|
 Оголошення Краси як єдиної мети мистецтва; призначення поета і поезії видобувати красу з усього (навіть зі зла) і зберігати її духовну цінність для вічності
|
Дата конвертації | 03.06.2017 | Розмір | 445 b. | Тип | Оголошення |
|
проголошення Краси як єдиної мети мистецтва; проголошення Краси як єдиної мети мистецтва; призначення поета і поезії – видобувати красу з усього (навіть зі зла) і зберігати її духовну цінність для вічності;
Ця книга стала своєрідною епопеєю людської душі. Невипадково ще сучасники Бодлера порівнювали його з Данте, бо в “Квітах зла” показана подорож героя в нетрях власного “я”. Ця подорож – важкий шлях блукань, злетів, віри, розчарувань, прозрінь, відчаю, поневірянь. Це шлях від себе і до себе. Шлях зі світу людей у свій внутрішній світ. Шлях пошуків вічного Ідеалу, Краси, Істини, Бога. Шлях нелегкого усвідомлення себе і того, що в собі. Ця книга стала своєрідною епопеєю людської душі. Невипадково ще сучасники Бодлера порівнювали його з Данте, бо в “Квітах зла” показана подорож героя в нетрях власного “я”. Ця подорож – важкий шлях блукань, злетів, віри, розчарувань, прозрінь, відчаю, поневірянь. Це шлях від себе і до себе. Шлях зі світу людей у свій внутрішній світ. Шлях пошуків вічного Ідеалу, Краси, Істини, Бога. Шлях нелегкого усвідомлення себе і того, що в собі.
“У цю жорстоку книгу я вклав усе своє серце, всю свою ніжність, усю свою релігію (вивернуту), всю свою ненависть…” “У цю жорстоку книгу я вклав усе своє серце, всю свою ніжність, усю свою релігію (вивернуту), всю свою ненависть…” “ Про книгу треба судити в її цілісності, і тоді із неї випливає жорстокий моральний урок ”. Але романтичне ХІХ ст. не було готовим до такого жорстокого сприйняття життя. Збірка “ Квіти зла ” з'явилася у червні 1857р., а вже 20 серпня за порнографічний, непристойний характер “ жорстокої книги ” Бодлера було притягнуто до судової відповідальності.
Друг Бодлера, письменник Барбе д’Орвіллі писав: Друг Бодлера, письменник Барбе д’Орвіллі писав: “Тут є таємна архітектура. План. Розрахований мудрим і вольовим поетом. “Квіти зла” – не низка ліричних уривків, розкиданих за натхненням і зібраних у книгу з єдиною метою хоч якось їх об'єднати. Це не стільки вірші, скільки поетичне творіння найстрогішої єдності. З погляду мистецтва та естетичного враження вони значно програли б, не будучи прочитаними у тій послідовності, як їх розташував, знаючи, що робить, поет”
У центрі уваги автора – напружене духовне буття особистості, яка шукає себе й прагне осягнути непізнану таїну світу. Ліричний герой перебуває у полоні суперечливих начал. Блукання його душі в нетрях всесвіту і власного “я” визначають мотиви збірки, серед яких основними є такі: У центрі уваги автора – напружене духовне буття особистості, яка шукає себе й прагне осягнути непізнану таїну світу. Ліричний герой перебуває у полоні суперечливих начал. Блукання його душі в нетрях всесвіту і власного “я” визначають мотиви збірки, серед яких основними є такі: боротьба Бога й Диявола, Добра і Зла, тілесного й духовного, життя і смерті, яка відбувається в душі героя; захоплення життям і жах від людського буття; призначення поета і поезії – видобувати красу з усього (навіть зі зла) і зберігати її духовну цінність для вічності; творча незалежність митця від натовпу; утвердження чарівної сили мистецтва – інтуїтивне наближення до істини; проголошення Краси як єдиної мети мистецтва; сенс буття особистості – одвічне шукання істини, постійні поривання, падіння та ін..
В творчості Бодлера поєдналися романтичні та символічні елементи; В творчості Бодлера поєдналися романтичні та символічні елементи; Вірші збірки мають двопланову структуру, де на передньому плані зображені предмети, емпіричні явища, конкретні деталі, за якими прихована ідея, абстракція, що перетворює конкретні образи на символи; Автор утверджує велич людської душі, що прагне високого ідеалу, краси, духовності, а натовп не розуміє цих поривань – духовність беззахисна перед грубою реальністю
Поділіться з Вашими друзьями: |
Схожі: | Художній світ поезії джона кітса» План Життєвий І творчий шлях поета. Естетичні погляди Джона Кітса. Ототожнення краси й істини. «Аксіоми поезії» Історія англійської літератури (Сентименталізм. Романтизм) для студентів курсу Інституту філології та соціальних комунікацій, 24-25а...
|  | Євген Маланюк Художнє осмислення трагічної історії України, ностальгічні мотиви, філософічність поезій. Вірші про призначення поета І поезії. Символічні...
|  | Ш. Бодлер як пізній романтик І предтеча символізму. Пристрасні пошуки краси в збірці "Квіти зла" Мета: ознайомити учнів із життєвим та творчим шляхом Ш. Бодлера, особливостями збірки "Квіти зла", її будовою, розвивати літературний...
|  | Милуємось вечором. Марійка Підгірянка «Вечір іде» Мета Мета: розкрити учням красу І своєрідність поезії Марійки Підгірянки; вчити заглиблюватися в поетичні образи, аналізувати ліричні...
|  | Тема. Є. Маланюк. Художнє осмислення трагічної історії України, ностальгічні мотиви, філософічність поезій «Під чужим небом», «Стилет чи стилос?». Вірші про призначення поета І поезії. Символічні образи. Мета Тема. Є. Маланюк. Художнє осмислення трагічної історії України, ностальгічні мотиви, філософічність поезій «Під чужим небом», «Стилет...
|  | Тема. Майстерне відтворення краси природи, життєдайність, патріотичні почуття в поезії П. Тичина «Не бував ти у наших краях!» Мета уроку Мета уроку: подати учням основні відомості про поета та край, де він народився, навчати виразно І вдумливо читати поезію Не бував...
|  | Іі семестр еміграційна література Коротко про митця. Художнє осмислення трагічної історії України, ностальгічні мотиви, філософічність поезій. Вірші про призначення...
|  | Уроків образотворчого мистецтва -6-7 -8 класи (35 годин, год на тиждень) Вчитель Л. В. Папіш Зародження образотворчого мистецтва: графіки, живопису, скульптури, а також декоративно-ужиткового мистецтва І архітектури. Прагнення...
|  | Фізика в літературі Знання фізики, природних явищ, дозволяє ще сильніше відчути їх внутрішню гармонію та красу; в свою чергу відчуття цієї краси – це...
|  | Тема: Шарль Бодлер – французький поет другої половини ХІХ ст., пізній романтик І один із зачинателів символізму. Поетична збірка Естетичними поглядами, втіленими у зб. «Квіти зла»; розкрити роль поета у формуванні мистецтва символізму; розвивати навички виразного...
|
|
|