Друкується за рішенням вченої ради Бердянського державного педагогічного університету. Протокол №5 від 01.03.2006 р.
У збірнику наукових праць студентів Бердянського державного педагогічного університету друкуються статті, рекомендовані кафедрами університету. У публікаціях розглядаються проблеми педагогіки та психології, суспільствознавчих та філологічних наук, математики, інформатики та економіки.
Григор’єв В.О. Свобода особистості у глобалізаційному світі........
|
5
|
Ільман В.О. Психологічна готовність дітей до шкільного навчання
|
10
|
Когут Н.І. Особливості прояву атракції в підлітковому віці............ | 16 |
Морозова Г.Д. Залежність рис характеру від типу темпераменту людини............................................................................................
|
21
|
Балута В.В. Образа: сутність, шляхи подолання та запобігання...
|
28
|
Селезень Є.Є. Психологічні особливості перевиховання важких підлітків............................................................................................
|
34
|
Вертипорох Д.Я. Проблемне навчання як складова сучасних освітніх технологій у загальноосвітній школі................................
|
40
|
Лук’янченко Л.В. Педагогічні умови формування готовності до інструментально-виконавської діяльності.....................................
|
45
|
Бібченко Т.О. Про можливість підвищення ефективності навчання шляхом врахування психофізіологічних особливостей студентів..................................................................
|
53
|
Манжула О.В. Використання сучасних інформаційних технологій для контролю знань........................................................................
|
58
|
Прохорович Ю.О. Наочність як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності у професійній освіті................................
|
63
|
Майорова О.І. Проектний метод організації управління навчальним закладом.................................................................... |
70
|
Чирков О.О. Ступеневий принцип неперервної економічної освіти................................................................................................
| 74 |
Костюк М.Л. Податкова система України: недоліки та напрями їх подолання........................................................................................
|
79
|
Мирошниченко В.О. Висвітлення Голокосту в історіографії...........
|
84
|
Федчиняк А.О. “Остарбайтери” очима німців...................................
|
90
|
Кошель Є.В. Звіриний стиль у мистецтві скіфів...............................
|
97
|
Баханов А.К. Дидактичні основи вивчення теми “Японія у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.” у загальноосвітній школі................
|
102
|
Демура І.Д. Метафори на позначення “Астральної” моделі світу у поезії Т.Осьмачки............................................................................
|
108
|
Єрмакова К.М. Мотиваційна основа назв рослин у англійській та російській мовах..............................................................................
|
115
|
Жук О.А. Методичні проблеми застосування інтегрованого підходу до навчання іноземної мови.............................................
|
121
|
Ларіна О.О. Відображення джерел творення міфологічного світу Дж.Р.Р.Толкіна в листуванні письменника...................................
|
127
|
Савранська К.Ю. Типологічна спорідненість фантастичних творів Олеся Бердника та Кліфорда Саймака........................................
|
133
|
Грабчилова А.М. Чарівно-казкові мотиви у фантастичній повісті Ю.Смолича “Господарство доктора Гальванеску”.......................
|
138
|
Панова С.О. Деякі аспекти авикористання програми Microsoft PowerPoint у викладанні математики............................................
|
145
|
Сумкіна Т.О. Обчислення інтегралів за допомогою класичної та мішаної кубатурних формул..........................................................
|
151
|
Мараховська В.Г. Система лекцій зі вступу до фрактального аналізу.............................................................................................
|
157
|