Програма для молодих водіїв І початківців Громадські кампанії engineering (інжиніринг) Забезпечення безпеки дорожнього руху конструктивними елементами



Дата конвертації23.10.2017
Розмір445 b.
ТипПрограма


Світова практика застосування автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху, сучасні системи автофіксації та перспективи їх розвитку

Кривенко Володимир Олександрович, к.т.н.

Голова правління Української асоціації

систем безпеки дорожнього руху

За даними сайту Пулітцер центру http://roadskillmap.com



За даними сайту Insurance Institute for Highway Safety Судова заборона: Арканзас, Небраска, Невада, Міссісіпі, Нью-Джерсі, Юта, Західна Вірджинія і Вісконсін



Кількість смертей у США від автомобільних аварій на 100,000 чоловік



Європейська організація (EuropeAid) сформулювала основи регіональної стратегії БДР (Regional Road Safety Strategy - RRSS) на принципі 4 E

  • EDUCATION (ОСВІТА)

  • Програми навчання дорожньому руху

  • Програма для молодих водіїв і початківців

  • Громадські кампанії

  • ENGINEERING (ІНЖИНІРИНГ)

  • Забезпечення безпеки дорожнього руху конструктивними елементами

  • Удосконалення методики проектування

  • Практичні заходи щодо захисту вразливих учасників дорожнього руху

  • Заходи щодо безпеки перетину залізничних переїздів

  • EMERGENCY (ЭКСТРЕННА ДОПОМОГА)

  • Спеціальний план дій щодо для аварійних ситуацій

  • Інформаційна кампанія, присвячена поведінки в разі аварії

  • Заходи щодо запобігання нещасним випадкам

  • ENFORCEMENT (ПРАВОВИЙ НАГЛЯД)

  • Превентивні заходи щодо зниження швидкості

  • Превентивні заходи по скороченню вживання алкоголю

  • Ремені безпеки, шоломи і дитячі утримуючі системи

  • Установка національних штрафних очок



Порівняльні розміри України на тлі Європи



Основні етапи впровадження стаціонарних систем автофіксації у Великій Британії (від народження до занепаду)

  • 1988 – 1991 підготовка законодавчих і регуляторних актів.

  • 1991 – впровадження 21 камери в рамках пілотного проекту в Західному Лондоні.

  • 1991-2001 нарощування кількості камер до 1295 державним коштом.

  • 2001-2007 нарощування кількості камер до 2544 по програмі приватно-державного партнерства.

  • 2007-2010 перехід на урядові гранди £ 111 млн. на рік.

  • 2010 - припинення державного фінансування.

  • 2013 – мінімальний штраф за перевищення швидкості збільшився на 66,7% від £ 60 до £ 100.

  • 2015 –залишилось 1714 камер, з яких не функціонували 23%. Більшість камер давали менше ніж 1 порушення на добу. Камери стали жертвами своєї ефективності.

  • 2017 – початок широкого впровадження REDFLEXhadecs3 або HADECS 3 (Digital Camera System Enforcement) є однією з най новітніх камер контролю швидкості, які будуть встановлені на дорогах Великобританії.



Нарощування систем автоматичної фіксації порушень за програмою ПАРТНЕРСТВА з 2001 р. по 2006 р. (Великобританія)



Великобританія. В 2014 році 1714 фіксованих камер, зафіксували майже один мільйон перевищень швидкості (968,715), в той час як 345 мобільних камер зафіксували 774,537 перевищення швидкості. Тобто мобільна камера майже в три рази більше фіксує порушень, ніж фіксована камера.



Франція. Закупила 100 систем трейлер від VITRONIC. Лазер + мобільність. Ціна 77000 євро. Планується закупити всього 500, а також встановити 10000 муляжів.



Німеччина. Широко впроваджує лазерні швидкостеміри. Мобільні та стаціонарні.



Бразилія. Система TruFix не помиляється у виборі цілі, не виявляється радар-детектором. Ідеальна для імітації муляжів.



Україна. Аналогом бразильської системи TruFix є українська система «форпост», яка вже 2 роки тестується в Києві. За цей час тільки одна ця камера зафіксувала понад 4 млн. порушень швидкісного режиму.



США. Новітній лазерний вимірювач швидкості PicoDigicam LR з дальністю фотофіксації до 250 м. На фото випробування в Києві: 223,9 м дистанції; швидкість 78 км/год. Цільовий автомобіль відзначено міткою.



Так яка ж насправді ефективність стаціонарних камер? Новий Південний Уельс (Австралія) Середня швидкість після камери стає більше, ніж була перед нею



Схоже, що треба придумати щось ще

Навіть коли у нас будуть вирішені проблеми з легітимацією

систем автоматичної фіксації порушень і ми зможемо впровадити-таки 6000 камер на 170000 км доріг, то отримаємо 6000х0,2 км = 1200 км або 0,7% доріг з забезпеченим режимом примусу до дотримання швидкісного режиму.

Камери середньої швидкості встановлюють на ділянках від 5 км до 20 км, де в спостережуваний період (36 місяців) відбулося не менше 1 ДТП із загибеллю людей чи пораненнями



Великобританія П'ять найдовших маршрутів перевірки середньої швидкості



Великобританія. 2012 рік. Ноттінгемшир: ділянка дороги 19 км, за 5 років до цього сталося 289 ДТП з важкими наслідками .



Якщо ми впровадимо ті ж 3000 камер, але половина з них буде вимірювати середню швидкість на ділянках близько 10 км, то ми отримаємо відповідно 15000 км із забезпеченим режимом примусу до дотримання швидкісного ліміту.

  • Якщо ми впровадимо ті ж 3000 камер, але половина з них буде вимірювати середню швидкість на ділянках близько 10 км, то ми отримаємо відповідно 15000 км із забезпеченим режимом примусу до дотримання швидкісного ліміту.

  • А це вже наближається до 10% від загальної протяжності доріг. При таких показниках з'являться всі підстави очікувати помітного поліпшення стану безпеки дорожнього руху.



Система Radar driver feedback sign – дорожні знаки зворотного зв'язку з водієм мають позитивний вплив на поведінку водіїв і безпеку дорожнього руху в цілому, уповільнюючи швидкість трафіку в середньому на 10%.



ЄС. Збільшення середньої швидкості (Average speed) всього на 4 км / год! оцінюється як збільшення аварійності (Accidents) на 15%, аварій з тяжкими наслідками (Injured persons) на 20% і загибелі людей (Fatalities) на 25%.



Київ. Вітчизняна система TruSign дозволяє вимірювати і миттєво відображати швидкість транспортних засобів в попутному напрямку по кожній окремій смузі.



Поліція визначила в Києві 44 місця де є необхідність встановлення табло зворотного зв'язку з водіями



Smart motorways за допомогою систем HADECS 3 примушують автомобілі рухатися на постійній швидкості щоб уникнути скупчення, що викликає затори.



Каталог: wp-content -> uploads -> 2017
2017 -> Українська музична література
2017 -> Українська музична література
2017 -> Програма вступних випробувань з англійської мови для навчання за освітньо-кваліфікаційною програмою
2017 -> Конспект лекцій з дисципліни „Історія театру України для студентів 3 курсу спеціальності 02020101 «Театральне мистецтво» спеціальності «Актор драматичного театру»
2017 -> Галузь знань 101 Педагогічна освіта Спеціальність 010101 Дошкільна освіта І семестр – 32 год. (іспит) дитяча література з методикою навчання теми І плани лекцій (середа, пара
2017 -> Програма фахового вступного випробування для вступників на навчання за окр
2017 -> №1 Ф. Стендаль (1783-1842). “ Червоне і чорне ”


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Програма для молодих водіїв І початківців Громадські кампанії engineering (інжиніринг) Забезпечення безпеки дорожнього руху конструктивними елементами iconІнноваційний підхід на заняттях гуртка «Юний інспектор дорожнього руху» Дидактичний посібник
З досвіду роботи Софіян В. В., педагога-організатора спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 міста Хмельницького,...
Програма для молодих водіїв І початківців Громадські кампанії engineering (інжиніринг) Забезпечення безпеки дорожнього руху конструктивними елементами iconПравова робота із самозабезпечення економічної безпеки суб’єктами господарювання україни
Сті. Розглянуто основних суб’єктів забезпечення економічної безпеки у недержавному секторі економіки. Зроблено висновок про необхідність...
Програма для молодих водіїв І початківців Громадські кампанії engineering (інжиніринг) Забезпечення безпеки дорожнього руху конструктивними елементами iconДіяльністіь сб оун на території Волинської області в 1947-1954 роках
Тому досить цікавими для науковців та загалом суспільства стала неупереджена оцінка найбільш суперечливих моментів національно-визвольного...
Програма для молодих водіїв І початківців Громадські кампанії engineering (інжиніринг) Забезпечення безпеки дорожнього руху конструктивними елементами iconКнига 1 07pyv110117 Киев Видавець Позднишев 2007 ббк 75. 715 П 63
Нформаційно-аналітичне забезпечення безпеки підприємництва
Програма для молодих водіїв І початківців Громадські кампанії engineering (інжиніринг) Забезпечення безпеки дорожнього руху конструктивними елементами iconНа правах рукопису
Правове забезпечення захисту економічної безпеки суб’єктів господарювання в зарубіжній практиці І законодавстві
Програма для молодих водіїв І початківців Громадські кампанії engineering (інжиніринг) Забезпечення безпеки дорожнього руху конструктивними елементами iconМолодих учених
Матеріали VІІІ науково-практичної конференції молодих учених «Методологія сучасних наукових досліджень» (17-18 жовтня 2011 р., м....
Програма для молодих водіїв І початківців Громадські кампанії engineering (інжиніринг) Забезпечення безпеки дорожнього руху конструктивними елементами iconОбговорення законодавства 4
Верховна Рада ввела адміністративну відповідальність для водіїв за несплату послуг платних парковок
Програма для молодих водіїв І початківців Громадські кампанії engineering (інжиніринг) Забезпечення безпеки дорожнього руху конструктивними елементами icon«Неправильний» погляд на війну
Це майже 2,5 млн молодих людей, котрі потрапили на примусові роботи до Рейху. Це й неоднозначний характер взаємин представників радянського...
Програма для молодих водіїв І початківців Громадські кампанії engineering (інжиніринг) Забезпечення безпеки дорожнього руху конструктивними елементами iconМіжнародно-правове забезпечення стабільності та безпеки суспільства
До збірника увійшли статті та тези доповідей викладачів, аспірантів І студентів юридичного факультету СумДУ, інших юридичних внз...
Програма для молодих водіїв І початківців Громадські кампанії engineering (інжиніринг) Забезпечення безпеки дорожнього руху конструктивними елементами iconОбслуговування повітряного руху україни проблеми навігації І управління рухом тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених І студентів
Проблеми навігації І управління рухом: тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених І студентів; м....


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка