Подорожу у Країну Дитинства Всеволод Нестайко — відомий у світі український дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки» — пригодницький захоплюючий твір. Мета



Скачати 132.46 Kb.
Дата конвертації09.03.2018
Розмір132.46 Kb.

Подорожу у Країну Дитинства


Всеволод Нестайко — відомий у світі український дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки» — пригодницький захоплюючий твір.

Мета: ознайомити учнів із життям і творчістю письменника, зацікавити творчістю, розкрити особливості твору, його пригодницький характер;

розвивати навички виразного читання, інсценізації, переказу прозового твору, коментування його; формувати вміння аналізувати поведінку героїв, їхні вчинки, вміння толерантно й аргументовано доводити свою думку; формувати соціальну, комунікативну компетентності;

виховувати позитивні риси характеру, активну життєву позицію, оптимістичний світогляд.

Тип уроку: засвоєння нових знань

Обладнання: портрет автора, презентація до біографії, відеофільм «Тореадори з Васюківки», підручники, магнітофон, диски з класичною музикою, виставка літератури.

Епіграф: Життя — це мрія. Здійсни її.



Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Повідомлення теми та мети уроку

Мотивація навчальної діяльності

Чи траплялися з вами цікаві пригоди? А можна про них написати художній твір?

Який твір, на ваш погляд, вважають пригодницьким?

А які пригодницькі твори світової літератури ви вже читали? (Ж. Верна, Марка Твена та ін.) Чим вони вас вражають, за­хоплюють?

На сьогоднішньому уроці ми познайомемося з першою в українській літературі пригодницькою повістю для дітей, героями якої є ваші ровесники.

Я бажаю вам отримати задоволення від уроку. Вірю, що кожен запам'ятає і винесе щось цікаве і корисне, і обов'язково використає отримані знання і вміння у житті.

Слайд 1 Записати в зошит

Музика

Подорожу у Країну Дитинства

Всеволод Нестайко — відомий у світі український дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки» — пригодницький захоплюючий твір.

Дитинство. Щаслива пора для кожної людини. У цей час ми пізнаємо багато цікавого, переживаємо хвилюючі миті пізнання, захоплення, радощів та невдач. Дитинство несе нам багато нових знайомств. Саме в цей період ми прагнемо до подорожей, до пригод, до чогось нового.

Дитинство. Воно манить нас і тоді, коли ми вже стаємо дорослими. Воно нам сниться. Саме в цьому ми залишаємося щирими, відвертими, щасливими. І добре, коли доросла людина хоч подумки може повернутися в дитинство.
Тільки такі люди можуть по-справжньому зрозуміти дітей, їх життя, їх бажання.
Таким є знаний у світі чудовий дитячий письменник Всеволод Зіновійович Нестайко, з творчістю якого ми ознайомимося протягом кількох наступних уроків.

Як завжди, рада зустрічі з вами і мрію про те, що на цьому уроці ви порадуєте мене гарними оцінками, цікавими думками, змістовними відповідями. А ви про що мрієте? На що сподіваєтесь?


(гарні оцінки, нові знання, почути щось цікаве)

Як бачите, наші бажання співпадають, докладемо зусиль — і мрії здійсняться. Будемо на це сподіватися?

Я пропоную, щоб девізом нашого уроку були слова:

Слайд 2


Життя — це мрія. Здійсни її.

Ви згодні? Тоді повторимо як заклинання: життя — це мрія, здійсни її.


Молодці!

Отже, сьогодні на уроці ми ознайомимося з життям і творчістю В. Нестайка, розкриємо особливості твору, його пригодницький характер; розвиватимемо навички виразного читання, переказу прозового твору; формуватимемо вміння аналізувати поведінку героїв, їхні вчинки, вміння толерантно й аргументовано доводити свою думку; виховуватимемо в себе позитивні риси характеру, активну життєву позицію, оптимістичний світогляд, формуватимемо ключові (мовленнєву, соціальну,к комунікативну) компетентності.

Слайд 3 Зачитати

ІІІ. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу

Учитель:   30 січня 2017 р. виповнилосяся б 87 років від дня народження Всеволода Зіновійовича Нестайка — беззаперечного класика сучасної української дитячої літератури, на книжках якого виросло кілька поколінь читачів.

  Нестайко належить до тих людей, про чиє життя і характер говорять його книжки. Його твори, сповнені щирості й мудрості, можна відкривати для себе на будь-якому етапі життя. Вони — про важливе в усі часи:   дружбу, любов, справедливість і добро.

  За 55 років літературної діяльності письменник подарував світові більше 30 повістей, романів і збірок оповідань, багато творів автора увійшли до золотого фонду дитячої літератури України.
На сьогоднішній урок ви приготували цікаві повідомлення з біографії В.Нестайка. У нас на уроці присутній автор, герої його твору «Тореадори з Васюківки». То ж в кінці нашої зустрічі ви можете задати їм питання.

1.Народився в місті Бердичеві Житомирської області. Батька хлопчик майже не пам'ятав. Йому було чотири роки, коли прийшла звістка про те, що тато загинув за кордоном, виконуючи державне завдання. Всево­лод пригадує лише, як батько частував його смачними цукерками у про­щальний вечір і як мама повела його й сестричку в цирк, щоб хоч якось розрадити після таткового від'їзду. А був він веселою і товариською лю­диною, знав п'ять мов. Довго сподівався Всеволод Зіновійович, що бать­ко все ще повернеться…

2.Мати Всеволода Зіновійовича – Марія Іванівна Довганюк – була вчителькою російської мови. Існує сімейна легенда: мати-філолог народила Всеволода в перерві між читанням Ремарка. Акушер, старий єврей, каже: "Мадам! У вас, здається, з’явився письменник!"  
3.Матуся почала викладати ще до революції. Під час Першої світової війни вона пішла в сестри милосердя й опинилася по один бік фронту, а майбутній батько Всеволода – по інший, бо на той час він був січовим стрільцем у австрійській армії,знав 5 мов. Вірогідно, саме це й зіграло свою фатальну роль: у 1933 році батька маленького Всеволода заарештували, він

загинув у концтаборі НКВС.


4.Про Бердичів хлопчик нічого не пам'ятає, окрім страшного голоду тридцять третього. Після марних прохань дати чогось поїсти він, зітха­ючи, просив маму: «Ну, то дай хоч води напитися». Рятуючись від голо­домору, сім'я переїхала до Києва, де жила мамина сестра з чоловіком. З тих пір Київ став рідним містом для письменника.

В.Н. «І хоч би де мені доводилось побувати, хай навіть у найцікавішій подорожі, коли я повертаюсь до Києва, серце у мене б’ється від радісного хвилювання зустрічі з рідним містом».

5.У дитинстві Всеволод був дуже хворобливим хлопчиком. Не було, здається, такої дитячої хвороби, котрою б він не перехворів. Мама вчите­лювала і не могла сидіти постійно біля сина. Доводилось зачиняти його самого вдома. Тому дитинство для Всеволода — це самотність. Сидів у коридорі під дверима і вслухався в жахливу тишу, а в уяві вимальову­валися різні потвори і чудовиська. Тоді починав гірко плакати, але його ніхто не чув. Хіба якась сусідка підійде з того боку дверей, поговорить хвилинку-другу й піде у своїх справах. Наперекір жахливим картинам почав вигадувати смішні історії (в роду в них усі були жартунами). Отак і змагалися між собою жахи і веселі дотепи.



Учитель: Дивлячись на вас, навіть не скажеш: ви, дійсно, так часто хворіли в дитинстві?

В.Н. Мабуть, немає такої дитячої хвороби, окрім рахіту, якою б я не хворів у дитинстві. Скарлатина, кір, вітрянка, коклюш, свинка. Не кажучи про безкінечні грипи та ангіни. Здорових, безтурботних днів дитинства на рік було менше, ніж сонячних днів у Англії.

6.А потім була школа. І знову залишався сам, але самотність уже змі­нилась на самостійність. На одному з уроків у першому класі надоку­чило Всеволодові сидіти, він неквапом підвівся з місця і пішов собі між партами.

Ти куди? — здивовано запитала Ліна Митрофанівна.

В.Н. Нікуди. Я просто гуляю. Мені казала мама, що сидіти довго на од­ному місці не можна.

Отак і прогулювався декілька днів, аж поки Вася Мостовой не під­ставив йому ногу і хлопчик не гепнувся на втіху всьому класові.

7. Так як мати Всеволода була вчителькою, то і їхня квартира знаходилася у приміщенні тієї школи, де вона вчителювала.

Учитель: Скажіть, а як воно ---бути вчительською дитиною?

В.Н. «З одного боку це було весело — жити в школі, а з іншого… Я заздрив моїм друзям, яким наша вчителька Ліна Митрофанівна записувала у щоденник: „Завтра прийдеш з батьками!“ Мені до щоденника нічого не писали: моя мама була поряд…»

Учитель: Пане Всеволоде, а чи була у вас у дитинстві мрія?

В.Н. « Так! Влітку мене відправляли на море. Пам’ятаю: Одеса, санаторій № 516, де медсестри ганялися за мною з додатковим харчуванням, бо був худий!

І були кораблі на рейді, і солоний морський вітер, і штормові хвилі. І жагуча мрія, яка не полишала мене майже все шкільне життя ---- стати капітаном далекого плавання.»

А ще були канікули на селі у дядька. Взагалі, хлопець страшенно любив у дитинстві бесіди дорослих, особливо, коли вони щось розповідали, якісь історії, пригоди, побрехеньки.

8. ...Одного літнього дня діти біля свого будинку грали у війну, коли о

12 годині радіо принесло страшну звістку — почалася війна. Вони жили дитячими уявленнями про війну і не могли зрозумі­ти заплаканих облич матерів.

Ми цього Гітлера за один день розіб'ємо, — вигукували хлопча­ки, розмахуючи руками. Був серед них і одинадцятирічний Всеволод. Не знав він, що це була його остання дитяча гра. А скільки довелося пе­режити в окупованому фашистами місті!

9.Мама не встигла евакуюватися, тому що хлопчик знову захворів. Серце її розривалося, бо дочка в цей час була в Москві (вона там вчи­лася в інституті). Цілих два роки про неї нічого не знали.

10.В часи Другої світової та німецької окупації, жінка відкрила підпільну школу, де її 11-літній син навчався з іншими дітлахами. Рідною мовою в родині Нестайків була російська. Однак Всеволода віддали вчитися до української школи, «щоб знав мову свого батька».

11.Іноді стає моторошно від спогадів про ті часи. Письменнику згаду­ється відчайдушний мамин зойк, коли біля нього розірвався снаряд і він впав, засипаний землею. Та найстрашніша подія трапилася у Бабиному Яру. Відступаючи, німці палили свої жертви. Вони примушивали роби­ти це військовополонених. Одного разу кілька полонених утекло. Фа­шисти з собаками кинулися їх шукати. А Всеволод з Павлушею непо­далік рвали в ліщині горіхи. Німець подумав, що це втікачі, вистрелив Павлуші прямо в скроню і націлився на Всеволода, але потім розглядів. Що це були діти...

12. Через обставини терору та війни не вчився у 5-му та 9-му класах. Курс 9-го класу пройшов самостійно за два місяці.
Школу закінчив з однією четвіркою й отримав срібну медаль за успіхи в навчанні.
13. Юний Всеволод зразковою поведінкою не вирізнявся. Так само, як і герої його майбутніх повістей. Сам себе у шкільні роки автор називає «жевжикуватим», дуже непосидючим, затятим любителем всіляких «приколів». Бувало, що й учителі сміялися з його жартів, а часом виставляли за двері. А в старших класах навіть виганяли зі школи, проте йому вдавалося самому вирішувати свої справи з директором так, що мати про ті казуси й не знала.
Учитель: Чи можете, шановний, прокоментувати сказане?
В.Н. Одна четвірка була з фізики. А от приколи й різні штуки-викаблуки любив з дитинства--- хотілося розважити товаришів, привернути до себе увагу! На жаль, інколи за це добряче перепадало на горіхи…
  14. Книжками Нестайко захоплювався ще з перших класів. Письменник пам’ятає перший художній твір, над яким він пролив свої дитячі сльози. Це було оповідання А.П. Чехова «Ванька Жуков», що йому, чотирирічному, прочитала мати. Любов до творчості Антона Павловича і, як зазначає сам письменник, «вірність його ідеалам людяності, порядності та відповідальності» збереглися у нього на все життя. Навіть перший гонорар він витратив на бюст Чехова.
15. Дуже любив читати пригодницькі шедеври Джека Лондона, Жюля Верна, Миколи Трублаїні й частенько мріяв про море, кар’єру капітана і мандрівки в далекі краї. Однак через проблеми із зором, нездатність розрізняти зелений та червоний кольори, мрії так і залишились мріями.

16. Коли Всеволод Нестайко був маленьким хлопчиком, він страшенно хотів швидше вирости і стати великим та дорослим.



В.Н. «Може, тому, що я був справді малий на зріст, чи не найменший у класі. Малий, худий, та ще й рудий. Як вогонь червоний. Мене дражнили «Море горить», «Пожежна команда». А ще в класі мене звали «Рудий африканський їжачок. І щоб швидше вирости, я годинами стояв під дощем і спати лягав о сьомій.»

Учитель: Вибачте, Всеволоде Зиновійовичу, а чому саме їжачок, та ще й Африканський?

В.Н. А тому, що руде волосся на моїй голові стирчало, як голки в їжачка. А прозвав мене так Філя Шпиндель. Було це на уроці географії, коли ми проходили Африку.

17. Отак у сні і нетерплячці В. Нестайко і не вгледів, як несподівано виріс, майже під два метри, і перестав бути рудим. І раптом збагнув, що даремно поспішав вирости, що дитинство найпрекрасніша, найщасливіша пора людського життя. І так йому захотілося повернутися назад! Назад — у дитинство. Та нема у часу дороги назад!

18.І все ж таки В. Нестайко знайшов цю дорогу, а пролягла вона через уяву та фантазію.

Всеволод Зіновійович говорив, що побути дитиною йому завадила Велика Вітчизняна війна, тому й став він дитячим письменником, щоб у творах повертатись у дитинство, догратися, досміятися.


Учитель: Чи можете ще щось додати до сказаного, Всеволоде Зиновійовичу?
В.Н. «Став я дитячим письменником, бо мені хотілося повернутися в дитинство --- інше, ніж було у мене. Веселе, повне надзвичайних пригод,

ігор,розваг»

Вдавалось  це письменнику настільки добре, що жоден читач не може залишитись байдужим до його історій, а його твори користуються популярністю й в інших країнах.


Однак перш ніж стати дитячим письменником, закінчив філологіч­ний факультет Київського державного університету імені Т. Г. Шевченка.

Слайд 7


Потім працював у редакціях журналів «Дніпро», «Барвінок», у видав­ництві «Молодь», де й було надруковано його першу книжку «Шурка і Шурко».

Почин був добрий — слідом посипалися одна за однією по­вісті, оповідання для дітей: «В країні сонячних зайчиків», «Космо-Нат-ка», «Пригоди Робінзона Кукурузо», «Незнайомець з тринадцятої квар­тири», «Таємниця трьох невідомих», «Пригоди близнят-козенят», «То­реадори з Васюківки», «Пригоди Грицька Половинки», «Незвичай­ні пригоди у лісовій школі», «П'ятірка з хвостиком» та багато інших.

У них — дотепні, жваві, веселі, розумні, кмітливі, сміливі маленькі герої в різних життєвих ситуаціях, часом і драматичних, і зовсім химерних, сфантазованих. А поряд — добрий, лагідний дух самого автора, що несе в наш непростий світ добро і любов.

А зараз дівчатка презентують вам найвідоміші твори В.Нестайка:

Слайд 8,9 «В країні сонячних зайчиків»

Слайд10 «Дивовижні пригоди в лісовій школі»

Слайд 11 Для наймолодших

Слайд 12 «Одиниця з обманом»

Слайд 13 «Тореадори з Васюківки» - учитель

Слайд 14 «Тореадори з Васюківки»

І це Всеволод Нестайко робить на­стільки щиро й чесно — його твори не залишають байдужим, жодного читача. Саме тому вони перекладені багатьма мовами світу.

Слайд 20


Популяр­ність письменника поширилася далеко за межі України. За повість-казку «Незвичайні пригоди у лісовій школі» він удостоєний премії імені Лесі Українки.

Фільм за твором «Тореадори з Васюківки» одержав Гран-Прі на Міжнародному фестивалі в Австралії.

Фільм за твором «Одиниця з обманом» — спеціальний приз на Міжнародному фестивалі в Габрово.

Рішенням Міжнародної ради з дитячої та юнацької літератури книжку «Тореадори з Васюківки» включено до особливого Почесного списку Г.-Х. Андерсена.



«Тореадори з Васюківки» — пригодницький захоплюючий твір.

Теорія літератури
А зараз пригадаємо, що таке повість та ще й пригодницька. (стор.154 підручника)

Романтика — незвичайність, казковість чого-небудь, що викликає до себе емоційне, піднесене ставлення з боку людини. Героїка, підне­сеність.

Пригодницький твір — це твір, в якому зображені непередбачені, не­сподівані події, випадки (допомога в скрутну хвилину та ін.), що тра­пляються з героями під час подорожі, мандрівки і часто пов'язані з ризиком.

Повість — це великий за обсягом твір, у якому детально розповідається про багато подій із життя дійових осіб.

У повісті зображено багато подій із життя героїв, спосіб викладу розповідний, є докладні описи й розповіді про події та персонажів, прозова форма. Повість може бути соціально-побутовою, історичною, науково-фантастичною, пригодницькою.



Пригодницька повість — це твір, у якому зображені непередбачені, несподівані події, що трапляються з героями.

Пригодницький твір має складний, заплутаний сюжет, із героями трапляються цікаві, часом неймовірні пригоди, вони опиняються у складних життєвих ситуаціях, з яких, звичайно ж, виходять переможцями.

Пригоди можуть бути значні, як у творі «П’ятнадцятирічний капітан» Жюля Верна, або звичайні, які часто трапляються з дітьми у повсякденному житті, як-от у «Тореодорах з Васюківки».

Потребує пояснення й сама назва твору.


Хто ж такі тореадори?
Тлумачний словник української мови пояснює це слово так:

тореадор (від іспанського тореадор) — учасник бою биків в Іспанії, у країнах Латинської Америки.

Як ще називають бій із биками (корида)?



Інсценізація уривків

Фрагмент фільму( з 17- ої хвилини)

«Згадай епізод із твору за ілюстрацією»

  Літературний диктант.

1)   Хто був винен у тому, що ідея з прокладанням метро не вдалася? (Свиня Манюня.)

2)   Скільки коштував би, за задумом хлопців, проїзд у метро? (Три копійки, родичі — безплатно, з учительки математики — п’ять копійок.)

3)   Чому Івана Реня звали Явою? (У дитинстві своє ім’я — Ваня — вимовив як Ява.)

4)   Чим славився дід Яви? (Влучною стрільбою, успіхами в полюванні.)

5)   Хто присоромив Яву? (Маленька сестра Яришка.)

6)   Дід Салимон назвав хлопців орлами, соколами, гангстерами. Що тут зайве? (Гангстерами.)

7)   Чому Ява весь час вигадував різні «штуки-викаблуки»? (Заради слави.)

8)   Що зробили хлопці під час лекції в клубі? (Випустили сову — «пугутькало».)

9)   Що надихнуло хлопців провести бій биків? (Кінофільм «То­реадор».)

10)  Якою була перша кандидатура на роль бика? (Бугай Петька.)

11)  Хто був другою кандидатурою на роль бика? (Цап Жора.)

12)  Чим закінчився вибір кандидатур? (Бійкою хлопців і примиренням.)



Вікторина   «Так чи ні»

1.Хлопці хотіли прорити метро під  клунею. (Ні, під свинарником)

2.За проїзд у метро хлопці збиралися брати п'ять копійок з учительки української мови. (Ні, математики)

3.Дідусь у покарання примусив хлопців закопувати метро назад. (Так)

4.Зробити підводний човен хлопці вирішили з плоскодонки. (Так)

5.Щоб витягти цуценя з криниці, хлопці принесли мотузку з дому. (Ні, відв'язали козу)

6.Кандидатура корови Маньки  не підійшла на тореадорський бій, бо вона  була  з одним рогом. (Так)

7.Хлопці шукали порятунку від Контрибуції в калабані. (Так)

8.Павлусь дружив з Явою ще з першого класу. (Ні, з 4)

9.Сестра Яви не вимовляла літеру «Л». (Ні, «Р»)

 10.До Яви під час хвороби прийша медичка. (Так)

 11.Ява з Яришкою найчастіше сварилися через велосипед. (Так)

 12.Думаючи, що вмирає, Ява подарував Яришці свій магнітофон. (Ні)

Учитель:

Діти, але про свої мрії не варто говорити вголос, бо як, кажуть у народі, тоді ми їх сполохаємо і вони не збудуться. У мрій є крила, тому вони і називаються крилатими. А ще вони теплі, тому їх називають рожевими. Їм треба простір, віра й широкий світ.


Тому я пропоную заплющити очі й подумати про свою найпотаємнішу мрію, випустити її у світ прекрасний, чистий, як і ваші мрії.
Хай летять вони на своїх крилах у світ, допомагають вам його відкривати, чим більше мрії пізнають світ, тим ви будете щасливішими. А разом з вами і ми, батьки і вчителі.

Життя — це мрія. Здійсни її. (солодкий сюрприз)

IV. Підведення підсумків
Дякую всім за роботу і пропоную закінчити речення: «Сьогодні на уроці я…»

V. Оцінювання

VІ. Домашнє завдання: 1.Прочитати ІІ та ІІІ частини твору В.Нестайка “Тореадори з Васюківки”.

2.Підготувати переказ або інсценізацію (виразне читання за ролями) уривку з твору.



3.Намалювати ілюстрацію до найцікавішого епізоду з твору.

4. Дізнатися у батьків про їх дитинство і ті пригоди, які з ними траплялися (розповідь-конкурс).

Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Подорожу у Країну Дитинства Всеволод Нестайко — відомий у світі український дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки» — пригодницький захоплюючий твір. Мета iconУкраїнська література, 6 клас Тема уроку. Всеволод Нестайко відомий у світі український дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки»
...
Подорожу у Країну Дитинства Всеволод Нестайко — відомий у світі український дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки» — пригодницький захоплюючий твір. Мета iconУрок української літератури (6клас) Тема. В. Нестайко відомий у світі дитячий письменник. Захоплюючий пригодницький сюжет твору «Тореадори з Васюківки»
Тема. В. Нестайко – відомий у світі дитячий письменник. Захоплюючий пригодницький сюжет твору «Тореадори з Васюківки»
Подорожу у Країну Дитинства Всеволод Нестайко — відомий у світі український дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки» — пригодницький захоплюючий твір. Мета iconУрок №№33-34 Тема: В. Нестайко-відомий І світі дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки» Захоплюючий пригодницький сюжет твору,мрія І дійсність
...
Подорожу у Країну Дитинства Всеволод Нестайко — відомий у світі український дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки» — пригодницький захоплюючий твір. Мета iconВсеволод Зиновійович Нестайко Подорож у Країну Дитинства
Біографічні відомості про В. З. Нестайка Народився Всеволод Зіновійович Нестайко 30 січня 1930 року в м. Бердичеві на Житомирщині...
Подорожу у Країну Дитинства Всеволод Нестайко — відомий у світі український дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки» — пригодницький захоплюючий твір. Мета iconВ. Нестайко «Тореадори з Васюківки». Захоплюючий пригодницький сюжет твору
В. Нестайка; розпочати роботу щодо аналізу його пригод­ницького твору, виявити ідейно-тематичну спрямованість твору, особливості...
Подорожу у Країну Дитинства Всеволод Нестайко — відомий у світі український дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки» — пригодницький захоплюючий твір. Мета iconВ. Нестайко «Тореадори з Васюківки». Пригодницький світ дитинства
В. Нестайка; розпочати роботу щодо аналізу його пригод­ницького твору, виявити ідейно-тематичну спрямованість твору
Подорожу у Країну Дитинства Всеволод Нестайко — відомий у світі український дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки» — пригодницький захоплюючий твір. Мета iconВсеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки»

Подорожу у Країну Дитинства Всеволод Нестайко — відомий у світі український дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки» — пригодницький захоплюючий твір. Мета iconЧи може пригодницький твір Всеволода Нестайка «Тореадори з Васюківки» навчити чогось корисного?
Тема: Чи може пригодницький твір Всеволода Нестайка «Тореадори з Васюківки» навчити чогось корисного?
Подорожу у Країну Дитинства Всеволод Нестайко — відомий у світі український дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки» — пригодницький захоплюючий твір. Мета iconІсторія життя
Народився український дитячий письменник Всеволод Нестайко 30 січня 1930 року в місті Бердичеві на Житомирщині у родині службовців....
Подорожу у Країну Дитинства Всеволод Нестайко — відомий у світі український дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки» — пригодницький захоплюючий твір. Мета iconВсеволод Зиновійович Нестайко 30 січня 1930 р. – 17 серпня 2014 Подорож у Країну Дитинства
Ластовинію, про дивовижну Країну Сонячних Зайчиків, лихих мешканців Хуліганії. Одного разу хулігани підступно загарбали Ластовинію,...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка