Програма творчого конкурсу за обраним фахом галузь знань 0201 „Культура" напрям підготовки 020104 „Народна художня творчість"



Скачати 52,04 Kb.
Дата конвертації10.06.2017
Розмір52,04 Kb.
ТипПрограма

ПРОГРАМА

творчого конкурсу за обраним фахом

галузь знань – 0201 „Культура”

напрям підготовки 6.020104 „Народна художня творчість”


Пояснювальна записка

Творчий конкурс з фаху «Народна художня творчість» складають абітурієнти, які вступають на напрям «Народна художня творчість», спеціалізації: «фольклорне мистецтво», «народне пісенне мистецтво», «хорове мистецтво (народний хор)», «хорове мистецтво (академічний хор)», «академічний вокал», «бандура/кобза» «народні інструменти», «оркестрові духові та ударні інструменти», «оркестрові струнні інструменти», «музичне мистецтво естради».

На даний напрям приймаються особи, які мають фахову підготовку за програмами мистецьких навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації, а також, як виняток, повну загальну середню освіту і фахову підготовку за програмами музичних навчальних закладів.

Творчий конкурс визначає відповідні навички та вміння, згідно нижчезазначених вимог до кожної спеціалізації.
Вимоги до проходження творчого конкурсу із спеціалізації

«Оркестрові струнні інструменти»

На вступному випробуванні абітурієнт повинен виконати такі творчі завдання:



  • виконати три твори (поліфонію та дві різнохарактерні п’єси).

В ході виконання творчих завдань абітурієнт повинен виявити такі уміння і навички:

  • продемонструвати рівень володіння комплексом умінь та навичок гри на інструменті;

  • виявити розуміння художньо-образного змісту, музичної форми, жанрових та стильових особливостей творів програми;

  • продемонструвати здатність до емоційного відгуку на музичну палітру та до сценічного перевтілення;

  • продемонструвати художньо-інтерпретаційні уміння.

ОРІЄНТОВНИЙ РЕПЕРТУАР:


СКРИПКА


А.Вєтан. Концерти.

М.Брух. Концерти.

А.Вераччіні. Лярго.



М.Лисенко. Романс.

А.Штогаренко. Пісня.

В.Попадюк. Концертна полька.

І.Левицький. Українська рапсодія.

І.Мартон. Колискова.

К.Порумбеску. Балада.

Ю.Мейтус. Скерцо. Алегро.

АЛЬТ


Й.С.Бах. Сюїти для віолончелі соло.

Б.Кампаньолі. Каприси.

М.Скорик. Мелодія.

М.Лисенко. Елегія.

Р.Глієр. Романс та Соло з балету “Мідний вершник”.

Л.Ревуцький. Інтермецо.

Р.Щедрін. Гумореска.

ВІОЛОНЧЕЛЬ


Ф.Джеміані. Концерти.

М.Скорик. Іспанський танок.

Г.Форе. Романс.



М.Лисенко Елегія.

А.Хачатурян. Пісня-поема.



А.Штогаренко. Пісня.

Л.Ревуцький. Балада.

Ю.Щуровський. Танець-рондо.

КОНТРАБАС


А.Кореллі. Лярго.

Е.Меґюль. Полювання.

К. Сен-Санс. “Слон” з циклу “Карнавал тварин”.

М.Лисенко. Елегія.

В.Косенко. Скерцино.

Ш.Міллер. Вічний рух.

Б.Лятошинський. Мелодія.

А. Пяццолла. Ave Maria



С.Кусевицький. П’єси.

В.Кирейко. Менует.

Рекомендована література:

  1. Ауэр Л. Моя школа игры на скрипке / Л. Ауэр. – М., 1965.

  2. Смаглій Г.А. Основи теорії музики / Г.А. Смаглій. – Харків, 2007. – 384 с.

  3. Стеценко В. Закономірності інтонування на скрипці / В. Стеценко. К., 1977.

Критерії оцінювання творчого конкурсу з фаху «Народна художня творчість»

На підставі Правил прийому, результати творчого конкурсу оцінюються за шкалою від 100 до 200 балів.

100 балів

25 балів

25 балів

25 балів

25 балів

Рівень технічних можливостей володіння музичним інструментом/ мануальним апаратом диригента/ вокальним апаратом співака

Рівень художньо –емоційного виконавського потенціалу

Рівень розвитку базового інтонаційно-ладового та гармонічного слухового аналітичного мислення

Рівень теоретичних фахових знань та інтелектуально-комунікативні властивості (колоквіум)

1. М’язова свобода мануального / вокального професійного апарата.

0-5

1. Відчуття художньо-емоційного змісту представленого музичного твору.

0-5

1. Слухова музична пам'ять на основі повторення мелодичної фрази.

0-5

1. Знання базових основ фахової спеціалізованої теорії.

0-5

2. Активність та чіткість подачі музичного імпульсу (ауфтакт / атака звука).

0-5

2. Відчуття логіки розвитку музичного фразування та кадансів.

0-5

2. Ритмічна музична пам'ять на основі повторення уривка ритмічної фрази.

0-5

2. Знання найяскравіших творчих колективів та сольних виконавців (за фаховим спрямуванням).

0-5

3. Володіння різними штрихами та видами звуковедення (на основі технічних вправ).

0-5

3. Відчуття цілісності драматургії представленої програми, через емоційне виявлення змістової кульмінації та завершення музичного твору.

0-5

3. Слуховий аналіз інтервалів та основних видів акордів.

0-5

3. Знання творчої біографії композиторів представлених для творчого конкурсу творів.

0-5

4. Володіння виконавською технікою в різних темпових та динамічних співвідношеннях.

0-5

4. Емоційно-вольова складова подачі музичного матеріалу. Артистизм.

0-5

4. Слуховий аналіз основних ладів та тетрахордів.

0-5

4. Представлення усної анотації музичних творів, що виконуються на творчому конкурсі.

0-5

5. Технічний потенціал абітурієнта.

0-5

5. Художньо-образна різноманітність програми. Емоційний потенціал абітурієнта.

0-5

5. Чіткість та швидкість відповідей слухового колоквіуму.

0-5

5. Загальне враження від ерудиції, комунікативних властивостей та творчого потенціалу абітурієнта.

0-5

Каталог: wp-content -> uploads -> 2014
2014 -> Біографія: Максим Рильський
2014 -> Спортивна слава україни (довідково-інформаційний матеріал для лекторсько-просвітницьких груп народних домів про спортсменів Героїв України)
2014 -> Управління культури, національностей та релігій київської облдержадміністрації київська обласна бібліотека для юнацтва «Світлий шлях духовного прозріння»
2014 -> Святе Письмо Старого та Нового Завіту / перекл о. Івана Хоменка, Львів: «Місіонер» убт «Свічадо», 2007 (1-е вид.: Рим: видавництво оо. Василіян, 1963). Барщевський Т. П’ятикнижжя конспект
2014 -> Тема. Джон Кітс- англійський поет-лірик. Сонет «Про коника та цвіркуна»
2014 -> Програма навчальної дисципліни
2014 -> Конкурсу за обраним фахом Галузь знань 02 «Культура і мистецтво» Спеціальність 025 «Музичне мистецтво»
2014 -> При мзс україни


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Програма творчого конкурсу за обраним фахом галузь знань 0201 „Культура\" напрям підготовки 020104 „Народна художня творчість\" iconПрограма вступних випробувань на здобуття освітньо ступеня «Магістр» Галузь знань 02 «Культура І мистецтво»
На дану спеціальність приймаються особи, які мають вищу освіту за освітнім ступенем «Бакалавр» 020204 «Музичне мистецтво», 020104...
Програма творчого конкурсу за обраним фахом галузь знань 0201 „Культура\" напрям підготовки 020104 „Народна художня творчість\" iconКонкурсу за обраним фахом Галузь знань 02 «Культура і мистецтво» Спеціальність 025 «Музичне мистецтво»
Творчий конкурс з фаху «Музичне мистецтво» складають абітурієнти, які вступають на спеціальність «Музичне мистецтво», спеціалізації:...
Програма творчого конкурсу за обраним фахом галузь знань 0201 „Культура\" напрям підготовки 020104 „Народна художня творчість\" iconКультури І мистецтв
«Бакалавр» 020204 «Музичне мистецтво», 020104 «Народна художня творчість» та освітньо-кваліфікаційним рівнем «Спеціаліст» 02020401...
Програма творчого конкурсу за обраним фахом галузь знань 0201 „Культура\" напрям підготовки 020104 „Народна художня творчість\" iconПрограма навчальної дисципліни психодіагностика галузь знань 0301 Соціально-політичні науки Напрям підготовки 030102 Психологія
Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної І індивідуальної роботи становить
Програма творчого конкурсу за обраним фахом галузь знань 0201 „Культура\" напрям підготовки 020104 „Народна художня творчість\" iconРобоча програма курсу "Історія зарубіжної літератури "
Для спеціальності 020101 – "Культурологія" напряму підготовки 0201 – "Культура"
Програма творчого конкурсу за обраним фахом галузь знань 0201 „Культура\" напрям підготовки 020104 „Народна художня творчість\" iconПрограма фахового вступного випробування
«Кіно-,телемистецтво», «Народна художня творчість», «Акторське мистецтво», «Виробництво та експлуатація відео-аудіотехніки та кіноустановок»...
Програма творчого конкурсу за обраним фахом галузь знань 0201 „Культура\" напрям підготовки 020104 „Народна художня творчість\" iconХудожня культура 10-11 класи Профільний рівень українська художня культура (10 клас)
Художня культура” (10-11 кл.) здійснювалась відповідно до Державного стандарту базової І повної загальної середньої освіти в галузі...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка