Пізнай, навчи І виховай Людину, Пізнай, навчи І виховай Людину



Дата конвертації16.03.2018
Розмір445 b.



Пізнай, навчи і виховай Людину,

  • Пізнай, навчи і виховай Людину,

  • Щоб мудрістю сприймала світ!





- підвищити загальну освіченість громадянина України;

  • - підвищити загальну освіченість громадянина України;

  • - сприяти всебічному розвитку, духовному збагаченню, активному становленню й самореалізації особистості в сучасному світі;

  • - формувати особистість, готову до активної творчої діяльності, здатну знаходити ефективні розв'язки будь – яких ситуацій



  • Очікувані результати:

  • - формування світогляду дитини з метою виховання всебічно розвиненої особистості;

  • - формування особистості через творче осмислення художнього твору та вираження власної думки на основі застосування інтерактивних технологій

  • - зростання інтересу до пошукової і дослідницької роботи, результатом якої є проектна діяльність;

  • - розвиток здатності до асоціативної мовленнєво - мислительної діяльності;











Не сам процес навчання, а створення ситуації, у якій дитина просто не може не вчитися

  • Не сам процес навчання, а створення ситуації, у якій дитина просто не може не вчитися







Зустріч” з твором

  • Зустріч” з твором

  • Літературний паспорт

  • - назва твору;

  • - автор;

  • - національність;

  • - художньо – стильова течія чи напрям;

  • - рік написання;

  • - джерело сюжету;

  • - рід, жанр;

  • - композиція;

  • - проблематика;

  • - герої



Дитинство

  • Дитинство

  • Кобзар

  • 700 грамів хліба

  • “ тюряжник ”

  • роман “ Вир ”

  • Тютюнник – Тяшанський,

  • Шукшин

  • Премія,

  • “ Правдонька моя ”





  • Група 1.: 1. Чому молоді українці (Іван, Степан), які виховува-

  • лися в однакових умовах, опинилися по різні бо-

  • ки барикад?

  • 2. Чи маємо ми право засуджувати Степана за те,

  • що він „загубив” свою дружину?

  • Група 2 : 1. Якої позиції дотримувалася на початку і напри -

  • кінці твору Оксана?

  • 2. Чи маємо ми право засуджувати позицію Оксани?

  • Група 3. : 1. Ностальгію, тобто сум за батьківщиною, спричи-

  • няє страждання головної героїні. Визначити 4 ета-

  • пи, які призводять до фатального кінця.

  • 2. Чи маємо ми право засуджувати історичну добу -

  • добу Руїни?



Завдання для домашніх груп:

  • Завдання для домашніх груп:

  • Група 1. Біографи. Яким було життя М.Коцюбинського? Що означав для нього 1908рік?

  • Група 2. Літературознавці. Визначити стиль і жанр твору.

  • Група 3.Дослідники. Визначити ядро образного конфлікту новели.

  • Завдання для гетерогенних груп:

  • Група „А” : Розкрити символічність образів „моя утома”, „залізна рука міста”, „людське горе”.

  • Група „Б” : Розкрити символічність образів „сонце”, „ниви у червні”, „три білі вівчарки”

  • Група „В” : Розкрити символічність образів „зозуля, жайворонок”, „білі мішки”, „планети”.





Іван

  • Іван

  • Справжній, відважний,

  • Бореться, відстоює, переконує.

  • Свободу потрібно нам виборювати.

  • Борець.

  • Оксана

  • Смиренна, врівноважена.

  • Терпить, тужить, гине.

  • Сни і реальність стали справжнім маренням.

  • Покірниця.

  • Степан

  • Жалюгідний, мізерний.

  • Боїться, терпить, змиряється.

  • „Дбає» про Україну на словах.

  • Боягуз.





  • Нерон - Микола І;

  • Давній Рим - Російська імперія;

  • Скіфія - Сибір;

  • Лета - забуття,

  • Алкід, неофіти - новонавернені.





Це такі внутрішньо особистісні установки, реалізація яких дає змогу формувати людське в людині скрізь, де особистість присутня як духовна чи суспільна істота

  • Це такі внутрішньо особистісні установки, реалізація яких дає змогу формувати людське в людині скрізь, де особистість присутня як духовна чи суспільна істота
















Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Пізнай, навчи І виховай Людину, Пізнай, навчи І виховай Людину iconСлайд І. Патріарх української літератури
Бог: "Створімо людину за образом Нашим, за подобою Нашою, І хай панують над морською рибою, І над птаством небесним, І над худобою,...
Пізнай, навчи І виховай Людину, Пізнай, навчи І виховай Людину iconЛюдина у життєвих випробуваннях один питає: ”Далі що робити?” А другий: “Що пошле судьба?” Отак І можна відрізнити Людину від раба. Георг Шторм
Один питає: "Далі що робити?" А другий: "Що пошле судьба?" Отак І можна відрізнити Людину від раба. Георг Шторм Тисячі років тому...
Пізнай, навчи І виховай Людину, Пізнай, навчи І виховай Людину iconІ. Передмов
Музичне мистецтво – освітня галузь, що формує людину нового тисячоліття
Пізнай, навчи І виховай Людину, Пізнай, навчи І виховай Людину iconТема. Євген Гуцало. «Сім’я дикої качки» твір про людину І світ крізь призму морально-етичних проблем. Мета: поглибити знання учнів про життєвий І творчий шлях Є. Гуцала, ознайомити з його твором «Сім’я дикої качки»
Тема. Євген Гуцало. «Сім’я дикої качки» твір про людину І світ крізь призму морально-етичних проблем
Пізнай, навчи І виховай Людину, Пізнай, навчи І виховай Людину icon«Хто творить розумну і добру людину – найкращий майстер; учителю, спочатку люби, а потім твори»
«Хто творить розумну і добру людину найкращий майстер; учителю, спочатку люби, а потім твори»
Пізнай, навчи І виховай Людину, Пізнай, навчи І виховай Людину iconКреативність
Здатність мислити непересічно робить людину винахідливою, успішною, щасливою. У сучас­ному інформаційному суспільстві затребувана...
Пізнай, навчи І виховай Людину, Пізнай, навчи І виховай Людину icon«Життєподібний» сюжет І філософсько-символічний зміст твору Ернеста Хемінгуея. «Старий І море» повість притча про людину. Вплив Е. Хемінгуея на розвиток художньої прози ХХ ст
Тема: «Життєподібний» сюжет І філософсько-символічний зміст твору Ернеста Хемінгуея. «Старий І море» повість притча про людину. Вплив...
Пізнай, навчи І виховай Людину, Пізнай, навчи І виховай Людину iconМ. Л. Налбандян Природа вклала в людину необхідність турбуватися про інших людей
Я. Стельмах «митькозавр з юрківки, або химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті
Пізнай, навчи І виховай Людину, Пізнай, навчи І виховай Людину iconКультурне та церковне життя (8 клас)
Петра Могилу як людину та історичну особу, давати оцінку його діяльності, визначати його роль І місце в історії України
Пізнай, навчи І виховай Людину, Пізнай, навчи І виховай Людину iconУрок 13. Культурне та церковне життя
Петра Могилу як людину та історичну особу, давати оцінку його діяльності, визначати його роль І місце в історії України


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка