Практичне заняття №1 перші відомості про спеціальність



Скачати 142,46 Kb.
Дата конвертації17.09.2017
Розмір142,46 Kb.
ТипПовідомлення


Практичне заняття №1
ПЕРШІ ВІДОМОСТІ ПРО СПЕЦІАЛЬНІСТЬ
Мета заняття:

систематизувати знання про свою професію, свою спеціальність і спеціалізацію, знань про структуру діяльності інженера – педагога; умінь пояснювати роль і місце інженера – педагога в підготовці кваліфікованих кадрів;



Структура практичного заняття
Обговорення навчальних питань:

  1. Сфера трудової діяльності майбутнього випускника

  2. Роль інженера – педагога в народному господарстві

  3. Потенційні робочі місця

  4. Потенційні замовники

  5. Вимоги до знань, умінь і навичкам фахівця


Підбиття підсумків заняття

Коротке повідомлення про виконання запланованої мети, оцінювання роботи студентів.


Повідомлення домашнього завдання

Написати твір на тему «Чому я обрав дану спеціальність».


Література

1.Ашеров А.Т., Коваленко О.Э., Артюх С.Ф. Введение к специальности инженера - педагога компьютерного профиля: Учебное пособие. УИПА, Харьков, 2005. - 224 с.

2. Ашеров А.Т. Введение в специальность инженера-педагога компьютерного профиля: Курс лекций. УИПА, Харьков, 2005, - 178 с.

3. Хоменко В.Г., Коржова К.М. «Введення до фаху інженера-педагога комп’ютерного профілю». Курс лекцій. БДПУ, Бердянськ, 2008.


Практичне заняття №2
ПОНЯТТЯ ПРО ПРОФЕСІЮ, СПЕЦІАЛЬНІСТЬ І СПЕЦІАЛІЗАЦІЮ
Мета заняття:

систематизувати знання про свою професію, свою спеціальність і спеціалізацію; види діяльності інженера – педагога; умінь пояснювати значення професії ІТ – фахівець і програміст і розроблювач комп'ютерних систем


Структура практичного заняття
Обговорення навчальних питань заняття


  1. Загальні відомості про професію, спеціальність і спеціалізації

  2. Види діяльності інженера – педагога

  3. Випускник як ІТ – фахівець

  4. Випускник як програміст і розроблювач комп'ютерних систем


Підбиття підсумків заняття

Коротке повідомлення про виконання запланованої мети, оцінювання роботи студентів.


Повідомлення домашнього завдання

Написати реферат на тему на тему «Інтернет-Залежність».


Література
1.Ашеров А.Т., Коваленко О.Э., Артюх С.Ф. Введение к специальности инженера - педагога компьютерного профиля: Учебное пособие. УИПА, Харьков, 2005. - 224 с.

2. Ашеров А.Т. Введение в специальность инженера-педагога компьютерного профиля: Курс лекций. УИПА, Харьков, 2005, - 178 с.

3. Хоменко В.Г., Коржова К.М. «Введення до фаху інженера-педагога комп’ютерного профілю». Курс лекцій. БДПУ, Бердянськ, 2008.
Практичне заняття №3
СИСТЕМА ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Цілі заняття:

систематизувати знання про структуру вищого навчального закладу; місце й роль вищого навчального закладу в підготовці фахівців; кваліфікаційну характеристику фахівця.


Структура практичного заняття
Обговорення навчальних питань заняття


  1. Історія інженерно-педагогічногої освіти

  2. Місце й роль вищого навчального закладу в підготовці фахівців

  3. Структура вищого навчального закладу

  4. Кваліфікаційна характеристика фахівця


Підбиття підсумків заняття

Коротке повідомлення про виконання запланованої мети, оцінювання роботи студентів.


Повідомлення домашнього завдання

Скласти тлумачний словник з 50 термінів по розділу «Комп'ютерна підготовка».


Література

1.Ашеров А.Т., Коваленко О.Э., Артюх С.Ф. Введение к специальности инженера - педагога компьютерного профиля: Учебное пособие. УИПА, Харьков, 2005. - 224 с.

2. Ашеров А.Т. Введение в специальность инженера-педагога компьютерного профиля: Курс лекций. УИПА, Харьков, 2005, - 178 с.

3. Хоменко В.Г., Коржова К.М. «Введення до фаху інженера-педагога комп’ютерного профілю». Курс лекцій. БДПУ, Бердянськ, 2008.


Практичне заняття №4
СИСТЕМА ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ

Мета заняття:

систематизувати знання про структуру навчального плану, програм навчальних дисципплін, навчальну і методичну літературу; мати поняття форм організації навчання студента у вищому навчальному закладі.


Структура практичного заняття
Обговорення навчальних питань заняття


  1. Навчальний план

  2. Програми навчальних дисциплін

  3. Навчальна й учбово-методична література

  4. Форми організації навчання студента у вищому навчальному закладі


Підбиття підсумків заняття

Коротке повідомлення про виконання запланованої мети, оцінювання роботи студентів.


Повідомлення домашнього завдання

Написати твір на тему «Що мені подобається й не подобається в навчальному процесі університету».


Література
1.Ашеров А.Т., Коваленко О.Э., Артюх С.Ф. Введение к специальности инженера - педагога компьютерного профиля: Учебное пособие. УИПА, Харьков, 2005. - 224 с.

2. Ашеров А.Т. Введение в специальность инженера-педагога компьютерного профиля: Курс лекций. УИПА, Харьков, 2005, - 178 с.

3. Хоменко В.Г., Коржова К.М. «Введення до фаху інженера-педагога комп’ютерного профілю». Курс лекцій. БДПУ, Бердянськ, 2008.
Практичне заняття №5
НАПРЯМ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛІСТА. "ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА. КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ. КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ТА НАВЧАННІ".
Мета заняття:

систематизувати знання про структуру і загальний зміст підготовки інженера – педагога; структуру кваліфікаційної характеристики фахівця; освітньо-професійної програми спеціаліста.


Структура практичного заняття
Обговорення навчальних питань заняття

  1. Кваліфікаційна характеристика спеціаліста "Професійна освіта. Комп’ютерні технології. Комп’ютерні технології в управлінні та навчанні"

  2. Освітньо-професійна програма спеціаліста "Професійна освіта. Комп’ютерні технології. Комп’ютерні технології в управлінні та навчанні"


Підбиття підсумків заняття

Коротке повідомлення про виконання запланованої мети, оцінювання роботи студентів.


Повідомлення домашнього завдання

Написати твір на тему «Як я собі уявляю комп'ютерну підготовку, що я хочу одержати по даній спеціальності».


Література
1.Ашеров А.Т., Коваленко О.Э., Артюх С.Ф. Введение к специальности инженера - педагога компьютерного профиля: Учебное пособие. УИПА, Харьков, 2005. - 224 с.

2. Ашеров А.Т. Введение в специальность инженера-педагога компьютерного профиля: Курс лекций. УИПА, Харьков, 2005, - 178 с.

3. Хоменко В.Г., Коржова К.М. «Введення до фаху інженера-педагога комп’ютерного профілю». Курс лекцій. БДПУ, Бердянськ, 2008.
Практичне заняття №6
НАПРЯМ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛІСТА. ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА. КОМП’ЮТЕРНІ СИСТЕМИ ТА МЕРЕЖІ та ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА ЗАХИСТ ТА ОБРОБКА ІНФОРМАЦІЇ В КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМАХ ТА МЕРЕЖАХ.
Мета заняття:

систематизувати знання про структуру і загальний зміст підготовки інженера – педагога; структуру кваліфікаційної характеристики фахівця; освітньо-професійної програми спеціаліста.


Структура практичного заняття
Обговорення навчальних питань заняття


  1. Кваліфікаційна характеристика спеціаліста "Професійна освіта. Комп’ютерні системи та мережі та Професійна освіта. Захист та обробка інформації в комп’ютерних системах та мережах "

  2. Освітньо-професійна програма спеціаліста "Професійна освіта. "Професійна освіта. Комп’ютерні системи та мережі та Професійна освіта. Захист та обробка інформації в комп’ютерних системах та мережах "


Підбиття підсумків заняття

Коротке повідомлення про виконання запланованої мети, оцінювання роботи студентів.


Повідомлення домашнього завдання

Написати реферат на тему «Біографія комп'ютерного таланта: джерело успіху».


Література

1.Ашеров А.Т., Коваленко О.Э., Артюх С.Ф. Введение к специальности инженера - педагога компьютерного профиля: Учебное пособие. УИПА, Харьков, 2005. - 224 с.

2. Ашеров А.Т. Введение в специальность инженера-педагога компьютерного профиля: Курс лекций. УИПА, Харьков, 2005, - 178 с.

3. Хоменко В.Г., Коржова К.М. «Введення до фаху інженера-педагога комп’ютерного профілю». Курс лекцій. БДПУ, Бердянськ, 2008.



Практичне заняття № 7
ВИДИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ

Цілі заняття:

систематизувати знання з структури і загального змісту підготовки інженера – педагога в організації безпечної праці; знати структуру і загальний зміст язикової підготовки інженера – педагога; структури і загальний зміст правової, філософської, педагогічної, психологічної, ергономічної підготовки;


Структура практичного заняття
Обговорення навчальних питань заняття

  1. Спрямованість і зміст дисциплін філософського й суспільно – політичного циклу

  2. Спрямованість і зміст дисциплін педагогічного циклу

  3. Спрямованість і зміст дисциплін психологічного циклу

  4. Спрямованість і зміст дисциплін ергономічного циклу

  5. Спрямованість і зміст дисциплін правового циклу

  6. Спрямованість і зміст дисциплін підготовки фахівця до безпечної життєдіяльності й безпечній праці

  7. Спрямованість і зміст дисциплін язикової підготовки


Підбиття підсумків заняття

Коротке повідомлення про виконання запланованої мети, оцінювання роботи студентів.


Повідомлення домашнього завдання

Написати реферат на тему "Психологічний аналіз позитивних і негативних впливів на молодь комп'ютерних ігор"


Література
1.Ашеров А.Т., Коваленко О.Э., Артюх С.Ф. Введение к специальности инженера - педагога компьютерного профиля: Учебное пособие. УИПА, Харьков, 2005. - 224 с.

2. Ашеров А.Т. Введение в специальность инженера-педагога компьютерного профиля: Курс лекций. УИПА, Харьков, 2005, - 178 с.

3. Хоменко В.Г., Коржова К.М. «Введення до фаху інженера-педагога комп’ютерного профілю». Курс лекцій. БДПУ, Бердянськ, 2008.

Практичне заняття №8
ВИДИ СПЕЦІАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ

Цілі заняття:
навчальна систематизувати знання з структури і загального змісту підготовки інженера – педагога в загальноінженерній підготовки; знати структури і загального змісту системотехнічної підготовки інженера – педагога; структури і загального зміст економічної та комп'ютерної підготовки;
Структура практичного заняття
Обговорення навчальних питань заняття


  1. Спрямованість і зміст дисциплін загальноінженерного циклу

  2. Спрямованість і зміст дисциплін математичного циклу

  3. Спрямованість і зміст дисциплін комп'ютерного циклу

  4. Спрямованість і зміст дисциплін системотехнічного циклу

  5. Спрямованість і зміст дисциплін економічного циклу


Підбиття підсумків заняття

Коротке повідомлення про виконання запланованої мети, оцінювання роботи студентів.


Повідомлення домашнього завдання

Написати реферат на тему «Історія розвитку компютерної техніки».


Література

1.Ашеров А.Т., Коваленко О.Э., Артюх С.Ф. Введение к специальности инженера - педагога компьютерного профиля: Учебное пособие. УИПА, Харьков, 2005. - 224 с.

2. Ашеров А.Т. Введение в специальность инженера-педагога компьютерного профиля: Курс лекций. УИПА, Харьков, 2005, - 178 с.

3. Хоменко В.Г., Коржова К.М. «Введення до фаху інженера-педагога комп’ютерного профілю». Курс лекцій. БДПУ, Бердянськ, 2008.



Практичне заняття № 9
ПРОФЕСІЙНО-ВАЖЛИВІ ЯКОСТІ ОСОБИСТОСТІ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА
Цілі заняття:

систематизувати знання про функії інженера – педагога; розглянути якості особистості та діяльність інженера – педагога; навчитися створювати професіограму;


Структура практичного заняття
Обговорення навчальних питань заняття

1. Функції інженера-педагога

2. Якості особистості та діяльність інженера-педагога.

3. Професіограма інженера-педагога


Підбиття підсумків заняття

Коротке повідомлення про виконання запланованої мети, оцінювання роботи студентів.


Повідомлення домашнього завдання

Створити професіограму інженера педагога за схемою.

Структура професіограми та її зміст визначаються професіографічною схемою:

а) загальні відомості про професії (спеціальності),

б) умови діяльності,

в) її соціально-психологічні фактори;

г) зміст діяльності; динаміка психічного стану фахівця в процесі діяльності;

е) підсумкова псіхограмма, атак само особливі зауваження.


Література

1.Ашеров А.Т., Коваленко О.Э., Артюх С.Ф. Введение к специальности инженера - педагога компьютерного профиля: Учебное пособие. УИПА, Харьков, 2005. - 224 с.

2. Ашеров А.Т. Введение в специальность инженера-педагога компьютерного профиля: Курс лекций. УИПА, Харьков, 2005, - 178 с.

3. Хоменко В.Г., Коржова К.М. «Введення до фаху інженера-педагога комп’ютерного профілю». Курс лекцій. БДПУ, Бердянськ, 2008.



Практичне заняття № 10
ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА

Цілі заняття:
навчальна систематизувати знання з складових професійної культури інженера-педагога; розглянути інформаційну культуру фахівця; дати коротку характеристику складовим професійної культури.
Структура практичного заняття
Обговорення навчальних питань заняття

  1. Інформаційна культура

  2. Проектна культура

  3. Технологічна культура

  4. Комунікативна культура

  5. Дидактична культура

  6. Управлінська культура


Проведення тесту "Твоя інформаційна культура"

На кожен з 25 питань пропонуються три варіанти відповідей, з яких слід вибрати один або два, найбільш відповідні.


1. Взагалі я до тестів ставлюся -

a) з упередженням,

b) з гострим інтересом,

c) з ентузіазмом.


2. Зі своїх товаришів з великою повагою ставлюся до тих, хто -

a) знає все на світі і завжди повідомляє найпотрібніше, цікаве і незвичайне,

b) цікавиться чимось певним і досконально знає про це,

c) знає далеко не все, але цікавиться багатьом і легко змінює або поєднує інтереси.


3. Бюрократ це -

a) злочинець,

b) несвідомий працівник,

c) нездатний і не знає свою справу.


4. Думаю, що в бібліотеці -

a) завжди можна знайти, що потрібно,

b) далеко не все знайдеш, що потрібно,

c) майже нічого, що потрібно, ніколи не знайдеш.



5. Якщо мене з роботи відправлять вчитися, -

a) постараюся ухилитися, тому що робота важливіша,

b) поїду тільки тому, що, напевно, так треба,

c) поїду з полюванням, хоча, можливо, потім і розчаруюсь.


6. На мою думку, робота секретаря у начальника -

a) дуже проста, і її може виконувати будь-яка дівчина, яка закінчила десятирічку,

b) не дуже проста і вимагає хоча б невеликої підготовки,

c) досить складна і вимагає кваліфікованої підготовки.


7. Напевно, інфаркти, інсульти -

a) від сидячого способу життя,

b) неминуче зло працівників розумової праці,

c) через невміння організувати свою і чужу роботу.


8. Професія перекладача з англійської мови -

a) не дуже потрібна сьогодні,

b) потрібна сьогодні і завтра,

c) потрібна сьогодні, але не завтра.


9. Вважають, що кожен фахівець повинен читати в основному -

a) книги по своїй спеціальності,

b) журнали по своїй спеціальності,

c) книги по суміжним спеціальностям.


10. Робота з «папірцями» -

a) все-таки якась принизлива порівняно з іншими професіями,

b) не принизлива, але не почесна,

c) якщо не почесна, то, принаймні, дуже потрібна в наш час.


11. Інформатика в школі повинна -

a) допомогти в навчанні тільки математики,

b) навчити програмувати і користуватися комп'ютером,

c) перевернути весь навчальний процес.


12. Відвідуючи один і той же музей, -

a) намагаюся кожен раз оглядати все,

b) вибираю що-небудь цікаве,

c) йду до чогось конкретного.


13. Документом є:

a) художній фільм,

b) не художній, а документальний фільм,

c) взагалі не фільм, а папір з печаткою.



14. Низьку ефективність праці в будь якій конторі пояснюю -

a) несвідомістю, що межує з недбальством,

b) відсутністю хорошої зарплати,

c) невмінням організувати свою і чужу роботу.


15. Ручні перфокарти:

a) знаю, що це таке, і користуюся ними,

b) маю про це деяке уявлення, але в століття комп'ютерів вони не потрібні,

c) не знаю, що це таке.


16. Коли буваю в бібліотеці, -

a) намагаюся користуватися каталогом,

b) зрідка звертаюся до каталогу,

c) цілком обходжуся без каталогу.


17. Упевнений, що в архівах збережуть -

a) практично всі діючі ділові папери,

b) більшу їх частину,

c) меншу частину.


18. Намагаюся -

a) свідомо регулювати потоки інформації, що отримую з радіо, телевізору, книг, розмов, вибираючи тільки те, що мені потрібно,

b) направляти на себе як можно більше інформації, щоб нічого не пропустити,

c) обмежувати кількість інформації, використовуючи тільки головне.


19. Колір у нашому житті:

a) має дуже велике значення - розкриває характер людини, діагностує хвороби, лікує, впливає на настрій і продуктивність праці, допомагає спілкуванню і прикрашає,

b) напевно це так, але сказано дуже сильно,

c) сумніваюся в усьому перерахованому.


20. На тексти, багаті «штампами», реагую -

a) з бурхливим обуренням,

b) негативно,

c) спокійно.


21. Поважаю -

a) однаковою мірою вченого-теоретика і фахівця-практика,

b) вченого-теоретика,

c) фахівця-практика.


22. Реферативні журнали:

a) читав їх,

b) не читав, але маю про них уявлення,

c) навряд чи зможу пояснити, що це таке.


23. Реклама - справа -

a) дуже корисна,

b) корисна, але далеко не завжди,

c) принаймні, у нас абсолютно непотрібна.


24. У своєму місті -

a) із задоволенням буду водити гостя, показуючи старовину і розповідаючи цікаві історії, які знаю,

b) якщо і буду щось показувати гостеві, то тільки не старовину,

c) волію не бути для гостя роль гіда.


25. Електронно-обчислювальна техніка -

a) лише засіб, велика ефективність якого залежить від поєднання з іншими засобами і методами,

b) революція,яка вирішує дуже багато проблем,

c) нововведення, яке слід, освоювати не поспішаючи.


Оцініть ваші відповіді по слідуючим правилам.

Від 1-го до 12-го питання включно:

a = 0, b = 2, c = 4; якщо відзначені два варіанти - візьміть середнє арифметичне (наприклад: b + c = (2 +4) / 2 = 3).

Від 13-го до 25-го питання поступайте навпаки:

a = 4, b = 2, c = 0 (при двох варіантах також беріть середнє).
Сума всіх 25 цифр, і буде означати рівень інформаційної культури у відсотках.

Для абітурієнта погано мати менше 30 відсотків, для молодого фахівця - менше 50 відсотків.


Підбиття підсумків заняття

Коротке повідомлення про виконання запланованої мети, оцінювання роботи студентів.


Література

1.Ашеров А.Т., Коваленко О.Э., Артюх С.Ф. Введение к специальности инженера - педагога компьютерного профиля: Учебное пособие. УИПА, Харьков, 2005. - 224 с.



2. Ашеров А.Т. Введение в специальность инженера-педагога компьютерного профиля: Курс лекций. УИПА, Харьков, 2005, - 178 с.

3. Хоменко В.Г., Коржова К.М. «Введення до фаху інженера-педагога комп’ютерного профілю». Курс лекцій. БДПУ, Бердянськ, 2008.
Каталог: sites -> bdpu.org -> elearning -> ioipt -> ktun
elearning -> Музичне культура Русі IX-XVII століття
elearning -> «жанрова своєрідність антиутопії у творчості джорджа орвелла: роман «1984», повість «звіроферма»
elearning -> Концепція І. Франка еволюції романного жанру
elearning -> «Романтичні тенденції у творчості Вільяма Блейка»
elearning -> Програма нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалаврів
elearning -> Навчальна дисципліна
elearning -> Історія християнського хорового співу слав’ян
elearning -> Робоча програма навчальної дисципліни історія англійської літератури ХХ століття напрям підготовки 020303
ktun -> Методичні рекомендації для виконання самостійних робіт з дисципліни «Інтернет-технології»


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Практичне заняття №1 перші відомості про спеціальність iconТема: Початок дослідження території України. Географічні відомості про територію України в античні часи, у літописах І «Повісті минулих літ», відомості в добу Середньовіччя. Перші карти України Г. Л. Боплана

Практичне заняття №1 перші відомості про спеціальність icon10 клас Алгебра: 10-А
Практичне заняття. Політичні портрети Ф. Д. Рузвельта, Ф. Франко, Б. Муссоліні. А. Гітлера (на вибір)
Практичне заняття №1 перші відомості про спеціальність iconПрактичне заняття №3 Про що І про кого розповідає історія рідного краю Мета
Обладнання: підручник «Історія України (Вступ до історії). 5 клас» (В. С. Власов), роздатковий матеріал (таблиця «Види пам’ятників»),...
Практичне заняття №1 перші відомості про спеціальність iconПерші історичні відомості про жінок – математиків
Олександрії від 370 до 415 року до н е. Її батько, Теон Олександрійський, відомий тим, що написав книгу про астролябію, коментар...
Практичне заняття №1 перші відомості про спеціальність iconПовідомлення про перші відомості віл /сніду
Сніду, реферати, плакати за темою, фрагменти соціальних реклам, документальних фільмів, матеріали для тренінгів, стікери, ручки,...
Практичне заняття №1 перші відомості про спеціальність iconЗаконодавчому рівні Ділова гра "Віднайдіть помилку" Практичне заняття "
В. Сухомлинський Якщо не міряти результати, то не можна відрізнити успіх від поразки
Практичне заняття №1 перші відомості про спеціальність iconВолодимир-Волинський педагогічний коледж ім. А. Ю. Кримського” Н. В. Зілюк лабораторні заняття з курсу «діловодство»
Зілюк Н. В. Лабораторні заняття з курсу «Діловодство» (спеціальність 02010501 «Діловодство») – збірник завдань. – Ввпк, 2011
Практичне заняття №1 перші відомості про спеціальність iconТести з історії української культури Практичне заняття Культура українського бароко
Кому належить монументальне живописне оформлення інтер’єру собору св. Юра у Львові?
Практичне заняття №1 перші відомості про спеціальність iconПрактичне заняття №1 періодизація життєвого І творчого шляху план
Рання творчість поета. „Кобзар” 1840 р., його епохальне значення для української літератури, аналіз збірки
Практичне заняття №1 перші відомості про спеціальність iconЗаняття: Кераміка Київської Русі x-xiiст
Мета: Ознайомити гуртківців з керамікою часів Київської Русі, дати стислі відомості про сільське та міське гончарство, формувати...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка