Оголошення Краси як єдиної мети мистецтва; призначення поета і поезії видобувати красу з усього (навіть зі зла) і зберігати її духовну цінність для вічності



Дата конвертації03.06.2017
Розмір445 b.
ТипОголошення



проголошення Краси як єдиної мети мистецтва;

  • проголошення Краси як єдиної мети мистецтва;

  • призначення поета і поезії – видобувати красу з усього (навіть зі зла) і зберігати її духовну цінність для вічності;





Ця книга стала своєрідною епопеєю людської душі. Невипадково ще сучасники Бодлера порівнювали його з Данте, бо в “Квітах зла” показана подорож героя в нетрях власного “я”. Ця подорож – важкий шлях блукань, злетів, віри, розчарувань, прозрінь, відчаю, поневірянь. Це шлях від себе і до себе. Шлях зі світу людей у свій внутрішній світ. Шлях пошуків вічного Ідеалу, Краси, Істини, Бога. Шлях нелегкого усвідомлення себе і того, що в собі.

  • Ця книга стала своєрідною епопеєю людської душі. Невипадково ще сучасники Бодлера порівнювали його з Данте, бо в “Квітах зла” показана подорож героя в нетрях власного “я”. Ця подорож – важкий шлях блукань, злетів, віри, розчарувань, прозрінь, відчаю, поневірянь. Це шлях від себе і до себе. Шлях зі світу людей у свій внутрішній світ. Шлях пошуків вічного Ідеалу, Краси, Істини, Бога. Шлях нелегкого усвідомлення себе і того, що в собі.



“У цю жорстоку книгу я вклав усе своє серце, всю свою ніжність, усю свою релігію (вивернуту), всю свою ненависть…”

  • “У цю жорстоку книгу я вклав усе своє серце, всю свою ніжність, усю свою релігію (вивернуту), всю свою ненависть…”

  • “ Про книгу треба судити в її цілісності, і тоді із неї випливає жорстокий моральний урок ”.

  • Але романтичне ХІХ ст. не було готовим до такого жорстокого сприйняття життя. Збірка “ Квіти зла ” з'явилася у червні 1857р., а вже 20 серпня за порнографічний, непристойний характер “ жорстокої книги ” Бодлера було притягнуто до судової відповідальності.



Друг Бодлера, письменник Барбе д’Орвіллі писав:

  • Друг Бодлера, письменник Барбе д’Орвіллі писав:

  • “Тут є таємна архітектура. План. Розрахований мудрим і вольовим поетом. “Квіти зла” – не низка ліричних уривків, розкиданих за натхненням і зібраних у книгу з єдиною метою хоч якось їх об'єднати. Це не стільки вірші, скільки поетичне творіння найстрогішої єдності. З погляду мистецтва та естетичного враження вони значно програли б,

  • не будучи прочитаними у тій послідовності, як їх розташував, знаючи, що робить, поет”





У центрі уваги автора – напружене духовне буття особистості, яка шукає себе й прагне осягнути непізнану таїну світу. Ліричний герой перебуває у полоні суперечливих начал. Блукання його душі в нетрях всесвіту і власного “я” визначають мотиви збірки, серед яких основними є такі:

  • У центрі уваги автора – напружене духовне буття особистості, яка шукає себе й прагне осягнути непізнану таїну світу. Ліричний герой перебуває у полоні суперечливих начал. Блукання його душі в нетрях всесвіту і власного “я” визначають мотиви збірки, серед яких основними є такі:

  • боротьба Бога й Диявола, Добра і Зла, тілесного й духовного, життя і смерті, яка відбувається в душі героя;

  • захоплення життям і жах від людського буття;

  • призначення поета і поезії – видобувати красу з усього (навіть зі зла) і зберігати її духовну цінність для вічності;

  • творча незалежність митця від натовпу;

  • утвердження чарівної сили мистецтва – інтуїтивне наближення до істини;

  • проголошення Краси як єдиної мети мистецтва;

  • сенс буття особистості – одвічне шукання істини, постійні поривання, падіння та ін..





В творчості Бодлера поєдналися романтичні та символічні елементи;

  • В творчості Бодлера поєдналися романтичні та символічні елементи;

  • Вірші збірки мають двопланову структуру, де на передньому плані зображені предмети, емпіричні явища, конкретні деталі, за якими прихована ідея, абстракція, що перетворює конкретні образи на символи;

  • Автор утверджує велич людської душі, що прагне високого ідеалу, краси, духовності, а натовп не розуміє цих поривань – духовність беззахисна перед грубою реальністю







Каталог: ppt
ppt -> Інформація про поета Народився: 20 жовтня 1854, м. Шарлевіль-Мезьєр Повне ім’я: Жан Ніколя́ Артю́р Рембо́ Громадянство: Франція Рід діяльності: барон Напрямок творчості: символізм
ppt -> Рене Декарт (латинізоване Картезій; Cartesius) народився у Франції 31 березня 1596 року. Він успадкував від батька невеликий спадок, який дозволив йому присвятити своє життя науці та подорожуванням
ppt -> Джордж Гордон Байрон
ppt -> «перший письменник третього тисячоліття»
ppt -> З 24 лютого по 03 березня школі проводиться
ppt -> План Життя; Цікаві факти
ppt -> Поль Верлен Чи гість минулих я століть, Чи того віку, що прибуде ?- але востаннє, добрі люди
ppt -> Хронологія І динаміка розвитку паблік рилейшнз у світовому просторі: Хронологія І динаміка розвитку паблік рилейшнз у світовому просторі
ppt -> Аристотель. Енциклопедичний розум античності
ppt -> " Гаррі Трумен"


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Оголошення Краси як єдиної мети мистецтва; призначення поета і поезії видобувати красу з усього (навіть зі зла) і зберігати її духовну цінність для вічності iconХудожній світ поезії джона кітса» План Життєвий І творчий шлях поета. Естетичні погляди Джона Кітса. Ототожнення краси й істини. «Аксіоми поезії»
Історія англійської літератури (Сентименталізм. Романтизм) для студентів курсу Інституту філології та соціальних комунікацій, 24-25а...
Оголошення Краси як єдиної мети мистецтва; призначення поета і поезії видобувати красу з усього (навіть зі зла) і зберігати її духовну цінність для вічності iconЄвген Маланюк
Художнє осмислення трагічної історії України, ностальгічні мотиви, філософічність поезій. Вірші про призначення поета І поезії. Символічні...
Оголошення Краси як єдиної мети мистецтва; призначення поета і поезії видобувати красу з усього (навіть зі зла) і зберігати її духовну цінність для вічності iconШ. Бодлер як пізній романтик І предтеча символізму. Пристрасні пошуки краси в збірці "Квіти зла"
Мета: ознайомити учнів із життєвим та творчим шляхом Ш. Бодлера, особливостями збірки "Квіти зла", її будовою, розвивати літературний...
Оголошення Краси як єдиної мети мистецтва; призначення поета і поезії видобувати красу з усього (навіть зі зла) і зберігати її духовну цінність для вічності iconМилуємось вечором. Марійка Підгірянка «Вечір іде» Мета
Мета: розкрити учням красу І своєрідність поезії Марійки Підгірянки; вчити заглиблюватися в поетичні образи, аналізувати ліричні...
Оголошення Краси як єдиної мети мистецтва; призначення поета і поезії видобувати красу з усього (навіть зі зла) і зберігати її духовну цінність для вічності iconТема. Є. Маланюк. Художнє осмислення трагічної історії України, ностальгічні мотиви, філософічність поезій «Під чужим небом», «Стилет чи стилос?». Вірші про призначення поета І поезії. Символічні образи. Мета
Тема. Є. Маланюк. Художнє осмислення трагічної історії України, ностальгічні мотиви, філософічність поезій «Під чужим небом», «Стилет...
Оголошення Краси як єдиної мети мистецтва; призначення поета і поезії видобувати красу з усього (навіть зі зла) і зберігати її духовну цінність для вічності iconТема. Майстерне відтворення краси природи, життєдайність, патріотичні почуття в поезії П. Тичина «Не бував ти у наших краях!» Мета уроку
Мета уроку: подати учням основні відомості про поета та край, де він народився, навчати виразно І вдумливо читати поезію Не бував...
Оголошення Краси як єдиної мети мистецтва; призначення поета і поезії видобувати красу з усього (навіть зі зла) і зберігати її духовну цінність для вічності iconІі семестр еміграційна література
Коротко про митця. Художнє осмислення трагічної історії України, ностальгічні мотиви, філософічність поезій. Вірші про призначення...
Оголошення Краси як єдиної мети мистецтва; призначення поета і поезії видобувати красу з усього (навіть зі зла) і зберігати її духовну цінність для вічності iconУроків образотворчого мистецтва -6-7 -8 класи (35 годин, год на тиждень) Вчитель Л. В. Папіш
Зародження образотворчого мистецтва: графіки, живопису, скульптури, а також декоративно-ужиткового мистецтва І архітектури. Прагнення...
Оголошення Краси як єдиної мети мистецтва; призначення поета і поезії видобувати красу з усього (навіть зі зла) і зберігати її духовну цінність для вічності iconФізика в літературі
Знання фізики, природних явищ, дозволяє ще сильніше відчути їх внутрішню гармонію та красу; в свою чергу відчуття цієї краси – це...
Оголошення Краси як єдиної мети мистецтва; призначення поета і поезії видобувати красу з усього (навіть зі зла) і зберігати її духовну цінність для вічності iconТема: Шарль Бодлер – французький поет другої половини ХІХ ст., пізній романтик І один із зачинателів символізму. Поетична збірка
Естетичними поглядами, втіленими у зб. «Квіти зла»; розкрити роль поета у формуванні мистецтва символізму; розвивати навички виразного...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка