Про затвердження розпоряджень міського голови №№01 27 за 2016 рік. Доповідає: Левченко О. М. міський голова



Сторінка1/8
Дата конвертації16.03.2018
Розмір0.91 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8

П О Р Я Д О К Д Е Н Н И Й

засідання виконавчого комітету

09.02.2016 р. (10.00 год.)

1. Про підсумки виконання Програми розвитку фізичної культури і спорту на 2012-2016 роки за 2015 рік.

Доповідає: Яценко Ю.І. - начальник відділу молоді, фізичної культури



та спорту виконавчого комітету міської ради.

2. Про хід виконання Програми зайнятості населення на території Обухівської міської ради на 2012 – 2017 роки за 2015 рік.

Доповідає: Циганок Н.А. – начальник управління соціального захисту населення виконавчого комітету міської ради.



3. Про затвердження розпоряджень міського голови №№ 01 - 27 за 2016 рік.

Доповідає: Левченко О.М. – міський голова.

4. Про створення комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Обухівської міської ради та затвердження положення про неї.

Доповідає: Ленда О.М. – начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету міської ради.

5. Про створення евакуаційної комісії виконавчого комітету Обухівської міської ради та затвердження положення про неї.

Доповідає: Ленда О.М. – начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету міської ради.

6. Про встановлення ТОВ «Міський житловий центр» тарифів на послуги з збирання, вивезення та утилізацію побутових відходів.

Доповідає: Шевченко Л.М. – начальник відділу житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою виконавчого комітету міської ради.

7. Про видалення та санітарне обрізування вітровально-небезпечних дерев в місті Обухові по вулиці Київській,78 (Обухівська автомобільна школа ТСОУкраїни).

Доповідає: Іваницька О.О. - головний спеціаліст земельного відділу.

8. Про розгляд заяви ПП «Асторія 2014» щодо погодження режиму роботи магазину «Продукти», що знаходиться в орендованому приміщенні за адресою: місто Обухів, вулиця Київська, 1-а.

Доповідає: Кондратюк А.М. – начальник управління економіки виконавчого комітету міської ради.

9. Про розгляд заяви ТОВ «МВВ Інструментс» щодо погодження режиму роботи аптеки, розташованої за адресою: місто Обухів, вулиця Київська, 107/А/1.

Доповідає: Кондратюк А.М. – начальник управління економіки виконавчого комітету міської ради.

10. Про розгляд заяви фізичної особи – підприємця Майки Оксани Григорівни щодо погодження режиму роботи кафе «The Laft», розташованого за адресою: місто Обухів,вулиця Київська, 132/2.

Доповідає: Кондратюк А.М. – начальник управління економіки виконавчого комітету міської ради.

11. Про розгляд заяви фізичної особи – підприємця Загородько Наталії Олексіївни щодо розміщення нестаціонарного об’єкту торгівлі насінням на території міста Обухова та погодження режиму роботи.

Доповідає: Кондратюк А.М. – начальник управління економіки виконавчого комітету міської ради.

12. Про проведення квіткової ярмарки на території міста Обухова.

Доповідає: Кондратюк А.М. – начальник управління економіки виконавчого комітету міської ради.

13. Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 07.05.2011року № 432 «Про створення інвестиційної комісії по конкурсному відбору інвестиційних проектів та затвердження Положення про інвестиційну комісію».

Доповідає: Кондратюк А.М. – начальник управління економіки виконавчого комітету міської ради.

14. Про розгляд заяви пастора Релігійної організації «Громади християн Євангельської Віри» Церкви «Жива віра» щодо дострокового припинення дії договору оренди майна на використання нежилого приміщення за адресою: м. Обухів, вулиця Каштанова,13.

Доповідає: Кондратюк А.М. – начальник управління економіки виконавчого комітету міської ради.

15. Про розгляд заяви голови Обухівської районної організація Товариства Червоного Хреста України щодо дострокового припинення дії договору оренди майна на використання нежилого приміщення за адресою: м. Обухів, вулиця Каштанова,13.

Доповідає: Кондратюк А.М. – начальник управління економіки виконавчого комітету міської ради.

16. Питання опіки та піклування.

Доповідає: Жевага Ю.О. – начальник служби у справах сім’ї та дітей.

17. Про виділення коштів.

Доповідає: Рогоза В.І. – заступник, керуючий справами.

18. Питання квартирного обліку громадян міста.

Доповідає: Вашека Г.М. - спеціаліст 1 категорії виконавчого комітету.

19. Про розгляд заяв та надання дозволів на будівництво та введення в експлуатацію об”єктів.

Доповідає: Цельора В.В. – заступник міського голови, начальник відділу містобудування та архітектури, головний архітектор.



  1. Про погодження Тригуб М.П. об’єкта містобудування: «Будівництво садового будинку загальною площею до 300м² за адресою: м. Обухів, ж/м Вікторія».

  2. Про погодження Лозовому С.В. та Кириченко Л.В. об’єкта містобудування: «Будівництво індивідуального житлового будинку загальною площею до 300м² за адресою: м. Обухів, вул. Польок, 37-Б».

  3. Про погодження Яновській Т.В. об’єкта містобудування: «Реконструкція індивідуального житлового будинку загальною площею до 300м² за адресою: м. Обухів, провул. Київський, 38».

  4. Про присвоєння адреси садовому будинку: м. Обухів, ж/м Вікторія, будинок №15 та оформлення права власності Будякову О.С.

  5. Про присвоєння адреси індивідуальному житловому будинку: м. Обухів, вул. Польок, будинок №18-А та оформлення права власності Злобі І.І.

  6. Про присвоєння адреси індивідуальному житловому будинку: м. Обухів, ж/м Лукавиця, будинок №54 та оформлення права власності Шевчуку О.І.

  7. Про присвоєння адреси індивідуальному житловому будинку: м. Обухів, ж/м Лукавиця, будинок №121 та оформлення права власності Козійчуку Ю.Я.

  8. Про присвоєння адреси індивідуальному житловому будинку: м. Обухів, ж/м Лукавиця, будинок №265 та оформлення права власності Бояриній В.Т.

  9. Про присвоєння адреси індивідуальному житловому будинку: м. Обухів, ж/м Лукавиця, будинок №269 та оформлення права власності Коробенку М.О.

  10. Про присвоєння адреси індивідуальному житловому будинку: м. Обухів, ж/м Лукавиця, будинок №287 та оформлення права власності Козиру В.В.

  11. Про присвоєння адреси індивідуальному житловому будинку: м. Обухів, ж/м Лукавиця, будинок №332 та оформлення права власності Шниріну А.І.

  12. Про присвоєння адреси індивідуальному житловому будинку: м. Обухів, ж/м Лукавиця, будинок №528 та оформлення права власності Шатайлу М.Д.

  13. Про присвоєння адреси індивідуальному житловому будинку: м. Обухів, вул. 8-го Листопада, будинок №135 та оформлення права власності Душеньці І.Р.

  14. Про присвоєння адреси індивідуальному житловому будинку: м. Обухів, ж/м Дзюбівка, будинок №251 та оформлення права власності Федьків Ю. Я.

  15. Про присвоєння адреси індивідуальному житловому будинку: м. Обухів, вул. Гайдамацька, будинок №25-Б та оформлення права власності Мамоновій С.І.

  16. Про присвоєння адреси індивідуальному житловому будинку: м. Обухів, ж/м Підгірний, будинок №29 та оформлення права власності Герасименко Д.Е.

  17. Про присвоєння адреси індивідуальному житловому будинку: м. Обухів, ж/м Стожари, сектор ІІІ, квартал 8, будинок № 02, та оформлення права власності Панченко Л.А.

  18. Про присвоєння адреси індивідуальному житловому будинку: м. Обухів, вул. Шевченка, будинок №41 та оформлення права власності Мироненку О.М.

  19. Про присвоєння адреси індивідуальному житловому будинку: м. Обухів, вул. Б. Хмельницького, будинок №15 та переоформлення права власності Яневичу В.В.

  20. Про присвоєння адреси індивідуальному житловому будинку: м. Обухів, вул. Профінтерна, будинок №35 та переоформлення права власності Андрущенку М.Г.

  21. Про присвоєння адреси індивідуальному житловому будинку: м. Обухів, вул. Гайдамацька, будинок №28 та переоформлення права власності Смоленській А.М.

  22. Про виділення окремого об’єкта нерухомого майна та присвоєння адреси ½ частині житлового будинку № 8-А по вул. Осипенко у місті Обухові та оформлення права власності Рибіцькому В.А.

  23. Про виділення окремого об’єкта нерухомого майна та присвоєння адреси 36/100 частки житлового будинку розміром житлової площі 25,2 м² по вул. Першотравневій, № 36-А у місті Обухові та оформлення права власності Ус В.М.

  24. Про переведення дачного (садового) будинку у жилий, що знаходиться за адресою: ж/м Вікторія, 2 та переоформлення права власності Колчіній В.П.

  25. Про присвоєння адреси земельній ділянці: м. Обухів, вул. 8-го Листопада, земельна ділянка 186 та переоформлення права власності Бондаренку М.Ф.

  26. Про присвоєння адреси земельній ділянці: м. Обухів, вул. Шпаківка, земельна ділянка 18 та переоформлення права власності Зуєву В.О.

  27. Про присвоєння адреси земельній ділянці: м. Обухів, вул. Київська, земельна ділянка 64-Б та переоформлення права власності ТОВ «Монкор».

  28. Про надання дозволу ТОВ «Сучасне будівництво плюс» для спорудження арочного проїзду на будівництво Житлового комплексу «Краєвид» в м. Обухові, на перетині вулиць Київської та 8-го Березня.

29 Про затвердження правильного власного найменування вулиці Шпаківка у місті Обухові.

20 Про надання дозволу на встановлення тимчасової споруди.

Доповідає: Стрілець А.В. – начальник земельного відділу.

21. Різне.




Проект

ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я № ____

від 09 лютого 2016 року м. Обухів

Про хід виконання Програми розвитку фізичної культури і спорту

на території Обухівської міської ради на 2012-2016 роки за 2015 рік

Заслухавши звіт про хід виконання Програми розвитку фізичної культури і спорту на території Обухівської міської ради на 2012-2016 роки за 2015 рік, відповідно до статті 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ВИРІШИВ:
1. Звіт про хід виконання Програми розвитку фізичної культури і спорту на території Обухівської міської ради на 2012-2016 роки за 2015 рік схвалити та винести на розгляд і затвердження чергової сесії Обухівської міської ради (додається).
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови відповідно до розподілу обов’язків.

Міський голова О.М.Левченко

Вик. Яценко Ю.І.
Додаток до рішення виконавчого комітету

Обухівської міської ради

№_____від 09.02.2016 р.
Інформація

про хід виконання Програми розвитку фізичної культури і спорту на

території Обухівської міської ради на 2012-2016 роки за 2015 рік




Заходи

Виконавець

Строки виконання

Виконано

І.Створення умов для фізичного виховання і спорту в усіх типах начальних закладів, за місцем роботи, проживання та відпочинку населення



Створити умови для запровадження у навчальних закладах усіх типів та форм власності рухової активності школярів в обсязі 8-12 годин на тиждень у навчальний та позашкільний час

Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради

2012-2016 роки

В ЗНЗ міста функціонують 11 гуртків спортивної направленості



Забезпечити навчальні загальноосвітні заклади міста спортивним обладнанням та інвентарем

Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради

2012-2016 роки

Замовлено та встановлено 5 спортивних майданчиків на території ЗНЗ



Забезпечити навчання плаванню учнів 2-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради

2012-2016 роки

Видано наказ управління освіти № 130 від 30.05 2013 р. «Про проведення загальнодержавного «Уроку плавання» та доведено до відома керівників ЗНЗ.

Розроблений графік відвідування басейнів НВК «СЗОШ №5» та ДЮСШ учнями ЗНЗ м. Обухова для проведення уроків плавання у 2-4 класах в 2013-2014 навчальному році. Відвідували басейн ДЮСШ вихованці НВК «Веселка», басейн НВК ЗОШ №5- учні гімназії ім..В.О.Мельника. Вирішено питання інструктора з плавання в НВК ЗОШ №5.






Сприяти створенню центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»

Відділ з фізичної культури і спорту виконавчого комітету Обухівської міської ради

2012-2016 роки

Бюджетом не передбачено.



Сприяти створенню місць для навчання плаванню на відкритих водоймищах, у тому числі на пляжах. Обладнання місць для навчання плаванню та забезпечення їх необхідним інвентарем

Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради, Відділ з фізичної культури і спорту виконавчого комітету Обухівської міської ради

2012-2016 роки






Забезпечити проведення масових фізкультурно – спортивних заходів серед державних службовців, посадових осіб органів виконавчої влади та участь збірних команд державних службовців у фінальних змаганнях обласних змагань

Відділ з фізичної культури і спорту виконавчого комітету Обухівської міської ради

2012-2016 роки

Збірна команда державних службовців та депутатів міської ради приймає участь у обласній спартакіаді.

(У 2015 році спартакіада не проводилась)






Проведення міських спортивно – масових заходів серед спортсменів – інвалідів

Відділ з фізичної культури і спорту виконавчого комітету Обухівської міської ради

2012-2016 роки

Регулярно в місті проводяться змагання серед спортсменів-інвалідів:

-з настільного тенісу, армреслінгу до Дня захисника Вітчизни,

- з шашок серед спортсменів-інвалідів з вадами зору, ОРА, ДЦП, до Дня 8 березня,

- спартакіада серед спортсменів-інвалідів до Дня інвалідів,

- участь міської команди у обласних змаганнях, з легкої атлетики, шахів.




Створення умов для підвищення рівня фізичної підготовки молоді для проходження служби у Збройних силах України, проводити щорічну міську спартакіаду допризовної молоді та забезпечити участь збірної команди міста в обласній спартакіаді

Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради

2012-2016 роки

Серед допризовної молоді щорічно проводиться спартакіада за участі учнів ЗНЗ міста та військово-патріотична гра «Джура», переможці міського етапу приймають участь у обласних змаганнях.

ІІ. Забезпечення розвитку резервного спорту, спорту вищих досягнень, спорту ветеранів та інвалідів

1.

Забезпечення збереження діючої мережі дитячо – юнацьких спортивних шкіл та модернізацію і зміцнення їхньої матеріально – технічної бази, з необхідним обладнанням та інвентарем

Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради

2012-2016 роки

В місті діє ДЮСШ /управління освіти/ відкриті відділення: футбол, плавання, веслування на байдарці, вільна боротьба.


2.

Проведення міських змагань та спортивно – масових і оздоровчих заходів (чемпіонати, кубки, турніри, спартакіади ) з олімпійських, не олімпійських видів спорту

Відділ з фізичної культури і спорту виконавчого комітету Обухівської міської ради

2012-2016 роки

Проведення міських змагань здійснюється згідно міської цільової Програми та календарного плану (Додаток 1) роботи відділу, виконується в межах асигнувань передбачених Програмою:

2012 рік 50.000 грн.

2013 рік 57.000 грн.

2014 рік 60.000 грн.



2015 рік 175.000 грн.

3.

Забезпечення сучасним спортивним обладнанням та інвентарем для належної підготовки та участі спортсменів міста в обласних змаганнях

Відділ з фізичної культури і спорту виконавчого комітету Обухівської міської ради

2012-2016 роки

Закуплено спортивний інвентар та форма для збірних команд міста.

ІІІ. Покращення організаційного. Нормативного, кадрового, матеріально – технічного, фінансового , інформаційного забезпечення сфери фізичної культури і спорту

1.

Здійснити будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт , зокрема :







Будівництво та реконструкція спортивних споруд передбачена на 2014-2015 роки зокрема:
- реконструкція стадіону «Нива»,
- завершене будівництво тренажерного майданчика м-н «Лікарня».
- завершене будівництво майданчика з екстремальних видів спорту (вул..Миру 16)




- реконструкцію стадіону «Колос »




2014 рік

В пошуках інвестора




- будівництво баскетбольної площадки




2014 рік

За браком фінансування перенесено на наступну програму 2016-2020 роки




- будівництво площадки для заняття парковим волейболом




2015 рік

За браком фінансування перенесено на наступну програму 2016-2020 роки

2.

Провести роботи із сертифікації відповідності спортивних споруд та їх паспортизації







Паспортизація проводиться, документи пройшли реєстрацію, та міські споруди включені до єдиного державного реєстру

3.

Продовжити роботу щодо впровадження соціальної реклами, пропаганди засад різних аспектів здорового способу життя

Відділ з фізичної культури і спорту виконавчого комітету Обухівської міської ради

2012-2016 роки

регулярно в засобах масової інформації висвітлюється теми здорового способу життя, звіт про проведені змагання та переможців змагань, проводяться зустрічі з переможцями змагань, зустріч з олімпійцями, «Олімпійський урок» , «Вечір спортивної слави».

4.

Сприяти залученню спонсорських коштів і інвестицій у розвиток фізичної культури і спорту

Відділ з фізичної культури і спорту виконавчого комітету Обухівської міської ради

2012-2016 роки

За рахунок спонсорських коштів утримується футбольний клуб «Обухів»

5.

Постійно проводити роботу з удосконалення існуючої нормативно – правової бази, яка регламентує діяльність сфери фізичної культури і спорту

Відділ з фізичної культури і спорту виконавчого комітету Обухівської міської ради

2012-2016 роки

Відкрито спортивний клуб «Авангард - Обухів»

6.

Сприяти належному медичному контролю за станом здоров» я спортсменів у тому числі спортсменів – інвалідів

Відділ з фізичної культури і спорту виконавчого комітету Обухівської міської ради




Всі змагання проводяться згідно заявок завірених лікарем, на змаганнях постійно присутні медичні працівники.





проект

ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ №
від 09 лютого 2016 року м. Обухів


Про хід виконання Програми зайнятості


населення на території Обухівської міської ради

на 2012- 2017 роки за 2015 рік

Заслухавши звіт про хід виконання Програми зайнятості населення на території Обухівської міської ради на 2012-2017 роки за 2015 рік, відповідно до статті 14 Закону України «Про зайнятість населення», статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»


ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

В И Р І Ш И В:



1. Звіт про хід виконання Програми зайнятості на території Обухівської міської ради на 2012-2017 роки за 2015 рік взяти до відома (додається).

2. Управлінню соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради внести дане рішення на розгляд та затвердження чергової сесії Обухівської міської ради.

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконавчого комітету Обухівської міської ради Рогозу В.І.


Міський голова О.М. Левченко

Вик.Циганок Н.А.

Звіт про хід виконання «Програми зайнятості на території

Обухівської міської ради на 2012-2017 роки» за 2015 рік

Зайнятість, як соціально-економічна й політична проблема, постійно перебуває в центрі уваги держави. Державною службою зайнятості здійснюється ряд заходів щодо надання соціальних послуг громадянам, регулювання процесів на ринку праці, запобігання масовому безробіттю, реалізації додаткових гарантій громадян, які не здатні на рівних конкурувати на ринку праці.

Забезпечення соціального захисту громадян, які звернулись за послугами до Обухівського міськрайонного центру зайнятості впродовж 2015 року здійснювалось відповідно до заходів визначених Програмою зайнятості населення на території Обухівської міської ради на 2012-2014 роки у новій редакції та подовження терміну її дії до 2017 року та відповідно до Закону України «Про зайнятість населення». Зусилля служби зайнятості спрямовувались на виконання всіх покладених завдань, і в першу чергу, це працевлаштування незайнятих громадян та забезпечення роботодавців необхідними професійними кадрами.

Протягом 2015 року до Обухівського міськрайонного центру зайнятості за сприянням у працевлаштуванні та отриманням соціальних послуг звернулось – 1870 незайнятих трудовою діяльністю громадян. Всього перебували на обліку впродовж звітного періоду 2857 шукачів роботи, з них: жінок – 1728 осіб, молоді до 35 років – 1560 осіб.

Станом на 01.01.2016 р. мають статус безробітного 723 особи (жінки – 495, молодь до 35 років – 353 особи). Допомогу по безробіттю отримують 609 осіб.

За сприяння фахівців центру зайнятості впродовж січня-грудня на вакантні та новостворені місця працевлаштовані – 990 осіб із числа незайнятих та безробітних громадян, з них жінок – 478, молоді до 35 років – 544 особи. Рівень працевлаштування становить 34,6%.

Крім цього 20 безробітним було виплачено одноразову допомогу по безробіттю для організації підприємницької діяльності в сумі 494,04 тис.грн.

З метою задоволення потреб роботодавців у кадрах, сприяння працевлаштуванню безробітних осіб фахівцями центру зайнятості постійно проводиться робота по збору вакансій. На 01 січня 2016 року підприємствами, установами та організаціями заявлено 182 вакансії для працевлаштування громадян. Впродовж січня-грудня роботодавцями подано 1701 вакансія до центру зайнятості. Навантаження на вільне робоче місце становить 3 особи.

За звітний період фахівцями центру зайнятості зареєстровано факт припинення 352 договорів між найманими працівниками та фізичними особами-підприємцями, діючими лишаються 1044 договори про перебування у трудових відносинах.

Підвищення конкурентоспроможності безробітних громадян на ринку праці шляхом надання їм необхідних знань, умінь та навичок набуває все більшої актуальності, оскільки вимоги роботодавців до кваліфікації і компетенції претендентів на роботу постійно зростають. Саме тому професійне навчання безробітних громадян є своєрідним механізмом державного гарантування працевлаштування та кар’єрного зростання. Проходили професійне навчання впродовж 2015 року 126 безробітних різних вікових категорій, закінчили професійне навчання 97 осіб, з них: професійну підготовку пройшли 9 безробітних, професійну перепідготовку – 26 осіб і підвищили кваліфікацію – 62 безробітних. Навчалися безробітні за професіями: адміністратор, кухар, манікюрник, перукар, візажист, електрогазозварник, кондитер, кравець, закрійник, машиніст котлів, оператор котельні та інше.

Впродовж січня–грудня поточного року 12 безробітних за сприяння фахівців центру зайнятості працевлаштовані на новостворені робочі місця з компенсацією єдиного внеску до роботодавців: ТОВ «Новинка», ФОП Анцупов О.П., ФОП Кукла В.М., ФОП Кравець О.Б., ФОП Глушко В.С., ПФ «Віта» та ТОВ «БК«Агроінвестбуд».

Щодо організації професійної орієнтації населення, то впродовж звітного періоду ця робота фахівцями Обухівського міськрайонного центру зайнятості проводилась на високому професійному рівні. Досить ефективно використовувалися 21 профорієнтаційний термінал, що розміщені в загальноосвітніх навчальних закладах. Згідно затверджених графіків спеціалістами центру зайнятості проводились групові та масові заходи за участю роботодавців та незайнятого населення. Впродовж звітного періоду проведено 7 Днів відкритих дверей центру зайнятості, 9 Уроків реального життя, 9 Кроків у професійне майбутнє для учнівської молоді та 339 різних за тематикою семінарів для шукачів роботи.

Працівники центру зайнятості у щоденній роботі домагаються якості співпраці з органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями та роботодавцями у забезпеченні працевлаштування безробітних. Безумовно, що результативність роботи центру зайнятості буде ефективнішою за умови налагодження тісного зв'язку та взаємообміну інформацією з суб’єктами господарювання (роботодавцями), Обухівською організацією роботодавців, місцевими органами влади. Творчий підхід до даного питання стане дієвим інструментом в доведенні до громадськості нововведень законодавства та сприятиме зацікавленості незайнятого населення в легальному працевлаштуванні та легальній оплаті праці.

За статистичними даними заборгованість із виплати заробітної плати працівникам підприємств, установ та організацій міста відсутня.

Протягом звітного періоду в місті створено 228 робочих місць, в тому числі для найманих працівників у юридичних осіб - 121 робочих місць, для найманих працівників у фізичних осіб-підприємців - 45, для фізичних осіб-підприємців - 62.

Ліквідовано 142 робочих місця, зокрема: для найманих працівників у фізичних осіб-підприємців - 1 та для фізичних осіб-підприємців та само зайнятих - 141. (за даними ДФС Київської області).

Рішенням виконавчого комітету Обухівської міської ради від 15.02.2011 № 106 утворено та затверджено склад комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат виконавчого комітету Обухівської міської ради. Впродовж 2015 року за участю спеціалістів відділу праці та трудових відносин з метою попередження фактів щодо недопущення заборгованості із виплати заробітної плати протягом року проведено 12 засідань вищезазначеної комісії на яких заслухано 40 керівників-боржників зі сплати єдиного соціального внеску та пільгових пенсій. В результаті проведених засідань сума заборгованості зі сплати єдиного соціального внеску зменшилась на 81030 грн., а по пільгових пенсіях – 14920 гривень.

З метою захисту прав громадян, пов’язаних з легалізацією трудових відносин між роботодавцями та найманими працівниками відповідно до рішення виконавчого комітету Обухівської міської ради від 04.10.2011 № 977 в звітному періоді проведено 12 засідань робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, на яких заслухано 23 керівника. Основними причинами виплати заробітної плати у розмірі, що нижче рівня мінімальної є: погодинний робочий день, сумісництво працівників, наявність у шатному розписі не повної штатної одиниці (0,5 або 0,25 ставки), неповний робочий місяць в зв’язку з лікування, звільненням та наданням відпусток.

Участь у громадських та інших видах робіт тимчасового характеру приймали 167 осіб із числа безробітних громадян. Для виконання цих робіт витрачено 13,4 тис.грн. коштів Фонду загальнообов′язкового державного соціального страхування на випадок безробіття та 129 тис.грн. коштів роботодавців.

В зв’язку з набранням чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік» зокрема статті 31, якою забороняється проведення перевірок контролюючими органами, управління соціального захисту інформує про відсутність перевірок спеціалістами відділу праці та трудових відносин щодо дотримання вимог Кодексу Законів про працю України керівниками підприємств, установ та організацій усіх форм власності, які зареєстровані на території Обухівської міської ради.

Начальник управління Н.А. Циганок

проект

ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ №

від 09 лютого 2016 року м. Обухів


Про створення комісії з питань техногенно-екологічної безпеки

та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Обухівської міської ради та затвердження положення про неї


З метою оперативного вирішення питань, пов’язаних із запобіганням надзвичайних ситуацій і реагування на них, а також координації контролю комплексу робіт, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від
12 жовтня 2010 року № 927 «Про затвердження типового положення про регіональну та місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій» та статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ВИРІШИВ:

  1. Створити комісію з питань техногенного-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Обухівської міської ради у новому складі, згідно з додатком.

  2. Затвердити Положення про комісію з питань техногенного-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Обухівської міської ради (додається).

  3. Скасувати рішення виконавчого комітету Обухівської міської ради від 16.08.2011 року № 804 «Про створення комісії з питань техногенного-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при виконавчому комітеті Обухівської міської ради та затвердження положення про неї».

  4. Скасувати рішення виконавчого комітету Обухівської міської ради від 06.05.2014 року № 448 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Обухівської міської ради № 804 від 16.08.2011 року «Про створення комісії з питань техногенного-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при виконавчому комітеті Обухівської міської ради та затвердження положення про неї».

  5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови Верещака А.М.

Міський голова О.М. Левченко

Вик. Ленда О.М.

Додаток до рішення

виконавчого комітету

Обухівської міської ради

№ __ від 09 лютого 2016 року


Склад комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Обухівської міської ради:
Голова комісії: Верещак Анатолій Миколайович – перший заступник Обухівського міського голови.
Заступник голови комісії: Цельора Володимир Васильович – заступник Обухівського міського голови.
Секретар комісії: Остролуцька Вікторія Іванівна – начальник загального відділу виконавчого комітету Обухівської міської ради.

Члени комісії:
Савчук Євгеній Іванович – начальник Обухівського РС ГУ ДСНС України в Київській області (за згодою).
Янута Василь Леонідович – начальник Обухівського відділу поліції ГУ Національної поліції в Київській області (за згодою).
Кошелюк Сергій Миколайович – начальник Обухівського районного підрозділу ПАТ «Київобленерго» (за згодою).
Жуковський Анатолій Кирилович – начальник Обухівського міжрайонного управління водного господарства (за згодою).
Власенко Анатолій Васильович – т.в.о. начальника Обухівського міжрайонного управління ГУ ДСЕС у Київській області (за згодою).
Біліченко Ігор Олександрович – головний лікар Обухівської ЦРЛ (за згодою)
Заскалета Володимир Миколайович – головний ветеринарний лікар Обухівського району (за згодою)
Калита Микола Мусійович – директор КП «Обухівводоканал».
Ленда Олександр Миколайович – начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради.
Заступник міського голови,

керуючий справами виконавчого комітету В.І. Рогоза



ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконавчого комітету

Обухівської міської ради

№ ___ від 09 лютого 2016 року



ПОЛОЖЕННЯ

про комісію з питань техногенно-екологічної

безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого

комітету Обухівської міської ради


  1. Комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету (далі комісія) є постійно діючим органом, що утворюється рішенням виконавчого комітету Обухівської міської ради, яка координує діяльність органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, пов’язаної з безпекою та захистом населення і територій, реагуванням на надзвичайні ситуації природного і техногенного походження.

  2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, актами Кабінету Міністрів України, рішеннями Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, рішенням регіональної комісії та цим Положенням .

  3. Основними завданнями комісії є:

    1. координація дій органів управління, сил та засобів виконавчого комітету, підприємств, установ та організацій, пов’язаних з функціонуванням територіальної підсистеми єдиної системи цивільного захисту (далі – територіальної підсистеми ЄС ЦЗ) при виникненні надзвичайної ситуації або виявленні загрози її виникнення, а також під час реагування на зазначену ситуацію;

    2. участь у здійсненні заходів у сфері цивільного захисту та техногенно-екологічної безпеки;

    3. організація першочергових заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій місцевого та об’єктового рівня;

    4. планування роботи у розгляді питань, пов’язаних із запобіганням виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.

  4. Комісія в режимі повсякденної діяльності, відповідно до покладених на неї завдань:

  1. здійснює координацію діяльності органу місцевого самоврядування щодо розроблення і виконання цільових програм, здійснення заходів у сфері цивільного захисту та техногенно-екологічної безпеки.

  2. розглядає питання щодо:

- запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і дотримання вимог законодавства у сфері цивільного захисту та техногенно-екологічної безпеки;

- припинення діяльності підприємств, установ, організацій та інших об’єктів, незалежно від форм власності і підпорядкування, функціонування яких становить загрозу життю та здоров’ю людей, загрозу забруднення навколишнього природного середовища і подає відповідні пропозиції міському голові;



- створення і використання запасів матеріальних ресурсів, необхідних для здійснення заходів стосовно запобігання виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, забезпечення функціонування локальних систем оповіщення та інформування населення, територіальної системи централізованого оповіщення ;

  1. подає виконавчому комітету Обухівської міської ради пропозиції стосовно визначення завдань у сфері цивільного захисту та техногенно-екологічної безпеки для органу місцевого самоврядування;

  2. вживає заходів для розвитку діяльності, пов’язаної зі здійсненням гідрометеорологічних спостережень і прогнозів;

  3. сприяє підготовці та проведенню командно-штабних та штабних навчань із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій ;

  1. Комісія в режимі підвищеної готовності, відповідно до покладених на неї завдань:

    1. забезпечує координацію діяльності виконавчого комітету між підприємствами, організаціями та установами, щодо здійснення ними попереджувальних і першочергових заходів у разі виникнення надзвичайної ситуації місцевого та об’єктового рівня;

    2. вживає заходів для активізації роботи, пов’язаної із здійсненням спостережень та контролю за станом довкілля, обстановкою на об’єктах підвищеної небезпеки і прилеглій до них території, прогнозуванням можливості виникнення надзвичайної ситуації та її масштабів ;

    3. забезпечує приведення в готовність до дій в режимі надзвичайної ситуації органів управління, сил та засобів територіальної підсистеми ЄС ЦЗ;

    4. організовує першочергові підготовчі заходи щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій місцевого та об’єктового рівня, вирішення питань стосовно всебічного забезпечення населення, що постраждало внаслідок надзвичайної ситуації, своєчасного надання йому необхідної допомоги;

    5. розробляє комплексні заходи щодо захисту населення і територій від наслідків надзвичайних ситуацій, їх ліквідації;

    6. організовує роботу, спрямовану на запобігання негативному впливу надзвичайної ситуації, зменшення обсягу можливих втрат і захисту населення.

  2. Комісія в режимі діяльності надзвичайної ситуації, відповідно до покладених на неї завдань:

    1. здійснює координацію діяльності виконавчого комітету між підприємствами, організаціями та установами щодо вжиття ними першочергових заходів у разі виникнення надзвичайної ситуації місцевого та об’єктового рівня;

    2. забезпечує залучення сил і засобів територіальної підсистеми ЄС ЦЗ для ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;

    3. взаємодіє з відповідними комісіями інших адміністративно-територіальних одиниць, територія яких зазнала негативної дії внаслідок надзвичайної ситуації;

    4. організовує першочергові заходи щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій місцевого та об’єктового рівня, вирішення питань всебічного забезпечення населення, що постраждало внаслідок надзвичайної ситуації, своєчасного надання йому необхідної допомоги;

    5. розглядає пропозиції щодо встановлення меж території, на якій виникла надзвичайна ситуація, та організовує опрацювання матеріалів необхідних для обґрунтованого визначення рівня такої ситуації;

    6. приймає рішення щодо попередньої класифікації надзвичайної ситуації за видом, класифікаційними ознаками та рівнем, забезпечує своєчасне подання до регіональної комісії зазначених матеріалів;

    7. вивчає обставини, що склались, та подає до виконавчого комітету інформацію про вжиті заходи, причини виникнення та результати ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, а також пропозиції щодо подальших дій із запобігання її розвитку.

  3. Комісія має право:

    1. заслуховувати інформацію керівників структурних підрозділів виконавчого комітету та керівників підприємств, організацій, установ, розташованих на території міста з питань, що належать до її компетенції, надавати їм відповідні рекомендації;

    2. одержувати від структурних підрозділів виконавчого комітету та підприємств, організацій, установ, розташованих на території міста, матеріали і документи, необхідні для вирішення питань, що належать до її компетенції;

    3. залучати, у разі потреби, в установленому законодавством порядку до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації місцевого та об’єктового рівня сили і засоби територіальної підсистеми ЄС ЦЗ;

    4. залучати для участі у своїй роботі представників структурних підрозділів виконавчого комітету та підприємств, організацій, установ, розташованих на території міста ( за погодженням з їх керівниками );

  4. Комісію очолює голова, який має заступника. Головою комісії призначається заступник міського голови, який відповідно до розподілу обов’язків, здійснює повноваження у сфері техногенно-екологічної, протипожежної безпеки і надзвичайних ситуацій. Посадовий склад комісії затверджується рішенням виконавчого комітету Обухівської міської ради. Персональний склад комісії затверджується головою комісії на основі пропозицій керівників структурних підрозділів виконавчого комітету та підприємств, організацій, установ, розташованих на території міста. У разі відсутності голови комісії його обов’язки виконує заступник за дорученням голови комісії.

  5. Голова комісії :

    1. веде засідання комісії;

    2. подає пропозиції міському голові, або керівникові об’єктової комісії щодо заохочення осіб, які брали участь у розробленні та здійсненні заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, ліквідації їх наслідків;

    3. звертається до органів державного нагляду з клопотанням щодо проведення позапланових перевірок, зокрема комплексних, суб’єктів господарювання, які порушують вимоги законодавства у сфері цивільного захисту та техногенно-екологічної безпеки;

    4. затверджує функціональні обов’язки членів комісії ( за напрямком роботи у складі комісії).

  6. Робочим органом (секретаріатом) комісії, що здійснює її організаційне, інформаційне та методичне забезпечення, є відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Обухівської міської ради.

  7. Основною організаційною формою роботи комісії є засідання, що проводяться згідно з планом її роботи, а також у разі необхідності, але не рідше ніж щокварталу. Засідання комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні більш як половина її складу. Засідання комісії веде голова, а у разі його відсутності – перший заступник або заступник голови. Рішення комісії приймається відкритим голосуванням і вважається схваленим, якщо за нього проголосували більш, як половина присутніх на засіданні членів комісії. У разі рівного розподілу голосів, вирішальним є голос головуючого на засіданні. Рішення комісії фіксується в протоколі засідання, який підписується головуючим на засіданні, відповідальним секретарем комісії та затверджується міським головою. Член комісії, який не підтримує пропозиції та рекомендації прийняті комісією, може викласти в письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання. Рішення комісії, прийняті в межах її повноважень, є обов’язковими для виконання органом місцевого самоврядування та об’єктами, розташованими на території міста. Організація роботи комісії здійснюється головою комісії за допомогою відповідального секретаря, який забезпечує підготовку, скликання та проведення засідань, а також здійснює контроль за виконанням її рішень.

  8. Забезпечення членів комісії спеціальним одягом, засобами індивідуального захисту та створення належних умов для їх роботи в зоні надзвичайної ситуації покладається на виконавчий комітет Обухівської міської ради.

  9. Комісія має бланк із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням.

Начальник відділу з питань

надзвичайних ситуацій та цивільного

захисту населення виконавчого комітету

Обухівської міської ради О.М. Ленда

проект

ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА


КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ №
від 09 лютого 2016 року м. Обухів
Про створення евакуаційної комісії виконавчого комітету Обухівської

міської ради та затвердження положення про неї


На виконання вимог закону України «Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру», постанови кабінету міністрів України від 26 жовтня року № 1432 «Про порядок евакуації населення у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру», відповідно до кодексу цивільного захисту України для проведення евакуації населення міста із районів можливого впливу наслідків надзвичайних ситуацій мирного часу та на особливий період та статті 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

В И Р І Ш И В:

  1. Створити евакуаційну комісію виконавчого комітету Обухівської міської ради у новому складі, згідно з додатком.

  2. Затвердити Положення про евакуаційну комісію виконавчого комітету Обухівської міської ради (додається).

  3. Скасувати рішення виконавчого комітету Обухівської міської ради від 17.05.2011 року № 452 «Про створення евакуаційної комісії міста Обухова та затвердження Положення про неї».

  4. Скасувати рішення виконавчого комітету Обухівської міської ради № 449 від 06.05.2014 року про внесення змін до пункту 1 рішення виконавчого комітету Обухівської міської ради № 452 від 17.05.2011 року «Про створення евакуаційної комісії при виконавчому комітеті Обухівської міської ради та затвердження положення про неї.

  5. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на першого заступника міського голови Верещака А.М.

Міський голова О.М. Левченко

Вик. Ленда О.М.

Додаток до рішення виконавчого комітету

Обухівської міської ради

№ __ від 09 лютого 2016 року


Склад евакуаційної комісії виконавчого комітету Обухівської міської ради:
Голова комісії: Цельора Володимир Васильович – заступник Обухівського міського голови.
Заступник голови комісії: Вяхірєв Максим Олегович – начальник відділу капітального будівництва виконавчого комітету Обухівської міської ради.
Секретар комісії: Ленда Олександр Миколайович – начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради.
Група забезпечення евакуаційних заходів:
Зв’язку та оповіщення – Куцоконь Валентин Костянтинович – начальник Обухівського районного центру телекомунікації № 224.
Обліку евакуйованого населення та інформації – Рогоза Віктор Іванович – заступник міського голови, керуючий справами виконавчого комітету.
Транспортного забезпечення – Лук’яненко Олександр Іванович – директор ТОВ «Обухівтранс».
Організації розміщення евакуйованого населення в безпечному районі – Силюк Андрій Васильович – головний спеціаліст відділу з питань благоустрою.
Охорони громадського порядку і безпеки дорожнього руху - Янута Василь Леонідович – начальник Обухівського відділу поліції ГУ Національної поліції в Київській області.
Медичного забезпечення - Біліченко Ігор Олександрович – головний лікар Обухівської ЦРЛ.
Забезпечення паливо-мастильними матеріалами – Бобкова Олена Миколаївна – начальник відділу фінансово-господарського забезпечення.
Забезпечення продуктами харчування та предметами першої необхідності – Кондратюк Аліна Миколаївна – начальник управління економіки.
Заступник міського голови,

керуючий справами виконавчого комітету В.І. Рогоза



ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконавчого комітету

Обухівської міської ради

№___ від 09 лютого 2016 року




ПОЛОЖЕННЯ

про евакуаційну комісію виконавчого

комітету Обухівської міської ради


  1. Загальні положення

Евакуаційна комісія виконавчого комітету Обухівської міської ради (далі – комісія) є тимчасово діючим органом міської ради, який здійснює планування, підготовку і проведення комплексу заходів щодо організованого вивезення (виведення) населення з районів можливого впливу наслідків надзвичайних ситуацій та розміщення його в безпечних місцях міста у разі виникнення безпосередньої загрози життю і заподіянню шкоди здоров’ю людини.

Комісія утворюється за розпорядженням міського голови.

Комісія у своїй роботі керується законодавчими та нормативно-правовими актами України з питань планування, підготовки, організації проведення і всебічного забезпечення евакуації населення.

Рішення комісії оформлюються протоколом, який підписується головою комісії та її секретарем.



  1. Основними завданнями комісії є:

1) керівництво організацією та проведення евакуації населення;

2) організація планування евакуації населення;

3) вивчення обставин, що склалися в результаті виникнення надзвичайної ситуації, та підготовка пропозицій для прийняття рішення щодо проведення евакуації населення;

4) організація оповіщення населення про виникнення надзвичайних ситуацій та початок евакуації;

5) керівництво та контроль за роботою об’єктових у місті комісій з питань евакуації;

6) організація забезпечення евакуаційних заходів;

7) організація приймання евакуйованого населення та ведення його обліку;

8) контроль за розміщенням та організацією життєзабезпечення евакуйованого населення;

9) залучення до виконання евакуаційних заходів служб цивільного захисту, підприємств, установ та організацій;

10) взаємодія з органами управління щодо організації та проведення евакуаційних заходів;

11) організація навчання членів міських органів з евакуації та населення з питань підготовки і проведення евакуаційних заходів;

13) погодження та затвердження планів евакуації підпорядкованих у місті комісій з питань евакуації;

14) здійснення інших функцій, які пов’язані з покладеними на неї завданнями.

3. Комісії надається право:

1) доводити у межах своєї компетенції до керівників служб цивільного захисту, підприємств, установ та організацій завдання з виконання евакуаційних заходів;

2) залучати до проведення евакуаційних заходів органи управління, сили і засоби суб’єктів господарювання незалежно від форм власності;

3) надавати пропозиції щодо матеріально-технічного, фінансового та інших видів забезпечення при плануванні та проведенні евакуаційних заходів;

4) заслуховувати керівників суб’єктів господарювання про хід виконання завдань щодо проведення і забезпечення евакуаційних заходів на території міста;

5) проводити перевірки стану готовності підпорядкованих у місті комісій з питань евакуації до дій за призначенням;

6) приймати рішення у межах повноважень комісії щодо проведення евакуаційних заходів у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій.

4. Голова комісії має право:

1) приймати рішення у межах наданих повноважень з питань евакуації при загрозі та виникненні надзвичайних ситуацій;

2) контролювати створення та роботу у місті об’єктових комісій з питань евакуації;

3) затверджувати функціональні обов’язки членів комісії;

4) залучати для вирішення евакуаційних питань при виникненні надзвичайних ситуацій транспортні засоби з урахуванням вимог чинного законодавства;

5) вирішувати питання щодо приймання, розміщення і життєзабезпечення евакуйованого населення;

6) вносити пропозиції щодо заохочення (нагородження) осіб, які внесли значний внесок в організацію та виконання евакуаційних заходів.

5. Організація роботи комісії:

Робота комісії здійснюється відповідно до плану заходів цивільного захисту міста на рік та річних планів роботи.

У разі виникнення необхідності надання допомоги об’єктовим у місті комісіям з питань евакуації, направляють оперативні групи зі складу міської комісії з питань евакуації.

Засідання комісії проводяться за необхідністю, не менше одного засідання на півроку.

6. Склад комісії та її повноваження.

Персональний склад комісії з питань евакуації визначається рішенням міського голови. Комісію очолює один із заступників міського голови, який відповідає за планування, організацію, проведення евакуації, приймання і розміщення населення. Секретарем комісії з питань евакуації призначається начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради.

До складу комісії з питань евакуації входять:



  • Голова комісії

  • Заступник голови комісії

  • Секретар

Група забезпечення евакуаційних заходів

  • Група зв’язку та оповіщення

  • Група обліку евакуйованого населення та інформації

  • Група транспортного забезпечення

  • Група організації розміщення евакуйованого населення в безпечному районі

  • Група охорони громадського порядку і безпеки дорожнього руху

  • Група матеріальних цінностей, медичного та харчового забезпечення

Завдання та функціональні обов’язки членів комісії визначаються головою комісії з питань евакуації.

Начальник відділу з питань

надзвичайних ситуацій та цивільного

захисту населення виконавчого комітету

Обухівської міської ради О.М. Ленда


проект



ОБУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я №
Від 09 лютого 2016 р. місто Обухів
Про встановлення ТОВ «Міський житловий центр» тарифів на послуги з збирання, вивезення та утилізацію побутових відходів
Розглянувши лист ТОВ «Міський житловий центр» від 26.01.2016№41, щодо корегування складових діючих тарифів на послуги з збирання, вивезення та утилізацію побутових відходходів, без зміни загальної вартості тарифу, у зв’язку із зміною вартості його складових : системи оподаткування, вартості матеріальних витрат, оплати праці, нарахування єдиного соціального внеску, з метою реалізації державної  тарифної політики в житлово-комунальному господарстві, відповідно до статей 28,59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету міністрів України від 26.07.2006р №1010 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення відходів», керуючись статтями 7,31 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8

Схожі:

Про затвердження розпоряджень міського голови №№01 27 за 2016 рік. Доповідає: Левченко О. М. міський голова iconРозпорядження міського голови Положення про міський фотоконкурс „Молоде обличчя України
Міський фотоконкурс „Молоде обличчя України” (далі – Фотоконкурс) проводиться відділом у справах сім’ї та молоді Уманської міської...
Про затвердження розпоряджень міського голови №№01 27 за 2016 рік. Доповідає: Левченко О. М. міський голова iconПротоко л двадцять першої сесії сьомого скликання
Двадцять першу сесію Обухівської міської ради відкриває І веде міський голова Левченко Олександр Миколайович
Про затвердження розпоряджень міського голови №№01 27 за 2016 рік. Доповідає: Левченко О. М. міський голова iconРозпорядження Одеського міського голови №204
Про проведення I міського відкритого фестивалю-конкурсу хореографічного мистецтва «На крилах Терпсіхори»
Про затвердження розпоряджень міського голови №№01 27 за 2016 рік. Доповідає: Левченко О. М. міський голова iconРозпорядження голови районної державної адміністрації 24. 02. 2016 смт Васильківка № р-90/0/276-16
Про стан кадрової роботи в райдержадміністрації та її структурних підрозділах за 2015 рік та заходи щодо поліпшення кадрової роботи...
Про затвердження розпоряджень міського голови №№01 27 за 2016 рік. Доповідає: Левченко О. М. міський голова iconЗвіт начальника управління культури І туризму Ніжинської міської ради Примаченка В. С. /І квартал 2015 року
Управління отримало 4 вхідних документи та підготувало 128 вихідних, підготовлено та прийнято рішення сесії Ніжинської міської ради,...
Про затвердження розпоряджень міського голови №№01 27 за 2016 рік. Доповідає: Левченко О. М. міський голова iconРозпорядження голови районної державної адміністрації 01. 12. 2015 р №411 Про затвердження районного плану заходів щодо участі у проведенні
Про затвердження плану заходів з проведення у 2015 році Всеукраїнського тижня права”, розпорядження голови обласної державної адміністрації...
Про затвердження розпоряджень міського голови №№01 27 за 2016 рік. Доповідає: Левченко О. М. міський голова iconЗвіт міського голови м. Скадовська, виконавчого комітету, міської ради про діяльність за 2013 рік. Шановна громадо!
Завершується третій рік нашої спільної праці в шостому скликанні Скадовської міської ради. Проведена у 2013 році міською владою політика...
Про затвердження розпоряджень міського голови №№01 27 за 2016 рік. Доповідає: Левченко О. М. міський голова iconПротоко л 25 листопада 2010 року м. Вижниця
Судакевич В. Д. – голова міської виборчої комісії по виборах міського голови та депутатів Вижницької міської ради
Про затвердження розпоряджень міського голови №№01 27 за 2016 рік. Доповідає: Левченко О. М. міський голова iconЗвіт про роботу міського методичного об’єднання вчителів фізики за 2010-2011 навчальний рік Голова ммо: Майя Трохимівна Алєксєєнко, вчитель фізики колегіуму, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист

Про затвердження розпоряджень міського голови №№01 27 за 2016 рік. Доповідає: Левченко О. М. міський голова iconБуринська міська рада Сумської області
Відкрила І вела сесію до визнання повноважень депутатів Буринської міської ради сьомого скликання та міського голови Кохан Надія...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка