|
 Презентація на тему: “Музика” Робота Учнів 11-б класу
|
Дата конвертації | 09.03.2018 | Розмір | 445 b. |
|
Навігація по даній сторінці:
- Музика Музика
- Жанрово-родова специфіка
- У мистецтві музики важливе місце посідає зв’язок між композитором і виконавцем.
- Епоха середньовічча асоціюється з розквітом мистецтва трубабурів та менестрелів
- Розвиток класичної симфонії та опери ХVІІІ-ХІХ ст. пов’язаний з творчістю так званих “віденських класиків”
- Яскравою сторінкою в історії музики стала творчість німецького композитора Р. Вагнера.
- У музичному м-ві Західної Європи ХІХ ст. одне з провідних місць посідає опера, що зобов’язана своїм розквітом творчості Дж.Верді – “Ріголетто”, “Отелло”, Ж.Бізе – “Кармен”, Дж. Пуччіні – “Богема”.
- У другі половині ХІХ ст. провідні композитори і музиканти М.Балакірев, О.Бородін, М.Мусоргський(на фото), Ц.Кюї, М.Римський-Корсаков створюють творчий осередок під назвою “Могуча кучка” .
- Творчість П.Чайковського
- Балети “Лебедине озеро”, “Спляча красуня” та “Лускунчик”, повязані з різними періодами його творчості, належать до різних жанрів.
- Широке визнання вокального м-ва України за кордоном повязане з творчістю провідних українських співаків – С. Крушельницької, О. Петрусенко, Б. Гмирі, М. Гришка
Презентація на тему: “Музика” Робота Учнів 11-б класу Вільшанської ЗОШ Пянової А. і Черіднікової М.
Музика Музика (від грец. musike – мистецтво муз) – вид мистецтва, художні образи якого створюються завдяки звукам.
Жанрово-родова специфіка
Взаємо зв’язки Основоюмузичноїобразності є інтонація і звук, а засобами виразності – мелодія, гармонія, поліфонія, ритм, композиція тощо. У мистецтві музики важливе місце посідає зв’язок між композитором і виконавцем.
Розвиток мистецтва Існує думка, що музика, як і муральне мистецтво, виникла у доісторичний період людськоі цивілізації.
Розвиток мистецтва Епоха середньовічча асоціюється з розквітом мистецтва трубабурів та менестрелів – мандрівних музикантів,творчість яких була популярною у Західній Європі ХІІ – ХV ст.
ХVІІ-ХVІІІ ст. в історії музики можно назвати “музичним Рененсансом”, який виявився у багатьох країнах Західної Європи і представленний іменами А. Скарлатті – Італія; Ж.Б. Люллі – Франція; Г. Перселла – Англія; К. В. Глюка – Австрія; Г. Ф. Генделя – німеччина.
ХVІІ-ХVІІІ ст. Було закладано тенденцію до “музичної міфотворчості”, адже тогочасні опери здебільшого грунтувалисяна міфологічних мотивах. Так, в основу опери Ж. Б. Люллі “Тезей ” покладено однойменний давньогрецький міф.
Музичне м-во ХVІІІ-ХІХ ст., як і живописне мистецтво доби Відродження, можна з упевненістю назвати м-вом видатних персоналів. У зазначений період створює свої геніальні прелюдії, фуги, токоти, сюїти, концерти великий німецький композитор Й.С.Бах(1685-1750).
Й.С. Бах Іноді художній доробок видатного композитора пов’язують з розвитком церковної музики, зокрема з хоралом – співанням пісень під час богослужіння, але такий підхід значно обмежує розуміння феномена Й.С. Баха, у творах якого розкрито велечезний світ людських почуттів і думок.
Вплив Й.С. Баха Творчість видатного німецького композитора мала значний вплив на розвиток світового музичного м-ва і безпосередньо на художні пошуки українських крмпозиторів М.Березовського, А.Веделя(на фотографії його скульптура), д.Бортнянського.
Розвиток класичної симфонії та опери ХVІІІ-ХІХ ст. пов’язаний з творчістю так званих “віденських класиків” Ф.Й. Гайдна, Л. ван Бетховена(на фото), В.А. Моцарта.
Феномен Моцарта зруйнував існуючу традицію щодо пріорітету італійської музичної культури, і його ім’я було навічно закарбовано на стінах Болонської академії витончених мистецтв як визнання генія австрійського композитора, який подолав межі національного на шляху до загальнолюдського.
Яскравою сторінкою в історії музики стала творчість німецького композитора Р. Вагнера. Його творчий доробок синтез філософії та мистецтва.
Західна Європа ХІХ ст. У музичному м-ві Західної Європи ХІХ ст. одне з провідних місць посідає опера, що зобов’язана своїм розквітом творчості Дж.Верді – “Ріголетто”, “Отелло”, Ж.Бізе – “Кармен”, Дж. Пуччіні – “Богема”.
Росія та Україна, також пов’язані з розквітом опери. Вона була блискуче репрезентована у творчості М.І.Глінки(1804-1857) – “Іван Сусанін” та “Руслан та Людмила”, де органічно поєднувалися як елементи слов’янської музичної культури, так і музики народів Сходу.
У другі половині ХІХ ст. провідні композитори і музиканти М.Балакірев, О.Бородін, М.Мусоргський(на фото), Ц.Кюї, М.Римський-Корсаков створюють творчий осередок під назвою “Могуча кучка”.
Яскравою сторінкою в історії м-ва музики, безперечно, є творчість П.І.Чайковського, який працював у всіх родах і жанрах цього виду м-ва. Його музика відтворила дивний, фантастичний і загадковий світ казок.
Творчість П.Чайковського Особливою сторінкою у творчій біографії є митця є його музика до балетів. Вважається, що разом з М.Петіпа та Л. Івановим П.Чайковський розпочав єпоху ”симфонічного балету”. Балети “Лебедине озеро”, “Спляча красуня” та “Лускунчик”, пов'язані з різними періодами його творчості, належать до різних жанрів.
ХІХ ст. це творчість українських композиторів – С.С. Гулака-Артемовського – автора першої української опери “Запорожець за Дунаєм” та М.В. Лисенка. Музичні образи, що виникають в їх операх, безпосередньо пов'язані з традиціями української культури і синтезують народні наспіви та мелодії
Творчість С.Гулака-Артемовського та М. Лисенка мала значний вплив на подальший розвиток музичного м-ва України, і передусім на доробок К. Стеценка(на фото), В. Косенка, І. Шамо, Г. Майбороди та ін.
Українські співаки Широке визнання вокального м-ва України за кордоном пов'язане з творчістю провідних українських співаків – С. Крушельницької, О. Петрусенко, Б. Гмирі, М. Гришка та ін.
ХХ ст. пов'язане з творчістю неокласиків – І.Ф.Стравинський (на фото), М.Равель, Ф.Пуленк, Д.Мійо, Б. Барток. У творчості цих композмторів досить чітко простежуються 3 тенденції, що активно взаємодіють між собою: звернення до музики докласичної доби, позаєвропейських музичних культур, а також до практично недосліджених фольклорних традицій.
Значне місце у музичній культурі початку ХХ ст. посідає джаз, який привернув увагу групи французьких композиторів на чолі з Е.Саті – автором музики до балету “Парад” та сюрреалістичного спектаклю “Виставу відмінено”.
В ХХ ст. у музичному мистецтві з'являється 2 провідні напрями культури: експресіонізм, представлений у творчості Р.Штрауса, А.Шенберга, А.Берга, та футуризм, репрезентований С.Прокоф’євим.
Серед найвизначніших творів С.Прокоф’єва слід назвати “Класичну симфонію”, “Скіфську сюїту”, оперу “Любов до трьох апельсинів”, балет “Попелюшка”, але особливе місце у творчості композитора посідає балет “Ромео і Джульєтта”, який став апогеєм майстерності художника.
Починаючи з 30-х років ХХ ст. м-во музики значною мірою збагачує виражальні засоби кінематографа. Яскравою ілюстрацією першого варіанта взаємодії музики і кіно є використання Ч.Чапліном у картині “Великий диктатор” “Угорського танцю”.
Отже, музичне м-во навіть при побіжному огляді вражає своєю складністю і багатогранністю. При цьому згадується вислів відомого німецького філософа О.Шпенглера, який вважав музику вищою формою людського пізнання.
Поділіться з Вашими друзьями: |
Схожі: | Урок для учнів одинадцятого класу Мета Обладнання: вислови відомих людей та прислів’я; презентація з теми; роздруковані тексти художнього твору
|  | Урок Відлуння бахівських образів Музика весь час з нами. А чи могли б ви, колеги, уявити своє життя без музики? Що означає музика у вашому житті? Музика існує для...
|  | Урок з вивчення літератури рідного краю Мета: ознайомити учнів із творчістю Катерини Барановської Тип уроку: урок-презентація для учнів 5 класу книги казок Катерини Барановської «Таємниця великого каменю»
|  | «Поет, який мріяв про небо. Донеччина у творчості М. Петренка» Методи І прийоми роботи : робота в групах, складання клоуз-тесту, демонстрація проекту, метод «Мікрофон», метод «Незакінчене речення»,...
|  | Концерт до 8 березня у школі. Звучить легка, весняна музика. Ведечий 1 Діти вручають жінкам листівки з квітами. Звучить музика На сцену виходять 5 учнів 8класу з білими шарфиками на плечах
|  | Презентація на тему: Український генетик Лифенко С. П підготувала: Студентка 42 бп групи
|  | Урок -презентація тема: М. М. Коцюбинський. Життєвий І творчий шлях. Повість «Дорогою ціною» Мета: ознайомити Методи І прийоми: метод проектів, дослідницький, проблемно-пошуковий; еврестична бесіда, презентація, міні-дискусія; робота в групах;...
|  | Телебачення. Кіно. Музика клас Мазур О. Г. с. Покутинці,2014. – 69с. Посібник являє собою плани-конспекти уроків до теми Посібник являє собою плани-конспекти уроків до теми «Мистецтво». (Телебачення. Кіно. Музика) до підручника А. М. Несвіт (Підручник...
|  | Для 3-го класу Підготувала вчитель музичного мистецтва кзш №120 Кочережко Ольга Миколаївна Для полегшення роботи вчителя, ефективної організації часу на уроці музики, створено цей зошит для учнів 3-го класу класу чотирирічної...
|  | Професійна музика Р. М. Глієра, С. Рахманінова; розвивати вміння логічно мислити, виразно виконувати музичні твори; виховувати повагу до професійної...
|
|
|