Педагогічні умови вивчення творів українського образотворчого мистецтва



Дата конвертації24.06.2017
Розмір445 b.


Педагогічні умови вивчення творів українського образотворчого мистецтва

  • Презентація досвіду вчителя образотворчого мистецтва Нововолинської гімназії Уманця Євгенія Анатолійовича


О, величне явище, чий розум здатний проникнути в таку сутність? Якою мовою можливо розповісти про такі чудеса? Леонардо да Вінчі

  • Мета дослідження- визначити алгоритм аналізу художнього твору, який би забезпечував наближення учнів до розуміння мистецтва.

  • Уманець Є. А.



Найвища форма мистецтва, яка зрощує дух, духовно пробуджує людину М. Реріха

  • Завдання дослідження:

  • 1. Ознайомитися з формами вивчення творів образотворчого мистецтва.

  • 2. Навчити дітей сприймати художній твір методом порівняльного аналізу.

  • 3. Розв'язати проблеми в теорії і на практиці щодо аналізу творів образотворчого мистецтва.

  • Уманець Є. А.



Модель дослідження

  • Модель дослідження

  • 1. Зіткнення з проблемою.

  • 2. Збирання даних.

  • 3. Побудова пояснення.

  • 4. Аналіз дослідження.

  • 5. Висновки.

  • Ключові слова: бесіда, розповідь, порівняльний аналіз, рефлексія,

  • самоконтроль.



Пояснення слів

  • Бесіда – дає змогу вчителеві дізнатися про погляди учнів на мистецтво та їх оцінку.

  • Розповідь – серйозна підготовка вчителя; висновки та узагальнення потребують короткого і зрозумілого формування.

  • Порівняльний аналіз –зіставлення для встановлення схожості.

  • Рефлексія - вміння аналізувати власні дії зіставленням.

  • Уманець Є. А.



Діаграми дослідження



Методика вивчення творів образотворчого мистецтва



Основні форми вивчення творів мистецтва: бесіда, розповідь, порівняльний аналіз.





Порівняльний аналіз. Точки зору: естетична, історична, теоретична.



Сприйняття творів художньої культури. Осмислення учнями думок і почуттів.

  • Порівняльний аналіз двох творів одного майстра, створених у різні часи або двох творів різних майстрів, об'єднаних єдиною думкою.





, Контрольні запитання в активний формі

  • Запитання до учнів для проведення бесіди:

  • 1. Що найчастіше зображує у своїх творах К.Білокур?

  • 2. Як саме це вона робить?

  • 3. Якими засобами К.Білокур передає певний настрій картини?

  • 4. Що відрізняє квіти у творах К.Білокур із квітами у природі?



Підсумок аналізу





Каталог: Files -> downloads
downloads -> «Це склад книжок» так скептик говорив, «Це храм душі» естет йому відмовив, Тут джерело всіх радощів земних, І їх дарують нам без цінним словом…»
downloads -> Для вчителів зарубіжної літератури
downloads -> Методичні рекомендації щодо викладання світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році // Зарубіжна літератури в школах України. 2013. №7-8
downloads -> Талант людини це божий дар
downloads -> Василь Стус постать,що єднає
downloads -> Антон павлович чехов
downloads -> Остап Вишня. Трагічна доля українського гумориста. Моя автобіографія
downloads -> Урок 1 т ема. Вступ. Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Педагогічні умови вивчення творів українського образотворчого мистецтва iconУроків образотворчого мистецтва -6-7 -8 класи (35 годин, год на тиждень) Вчитель Л. В. Папіш
Зародження образотворчого мистецтва: графіки, живопису, скульптури, а також декоративно-ужиткового мистецтва І архітектури. Прагнення...
Педагогічні умови вивчення творів українського образотворчого мистецтва iconФормування читацької компетентності у школярів
Розділ ІІ. Психолого-педагогічні умови використання творчих завдань у сучасній методиці вивчення літератури
Педагогічні умови вивчення творів українського образотворчого мистецтва iconПочатковий курс історії українського образотворчого мистецтва
Ренесанс в українському мистецтві тривав з другої половини XVI до першої половини XVII ст
Педагогічні умови вивчення творів українського образотворчого мистецтва iconКонспекти уроків до теми «Портретний жанр в образотворчому мистецтві» 6 клас Тема уроку: Портрет як жанр образотворчого мистецтва. Портрети у творчості Т. Г. Шевченка. Портрет людини за уявою
Мета: ознайомити з творчістю Т. Г. Шевченка; дати поняття про зображення голови людини в різних положеннях, пропорції її елементів;...
Педагогічні умови вивчення творів українського образотворчого мистецтва iconЛауреати Державної Національної премії імені Т. Г. Шевченка
Нею нагороджували видатних митців за високоідейні й високохудожні твори та роботи у галузі літератури, образотворчого мистецтва,...
Педагогічні умови вивчення творів українського образотворчого мистецтва iconКалендарно-тематичне планування уроків з образотворчого мистецтва на ІІ семестр для 5-7 класів

Педагогічні умови вивчення творів українського образотворчого мистецтва iconУрок 1 Тема. Жанрова палітра музичного мистецтва
«жанр музики», «камерно-вокальні жанри», надати знання про первинні та основні жанри вокальної та інструментальної музики, розглянути...
Педагогічні умови вивчення творів українського образотворчого мистецтва iconАнна звягінцева
Живе І працює в Києві. Навчалась у Національній академії образотворчого мистецтва та архітектури. З 2010 року – член кураторської...
Педагогічні умови вивчення творів українського образотворчого мистецтва iconПедагогічний досвід вчителя образотворчого мистецтва вищої категорії, вчителя-методиста

Педагогічні умови вивчення творів українського образотворчого мистецтва iconТема. Світ жіночої поезії за творчістю Катерини Горчар та Антоніни Корінь
Удосконалювати вміння сприймати й оцінювати твори музичного й образотворчого мистецтва


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка