Програма міжнародної науково-практичної конференції педагогічна освіта І наука



Скачати 376,85 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації27.04.2017
Розмір376,85 Kb.
ТипПрограма
  1   2   3

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ІВАНА ФРАНКА

НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ

ЖЕШУВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ (ПОЛЬЩА)

ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР НАУКИ, ІННОВАЦІЙ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ

ПРОГРАМА

міжнародної науково-практичної конференції

ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА І НАУКА



В УМОВАХ КЛАСИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ:

ТРАДИЦІЇ, ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ”
(16-17 травня 2013 р.)

Львів-2013

Вельмишановн___

____________________________________________________
Запрошуємо Вас

взяти участь у роботі

міжнародної науково-практичної конференції

Педагогічна освіта і наука в умовах класичного університету:



традиції, проблеми, перспективи”,

яка відбудеться на базі Львівського національного університету імені Івана Франка

16-17 травня 2013 року.

Оргкомітет конференції

ОРГКОМІТЕТ КОНФЕРЕНЦІЇ:

Голова

Марія Зубрицька, проректор Львівського національного університету імені Івана Франка

Заступник голови

Дмитро Герцюк, завідувач кафедри загальної та соціальної педагогіки Львівського національного університету імені Івана Франка
Програмний комітет

Кристина Аблєвіч, доктор габілітований, професор, директор Інституту педагогіки Ягелонського університету (м. Краків, Польща);

Анатолій Вихрущ, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри психологічних і педагогічних дисциплін Тернопільського національного економічного університету;

Стефанія Валясек, професор Інституту педагогіки Вроцлавського університету (Польща);

Гжегош Гржибек, доктор габілітований, професор, директор Інституту педагогіки Жешувського університету (Польща);

Софія Грабовська, кандидат філософських наук, доцент, завідувач кафедри психології Львівського національного університету імені Івана Франка;

Микола Євтух, доктор педагогічних наук, професор, академік-секретар відділення вищої освіти Національної академії педагогічних наук України;

Тетяна Завгородня, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика Прикарпатського університету імені Василя Стефаника;

Тетяна Кошманова, доктор педагогічних наук, професор кафедри загальної та соціальної педагогіки Львівського національного університету імені Івана Франка;

Зоряна Ленів, директор Педагогічного коледжу Львівського національного університету імені Івана Франка, кандидат педагогічних наук, доцент;

Алла Марушкевич, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки Київського національного університету імені Т. Шевченка;

Ірина Петрюк, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри загальної та соціальної педагогіки Чернівецького національного університету імені Ю. Федьковича;

Тетяна Равчина, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної та соціальної педагогіки Львівського національного університету імені Івана Франка;

Іван Руснак, доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки та психології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії;

Петро Сікорський, доктор педагогічних наук, професор, старший науковий співробітник Львівського науково-практичного центру НАПН України, президент Львівського крайового товариства «Рідна школа»;

Казимєж Шмид, доктор габілітований, професор, завідувач кафедри історії, теорії ви-ховання й освіти Інституту педагогіки Жешувського університету (Польща);

Мірослав Шиманський, доктор габілітований, професор, завідувач кафедри соціології освіти Академії спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської (м. Варшава, Польща);

Михайло Яворський, кандидат технічних наук, директор Львівського державного центру науки, інновацій та інформатизації

Відповідальний секретар –

Галина П’ятакова, кандидат філологічних наук, доцент кафедри загальної та соціальної педагогіки Львівського національного університету імені Івана Франка.


РОЗПОРЯДОК РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ
15 травня, середа

(кафедра загальної та соціальної педагогіки, вул. Туган-Барановського, 7)

9.00 – 21.00 – заїзд учасників конференції. Поселення.

16 травня, четвер

(Дзеркальна зала Університету, вул.Університетська, 1)

09.00 – 10.00 – реєстрація учасників конференції

10.00 – 10.30 – урочисте відкриття конференції

10.30 – 12.00 – пленарне засідання

12.00 – 12.15 – перерва на каву

12.15 – 13.45 – продовження пленарного засідання

13.45 – 14.00 – світлина на пам’ять

14.00 – 15.00 – обід

15.00 – 16.30 – продовження пленарного засідання

16.30 – 17.00 – відвідання музею Університету

17.00 – 18.00 – екскурсія по місту на «Чудо-поїзді»

18.30 – дружня вечеря

17 травня, п’ятниця

(кафедра загальної та соціальної педагогіки, вул. Туган-Барановського, 7)

10.00 – 13.00 – секційні засідання конференції

13.00 – 14.00 – підведення підсумків і закриття конференції

(актова зала Педагогічного коледжу, вул. Туган-Барановського, 7)

14.00 – 15.00 – обід

15.00 – знайомство з містом Лева, відвідування театрів.

18 травня, субота

10.00 – 16.00 – автобусна екскурсія “Золота підкова України: Олеський замок”

16.00 – від’їзд учасників конференції

Регламент:

Доповіді на пленарному засіданні – до 15 хв.

Виступи на секційних засіданнях – до 10 хв.

Повідомлення – до 5 хв




16 травня 2013 року, четвер

(Головний корпус Львівського національного університету імені Івана Франка,

вул. Університетська,1)
9.00 – 10.00 Реєстрація учасників
ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ
Місце засідання: Дзеркальна зала Університету

Початок роботи: 10.00 год.
Голова: доцент Дмитро Герцюк

доцент Марія Швед


ВІТАЛЬНЕ СЛОВО
ВИСТУПИ:

1. Вища педагогічна освіта в Україні: виклики і потреби сьогодення

Микола Євтух, доктор педагогічних наук, професор, академік-секретар відділення вищої освіти НАПН, м. Київ
2. Глобальні перспективи освітньої політики: майбутнє класичного університету

Тетяна Кошманова, доктор педагогічних наук, професор кафедри загальної та соціальної педагогіки Львівського національного університету імені І. Франка
3. Університет в контексті викликів ринку праці і демократії

Мірослав Шиманський, доктор габілітований, професор, завідувач кафедр соціології освіти Академії спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської, м. Варшава
4. Підготовка вчителя у контексті глобальної освіти

Ричард Зінсер, професор Коледжу освіти й розвитку особистості Західно-Мічиганського університету (м. Каламазу, штат Мічиган, США)
5. Філософські й педагогічні аспекти культурно-освітнього синтезу

Михайло Вишневський, доктор філософських наук, професор, перший проректор Могильовського державного університету ім. А. А. Кулешова (м. Могильов, Білорусь)
6.Криза як етап розвитку педагогічної науки

Анатолій Вихрущ, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри психологічних і педагогічних дисциплін Тернопільського національного економічного університету

7. Джерела, еволюція та універсальність наук про виховання в Львівському університеті (1867–1939)

Казимєж Шмид, доктор габілітований, професор, завідувач кафедри історії, теорії виховання й освіти Інституту педагогіки Жешувського університету (м. Жешув, Польща)
8. Польський шкільний музей у Львові та його роль у фаховому вдосконаленні вчителів (1903–1918)

Казимєж Рендзіньський, доктор габілітований, професор, директор Інституту педагогіки Академії імені Яна Длугоша, м. Ченстохова (Польща)

9. Методологічні контексти педагогічної науки на сучасному етапі її розвитку

Григорій Васянович, доктор педагогічних наук, професор, директор Львівського науково-практичного центру професійно-технічної освіти НАПН України
10. Перспективи людиномірності як принципу гармонізації культурно-освітнього простору студентів педагогічних спеціальностей

Людмила Москальова, доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри соціальної педагогіки та дошкільної освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького (м. Мелітополь Запорізької обл.)
11. Філософія освіти: гуманітарно-культуротворчий потенціал сучасного педагога

Світлана Черепанова, доктор філософських наук, доцент Львівського національного університету імені І. Франка

12. Основні напрями удосконалення науково-педагогічних досліджень

Петро Сікорський, доктор педагогічних наук, професор, старший науковий співробітник Львівського науково-практичного центру професійно-технічної освіти НАПН України
13. Феноменологічно-герменевтичний метод у педагогічних дослідженнях та педагогічній освіті

Кристина Аблєвіч, доктор габілітований, професор, директор Інституту педагогіки Ягелонського університету, м. Краків
14. Реалiзацiя аксiологiчного пiдходу в пiдготовцi майбутнiх педагогiв у класичному унiверситетi

Наталія Ткачова, доктор педагогічних наук, професор кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди
15. Психолого–педагогічна підготовка як важливий показник компетентності випускників і майбутніх викладачів класичного університету

Тетяна Завгородня, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, м. Івано-Франківськ
16. Діалог у взаєминах учитель-учень у навчально-виховному процесі сучасної школи

Єугенія Ляска, доктор габілітований, професор Гурношльонської Вищої Педагогічної Школи імені Кардинала Августа Хлонда (м. Мисловіце, Республіка Польща)
17. Особливості педагогічної підготовки фахівців вищої кваліфікації

Зінаїда Левчук, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки Брестського державного університету імені О.С. Пушкіна (м. Брест, Білорусь)
18. Підготовка магістрів педагогічної освіти: Україна і міжнародний досвід

Іван Руснак, доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки та психології Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії
19. Професійний розвиток науково-педагогічних працівників університетів: досвід США

Наталія Мукан, доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов Національного університету «Львівська політехніка», м. Львів

20. Візуалізація фаху педагога (особистісно зорієнтований дискурс)

Лідія Мацевко-Бекерська, доктор філологічних наук, доцент, завідувач кафедри світової літератури факультету іноземних мов Львівського національного університету імені І. Франка
21. Сучасні можливості дистанційного спілкування

Богдан Шуневич, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри іноземних мов та технічного перекладу Львівського державного університету безпеки життєдіяльності
22. Інформаційні технології у академічному навчанні

Мацєй Танась, доктор габілітований, професор, декан факультету педагогічних наук Академії спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської, м. Варшава
23.Музейна педагогіка у системі сучасного університетського знання: проблеми міждисциплінарної підготовки фахівців

Олексій Караманов, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної та соціальної педагогіки Львівського національного університету імені І. Франка

24. Проблема визначення сфери професійної діяльності соціальних педагогів різних спеціалізацій

Юрій Поліщук, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри соціальної педагогіки Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка

25. Стратегії соціальної адаптації особистості студентів педагогічних спеціальностей в умовах навчання в класичному університеті

Ірина Петрюк, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри загальної та соціальної педагогіки Чернівецького національного університету імені Ю. Федьковича
26. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх соціальних гувернерів в умовах класичного університету

Лілія Кобилянська, кандидат педагогічних наук, доцент, кафедри загальної та соціальної педагогіки Чернівецького національного університету імені Ю. Федьковича
27. Роль навчальних тренінгів у формуванні комунікативних умінь майбутніх соціальних педагогів

Наталія Олексюк, доктор педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки, Світлана Калаур, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки Тернопільського національного університету імені В. Гнатюка
28. Упровадження моніторингу якості освіти у вищих навчальних закладах

Лідія Кайдалова, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки і психології Національного фармацевтичного університету, м. Харків


СЕКЦІЙНІ ЗАСІДАННЯ КОНФЕРЕНЦІЇ

17 травня 2013 р.
10.00 – 13.00
СЕКЦІЯ 1
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ, ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА

СЕРЕДНЬОЇ І ВИЩОЇ ШКОЛИ
Місце засідання: Педагогічний коледж ЛНУ імені Івана Франка,

вул. Туган-Барановського, 7 (ауд. 54)


Керівники: доцент Світлана Цюра

доцент Лариса Ковальчук



Секретар: асистент Марта Максимець
ВИСТУПИ:


  1. Шляхи поліпшення якості підготовки педагогічних кадрів у сучасних університетах

Наталія Ткачова, доктор педагогічних наук, професор; Таміла Щебликіна, кандидат філологічних наук, доцент, докторант (кафедра загальної педагогіки та педагогіки вищої школи Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди)


  1. Провідні тенденції професійної підготовки викладачів у класичному університету

Кіра Гнезділова, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки вищої школи і освітнього менеджменту Черкаського національного університету імені Б. Хмельницького
3.Особливості підготовки вчителя у сучасному університеті у контексті розвитку особистого досвіду студента

Світлана Цюра, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної та соціальної педагогіки Львівського національного університету імені І. Франка
4.Педагог – основна виробнича сила суспільства

Петро Коваль, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальних комунікацій та права Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу
5. Культурний аспект підготовки вчителів у добу інформаційного суспільства

Тадеуш Пьонтек, доктор, ад’юнкт відділу дидактики техніки та інформатики Інституту техніки Жешувського університету (м. Жешув, Польща).



6.Аксіологічний й антропологічний виміри педагогічної освіти

Марія Швед, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної та соціальної педагогіки Львівського національного університету імені І. Франка

7.Підготовка вчителів та підвищення їх кваліфікації як чинник різнобічного розвитку особистості

Інна Стражнікова, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника

8.Підготовка фахівців за спеціальностями напряму «Педагогіка» у Вроцлавському університеті

Мірослав Пивоварчик, доктор, ад’юнкт Інституту педагогіки Вроцлавського університету (м. Вроцлав, Польща)

9.Про деякі питання підготовки магістрів спеціальності «Педагогіка вищої школи» у Національному університеті біоресурсів і природокористування

Іван Зайченко, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри методики навчання та управління навчальними закладами Національного університету біоресурсів і природокористування України, м. Київ

10.Педагогічна практика як невід’ємна частина процесу підготовки педагогів у класичних університетах (на прикладі Вроцлавського університету)

Анна Гаратик, доктор, ад’юнкт Інституту педагогіки Вроцлавського університету (м. Вроцлав, Польща)

11.Теоретико-методологічні засади формування професійної компетентності сучасного керівника навчального закладу у вищій школі

Ірина Линьова, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри державного управління та управління освітою Інституту суспільства Київського університету імені Бориса Грінченка
12.Підготовка вчителів до педагогічного впливу на суб’єкти навчального процесу

Збіґнєв Новацький, доктор, майор пенітенціарного закладу (м. Пінчув, Польща)

13.Підготовка майбутніх педагогів до роботи в закладах освіти з інклюзивною формою навчання

Наталія Лалак, кандидат педагогічних наук, заступник декана педагогічного факультету Мукачівського державного університету (м. Мукачево Закарпатської обл.)
14.Організаційно-педагогічні засади формування особистості сучасного вчителя під час роботи із дітьми з обмеженими можливостями.

Людмила Токарук, кандидат педагогічних наук, асистент кафедри педагогіки Київського національного університету імені Т. Шевченка
15.Психолого-педагогічна підготовка педагогів із врахуванням феномену «прихованого навчального плану»

Світлана Вихор, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та гендерної рівності Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка

16. Гендерна складова формування особистості сучасного педагога

Віра Синякова, кандидат педагогічних наук, асистент кафедри філології і психології Білоцерківського національного аграрного університету (м. Біла Церква Київської обл.)
17.Теоретичні основи розвитку духовної культури майбутнього педагога

Галина Груць, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та гендерної рівності Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка
18.Етнопедагогіка в системі підготовки майбутнього вчителя

Євгенія Сявавко, кандидат педагогічних наук, доцент (м. Львів)


19.Професійно важливі якості фахівця за спеціалізацією «Викладач вищої школи».

Інна Сабатовська, викладач кафедри педагогіки і психології Національного фармацевтичного університету (м. Харків)

20.Педагогічні засади розвитку майбутніх викладачів вищих навчальних закладів

Світлана Шеверун, викладач Національного педагогічного університету імені М. Драгоманова (м. Київ)

21.Підготовка педагога до науково-дослідницької діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій

Інна Ніколаєску, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри освітнього менеджменту та педагогічних інновацій Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників
22.Підготовка майбутніх учителів-філологів до використання у навчально-виховному процесі сучасних освітніх технологій

Світлана Вдович, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Львівського науково-практичного центру професійно-технічної освіти НАПН України
23.Етапи та зміст психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів до організації самовиховання старшокласників

Зоряна Удич, кандидат педагогічних наук, асистент кафедри педагогіки та гендерної рівності Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка

24.Проблеми і перспективи підготовки магістрів педагогіки початкової школи

Вікторія Ушмарова, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики професійної освіти Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди, докторант




25.Методична підготовка майбутніх учителів початкової школи в умовах університету

Ольга Хома, кандидат педагогічних наук, декан педагогічного факультету Мукачівського державного університету (м. Мукачево Закарпатської обл.)
26.Ігрове моделювання навчальної діяльності студентів у контексті дослідження проблеми культури професійного мислення майбутніх учителів

Лариса Ковальчук, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної та соціальної педагогіки Львівського національного університету імені І. Франка
27.Проектна технологія в професійній підготовці майбутніх учителів

Ганна Бреславська, доктор філософії у галузі освіти, викладач кафедри педагогіки початкової освіти Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського

28.Проблемне навчання у підготовці майбутніх викладачів

Наталія Щокіна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології Національного фармацевтичного університету, м. Харків
29.Використання методів інтерактивного навчання у процесі вивчення курсу «Педагогіка»

Ольга Радченко, кандидат педагогічних наук, асистент кафедри педагогіки та гендерної рівності Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка

30.Концептуальні підходи формування готовності майбутніх економістів до професійного іншомовного спілкування

Оксана Тинкалюк, здобувач кафедри загальної та соціальної педагогіки Львівського національного університету імені І. Франка
31.Педагогічна творчість – компонент фахової підготовки сучасного педагога

Романа Михайлишин, викладач, методист Педагогічного коледжу Львівського національного університету імені І. Франка

32.Виховання творчої особистості майбутнього вчителя в процесі організації педагогічної практики

Анна Кащук, викладач кафедри дошкільної педагогіки і психології та фахових методик, методист відділу педагогічної практики Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії
33. Особливості підготовки сучасного вчителя для роботи у сільській малочисельній школі.

Любов Прокопів, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика, заступник директора Педагогічного інституту Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника
34.Теоретичні аспекти аналізу проблеми адаптації майбутніх вчителів іноземної мови до професійної діяльності

Ніна Лозинська, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної та соціальної педагогіки Львівського національного університету імені І. Франка; Юлія Крецька, викладач кафедри іноземної мови Кам’янець-Подільського національного університету імені І. Огієнка

35.Формування спрямованості майбутнього вчителя іноземної мови на педагогічну діяльність у вищому навчальному закладі

Марта Максимець, асистент кафедри загальної та соціальної педагогіки Львівського національного університету імені І. Франка
36.Підготовка майбутніх вчителів біології до роботи з обдарованими учнями

Марія Крива, асистент кафедри загальної та соціальної педагогіки Львівського національного університету імені І. Франка
37. Теоретичні засади формування еколого-валеологічної культури майбутніх хіміків в умовах університетської освіти

Тетяна Кук, аспірант кафедри загальної та соціальної педагогіки Львівського національного університету імені І. Франка
38. До проблеми розвитку педагогічної майстерності викладачів професійної школи

Наталія Оверко, аспірант Львівського науково-практичного центру професійно-технічної освіти НАПН України

СЕКЦІЯ 2
ЄВРОПЕЙСЬКІ ТА СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ, ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ І НАУКИ

Місце засідання: Педагогічний коледж ЛНУ імені Івана Франка,

вул. Туган-Барановського, 7 (ауд. 32)


Керівники: доцент Заячук Ю.Д.

доцент Заячківська Н.М.



Секретар: асистент Лещак Т.В.
ВИСТУПИ:
1. Європейські моделі вищої освіти: особливості, принципи, засади

Юлія Заячук, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної та соціальної педагогіки Львівського національного університету імені І. Франка
2. Європейський університет: витоки, розвиток, проблеми, процеси

Надія Постригач, к.б.н., старший науковий співробітник відділу порівняльної професійної педагогіки; Олег Черевко, пошукувач відділу порівняльної професійної педагогіки (Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України)
3. Тенденції розвитку університетської освіти в контексті академічної революції

Наталія Терентьєва, кандидат педагогічних наук, докторант Інституту вищої освіти НАПН України
4. Паралельна освіта як вибір або необхідність в умовах гострих змін

Барбара Люлек, доктор, ад’юнкт педагогічно-артистичного відділу Інституту педагогіки Жешувського університету (м. Жешув, Польща)

5. Австралійські та українські підходи до полікультурної освіти майбутніх учителів.

Наталія Авшенюк, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу порівняльної професійної педагогіки; Лариса Голуб, молодший науковий співробітник відділу порівняльної професійної педагогіки Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, м. Київ
6. Формування педагогічних кадрів для педагогічного шкільництва в діаспорі у системі університетської освіти англомовних країн

Світлана Романюк, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та методики початкової освіти Чернівецького національного університету імені Ю. Федьковича
7. Співробітництво університетів України і Канади як чинник їх інтеграції у світовий освітній простір

Наталія Ситник, здобувач кафедри педагогіки та методики початкової освіти Чернівецького національного університету імені Ю. Федьковича
8. Громадянське та патріотичне виховання : традиції та сучасність

Даніель Клара, магістр Державної професійної вищої школи (м. Кросно, Польща)

9. Оцінювання якості діяльності викладачів ВНЗ: вітчизняний досвід



Ірина Аннєнкова, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки Одеського національного університету імені І. Мечнікова
10. Педагогічна підготовка майбутніх магістрів у країнах європейської співдружності як проблема дослідження

Наталія Мачинська, кандидат педагогічних наук, професор кафедри педагогіки та соціальної роботи Львівського державного університету внутрішніх справ
11. Розвиток соціальної педагогіки в Польщі та Європі (порівняльний аналіз)

Ришарда Черняховська, доктор, старший викладач кафедри соціальної педагогіки Лодзького університету (м. Лодзь, Польща)

12. Теоретико-філософські засади розвитку педагогічної освіти США



Наталія Долінська, аспірант кафедри загальної та соціальної педагогіки Львівського національного університету імені І. Франка
13.Використання досвіду США у підготовці тестових завдань з іноземних мов

Едіта Грабар, викладач Мукачівського державного університету
14. Професійна підготовка вчителя народної школи в Данії: теоретичні засади

Ангеліна Роляк, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов Подільського державного аграрно-технічного університету, м. Кам’янець-Подільський

Каталог: wp-content -> uploads -> 2015
2015 -> Зарубіжна література
2015 -> Тест №1 микола вороний. Олександр олесь. Павло тичина. Максим рильський. Богдан ігор антонич. Володимир сосюра
2015 -> Озповідає про своє життя Рим 1996 Генеральний Дім Дочок Милосердя Каносіянок Via Stazione Ottavia, 70 00135 Roma Назва оригіналу
2015 -> Ю. О. Матвієнко, С. В. Матвієнко еміль крепелін. До 160-річчя з дня народження
2015 -> FHI-25.docx [александър абт биография фигурист]
2015 -> Навчальний посібник За загальною редакцією ректора Національної академії Служби безпеки України
2015 -> Програма всеукраїнської наукової конференції " історія степової україни XVII хх століття"


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3

Схожі:

Програма міжнародної науково-практичної конференції педагогічна освіта І наука iconПрограма Міжнародної науково-практичної конференції 24-25 вересня 2009 р. Київ 2009 Порядок роботи конференції
Секція ІІ „Краєзнавча робота як сфера науково-практичної діяльності бібліотек, архівних та музейних установ”
Програма міжнародної науково-практичної конференції педагогічна освіта І наука iconМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції, приуроченої до 70-річчя заснування Державної історичної бібліотеки України
Науковий збірник містить доповіді й повідомлення, які надані учасниками Міжнародної науково-практичної конференції „Державна історична...
Програма міжнародної науково-практичної конференції педагогічна освіта І наука iconЙного навчання в умовах соціально-економічної нестабільності матеріали VIІ міжнародної науково-практичної конференції (28 жовтня 014 р., м. Київ) Частина Київ 2014
Міжнародної науково-практичної конференції (28 жовтня 014 р., м. Київ) : у ч. – Ч. / уклад. Л. М. Капченко, С. О. Тарасюк, Л. Г....
Програма міжнародної науково-практичної конференції педагогічна освіта І наука iconПрограма міжнародної науково-практичної конференції теорія та практика управління економічним розвитком

Програма міжнародної науково-практичної конференції педагогічна освіта І наука iconПрограма міжнародної науково-практичної конференції " Соціально-демографічні зрушення: чинники та перспективи"

Програма міжнародної науково-практичної конференції педагогічна освіта І наука iconМатеріал и міжнародної науково-практичної конференції студентів, молодих вчених, лікарів та викладачів «Актуальні питання експериментальної та клінічної медицини»
Міжнародної науково-практичної конференції студентів, молодих вчених, лікарів та викладачів
Програма міжнародної науково-практичної конференції педагогічна освіта І наука iconСоціальний розвиток сільських регіонів випуск другий: Матеріали доповідей учасників ІІ міжнародної науково-практичної конференції
Соціальний розвиток сільських територій: Колективна монографія. Випуск ІІ. [Матеріали доповідей учасників ІІ міжнародної науково-практичної...
Програма міжнародної науково-практичної конференції педагогічна освіта І наука iconМіжнародна науково-практична конференція
У виданні вміщено програму Міжнародної науково-практичної конференції «іv міждисциплінарні гуманітарні читання»
Програма міжнародної науково-практичної конференції педагогічна освіта І наука iconНаукове видання Матеріали ХVIII міжнародної науково-практичної конференції у чотирьох частинах Ч. IV харків 2010 ббк 73 І 57
Співголови конференції: Патко Д. (Угорщина), Поп Е. (Румунія), Карпушевський Б. (Німеччина), Хамрол А
Програма міжнародної науково-практичної конференції педагогічна освіта І наука iconПрограма VII університетської науково-практичної конференції студентів, аспірантів І молодих учених «молода наука-2014»
Алексеєнко А., Мала академія управління бізнесом крцмтаШ. Аналіз дискурсу ресторанного бізнесу


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка