|
 Ознайомитися з біографією Джона Кітса; Ознайомитися з біографією Джона Кітса
|
Дата конвертації | 16.03.2018 | Розмір | 445 b. |
|
Ознайомитися з біографією Джона Кітса; Ознайомитися з біографією Джона Кітса; Виразно читати та аналізувати поетичний твір; Засвоїти основні поняття: «епітет» , «метафора»; Бачити і відчувати красу природи.
Ми приходимо у світ для того, Ми приходимо у світ для того, щоб зрозуміти красу. В.Сухомлинський Поезія землі не вмре ніколи… Дж. Кітс
Джон Кітс був найстаршим із чотирьох дітей Томаса та Френсіс Дженнінгс Кітсів. Джон народився у центральному районі Лондона, хоча точна адреса невідома. Родині не вистачало грошей послати Джона навчатися в Ітон або Гарроу, тому в 1803 хлопець поступив у школу-інтернат Джона Кларка неподалік від будинку діда. В школі у Джона виник інтерес до історії та літературної класики, що залишався з ним усе життя. В 1809 році здобув першу нагороду за навчання.
Коник радує своїм «співом» тільки влітку. Коник радує своїм «співом» тільки влітку.
(BY JOHN KEATS) (BY JOHN KEATS) THE GRASSHOPPER AND CRICKET The poetry of earth is never dead: When all the birds are faint with the hot sun, And hide in cooling trees, a voice will run From hedge to hedge about the new-mown mead; That is the Grasshopper's--he takes the lead In summer luxury,--he has never done With his delights; for when tired out with fun He rests at ease beneath some pleasant weed. The poetry of earth is ceasing never: On a lone winter evening, when the frost Has wrought a silence, from the stove there shrills The Cricket's song, in warmth increasing ever, And seems to one in drowsiness half lost, The Grasshopper's among some grassy hills.
Опівдні – в обідню пору. Опівдні – в обідню пору. Обнизує – охоплює звуком. Поймає – обіймає. Стодола – клуня Сіножать –сінокіс, косіння трави на сіно.
На скільки частин можна поділити вірш? На скільки частин можна поділити вірш? Які картини природи відкриває автор у першій частині? Про що йдеться у другій частині? Визначте тему вірша. У яких словах втілена головна думка твору? Які засоби художньої виразності зустрічаються у поезії Джона Кітса?
Автор повно і виразно передав своє світле сприйняття вічного руху життя і краси природи. Він дає живу картину літнього дня, яку відчуваєш так само реально, як і затишок жарко натопленої кімнати взимку, коли за вікнами заметіль. Автор повно і виразно передав своє світле сприйняття вічного руху життя і краси природи. Він дає живу картину літнього дня, яку відчуваєш так само реально, як і затишок жарко натопленої кімнати взимку, коли за вікнами заметіль. Змальовуючи невмирущу красу природи, поет протиставляє “літню спеку” і птахів, утомлених від жаркого сонця, коникові, а “довгий зимовий вечір”, мороз і тишу – цвіркунові.
Епітет Зима поля заковує Метафора Невтомний голосок Відшукайте решту епітетів та метафор у вірші.
Придумайте метафори та епітети для образів дощової краплі або крижинки Придумайте метафори та епітети для образів дощової краплі або крижинки
Джон Констебл “Собор Солсбері з єпископського саду”
Джон Констебл “Парк “ “Білий кінь”
Підготуйтеся до виразного читання поезії «Про Коника та цвіркуна». Продумайте інтонацію для відтворення її настрою. Підготуйтеся до виразного читання поезії «Про Коника та цвіркуна». Продумайте інтонацію для відтворення її настрою. Створіть власну ілюстрацію до поезії ( за бажанням).
Література : Література : - Джон Кітс. Стихи и проза / Дьяконова Н.Я. –М.,2009 “Формування читацьких інтересів учнів 5 класу”. Методичний посібник.Черкаси, ОІПОПП, 2013 (рекомендовано МОН України №1/11-17395 від 13.11.2013) Інтернет-ресурси: http://uk.wikipedia.org http:// freelib.in.ua http://lib.ru/poezio/kits.
Поділіться з Вашими друзьями: |
Схожі: | Художній світ поезії джона кітса» План Життєвий І творчий шлях поета. Естетичні погляди Джона Кітса. Ототожнення краси й істини. «Аксіоми поезії» Історія англійської літератури (Сентименталізм. Романтизм) для студентів курсу Інституту філології та соціальних комунікацій, 24-25а...
|  | Тема. Джон Кітс- англійський поет-лірик. Сонет «Про коника та цвіркуна» Мета: познайомити учнів із біографічними даними англійського поета-романтика Джона Кітса
|  | Джон Кітс. «Про коника та цвіркуна» Мета: познайомити учнів з творчістю відомого англійського письменника Джона Кітса; розвивати навички виразного читання та початкового...
|  | Уроку сьогодні ми зосередимо увагу на таких словах. Вони, до речі, стануть символами уроку Мета: познайомити з творчістю І життям Джона Кітса, розвивати навички початкового аналізу поезії, сприяти формуванню творчих здібностей...
|  | 140 років від дня народження Джека Лондона (Джона Гріффіта)(1876-1916) зміст
|  | Тема. Повернення Осипа Турянського Мета. Ознайомити учнів з непересічною постаттю західноукраїнського письменника,його непростою біографією, Мета. Ознайомити учнів з непересічною постаттю західноукраїнського письменника,його непростою біографією, «заглянути» у його творчу...
|  | Проблематика роману Джона Стейнбека «Грона гніву» Філософські концепції натуралізму, трансценденталізму, ідеї Томаса Джеферсона, традиції психологізму Ф. Достоєвського
|  | 06 Журналістика за спеціальністю 061 Журналістика Проаналізуйте концепцію «перезавантаження журналістики» в інтерпретації Джона Павліка
|  | Вірш Кітса «Імітація Спенсера» був написаний у Болісно вражає те, скільки горя йому випало зазнати за такий короткий термін, скільки смертей найближчих людей пережити, як мало...
|  | Урок №2 Тема. Поезія доби бароко Обладнання: мультимедійна презентація (додаток 1 (18 слайдів)); портрети поетів епохи бароко Джона Донна, Луїса Гонгора – І- арготе,...
|
|
|