Основний Вересень- травень Реалізація моделі здійснюється через: Літературознавча секція



Скачати 167,27 Kb.
Дата конвертації09.05.2017
Розмір167,27 Kb.

Основний

Вересень-

травень


Реалізація моделі здійснюється через:







Літературознавча секція

Секція виразного читання та художньої творчості

Історична секція

Художньо-мистецька секція

Наставники




Вересень -листопад

Тема 1. «Сонце російської поезії». (Олександр Пушкін. Життєвий і творчий шлях митця.) Реалізація проекту «Подорож до Росії за часів О.С.Пушкіна».

Величезна загадка Пушкіна,

секрет його творчості полягає в тому,

що він може бути актуальним, «живим» у будь-яку епоху,

у будь-який період людського життя.

Марина Цвєтаєва.






Останній тиждень вересня

1 засідання. Загальне.

1.Слово вчителя світової літератури про життєвий і творчий шлях О.С.Пушкіна.

2. Оголошення завдань для опрацювання в секціях.

3. Бібліотекар. Презентація бібліографії з теми. Бібліотечний урок.

4. . Презентація психологічного тренінгу тренінг «Шлях до себе – шлях до успіху» (Психологічний супровід здібних та обдарованих школярів, учасників олімпіад та конкурсів).

5. Презентація елективних курсів: «Основи наукових досліджень», «Риторика», «Мій друг – комп’ютер».









2-3 засідання, в секціях




Перший - другий тиждень

жовтня


1. Дослідження життєвого і творчого шляху митця.

2.Визначення головних етапів життєвого шляху.

3.Добір матеріалів до проекту.


1. Дослідження життєвого і творчого шляху митця.

2.Визначення головних етапів творчого шляху.

3. Читання поезій та добір до декламування напам’ять.


1. Дослідження історичних подій першої половини ХІХ ст.

2.Визначення їх впливу на формування світогляду поета.



1. Добір творів образотворчого та музичного мистецтва, які ілюструють життєвий і творчий шляху митця.

2. Слухання музичних творів.

3. Сприймання творів образотворчого мистецтва.

4. Інтерпретація мистецьких творів; порівняння ліричних образів.



1.Розробка проекту «Подорож до Росії за часів О.С.Пушкіна».

2.Координація співпраці секцій.






Третій тиждень

жовтня


4 засідання. Загальне.

Перегляд художнього фільму «Пушкін. Остання дуель». Режисер Наталія Бондарчук. Обговорення.






Четвертий

тиждень


жовтня

5 засідання, в секціях.

«Творча майстерня»









1. Оформлення реферативних робіт.

1. Написання письмових творів, віршів на честь Пушкіна.

2. Виразне декламування віршів Пушкіна.



1. Оформлення реферативних робіт.

1. Створення ілюстрацій до творів митця.

2. Створення відеоряду творів образотворчого мистецтва, які ілюструють життєвий і творчий шляху митця.



1.Створення відеоматеріалу до захисту проекту «Подорож до Росії за часів О.С.Пушкіна».





Перший тиждень

листопада



6 засідання. Загальне.

Захист проекту «Подорож до Росії за часів О.С.Пушкіна».






Листопад


Тема 2. «Ура, конкурс!» Ознайомлення з тематикою творчих конкурсів для школярів та їхніх наставників. Про роботу у системі МАН.




Другий тиждень

листопада




1 засідання. Загальне.

  1. Презентація творчих конкурсів на навчальний рік за тематикою секцій клубу.(Керівник клубу).

  2. Про ор­ганізацію діяльності МАН та роботу ШНТУ «Смолоскип». Презентація збірника науково-дослідницьких робіт членів МАН за навчальний рік «Іскорки «Смолоскипу» (Керівник НТУ).

  3. Зустріч з учнями-переможцями творчих конкурсів, олімпіад. Презентація анотованого каталогу переможців олімпіад та конкурсів «Сахновецькі перлинки». ( Заступник з НВР).

  4. Презентація І Міжнародного Пушкінського конкурсу дитячої творчості «Мы рождены для вдохновенья…» (Росія. Москва.) учасником конкурсу,членом клубу, учнем 10 класу Галіцьким Іваном.

  5. Зустріч з вчителькою світової літератури Смірновою І.О. неодноразовим переможцем районних та обласних фахових та методичних конкурсів, лауреатом ХІ Міжнародного Пушкінського конкурсу (Росія. Москва.)




Третій

тиждень


листопада

2 засідання, в секціях.

«Хай тривають творчі конкурси!»









1.Обговорення теми попереднього засідання.

2. Вибір конкурсу для участі або теми для наукового дослідження.

3. Індивідуальні консультації наставників.


1.Обговорення теми попереднього засідання.

2. Вибір конкурсу для участі або теми для наукового дослідження.

3. Індивідуальні консультації наставників.


1.Обговорення теми попереднього засідання.

2. Вибір конкурсу для участі або теми для наукового дослідження.

3. Індивідуальні консультації наставників.


1.Обговорення теми попереднього засідання.

2. Вибір конкурсу для участі або теми для наукового дослідження.

3. Індивідуальні консультації наставників.


1.Обговорення теми попереднього засідання.

2. Вибір конкурсу для участі або теми для наукового дослідження.







Четвертий

тиждень


листопада


3 засідання. Загальне.

Психологічний тренінг «Шлях до себе – шлях до успіху» (Психологічний супровід здібних та обдарованих школярів, учасників олімпіад та конкурсів).

Елективні курси: «Основи наукових досліджень», «Риторика», «Мій друг – комп’ютер».





Грудень - січень

Тема 3. «Пушкін в Україні»

Пушкін свій не тільки для всіх народів,

не тільки для різних творчих індивідуальностей, але й для всіх епох…

Пушкін був людиною у найвищому значенні цього слова,

і його поезія – це перш за все людяність.

М. Рильський






Перший тиждень

грудня


1 засідання. Загальне.

1.Слово вчителя світової літератури про перебування О.С.Пушкіна.

2.Читання уривку з поеми «Полтава», «Бахчисарай­ский фонтан» , «Цыганы» , «Песни о вещем Олеге», поезій «Погасло дневное светило...», «К морю».

3. Оголошення завдань для опрацювання в секціях.

4. Про підготовку до проведення засідання Літературної вітальні у формі літературного вечора «Пушкін в Україні».





Другий тиждень

грудня


2 засідання, в секціях







1.Презентація наставником книжок:

1.Лотман Ю.М. Александр Сергеевич Пушкин. Биография писателя.-Л., 1983.

2. И.А.Новиков "Пушкин на юге"..-К., 1985.

3. Шик А. Одесский Пушкин. Пушкин женатый. - М. : Вече, 1999.

2. Індивідуальні завдання.


1.Презентація наставником книжок:

1. Пушкина Г. И. Адресаты лирики Пушкина.-М.: Худож. лит., 1986.

2.Рассказы о Пушкине: Сб. худ. произведений .- К.: 1986.

2. Індивідуальні завдання.





1.Презентація наставником книжок:

1. В.Иванов. Александр Пушкин и его время. - М. : Вече, 1999.

2. Пушкин А.С. в воспоминания современников. В 2-х т. - М., 1974.

2. Індивідуальні завдання.





1.Презентація наставником творів образотворчого та музичного мистецтва, які ілюструють період перебування О.Пушкіна в Україні.

2. Індивідуальні завдання.




Розробка сценарію літературно го вечора «Пушкін в Україні».




Третій

тиждень


грудня

3 засідання, в секціях







1.Опрацювання презентованої літератури.

2. Пошук інформації в мережі Інтернет з теми: «Пушкін на півдні».



1.Опрацювання презентованої літератури.

2. Пошук інформації в мережі Інтернет з теми: «Україна і українці в творах О.С.Пушкіна».



1.Опрацювання презентованої літератури.

2. Пошук інформації в мережі Інтернет з теми: «Пушкін і декабристи».



1. Слухання музичних творів.

2. Сприймання творів образотворчого мистецтва.

3. Інтерпретація мистецьких творів; порівняння ліричних образів.

4. Пошук інформації в мережі Інтернет з теми: «Пам’ятники О.С. Пушкіну в Україні».



1. Пошук інформації з теми в мережі Інтернет.

2.Координація співпраці секцій.






Четвертий тиждень

грудня


4 засідання, в секціях







1. Оформлення реферативних робіт.

2. Поповнення портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».



1. Написання письмових творів.

2. Виразне декламування уривків з поем, віршів

О.С. Пушкіна.

3. Поповнення портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».



1. Оформлення реферативних робіт.

2. Поповнення портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».



1. Створення малюнків про перебування Пушкіна в Україні.

2. Створення відеоряду «Пам’ятники О.С. Пушкіну в Україні».

3. Поповнення портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».


Розробка відеопрезентації «Пушкін в Україні».

2.Координація співпраці секцій.

3. Поповнення вчительського портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».





Перший тиждень

січня


5 засідання. Загальне.

Репетиція літературного вечора «Пушкін в Україні».

Психологічний тренінг «Шлях до себе – шлях до успіху» (Психологічний супровід здібних та обдарованих школярів, учасників олімпіад та конкурсів).

Елективні курси: «Основи наукових досліджень», «Риторика», «Мій друг – комп’ютер».






Другий тиждень

січня


6 засідання. Загальне.

Загальношкільний захід.

Засідання Літературної вітальні у формі літературного вечора «Пушкін в Україні».





Січень - лютий

Тема 4. «Я вас любил...». Інтимна лірика О.С.Пушкіна.

Он пел любовь, но был печален глас.

Увы, он знал любви одну лишь муку.

В. Жуковский.






Третій тиждень

січня


1 засідання. Загальне.

1.Слово вчителя . Інтимна лірика О.С.Пушкіна.

2.Читання поезій «К живописцу», «Ненастный день потух», «Я вас любил…», «Я помню чудное мгновенье…», «Храни меня, мой талисман», «Мадонна» «Ты и вы», «Ее гла­за», «Увы! Язык людей болтливый» «Предчувст­вие», «Город пышный, город бедный» та інші.

3. Оголошення завдань для опрацювання в секціях.

4. Про підготовку до проведення засідання літературної вітальні у формі літературно – музичної композиції « Я вас любил…»





Четвертий тиждень

січня


2 засідання, в секціях







1.Пошук інформації в бібліотеці, в кабінеті світової літератури, художньої культури, мережі Інтернет

2. Консультації вчителів світової літератури, художньої культури, інформатики, бібліотекаря.

3. Складання бібліографії з теми.


1.Пошук інформації в бібліотеці, в кабінеті світової літератури, художньої культури, мережі Інтернет

2. Консультації вчителів світової літератури, художньої культури, інформатики, бібліотекаря.

3. Складання бібліографії з теми.


1.Пошук інформації в бібліотеці, в кабінеті світової літератури, художньої культури, мережі Інтернет

2. Консультації вчителів світової літератури, історії, художньої культури, інформатики, бібліотекаря.

3. Складання бібліографії з теми.


1.Пошук інформації в бібліотеці, в кабінеті світової літератури, художньої культури, мережі Інтернет

2. Консультації вчителів світової літератури, історії, художньої культури, інформатики, бібліотекаря.

3. Інтерпретація мистецьких творів; порівняння ліричних образів.

4. Складання бібліографії з теми.



Розробка сценарію літературно – музичної композиції « Я вас любил…»




Перший тиждень

лютого


3 засідання, в секціях







1. Оформлення реферативних робіт.

2. Поповнення портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».



1. Написання письмових творів.

2. Виразне декламування інтимної лірики О.С. Пушкіна.

3. Поповнення портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».


1. Оформлення реферативних робіт.

2. Поповнення портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».



1. Створення ілюстрацій та мистецьких композицій до інтимних поезій Пушкіна. 2.Прослуховування романсів на вірші Пушкіна.

2. Створення відеоряду «Жінки в долі О.С. Пушкіна».

3. Поповнення портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».


Розробка відеопрезентації «Я вас любил…».

2.Координація співпраці секцій.

3. Поповнення вчительського портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».





Другий

тиждень


лютого

4 засідання. Загальне.

Репетиція літературно - музичної композиції «Я вас любил…».

Психологічний тренінг «Шлях до себе – шлях до успіху» (Психологічний супровід здібних та обдарованих школярів, учасників олімпіад та конкурсів).

Елективні курси: «Основи наукових досліджень», «Риторика», «Мій друг – комп’ютер».






Третій

тиждень


лютого

5 засідання. Загальне.

Засідання Літературної вітальні у формі літературно - музичної композиції «Я вас любил…».






Четвертий тиждень

лютого


6 засідання, в секціях.

Труднощі у підготовці та оформленні конкурсних робіт. Консультації наставників.






Березень

Тема 5. «Ерудит». Пізнавальна гра для знавців біографії та творчості О.С.Пушкіна.




Перший тиждень

березня



1 засідання. Загальне.

  1. Розробка структури гри.

І тур. «Що? Де? Коли?»

ІІ тур. «Що за диво ці казки!»

ІІІ тур. «Поетична сторінка».

VІ тур. «Біографічний калейдоскоп».

V тур. «Портретна галерея».

VІ тур. «Художня майстерня».

VІІ тур. «Конкурс капітанів».


  1. Вироблення правил гри.




Другий

тиждень березня




2 засідання, в секціях.

Підготовка до гри.

Добір запитань для суперників.

Виконання домашніх завдань.



Розробка сценарію гри




Третій

тиждень березня



3 засідання. Загальне.

«Ерудит». Пізнавальна гра для знавців біографії та творчості О.С.Пушкіна.

Психологічний тренінг«Шлях до себе – шлях до успіху» (Психологічний супровід здібних та обдарованих школярів, учасників олімпіад та конкурсів).

Елективні курси: «Основи наукових досліджень», «Риторика», «Мій друг – комп’ютер».






Четвертий тиждень березня

4 засідання, в секціях.








1. Оформлення реферативних робіт.

2. Поповнення портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».



1. Написання письмових творів.

2. Виразне декламування інтимної лірики О.С. Пушкіна.

3. Поповнення портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».


1. Оформлення реферативних робіт.

2. Поповнення портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».



1. Оформлення реферативних робіт.

2. Поповнення портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».



1. Поповнення вчительського портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».




Квітень –травень.

Тема 6. Пушкінський тиждень.







1 засідання. Загальне.

  1. Розробка структури гри.

День перший

Понеділок

Відкриття тижня.

  • Презентація роботи Пушкінського клубу.

  • Вікторина: «Що за диво ці казки!»

  • Конкурс декламаторів: «Поетична хвилинка»

5-11 класи


5-6 класи

5-11 класи


День другий

Вівторок

  • Пізнавальна гра «Ерудит» для знавців біографії та творчості О.С.Пушкіна

  • Конкурс малюнка: «Я ілюструю твори О.Пушкіна»

9 класи

5-11 класи



День третій

Середа

  • Відкриття куточка допитливих: «Що? Де? Коли?»

  • Конкурс творів: «Мій сучасник – Пушкін»

5-11 класи

8-11 класи



День четвертий

Четвер

  • Літературний вечір «Пушкін в Україні».

8-11 класи

День п’ятий

П’ятниця

  • Нагородження переможців конкурсів, активних членів Пушкінського клубу «Ліра»

  • Літературно - музична композиція «Я вас любил…»

5-11 класи

8-11 класи









Квітень

2-4 засідання, в секціях.

Підготовка до Пушкінського тижня. Виготовлення наочності.

Репетиції.

Психологічний тренінг «Шлях до успіху» (Психологічний супровід здібних та обдарованих школярів, учасників олімпіад та конкурсів).

Елективні курси: «Основи наукових досліджень», «Риторика», «Мій друг – комп’ютер».


Розробка сценарію тижня.




Третій тиждень травня

Пушкінський тиждень.




Четвертий тиждень травня

5 засідання. Загальне.

1. Презентація портфоліо «Зустрічі з Пушкіним».



2. Обговорення плану роботи Пушкінського клубу «Ліра» на наступний рік.



Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Основний Вересень- травень Реалізація моделі здійснюється через: Літературознавча секція iconКнижкова палата україни імені івана федорова літопис газетних статей державний бібліографічний покажчик України
У номері зареєстровано матеріали з газет за травень, червень, серпень, вересень 2006 року
Основний Вересень- травень Реалізація моделі здійснюється через: Літературознавча секція iconВступні випробування 016 тест із загальної навчальної правничої компетентності час виконання – 60 хвилин Тест складається з трьох частин: секція «Критичне мислення»
Тест складається з трьох частин: секція «Критичне мислення», секція «Аналітичне мислення», секція «Логічне мислення»
Основний Вересень- травень Реалізація моделі здійснюється через: Літературознавча секція iconКонкурсна робота на кращий проект моделі навчального закладу Зміст
Формування моральних цінностей через вивчення педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського
Основний Вересень- травень Реалізація моделі здійснюється через: Літературознавча секція iconУчитель української мови та літератури Верхньоторецької зош ясинуватського району Модель інтегрованого уроку компаративного аналізу
Тема. «Реалізація компаративної змістової лінії Державного стандарту через інтегровані уроки української літератури»
Основний Вересень- травень Реалізація моделі здійснюється через: Літературознавча секція iconРеалізація компетентнісного підходу в художньо-естетичній освіті
Реалізація компетентнісного підходу в художньо-естетичній освіті. Мтодичний посібник для вчителів художньо-естетичних дисциплін....
Основний Вересень- травень Реалізація моделі здійснюється через: Літературознавча секція iconУрок 1 Інформатика 11(ікт) дата 02. 09. 2013 Хоч би як добре працювала машина, вона зможе розв'язувати всі задачі
...
Основний Вересень- травень Реалізація моделі здійснюється через: Літературознавча секція icon72-та студентська науково-технічна конференція збірник тез доповідей секція права та психології 7-10 жовтня 2014 року
«Львівська політехніка». Секція права та психології: збірник тез доповідей. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014 р....
Основний Вересень- травень Реалізація моделі здійснюється через: Літературознавча секція iconКолективна монографія
Літературознавча рецепція І компаративістичний дискурс / Редактори: Р. Т. Гром’як, І. В. Папуша.  Тернопіль: Підручники І посібники,...
Основний Вересень- травень Реалізація моделі здійснюється через: Літературознавча секція iconРічний план роботи основний та обов’язковий д окумент для усіх бібліотек та структурних підрозділів
Річний план роботи – основний та обов’язковий документ для усіх бібліотек та структурних підрозділів. План бібліотеки можна розглядати...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка