Пріоритети діяльності викладачів загальноосвітніх дисциплін



Дата конвертації08.04.2017
Розмір445 b.





Пріоритети діяльності викладачів загальноосвітніх дисциплін

- моніторинг стану загальноосвітньої підготовки учнів;

- участь учнів закладу у зовнішньому незалежному оцінюванні;

- участь у обласних фахових секціях, семінарах, школах передового педагогічного досвіду, творчих групах тощо, дослідницько-експериментальної роботи в ПТНЗ щодо оновлення змісту, форм і методів навчання;

- проведення ліцейних олімпіад із предметів загальноосвітньої підготовки, а також залучення учнів до участі в обласних конкурсах ,

- участь у конкурсах на кращі кабінети, засоби навчання, комплексно-методичне забезпечення предметів; в ярмарках педагогічних ідей та знахідок;

- організація роботи творчих груп, окремих педагогів з розробки підручників, навчальних посібників, педагогічних програмних засобів навчання, проектів програмно-методичної документації, їх експериментальної апробації;

- створення професійно спрямованих посібників для учнів та викладачів із загальноосвітньої підготовки;

- підготовка до видання узагальненого педагогічного досвіду, інформаційно-методичних матеріалів;

- організація роботи з обдарованою молоддю шляхом участі учнів ПТНЗ у роботі наукових товариств Хмельницького територіального відділення МАН України;

- забезпечення участі учнів ПТНЗ у всеукраїнських конкурсах.

 





Методична проблема ліцею:

“ Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів шляхом використання інноваційних форм і методів організації

навчально-виховного процесу ”















Якісний склад викладачів загальноосвітніх дисциплін станом на 14.03.2016







Презентація педагогічного досвіду Обласні семінари проведені на базі ліцею

  • Естафета обміну досвіду методистів області “ Методична робота – головний чинник забезпечення якості навчання у ПТНЗ” – Мельник Г. І.

В програмі семінару:
  • презентація роботи методичної комісії загальноосвітніх дисциплін –

Сидорчук О.С.;
  • відкриті уроки:

“ Провідники в електричному полі ” – Вандоляк Л.Є.,

“ Поезія ХlХ століття “ – Луценко О.В.,

“ Індія. Країни Близького і Середнього сходу» - Сидорчук О.С. ”
  • Семінар викладачів історії . Обмін досвідом роботи - Сидорчук О. С.

  • Семінар керівників театральних гуртків “ Ліцейний театр – шлях до інтелектуального розвитку і самореалізації особистості” – Луценко О.В.



Презентація педагогічного досвіду на обласному рівні

  • Участь у вебінарі викладачів зарубіжної літератури. Обмін досвідом роботи “Проектна діяльність” - Луценко О.В.

  • Участь у вебінарі викладачів математики. Обмін досвідом роботи “Організація позакласної роботи з математики” (презентація відеоматеріалу позаурочного заходу, проведеного в рамках предметного тижня природничо-математичних дисциплін “ Що? Де? Коли?”) - Радловська О.П.

  • Участь у семінарі-практикумі викладачів української мови та літератури “Використання інтерактивних методів навчання” (м. Кам’янець-Подільський) – Білик А.В., Шматлай Г.А.



Вандоляк Л.Є., Радловська О.П. Нетрадиційні форми проведення позакласної роботи з фізики та математики, - “Професійний вісник”;

  • Вандоляк Л.Є., Радловська О.П. Нетрадиційні форми проведення позакласної роботи з фізики та математики, - “Професійний вісник”;

  • Корнілова Л.Л. Проектна діяльність “МИ за здоровий спосіб життя” - “Професійний вісник”;

  • Корнілова Л.Л. Виховні заходи: “Обери здоров’я – обери життя”, - “Професійний вісник”;

  • Сидорчук О.С. План-конспект уроку з використанням інноваційних технологій “Україна в період незалежності”, - журнал “Історія та правознавство”;

  • Сидорчук О.С. Завершення та підсумки Другої світової війни, - журнал “Історія та правознавство”;

  • Луценко О.В. Зарубіжні письменники та Україна, - Зарубіжна література в школі;

  • Луценко О.В. Вивчення біографічних відомостей про Стендаля (Анрі Марі Бейля)

  • Мельник Г.І. Конспекти нестандартних уроків з географії 10 клас, - журнал “Географія та економіка в школі”.



Педагогічні ідеї і знахідки навчально-методична література рекомендована до поширення в ПТНЗ області

  • Пришляк І.П. Практикум “English for administrators, account clerks”;

  • Луценко О.В. Альбом “Моя професія в світовій літературі”;

  • Вандоляк Л.Є. Збірник методичних рекомендацій “Професійне спрямування уроків фізики”;

  • Мельник Г.І. Зошит для узагальнювального контролю знань “Економічна і соціальна географія світу”;

  • Букрєєва І.Г. Навчальний посібник з хімії “На допомогу учневі”;

  • Шматлай Г.А. Тлумачний словник професіоналізмів (професія: Слюсар з ремонту автомобілів);

  • Білик А.В. Термінологічний словничок (за професійним спрямуванням) для професій “Муляр. Штукатур. Лицювальник-плиточник”, “Адміністратор. Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних”.





Наші здобутки та нагороди

  • 2012р. – срібна медаль “Робота з обдарованою молоддю” , конкурс “Сучасні заклади освіти”;

  • 2013р. – диплом “Робота з обдарованою молоддю” , конкурс “Сучасні заклади освіти”;

  • 2014р. – диплом “Робота з обдарованою молоддю” , конкурс “Сучасні заклади освіти”;

  • 2015р. – диплом ІІ ступеня “Інноватика в сучасній освіті”;

  • 2015р. – диплом “Лауреат ІІ ступеня” у номінації

  • “Вектори інноваційного розвитку системи професійно-технічної

інноватики”

Наші здобутки та нагороди









Конкурси







Творча лабораторія





Уроки суспільних дисциплін



Фрагменти уроків



Уроки зарубіжної літератури



Уроки математики



Фрагменти Уроків фізики



Уроки географії



Уроки інформатики



Уроки захисту вітчизни



Уроки фізичного виховання і здоров’я



Фрагменти Уроків предмету “Технології”







Предметні тижні є традиційними методичними заходами в нашому ліцеї. Вони дають можливість педагогам підвищувати рівень кваліфікації, професійної компетентності, а учням показати свої знання, вміння, навички, розвивати організаційні здібності поглибити та розширити знання з предметів. Тиждень стає своєрідним творчим звітом, формуванню творчих відносин між учнями, викладачам та батьками, які взаємодіють в процесі підготовки і проведення тижня.

Предметні тижні є традиційними методичними заходами в нашому ліцеї. Вони дають можливість педагогам підвищувати рівень кваліфікації, професійної компетентності, а учням показати свої знання, вміння, навички, розвивати організаційні здібності поглибити та розширити знання з предметів. Тиждень стає своєрідним творчим звітом, формуванню творчих відносин між учнями, викладачам та батьками, які взаємодіють в процесі підготовки і проведення тижня.

Тиждень іноземної мови



Інтегрована гра в рамках предметного тижня математики, фізики і інформатики





Тиждень хімії та біології



Тижні Української мови та літератури


















Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Пріоритети діяльності викладачів загальноосвітніх дисциплін iconМетодичні рекомендації на допомогу вчителям історії та суспільствознавчих дисциплін
Лист мон україни від 26. 06. 2015 №1/9-305 «Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному...
Пріоритети діяльності викладачів загальноосвітніх дисциплін iconМетодичні рекомендації щодо вивчення хімії у загальноосвітніх навчальних закладів
Особливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015-2016 навчальному році
Пріоритети діяльності викладачів загальноосвітніх дисциплін iconМетодичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах
Особливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015-2016 навчальному році
Пріоритети діяльності викладачів загальноосвітніх дисциплін iconОсобливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах
Особливості вивчення базових навчальних дисциплін у 2015/2016 навчальному році пов’язані, першою чергою, зі змінами, внесеними до...
Пріоритети діяльності викладачів загальноосвітніх дисциплін iconОсобливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах
Особливості вивчення базових навчальних дисциплін у 2015/2016 навчальному році пов’язані, першою чергою, зі змінами, внесеними до...
Пріоритети діяльності викладачів загальноосвітніх дисциплін iconЗвіт про діяльність публічних бібліотек Верхньодніпровського району за 2016 рік м. Верхньодніпровськ Пріоритети діяльності. Завдання року
В 2016 році публічні бібліотеки Верхньодніпровського району продовжували накопичувати досвід щодо впровадження інноваційних бібліотечних...
Пріоритети діяльності викладачів загальноосвітніх дисциплін iconМетодичні рекомендації щодо використання навчальної літератури у загальноосвітніх навчальних закладах при вивченні
Особливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році
Пріоритети діяльності викладачів загальноосвітніх дисциплін icon«Володимир-Волинський педагогічний коледж ім. А. Ю. Кримського» Н. В. Зілюк завдання для практичних занять
Рецензенти: Просова Н.І., голова циклової предметної комісії викладачів діловодства та інформаційної діяльності
Пріоритети діяльності викладачів загальноосвітніх дисциплін iconВолинська обласна рада Вищий комунальний навчальний заклад „Володимир-Волинський педагогічний коледж ім. А. Ю. Кримського” Н. В. Зілюк
Рецензенти: Просова Н.І., голова циклової предметної комісії викладачів діловодства та інформаційної діяльності
Пріоритети діяльності викладачів загальноосвітніх дисциплін iconМатеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції "Пріоритети сучасної філології: теорія І практика" Збірник наукових праць студентів Полтава 2008 ббк 80
Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції “Пріоритети сучасної філології


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка