«Повість Джека Лондона



Скачати 63,63 Kb.
Дата конвертації09.07.2017
Розмір63,63 Kb.

Козівська державна українська гімназія ім. В. Герети

6 клас
ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ

на тему:
«Повість Джека Лондона «Біле Ікло».

Світ тварин і світ людей у творі.

Образ Білого Ікла»

Вчитель :

Простяк

Леся Миколаївна

Козова – 2011


Тема модуля. ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ. Повість Джека Лондона «Біле Ікло».

Світ тварин і світ людей у творі. Образ Білого Ікла.



Мета: розглянути проблему добра і зла, з'ясувати погляд авто­ра на цю проблему; акцентувати увагу на стосунках між людиною й твариною; допомогти учням усвідомити важливі моральні уроки повісті, вчити робити висновки щодо характеру і поведінки головного героя;

розвивати творчу уяву дітей, уміння аналізувати прочи­тане, орієнтуватися в тексті, висловлювати власні думки;

виховувати доброту, милосердя, любов до природи та художнього слова.

Тип модуля: установчо-мотиваційний, змістовно-пошуковий.

Обладнання: портрет письменника, ілюстрації до повісті "Біле Ікло".

Епіграф:

Усяке спілкування з природою освітлює людину...

М. Еріх

Життя — це виклик пустелі...

Джек Лондон
Хід модуля

1 міні-модуль

І. Оголошення теми, мети та завдань модуля

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

"Мозкова атака".

  • Що вам запам'яталося з біографії Джека Лондона?

  • Чому письменника називають анімалістом?

  • Які твори принесли йому всесвітнє визнання?

  • Про що мріяв письменник?



ІІІ. Мотивація

1. Розповідь учителя про історію створення повісті «Біле Ікло», про проблематику твору.

Слово учителя.



2. Робота з текстом.

- Хто є героєм твору? Прочитайте його опис.

- Що ми про нього дізналися з першої частини повісті?

- Що ви відчули, коли дізналися про походження вовченяти?

- Що уявили під час читання епізоду про перші враження вов­ченяти від світу?

2 міні-модуль

Рольова гра.

Перекажіть епізод від імені героя.

Розповідь від імені вовченяти про бійку з собаками.

- Яке відкриття зробив Біле Ікло щодо своїх родичів? (Здивувався й образився, що створіння однієї з ним породи хотіли його знищити .)

- Що змінилось у долі вовченяти? (Потрапив у неволю.)

- Чому він називає людей богами?

- Яким тепер він бачить світ?


- Хто у цьому винен? (Сивий Бобер був жорстоким богом, він "ніколи не пестив Біле Ікло, не сказав йому жодного доброго слова... І Біле Ікло і не здогадувався про ту втіху, якою може нагородити рука людини...")

- За яких умов Біле Ікло потрапив до Красеня Сміта?

- Як жилося вовкові у другого господаря?

- Як Біле Ікло ставився до боїв, в яких йому доводилося брати участь? Прочитайте уривок із тексту. (Чекав із нетерпінням, оскіль­ки це був єдиний спосіб виявити свою життєву снагу.)
Рольова гра.

Розповідь від імені Білого Ікла про бій із Черокі.

- Які почуття мав Біле Ікло до Красеня Сміта? Яким він став у "божевільного бога"?

- Хто врятував вовка від загибелі?

- Простежте за текстом, як складалися стосунки між Бідоном Скоттом та Білим Іклом?

- Які нові почуття виникли у вовка?

- Як сталося, що Біле Ікло допоміг людині?



- Як він розпізнавав чесних людей і злодіїв?

- Чому автор говорить, що тепер у Білого Ікла з'явився справжній бог? (Це був бог любові, ясний і променистий, що запалив у звірові любов до людини.)

- Скільки шансів було у Білого Ікла, щоби вижити після пора­нення під час сутички з бандитом? (Один з десяти тисяч.)

- Що дало йому сили вижити?

- Як стали називати Біле Ікло після одужання? (Спасенний Вовк.)

- Які нові відчуття оволоділи Білим Іклом після одужання?

- Поміркуйте, як змінюється протягом усієї повісті ставлення Білого Ікла до людей.


  • Прийом «Асоціативний кущ».





3 міні-модуль


  • Прийом "Мікрофон".

- Які почуття довелося пережити Білому Іклу?

Після реплік учнів учитель узагальнює почуте й разом із дітьми складає "Асоціативний кущ".






  • Робота в групах.

Клас об'єднується у три групи. Завдання групам.

1 група.

— Простежте за текстом, які риси, схожі до людських, має Біле Ікло. Свої спостереження підтвердьте цитатами з тексту.



2 група.

— Дослідіть за текстом, які суто тваринні риси притаманні Білому Іклу. Свої спостереження підтвердьте цитатами з тексту.



3 група.

— Які індивідуальні й загальні риси у головного героя повісті "Біле Ікло" ви підмітили? Спостереження підтвердьте цитатами з тексту.



ІV . Підсумок модуля

Учитель.

На думку Дж. Лондона, лише високий гуманізм та людський розум, а не насильство здатні творити дива - підкорювати навіть озлобленого постійними мордуваннями вовка. Люди мають керува­тися лише благородними почуттями, а не правом сили.



Оцінювання гімназистів

V. Домашнє завдання


  • Написати анотацію або передмову до повісті Дж. Лондона "Біле Ікло".

  • Довести, що твір "Біле Ікло" - повість.

  • Намалювати ілюстрацію до твору.


Додаток 1. Джек Лондон .




Додаток 1. «Біле Ікло» .





Каталог: bitstream -> 123456789
123456789 -> Урок позакласного читання у 8 класі Презентація проекту
123456789 -> Творчість А. Міцкевича апогея польського романтизму
123456789 -> Ключове запитання: Справжній Митець… Який він? Для реалізації проекту було створено групи „Біографи”
123456789 -> В. Стефаник. Новаторство письменника. Експресіонізм у його творчості
123456789 -> Урок 1 Тема. Як не любить той край Матеріал уроку. Володимир Сосюра "Як не любить той край "
123456789 -> Конспект уроку із світової літератури для 7 класу Тема. Поетизація давньоруської минувшини в баладі О. С. Пушкіна «Пісня про віщого Олега»
123456789 -> 5 клас Тема уроку. Шлях Мауглі від вихованця джунглів до їх володаря. Мета уроку


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

«Повість Джека Лондона icon"фразеологічні звороти з морською термінологією у морських оповіданнях джека лондона"
Розділ Теоретичні аспекти вивчення творчості Дж. Лондона, історія вивчення творчості Дж. Лондона
«Повість Джека Лондона iconУрок компаративного аналізу оповідань Джека Лондона "Любов до життя" та Олександра Довженка "
Урок компаративного аналізу оповідань Джека Лондона "Любов до життя" та Олександра Довженка "Воля до життя"
«Повість Джека Лондона icon140 років від дня народження Джека Лондона (Джона Гріффіта)(1876-1916) зміст

«Повість Джека Лондона iconДжек Лондон «Жага до життя»
Джека Лондона, допомогти зрозуміти зміст твору, сильний характер головного героя
«Повість Джека Лондона iconРозділ Основні віхи життєвого шляху Джека Лондона Розділ «Джек Лондон, деньги, любовь, страсть»

«Повість Джека Лондона iconДжек Лондон. «Жага до життя». Особливості сюжету та ідеї оповідання
Мета: ознайомити учнів із творчістю американського письменника Джека Лондона; з'ясувати особливості творчої манери письменника на...
«Повість Джека Лондона iconУрок №1 Тема уроку: Довга дорога до спасіння. Огляд життя І творчості Джека Лондона. Робота над змістом оповідання «Жага до життя»
Змістом та героями оповідання, вчити вдумливому читанню; розвивати навички виразного читання І переказу художнього твору, вміння...
«Повість Джека Лондона iconТема. Джек Лондон. «Любов до життя». Особливості сюжету та ідеї оповідання. Мета
Мета. Дати короткі відомості про життя та творчість Джека Лондона, відображення життєвого досвіду в тематиці творів; розкрити суть...
«Повість Джека Лондона iconЛітература: Твори Олеся Гончара
Т – Людина І зброя: Роман. Щоб світився вогник: Повість. Микита Братусь: Повість. Японські етюди.– 468 с
«Повість Джека Лондона iconХудожньо-документальна повість
Шановні читачі! Прочитавши повість «Хрещені вогнем», ви не зможете залишатися байдужими до подій, які відбувались у 40-50 рр двадцятого...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка