні уподобання? Хто належить до ваших улюблених письменників?

  • 4. Коли найчастіше пишете, і скільки часу вам треба, щоб написати книгу?

  • 5. Що Ви вважаєте своєю основною перемогою? І як після цього змінилося ваше життя?

  • 6. На яку читацьку аудиторію Ви як автор розраховуєте?

  • 7. Що Вам найбільш подобається: написання поезій чи прози?

  • 8. Над яким твором ви зараз працюєте? Найближчим часом читачі вже зможуть ознайомитися з новими творами?

  • 9. Що б Ви побажали молодим сучасним письменникам?





Навчитися працювати у групі; розподіляти обов'язки;

  • Навчитися працювати у групі; розподіляти обов'язки;

  • Навчитися самостійно добирати та опрацьовувати різні джерела інформації;

  • Вивчити навчальний матеріал, користуючись різними джерелами інформації;ознайомитися із життям та дослідити творчу діяльність письменника;

  • Вчитися самостійно працювати в МГ;

  • Вчитися формулювати і висловлювати власну думку;

  • Усвідомлювати відповідальність за своє майбутнє.





Каталог: attachments
attachments -> Урок-роздум після знайомства з інтимною лірикою Анни Ахматової та Ліни Костенко
attachments -> Вступ Література кінця XIX
attachments -> Усний журнал
attachments -> України Львівський коледж транспортної інфраструктури
attachments -> Проблема особистості людини у творчості А. П. Чехова
attachments -> Уроку : Антон Павлович Чехов «Товстий і тонкий»
attachments -> Позакласний захід із світової літератури На гостину до ювіляра
attachments -> Костенко Ліна Василівна
attachments -> Конспект відкритого уроку в 11 класі


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Навчитися працювати у групі; розподіляти обов\Урок, присвячений 50 річчю польоту першої людини в космос Усний журнал «Юрій Гагарін першовідкривач космічних трас» Рафальська Оксана Дмитрівна, вчитель фізики
Розвивати вміння працювати в групі, в колективі, вміння розподіляти обов’язки між членами групи та вчасно виконувати заплановану...
Навчитися працювати у групі; розподіляти обов\Міністерство юстиції україни
В шишацькому районному управлінні юстиції обов’язки, пов’язані з правовою освітою населення виконують
Навчитися працювати у групі; розподіляти обов\Підготовила Літвенюк Ірина Володимирівна
«У школі не можна всьому навчитися — потрібно навчитися вчитися», — Мейєрхольд; «Якщо запастися терпінням і виявити старання, то...
Навчитися працювати у групі; розподіляти обов\Права та обов'язки Спонсора клінічного дослідження та Дослідника Учасники клінічного дослідження лз
Спонсор (замовник) це фізична особа, компанія чи організація, які є ініціатором початку клінічного випробування лз І відповідають...
Навчитися працювати у групі; розподіляти обов\В обов'язкових постановах прийняті такі скорочення: дп
Обов'язкові постанови по Ізмаїльському морському торговельному порту (далі «Обов'язкові постанови») розроблені та видані згідно зі...
Навчитися працювати у групі; розподіляти обов\Більшу частину свого життя особистість проводить у групі. І велике значення займаного в групі положення
Становлення особистості індивіда не може розглядатися у відриві від суспільства, у якому він живе, від системи відносин, у які він...
Навчитися працювати у групі; розподіляти обов\Основні знаменні та пам’ятні дати 2014–2015 навчального року І тематика книжково-журнальних виставок до них Методичний посібник
«У школі не можна всьому навчитися — потрібно навчитися вчитися», — Мейєрхольд; «Якщо запастися терпінням і виявити старання, то...
Навчитися працювати у групі; розподіляти обов\Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
«Про делегування повноважень Баришівської районної ради Баришівській районній державній адміністрації на 2014 рік», заслухавши та...
Навчитися працювати у групі; розподіляти обов\Основні знаменні та пам’ятні дати 2014–2015 навчального року Методичний посібник Педагога-організатора Великомечетнянської зош І-ІІІ ступенів Бабій Галини Олександрівни
«У школі не можна всьому навчитися — потрібно навчитися вчитися», — Мейєрхольд; «Якщо запастися терпінням і виявити старання, то...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка