"Підготовка до проведення в Україні фіналу чемпіонату Європи 2012 року з футболу". Доповідає народний депутат України Віктор Петрович Корж



Скачати 485,33 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації29.09.2017
Розмір485,33 Kb.
  1   2   3


ЗАСІДАННЯ ШІСТДЕСЯТ ЧЕТВЕРТЕ

Сесійний зал Верховної Ради України

13 січня 2009 року, 16:00 година

Веде засідання Перший заступник Голови Верховної Ради України О.В.ЛАВРИНОВИЧ


ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні народні депутати, прошу, будь ласка, підготуватися до реєстрації. Прошу ввімкнути систему „Рада”.

16:01:56


В залі зареєстровано 437 народних депутатів України. Вечірнє пленарне засідання оголошую відкритим.

Розглядається проект Постанови про проведення парламентських слухань на тему: "Підготовка до проведення в Україні фіналу чемпіонату Європи 2012 року з футболу". Доповідає – народний депутат України Віктор Петрович Корж.


16:02:34

КОРЖ В.П.

Шановний Олександре Володимировичу! Шановні присутні! Перш за все, я хотів би сказати, що дуже прикро, що мені вдалося попасти на трибуну Верховної Ради по цьому питанню, через 11 місяців після реєстрації проекту постанови Верховної Ради ще в березні минулого року. На жаль, за цей час необхідність проведення парламентських слухань з Євро-2012 не тільки не втратила актуальність, а, на мій погляд, стала набагато ще більш актуальною.

Дійсно, підготовка України до фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу більш ніж півтора року є невід’ємною частиною повсякденного життя широкого кола фахівців, громадськості та держави в цілому.

Натомість чисельні заяви щодо належного забезпечення підготовки цього важливого форуму, на превеликий жаль, є перебільшенням. Ще й досі не визначено перелік та обсяги товарів необхідних для будівництва і оснащення спортивних споруд. Не розглянуті законопроекти, які передбачають внесення змін до законів з питань оподаткування та спрямованих на реалізацію гарантій наданих УЄФА трьома урядами України. Відсутній проект закону про загальнодержавну цільову програму підготовки та проведення фінальної частини чемпіонату Європи.

Відсутні зміни в існуючі закони про концесії на будівництво та експлуатацію автомобільних доріг, а також відповідні механізми та особливості спільної участі держави та приватних інвесторів. Давно на часі зміни до базового закону України про організацію та проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року.

Окремо хочу зупинитися на ефективності роботи керівних органів. Я маю на увазі координаційної ради при Президентові України та оргкомітету при уряді. На превеликий жаль, сьогодні можна констатувати, що переважна більшість рішень цих керівних органів не виконана і, зокрема, більшість доручень Президента також. Хоча уже терміни виконання цих розпоряджень майже сягнули рік.

Рівень фінансування...


ГОЛОВУЮЧИЙ. Все, завершуйте, будь ласка.
КОРЖ В.П. ... фінансування відповідних робіт вимірюється долями відсотків.

Шановні колеги, все це за умов певних непрозорих процедур і збільшення видатків з Державного бюджету на фінансування цього проекту у такій кризовій ситуації. Шановні колеги, з урахуванням вищенаведеного, я переконливо прошу вас підтримати проект постанови з відповідними редакційними змінами та проголосувати за проведення парламентських слухань у першій декаді березня цього року. Дякую за увагу.


ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Віктор Петрович, сідайте, будь ласка.

Від комітету Костенко Павло Іванович, прошу.

16:05:37

КОСТЕНКО П.І.

Шановний Олександре Володимировичу, шановні народні депутати! Комітет Верховної Ради України з питань сім’ї, молодіжної політики, спорту та туризму ще 19 лютого 2008 року розглянув на своєму засіданні проект Постанови Верховної Ради України про проведення парламентських слухань на тему: „Підготовка та проведення в Україні фіналу чемпіонату Європи 2012 року з футболу”. 21 травня 2008 року внесено народними депутатами України Коновалюком, Сафіулліним, Коржом, реєстраційний номер 2132 від 04 березня 2008 року. Мета проекту постанови - проведення парламентських слухань для узагальнення та вироблення узгодженої програми з підготовки та проведення в Україні чемпіонату Європи з футболу в 2012 році.

Комітет повністю підтримує пропозицію народних депутатів Коновалюка, Сафіулліна, Коржа щодо проведення парламентських слухань і рекомендує Верховній Раді України розглянути доопрацьований проект постанови та прийняти його за основу та в цілому.

Що стосується доопрацювання. Так це виключити з проекту постанови пункт 3 і 4, в якому говориться про те, щоб запросити для участі в парламентських слуханнях Президента України, представників Кабінету Міністрів України, мерію міст Києва, Дніпропетровська, Харкова, Одеси, Донецька, Львова та голів відповідних обласних державних адміністрацій. Комітет наполягає з виключення цьому пункту, тому що в будь-яких парламентських слуханнях ми і так будемо запрошувати всіх зацікавлених осіб, а також пункт 4 „парламентський контроль за ходом підготовки до проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 закріпити за уповноваженим Верховної Ради України з підготовки до Євро-2012. Такої норми закону немає, тому теж просимо виключити цей пункт, тому що любий парламентський комітет Верховної Ради має право контролю над проведенням в Україні чемпіонату Європи 2012 року. А так комітет повністю підтримує…
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Записуємося на обговорення. Народний депутат Карпук.
16:08:09

КАРПУК В.Г.

Володимир Карпук, фракція "Наша Україна-Народна Самооборона", група „За Україну!”.

Я вважаю, як і наша фракція, своєчасне проведення парламентських слухань щодо узгодженого плану дій проведення фінальної частини чемпіонату Європи в 2012 році. Попри численні наради, як в Кабінеті Міністрів за участю високоповажних осіб, в містах ми знаємо, що є досить багато проблем, які виникають що то там, то там в пресі. І те, що щодо фінансування на 2009 рік два мільярда виділено, щодо того, що не готові ще ряд стадіонів, щодо будівництва шляхів, щодо туристичного забезпечення, щодо забезпечення інфраструктури по обслуговуванню відвідувачів, щодо медичного забезпечення - все це ті проблеми, які комплексно, практично, не розглядаються. Розглядається десь якась одна проблема чи фінансування, чи будівництво.

Тому законопроект, який поданий народними депутатами Коновалюком і Коржем, є дуже своєчасним. І ці парламентські слухання треба провести, дійсно, з залученням найвищих осіб в державі для того, щоб відрегулювати як організаційні засади, так і фінансування Євро-2012. І це є досить актуальним і фракція буде підтримувати. Дякую.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Мартинюк Адам Іванович.
16:09:36

МАРТИНЮК А.І.

Дякую. Мартинюк фракція комуністів.

Шановні колеги, певно не викликає ні в кого сумніву, що цей законопроект буде підтриманий, нам варто провести парламентські слухання. На превеликий жаль, ефективність парламентських слухань не завжди така, як би нам хотілось, бо ми дуже добре знаємо, що таке парламентські слухання, а особливо – як виконується рекомендації парламентських слухань. Але будемо сподіватися, що цій темі, яка зачіпає інтереси держави нашої, її іміджу все-таки після слухань і прийняття відповідних рекомендацій, я сподіваюсь, що виконавча гілка влади буде їх виконувати.

Я хотів би наголосити, шановні колеги, і прошу вашої уваги, тому що ми зараз можемо проголосувати те, чого не варто голосувати. Я просив би дослухатися до доповіді голови профільного комітету. Невипадково ми зараз розглядаємо два проекти постанови: проект, який доповідав від імені ініціаторів Віктор Петрович Корж і той проект, який доповідав голова профільного комітету.

Профільний комітет, я так зрозумів, із врахуванням позиції депутатів-ініціаторів уніс правильні пропозиції. Тобто це одна і таж сама постанова. Але подивіться, будь ласка, в постанові 2132 є четвертий пункт, який говорить про те, що парламентський контроль за ходом підготовки до проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року здійснює уповноважений Верховної Ради України питань підготовки до Євро-2012, який обирається з числа народних депутатів України. Немає такого уповноваженого у Конституції з проведення Євро. Це перше.

А по-друге, проект постанови про парламентські слухання і обрання якогось уповноваженого між собою не в’яжеться. Тому я закликаю всіх проголосувати за проект постанови без цього четвертого пункту, який викладений у пропозиції…
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Обговорення завершено.

Будь ласка, один із авторів проекту постанови Віктор Петрович Корж. Включіть мікрофон.


16:12:04

КОРЖ В.П.

Шановні колеги, я погоджуюсь із зауваженнями, які висловив Адам Іванович Мартинюк. Ми врахували це, є з комітетом спільно доопрацьований варіант постанови. Безумовно, це йшлося про перший варіант, який був поданий у березні. Тому остаточний варіант враховує ці зауваження в основному. І я просив би підтримати позицію авторів проекту постанови та комітету Верховної Ради. Дякую.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Таким чином у нас залишається один проект постанови для прийняття рішення.

Будь ласка, включіть мікрофон народному депутату Костенку Павлу Івановичу.


16:12:53

КОСТЕНКО П.І.

Шановний Олександр Володимирович, хотів би ще одну ремарочку. На 11 березня з секретаріатом Верховної Ради погоджена ця дата. Якщо можливо, на 11 березня включити цей законопроект. Дякую.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Власне, я собі це і помітив, що у нас єдиний можливий день – це 11 березня. Таким чином, підсумовуючи обговорення, пропонується до ухвалення один проект постанови 2132-Д із зміною дати у першому пункті – замість 1 травня 2008 року поставити дату 11 березня 2009 року. Комітет пропонує прийняття даного проекту постанови за основу та в цілому. Немає заперечень? Ставлю на голосування проект постанови 2132-Д.

Прошу визначатись.


16:14:03

За-395


Рішення прийнято.

Розглядається проект Постанови про відзначення 65-річчя Перемоги у Великій Вітчизняній війні та звільнення України від фашистських загарбників, номер 3415. Доповідає Петро Степанович Цибенко, будь ласка.


16:14:27

ЦИБЕНКО П.С.

Фракція комуністів, перший заступник голови Комітету у справах пенсіонерів, ветеранів та інвалідів Петро Цибенко.

Шановні колеги, в 2009-2010 роках громадяни України, країни Співдружності Незалежних Держав, світова громадськість відзначають низку ювілейних дат, пов’язаних з Великою Вітчизняною війною, і як кінцевий результат – 65-ї річниці великої перемоги над фашизмом. Зараз по областях йде естафета пам’яті, присвячена 65-й річниці звільнення регіонів від фашизму.

Для мене як громадянина, як депутата, комуніста є дві рівнозначні та рівновеликі дати серед цих подій – це 65-та річниця звільнення України від фашистських загарбників та 65-та річниця великої перемоги над фашизмом. Я сподівався, що так само ставляться до цих двох вікопомних дат і Президент України Віктор Ющенко. Але глава держави, вочевидь, захопившись іншими справами, як от вступ до НАТО, озброєння свого кавказького друга Саакашвілі, героїзація ОУН-УПА, боротьба з усіма підряд ворогами, видаючи Указ про 65-ту річницю великої перемоги над фашизмом, геть забув про таку ж річницю звільнення України від фашизму. Я не жартую. Справді, в указі Президента не згадується навіть про цю подію.

Тому я вважаю, що ця постанова є доречною з точки зору відновлення справедливості і відновлення оцінки цієї події, а, по-друге, вона певною мірою доповнює указ Президента.

Користуючись нагодою, я хотів би подякувати тим обласним радами, які, не чекаючи ні указу Президента, ні постанови Верховної Ради , в ініціативному порядку прийняли відповідні рішення обласного масштабу. Зокрема хотілося б подякувати Харківській обласній раді та депутату-комуністу Котляревському Олексію Івановичу, який ініціював прийняття цього документу. Абсолютно переконаний, що цей документ не викликає ніяких нарікань і його треба приймати і віддавати данину тим людям, перед якими ми у одвічному боргу за те, що вони зробили в своєму житті.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Яворівський Володимир Олександрович, будь ласка.
16:16:46

ЯВОРІВСЬКИЙ В.О.

Володимир Яворівський, голови Комітету з питань культури і духовності Верховної Ради.

Шановне товариство, політична біографія цього документу дуже проста. Найперше питання, яке може у вас виникнути, ми ж у грудні місяці приймали з вами постанову разом тут і прийняли її про відзначення пам’ятних дат у цьому, 2009 році.

Виникає питання, чому не було, значить, цього документу у цьому загальному списку? То я пояснюю про те, що ми прийняли документ на 2009 рік. А в 2010 році ми готові були прийняти цей самий законопроект в загальному списку, але це право народного депутата Цибенка - подати цей законопроект і Комітет з питань культури і духовності його на сто відсотків абсолютно підтримає. Тому що це свята дата, ветеранів залишилося буквально одиниці і комітет одноголосно підтримав, підтримує цей документ. Хоча кажу, він міг бути би і прийнятий у загальному списку. Але хай буде раніше, буде можливість у Кабінету Міністрів нормально підготуватися.

Я єдине з чим просто, ну, не можу зголоситися заради елементарної справедливості, я не є сателітом Президента, ви про це знаєте, пане Цибенко. Не забуваємо про те, що звільнення України - це 44-й рік, а Перемога – це все-таки 45-й рік. Через те я би тут Президента не звинувачував, що, бачите, от він забув, пане Петре.

Мені здається, ви тут не маєте рації, це зовсім інший мав бути, та в цьому році, треба було б і в цьому році такий документ прийняти, це таки є правда. Через те комітет просить народних депутатів, я думаю, що вас і просити не потрібно, ні в кого рука не схибить, щоб проголосувати за цей законопроект Цибенка. Хоча ще раз кажу, є вже укази Президента. Через те мені здається, що тут той варіант, коли маслом кашу не зіпсуєш. Хай буде і указ Президента, цей документ, який подав Цибенко, він, може, занадто педантично розписує там, бо це, взагалі, завдання Кабінету Міністрів. Головне – це створити робочу групу, робочу комісію по відзначенню…
ГОЛОВУЮЧИЙ. Завершуйте, Володимире Олександровичу.
ЯВОРІВСЬКИЙ В.О. … виділити кошти відповідні і на належному рівні провести цей ювілей. Дякую.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Записуємося на обговорення.

Народний депутат Мовчан, будь ласка.


16:19:19

МОВЧАН П.М.

Шановний головуючий, шановні колеги! Довго не треба говорити. Справа така, що Комітет у справах культури і духовності розглядав цю пропозицію. Вона тоді була подана від імені Леоніда Івановича Грача. Ми її розглянули і вписали в загальний перелік тих заходів, які будуть відзначатися у 2009 році.

І мені не треба доводити, чому необхідно це відзначення. Тому що більшість тут присутніх у залі причетні пам’яттю до тих трагічних подій, які пережила нація. Україна поклала на вівтар Перемоги просто неймовірну кількість мільйонів людей. І це після 33-го року, коли пройшли голодомори, коли була зневіра у радянську владу, коли кожен відчував, що треба боронити свою землю і боронити Україну.

І тому я думаю, що непотрібно зараз один одного агітувати, і просто треба відзначати так, як і належиться, цю дату українській нації. Дякую.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Вернидубов Іван Васильович.
16:20:32

ВЕРНИДУБОВ І.В.

Шановні колеги! Як і автор постанови, проекту постанови про відзначення 65-річчя великої Перемоги у Великій Вітчизняній війні депутат Цибенко, фракція Партії регіонів також з великою вдячністю відноситься до людей, які створили цю Перемогу і дали можливість нам жити і творити в рідній країні.

Тому фракція Партії регіонів проголосує за прийняття цієї постанови.

Дякую за увагу.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Самойлик Катерина Семенівна, будь ласка.
16:21:05

САМОЙЛИК К.С.

Щиро дякую. Я чому записалася проти? Тому що тут дуже багато було, знаєте, таких намагань сказати, що все вже враховано в указі президента. Я не знаю, що там враховано, хіба що кожен схрон повинен бути меморіалом. Оце дійсно так. Тому я вважаю, що ми абсолютно правильно розглядаємо питання щодо вшанування 65-ої річниці Великої Перемоги. Ми, як і кожна нормальна людина, яка має пам’ять, у якої є честь і яка пам’ятає й поважає свою історію, звичайно, проголосуємо за цю постанову. Більше того, мені здається, що на рівні Кабінету Міністрів України треба значно розширити ті заходи, які повинні проходити в регіонах нашої держави. Думаю, це передусім повинні бути також моральні стимули для ветеранів Великої вітчизняної війни, для солдатських вдів, для тих дітей, які втратили своїх батьків під час Великої вітчизняної війни, так і не пізнавши материнської і батьківської ласки. І тому фракція, ще раз хочу підтвердити, підтримує даний законопроект.

Більше того, ми будемо сприяти якомога краще його реалізувати не тільки парламентськими, а й партійними заходами. А президенту просто аморально видавати якісь укази, бо він сьогодні, на превеликий жаль, із злочинців, із тих, хто здавав і продавав і народ України, і Україну, зробив з них героїв. І він їм дає пошани і шани значно більше, аніж тим людям, які дійсно захищали нашу державу. Ми підтримуємо даний законопроект і дякуємо нашому колезі за ініціативу, яку він.


ГОЛОВУЮЧИЙ. Обговорення завершено. Я ставлю на голосування пропозицію комітету про прийняття за основу й в цілому проекту Постанови Верховної Ради України „Про відзначення 60-річчя звільнення України від фашистських загарбників та перемоги у Великій вітчизняній війні”, №3415. Прошу визначатися.
16:23:51

За-382


Рішення прийнято.

Розглядається проект Закону про внесення змін до деяких законів України у зв'язку з прийняттям Кодексу адміністративного судочинства. Доповідає міністр юстиції України Оніщук Микола Васильович.


ОНІЩУК В.М.

Шановний головуючий! Шановні народні депутати! Як ви знаєте, ще з 2005 року діяв Кодекс адміністративного судочинства, Перехідні положення якого зобов’язали і уряд, і парламент привести чинне законодавство України у відповідність до Кодексу адміністративного судочинства. Двічі в парламент України вносились відповідні законопроекти – це і в четвертому, і в п’ятому скликанні, але жодного разу у зв’язку з достроковим припиненням повноважень парламенту цей технічний, насправді, закон, але значущий, так і не був ухвалений.

Сьогодні вашій увазі пропонується названий закон, який приведе у відповідність 18 положень, 18 законів у відповідність до Кодексу адміністративного судочинства, який вже став правовою реальністю, який застосовується і ми маємо усунути протиріччя, які сьогодні виникають. Власне, саме цьому і присвячений проект закону, який внесений урядом і який я зараз доповідаю. Зокрема, для прикладу, я можу назвати ті положення, які мають бути приведені у відповідність. Ви знаєте, що у багатьох законах до цього часу вживається поняття „адміністративної скарги”, коли Кодекс адміністративного судочинства оперує поняттям „адміністративний позов”.

Окремі закони: про вибори народних депутатів, про вибори органів місцевого самоврядування, про вибори Президента, - містять свої окремі процедури розгляду спорів, що випливають із виборчого процесу. Натомість, мушу зауважити, що Кодекс адміністративного судочинства містить цілий розділ, який передбачає порядок розгляду відповідних спорів, що випливають із виборчого процесу.

Науково-експертне управління і профільний комітет парламентський, та власне, це є очевидним рекомендують і про це ще буде сказано очевидно, ухвалити цей закон за основу. Я маю надію, і є підстави, його також ухвалити і в цілому. Дякую за увагу.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Микола Васильович.

Від комітету доповідає Юлія Володимирівна Новікова.


16:26:36

НОВІКОВА Ю.В.

На засіданні Комітету Верховної Ради України з питань правосуддя розглянуто даний законопроект, що має за мету проведення положень законів України про свободу совісті та релігійної організації, про прокуратуру, про статус ветеранів війни та гарантії їх соціального захисту, про судову експертизу, про державний і матеріальний резерв, про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів, про виконавче впровадження, про державну таємницю, про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям, про політичні партії в Україні, про біженців, про податок з доходів фізичних осіб, про забезпеченні вимог кредиторів та реєстрацію обтяжень, про захист суспільної моралі, про вибори Президента України, про вибори народних депутатів, про забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків, - у відповідності до Кодексу адміністративного судочинства України.

Єдиною метою цього закону є узгодження положень вищезгаданих законів з Кодексом адміністративного судочинства України.

Даний проект отримав схвалення з боку Верховного суду, Вищого адміністративного суду, Генеральної прокуратури, Комітетів Верховної Ради з питань європейської інтеграції, бюджету, правової політики, свободи слова та інформації, державного будівництва та місцевого самоврядування як такий, що дозволить усунути неузгодженості та розбіжності у положеннях законів України з урахуванням висловлених зауважень та пропозицій.

Є позитивний висновок Головного науково-експертного управління. Одначе, Комітетом з питань правосуддя було знайдено певні неузгодженості і недосконалість у цьому законі. Саме тому, комітет пропонує прийняти цей закон у першому читанні. Дякую за увагу.


ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Юлія Володимирівна.

Записуємося на обговорення.

Бажаючих взяти участь в обговоренні немає.

Я ставлю на голосування пропозицію про прийняття у першому читанні проекту Закону про внесення змін до деяких законів України у зв’язку із прийняттям Кодексу адміністративного судочинства України, № 2213, прошу визначатися.


16:29:25

За-368


Рішення прийнято.

Розглядається проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо документів, які посвідчують право власності на земельну ділянку, а також порядку поділу та об'єднання земельних ділянок). Доповідає народний депутат України Матвієнко Анатолій Сергійович.


16:29:56

МАТВІЄНКО А.С.

Анатолій Матвієнко, УРП „Собор”, фракція "Наша Україна - Народна Самооборона".

Шановні колеги, групою народних депутатів, мною, Бевзенком, Бондарем, Васильєвим, внесений законопроект щодо змін до Земельного кодексу України. Ці зміни полягають у внесенні трьох статей: 126 стаття, це нова редакція і внесення двох інших статей – 186 прім.1 і 57 прім.1. Законопроектом передбачено врегулювати: 1) це, чим посвідчується права власності на земельну ділянку і це передбачає 126 стаття, оскільки нинішня редакція цієї статті говорить про те, що на будь-який рух землі, набуття її у власність має виготовлятися державний акт. Зрозуміло це, коли набуття відбувається із комунальної або державної власності. Але коли набуття набувається із приватної власності, очевидно, державний акт виготовляти по-новому не є необхідності. Це затягує дуже серйозну процедуру. Буває так, що земля знаходиться в іншого власника, а рік він не може нею користуватися, тому що не може оформити своєчасно державний акт.

І це волокита, яка сьогодні і ця норма є антикризовою, тому що це дасть можливість сьогодні більш динамічно розвивати підприємницьку діяльність наших громадян.

В іншій статті, в статті в86 прим 1 і 57.1 стосуються урегулювання такої процедури як порядку поділу та об’єднання земель.

Стаття 186 прим 1 прописує, що таке порядок поділу або Об’єднання земель, а стаття 57.1 чітко вказує, яка технічна документація потрібна на набуття такої власності і чітко врегульовує, що нічого, крім того, що перераховано в цій статті наші органи, які реєструють право власності не мають права вимагати.

Зрозуміло, що це питання потребує в своєму комплексному…


ГОЛОВУЮЧИЙ. Завершуйте, будь ласка.
МАТВІЄНКО А.С. Реєстру, але це вже норми іншого закону і, я думаю, що до другого читання це треба було врахувати.

І друге, що я просив би вас, пане головуючий, можливо, враховуючи нагальну потребу прийняття цього закону розглянути за скороченою процедурою підготовку цього закону до другого читання. Дякую за увагу.


ГОЛОВУЮЧИЙ. Сідайте, будь ласка. Від комітету доповідає народний депутат України Бевзенко Валерій Федорович.
16:32:49

БЕВЗЕНКО В.Ф.

Шановний Олександр Володимирович! Шановні народні депутати України!

Законопроектом передбачається обмежити сферу застосування державного акту в якості правоустановлюючого документу на земельну ділянку лише випадками її набуття із земель державної та комунальної власності та зміни цільового призначення, а також посвідчення права на земельну ділянку, яка була сформована за наслідками поділу та об’єднання. Ця зміна наближає спосіб обороту земельних ділянок до способу обороту іншого нерухомого майна відповідно до Цивільного кодексу України. Зазначений законопроект заслуговує на підтримку з наступних причин.


Каталог: zakon -> skl6 -> 3session -> STENOGR -> DOC
skl6 -> Засідання дванадцяте сесійний зал Верховної Ради України
skl6 -> Засідання тридцять перше сесійна зала Верховної Ради України
skl6 -> Засідання тридцять сьоме сесійна зала Верховної Ради України
skl6 -> Засідання десяте сесійний зал Верховної Ради України
skl6 -> Засідання сорок четверте сесійна зала Верховної Ради України
skl6 -> Рішення стосувалося того, що перед голосуванням депутати здійснять письмову реєстрацію, за результатами письмової реєстрації буде виголошено щодо присутності І відсутності народних депутатів, І після того будуть вилучені картки


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3

Схожі:

\"Підготовка до проведення в Україні фіналу чемпіонату Європи 2012 року з футболу\". Доповідає народний депутат України Віктор Петрович Корж iconК київ*2012 Від укладача Бібліографічний покажчик присвячений великому спортивному святу – футболу
Раїною під час підготовки та проведення чє з футболу 2012 року. Гостинність та доброзичливість нашого народу, краса нашої української...
\"Підготовка до проведення в Україні фіналу чемпіонату Європи 2012 року з футболу\". Доповідає народний депутат України Віктор Петрович Корж iconАпарат верховної ради україни інформаційне управління
Про те, хто бореться в україні з кризою, розповів народний депутат олег лукашук 40
\"Підготовка до проведення в Україні фіналу чемпіонату Європи 2012 року з футболу\". Доповідає народний депутат України Віктор Петрович Корж iconНародний депутат україни

\"Підготовка до проведення в Україні фіналу чемпіонату Європи 2012 року з футболу\". Доповідає народний депутат України Віктор Петрович Корж icon2012-го року обраний головою Апеляційного комітету Федерації футболу України
Георгієвський Юрій Валентинович народився 10. 07. 1974 року в м. Мар’їна Гірка Мінської області Республіки Білорусь (брср) в сім'ї...
\"Підготовка до проведення в Україні фіналу чемпіонату Європи 2012 року з футболу\". Доповідає народний депутат України Віктор Петрович Корж iconУмови проведення районного інтелектуального чемпіонату серед шкільних команд «інтелектуальна ліга» Організатори чемпіонату
Учасники чемпіонату: команди загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів Олександрійського району у складі: учасника команди...
\"Підготовка до проведення в Україні фіналу чемпіонату Європи 2012 року з футболу\". Доповідає народний депутат України Віктор Петрович Корж iconКаденюк Леонід Костянтинович Герой України. Перший космонавт незалежної України, народний депутат України 4-го скликання

\"Підготовка до проведення в Україні фіналу чемпіонату Європи 2012 року з футболу\". Доповідає народний депутат України Віктор Петрович Корж iconОбговорення законодавства 3
Народний депутат україни валерій лунченко: "партія конкретних справ" об`єднала хустян 2
\"Підготовка до проведення в Україні фіналу чемпіонату Європи 2012 року з футболу\". Доповідає народний депутат України Віктор Петрович Корж iconПлан проведення тижня права з 10. 12. 2012 по 15. 12. 2012 День неділі Захід Відповідальний
Підготовка матеріалів до створення пам’ятки для учнів І батьків «Стоп – насильство»
\"Підготовка до проведення в Україні фіналу чемпіонату Європи 2012 року з футболу\". Доповідає народний депутат України Віктор Петрович Корж iconРозпорядження Кабінету Міністрів України від 04. 02. 2013 року №74-р «Про затвердження заходів з підготовки та проведення у 2013 році в Україні Року дитячої творчості»
Кабінету Міністрів України від 04. 02. 2013 року №74-р «Про затвердження заходів з підготовки та проведення у 2013 році в Україні...
\"Підготовка до проведення в Україні фіналу чемпіонату Європи 2012 року з футболу\". Доповідає народний депутат України Віктор Петрович Корж iconНаказ № Про проведення обласної науково- пошукової експедиції «Стежками прадідів хліборобів Вінниччини»
України №1/9-169 від 11. 03. 2013 р., Плану заходів з підготовки та проведення у 2013 році в Україні Року дитячої творчості, затверджених...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка