План-конспект уроку логіки в класі План-конспект уроку математики в класі



Сторінка1/9
Дата конвертації16.05.2017
Розмір1,67 Mb.
ТипПлан-конспект
  1   2   3   4   5   6   7   8   9

Зміст портфоліо



  1. Професійний портрет учителя.

  2. Житєве та педагогічне кредо.

  3. Педагогічне есе.

  4. Таблиці результативності роботи вчителя в міжатестаційний період.

  5. Матеріали оцінки роботи вчителя учнями, батьками, колегами по роботі, адміністрацією.

  6. Творча майстерня.

    1. Опис досвіду.

    2. Фотогалерея

6. 3. Атестаційна робота «Шляхи здійснення гуманістично-особистісного підходу у навчально-виховному процесі за методикою Ш. Амонашвілі


  1. Зерна досвіду.

    1. План-конспект уроку логіки в 1 класі

    2. План-конспект уроку математики в 2 класі.

    3. План-конспект уроку розвитку зв’язного мовлення в 2 класі.

    4. План-конспект з курсу «Християнська етика в українській культурі» в 4 класі.

    5. План-конспект уроку з української мови в 4 класі.

    6. Конспекти уроків з української мови в 4 класі за темою «Прикметник».

    7. Соціально-психологічний тренінг «Як стати творцем свого життя. Я – це я» (Проект «Діалог». Формуванн позитивної Я концепції за програмою О. В. Вінди).

    8. План-конспект заняття гуртка «Азбука оригамі» в дитячому садку (за участю учнів 3 класу в ролі вчителів).

    9. Сценарій проведення виховного заходу «Ярмарок по-седлищенськи».

    10. Сценарій проведення «Свята прощання з початковою школою».

    11. Батьківські збори з елементами тренінгу «Успішне батьківство».

    12. Газети «КЛАСний вісник».

    13. Буклет «З Першовереснем!»




П р о ф е с і й н и й п о р т р е т у ч и т е л я




Рік народження – 1970р.

Освіта – вища, Волинський національний університет ім. Лесі Українки, 2005р.

Спеціальність за дипломом – початкове навчання

Посада – вчитель початкових класів

Стаж безпосередньої педагогічної роботи – 24р.

Рік попередньої атестації – 2011

Кваліфікаційна категорія – «спеціаліст вищої категорії», «старший вчитель»

Проблема, над якою працюю в між атестаційний період«Психолого-педагогічні умови здійснення гуманно-особистісного підходу до дитини»(за методикою Ш. Амонашвілі


Життєве кредо

Під лежачий камінь вода не тече.

Педагогічне кредо
Вірити в безмежність кожної Дитини, в свою ґІскру Божу та в перетворювальну силу гуманної педагогіки.


Педагогічне есе

У пошуках істини

Скільки себе пам’ятаю, завжди мріяла бути вчителькою. Не було навіть думки, що можу стати кимось іншим. У всіх шкільних творах писала про те, чим же мені подобається професія вчителя. Тепер задумуюся над тим, що підштовхнуло мене до цього життєвого вибору. Напевне, те, що мене навчали педагоги, яких поважали і цінували люди, які зуміли виховати багатьох хороших людей, які навчили жити і бачити красу життя...

А потім було навчання в педучилищі, інституті. Тоді я ще  не відчувала особливого покликання до майбутньої професії. Та все змінилося з тих пір, коли я прийшла працювати в школу. З того часу закрутилось колесо педагогічної творчості.

Це були роки пошуків, роздумів, розчарувань, коливань, відкриттів, які перевернули все моє життя. Сьогодні, крокуючи по дорозі пошуку істини, розумію, що маю багато чого зробити. Необхідно вдосконалювати свої знання з педагогіки і психології, треба освоювати новітні технології, вивчати методичну літературу. А ще важливо не загубити жодної дитячої душі, тому я не маю права зупинятися на досягнутому. Я повинна рухатися вперед, повинна вчитися, розвиватися, вдосконалювати свою педагогічну майстерність.

Як же оцінити те, що пізнано, зроблено, вкладено у своїх учнів? Кількістю грамот? Виграними конкурсами, олімпіадами?.. Напевно, і цим. Але головні критерії для оцінок в іншому. У тому, що дозволило комусь з учнів стати упевненішим в собі, здоровішим і красивішим фізично та духовно, що запалило вогник пізнання у дитячих очах, , що дало паростки доброти у юних душах.

Є ще один дуже яскравий критерій. Учні з нетерпінням чекають свою вчительку. З бажанням освоюють нове. Через роки, з щирим почуттям вдячності приходять до неї, щоб просто поговорити, розповісти про себе, згадати що-небудь з минулого.

Моя робота - улюблений спосіб пізнання, творчості, спілкування, самовираження. Мої учні - мої однодумці, що довірили мені частку своєї долі. Усім цим мені треба розпорядитися мудро і точно на вічному шляху пошуку істини.

Рівень навчальних досягнень учнів за 5 років


Клас

Навчальний рік

Якісний показник (%)

4

2010 – 2011

67,5

1

2011 – 2012

72

2

2012 – 2013

70

3

2013 – 2014

65

4

2014 – 2015

65



Результати участі в творчих ініціативах
Участь у конкурсі «Учитель року» - 2005р. (районний та обласний)

Громадська робота – керівник Заочної Школи Гуманної Педагогіки

Відгук адміністрації про роботу вчителя

Сацик Світлана Михайлівна працює вчителем початкових класів з 1989 року. Зарекомендувала себе здібним педагогом, людиною високої культури праці. Має велику ерудицію, відмінну наукову і методичну підготовку. В 1995 році присвоєно звання «Старший учитель».

Кожен урок глибоко продуманий, методично довершений, відзначається чітким добром матеріалу і його різноманітною подачею, впливом на розвиток пам’яті, уяви, способами порівняння, зіставлення, високим теоретичним рівнем, постановкою пізнавальних завдань і логічною завершеністю. Вміло формує в учнів навички читання, грамотного письма. Цікавими є уроки-роздуми, уроки-подорожі, уроки-казки, прес-конференції. Використовує педагог різні джерела мотивації навчання: ігрові ситуації, роботу в парі, групі, завдання за вибором.

Результат праці вчительки – в її учнях, їх знаннях, працездатності, подальшій долі. Кожен учень в наступних класах підтверджує свій рівень знань.

Світлана Михайлівна – переможець шкільного та районного конкурсу «Вчитель року - 2006», учасник обласного конкурсу «Вчитель року - 2006» та активний учасник «Творчих сходинок педагогів Волині».

На базі своєї школи веде заняття класу Гуманної педагогіки за методикою Ш. Амонашвілі. Щедро ділиться своїм досвідом із колегами району.

Світлана Михайлівна враховує дидактичні можливості комп’ютера на уроках, залучає до активної навчально-пізнавальної діяльності учнів завдяки новизні і нетрадиційному підходу до проведення занять.

Багато працює в позаурочний час, приділяючи увагу співпраці з обдарованими учнями. Учитель має багатий роздатковий і дидактичний матеріал.

Ввічлива, щира, доброзичлива. Користується авторитетом серед колег, учнів, батьків.
Школа Гуманної педагогіки
«Освіта – це процес живлення душі і серця дитини

усіма кращими, вищими, піднесеними, одухотвореними

плодами людської культури і цивілізації»

Ш. О. Амонашвілі

Сучасне людство на тлі видатних досягнень науки й ейфоричного тріумфу Знання, все більше втрачає Віру, духовні орієнтири, швидко рухається до повної моральної деградації. Припинити це явище покладається на школу нового покоління.

Якою повинна бути початкова школа XXІ століття? Як навчати дітей в цій школі?

Початкова школа майбутнього – це школа, яка вчить творити Добро, відроджує природну сутність людини, інтелектуально-духовну культуру, виховує індивідуальність.

Довгі пошуки істини привели мене на стежину педагогічної творчості.

В. О. Сухомлинського та Ш. О. Амонашвілі. Це вони утвердили у суспільній свідомості необхідність створення нової школи як школи гуманістичної, а педагогічна взаємодія в якій – як взаємодія, побудована на любові до дитини, вірі в її можливості, впевненості в її успішному просуванні, в розвитку розуму, природних цінностей і обдарувань. «Гуманне педагогічне мислення, як вічна істина і як стрижень усякого вищого педагогічного вчення та спадщини, таїть у собі можливість постійного оновлення школи, багатогранної творчої діяльності вчителя та учительських колективів.», - вважає Ш. Амонашвілі.

Вибір системи гуманно-особистісного підходу надихнув мене на створення такої атмосфери, в якій Дитина в самому житті навчається змінювати, поліпшувати, удосконалювати умови цього життя, підвищувати його якість, а не пристосовуватися до вже створених умов. Джерелом такого прагнення повинна бути висока духовність. Звідси виникла необхідність створення школи Гуманної Педагогіки – школи нового покоління.

Місія школи Гуманної Педагогіки – виховати високорозвинену творчу особистість, яка поєднувала б у собі найкращі моральні якості: національну гідність, моральну красу, благородність, шляхетність, добро, справедливість.

Гуманно-особистісний процес у ній перейнятий учительським оптимізмом щодо дитини. Цей оптимізм учителя щодо дітей залежить від його філософського сприйняття дитини. Педагог повинен бути озброєним педагогічною вірою, яка керуватиме ним і живитиме його оптимізм.

Систему роботи школи я опишу на прикладі одного класу від першого року навчання і до четвертого.

У червні-липні я звертаюся до батьків моїх майбутніх першокласників із запрошенням на перші батьківські збори:

«Шановні …, …!

Мені випала велика честь - навчати Вашу дитину у початковій школі. Запрошую Вас на перші батьківські збори, які відбудуться ... Маю велику надію на плідну співпрацю задля майбутнього Вашої дитини.

Ваша вчителька …».

На цих зборах у ході бесіди та анкетування намагаюся отримати якнайбільше інформації про своїх учнів. Потім все це аналізую, щоб якомога краще знати свого учня вже в перший день нашої зустрічі. Цей день має стати незабутнім, барвистим, феєричним і таким, що тільки посилить бажання вчитися у щоденну потребу.

Учні працюють за звичайним шкільним розкладом, продовженим в окремі дні заняттями гуртків. До класу зараховуються діти 6 років на основі медичного висновку про фізичне і розумове здоров'я. Не застосовується жодне тестування для визначення їхньої готовності до навчання, коли виявляються лише зовнішні знання й уміння замість прихованих можливостей та рівнів розвиненості. Загальне керівництво такою школою здійснюється педагогічною радою та заступником директора з навчально-виховної роботи.

Працюють у початковій школі методичний, психологічний та медичний центри.

Методичний центр займається розробкою дидактичних пізнавальних матеріалів, вивчає та узагальнює досвід роботи, проводить семінари, курси по підвищенню педагогічної майстерності вчителів, створює батьківський університет.

Психологічний центр вивчає психологічні особливості та прояви характеру кожної дитини, аналізує умови життя і взаємин в родині, виявляє порушення та відхилення у функціональній діяльності дітей та проводить корекційну роботу. Зрозуміти сутність свого власного «Я», самоутвердитися, виробити план самовдосконалення, позбутися негативних емоцій, отримати знання, як протистояти шкідливим звичкам, як вести здоровий спосіб життя діти вчаться на заняттях за програмою «Діалог» О. Вінди « ….»

Медичний центр проводить постійний нагляд за здоров'ям дітей та проводить заходи медичної профілактики, надає допомогу при розробці комплексів вправ для учнів спеціальної групи.

Урок залишається основною і провідною формою організації навчання всіх дітей і кожного школяра окремо. Урок – це акумулятор життя дітей. При цьому важливо пам’ятати, що сірі, невиразні уроки проходять безслідно, не тривожать ні розуму, ні серця.

Маленькі школярі довірливі і допитливі. Вони люблять гратися в серйозні, розумні ігри. Але граємося ми не за для гри, а за для того, щоб вчитися. Тому надаю великого значення рольовим іграм. Діти перевтілюються у мислителів, філософів, лікарів, політиків, науковців і шукають рішення тої чи іншої проблеми.

З метою діагностики дитячих характерів, уподобань, природних нахилів та їх розвитку, проводиться факультативний курс «Християнська етика в українській культурі», гуртки «Чарівний пензлик», «Юні друзі природи», «Умілі рученята», «Оригамі». Працює дитячий ляльковий театр «Рукавичка», проводяться заняття з аеробіки. Але найцікавішим для дітей є те, що знання здобуті на заняттях гуртків можна застосувати, навчаючи своїх менших друзів у дитсадку за програмою «Навчаючи вчимось». Починаючи з 2 класу, учні відвідують дитячий садок і проводять там заняття з оригамі, образотворчого чи музичного мистецтва.

Успішність засвоєння програми у школі Гуманної Педагогіки оцінюється не за оцінками, а за просуванням кожної дитини в тому чи іншому виді діяльності. Цьому сприяють такі засоби, як виставки робіт, навчальні портфоліо, характеристики у яких відзначаються позитивні зміни, листи батькам. Кожен вид діяльності мотивується, кожен, навіть найменший, успіх помічений учителем.

Особливої уваги заслуговує навчальне портфоліо, що включає в себе роботи самого учня: малюнки, моделі, виконані вправи з підручника та знайдені самостійно з інших джерел, реферати, задачі та завдання складені учнями, учнівські вірші, твори, заохочення, нагороди, замітки вчителя, однокласників, батьків.

Стимулювати розвиток в учнів умінь самоаналізу та самооцінки допомагають твори «Мої досягнення», «Лист у майбутнє», листи-твори на вільну тему. Постійно працює поштова скринька у класі, що дає змогу написати листа вчителю, однокласнику де можна виразити свої почуття , переживання, сподівання, враження, радощі, смуток. Такі види робіт сприяють писемно-мовному розвитку. Характерними властивостями такої діяльності є: абстрагованість від ситуації та співрозмовника; позбавлення експресії і звучання; розлогість, логічність, повнота й завершеність; значна сповільненість оформлення на папері думок і необхідність затримування в голові виниклих думок; віддаленість мотивів. У класі такої школи випускається газета «КЛАСний вісник» . Тут батьки, громадськість села можуть дізнатися про події, які відбуваються в класі, представити свої твори, вірші, малюнки. Діти самі пишуть замітки в газету, роблять фотографії.

Пізнавальне читання відіграє велику роль у розвитку, особистісному становленні, трудовій і творчій діяльності людини. Важливо, щоб діти якнайшвидше зрозуміли, що читання потрібно людині не для того, щоб читати швидко вголос чи самими очима, а для того, аби пізнавати світ. У класній бібліотеці постійно знаходиться 15-20 дитячих книжок, які через певний проміжок часу замінюються іншими. Діти працюють над «створенням підручників» чи сторінок до них. Розвиток пізнавального читання проходить в особливій атмосфері: вільний вибір, самостійні висловлювання, вияви власного читацького смаку, переказ змісту прочитаних книг іншим. Виробляється культ читання й шанобливого ставлення до книг.

Навчання математики виходить за рамки простого рахунку і знань обмеженого кола геометричних фігур. Воно передбачає розвиток математичної уяви складовими компонентами якої є: допущення, спостереження, вимірювання, порівняння, судження, аналіз, доведення, узагальнення, інтуїція, сходження думки від конкретного до абстрактного, від загального до часткового.

Творення духовного світу Дитини, його вдосконалення відбувається і на уроках художньо-естетичного циклу. У душах дітей закріплюються світлі образи, думки і мрії – почуття прекрасного, прагнення до самопізнання та самовдосконалення; розуміння безмежності; відповідальність за свої думки; спрямованість до блага; мужність і безстрашність; почуття турботи і жалю, радості й захоплення; усвідомлення життя, смерті й безсмертя. Крім цього на таких уроках виробляється здатність осягати й переживати красу в різних її проявах.

На уроках «Я і Україна» Дитина пізнає таємниці Природи. Подив і захоплення, інтерес і пізнавальні прагнення, шанобливість і любов розвиваються в дітях через бачення незвичайного в звичайних явищах природи, через осягнення нескінчених таємниць, через осягнення краси. Все це проходить у безпосередньому спілкуванні з природою: екскурсії в природу навколо місць проживання, висаджування дерев, квітів, догляд за ними та спостереження за їх ростом. Участь в операціях «Годівничка», «Шпаківня», «Зроби планету кращою» - все це допомагає зрозуміти закон про вічний зв'язок Людини з Природою. А ще величезний потенціал екологічного виховання несе екологічна стежка «Понад Стохід-річкою». Тут молодших школярів можна зустріти будь-якої пори року: милуються природою, спостерігають за тваринами, вивчають рослини, знайомляться з ґрунтами, досліджують, відкривають, описують, фотографують і разом з тим навчаються найбільшого – любити і берегти.

Велике значення надається і діяльності учнів на перервах. Учитель повинен передбачити чим будуть зайняті діти. З цією метою використовується стенд «Намалюємо разом», шашки і шахмати, м’ячі, скакалки, настільні розвиваючі ігри, дитяче карооке. Існує «Килимок миру». На нього стають діти, щоб помиритись, налагодити стосунки один з одним.

Проводжу батьківські збори, де розглядаються ті питання, які хвилюють батьків, дітей і вчителя. Батьки беруть активну участь у диспутах «Моя дитина-першокласник», «Який темперамент моєї дитини?», в іграх «Як? Де? Чому? Коли? Для чого?», «Давайте познайомимось», в обговореннях «Як уникнути домашніх баталій або Дисципліна без конфліктів», «Як ми виховуємо, коли ми виховуємо»?



Ще і сьогодні провідне місце у викладанні предметів займають традиційні засоби – дошка, крейда та друковані джерела (підручники, зошити з друкованою основою). Завдяки ж використанню ІКТ навчальне середовище доповнюю відео, звуком, анімацією. Усе це здійснює значний вплив на емоційну сферу молодшого школяра, сприяючи підвищенню пізнавальної активності, підвищенню інтересу до предмета та навчання взагалі, активізації навчальної діяльності учнів. Тим більше, що молодші школярі уже готові до роботи з ІКТ: вони знають, що таке комп’ютер, у більшості випадків уміють ним користуватися, у них відсутній психологічний бар’єр.

Учителю застосування ІКТ дозволяє економити час і максимально ефективно вирішувати повсякденні справи і обов’язки як фахівця: готуватися до уроків (складати конспекти, добирати дидактичні матеріали тощо), батьківських зборів, виховних годин, різноманітних виступів на педрадах, засіданнях МО, семінарах тощо; оформлювати документацію; налагоджувати спілкування з батьками своїх учнів; обмінюватися з колегами досвідом роботи, власними методичними надбаннями, обговорювати з ними актуальні питання навчання і виховання школярів, швидко отримувати й систематизувати потрібну інформацію.

Для роботи в демонстраційному режимі маю ноутбук та монітор, за допомогою якого потрібна інформація виводиться на екран, як правило, у вигляді слайдів.

Застосування комп'ютерної техніки робить урок привабливим і по-справжньому сучасним. Використовую презентації на уроці математики під час усного рахунку, математичних диктантів, роботі з геометричним матеріалом, тестуванні, логічних вправах і задачах тощо; на уроках української мови – під час зорових диктантів, роботі з деформованими текстами, словникових диктантів, вправ на увагу, при списуванні, складанні опису картин, зображень; на уроках читання - під час різних видів словникової роботи, розгляді картин, зображень,портретів письменників, ребусів, кросвордів, тестуванні; на уроках «Я і Україна» - під час навчально-пізнавальних ігор, розгляді малюнків, фото, схем, ілюстрацій, ребусів, кросвордів, тестуванні; на уроках образотворчого мистецтва та трудового навчання – під час розгляду картин, малюнків, схем, обговоренні технологічних карт.

Школа Гуманної Педагогіки – це школа, в яку батьки доручають своїх дітей зі спокійною душею. Вони впевнені, що школа їхніх дітей розпочнеться не із заборон, а стане цікавим і захоплюючим життям. Діти не перестануть задавати питання та шукати на них відповіді.


Основні заповіді вчителя-гуманіста

1.Люби дітей, захищай їх любов'ю і правдою.

2. Не нашкодь.

3. Знайди у дитині добре.

4. Навчи дітей думати і любити.

5. Виховуй без примусу.

6. Жодного дня без нового.

7. Учитель – друг і помічник учня у його розвитку самовдосконаленні.

8. Виховуй, спираючись на природу учня.

9. Учитель – автор власної програми, системи, методів роботи.



10. Учитель вчить інших до того часу, поки сам вчиться.
Заповіді учня

  1. Твори добро.

  2. Бійся скривдити людину.

  3. Люби і вибачай людям.

  4. Стався до інших так, як би ти хотів, щоб вони до тебе ставилися.

  5. Бережи честь змолоду.

  6. Пізнай себе і світ.

  7. Знайди свою мету у житті.

  8. Не лінуйся і не шукай виправдання власним слабостям.

  9. Краще віддай своє, ніж візьми чуже.

  10. У хвилини відчаю не губи віри у себе, зумій сказати собі: «Хай живе життя».


Комунікативну культуру вчителя школи Гуманної Педагогіки характеризує:

  1. «Побудова» взаємин на основі морально-етичних вимог до діяльності педагога.

  2. Доброзичливе ставлення до учнів у поєднанні з вимогливістю та об’єктивністю.

  3. Формування відповідального ставлення учнів до навчальної діяльності, своєчасна підтримка учнів, яким потрібна допомога.

  4. Опора на вимоги, адекватні розумовим та фізичним можливостям учнів, їхнім нахилам і потребам.

  5. Сприяння формуванню позитивної мотивації творчого ставлення до занять, своєчасна оцінка їхньої діяльності з використанням сучасної системи оцінювання.

  6. Виразність і яскравість почуттів, певна вимогливість, уміння керувати власними емоціями.



Особистісно-орієнтовані способи впливу, що застосовуються в школі Гуманної Педагогіки

  1. «Прохання». Форма, що закріпилася в загальнолюдській культурі як універсальна, котру використовують всі. Ця форма розрахована на деяку міру активності суб’єкта. Коли говориш: «Прошу тебе…», «Допоможи мені ,будь ласка, …», «Чи не міг би ти …» - то передбачається,що суб’єкт (учень) самостійно вирішує, чи хоче він цього чи ні, виконає прохання або ж відмовить, тому що в самій формі закладений шанс на відмову. Наказ такого шансу не дає.

  2. «Порада». Форма, що дозволяє педагогові вказати на якийсь спосіб поведінки, що здається йому неприйнятним у даній ситуації, але не зобов’язує вихованця виконувати те, що здається йому найкращим рішенням. Порада надає дитині можливості бути самостійною і зіставляти індивідуальний вибір із соціальним приписанням. «Я б тобі порадила…», «Я думаю, що…» - такі слова сприяють тому, що вихованець осмислює велику кількість варіантів поведінки.

  3. «Довірлива бесіда». Обмін думками, побудований на довірі одне до одного, схиляє до відвертості й дозволяє педагогові зрозуміти психічний стан дитини і надити їй дієву допомогу. «Чи не міг би ти пояснити причину такої поведінки, якщо це не таємниця.», «чи можу я тобі…» - такого роду звернення допомагають школяреві усвідомити те, що відбулося.

  4. «Створення гарної репутації». Підкреслення в ході спілкування з учнем позитивних сторін його поведінки або характеру вселяє в нього впевненість, надає сміливості в починанні справи, у висловленні власних суджень. «Ти такий працездатний…», «Це у тебе так гарно виходить.» - подібного роду оцінки вчителя зводять вихованця на п’єдестал, тепер йому «є що втрачати» і він додасть максимум зусиль, щоб зберегти створену йому репутацію.

  5. «Симпатія, що висловлюється відкрито». Ініціює доброзичливість школяра, забарвлює взаємодію з ним у теплі тони, розкриває всі ресурси особистості. «Я рада тебе бачити…», «Без вас було сумно…», «Мені було приємно з вами працювати…» - такі слова зміцнюють узи педагога й дітей, заспокоюють, знімають тривожність.

  6. «Проекція результату». Описана картина передбачених подій, які неодмінно підуть слідом за здійсненням того, що збирається зробити учень, покладає на нього відповідальність, розкриває здатність до передбачення наслідків учинку. «Якщо так, то тоді…», «Через це доведеться…» - припущення педагога ставлять дитину перед вибором, і вона змушена зробити цей вибір, щоб потім усвідомлювати суб’єктами всього, що трапиться, і не перекладати відповідальність на дорослих.

  7. «Стати на позицію вихованця». Зрозуміти рушійні сили поведінки, відчути стан дитини, продовжити логічні виправдання такого вибору. «Мені теж доводилося…», «На твоєму місці…», «Я раніше теж думала, що…» - така форма впливу підкреслює єдність людей, подібність їхніх переживань, і це породжує співдружність між дітьми і педагогом.

  8. «Обговорення на рівних». Спільне осмислення ситуації («Давай разом подумаємо…», обмін думками про її результат, обмін інформацією про стан у зв’язку з тим, що сталося, допомагає учневі відчути себе захищеним, вірити в те, що вчитель завжди поруч і готовий допомогти в складних обставинах.

  9. «Покладання повноважень». Надання учневі прав та обов’язків, що випливають із них, виділення індивідуальних особливостей особистості вихованця, що дозволяють надати йому ці права, розвивають ініціативу й творчий потенціал особистості, що формується, підвищують міру її активної взаємодії зі світом, а пізніше – міру її відповідальності за хід поточних подій у школі. «Ви маєте право…», «Остаточне рішення маєш прийняти ти…» - усе це викликає в дитини відчуття своєї значимості, ролі свого «Я».

  10. «Акцент на результаті діяльності». Характеристика об’єктивного результату здійсненої роботи розвиває ділову спрямованість, підготовляє високі вимоги до власної діяльності й прагнення до одержання високої якості будь-якого виду роботи учня, а в підсумку формує здатність до саморегулювання, самоконтролю й самообмеження, що важливо для особистості сучасного суспільства – «Ми добре потрудились», «Як добре вийшло!».



Каталог: wp-content -> uploads -> 2016
2016 -> Рекомендована література
2016 -> Літературна вікторина Т. Г. Шевченко – великий син України Коли І де народився Т. Г. Шевченко?
2016 -> Тема. Життєвий І творчий шлях французького письменника Альбера Камю; його філософські та естетичні погляди. А. Камю й екзистенціалізм
2016 -> Поетика національного міфу в романній творчості Пола Остера
2016 -> Програма комплексного фахового випробування при вступі на навчання за програмами освітнього ступеня "магістр"
2016 -> Замилування переплітається зі смутком. Ганна Чубач «Зупинюся над рікою» Мета
2016 -> Програма комплексного фахового випробування при вступі на навчання за програмами освітнього ступеня "магістр"
2016 -> Програма комплексного фахового випробування при вступі на навчання за програмами освітньо-кваліфікаційного рівня "спеціаліст"


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9

Схожі:

План-конспект уроку логіки в класі План-конспект уроку математики в класі iconПлан-конспект уроку з математики в 6 класі за темою: «Розв’язування задач на сумісну роботу»
Теоретичне обґрунтування проблеми розв’язання задач на одночасний рух та спільну роботу 6
План-конспект уроку логіки в класі План-конспект уроку математики в класі iconПлан-конспект уроку української літератури в 11 класі Тема уроку: Микола Хвильовий І літературна дискусія 1925-1928 років
...
План-конспект уроку логіки в класі План-конспект уроку математики в класі iconПлан-конспект уроку з української літератури у 5 класі Тема уроку: Тарас Шевченко. Життєвий шлях. Мета уроку
Тараса Шевченка, особливу увагу звернути на дитячі роки, дослідити риси характеру малого Тараса за допомогою твору Степана Васильченка...
План-конспект уроку логіки в класі План-конспект уроку математики в класі iconЗвіт про проведення декади математики. Відкриття тижня математики (сценарій). План конспект уроку «Пропорції». Інтегральний урок з алгебри «Лінійна функція»

План-конспект уроку логіки в класі План-конспект уроку математики в класі iconПлан-конспект уроку в класі Урок №15 Тема: Неологізми. Мета
...
План-конспект уроку логіки в класі План-конспект уроку математики в класі iconПлан-конспект уроку з української літератури в 6-а класі з теми
...
План-конспект уроку логіки в класі План-конспект уроку математики в класі iconПлан-конспект уроку з геометрії в 8 класі Тема. Теорема Піфагора Мета: сформувати в учнів розуміння змісту теореми Піфагора та її доведення. Формувати вміння
Піфагора, застосовувати її формулювання для розв'язування задач на знаходження невідомих сторін прямокутних трикутників. Розширювати...
План-конспект уроку логіки в класі План-конспект уроку математики в класі iconПлан-конспект уроку Предметна сторінка класного журналу Календарно-тематичний план (заголовок)
Завдання: відпрацювати навички, виконати мисленнєві операції
План-конспект уроку логіки в класі План-конспект уроку математики в класі iconПлан-конспект уроку з Всесвітньої історії у 8 класі Дата 23. 10. 14 учитель Косарєва А. І
«буржуазія», «Реформація», «громадянська війна», «Варфоломіївська ніч», «сеньйор», «секуляризація», «Генеральні штати»; «гарант»,...
План-конспект уроку логіки в класі План-конспект уроку математики в класі iconПлан-конспект уроку в 9-му класі Тема: О. Пушкін великий російський поет. Аналіз вірша «До моря » Мета
Практична: формувати знання учнів про життя та творчість О. С. Пушкіна; удосконалювати виразне читання, зв’язне мовлення; визначити...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка