Профільне навчання: досвід упровадження, інноваційні технології



Сторінка1/39
Дата конвертації16.01.2018
Розмір3,32 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   39


Головне управління освіти і науки

Полтавської обласної державної адміністрації

Полтавський обласний інститут

післядипломної педагогічної освіти імені М.В. Остроградського

Профільне навчання:

досвід упровадження, інноваційні технології


Науково-методичний посібник

Полтава – 2008



ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ: ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ, ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ. Упор. Л.Ф. Пашко, О.П. Коваленко, Л.І. Симоненко – Полтава: ПОІППО, 2008. – 196 с.
РЕЦЕНЗЕНТИ:

Бардінова В.Д. – кандидат педагогічних наук, доцент ПДПУ

ім. В.Г. Короленка.

Цина А.Ю. – кандидат педагогічних наук, доцент ПДПУ ім. В.Г. Короленка.


Редакційна колегія:

С.Ф.Клепко, к.філософ.н., доцент, проректор з наукової роботи Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (голова)

М.І.Степаненко, д.філол.н., професор (заступник голови)

Л.Ф.Пашко, к.пед.н., доцент, в.о. зав. кафедри методики змісту освіти

Я.Г.Вовк, к.філол.н., доцент кафедри методики змісту освіти

О.П.Коваленко, ст. викладач кафедри методики змісту освіти

В.В.Чирка, ст. викладач кафедри методики змісту освіти


Науково-методичний посібник уміщує матеріали науково-методичного супроводу, досвід упровадження, інноваційні технології профільного навчання. Дані матеріали відображають науково-методичні та методологічні засади профільної освіти, якими є: принципи особистісно та компетентнісно орієнтованої освіти, інтеграція, диференціація та індивідуалізація освітнього процесу. Висвітлюються стан і перспективи профільного навчання в області по основних напрямках: суспільно-гуманітарному, природничо-математичному, технологічному, художньо-естетичному, спортивному.

Видання адресоване керівникам шкіл, учителям, студентам педагогічних навчальних закладів різних видів акредитації.

Друкується за рішенням науково-методичної ради Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти педагогічних працівників ім. М.В.Остроградського (протокол № 3 від 22 червня 2007р.).



ISBN 966-7215-80- 6

© ПОІППО, 2008





Зміст

Вступ 6

Розділ І. Досвід упровадження профільного 9

навчання в загальноосвітніх школах області 9

Змістові й організаційно-управлінські аспекти функціонування загальноосвітньої школи сільської місцевості на основі індивідуального вибору школярем рівня вивчення предмету 9

Шиян Н. І. 9

Моніторинг якості профільного навчання: шляхи удосконалення роботи закладів і установ освіти Полтавської області 12

(2006/2007 н.р.) 12

Якимець О.І. 12

Науково-методичний супровід профілізації середньої освіти в області 13

Матвієнко П.І. 13

Профільна освіта у формуванні компетентної творчої 20

особистості ХХІ століття 20

Пашко Л.Ф. 20

Організація профільного навчання в Диканській гімназії ім. М.В.Гоголя 23

Горячун Н.Є. 23

Анкета для батьків учнів 7, 9 класів 25

Анкета для батьків 26

Анкета для учнів 27

Анкета для учнів профільних класів 28

Анкета для учнів 9-х класів 29

“Зацікавлення у професійному самовизначенні” 29

Упровадження профільного навчання у загальноосвітніх закладах Зіньківського району 30

Дубяга Л.В. 30

Шляхи реалізації профільного навчання в умовах сільської школи 33

Литвин Ю.В. 33

Кожна людина народжується для якогось діла 33

Упровадження профільного навчання в загальноосвітніх закладах Козельщинського району 36

Тригубенко С.В. 36

З досвіду упровадження профільного навчання 40

в Сагайдацькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів 40

Кашуба Н., Степаненко М. 40

Упровадження профільного навчання в ЗНЗ Лохвицького району у 2006-2007 навчальному році 46

Савинська Т.Р. 46

Організація профільного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах Карлівського району 49

Слєпцова Л.М., Сутула О.В. 49

Профільне навчання в сільській школі. Досвід. Проблеми. 67

Н. Бабенко. 67

Література 70

Упровадження профільного навчання вМачухівській ЗОШ І-ІІІ ступенів 71

Голуб С.В. 71

Проблеми впровадження профільної хімії в загальноосвітніх навчальних закладах області 73

Буйдіна О.О. 73

Розділ ІІ. Інноваційні технології в профільному навчанні 76

Сучасні інноваційні системи в процесі профільного навчання 76

Пашко Л.Ф., Іноземцев В.А. 76

Проблеми впровадження профільного навчання 79

Малаканова Л.В. 79

Освітянам про сучасні навколоправописні дискусії й історію українського орфографічного кодексу 83

Степаненко М.І. 83

Інновайційні технології при створенні підручників для 6-11 класів загальноосвітніх шкіл “Історія Полтавщини” 90

Білоусько О.П., Єрмак О.П. 90

Параметри базових орієнтацій для творчого розв’язання 92

математичних задач 92

Яворський Е.Б. 92

Профільне навчання художньо-естетичного напряму. Місце художньо-естетичної компетентності в курикулумі майбутньої освіти України 96

Халецька Л.Л. 96

Формування змісту природознавчих курсів у профільній школі 100

Ільченко В.Р. 100

Системотворні чинники формування змісту природознавчих курсів профільної школи 102

Гуз К.Ж. 102

Розвиток інноваційних процесів у регіоні як результат управління впровадженням інновацій 105

Сиротенко Г.О. 105

Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до впровадження інноваційних педагогічних технологій у професійну діяльність. 107

Бардінова В.Д. 107

Комунікативні технології як засіб профільного навчання російської мови 108

Гелеверя Р.О. 108

Література 110

Мозаїка інтерактивних методів профільного навчання в системі роботи вчителя-словесника 110

Лисенко А.В., Авраменко Н. 110

Варіант І 113

Символ 115

Поняття 115

Особливості інноваційної взаємодії початкової і основної школи 119

Крилевець М.П. 119

Нетрадиційні уроки з правознавства та історії в загальноосвітніх закладах Крюківського району 124

Однорал А.В. 124

ІІІ. 129

у більшості випадків 131

Упровадження інтерактивних методів у навчально–виховному процесі Вовчицького ліцею ім. В.Ф. Мисика 136

Кравченко Л.Г. 136

Впровадження інтерактивних методів профільного навчання на уроках математики в гімназії ім. В.О. Нижниченка м. Комсомольська 142

Пивовар В.І. 142

Підготовка вчителя до використання інноваційних технологій у навчальному процесі Миргородської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 145

ім. Панаса Мирного 145

Пляшник Л.С. 145

Творчий розвиток особистості школяра на етапі допрофільної підготовки 150

Пасинок О.В. 150

Технології навчання в структурі інноваційної діяльності вчителя 153

Макаренко К.С. 153

Рекомендації для вчителів історії щодо підготовки абітурієнтів до майбутньої роботи за кредитно-модульною системою у вищому навчальному закладі 155

Цебрій І.В. 155

Використання методу проектів у процесі профільної освіти школярів 157

Борщ Ж.В., Кравченко Л.М 157

Використання історико-біографічних матеріалів при викладанні предметів професійного спрямування 161

Шелудько С.В. 161

Профільна освіта: шляхи упровадження та перспективи 165

165

Павленко В.І. 165



Інтерактивне навчання в Божківській школі 166

Полтавського району 166

Берданова В.О. 166

Маркетингове дослідження під час проектно-технологічної діяльності учнів на уроках трудового навчання 194

Бірук В. П., Дзюба Р.Д. 194





Каталог: file -> book
file -> Наталія звольська
file -> Стиль романтизм. Архітектура романтизму. Скульптура романтизму. Неоготика. Невізантійський історизм. Наполеонівський ампір
file -> «Це склад книжок» так скептик говорив, «Це храм душі» естет йому відмовив, Тут джерело всіх радощів земних, І їх дарують нам без цінним словом…»
file -> Для вчителів зарубіжної літератури
file -> Методичні рекомендації щодо викладання світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році // Зарубіжна літератури в школах України. 2013. №7-8
file -> Только мертвый, спокойствию рад. Только мертвый, спокойствию рад
file -> Талант людини це божий дар


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   39

Схожі:

Профільне навчання: досвід упровадження, інноваційні технології iconПрактикум з проблеми : Інноваційні технології в роботі психолога днз з педагогічним колективом
Кеби Тетяни Анатоліївни Семінар практикум з проблеми : Інноваційні технології в роботі психолога днз з педагогічним колективом
Профільне навчання: досвід упровадження, інноваційні технології iconІнноваційні педагогічні технології

Профільне навчання: досвід упровадження, інноваційні технології iconМоніторинг впровадження профільного навчання Відділ освіти
Профільне навчання в загальноосвітній школі створює реальні умови для професійного самовизначення кожного учня, побудови індивідуальної...
Профільне навчання: досвід упровадження, інноваційні технології iconКонсультація для вихователів з теми: «Використання методики М. Зайцева на заняттях з математики»
Локальні технології охоплюють лише окремі ланки педагогічного процесу І не пов´язані між собою. Модульні та локальні інноваційні...
Профільне навчання: досвід упровадження, інноваційні технології iconВчитель української мови та літератури Кальвін О. О. Чому саме інноваційні технології?

Профільне навчання: досвід упровадження, інноваційні технології icon«Школа маленьких патріотів»
Розділ виставки: Інноваційні технології патріотичного та військово-патріотичного виховання
Профільне навчання: досвід упровадження, інноваційні технології iconУправління освіти, молоді та спорту баришівської районної державної адміністрації методичний кабінет баришівської районної ради упровадження інтерактивних методів роботи на уроках світової літератури
Упровадження інтерактивних методів навчання як один із шляхів підвищення ефективності уроку світової літератури стор
Профільне навчання: досвід упровадження, інноваційні технології iconПродуктивні технології як умова всебічного й гармонійного розвитку духовно багатої, національно свідомої, творчої особистості
Продуктивні технології як умова всебічного й гармонійного розвитку духовно багатої, національно свідомої, творчої особистості (упровадження...
Профільне навчання: досвід упровадження, інноваційні технології iconЗміст вступ Розділ Моделі інтерактивного навчання Розділ Технології реалізації провідної педагогічної ідеї інтерактивного навчання та його складових
Розділ Технології реалізації провідної педагогічної ідеї інтерактивного навчання та його складових
Профільне навчання: досвід упровадження, інноваційні технології iconУрок я розглядаю як відкриту соціально-педагогічну систему для здобуття учнями якісної освіти. Вважаю, що компетентність формується у процесі власної діяльності (активності), тому самонавчання та співпраця
Упродовж останніх п’яти років я працювала над проблемою: «Інноваційні технології – ефективний засіб формування читацької компетентності...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка