Програма 5 клас Романюк Тетяна Василівна Зарубіжна



Скачати 314.43 Kb.
Дата конвертації28.04.2018
Розмір314.43 Kb.
ТипПротокол

2017

g:\загружено.jpg

g:\images (1).jpg

НОВА ПРОГРАМА
g:\завантаження (2).jpg

g:\завантаження (3).jpg

g:\завантаження (4).jpgg:\images (1).jpg

5

клас



Романюк Тетяна Василівна
Зарубіжна

література

ПОСІБНИК

для контролю навчальних досягнень учнів
(за підручником Волощук Є.В.)

Методичний центр відділу освіти

Теофіпольської районної державної адміністрації

Бережинецька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

Зарубіжна література. Посібник для контролю навчальних досягнень учнів (за підручником Волощук Є.В.). Нова програма. 5 клас. - Бережинці, 2017. – 33 с.

Даний посібник складено у відповідності до програми із зарубіжної літератури для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів за новим державним стандартом базової та повної середньої освіти. Він розрахований для контролю знань, умінь та навичок учнів.

Посібник адресовано вчителям зарубіжної літератури

Укладач: Романюк Тетяна Василівна – вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури Бережинецької ЗОШ І-ІІ ступенів.

Рецензент: Марчук Марія Володимирівнаметодист методичного центру відділу освіти Теофіпольської районної державної адміністрації

Рекомендовано: методичною радою методичного центру відділу освіти Теофіпольської районної державної адміністрації

Протокол № 4 від 21 грудня 2017 року



https://3.bp.blogspot.com/-leu1yzq1vpg/v26sor049mi/aaaaaaaaagi/k7b0szxibjw-rxmq1gj_jght8vmzec4uqclcb/s1600/prikrasa4.gif

Зміст

Передмова……………………………………………………………………. 4

Контрольна робота (І) Вступ. Казки народів світу

Варіант І……………………………………………………………………… 6

Варіант ІІ…………………………………………………………………….. 8

Контрольна робота (ІІ) Казки народів світу

Варіант І……………………………………………………………………... 10

Варіант ІІ……………………………………………………………………. 12

Контрольна робота Природа і людина (Дж. Кітс, Й. Гете, Г. Гейне,

Е. Сетон – Томпсон).

Варіант І…………………………………………………………………….. 14

Варіант ІІ…………………………………………………………………… 16

Контрольна робота Світ дитинства (М. Твен, Е. Портер)

Варіант І……………………………………………………………………. 18

Варіант ІІ………………………………………………………………….... 21

Контрольна робота Сила творчої уяви (Л. Керролл, М. Цвєтаєва)

Варіант І……………………………………………………………………. 24

Варіант ІІ………………………………………………………………….. 26

Контрольна робота Сучасна література. У колі добрих друзів

Варіант І……………………………………………………………………. 28

Варіант ІІ…………………………………………………………………... 30

Висновки…………………………………………………………………… 32

Література………………………………………………………………..... 33

https://3.bp.blogspot.com/-leu1yzq1vpg/v26sor049mi/aaaaaaaaagi/k7b0szxibjw-rxmq1gj_jght8vmzec4uqclcb/s1600/prikrasa4.gif

Передмова

Посібник для контрольних робіт із зарубіжної літератури для 5 класу. Посібник складено відповідно до вимог програми «Зарубіжна література 5-12 класи загальноосвітніх навчальних закладів» та Методичних рекомендацій щодо викладання зарубіжної літератури у 5-11 класах у 2017 -2018 навчальному році.

Усі завдання розподілені за чотирма рівнями складності, передбаченими критеріями оцінювання.

З метою забезпечення об’єктивності перевірки навчальних досягнень у посібнику пропонується по два варіанти завдань до кожної теми.

Основними видами контрольних робіт із зарубіжної літератури є: тест, розгорнуті відповіді на запитання, твір.

Тематична контрольна робота (тест) включає завдання чотирьох рівнів складності. Для перевірки знань учнів на початковому та середньому рівнях застосовано тестові завдання закритого типу з чотирма варіантами відповідей, з яких один правильний та одне завдання на знаходження відповідностей. Завдання включають в себе питання з теорії літератури, аналізу тексту художнього твору, біографії письменника і вимагають однозначної відповіді.

Два завдання достатнього рівня мають на меті перевірити рівень володіння учнем навчальним матеріалом і навичками аналізу художнього твору, вміння аргументувати власні судження.

Завдання високого рівня мають творчий характер і надають учневі можливість продемонструвати вільне володіння матеріалом, вміння застосовувати набуті знання, навички аналізу художнього твору, самостійної оцінки літературного явища.

За кожну правильну відповідь бали нараховуються таким чином:


  • початковий рівень – 0,5 бала за кожну правильну відповідь;

  • середній рівень (завдання № 9) – 1 бал;

  • достатній – 2 бали за кожну правильну відповідь;

  • високий рівень – 3 бали.

Контрольний твір надає учневі можливість продемонструвати вільне володіння навчальним матеріалом, вміння систематизувати набуті знання, навички аналізу літературного твору, здатність творчо мислити. Обсяг роботи – 1- 1,5 сторінки.

https://3.bp.blogspot.com/-leu1yzq1vpg/v26sor049mi/aaaaaaaaagi/k7b0szxibjw-rxmq1gj_jght8vmzec4uqclcb/s1600/prikrasa4.gif

Контрольна робота

Вступ. Казки народів світу.

Варіант І

Початковий та середній рівні

  1. Не є жанром фольклору:

а) прислів’я; в) загадки;

б) повісті; г) пісні.



2. Фольклорна казка відрізняється від літературної тим, шо:

а) має конкретного автора;

б) не має конкретного автора;

в) зустрічається тільки в писемній формі;

г) не має чіткої, усталеної побудови – зачину, кінцівки, повторів.

3. До якої теми можна віднести іспанську приказку «Угорі та недузі пізнаєш , хто твої друзі?»

 а) людської праці; в) справжньої дружби;

 б) людського щастя; г) людських вад.

4. «Панчатантра» у перекладі звучить:

а) «Звірі, що розмовляють»;

б) «П'ять кошиків житейської мудрості»;

в) «Фарбований шакал»;

г) «П'ять казкових історій про тварин».

5. Шакала Чандараву видали перед звірами:

а) його ображені родичі; в) його симпатія до подруги;

б) його власне виття; г) фарба, що злізла й витерлася.

6. Замість дракона й фенікса Малян зобразив імператорові:

а) жабу й курку; в) ящірку та горобця;

б) змію та півня; г) їжака й журавля.

7.  Казка про «Синдбада - мореплавця» - це казка:

 а) про тварин;  в) побутова;

 б) пригодницько – фантастична; г) героїчна.

8.   Один із основних жанрів усної народної творчості , розповідний твір про вигадані , фантастичні події , які сприймаються і переживаються як реальні , це :

а) прислів’я в) приказка

б) казка; г) роман.

9. Поєднайте назви казок із назвами народів, яким вони належать:

а) «Іссумбосі, або Хлопчик – Мізинчик»; 1) японська;

б) «Фарбований шакал»; 2) китайська;

в) «Пензлик Маляна»; 3)німецька;

г) «Синдбад – Мореплавець». 4) індійська;

5) арабська.



10. Продовжте речення.

Антитеза – це…
Достатній рівень.

11. Поясніть прислів’я «Усе велике починається з дрібного»

12. Схарактеризуйте Синдбада – Мореплавця з однойменної арабської казки.
Високий рівень

Напишіть невеличкий твір на тему:

а) «Краса народної казки»;

б) «Значення фольклору в житті народу».

e:\0_6077b_92c7c59f_orig.jpg

https://3.bp.blogspot.com/-leu1yzq1vpg/v26sor049mi/aaaaaaaaagi/k7b0szxibjw-rxmq1gj_jght8vmzec4uqclcb/s1600/prikrasa4.gif

Контрольна робота

Вступ. Казки народів світу.

Варіант ІІ

Початковий та середній рівні


  1. Приказка відрізняється від прислів’я тим, що:

а) має повчальний зміст; в) не має повчання та коротша;

б) подає прихований опис предмета; г) вона лірична, пісенна.



2. Немає такого різновиду казок:

а) історично – географічні; б) про тварин;

в) соціально – побутові; г) фантастичних.

3. До якої теми можна віднести приказку «Людина без батьківщини - як насіння без землі»?

 а) людської праці;   в) справжньої дружби;

 б) людського щастя; г) любові до рідного краю.

4. Давня індійська збірка казок, у якій є частини: «Втрата дружби», «Придбання друзів», «Про війну ворон і сов», «Втрата набутого», «Несподівані діяння» — це:

а) « Тисяча і одна ніч »; в) « Панчатантра»;

б) «Казки для дітей і родини»;       г) «Казки матінки моєї Гуски».

5. Шакал Чандарава ускочив у бочку з фарбою кольору:

а) синього; в) зеленого;

б) червоного;                                      г) чорного.

6. Маляну чарівний пензлик подарував:

а) батько; в) сивобородий дідусь;

б) пані Метелиця;                            г) чарівна Шахразада.

7. До якої збірки входить казка про Синдбада - мореплавця:

 а) Українські народні казки;  в) «Тисяча і одна ніч»;

 б) Літературні казки; г) Казки Німеччини.

8. Один із основних жанрів усної народної творчості, інакомовний опис одного предмета за допомогою опису іншого на основі їхньої подібності, яка і є підказкою для правильної відповіді, це:

а) прислів’я; в) приказка;

б) загадка; г) пісня.

9. Поєднайте назви казок із назвами народів, яким вони належать:

1) «Іссумбосі, або Хлопчик – Мізинчик»; а) японська;

2) «Фарбований шакал»; б) китайська;

3) «Пензлик Маляна»; в)німецька;

4) «Синдбад – Мореплавець». г) індійська;

д) арабська.



10. Продовжте речення.

Алегорія – це…
Достатній рівень

11. Поясніть прислів’я «Не рубай дерево, яке дає тобі затінок».

12. Схарактеризуйте Маляна з казки «Пензлик Маляна».
Високий рівень

Напишіть невеличкий твір на одну з тем:

1. «Краса народної казки»;

2. «Значення фольклору в житті народу».

e:\89655_html_1b3df892.jpg
https://3.bp.blogspot.com/-leu1yzq1vpg/v26sor049mi/aaaaaaaaagi/k7b0szxibjw-rxmq1gj_jght8vmzec4uqclcb/s1600/prikrasa4.gif

Контрольна робота

Казки народів світу

О. Пушкін, Г. Андерсен, О. Уайльд

Варіант І

Початковий та середній рівні


  1. Учені і письменники брати Грімм є представниками:

 а) англійської літератури;  в) німецької літератури;

 б) французької літератури; г) чеської літератури.



2. Яка характеристика дається в казці «Пані Метелиця» рідній дочці?

 а) добра і чуйна; в) гидка і лінива;

 б) гарна і працьовита; г) добродушна і чутлива.

3. У вступі до поеми «Руслан і Людмила» розповідь ідеться від:

а) оповідача; в) лісовика;

б) кота ученого; г) бурого ведмедя.

4. Назви казкових героїв , які згадуються у вступі до поеми Пушкіна «Руслан і Людмила»:

а) Баба Яга , цар Кощей, Русалка ;

б) лис Ренар , тигр Шер - Хан, Мауглі;

 в) Падчірка, бабина дочка, мачуха;

г) Чандарава, Малян, Синдбад.

5. У цариці з «Казки про мертву царівну і сімох богатирів» О.Пуш -кіна була чарівна річ, без якої вона не обходилася:

а)  яблучко; в)  дзеркальце;

б) гребінець; г) шапка-невидимка.

6. Який випадок змінив життя солов’я з казки Андерсена «Соловей»:

 а) його піймали і принесли в палац;

 б) куховарочка запросила солов’я в палац;

 в) солов’я забажав послухати імператор;

г) його запросили на роботу в театр.


  1. Яке слово повинен був скласти Кай у замку Снігової королеви:

а)   ввічливість; в)   вічність;

б)   вірність; г) відповідальність



8. Хлопчик-зірка з однойменної казки О. Уайльда:

а)  прилетів з іншої планети і впав, як зірка;

б)  син королеви, якого розбійники викрали й покинули;

в)  звичайний хлопчик, який придумав собі, що він — син Зірки;

г)  син злого Чаклуна, якого батько відніс у ліс, щоб він не виріс і не перевершив його.

9. Поєднайте героїв та назви казок, у яких вони діють:

1. Вступ до поеми «Руслан та Людмила»; а) Богдихан;

2. «Казка про мертву царівну…»; б) Лісоруб;

3. «Хлопчик – зірка»; в) Чорнявка;

4. «Соловейко». г) Кіт учений.
Достатній рівень

10. Продовжіть речення.

Різке протиставлення пов’язаних між собою героїв, становищ, характерів, душевних та природних станів – це…



11. Схарактеризуйте образ Хлопчика-зірки з однойменної казки

О. Уайльда.

Високий рівень

Напишіть невеличкий твір на одну з тем:

  1. Чим приваблюють мене казки Г. К. Андерсена.

  2. Що я відчуваю,читаючи казки Пушкіна.

e:\3cfe6aa16a2f.jpg

https://3.bp.blogspot.com/-leu1yzq1vpg/v26sor049mi/aaaaaaaaagi/k7b0szxibjw-rxmq1gj_jght8vmzec4uqclcb/s1600/prikrasa4.gif

Контрольна робота

Казки народів світу

О. Пушкін, Г. Андерсен, О. Уайльд

Варіант ІІ

Початковий та середній рівні

  1. Про що мала найкраще дбати пасербиця у домі пані Метелиці:

а) про посуд; в) про постіль;
б) про одяг; г) про ванну кімнату?

2. У вступі до поеми О. Пушкіна «Руслан і Людмила» виходять «на берег дикий пісковий»:

а)  тридцять витязів; в) чаклун, що несе богатиря;

б) кіт учений; г) королевич, що полонив грізного царя.

3. Хто був найкращим другом царівни з «Казки про мертву царівну і сімох богатирів» О. Пушкіна, коли богатирі їхали з дому?

а)  Кіт; в) черниця;

б)  пес; г)  Єлисей.

4. Черниця дала царівні річ, якою та отруїлася. Що це?

а) апельсин; в) пряник;

б) яблуко; г) пиріжок.

5. Ніхто з придворних, служників у імператорському палаці (за казкою Г. К. Андерсена «Соловей») не знав справжнього солов'я, крім:

а)  камергера;

б)  бідного рибалки;

в)  маленької дочки імператора;

г)  маленької куховарочки.

6. Крім барвистого зовнішнього вигляду, штучний соловей із однойменної казки Г. К. Андерсена відрізнявся від справжнього тим, що:

а) знав лише одну пісеньку;

б) вмів ще й говорити;

в) давав поради;

г) постійно просив винагороди.

7. Яке слово повинен був скласти Кай у замку Снігової королеви:

а)   ввічливість; в)   вірність;

б)   вічність; г) воля.

8. Хлопчик-зірка з однойменної казки О. Уайльда перетворився на потвору:

а) тому що прогнав рідну матір;

б) через гріхи рідних батьків;

в) через помсту його батькам злого Чаклуна;

г)  через те, що знущався над звірами та птахами, і його покарав Лісовий Цар.

 9. Поєднайте героїв та назви казок, у яких вони діють:

1. Вступ до поеми «Руслан та Людмила»; а) Кухарочка;

2. «Казка про мертву царівну…»; б) Чаклун;

3. «Хлопчик – зірка»; в) Єлисей

4. «Соловейко». г) Кощей.



10. Чим відрізняються казки Пушкіна від інших вивчених?
Достатній рівень

11. Порівняйте образи справжнього і штучного солов’я із казки О. Уайльда.
Високий рівень

Напишіть невеличкий твір на одну з тем:

  1. Чим приваблюють мене казки Г. К. Андерсена.

  2. Що я відчуваю, читаючи казки Пушкіна

e:\3cfe6aa16a2f.jpg

https://3.bp.blogspot.com/-leu1yzq1vpg/v26sor049mi/aaaaaaaaagi/k7b0szxibjw-rxmq1gj_jght8vmzec4uqclcb/s1600/prikrasa4.gif

Контрольна робота

Природа і людина

Дж. Кітс, Й. В. Гете, Г. Гейне, Е. Сетон – Томпсон

Варіант І

Початковий та середній рівні

1. Джон Кітс є поетом:

 а) французьким; в) німецьким;

б) англійським; г) російським.

2. Вірш «Задзвени із глибини» написав:

 а) Джон Кітс; в) Г. Гейне;

б) Й.В. Гете; г) Е. Сетон – Томпсон.

3. Художнім означенням називається:

а) антитеза; в) метафора;

б) епітет; г) анафора.

4. Опис природи у художньому творі – це…

     а) сюжет;         в) натюрморт;

б) антитеза;     г) пейзаж.

5. Фольклорний образ-символ, зображений Г. Гейне у вірші «Задзвени із глибини»:

а) сад; в) дім;

б) троянда; г) пісенька.

6. Головна думка вірша Й. В. Гете «Нічна пісня подорожнього»:

а) треба більше мандрувати;

б) людині треба жити в гармонії з природою;

в) краса гір неперевершена;

г) уночі в горах небезпечно – треба шукати людські оселі.

7. Події оповідання Е. Сетона – Томпсона «Лобо» відбувалися:

а) в преріях Мексики; в) в степах України;

б) на альпійській рівнині; г) в саванні Африки.

8. Оповідач – мисливець, піймавши Лобо, відчував:

а) радість і гордість;         в) байдужість;

б) захват;                         г) жалість.

9. Встановіть відповідність:

  1. «Про коника і цвіркуна»                      а) Генріх Гейне

  2. «Нічна пісня подорожнього»              б) Джон Кітс

  3. «Задзвени із глибини…»                     в) Е. Сетон-Томпсон

  4. «Лобо»                             г) Й.В. Гете        

Достатній рівень       

10.   Чого навчають нас вірші Джона Кітса, Йоганна Гете та  Генріха Гейне?

11. Що таке тема літературного твору? Визначте тему та ідею вірша Джона Кітса «Про коника і цвіркуна».
Високий рівень

Дайте повну обгрунтовану відповідь на запитання

Люди чи тварини в оповіданні Е. Сетона-Томпсона «Лобо» виглядають привабливіше? Чому?


https://3.bp.blogspot.com/-leu1yzq1vpg/v26sor049mi/aaaaaaaaagi/k7b0szxibjw-rxmq1gj_jght8vmzec4uqclcb/s1600/prikrasa4.gif

Контрольна робота

Природа і людина

Дж. Кітс, Й. В. Гете, Г. Гейне, Е. Сетон – Томпсон

Варіант ІІ

Початковий та середній рівні

1. Г. Гейне є представником літератури:

 а) німецької; в) французької;

б) англійської; г) російської.

2. Автор поезії «Нічна пісня подорожнього»:

а) Г.Гейне; в) Й.В. Гете;

б) Дж. Кітс; г) Е. Сетон – Томпсон.

3. Перенесення ознак з одного предмета на інший методом співставлення або контрасту – це…

а) метафора; в) анафора;

б) епітет; г) антитеза.

4. Символ невмирущості поезії землі, літа і зими у вірші Джона Кітса «Про коника і цвіркуна»:

а) птахи і пісні; в) усі тварини;

б) коник і цвіркун; г) стодоли і хати.

5. Тема- це…

 а) головна думка твору;          в) головні герої;

б) те,про що йдеться у творі;       г)художні засоби.

6. Слова  «тихої», «милої» у вірші «Задзвени із глибини…»-це…

а) алегорія;                                     в) головні герої;

б) епітети;                                       г) метафора.

7. Коли Лобо потрапив у неволю, він  не покликав на допомогу тому, що…

а) вважав це марним;          в) сподівався впоратися сам;

б) був гордим;                     г) був пихатим.

8.Оповідач – мисливець, піймавши Лобо, відчував:

а) радість і гордість;          б) байдужість

в) захват                          г)жалість

9. Знайдіть відповідники образів та творів:

1. Троянда в саду              а) «Нічна пісня подорожнього…»

2. Поезія землі                   б) «Задзвени із глибини…»

3. Гірські вершини            в) «Лобо»

4. Бланка                             г) « Про коника і цвіркуна»
Достатній рівень

10. Якою спільною темою поєднані вірші Джона Кітса, Йоганна Вольфганга Гете та Генріха  Гейне?

11. Що таке ідея літературного твору? Визначте тему та ідею вірша Г. Гейне «Задзвени із глибини…» 
Високий рівень

Дайте повну обгрунтовану відповідь на запитання

 Який  епізод твору Е. Сетона – Томпсона «Лобо»- волода Курумпо» справив на тебе найсильніше враження? Чому?



https://3.bp.blogspot.com/-leu1yzq1vpg/v26sor049mi/aaaaaaaaagi/k7b0szxibjw-rxmq1gj_jght8vmzec4uqclcb/s1600/prikrasa4.gif

Контрольна робота

Світ дитинства

Марк Твен, Елеанор Портер

Варіант І

Початковий та середній рівні

1. Псевдонім письменника Марк Твен означає:

а)повний вперед; в) мірка два;

б) ліво руля; г)рубай кінці.

2. Том Сойєр і його друзі жили в американському містечку:

а) Єрусалим; в) Рим;

б) Санкт-Петербург; г) Константинополь.

3. Найяскравіша підприємницька авантюра Тома Сойєра — це:

а) блукання в печері; в)експеримент із кішкою на цвинтарі;

б) фарбування паркану; г) виступ на суді.

4. Елеонор Портер, написавши кілька невеличких творів….

а) відразу прославилася;

б) прочитала їх членам своєї родини;

в) не підписала їх своїм іменем;

г) побоялася надіслати їх в редакції часописів.

5. На вокзалі Полліанну зустрів (-ла):

а) тітка Поллі; в) містер Джон Пендлтон;

б) лікар Чілтон; г) Ненсі.

6. Тітка Поллі взяла осиротілу племінницю Полліанну під опіку:

а) з любові до сестри; в) назло іншим родичам;

б) з обов'язку; г) з милосердя.
7. «Гра в радість» була вигадана татком Полліанни, коли дівчинка замість ляльки отримала:

а) лижі; в) милиці;

б) одяг черниці; г) книжку.

8. Що стало переконливим «доказом» того, що Меф Поттер убив лікаря?

а) те, що Поттера бачили на кладовищі;

б) свідчення індіанця Джо;

в) лікар був убитий ножем Мефа Поттера;

г) свідчення Тома Сойєра.
9. Встановіть відповідність між літературознавчим терміном та його визначенням

1. Пейзаж а) опис зовнішності героя

2. Оповідання б) середній за обсягом прозовий твір, в якому

розповідається про життя декількох героїв

3. Портрет в) те, про що йдеться в художньому творі

4. Повість г) невеликий за обсягом прозовий твір

5. Тема д) опис природи в художньому творі.
Достатній рівень

10. Встановіть послідовність подій твору «Пригоди Тома Сойєра»

а) Том познайомився з Беккі Тетчер

б) індіанець Джо вбиває лікаря Робінзона g:\завантаження (2).jpg

в) Том домовився з Геком піти вночі на кладовище

г) Том продає право пофарбувати паркан друзям

д) Том і Беккі заблукали в печері

е) Том і Гек ідуть на кладовище

є) Том знаходить вихід з печери

ж) Том і Гек розповідають правду на суді.

g:\завантаження (3).jpg


Високий рівень

Написати міні – твір на одну із тем

1. Том Сойєр і Полліанна: що їх зближує і різнить.

2. Полліанна – головна героїня твору Елеанор Портер

https://3.bp.blogspot.com/-leu1yzq1vpg/v26sor049mi/aaaaaaaaagi/k7b0szxibjw-rxmq1gj_jght8vmzec4uqclcb/s1600/prikrasa4.gif

Контрольна робота

Світ дитинства

Марк Твен, Елеанор Портер

Варіант ІІ

Початковий та середній рівні


  1. Справжнє прізвище Марка Твена:

 а) Віллі Боуен; в) Том Бленкеншип;

 б) Семюел Клеменс; г) Джон Пендлтон.



2.  Том Сойєр залучив хлопців до фарбування паркану: 

а) пообіцявши поділитися з ними своїми скарбами;

б) зробивши вигляд, що це дуже приємне заняття; 

в) сказавши, що може їх побити;

г) побившись об заклад, що ні в кого з них не вийде краще. 

3. Коли Том і Беккі заблукали в печері, на них напали:

а) кажани; в) сови;

б) щури;     г) павуки.

4. До приїзду в дім тітки Поллі дівчинкою Полліанною опікувалися:

а) Товариство Червоного Хреста;

б) Жіноча допомога;

в) бабуся й дідусь;

г) працівники дитбудинку.

5. У будинок Поллі Гаррінгстон приходили жителі Белдінгсвіля:

а) щоб дізнатися останні новини;

б) щоб навчитися «гри в радість»;

в) щоб підтримати Полліанну;

г) щоб попросити грошей для дівчинки.

6. Том і Гек вночі пішли на кладовище:

а) щоб випробувати свою сміливість;

б) бо підслухали, що там може бути скоєний злочин;

в) бо побилися з хлопцями об заклад;

г) щоб випробувати «ліки» від бородавок.

7. Том, коли заблукав із Беккі в печері, підтримував її і поділився останніх шматочком:

а) пирога; в) яблука;

б) бутерброда;                                    г) шоколадки.

8. Полліанні в пожертву замість ляльки прислали:

а) ранець; в) лижі;

б) милиці;                                            г) крісло-качалку.

9. Встановіть відповідність між літературознавчим терміном та його визначенням

1. Пейзаж а) опис зовнішності героя

2. Оповідання б) середній за обсягом прозовий твір, в якому

розповідається про життя декількох героїв

3. Портрет в) те, про що йдеться в художньому творі

4. Повість г) невеликий за обсягом прозовий твір

5. Тема д) опис природи в художньому творі.
Достатній рівень

10. Встановіть послідовність подій твору «Пригоди Тома Сойєра»

а) Том продає право пофарбувати паркан друзям

б) Том познайомився з Беккі Тетчерg:\завантаження (2).jpg

в) індіанець Джо вбиває лікаря Робінзона

г) Том і Гек ідуть на кладовище

д) Том домовився з Геком піти вночі на кладовище

е) Том і Гек розповідають правду на суді.

є) Том і Беккі заблукали в печері

ж) Том знаходить вихід з печери

g:\d675eddd892bba3a6bed5ac877bf5367814bc287b51e6a001750acddd79a03db___jpg____0_34f2b175.jpg


Високий рівень

Написати міні – твір на одну із тем

1. Том Сойєр і Полліанна: що їх зближує і різнить.

2. Полліанна – головна героїня твору Елеанор Портер

https://3.bp.blogspot.com/-leu1yzq1vpg/v26sor049mi/aaaaaaaaagi/k7b0szxibjw-rxmq1gj_jght8vmzec4uqclcb/s1600/prikrasa4.gif

Контрольна робота

Сила творчої уяви

Льюїс Керрол, Марина Цвєтаєва

Варіант І

Початковий та середній рівні

1.Автор твору «Аліса в Країні Див» за професією був:

 а) лікарем; в) художником;

б) математиком; г) фізиком.

2. Прообразом Аліси в книзі Л. Керролла «Аліса в Країні Див» стала:

а) донька Льюїса Керролла; в) сестра священика;

б) племінниця письменника; г) дочка ректора.

3.Аліса плавала:

 а) в басейні; в) в озері сліз;

б) в річці радості; г) в морі зеленого листя.

4. Аліса, щоб побачити дива підземного царства, захотіла стягатися й розтягатися до потрібних розмірів, як:

 а) гумка; в) підзорна труба;

б) велика пружина; г) циркуль.

5. Марина Цвєтаєва у вірші «Книжки в обкладинках червоних» згадує прізвища:

 а) відомих піснярів; в) відомих казкарів;

б) відомих композиторів; г) своїх батьків.  

6. У вірші М. І. Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці» згадується композитор:

а) Штраус; в) Гріг;

б) Бах; г) Шопен.

7. Основна тема вірша «Книги в червоній палітурці» - це любов до… 

а) сестри; в) природи;

б) читання; г) життя

8. У вірші «Книги в червоній палітурці» дитинство порівнюється з:

а) раєм; в) літом;

б) ранком; г) піснею

9. Знайдіть відповідники — героїв та портрет.

1. Сонько-Гризун а) неуважні, боязкі;

2. Королева б) спокійний, байдужий до того, що з ним роблять;

3. Чеширський Кіт в) розумні, начитані, майстри своєї справи;

4. Садівники г) гнівна, дратівлива, груба, жорстока;

д) спокійний, незалежний, із почуттям власної

гідності.
Достатній рівень

10. Доповни перелік фантастичного та реального у казці «Аліса в Країні Див».

Фантастичне Реальне g:\завантаження (1).jpg

Країна Див традиція пити чай

………………… …………………

……………….. ……………………..



Високий рівень

На прикладі казки про Алісу напишіть міні- твір на одну із тем:

1. Дива бувають чи ні?

2. Мої найулюбленіші епізоди казки «Аліса в Країні Див»

3. Моя Країна Див



https://3.bp.blogspot.com/-leu1yzq1vpg/v26sor049mi/aaaaaaaaagi/k7b0szxibjw-rxmq1gj_jght8vmzec4uqclcb/s1600/prikrasa4.gif

Контрольна робота

Сила творчої уяви

Льюїс Керрол, Марина Цвєтаєва

Варіант ІІ

Початковий та середній рівні

1. Аліса потрапила в Країну Див, тому що…:

а) туди її запросив Капелюшник;

б) побігла за Білим Кроликом;

в) випадково упала в яму;

г) вночі її викрав Шалений Заєць.

2. Аліса, розгубившись, так розплакалась, що:

а) Королева розсердилася й наказала її покарати;

б) затопила сльозами всю Країну Див;

в) позбігалися всі мешканці країни;

г) утворилося озеро сліз.

3. Чеширський Кіт знаменитий:

а)здатністю раптово з'являтися й зникати;

б) своєю волелюбністю;

в) своєю іронічністю, насмішкуватістю;

г) своєю усмішкою.

5. Автор «Аліси в Країні Див» був:

а) біологом й істориком; в) фізиком і мовознавцем;

б) математиком і літератором; г) географом і письменником.

6. У вірші М. І. Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці» згадується відомий філософ:

а) Діоген; в) Платон;

б) Аристотель; г) Сократ.

7. У вірші «Книги в червоній палітурці» дитинство порівнюється з:

а) раєм; в) літом;

б) ранком; г) піснею

8. В поезії Марини Цвєтаєвої згадуються персонажі творів: 

а) О. Пушкіна; в) Г.К. Андерсена;

б) Марка Твена; г) О. Уайльда

9. Встановіть послідовність подій твору.

А. Аліса зменшилася

Б. Аліса побігла за кроликом

В. Аліса познайомилася з Королевою

Г. Аліса заснула

Д. Аліса думає, на кого з подруг вона схожа


Достатній рівень

10. Доповни перелік фантастичного та реального у казці «Аліса в Країні Див».g:\завантаження (1).jpg

Фантастичне Реальне

Країна Див традиція пити чай

………………… …………………

……………….. ……………………..


Високий рівень

На прикладі казки про Алісу напишіть міні- твір на одну із тем:

1. Дива бувають чи ні?

2. Мої найулюбленіші епізоди казки «Аліса в Країні Див»

3. Моя Країна Див



https://3.bp.blogspot.com/-leu1yzq1vpg/v26sor049mi/aaaaaaaaagi/k7b0szxibjw-rxmq1gj_jght8vmzec4uqclcb/s1600/prikrasa4.gif

Контрольна робота

Сучасна література

У колі добрих героїв

Варіант І

Початковий та середній рівні

1. Твори Дала піднімали питання:

а) виховання дітей; в) про природу;

б) про тваринний світ; г) про любов.

2. Чим містер Вонкі приємно здивував Чарлі?

а) дав йому коштовності;

б) подарував шоколадну фабрику;

в) подарував фрукти, шоколад;

г) подарував карту скарбів.

3. В родині Чарлі відносини були:

а) недружелюбними; в) родинними, теплими;

б) складними; г) панувало взаєморозуміння.

4. Хто з героїв повісті співав пісні повчального змісту?

а) Чарлі Баккет; в) Умпа - Лумпи;

б) містер Віллі Вонкі; г) Хемуль.

5. Головна думка казки Т. Янсон «Капелюх чарівника»:

а) весь світ – прекрасна чарівна казка;

б) жити – значить боротися;

в) краса врятує світ;

г) життя – найбільша цінність.

6. Яку нову колекцію почав збирати Хемуль?

а) рубіни; в) значки;

б) рослини; г) тварини.
7. Померла Туве Янссон у віці:

а) 80 років; в) 85 років;

б) 87 років; г) 90 років.

8. Мумі – Троллі це:

а) кумедні чоловічки б) смішні тваринки

в) дивні павучки г) небесні світила

9.  Встановіть послідовність подій казки «Капелюх чарівника»

А. Нюхмумрик розповідає про чарівника;

Б. Мумі – троль перетворився на страховисько;

В. Тато Мумі – троля приміряє капелюх;

Г. Шкаралупа від яєць перетворилася на хмаринки;

Д. Чарівник шукає по світу Королівський рубін.


Достатній рівень

10. Чого вчить нас повість «Капелюх чарівника Туве Янсон?
11. Які хвороби сучасних дітей засуджує  Роальд Дал у повісті – казці «Чарлі і шоколадна фабрика»? Чим їх можна вилікувати?
Високий рівень

Написати міні – твір на одну із тем

1. Чим приваблюють читачів твори Роальда Дала?

2. Чому вчать читачів твори Туве Янсон?
https://3.bp.blogspot.com/-leu1yzq1vpg/v26sor049mi/aaaaaaaaagi/k7b0szxibjw-rxmq1gj_jght8vmzec4uqclcb/s1600/prikrasa4.gif

Контрольна робота

Сучасна література

У колі добрих героїв

Варіант ІІ

Початковий та середній рівні

1. У якому році народилася Туве Янссон?

а) 1910р; в)1914р

б) 1920р г)1926р

2. Герої повісті « Чарлі і шоколадна фабрика» – це:

а) Джеймс, Чарлі, Вонкі; в) Майк, Верука, Август;

б) Віолетта, Квентін, Баккет; г) Верука, Квентін, Том.

3. Який герой повісті-казки «Капелюх чарівника» відправляється у мандри восени?

а) Мумі – троль; в) Гемуль;

б) Хропусь; г) Нюхмумрик?

4.Віллі Вонка був:

а) хитрим і підступним;

б) строгим і скупим;

в) енергійним і дивовижним;

г) нудним і повільним.

5. Улюблена страва у родині Мумі – тролів  – це:

а) гарбузова каша; в) оладки з малиновим варенням;

б) печена картопля; г) смажена риба.

6.Яке бажання загадав Мумі – троль чарівнику?

а) щоб повернувся Нюхмумрик;

б) щоб стіл з наїдками потрапив до Нюхмумрика;

в) опинитися в будинку чарівника;

г) мати багато друзів.

7. Герой – це:

а) головний персонаж, який відіграє активну роль у розвитку сюжету;

б) будь – яка дійова особа літературного твору;

в) позитивний персонаж;

г) персонаж, що здійснює героїчні вчинки.

 8. Мумі – Троллі це:

а) кумедні чоловічки; в) смішні тваринки;

б) дивні павучки; г) небесні світила.



9.  Встановіть послідовність подій казки «Капелюх чарівника»

А. Нюхмумрик розповідає про чарівника;

Б. Мумі – троль перетворився на страховисько;

В. Тато Мумі – троля приміряє капелюх;

Г. Шкаралупа від яєць перетворилася на хмаринки;

Д. Чарівник шукає по світу Королівський рубін.


Достатній рівень

10. Чого вчить нас повість «Капелюх чарівника Туве Янсон?
11. Охарактеризуйте Майка Тіві. Яку «хворобу сучасності» засуджує Роальд Дал у його образі? Який засіб є від неї?
Високий рівень

Написати міні – твір на одну із тем

1. Чим приваблюють читачів твори Роальда Дала?

2. Чому вчать читачів твори Туве Янсон?

 


https://3.bp.blogspot.com/-leu1yzq1vpg/v26sor049mi/aaaaaaaaagi/k7b0szxibjw-rxmq1gj_jght8vmzec4uqclcb/s1600/prikrasa4.gif

Висновки

Посібник для контрольних робіт із зарубіжної літератури призначено для перевірки знань, набутих учнями в процесі вивчення програмового матеріалу 5-го класу. Цей навчальний посібник містить запитання і завдання, що допоможуть учителю здійснювати тематичний контроль текстуального вивчення творів, розуміння теоретичних понять, розвитку зв'язного мовлення, уміння виконувати творчі завдання тощо. Запропоновані контрольні роботи відповідають сучасним досягненням методичної науки та враховують індивідуальний підхід до навчання.




https://3.bp.blogspot.com/-leu1yzq1vpg/v26sor049mi/aaaaaaaaagi/k7b0szxibjw-rxmq1gj_jght8vmzec4uqclcb/s1600/prikrasa4.gif

Література

  1. Волощук Є. В. світова література: підручн. для 5 – го кл. загальноосвіт. навч. закл. – К. : Генеза, 2013. – 256 с.

  2. Інтернет – ресурси.

Каталог: Files -> downloads
downloads -> «Це склад книжок» так скептик говорив, «Це храм душі» естет йому відмовив, Тут джерело всіх радощів земних, І їх дарують нам без цінним словом…»
downloads -> Для вчителів зарубіжної літератури
downloads -> Методичні рекомендації щодо викладання світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році // Зарубіжна літератури в школах України. 2013. №7-8
downloads -> Талант людини це божий дар
downloads -> Василь Стус постать,що єднає
downloads -> Антон павлович чехов
downloads -> Остап Вишня. Трагічна доля українського гумориста. Моя автобіографія
downloads -> Урок 1 т ема. Вступ. Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Програма 5 клас Романюк Тетяна Василівна Зарубіжна iconПояснювальна записка Сучасна школа, як соціально педагогічна система, покликана забезпечити досягнення таких освітніх результатів, що відповідали б цілям розвитку особистості школярів І сучасних соціальних вимог
«Настає час вибору» програма факультативного курсу Укладачі: Сідляр Тетяна Василівна практичний психолог Донецького нвк №78, Свірчкова...
Програма 5 клас Романюк Тетяна Василівна Зарубіжна iconI книга братства
У колегіумних класах навчалося 65 учнів: 10 клас (філологічно-математичний) – 32 (протягом року вибула Грищук Ольга, прибула Довганюк...
Програма 5 клас Романюк Тетяна Василівна Зарубіжна iconРобоча програма навчальної дисципліни зарубіжна література
...
Програма 5 клас Романюк Тетяна Василівна Зарубіжна iconДорожня карта”: “Зарубіжна література”, 8 клас 12-річної школи

Програма 5 клас Романюк Тетяна Василівна Зарубіжна iconПрограма зарубіжна література для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення
Безумовно, такий стан розвитку усного мовлення не може не відбиватися на якості засвоєння теоретичних знань, та вимагає розробки...
Програма 5 клас Романюк Тетяна Василівна Зарубіжна iconПрограма гуртка «Зарубіжна література»

Програма 5 клас Романюк Тетяна Василівна Зарубіжна iconПрограма з дисципліни "Зарубіжна література" для спеціальностей
Робоча навчальна програма складена викладачем Матійчук О. М. на основі навчальної програми для вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів...
Програма 5 клас Романюк Тетяна Василівна Зарубіжна iconПрограма Варіативного курсу. 8 клас
Видатні постаті України середини ХVІ – ХVІІІ століть. Програма Варіативного курсу. 8 клас
Програма 5 клас Романюк Тетяна Василівна Зарубіжна iconБєлкіна Алла Василівна
Бєлкіна Алла Василівна – народилась 18 липня 1956 року в с. Мельниця Ковельського району Волинської області, в сім’ї службовців
Програма 5 клас Романюк Тетяна Василівна Зарубіжна iconАнна-Марія Богосвятська Людмила Ковальова
Зарубіжна література 8 клас для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням філології


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка