Обговорення закон



Скачати 286.7 Kb.
Дата конвертації20.08.2017
Розмір286.7 Kb.



АПАРАТ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

ІНФОРМАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ

ВІДДІЛ ІНФОРМАЦІЙНО-БІБЛІОТЕЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ


№ 61

22 серпня 2014 року

Огляд регіональної преси

ОБГОВОРЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА 2

ПОДОЗРИТЕЛЬНЫХ ЛЮДЕЙ В ЗОНЕ АТО ТЕПЕРЬ МОГУТ ЗАДЕРЖИВАТЬ БОЛЬШЕ ЧЕМ НА ТРОЕ СУТОК 2

Евгения Дашкевич, "Объєктив", 21.08.2014, Харьковская обл. 2

ПОЗАЧЕРГОВІ ВИБОРИ ДО ВЕРХОВНОЇ РАДИ. НА ЩО ОЧІКУЄМО І ЧОГО ВАРТО РЕАЛЬНО ВІД НИХ ЧЕКАТИ 2

Олександр Гвоздик, "Xpress", 20.08.2014, Сумська обл. 2

"ОЧИЩЕНИЕ МЛАДЕНЦЕВ" 4

Елена Никитина, "Украина-Центр", 19.08.2014, Кировоградская обл. 4

ЕКОНОМІЧНЕ ТА СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНЕ ЖИТТЯ РЕГІОНІВ 6

КОМУНІСТИ ЧЕРНІГІВЩИНИ НАРИВАЮТЬСЯ НА КРИМІНАЛ 6

"Сіверщина", 20.08.2014, Чернігівська обл. 6

КУЛІШ ТА ОНУФРИК ОЧОЛИЛИ ПАРТІЮ ПОРОШЕНКА НА БУКОВИНІ 7

"Молодий буковинець", 20.08.2014, Чернівецька обл. 7

МЕТАЛЛУРГИЧЕСКИЙ КОМБИНАТ ИМЕНИ ИЛЬИЧА ВКЛАДЫВАЕТ СИЛЫ И СРЕДСТВА В ИНФРАСТРУКТУРУ МАРИУПОЛЯ 7

"Приазовский рабочий", 20.08.2014, Донецкая обл. 7

ЦІНА НА ЦУКОР ЗРОСТЕ. ХАРКІВСЬКІ ВИРОБНИКИ ПОЯСНЮЮТЬ ЧОМУ 9

Тетяна Василець, "Слобідський край", 20.08.2014, Харківська обл. 9

ПАРТІЙЦІВ "ГОЛОСУ НАРОДУ" ВИГНАЛИ ІЗ ПЛОЩІ 10

Інна Мартонікова, "Місто", 20.08.2014, Вінницька обл. 10

ТОЧКИ ЗОРУ 11

"ОСНОВНУ СТАВКУ ПУТІН ЗРОБИТЬ НА ОСІНЬ, НА НАШІ ВИБОРИ..." 11

Іван Фаріон, "Високий замок", 21.08.2014, Львівська обл. 11

НАСТУПНА ВР БУДЕ ПЕРЕХІДНОЮ, ЗА ПІВТОРА-ДВА РОКИ ВІДБУДУТЬСЯ ПЕРЕВИБОРИ, - ПОЛІТОЛОГ 13

"Молодий буковинець", 20.08.2014, Чернівецька обл. 13

ОБГОВОРЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА




ПОДОЗРИТЕЛЬНЫХ ЛЮДЕЙ В ЗОНЕ АТО ТЕПЕРЬ МОГУТ ЗАДЕРЖИВАТЬ БОЛЬШЕ ЧЕМ НА ТРОЕ СУТОК

Евгения Дашкевич, "Объєктив", 21.08.2014, Харьковская обл.

Президент Украины Петр Порошенко подписал законы о превентивном задержании и расширении полномочий прокуроров в зоне АТО.

Согласно изменениям в Законе Украины "О борьбе с терроризмом", для предотвращения террористических угроз в районе проведения антитеррористической операции может осуществляться превентивное задержание лиц, причастных к террористической деятельности, на срок свыше 72 часов. Предельный срок превентивного задержания не может превышать 30 суток.

"Основанием для превентивного задержания является наличие обоснованного подозрения в совершении лицом террористической деятельности. Превентивное задержание осуществляется по мотивированному решению начальника Главного управления Службы безопасности Украины или начальника Главного управления Министерства внутренних дел Украины в Автономной Республике Крым, в соответствующей области, городах Киеве и Севастополе по соглашению прокурора и без постановления следственного судьи, суда", - сообщается на сайте Президента.

Кроме того, Петр Порошенко подписал Закон о внесении изменений в Уголовный кодекс Украины относительно особого режима предварительного расследования в условиях военного, чрезвычайного положения или в районе проведения антитеррористической операции.

Документ дает право на местности (административной территории), на которой действует правовой режим военного, чрезвычайного положения, проведения антитеррористической операции, в случае невозможности выполнения в установленные сроки следственным судьей полномочий временно передавать соответствующим прокурорам, которые приобретают дополнительные процессуальные права. Это позволит повысить уровень эффективности действий правоохранительных органов во время проведения АТО и будет способствовать более оперативному обезвреживанию террористов и привлечению к ответственности их пособников, отмечают в пресс-службе Главы государства.

http://www.objectiv.tv/210814/102096.html

ПОЗАЧЕРГОВІ ВИБОРИ ДО ВЕРХОВНОЇ РАДИ. НА ЩО ОЧІКУЄМО І ЧОГО ВАРТО РЕАЛЬНО ВІД НИХ ЧЕКАТИ

Олександр Гвоздик, "Xpress", 20.08.2014, Сумська обл.

У прес-центрі "RegioNews-Суми" 19 серпня відбулося експертне обговорення на тему: "Вибори до Верховної Ради-2014. Що чекає на українців?"

Під час обговорення мова йшла про те, якими будуть позачергові вибори до Верховної Ради України, які сюрпризи вони готують, скільки триватиме передвиборча кампанія, як формуватимуться округи та якою буде виборча система.

В обговоренні взяли участь голова правління Комітету виборців України Олександр Черненко, керівник проблемної лабораторії "Соціально-гуманітарні аспекти регіональних досліджень" Андріана Костенко, кандидат економічних наук Валерій Борзунов, завідувач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін УАБС НБУ Іван Мозговий, доктор філософії в галузі права Сергій Двірник.

На думку Олександра Черненка, при змішаній системі, яка на сьогоднішній день передбачена законом та не була змінена, проведення можливих виборів до Верховної Ради у Криму та на Сході України серйозно ускладнюється, а самі вибори взагалі можуть бути зірвані.

"Якщо в Україні не буде змінене законодавство, то на виборах 2014 року про 12 округів, які є у Криму, взагалі можна забути. Під питанням залишаються виборчі округи на Сході крани. На сьогодні, в цілому, по Донецькій та Луганській областях знаходиться 34 округи, із них 10-12 округів, знаходяться на тих територіях, які зараз українською владою не контролюються. Як проходитимуть вибори там - це питання", - зазначив Олександр Черненко.

Загалом, за словами експерта, коли будуть в України вибори поки що не відомо. Своїм правом розпускати парламент та оголосити позачергові вибори Президент України може скористатися вже 24 серпня, але через вихідні, скоріше за все, про те, що чекає на українців ми дізнаємося 26-27 серпня.

"Я наголошу, що правом розпустити парламент Президент може взагалі не скористатися і позачергових виборі до ВР в Україні цього року не буде", - підкреслив Олександр Черненко.

Крім того, він звернув увагу присутніх на те, що у цьому році коштів на проведення повноцінних виборів у бюджеті немає. "Проведення виборів до Верховної Ради України у 2012 році коштувало країні близько 1 млрд. 200млн. грн., - наголосив голова правління Комітету виборців України, - це навіть не включаючи придбання відеокамер. Зараз маємо лише половину цих коштів. Для того, щоб здешевити вибори в Україні необхідно змінювати закон, бо якщо зараз йти по тій процедурі, яка передбачена, на весь процес необхідно не менше 1 млрд. грн., яких в Україні на даний час просто немає. Депутати не проголосували за виділення коштів на вибори".

За словами спеціаліста, окрім фінансових перешкод для проведення виборів існують і технологічні ускладнення. "Діючий закон передбачає закінчення реєстрації кандидатів за 25 днів до виборів. В той час, для того, щоб виготовити бюлетені, які можна друкувати лише після того, як всі кандидати будуть зареєстровані, потрібно 30 днів. Таким чином, якщо не будуть внесені зміни до законодавства, навіть при цілодобовому технологічному циклі, просто не встигнуть надрукувати бюлетені і люди не зможуть проголосувати", - зазначив Олександр Черненко.

Дещо по іншому пропонує подивитися на проблеми позачергових виборів у Верховну Раду кандидат економічних наук Валерій Борзунов. Він вважає, що користь від проведення таких виборів буде лише тоді, якщо завдяки їм у ВР утвориться "команда" президента, яка підтримає його план реформ. Та чи є у нього такий план?

"Проблеми дострокових виборів у ВР України можна умовно згрупувати в три блоки, - наголосив Валерій Борзунов. - Блок перший - стратегічні завдання. Стратегічні завдання, що стоять перед ВР (і для усієї вертикалі влади) - це стратегія стійкого розвитку України, проект якої, на жаль, ще треба розробити. Те, що тільки через три місяці після інагурації Порошенко дав завдання розробити такий проект на період до 2020 року, говорить про те, що зараз у нього його немає, а розробка потребує часу.

Основні ж завдання цього проекту визначені: це реалізація пакету базових реформ, перезавантаження влади і політичної системи, формування нової еліти. Склад ВР, що сьогодні діє, (спільно із вертикаллю влади) не здатний виконати реформування економічної і політичної системи, вважає Валерій Борзунов. А без проведення базових реформ, говорить він, Україна може перетворитися на сировинний придаток з дешевою робочою силою (не важно ЄС або ТС). Звідси висновок: вибори у ВР повинні забезпечити проведення необхідних реформ і перезавантаження всієї вертикалі влади.

Блок другий - тактичні завдання. Існуюча виборча система, що діє, і пропонована пропорційна система, на думку Валерія Борзунова, через особливості України не дозволяє сформувати нову еліту і здійснити перезавантаження всієї вертикалі влади. Тому оптимальним на даному етапі може бути внесення змін до закону, що діє, із змішаною системою, що має вирішути лише одне завдання - можливість формування у ВР більшості "Президентського блоку", як єдиної реальної сили, здатної здійснити реформи.

Основними завданнями цього блоку мають бути: розробка і реалізація проекту базових реформ (те, що запропонував Кабінет Міністрів Яценюка, не є, каже В.Борзунов, проектом стійкого розвитку країни і регіонів), децентралізація економічної і політичної системи, проведення місцевих виборів і формування нової еліти.

І, нарешті, третій блок - створення нової виборчої системи. Партії в Україні (як основа пропорційної системи) є за своєю суттю клановими угрупуваннями, головними джерелами корупції і не представляють інтереси народу. Мажоритарна складова, що діє у складі змішаної системи, хоча і прив'язана до регіону, також уражена корупцією. Необхідно в процесі реформування (у тому числі і децентралізації) створити нову виборчу систему.

Основні принципи нової системи: мажоритарна виборча система, вимоги до кандидата - чесність і мешкання не мініш іж п'ять років в межах виборчого округу, висунення його громадськими і політичними організаціями, трудовими колективами, конференціями за місцем проживання. Така система дозволить не лише прив'язати депутата до виборців і регіону, але і відфільтрувати потенційних корупціонерів і нечесних кандидатів, оскільки кандидата знатимуть персонально за місцем проживання.

З врахуванням децентралізації і передачі значних повноважень на місця, склад ВР формуватиметься шляхом представництва по п'ять чоловік від кожного регіону (при адміністративному устрої, що діє, - це 135 депутатів ВР). Така система дозволяє вирішувати питання розвитку країни на користь регіонів.

Система вимагає відмовитися від функції ВР по розробці законів, створивши спеціальний законотворчий інститут, залишивши за ВР функції ухваленні законів і контролю за їх виконанням. Така система дозволяє забезпечити професіоналізм при розробці нормативних актів замість безперспективної ідеї сформувати ВР з фахівців законотворчості.

Виходячи з цього, після проведення реформ, децентралізації, виборів в місцеві органи влади і формування нової регіональної еліти необхідно провести другі дострокові вибори у ВР. Такі, на думку експерта, загальні принципи бажаного розвитку України у 2014-2015 роках".

Чи прислухається хоч хтось до цих порад? Навряд чи. Судячи з усього, український електорат і далі, буде бігти за нездійсненними обіцянками українських та європейських політиків, як той ослик за морквою, виснажуючись сам і виснажуючи державу. Дуже хотілося б помилитися у цьому висновку.



http://xpress.sumy.ua/article/politics/6788

"ОЧИЩЕНИЕ МЛАДЕНЦЕВ"

Елена Никитина, "Украина-Центр", 19.08.2014, Кировоградская обл.

Постмайданная Украина активно заговорила о люстрации.

Специально был создан Люстрационный комитет, майданы и вече во всех городах страны требовали немедленной люстрации власти. Но процесс все никак не пойдет. Есть подозрения, что он никогда даже не начнется. А если все-таки пойдет, что может ожидать Кировоградщину?

В 2005 году, после оранжевого майдана, о люстрации заговорили впервые и робко. Идея поддержки не получила и сошла на нет. И вот снова этот вопрос стал актуальным. Несколько народных депутатов зарегистрировали в ВР законопроект "Об очищении власти", который подготовил Люстрационный комитет. Было несколько альтернативных законопроектов, но шансы на серьезное рассмотрение (не на принятие) имеет именно этот, так как подготовлен все-таки представителями общественности и даже прошел первое чтение.

Итак, люстрация. Что это? Дословно "люстрация" - от латинского lustratio - обряд очищения младенца посредством жертвоприношений в Древней Греции и Древнем Риме. В современном значении это "процессы в Восточной Европе после падения коммунистических режимов, регламентирующие доступ к государственным должностям для лиц, связанных в прошлом с репрессивным аппаратом: как сотрудников и агентов тайной полиции, так и функционеров коммунистических партий. В более широком смысле - аналогичный процесс в отношении лиц, причастных к режимам, нарушавшим права человека, начиная от процесса денацификации и аналогичных ему в послевоенной Европе. Согласно идее, процесс люстрации придает легитимность новой власти путем решительного разрыва с практикой старой власти, воспринимающейся как преступная и неправовая". Проще говоря, люстрация предусматривает недопущение к власти людей, "замаранных" в прошлом определенной работой, службой или принадлежностью к той или иной политической силе.

Перейдем непосредственно к законопроекту. Субъектами проверки являются первые лица государства, кроме президента, руководители основных министерств и ведомств. Если говорить в масштабах области, то в нашем регионе люстрации подлежат лица, уполномоченные на выполнение функций местного самоуправления, то есть практически все госслужащие плюс сотрудники правоохранительных органов.

Авторы законопроекта акцентируют внимание на трех временных периодах. Не выдержат проверку те, кто в период с 25 февраля 2010-го по 22 февраля 2014 года занимал должность президента Украины, премьер-министра, вице-премьер-министра, вице-премьер-министра Украины; министра, руководителя другого центрального органа исполнительной власти, СБУ, генерального прокурора и так далее. Все - представители высшего эшелона власти. А также прокурора области, района, межрайонной прокуратуры, прокуратуры в городах.

Кроме того, не смогут претендовать на государственную службу лица, которые в период с 1 декабря 2013-го по 22 февраля 2014 года занимали должность и не были уволены по собственному желанию из органов государственной власти. Это касается как представителей центральных органов власти, так и руководителей территориальных подразделений на местах министерств и других центральных органов исполнительной власти. Также председатели областных и районных государственных администраций и их первые заместители. Ну и руководители и заместители руководителей территориальных подразделений МВД Украины и Службы безопасности Украины в областях, городских, районных, межрайонных, районных в городах отделов.

Также не будут рекомендованы на государственную должность лица, которые до 19 августа 1991 года были причастны к работе в КПСС, ВЛКСМ или сотрудничали с КГБ.

Предлагается еще ряд требований, но они имеют за основу доказательства виновности в суде.

Гипотетически представим, что закон принят с минимальными поправками (что крайне маловероятно) и "очищение младенцев" добралось до Кировоградщины. Кто и за что лишился бы должности?

Начнем с первых лиц региона. Губернатор Александр Петик до 1991 года ни в комсомоле, ни в Компартии не состоял. Два первых периода - тоже мимо: был помощником-консультантом народного депутата Украины. Так что Александр Петик люстрации не подлежит. А вот его первый заместитель Виктор Серпокрылов подлежит люстрации уже только за то, что имеет в биографии следующие сведения: "05.1988 - 09.1991 - работа в партийных органах". Виктор Резник пробежал между каплями: занимал интересные должности, но не попадает под периоды, которые определили авторы законопроекта. А Вита Атаманчук с ее активной исключительно общественной деятельностью оказывается "внелюстрационной".

Начальник УМВД Украины в Кировоградской области Анатолий Витюк, судя по его биографии, в 2012 году был уволен из органов внутренних дел и восстановился только в 2014-м. Получается, что "люстрационный период" он где-то пересидел. Как чувствовал! А начальник УСБУ в области Сергей Шульга до назначения на высокую должность был заместителем начальника. И если сроки его пребывания в должности совпадают с люстрационными, то Сергей Павлович может быть подвергнут очищению. Сергей Жолонко, первый заместитель прокурора области, если бы был назначен прокурором не в апреле, а, скажем, в январе 2014-го, то претендовал бы на очищение. А так вроде бы, тьфу-тьфу, "остался в стороне". Зато его новый начальник, свежеиспеченный прокурор области Михаил Гаврилюк успел (с 5 ноября 2010 года) поработать заместителем печально известного Пшонки. Так сказать, со всеми вытекающими…

Что до кировоградского дома с колоннами, то секретарь горсовета Иван Марковский вне подозрений - лучшую часть жизни отдал советской торговле. Из вице-мэров проблемы могут возникнуть у Алексея Олейника, который в дремучие годы трудился на благо родины вторым секретарем Ленинского райкома комсомола. А глав районных государственных администраций можно просканировать уже сейчас. Практически все - вне "подозрения". Самым "незапятнанным" оказался маловисковский Тучков: по возрасту не мог быть ни комсомольцем, ни тем более коммунистом, а предыдущая трудовая деятельность отсутствует.

Мы коснулись всего нескольких должностных лиц и нескольких критериев очищения. На самом деле законопроект предусматривает тщательную проверку претендентов на государственные должности. "Люстраторы" будут разбираться, не составляли ли работники правоохранительных органов рапорта, протоколы, обвинительные акты в отношении участников акций гражданского протеста и массовых мероприятий в период с 25 февраля 2010-го по 21 февраля 2014-го. Не пройдут процедуру очищения и те государственные служащие и должностные лица местного самоуправления, которые любыми действиями или бездействием пытались помешать или препятствовали реализации конституционного права граждан Украины собираться мирно и проводить собрания, митинги, походы и демонстрации в период с 21 ноября 2013-го по 22 февраля 2014 года.

Не сможет занимать желаемую должность человек, к которому в прошлом было много вопросов у суда. И те, кто умышленно подаст недостоверные сведения в письменном согласии на прохождение проверки или вообще не даст согласие на прохождение проверки.

В случае принятия закона работа проверяющим предстоит нереально объемная. В документе оговаривается, что проверка должна осуществиться в тридцатидневный срок. Сложно представить, как можно успеть проверить, например, поданную субъектом проверки декларацию об имуществе, доходах, расходах и обязательствах финансового характера относительно себя и близких ему лиц (мужа, жены, отца, матери, отчима, мачехи, сына, дочери, пасынка, падчерицы, родного брата, родной сестры, деда, бабы, прадеда, прабабушки, внука, внучки, правнука, правнучки, усыновителя или усыновленного, опекуна или попечителя, лица, находящегося под опекой или попечительством, а также лиц, которые совместно проживают, связаны общим бытом и имеют взаимные права и обязанности с субъектом проверки, в том числе лиц, которые совместно проживают, но не находятся в браке)…

Будет обидно, если из-за какого-то незначительного пункта люстрация коснется профессионала, опытного и толкового чиновника. Будет обидно вдвойне, если формально очищенным окажется тот, кого по нравственным качествам близко нельзя допускать к ответственной должности. Пока законопроект принят Верховной Радой в первом чтении. Дальнейшую его судьбу решат те, кто в первую очередь должен быть очищен.

http://uc.kr.ua/cleaning/

ЕКОНОМІЧНЕ ТА СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНЕ ЖИТТЯ РЕГІОНІВ




КОМУНІСТИ ЧЕРНІГІВЩИНИ НАРИВАЮТЬСЯ НА КРИМІНАЛ

"Сіверщина", 20.08.2014, Чернігівська обл.

Народний депутат України Руслан Марцінків скерував депутатське звернення стосовно припинення антидержавницьких провокацій у Чернігівській області.

Народний депутат України, уповноважений представник парламентської фракції Всеукраїнського об'єднання "Свобода" на Чернігівщині Руслан Марцінків скерував депутатське звернення стосовно припинення антидержавницьких провокацій у Чернігівській області.

Зокрема, у місті Ічня Ічнянського району в серпні цього року розповсюджували листівки провокаційного змісту, автором листівки зазначено Петра Симоненка, лідера Компартії України, видавцем - інфоцентр Чернігівського обкому КПУ.

Мешканці Чернігівської области звернулися до депутата щодо антидержавницької діяльности представників партій, рухів, організацій та окремих громадян на території области. Адже зміст поширеної листівки містить інформацію щодо учасників Майдану та Революції гідности як інформацію про представників націонал-фашистського режиму.

На підставі викладеного народний депутат-свободівець Руслан Марцінків звернувся до прокуратури, СБУ та Чернігівської ОДА з вимогою здійснити всі заходи для забезпечення конституційного ладу на території Чернігівської области.

Націоналіст закликає припинити провокації та антидержавницьку діяльність в области, надати правову оцінку та за наявности підстав порушити кримінальне провадження.



Прес-служба Чернігівської обласної організації ВО "Свобода"

http://siver.com.ua/news/komunisti_chernigivshhini_narivajutsja_na_kriminal/2014-08-20-15234

КУЛІШ ТА ОНУФРИК ОЧОЛИЛИ ПАРТІЮ ПОРОШЕНКА НА БУКОВИНІ

"Молодий буковинець", 20.08.2014, Чернівецька обл.

Про це в коментарі molbuk.ua повідомив голова партії, народний депутат Юрій Стець.

Колишній голова Чернівецької ОДА Володимир Куліш очолив Чернівецький обласний осередок партії "Солідарність".

Про це в коментарі molbuk.ua повідомив голова партії, народний депутат Юрій Стець.

Заступником керівника буковинського штабу партії "Солідарність" призначили колишнього начальника департаменту зв'язків з громадськістю ОДА Богдана Онуфрика.

Разом з тим, Стець повідомив, що обласні та районні осередки "Солідарності" вже створені та сформовані в усіх областях України.

Нагадаємо, Володимир Куліш очолював виборчий штаб Петра Порошенка на Буковині напередодні президентських виборів-2014.



http://molbuk.ua/77541-kulish-ta-onufryk-ocholyly-partiyu-poroshenka-na-bukovyni.html

МЕТАЛЛУРГИЧЕСКИЙ КОМБИНАТ ИМЕНИ ИЛЬИЧА ВКЛАДЫВАЕТ СИЛЫ И СРЕДСТВА В ИНФРАСТРУКТУРУ МАРИУПОЛЯ

"Приазовский рабочий", 20.08.2014, Донецкая обл.

Десятки социально значимых объектов Мариуполя сегодня обновляются и реконструируются благодаря финансовой поддержке меткомбинатов Группы Метинвест.

Координирует ремонтно-строительных работы ильичевцев директор по персоналу и социальным вопросам ММК имени Ильича Вадим Бойченко. В августе он посетил объекты городской инфраструктуры, реконструируемые за счет средств предприятий, в частности тех, где сегодня оказывают помощь ильичевцы. Осматривая здания и помещения, руководитель отметил высокое качество выполняемых ремонтов и строгое соблюдение графиков работ.

Так, в сентябре на базе Ильичевского районного отделения милиции будет создан современный тренировочный центр подготовки милиционеров. Стоимость работ составит 2 млн. гривен. Проектом предусмотрены учебный класс, стрелковый тир и тренажерный зал, где оперативные работники и спецподразделения милиции смогут совершенствовать свою специальную и общую физическую подготовку. На данный момент на объекте ведутся общестроительные работы - штукатурятся стены и потолки, устанавливаются инженерные коммуникации.

Ко Дню Мариуполя, как заверяют подрядчики, завершится реконструкция городской амбулатории №7 по улице Греческой. За это время строители сменят в здании все инженерные коммуникации, установят металлопластиковые окна, выполнят отделку помещений, подключат газовый котел и бойлеры, отремонтируют кровлю и фасад. На выполнение запланированных работ комбинат выделяет около 500 тыс. гривен.

Завершается второй этап масштабной реконструкции Городского центра художественно-эстетического творчества ученической молодежи, который является одним из лучших учреждений внешкольного образования в Мариуполе. В этом году подрядчики освоят 2,5 млн. гривен, выделенных металлургами. В рамках проекта - ремонт фойе второго этажа, танцевального зала, раздевалки и вспомогательных помещений. В обновленные помещения любимого творческого Центра детвора войдет в начале учебного года.

Четвертый учебный корпус Приазовского государственного технического университета, который пострадал от действий террористов, будет отремонтирован к сентябрю, металлурги позаботятся о том, чтобы учебный процесс начался без опоздания. 2 млн. гривен, которые выделяет меткомбинат имени Ильича, будут использованы на косметический ремонт в учебных аудиториях, замену 48 окон, восстановление центрального входа, балкона и фасада здания.

"Сегодня мы увидели, что темпы и качество выполняемых работ - на должном уровне и соответствуют намеченным планам, - отметил директор по персоналу и социальным вопросам металлургического комбината имени Ильича Вадим Бойченко. - Сотрудники цеха ремонта и благоустройства предприятия совместно с подрядными строительными организациями обновляют здания и помещения добротно и в сроки, установленные проектами реконструкции. При этом мы контролируем, чтобы стоимость строительных материалов и работ не превышала средние расценки".

"Металлургический комбинат имени Ильича является социально ориентированным предприятием, - сказал генеральный директор комбината имени Ильича Юрий Зинченко. - В рамках реализации программы социального партнерства с городской громадой в этом году комбинат инвестирует более 16 миллионов гривен в развитие инфраструктуры Мариуполя. Эти средства направляются на ремонт и модернизацию материальной базы общеобразовательных и высших учебных заведений, центров внешкольного воспитания и творчества молодежи, реконструкцию лечебных заведений и другие важные социальные проекты. Кроме того, предприятие взяло на себя обязательство восстановить здания, которые пострадали в результате боевых действий. И сегодня горожане видят, что слова металлургов не расходятся с делом".

Напомним, пять лет назад началось системное партнерство Группы Метинвест с городами присутствия на основе соглашений и добровольно взятых на себя обязательств перед местными громадами. Поддержка местных проектов и программ в рамках таких договоров составила 326 млн. грн., из них на развитие Мариуполя - 103 млн. грн. Основные направления партнерской помощи со стороны металлургических предприятий Группы Метинвест в Мариуполе - содержание и ремонт социальных объектов, помощь школам, ремонт дорог, приобретение городского транспорта, ремонт и закупка оборудования для медицинских учреждений, благоустройство и озеленение улиц, парков, дворов и многое другое.

"Партнерство с городом должно приносить весомые плоды людям, живущим в Мариуполе, где активно развиваются предприятия Группы Метинвест и успешно трудятся многотысячные коллективы азовстальцев и ильичевцев. Мы хотим, чтобы каждый мариуполец мог ощутить результаты нашей партнерской помощи через улучшение качества жизни в городе", - сказал во время рабочей поездки в Мариуполь генеральный директор Группы Метинвест Юрий Рыженков.

Поддержка со стороны металлургических комбинатов различных городских проектов и программ в этом году получила новый качественный уровень - в этом году бюджет социального партнерства составил свыше 31 миллиона гривен.

http://pr.ua/news.php?new=34604

ЦІНА НА ЦУКОР ЗРОСТЕ. ХАРКІВСЬКІ ВИРОБНИКИ ПОЯСНЮЮТЬ ЧОМУ

Тетяна Василець, "Слобідський край", 20.08.2014, Харківська обл.

Харківщина цього року очікує зібрати урожай цукрових буряків, утричі більший за минулорічний.

А саме понад 700 тис. тонн цукрового буряку при середній врожайності цього овочу 365 ц/га.

- На сьогодні ми плануємо виробити - близько 110 тис. тонн цукру. Це нормальний середній рівень, який повністю дозволить забезпечити Харківську область цукром, - запевнив перший заступник голови ХОДА Ігор Райнін.

Такі позитивні очікування обласної влади підтверджують місцеві цукровиробники. Сировини у цьому сезоні найде втричі більше, аніж минулоріч, а саме 971 тис. тонн. Її прийматимуть не тільки з Харківщини, але й із сусідніх областей: Сумської, Дніпропетровської та найбільше з Полтавської. Окрім нового врожаю, на початок серпня у запасах цукровиків області ще залишається 30 тис. тонн цукру. Загалом же по Україні таких запасів залишається приблизно 300 тис. тонн.

Здавалося б, урожай буде великий та стримати ціну на цукор він не зможе. Усі успіхи порівняно доброго врожаю розіб'ються об подорожчання енергоносіїв. Порівняйте: собівартість цукру в минулому році по області була 6200-6800 грн за тонну. Оптова відпускна ціна цукру складала 7,00-8,65 грн за кг. При цій собівартості цукровиробники сплачували за блакитне паливо 4550 грн за тисячу кубів. Цього ж року собівартість сировини буде на рівні 8100-8500 грн за тонну, рентабельність - на рівні 12 % , а ще додати ПДВ і таким чином оптова відпускна ціна на цукор від харківських виробників буде на рівні 11-12 грн за кг. Скільки коштуватиме "солодке щастя" у роздріб, можна тільки здогадуватися. Деякі фахівці прогнозують навіть одне євро за кілограм цукру.

- Згідно із розпорядженням обласної адміністрації, націнка на цей вид продукції в Харківській області не має перевищувати 10 %. Я думаю, що все ж таки 16 грн за кілограм цукру не буде, а от 13,5-14 грн - цілком реально, але не вище, - поділився своїми прогнозами генеральний директор господарської асоціації "Харківцукор" Юрій Ільченко.

Що ж до газового забезпечення цукровиробничих підприємств, то цього року заводи вже укладають угоди з НАК "Нафтогаз", за якими вони сплачуватимуть 6200-6600 рн за тисячу кубів.

- Це не російський газ, а український, і "Нафтогаз" гарантує, що цей газ буде. Так само Прем'єр-міністр України і міністр аграрної політики і продовольства запевнили, що цукрові заводи будуть забезпечені газом, - сказав Юрій Ільченко.

За його словами, харківським цукровим заводам на сезон потрібно приблизно 45 млн кубометрів газу. У собівартості цукру енергоносії займають від 37 % до 43 %, їх зростання у ціні склало приблизно 44 %. Тож на собівартість цукру газ вплине подорожчанням на рівні 20-25 %.

Та якщо із газопостачанням начебто розібралися - газ буде, то з іншим не менш важливим енергоносієм - вугіллям - ситуація поки що повисла у повітрі. У зв'язку з відомими подіями на Донбасі, наші заводи не можуть отримати звідти вугілля для вапнякових пічок. Поки що рятуватимуться тими запасами, які ще залишаються на підприємствах. Однак, що робити, коли вони закінчаться?

- Цю проблему ми озвучували верхівці влади. На верхах мають надію, що проблема скоро вирішиться. А поки що свої пропозиції нам надсилає Польща. За тонну польського коксу просять 220-350 доларів США, додайте сплату ПДВ, витрати на доставку, і виходить тонна польського коксу на рівні 3,5-4 тис. грн. А за тонну вугілля з Луганської, Донецької областей ми віддавали 1500 грн, - пояснює Юрій Ільченко.

Та щоб не пропала сировина, харківські виробники будуть згоджуватися і на 4 тис. грн, якщо не буде альтернатив чи події на Донбасі не зміняться на краще.

Ось вам і ще один фактор подорожчання. А ще треба враховувати зростання на 30 % ціни на дизельне паливо, вапняковий камінь. Щодо подорожчання самого буряку, то воно мінімальне. Уряд вартість трохи підняв - до 412 грн за тонну буряка. Хоча деякі аграрні підприємства вже заявляють, що не збираються продавати сировину ниже 500 грн за тонну.

http://www.slk.kh.ua/news/ekonomika/-velikij-vrozhaj-buryakiv-shcho-bude-z-tsinoyu-na-tsukor.html

ПАРТІЙЦІВ "ГОЛОСУ НАРОДУ" ВИГНАЛИ ІЗ ПЛОЩІ

Інна Мартонікова, "Місто", 20.08.2014, Вінницька обл.

Місцеві активісти закликали вінничан не допустити у Вінниці жодних проросійських мітингів.

У п'ятницю, 15 серпня, у Вінниці на площі Європейській о 17.00 мала відбутися акція партії "Голос народу", яку уже назвали проросійською і пов'язують із Віктором Медведчуком, засновником "Українського вибору" і кумом Володимира Путіна. Ні мітинг, ні акція не вдалися. Зрештою заїжджим гостям довелось фактично тікати з площі і давати пояснення у міліції.

Інформація про акцію, яку планує провести у Вінниці "Голос народу", почала ширитися у соцмережах напередодні. Така уже пройшла в Одесі, планувалася у Вінниці і Рівному. Тож біля вежі зібралися вінницькі активісти: "Правий сектор", Самооборона, "Народний майдан Вінниччини". Місцеві активісти закликали вінничан не допустити у Вінниці жодних проросійських мітингів. Здавалося, що запланованої "Голосом народу" акції уже не буде. Але раптом біля Меморіалу Слави близько двадцяти молодих хлопців і дівчат вишикувалися в ряд і почали одягати футболки із партійною символікою, розгорнули плакати, де йшлося про необхідність реформ і "дорогу молодим у владі". Перевдягання почалося саме тоді, коли до молодих людей приєдналися трійко старших за віком, як потім з'ясується, організаторів анонсованого мітингу.

Вінницькі активісти взяли мітингувальників у щільне кільце і вимагали не влаштовувати провокацій, зняти футболки з партійною символікою і не продаватись за 100 гривень. Молоді люди розчинились у натовпі. Так хотіли зробити й організатори, але їм не вдалося. Одному все ж довелось відповідати на запитання і зрештою телефонувати керівництву. Але там одразу на дзвінок ніхто не відповідав.

- Та не трясися, на перший раз тебе ніхто бити не буде, - каже жіночка із натовпу.

Врешті-решт слухавку все-таки взяли.

- Я не прийшов для провокацій. Чому я стою зараз один на площі? - нервово кричить чоловік у телефон. - Люди мене зараз розірвуть, тому що не розуміють, чого ми тут зібралися. Будь ласка, давай зараз сюди керівництво, набирай Вікторовича, Сергія, Максима і нехай приходять!

І "підтримка" прийшла - Олег Койнаш, заступник голови партії. У його біографії вказано, що він уродженець м.Шахтарськ, Донецької області, президент Федерації самбо та дзюдо м.Шахтарська Донецької області, віце-президент спортивного клубу "Гедеон-Донбас", із 2004 по 2009 роки працював у прокуратурі Донецької області.

…Європейську площу у Вінниці Олег Койнаш і ще двоє його партійних товаришів покидали швидко. Щоправда, не зрозуміло, чому пішли у бік Соборної, а не на Грушевського, де залишили свої автівки. Услід місцеві активісти співали знаменитий хіт про Путіна, а вуличні музиканти зіграли "Прощання слов'янки". На останок заїжджих гостей ще й облили зеленкою.

- Чоловіків, яких облили зеленкою, доставили у міський відділ міліції, їх опитали і перевірили документи. Жодних заяв з приводу того, що їх облили зеленкою вони не писали, - повідомила керівник сектору зв'язків із громадськістю УМВС у Вінницькій області Анна Олійник.

Не вдалося із мітингом у "Голосу народу" також у Рівному. Депутат Рівненської облради Степан Молчан на своїй сторінці у Фейсбук повідомив, що цю акцію приїхали знімати журналісти каналу "Россия 24". За повідомленням депутата, російських журналістів і їх охорону змусили покинути місто.

http://www.misto.vn.ua/ua/home/main/7460

ТОЧКИ ЗОРУ




"ОСНОВНУ СТАВКУ ПУТІН ЗРОБИТЬ НА ОСІНЬ, НА НАШІ ВИБОРИ..."

Іван Фаріон, "Високий замок", 21.08.2014, Львівська обл.

На думку військового експерта, крім Донбасу, російський президент спробує дестабілізувати ситуацію в інших регіонах.

Схоже, і в осінь Україна увійде з нав'язаною їй війною. Нетиповою, нелогічною, такою непотрібною нам. Попри активні наступальні дії українських сил, героїзм і самовідданість наших бійців, кінець військовим діям на Донбасі настане, мабуть, не скоро.

Надто вже вагоме підживлення регулярно отримують бойовики з-за російського кордону. Занадто витончена підступність їхніх покровителів і донорів. Занадто багато інших чинників, обставин, про які не здогадуємося ми з вами, обтяжують звільнення сходу від сепаратистів. Хто і що може зупинити ворога? Коли, нарешті, прийде мир в нашу країну? Відповіді на ці питання ми хотіли почути від директора військових програм Центру Разумкова Миколи Сунгуровського.

- П'ятий місяць в Україні йде антитерористична операція з усіма ознаками війни. Чому влада не наважується назвати речі своїми іменами?

- Причин багато - і політичних, і військових. Якщо ми говоримо "війна", треба буде відповісти на питання: з ким воюємо? Росія нам війну не оголошувала. Ми Росії оголошувати війну теж не збираємося. Якщо воюємо з терористами, тоді, однозначно, ставимо їх на одну дошку з собою. Якщо війна закінчиться переговорами, то змушені будемо сісти за один стіл з терористами. Робити цього ми не збираємося...

За нормами міжнародного права, коли ведеться війна, обидві протиборчі сторони підлягають санкціям щодо експорту озброєнь. Нам цього теж не хотілося б. Якщо війна, то противну сторону треба визнати комбатантами, і до них повинні застосовуватися всі норми як до військовослужбовців, а не як до терористів. Зокрема, щодо дотримання їх прав.

Крім того, якщо ми оголошуємо військовий стан, керівництво бойовими діями переходить до Генерального штабу. Запитання: чи потягне Генштаб управління всією операцією? Якщо потягне, то чому цього не робить зараз?

Те, що нині відбувається на нашому сході, це - війна чужими руками, війна не за правилами.

Порушені всі міжнародні норми ведення війни. Тому вживають асиметричних заходів. Якщо робитимуть це ефективно, вважаю, їх буде цілком достатньо для того, щоб вийти з цієї ситуації і з перемогами, і з мінімальними втратами.

- Чи не здається вам, що робота наших військових виглядає як Сізіфова праця? Ціною солдатських життів ми знищуємо одних бойовиків, в той же час через відкритий кордон кожен день спокійно проникають тисячі російських найманців з технікою, зброєю... Невже не можна зробити на кордоні вогневий заслін з українських "градів"? Як колишній зенітник, скажіть, чому ми не знищуємо російську авіацію, яка щодня по декілька разів вторгається на нашу територію?

- Авіація з російського боку ніяких активних дій не робила. А те, що можна було збивати "зальотні" винищувачі РФ - в цьому я вас підтримую. Щодо того, щоб зробити "вогневий заслін з наших "градів" - а стріляти-то куди? По російській стороні?

- Навіщо? На два кілометри заглибилися в нашу територію - і "вогонь!" По колонах переодягнених російських диверсантів...

- Як тільки ми виходимо на ці позиції, нас вогнем з-за кордону починають вражати. Перекрити кордон поки що неможливо. Бракує сил і засобів. Знищити ворога можна по-іншому - шляхом оточення, блокування угруповань в тих місцях, куди вони дійшли. Далеко від кордону. А прикордонну зону слід зробити буферною, забезпечити там патрулювання якихось мобільних бойових груп, ввести моніторингові місії спостерігачів від ОБСЄ, інших міжнародних організацій, які б фіксували перехід кордону і обстріл нашої території з боку Росії.

- Україна відчуває гостру потребу в сучасній зброї - терористи легко збивають наші літаки, вертольоти. У нас немає радарів, безпілотників, тепловізорів, не кажучи про достатню кількість бронежилетів, кевларових касок. Чому в цьому нам не допоможе Захід, який колись виступав гарантом нашої безпеки? Чому в США тягнуть з наданням Україні статусу основного союзника, який не входить до НАТО?

- Питання більше політичне. Певну допомогу ми отримуємо. Недавно прибув літак з Канади з бронежилетами та іншим військовим оснащенням для ведення бойових дій. Просто нам не надають летальну (смертельну) зброю. Це дуже чутлива проблема для країн-донорів, країн-експортерів. Якщо Захід дасть цю зброю нам, від Росії її отримає Сирія. Звідси додаткова напруженість на Близькому Сході... Війна на Донбасі - це не локальний конфлікт. Він став міжнародним. Його мало розглядати з точки зору відносин України та Росії. Він впливає на багато глобальних речей, які "в'яжуть руки" нашим можливим партнерам.

Питання щодо надання нам статусу союзника вирішується на рівні законодавства США. Існують складні процедури проходження цього законопроекту. Тут, як кажуть, вище голови не стрибнеш...

- Візит німецького канцлера Анґели Меркель, який має відбутися в найближчу суботу, може якось позначитися на ситуації в Донбасі, розрядити її?

- Не думаю, що це якось позначиться на проведенні АТО. Візит, радше, символічний. А ось, обговорюючи ситуацію на Донбасі, з нашого боку можна було б запропонувати деякі нестандартні кроки. Зокрема, підняти питання про участь країн-донорів у відновленні економіки цього регіону, його інфраструктури, надання гуманітарної допомоги населенню тощо. З Меркель такі речі можна обговорювати. На це Німеччина піде з більшою охотою, ніж на надання військової допомоги.

- Виходить, Україна в цій війні повинна розраховувати тільки на власні сили...

- Конфлікт на Донбасі оголив основну проблему глобальної та регіональної безпеки. Порушені всі міжнародні норми, і ніхто на це не реагує. Хвалена політична солідарність країн Європи кудись випарувалася. Кожен рахує тільки свої прибутки, свої збитки...

- У суспільстві, зокрема серед учасників бойових дій на Донбасі, лунають заклики до введення воєнного стану, мовляв, це полегшить визволення української території. Що для України краще: АТО чи військовий стан?

- Для України краще продовження антитерористичної операції. У тому ж законі про боротьбу з тероризмом, на підставі якого проводять АТО, сказано, що в разі потреби його керівництво звертається через Раду національної безпеки і оборони з проханням про введення надзвичайного стану на певних територіях. Такий надзвичайний стан на Донбасі може бути введено. З посиленням режиму в зоні бойових дій. Тоді всі питання, які потрібно вирішувати у рамках військового стану, було б вирішено. А говорячи про необхідність введення воєнного стану, дехто намагається зіграти на емоціях, хоче зробити собі передвиборчий піар.

- Чи є у нашого командування рецепт успішних бойових дій у великих містах, зокрема у мільйонному Донецьку?

- Це якраз один з прикладів того, що ідея військового стану не проходить. Збройні сили, скажемо так, не пристосовані до ведення бойових дій в таких умовах. Ну, ввели військовий стан - хто буде воювати всередині Донецька? Танкові частини? Їх там легко підпалять. В умовах густонаселених міст повинні воювати малі диверсійні групи, спеціально підготовлені підрозділи Національної гвардії. Напевно, необхідно активізувати роботу з місцевим активом...

- Формувати партизанські загони?

- Готувати з цього активу групи відсічі бойовикам, які могли би бути використані для збору розвідувальної інформації.

- Які стратегічні плани Путіна в Україні?

- Очікую, що основну ставку він зробить на осінь, на наші вибори, сподіваючись, що в результаті внутрішньополітичної боротьби між партіями за місця в парламенті обстановка в країні дестабілізуватиметься. Росія може використати невдоволення в суспільстві через відсутність економічних результатів. Можуть бути використані терористи, які під видом мирного населення проникатимуть в інші регіони. Думаю, Путін спробує дестабілізувати ситуацію в Україні - але вже не на Донбасі...

- Хто і що повинен зробити, щоб війна в Україні нарешті закінчилася?

- По-перше, у жодному разі не треба зменшувати натиск західних санкцій. Треба дотиснути Росію до того больового порога, за яким Путін змушений буде відмовитися від агресії. Хоча б постаратися це зробити, незважаючи на бадьорі заяви російського президента, що санкції на них не діють (а вони таки діють!). Тим більше, що ціни на нафту впали нижче 100 доларів. Все це у комплексі подіє на російську економіку і змусить Росію якимось чином реагувати.

Зупинити Путіна, відстояти незалежність, територіальну цілісність - це і наша внутрішня турбота. Військовий, політичний, моральний обов'язок наших співвітчизників. Кожному слід зрозуміти, що йде війна...

Зупинка війни - це задача і здорових внутрішньоросійських сил, яких, як виявилося, є дуже мало. Тверезі люди, в яких зберігся імунітет до брехні, в Росії залишилися лише в культурній сфері. Є окремі опозиційні сили, які могли б підтримати Україну.

Але основне завдання в справі захисту України лежить на нашому мирному населенні, на громадянському суспільстві. Саме воно, як показує практика, добровольчі батальйони, які поповнюють ряди захисників, є основною силою, яка стримує російську агресію. Від усіх цих складових і залежить результат нинішньої ситуації.

http://www.wz.lviv.ua/ukraine/128250

НАСТУПНА ВР БУДЕ ПЕРЕХІДНОЮ, ЗА ПІВТОРА-ДВА РОКИ ВІДБУДУТЬСЯ ПЕРЕВИБОРИ, - ПОЛІТОЛОГ

"Молодий буковинець", 20.08.2014, Чернівецька обл.

Якщо після парламентських виборів Верховна Рада оновиться наполовину - це було б непоганим результатом. Про це в інтерв’ю сказав політолог Петро Олещук.

"Уже не побачимо в наступному парламенті багатьох одіозних "регіоналів", комуністів. Думаю, Партія регіонів випаде з української політики, але частина "регіоналів" залишаться в ній. Вони формують нові проекти - Льовочкіна, Тігіпка. "Сильна Україна", напевне, претендуватиме на роль часткового представника Донбасу. На президентських виборах за Тігіпка активно голосували на Одещині, Дніпропетровщині. Висока ймовірність, що йому допомагатиме Коломойський. Проте для нього вигідно запустити власний проект. Коломойський може купити кілька кишенькових партій і за два дні матиме блок", - зазначив політолог.

За його словами, Верховна Рада оновиться за рахунок використання популярних людей.

"Наприклад, військових, які проявили себе під час антитерористичної операції. У кожної партії в першій п'ятірці обов'язково буде хтось із військових. Для мене наступна Верховна Рада буде перехідною. Вона навряд чи задовольнятиме суспільні запити. Тож за півтора-два роки, напевне, постане питання щодо перевиборів і цього парламенту. Тоді можна буде сподіватися на прихід більшої кількості справді нових людей - по-сучасному мислячих і діючих", - наголосив Петро Олещук.



http://molbuk.ua/ukraine/77550-nastupna-vr-bude-perekhidnoyu-za-pivtora-dva-roky-vidbudutsya-perevybory-politolog.html

* * *


Повнотекстовий огляд регіональної преси. До випуску ввійшли матеріали, які з’явилися на шпальтах і сайтах обласних та міських газет, а також регіональних інтернет-видань України по 21 серпня 2014 року включно.

Зауваження та пропозиції можна надсилати за адресою:



nekrasova@rada.gov.ua

або телефоном:  255-23-94,


Некрасовій Олені Станіславівні.


Інформаційне управління Апарату Верховної Ради України



Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Обговорення закон iconПро проведення громадського обговорення
Провести громадське обговорення пропозицій з перейменування вулиць, присвоєння власних назв об’єктам у м. Сміла
Обговорення закон iconЗакон України "Про інформацію". Сутність інформатизації. Закон України "Про Національну програму інформатизації". Етапи створення І тенденції розвитку засобів обчислювальної техніки. Принципи побудови та роботи персонального комп’ютера
Сутність інформатизації. Закон України “Про Національну програму інформатизації”
Обговорення закон icon№467 від 23. 09. 2010p. Передплатні індекси
Однак, закон є закон, І його потрібно виконувати. Тому Володимир Хомко разом зі своїми однодумцями прийматиме участь у виборах від...
Обговорення закон iconУрок №44 Клас 10 Тема уроку. Закон Гука. Дата
Мета: Освітня: продовжити характеризувати деформоване тіло, ввести закон Гука, розглянути діаграму розтягу твердих тіл; Розвивальна:...
Обговорення закон iconЗакон україни про Кабінет Міністрів України Цей Закон відповідно до Конституції України визначає організацію, повноваження І порядок діяльності Кабінету Міністрів України. Розділ I
Кабінет Міністрів України (Уряд України) є вищим органом у системі органів виконавчої влади
Обговорення закон iconШановний Олександрович, шановні народні депутати! Дозвольте вам доповісти закон
Этот закон. Головуючий. Проти ніхто не хоче висловлюватися. Проект у вас на руках. Також мова йде про перше читання. До другого читання...
Обговорення закон iconЗакон України "Про закони І законодавчу діяльність"
...
Обговорення закон iconЗакон термоди­наміки для пояснення теплових явищ, узагальнити знання про фізичні основи теплових двигунів. Тип уроку. Урок узагальнення та систематизації знань. Обладнання
Формувати науковий світогляд на основі першого закону термоди­наміки; систематизувати знання про закон збереження енергії та його...
Обговорення закон iconЗакон всесвітнього тяжіння Розробка уроку з фізики з комп’ютерною підтримкою для 10 класу Кривий Ріг 2011
Кожен етап уроку: перевірка домашнього завдання, викладання нового матеріалу, закріплення супроводжується комп’ютерною підтримкою,...
Обговорення закон iconЗакон України «Про освіту»; Закон України «Про дитячі та молодіжні громадські організації»; Положення про загальноосвітній навчальний заклад; Статут школи; Положення про організацію діяльності учнівського самоврядування
З розвитком дитячого та молодіжного лідерського руху актуальним стало питання аналізу діяльності органів учнівського самоврядування,...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка