МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Кловський узвіз 8, м. Київ, 01021; т/ф (044) 253-75-25; тел. 253-95-86, 253-74-99, 253-63-99, 253-01-05
“МТС” +38 (050) 566-89-50; “Київстар” +38 (097) 751-98-81; “Life” +38 (063) 673-19-61
E-mail: udcpoua@gmail.com; estetu@i.ua; texn@i.ua; mettod2@gmail.com; Web-site: http://udcpo.com.ua
Від 17.07. 2015 р. № 07-08
На № ______ від ________ 20 ___ р.
Директорам обласних, Київського та міських центрів, палаців дитячо-юнацької творчості, естетичного виховання, державних будинків художньої та технічної творчості
Про проведення Відкритого
фестивалю-конкурсу дитячої та юнацької хореографії
«Падіюн –Євро-Данс»
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 06.04.2015 року № 400 «Про затвердження Плану всеукраїнських і міжнародних організаційно-масових заходів з дітьми та учнівською молоддю на ІІ півріччя 2015 року за основними напрямами позашкільної освіти» з 29 по 31 жовтня ц.р. у м. Ужгороді Українським державним центром позашкільної освіти, департаментом освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської обласної державної адміністрації, Закарпатським обласним палацом дитячої та юнацької творчості «Падіюн» буде проведено Відкритий фестиваль – конкурс дитячої та юнацької хореографії «Падіюн-Євро-Данс» ( додаток).
До участі у заході запрошуються дитячо-юнацькі аматорські хореографічні колективи, учні (вихованці) загальноосвітніх, професійно-технічних і позашкільних навчальних закладів, студенти вищих навчальних закладів України культурно-мистецького напряму підготовки віком від 6 до 25 років включно.
Для участі у Фестивалі необхідно до 20 вересня подати організаційному комітету заявку (форма додається) на електронну адресу: padiyun@ukr.net
Заїзд учасників фестивалю – 29 жовтня до 12.00 год. за адресою: м. Ужгород, Студентська набережна, 8, Ужгородський Палац дітей та юнацтва «Падіюн». Проїзд від залізничного вокзалу маршрутним таксі №58 до зупинки «Перший гуртожиток». Від’їзд учасників – 31 жовтня після 18.00 год. Просимо завчасно придбати квитки на зворотній шлях. Витрати на відрядження учасників фестивалю та осіб, які супроводжують, здійснюються за рахунок організації, що відряджає.
Додаткова інформація: у м.Ужгороді – тел. 0(312) 64-34-00, 64-35-00,
0(99) 259-95-46 (контактна особа – Сойонова Маргарита Борисівна ); у
м. Києві − 0(66)788-70-45 (контактна особа – Радченко Марина Володимирівна).
Додаток: на 6 арк.
Т.в.о. директора І.Є. Левіна
Додаток
до листа УДЦПО
від 17.07.2015р. № 07-08
Умови
проведення Відкритого фестивалю-конкурсу
дитячої та юнацької хореографії «Падіюн-Євро-Данс»
-
Загальні положення
1.1. Відкритий фестиваль-конкурс дитячої та юнацької хореографії «Падіюн-Євро-Данс» (далі – Фестиваль) проводиться з метою популяризації хореографічного мистецтва, сприяння становленню і розвитку національної культури шляхом підтримки дитячої та юнацької творчості, надання можливості виявлення та сприяння юним талантам, естетичного виховання дітей та підлітків, пропаганди активних форм дозвілля.
В рамках Фестивалю проводяться різноманітні розважальні заходи для дітей.
1.2. Організаторами Фестивалю є Український державний центр позашкільної освіти, департамент освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської обласної державної адміністрації, Закарпатський обласний палац дитячої та юнацької творчості «Падіюн».
-
Учасники Фестивалю
2.1. До участі у заході запрошуються дитячо-юнацькі аматорські хореографічні колективи, учні (вихованці) загальноосвітніх, професійно-технічних і позашкільних навчальних закладів, студенти вищих навчальних закладів України культурно-мистецького напряму віком від 6 до 25 років включно.
3. Порядок проведення Фестивалю
3.1. Фестиваль проводиться в два етапи:
перший – заочний ( вересень).
Для участі необхідно надіслати відео матеріали на електронну адресу padiyun@ukr.net або на поштову адресу: м. Ужгород, Студентська набережна, 8, «ПАДІЮН».
другий – очний (жовтень).
3.2. Фестиваль проводиться серед дітей та молоді у трьох вікових категоріях:
-
І - від 6 до 11 років;
-
ІІ - від 12 до 15 років;
-
ІІІ – старше 16 років.
3.3. Кількісний склад учасників колективу не повинен перевищувати 20 осіб.
4. Конкурсна програма Фестивалю та критерії оцінювання виступів
4.1. Програма Фестивалю включає два жанри хореографії:
- народний стилізований танець (українські народні танці, танці народів світу);
- сучасний танець.
4.2. Колективи, учасники фестивалю представляють один хореографічний номер в обраній віковій категорії.
4.3. Тривалість хореографічного номеру не повинна перевищувати 5 хвилин.
4.4. Музичний супровід (фонограми номерів) повинен бути записаний на компакт – дисках (CD-R) з початку CD-R, або виставлені з поміткою. Усі CD диски повинні бути з пам’яткою (назва хореографічного колективу, місто, яке представляє колектив, номінація, назва номеру, номер треку).
4.5. Журі надається право зупиняти конкурсний виступ того чи іншого хореографічного колективу, який перевищує регламент, або не відповідає загальним критеріям сценічної культури.
4.6. Кожен член журі оцінює виступ хореографічного колективу по 10 бальній системі за наступними критеріями:
- художній рівень постановки відповідно номінаціям;
- чистота виконання, чіткість малюнку, технічна майстерність, розкриття композиції;
- виразність, емоційність, динаміка виконання, атмосфера;
- відповідність сценічного костюму та музичного супроводу до хореографічної лексики.
5. Визначення і нагородження учасників Фестивалю
5.1. Переможців і призерів Фестивалю визначає журі (додаток 2).
5.2. Рішення журі є остаточним і оскарженню не підлягає.
5.3. Підсумки фестивалю підводяться у фінальному турі:
- за підсумками конкурсної програми у кожній номінації та віковій категорії визначаються лауреати та дипломанти Відкритого фестивалю-конкурсу дитячої та юнацької хореографі «Падіюн-Євро-Данс»;
- за рішенням журі може присуджуватися Гран-прі Фестивалю;
- організаційним комітетом передбачено нагородження колективів-переможців пам’ятними подарунками.
5.4. Лауреати та кращі дипломанти Фестивалю беруть участь у Гала-концерті.
6. Журі Фестивалю
6.1. Журі Фестивалю формує Закарпатський обласний палац дитячої та юнацької творчості «Падіюн».
7. Фінансування
7.1. Проїзд, проживання, харчування учасників, здійснюються за рахунок організації, яка відряджає, спонсорів та інших джерел фінансування відповідно до чинного законодавства.
8. Необхідна документація
8.1. Для участі у Фестивалі подаються наступні документи:
- заявка на участь у Фестивалі (додаток 3) − подається до 20 вересня 2015 року за адресою: м. Ужгород, Студентська набережна 8, Закарпатський обласний палац дитячої та юнацької творчості «ПАДІЮН» або електронною поштою на e-mail: padiyun@ukr.net з поміткою - оргкомітету Відкритого фестивалю-конкурсу дитячої та юнацької хореографії «Падіюн-Євро-Данс». За більш детальною інформацією звертатись у м. Ужгороді: тел. (0312) 64-34-00, 64-35-00 контактна особа – Сойнова Маргарита Борисівна 0(99)2599546.
8.2. На період проведення Фестивалю усім учасникам необхідно мати страховий поліс від нещасних випадків.
Додаток 1
до умов проведення Відкритого фестивалю-конкурсу дитячої та юнацької хореографії
«Падіюн-Євро-Данс»
Склад організаційного комітету
Відкритого фестивалю-конкурсу дитячої та юнацької хореографії
«Падіюн-Євро-Данс»
Оргкомітет:
Шкура
Геннадій Анатолійович директор Українського державного центру позашкільної освіти Міністерства освіти і науки України;
Чобаня
Роман Романович начальник відділу дошкільної, загальної середньої , інклюзивної та позашкільної освіти департаменту освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації;
Педоренко
Олена Василівна заступник директора Українського державного
центру позашкільної освіти Міністерства освіти і науки України;
Ганущина
Світлана Іванівна директор Закарпатського обласного палацу
дитячої та юнацької творчості «Падіюн»;
Радченко
Марина Володимирівна завідуюча відділом художньої творчості Українського державного центру позашкільної освіти Міністерства освіти і науки України;
Пендерецька
Галина Володимирівна заступник директора Закарпатського обласного
палацу дитячої та юнацької творчості «Падіюн».
Додаток 2
до умов проведення Відкритого фестивалю-конкурсу дитячої та юнацької хореографії
«Падіюн-Євро-Данс»
Склад журі
Відкритого фестивалю-конкурсу дитячої та юнацької хореографії
«Падіюн-Євро-Данс»
Співголови журі:
Радченко
Марина Володимирівна завідуюча відділом художньої творчості Українського державного центру позашкільної освіти Міністерства освіти і науки України, мистецтвознавець, відмінник освіти України;
Пастеляк
Іван Іванович голова Закарпатської філії Асоціації хореографів України, заслужений працівник культури України (за згодою).
Члени журі:
Олджих Тимур директор Міжнародного фестивалю «Золотой зорепад», магістр мистецтв, Словаччина (за згодою);
Камінська
Олена Анатоліївна художній керівник народного художнього
колективу студії сучасного танцю «Бліц» Закарпатського обласного палацу дитячої та юнацької творчості «Падіюн», відмінник освіти України;
Брежинський
Євген Іванович художній керівник Народного художнього колективу ансамблю танцю «Танцювальна корпорація друзів» Закарпатського обласного палацу дитячої та юнацької творчості «Падіюн», відмінник освіти України.
Додаток 3
до умов проведення Відкритого фестивалю-конкурсу дитячої та юнацької хореографії
«Падіюн-Євро-Данс»
Заявка
на участь у Відкритому фестивалі-конкурсі дитячої та юнацької хореографії «Падіюн-Євро-Данс - 2015»
1.Місто (район,область)________________________________________________
2.Назва закладу, організації, при якій працює колектив ____________________
Адреса ____________________________________________________________
роб.тел.____________________________________________________________
E-mail ____________________________________________________________
3.Назва колективу, звання______________________________________________________________
4.Керівник колективу (П.І.Б.)__________________________________________
Контактні телефони:_________________________________________________
5.Номінація, вікова категорія, назва танцювальної композиції ____________________________________________________________________
6 Кількість учасників колективу
________ дівчата_ ______________хлопці_________Всього:_________________
7.Кількість супроводжуючих __чол.______жін.____________________________
8.Загальна кількість (для розселення учасників) ____________________________________________________________________
9.Творча біографія та здобутки колективу ____________________________________________________________________
10.Дата і час прибуття (№ потягу, № вагону).
____________________________________________________________________
11.Дата і час від’їзду__________________________________________________
12.Назва установи, організації, яка рекомендує колектив
____________________________________________________________________
13. До заявки просимо надати 2-3 фото колективу для створення буклету фестивалю ( в електронному вигляді).
Керівник установи, організації, при якій працює колектив
(підпис) _____________________
Керівник колективу
(підпис) ______________________
М.П.
«____»________________2015 року
Поділіться з Вашими друзьями: |