Програма видавничий проект: від задуму до втілення



Скачати 280.6 Kb.
Дата конвертації07.05.2017
Розмір280.6 Kb.

26 квітня 2013 року на базі Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка стартувала сертифікатна програма ВИДАВНИЧИЙ ПРОЕКТ: ВІД ЗАДУМУ ДО ВТІЛЕННЯ.

Очолювала факультативний курс викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Катерина Іванівна Тишкевич.

Протягом трьох місяців студенти вивчали видавничі процеси, тенденції розвитку та становлення видавничої справи. Цікавим та змістовним був блок щодо коректури та редакторської майстерності. Студентами також було освоєно елементи художнього оформлення різних видів видавничої продукції. Одержані навички з макетування та верстки.

У межах програми студенти підготували до друку власні видавничі проекти, які були з успіхом захищені.

 «Навчати, допомагати і просто бути компетентним порадником – таку місію взяла на себе К.І.Тишкевич. Особисто мені завжди було цікаво розглядати будь-який процес зсередини. І справді, який шлях було подолано від ідеї до типографії? З якими труднощами зіштовхувався автор і наскільки початкова ідея трансформувалася під час переходу в друкований примірник? Відповіді на ці та багато інших запитань дає курс «Від задуму до втілення». Це хороша можливість отримати цінний багаж знань з дисципліни «Видавнича справа» та результат своєї роботи – ідеї, втілені в життя», – саме таким запам’ятався цей курс студентці Дар’ї Ященко.

 

 dsc 0007dsc 0008dsc 0014dsc 0015


 

Зустріч з професіоналом рекламної справи

img 4303 

29 травня 2013 року


вул. М Тимошенка, 13-Б

29 травня в приміщення прес-центру Університету відбулась зустріч студентів кафедри реклами та зв’язків з громадськістю з Президентом компанії Kinsel & Co Consulting, в минулому Керуючого директора і акціонера компанії "Перехід Аутдор", Ендрю Кінселом на тему «Зовнішня реклама в Україні: ефективно, зрозуміло, легко». 


Спираючись на свій 20-річний досвід роботи в сфері медіабізнесу та управлінні компаніями, гість розповів майбутнім рекламістам та піарникам першого та другого курсів про зовнішню рекламу в Україні, як досягти успіху в цій сфері. В рамках майстер-класу студенти дізналися про переваги зовнішньої реклами, «золоті правила» її створення, що потрібно знати аби реклама була і креативною, і ефективною водночас, які світові тенденції розробки зовнішньої реклами доречно застосовувати в Україні. 
Ендрю Кінсел наголосив на тому, що саме сфера зовнішньої реклами наразі розвивається найактивніше, проте в Україні бракує спеціалістів, які дійсно вміють створювати якісний продукт, що приносить прибутки. Обговорювана тема виявилася настільки актуальною та цікавою для студентів, що наприкінці зустрічі вони почали активно ставити питання стосовно зовнішньої реклами і роботи з рекламою в Інтернеті, яка сьогодні динамічно розвивається. 
Такі зустрічі з професіоналами рекламної справи надзвичайно корисні для студентів, адже вони мають змогу отримати практичні знання, які потім зможуть застосовувати у своїй професійній діяльності, а також перейняти досвід людей, які знають всі «підводні камені» рекламного бізнесу.

0iyisiu0sqm

 На фото: Зустріч з Президентом компанії Kinsel & Co Consulting

 
Ще одна перемога студентів кафедри реклами та зв’язків з громадськістю

24 - 25 травня 2013 року


м. Москва (Росія)

 

Студенти кафедри реклами та зв’язків з громадськістю нашого Університету взяли участь у III Міжнародному студентському фестивалі комерційної реклами «Стартрек», який пройшов 24 і 25 травня в Російському державному торгово-економічному університеті (м.Москва).


Студентський фестиваль комерційної реклами «Стартрек» - це єдиний в Росії фестиваль, що спеціалізується на комерційному аспекті у студентській рекламі.
Фестиваль проводиться з метою розвитку творчих здібностей майбутніх фахівців в області комерції, маркетингу, реклами, дизайну, зв'язків з громадськістю та ін. Основний акцент зроблений на максимальній адаптації студентів до реального рекламному ринку.
В рамках фестивалю відбулась виставка конкурсних робіт учасників, перегляд і прослуховування відео- та аудіореклами. 
В якості спікерів, журі та почесних гостей фестивалю були запрошені такі відомі рекламісти як: Володимир Євстаф'єв (Віце-президент АКАР, офіційний представник «Каннські леви» у Росії), Ірина Куликова (директор відділу стратегічного планування DDB Russia), Олександр Загорський (арт-директор Depot WPF), Анатолій Ясинський (власник та генеральний директор POV – точка зору), Ігор Трофімов (співзасновник та креативний директор employer– брендингова агенція makelove), Ілля Балахнін (генеральний директор New Media & Digital Agency Paper Planes) та ін.
За результатами фестивалю, студентки першого курсу напряму підготовки «Реклама та зв’язки з громадськістю» Присяжна Євгенія та Лінкова Олена отримали ІІ місце в номінації «Відеоролик».
Вітаємо переможців і бажаємо нових звершень!

img 4284

img 4292

На фото: Студенти на III Міжнародному студентському фестивалі комерційної реклами «Стартрек»
 

Перемога студентів кафедри реклами та зв’язків з громадськістю на

XV Міжнародному студентському фестивалі реклами

24-26 квітня 2013 р.

м. Москва (Росія)

  

Студенти кафедри реклами та зв’язків з громадськістю нашого Університету взяли участь у XV Міжнародному студентському фестивалі реклами, який проходив з 24 по 26 квітня 2013 р. у Москві.



Студентський фестиваль реклами проводиться з метою розвитку творчих здібностей студентів, які навчаються за напрямом підготовки «Реклама і зв’язки з громадськістю» та суміжних спеціальностей.

В рамках фестивалю відбулась виставка творчих робіт учасників, перегляд і прослуховування відео- та аудиореклами. Було проведено цикл майстер-класів та творчих майстерень таких відомих рекламістів, як А.Іванцов, генеральний директор рекламної агенції «Хорошие люди»; І.Гольман, президент компанії «Гелла Принт»; М.Пономарьов, керуючий директор комунікаційної агенції «Friends Agency»; Н.Полонська, директор Event-агенції «Show&Motion» та ін.

Учасникам та гостям фестивалю було запропоновано переглянути ролики - переможці найпрестижнішого у сфері реклами Міжнародного фестивалю «Каннські леви».

За результатами участі у XV Міжнародному студентському фестивалі реклами наші студенти отримали перемоги в наступних номінаціях:



  • Рекламна фотографія – ІІ місце, Джуранюк Ірина, студентка 1-го курсу РЗГ; ІІІ місце, Бакун Яна, студентка 5 курсу «Медіакомунікації»;

  • Відеореклама – диплом за творчі досягнення, Джуранюк Ірина, студентка 1-го курсу РЗГ;

  • Реклама в Інтернет - диплом за творчі досягнення, Горбенко Андрій, студент 1-го курсу РЗГ;

  • Друкована реклама - диплом за творчі досягнення, Лінкова Олена та Присяжна Євгенія, студентки 1-го курсу РЗГ;

14

На фото:  Учасники XV Міжнародному студентському фестивалі реклами

 

Вітаємо переможців і бажаємо творчої наснаги та нових перемог!


Презентація книги Василя Хитрука „Золота булава”Духовний код трипілля, України і Європи

27 березня 2013 року у прес-центрі нашого Університету “Видавниче підприємство “ЮНІВЕРС” спільно з кафедрою реклами та зв’язків з громадськістю провели прес-конференцію присвячену виданню книги «Золота булава” Духовний код трипілля, України і Європи.


Автор книги Василь Хитрук - учений етноісторик філософського спрямування, культуролог, літературознавець, санскритолог, письменник, перекладач, член Національної спілки письменників України, член правління Товариства краєзнавців України з дня заснування.
Учасники прес-конференції:
Хитрук Василь Онуфрійович – автор книги, учений етно-історик філософського спрямування, письменник, член Національної спілки письменників України.
Савчук Андрій Олександрович – директор видавництва «Юніверс»;
Зотова Вікторія Анатоліївна – директор Бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка.
Горбенко Галина Василівна – завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка.
Модератор прес-конференції – доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка - М.В.
МакароваУ заході взяли участь студенти спеціальності «Книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія», «Реклама та зв’язки з громадськістю»; викладачі кафедри та співробітники бібліотеки.
Книга «Золота Булаwa» Василя Хитрука писалась близько 30 років. Вона покликана пошуками Нових Законів Космосу ХХІ століття.
Ця книга розкриває духовно–історичні, мовно–етнокультурні та державно–цивілізаційні досягнення українців. Адже саме Слов’яно–Українці передали свою благословенну королівську державотворчо–цивілізаційну Булаву всім іншим народам і країнам Європи.
Книга добре ілюстрована. Адресована широкому колу читачів нового покоління – студентам; ученим–етноісторикам, філологам, літературознавцям, культурологам, педагогам. А також широкому загалу любителів історії Древньої України, Слов’ян та Індо–Європейців.
Студенти активно дискутували під час заходу, долучаючись до бесіди ставили питання, які їх цікавили.

 

 



 


Презентація книги Василя Хитрука „Золота булава”Духовний код трипілля, України і Європи

 

27 березня 2013 року у прес-центрі нашого Університету “Видавниче підприємство “ЮНІВЕРС” спільно з кафедрою реклами та зв’язків з громадськістю провели прес-конференцію присвячену виданню книги «Золота булава” Духовний код трипілля, України і Європи.


Автор книги Василь Хитрук - учений етноісторик філософського спрямування, культуролог, літературознавець, санскритолог, письменник, перекладач, член Національної спілки письменників України, член правління Товариства краєзнавців України з дня заснування.
Учасники прес-конференції:
Хитрук Василь Онуфрійович – автор книги, учений етно-історик філософського спрямування, письменник, член Національної спілки письменників України.
Савчук Андрій Олександрович – директор видавництва «Юніверс»;
Зотова Вікторія Анатоліївна – директор Бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка.
Горбенко Галина Василівна – завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка.
Модератор прес-конференції – доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка - М.В.
МакароваУ заході взяли участь студенти спеціальності «Книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія», «Реклама та зв’язки з громадськістю»; викладачі кафедри та співробітники бібліотеки.
Книга «Золота Булаwa» Василя Хитрука писалась близько 30 років. Вона покликана пошуками Нових Законів Космосу ХХІ століття.
Ця книга розкриває духовно–історичні, мовно–етнокультурні та державно–цивілізаційні досягнення українців. Адже саме Слов’яно–Українці передали свою благословенну королівську державотворчо–цивілізаційну Булаву всім іншим народам і країнам Європи.
Книга добре ілюстрована. Адресована широкому колу читачів нового покоління – студентам; ученим–етноісторикам, філологам, літературознавцям, культурологам, педагогам. А також широкому загалу любителів історії Древньої України, Слов’ян та Індо–Європейців.
Студенти активно дискутували під час заходу, долучаючись до бесіди ставили питання, які їх цікавили.

prezkniga4prezkniga2prezkniga6

на фото: Презентація книги Василя Хитрука

 
 


Студенти кафедри реклами та зв'язки з громадськістю віддали належну шану постаті Тараса Григоровича Шевченка, та зробили це – як завжди – креативно та оригінально.
Студенти спеціальності "Видавнича справа та редагування" взяли активну участь у створенні виставки "Архітектоніка у творах Т.Г.Шевченка", де презентували власні оригінальні роботи, пов'язані з творчістю та життям українського поета.
Виставка тривала з 11 по 14 березня, і кожен охочий міг проголосувати за роботу, котра йому найбільше припала до душі.
Нарешті 14 березня було підбито підсумки – автори найкращих робіт отримали подарунки. Переможці були оголошені в кількох номінаціях.
Приз у категорії "Проект року" отримала Єлизавета Лобанова за чудовий календар, присвячений творчому шляху Шевченка.
Своєю унікальністю вразили роботи Таїсії Торовик, Наталії Ярмак та Яніни Матвєєнко. Дівчата здобули перемогу в номінаціях "Hand-made","Креативність" та "Неординарність" відповідно. У категорії "Багатство думки" перемогла робота Яни Галаки.
Крім виставки, відбувся конкурс на найкращий слоган, присвячений неоціненному внескові Кобзаря в українську культуру.
Тут свою креативність та кмітливість виявила команда, до складу якої увійшли студенти спеціальності"Реклама та зв'язки з громадськістю" Олександра Борухова, Вадим Степаненко, Євген Селюх та Олександр Гойденко,яка здобула перемогу в конкурсі.

tyshkevich3tyshkevich2

На фото: студенти на вреченні нагород
ЗІРКА СВІТОВОЇ РЕКЛАМИ ХРІСТО КАФТАНДЖИЄВ ПРОВІВ ЦИКЛ ЛЕКЦІЙ ДЛЯ СТУДЕНТІВ КАФЕДРИ РЕКЛАМИ ТА ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ

Протягом тижня з 2 по 8 березня у нашому університеті гостював та викладав доктор філологічних наук, професор факультету журналістики Софійського університету, почесний член Гільдії російських маркетологів, а з недавнього часу, ще й професор кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка Хрісто Кафтанджиєв.


В рамках візиту професора студенти напряму підготовки «Реклама і зв’язки з громадськістю» ознайомилися з сучасними тенденціями в галузі інтегрованих маркетингових комунікацій. Досвідчений фахівець в питаннях семіотики в рекламі, професор Кафтанджиєв, відкрив майбутнім фахівцям таємниці креативу та правила створення ефективної реклами.
Крім роботи із студентами університету Кафтанджиєв провів відкритий семінар «Цифрові аспекти інтегрованих маркетингових комунікацій» та круглий стіл, який став яскравою подією для української рекламної спільноти та зібрав багатьох провідних фахівців.По закінченню лекційного курсу професор Кафтанджиєв висловив подяку ректору університету та керівництву Гуманітарного інституту.«Для мене велика честь бути професором такого видатного університету, як Київський університет імені Бориса Грінченка. Ваші студенти першого та другого курсів мають блискучу підготовку з фахових дисциплін і можуть скласти конкуренцію своїм одноліткам із західноєвропейських ВНЗ» - Хрісто Кафтанджиєв.


http://gi.kubg.edu.ua/images/stories/departaments/gi/krzg.gi/events/christo.jpg

christo3

christo2
На фото: Зірка світової реклами Хрісто Кафтанджиєв
У рамках тижня Гуманітарного інституту кафедра реклами та зв’язків з громадськістю 21 лютого провела прес-конференцію
«Сучасна бібліотека в інформаційному просторі».

Учасники прес-конференції:


Вилегжаніна Тамара Ізмайлівна - генеральний директор Національної парламентської бібліотеки України,
кавалер ордена княгині Ольги III ступеня, заслужений працівник культури України.
Скорохватова Алла Віталіївна – генеральний директор Національної історичної бібліотеки України.
Саприкін Георгій Анатолійович – директор Державної бібліотеки України для юнацтва, кандидат педагогічних наук, доцент.
Романюк Ольга Іванівна – заступник директора Публічної бібліотеки імені Лесі Українки.
Зотова Вікторія Анатоліївна – директор Бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка.
Острікова Наталя Василівна – провідний бібліограф Київської обласної бібліотеки для дітей.
Взяли участь студенти спеціальності «Книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія»,
«Реклама та зв’язки з громадськістю» та студенти коледжу спеціальності «Бібліотечна справа»;
викладачі та співробітники бібліотеки.
Тема прес-конференції дала можливість з максимальною повнотою розкрити стратегію підходу бібліотек
від традиційного бібліотечного закладу до динамічного центру інформації,
визначивши своїм пріоритетом розширення можливостей доступу користувачів до національних і світових інформаційних ресурсів.
Було озвучено подальші перспективи бібліотек, пов’язані з їх розвитком і як важливими інститутами культури, і як інформаційними центрами,
орієнтованими на широкий загал користувачів за постійного зростання обсягів електронної інформації.  
Студенти активно дискутували під час заходу, долучаючись до бесіди ставили питання, які їх цікавили.Прес-конференція
«Сучасна бібліотека в інформаційному просторі» започатковує реалізацію просвітницьких проектів, сприяючи розвитку держави та демократизації суспільства.
Модераторами заходу були: М.В.Макарова та К.І.Тишкевич.

http://gi.kubg.edu.ua/images/stories/departaments/gi/krzg.gi/events/bibliotaka1.jpgbibliotaka2

bibliotaka4

На фото: прес-конференцію «Сучасна бібліотека в інформаційному просторі»
Студенти кафедри реклами та зв’язків з громадськістю отримали додатковий фах

16 лютого кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка разом з Асоціацією Івенторів України провели захист випускних робіт школи івенторві «Азбука івенту: зима 2013».
Ця подія стала результатом плідної співпраці яку нещодавно започаткувала кафедра із Асоціацією.
В рамках зазначеного проекту профільну підготовку безкоштовно пройшло вісім студентів кафедри.
Захист випускних проектів майбутніх івенторів мав формат ділової гри у вигляді тендерного змагання за отримання замовлення на організацію корпоративної події.
Учасників захисту було поділено на три групи, кожна з яких представила та презентувала свої проекти.
Незважаючи на той факт, що подія була діловою грою, журі цього конкурсу було високопрофесійним.
Провідні фахівці, керівники івент-агенцій та керівництво Асоціації івенторів своїми питаннями та зауваженнями змусили похвилюватись випускників. Одну групу навіть було позбавлено права претендувати на головний приз – реальне замовлення, через невідповідність поданих документів умовам тендеру. Втім все закінчилося добре. 
Дипломи та сертифікати отримали усі.
Переможцем імпровізованого тендеру стала команда, що запропонувала проект «Битва івенторів» .
До складу цією команди входили студенти нашого університету, майбутні парники та рекламісти Яна Бакун (магістратура, 1 курс) та Ірина Джуранюк (бакалаврат, 1 курс).

iventors5iventors1http://gi.kubg.edu.ua/images/stories/departaments/gi/krzg.gi/events/iventors3.jpgiventors4iventors2iventors6

На фото: захист випускних робіт школи івенторві «Азбука івенту: зима 2013»
І-й Київський конкурс «Перший раз в PR клас»

26 січня 2013 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка було проведено церемонію нагородження переможців конкурсу для школярів старших класів «Перший раз в PR клас».
Конкурс надав можливість висловити своє ставлення до тієї чи іншої соціальної проблеми, зробити спробу в її розв’язанні та долучитися до інструментарію сучасного PR.
Метою конкурсу передбачалось – ознайомлення школярів зі сферою соціальних комунікацій та спонукання їх до вибору профільних професій, таких як: рекламіст, піарник, маркетолог та ін., стимулювання творчого самовдосконалення школярів старших класів.
Цільовими групами конкурсу були старшокласники шкіл столиці, викладачі київських шкіл, представники профільних громадських об’єднань, які працюють в галузі освіти та соціальних комунікацій.
Захід ініційовано кафедрою Реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка. До організації та проведення конкурсу були залучені студенти Гуманітарного інституту.
Організаційний комітет конкурсу очолила Бєлофастова Таїсія Юріївна, проректор із науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи, кандидат педагогічних наук, професор кафедри реклами та зв’язків з громадськістю.
Голова конкурсної комісії: Горбенко Галина Василівна, завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, кандидат педагогічних наук, Член Спілки рекламістів України.
Члени конкурсної комісії:
Курбан Олександр Васильович, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю.
Масімова Лариса Гагіківна, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю.
Козюк Тамара Юріївна, виконавчий директор Асоціації івенторів України.
Шиян Віктор Олександрович, практикуючий фахівець сфери реклами та зв’язків з громадськістю, лауреат Міжнародних і Всеукраїнських конкурсів, фестивалів з реклами та соціальних комунікацій.Велика кількість школярів міста Києва була заявлена на участь у конкурсі. 
Проекти готувалися у вигляді: рефератів, презентацій, відео та аудіо матеріалів, есе. За попередніми розглядами конкурсною комісією було визначено кращі проекти для захисту під час фінального етапу. Роботи учнів шкіл було репрезентовано на високому рівні. Після захисту проектів та підбиття підсумків конкурсною комісією було визначено наступних переможців:
Смійчик Юлія (тема: «Ігроманія. Залежність від ігор») – I місце.
Гафинець Валентина (тема: «Не міняй життя на дозу») – II місце.
Тертична Мирослава (тема: «Школа цукрового діабету» – III місце та номінація «Побачити те, що не помічають інші».
Ткаченко Марина (тема: «Твій світ справді реальний?») – номінація «Майстри золотого пера».
Міхіденко Володимир та Півень Ігор Миколайович (тема: «Ринок інформації») – номінація «Надія майбутнього PR».
Кіріллов Максим та Піддубна Вікторія (тема: «Шкідливі звички (наркоманія, алкоголізм, тютюнопаління») – диплом учасника.
Поліщук Лілія (тема: «Шкідливі звички») – диплом учасника

http://gi.kubg.edu.ua/images/stories/departaments/gi/krzg.gi/events/img_9179.jpgmppcsllti-mhttp://gi.kubg.edu.ua/images/stories/departaments/gi/krzg.gi/events/poligr912/7du4moxqbpad.jpgyaf-36w207mimg_9392img_9434

На фото: І-й Київський конкурс «Перший раз в PR клас»
2012 рік
15 та 22 грудня Школа Рекламних Технологій, у партнерстві із кафедрою реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка провели презентації випускних робіт слухачів курсів з івент-менеджмету та реклами.

Особливістю зазначених заходів стали присутність на захисті практикуючих фахівців – власників і ТОП-менеджерів українських рекламних та івент-агенцій. Майбутні івентори та рекламісти мали можливість не тільки показати все чому їх навчили, але й отримати рекомендації та зауваження щодо власних проектів з боку профільних практиків.

Активними учасниками заходу стали студенти рекламісти та парники нашого університету. Вони задавали питання, доповнювали та надавали рекомендації своїм колегам – слухачам Школи рекламних технологій. Крім того зазначені заходи дали можливість студентам-грінченківцям отримати перспективу проходження цікавої, і головне, реальної профільної практики.

За сутністю, зазначена подіє мала на меті ще одне завдання. Вона стала певним ярмарком вакансій. Представники рекламних та івент-агенцій мали можливість підшукати собі перспективних молодих працівників, що вже найближчим часом поповнять лави галузі, яка покликана сприяти розвитку ринку реклами, супроводжувати події які є важливими віхами в житті окремих організацій, родин, окремих персон.



http://gi.kubg.edu.ua/images/stories/departaments/gi/krzg.gi/events/shkreklama.jpghttp://gi.kubg.edu.ua/images/stories/departaments/gi/krzg.gi/events/img_3790.jpgshkreklashkreklamshkrekshkrec

На фото: презентації випускних робіт слухачів курсів з івент-менеджмету та реклами
Сучасні тенденції та перспективи розвитку медіа-рілейшнз студенти рекламісти та піарники обговорили з практиком


12 грудня на засідання «Interactiv-club» до студентів піарників та рекламістів завітав досвідчений фахівець із медіа-рілейшнз Павло КУЧЕР.
Проблематика зазначеного засідання стала логічним продовженням дискусії, яку було розпочато під час попередньої зустрічі із журналістами ділового видання «Експерт».
Свое бачення на питання «Як будувати стосунки із ЗМІ?» Павло Кучер подав на кількох прикладах та узагальненнях власного, більш ніж десятирічного досвіду. 
Якщо попередні гості наполягали на тому, що журналістів потрібно любити беззастережно, то досвідчений медіа-комунікатор закликав майбутніх рекламістів та піарників бути обережними і, перш за все, пам’ятати про власні інтереси та інтереси роботодавця.

http://gi.kubg.edu.ua/images/stories/departaments/gi/krzg.gi/events/44646_418866121518879_295463215_n.jpg

156166_418866064852218_1661224559_n

На фото: Павло КУЧЕР з студентами
7 грудня кафедра реклами та PR, у форматі проекту клубу соціальних комунікацій "Interactiv-club” провела зустріч студентів спеціальностей «медіакомунікація» та «реклама і зв’язки з громадськістю» із провідними українськими журналістами Павлом Харламовим та Світланою Крюковою (журнал «Експерт»).

Тема минулої зустрічі - «Мистецтво діалогу із ЗМІ: як закохати в себе журналіста».


Молоді, але вже доволі досвідчені українські журналісти розповіли студентам про особливості та специфіку роботи в діловій пресі. Зокрема було визначено критерії «успішності» новини, характер та особливості результативних стосунків між профільними корпоративними підрозділами та працівниками «пера і слова».
Під кінець зустрічі монолог з боку запрошених перейшов у формат діалогу, під час якого було представлено обидва погляди на процеси медіа-рілейшнз – тих, хто готує інформаційні приводи, і тих, хто їх висвітлює. Зокрема учасники зустрічі прийшли до спільної думки, що зазначені процеси мають здійснюватися на принципах взаємної поваги та взаємозацікавленості.

http://gi.kubg.edu.ua/images/stories/departaments/gi/krzg.gi/events/3qblw5ie0ty.jpgaacr7xjmefqg-qj-egfjsu2xdld6jhv3irbl4rjdbsaghttp://gi.kubg.edu.ua/images/stories/departaments/gi/krzg.gi/events/img_1820.jpg

На фото: Журналісти та фахівці із зв’язків з громадськістю
5 грудня 2012 р. у рамках співпраці між кафедрою реклами та зв’язків з громадськістю і практиками в галузі маркетингових комунікацій відбулась зустріч студентів першого курсу із провідним українським маркетологом, директором Міжнародної Академії Маркетингу, продюсером Фестивалю маркетингу «MarketingJazzz», директором Ukrainian marketing club MarketingJazzz Жаном Смотричем.
Майбутні рекламісти та піарники цього разу мали змогу з перших вуст дізнатися про проблеми та особливості налагодження результативних комунікацій між тими хто виробляє, продає та споживає. Історії з професійної біографії Жана, продемонстрували студентам наскільки, в їх професії, важливі наполегливість, допитливість, компетентність. Географія проектів та практичної діяльності гостя відкрили перед слухачами потенційні перспективи, яких молоді фахівці можуть досягнути.
Головним рефреном виступу Жана Смотріча став його заклик вчитися, опановувати нові технології та можливості налагодження ефективних комунікацій.
Під час неформального спілкування зав. кафедри Г.В.Горбенко та доцента кафедри О.В.Курбаном із гостем було досягнено попередні домовленості про подальшу співпрацю, зокрема щодо залучення студентів до профільної практики та подальші зустрічі для обговорення професійних питань.

8fbjaiovupyhttp://gi.kubg.edu.ua/images/stories/departaments/gi/krzg.gi/events/6vtawfdmzx4.jpgozyyl7fb1hq_8rtlqavoag__7v0gzavbuv1imvd8oaki

На фото: Зустріч директора MarketingJazzz Жана Смотрича з грінченківцями
29 листопада 2012 року у рамках тижня кафедри реклами та зв’язків з громадськістю спеціальності «Книгознавство,бібліотекознавство,бібліографія» спільно з бібліотекою університету імені Бориса Грінченка відбулися наукові читання на тему: «Книгознавчі дослідження української книги Бориса Грінченка, Василя Доманицького, Михайла Комарова та Іларіона Свєнціцького».Присутніми на заході були: студентська група КББб-1-12-4.0д;

Горбенко Галина Василівна - завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, канд.пед.наук, доцент; Макарова Марія Володимирівна - куратор групи, канд.культурології, організатор заходу; Зотова Вікторія Анатоліївна - директор бібліотеки університету імені Бориса Грінченка; співробітники бібліотеки.Під час читань обговорювались наукові здобутки видатних постатей, які зробили вагомий внесок в українську історію, культуру, літературу, видавничу справу, книгодрукування. Борис Грінченко надзвичайно збагативши нашу мову уклав та видав чотиритомний «Словарь української мови». Василь Доманицький впорядкував повне видання «Кобзаря», звіривши автографи-рукописи Т.Шевченка, виправивши помилки в попередніх публікаціях, за його сприяння пожвавилася видавнича справа на Лівобережній Україні, а Іларіон Свєнціцькій сприяв книгодрукуванню на Західній Україні, він уклав каталог колекції стародруків Національного музею у Львові. Михайло Комаров увійшов в історію як друкар творів історичного змісту та просвітницького характеру.

Такі книгознавчі читання дають можливість подальшого наукового дослідження видатних постатей України, без яких ми не уявляємо нашу історію, літературу, культуру, а також мають велике значення для розвитку спеціальності: «Книгознавство,бібліотекознавство,бібліографія».



img_0265http://gi.kubg.edu.ua/images/stories/departaments/gi/krzg.gi/events/img_0148.jpgimg_0157img_0191img_0197img_0270

На фото: Книгознавчі дослідження української книги Бориса Грінченка
Перший крок піару книги – переконати ЧИТАЧА, що він – ЕЛІТА

«Коли ти читаєш – ти фактично знімаєш кіно у своїй голові. Ти працюєш Голівудом, ти – Спілберг. Читання – це співтворчість», – цей вислів Віталія Віталійовича Капранова став своєрідним лейтмотивом прес-конференції «Промоція української книги», що відбулася 27 листопада в Київському університеті імені Бориса Грінченка з ініціативи кафедри реклами та зв’язків з громадськістю.

Учасниками прес-конференції стали: Олександр Васильович Афонін – президент Української асоціації видавців і книгорозповсюджувачів, член Колегії Державного комітету телебачення і радіомовлення України, кавалер ордена «За заслуги» ІІІ ступеня, лауреат премії імені Дмитра Нитченка; Віталій Віталійович Капранов – громадський діяч, засновник видавництва «Зелений пес» та письменник; Галина Василівна Горбенко – завідувач кафедри Реклами та зв’язків з громадськістю, кандидат педагогічних наук, член Спілки рекламістів України та Катерина Іванівна Тишкевич – викладач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю, модератор заходу.

Промоція книги – справа тонка, де потрібен особливий підхід. В умовах нинішньої ситуації видавець повинен мати чуття, бути трішки психологом, аби розуміти потреби читача. Олександр Афонін надав невтішні факти щодо промоції книги в України. Виявилось, що, по суті, її немає. З 47 опитаних видавництв лише 9 закладають у собівартість книги гроші для промоції, при чому ця сума рідко досягає 3 %. Для порівняння: в США цей показник становить 25 %.

«Книга є пролонгованою рекламою держави і її досягнень в усіх сферах життя», - ці слова Олександра Васильовича є неписаною істиною. Справді, промоція української книги – це промоція України в цілому. Її культури і колориту, традицій, сучасності. Це варто того, щоб прагнути та робити все для змін.

«Сьогодні, для того, щоб твоя книга стала об’єктом уваги читача, ти повинен його примусити її купити», – ось що каже з цього приводу Віталій Капранов. І це справді так. Потрібно докласти неабияких зусиль для промоції книги, аби вона стала в один ряд з такими звичними для нас речами, як комп’ютер та телевізор. Аби люди самі хотіли читати, уявляти, зростати морально та інтелектуально. Віднайшли у собі те неповторне задоволення від самого процесу читання.На прес-конференції панувала надзвичайно тепла та щира атмосфера. Маститі видавці цікаво та доступно розповіли майбутнім спеціалістам про промоцію вітчизняної книги та висвітлили актуальні проблеми книговидання в нашій державі.

Час промайнув дуже швидко. Не всі встигли поставити Олександру Афоніну та Віталію Капранову запитання. Отож і поважні гості, й учасники заходу зійшлися на тому, що ця зустріч не є останньою. В усіх без винятку прес-конференція залишила тільки позитивні враження.

http://gi.kubg.edu.ua/images/stories/departaments/gi/krzg.gi/events/uoq3h58cg9m.jpgimg_9881http://gi.kubg.edu.ua/images/stories/departaments/gi/krzg.gi/events/0vrbkxgfhfg.jpgimg_9869http://gi.kubg.edu.ua/images/stories/departaments/gi/krzg.gi/events/img_0010.jpgimg_9877

На фото: Прес-конференція “ПРОМОЦІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КНИГИ”

 
1-2 листопада кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Університету разом з профільними вітчизняними фахівцями спілкувалася із визнаним спеціалістом у світі сучасної реклами – професором Софійського університету (Болгарія), доктором маркетингових комунікацій Хрісто Кафтанджієвим. Почесним відвідувачем його майстер-класу «Технології створення ефективної візуальної реклами» став заступник Голови Київської міської державної адміністрації, почесний професор нашого Університету Леонід Новохатько. Близько сотні студентів та запрошених фахівців мали можливість ознайомитися із сучасними європейськими тенденціями в рекламі. Фахівець із семіотики (науки про символи), Кафтанджієв демонстрував присутнім прийоми та інструменти, що дозволяють створювати ефективну рекламу.Під час зустрічі Хрісто Кафтанджієва з ректором Університету і керівництвом кафедри реклами та зв’язків з громадськістю було попередньо узгоджено умови співпраці між університетами та визначено подальші спільні кроки щодо поглиблення встановлених конт



kaftadjievrrrkaftadjievrrkaftadjievvvimg_5091img_5025kaftadjievv

На фото: Семінар Хрісто Кафтанджієва, професора Софійського університету
1 листопада 2012 року в Гуманітарному інституті Київського університету імені Бориса Грінченка відбулось грандіозне свято першокурсників «Ось ми які!»Відомо, що молодь, яка тільки вступає в студентське життя, відрізняється великою кількістю креативних ідей, і ми мали нагоду в цьому переконатись. Фестиваль спеціальностей пройшов на високому рівні, не було переможців і переможених. Кафедру реклами і зв’язків з громадськістю представляли групи: РЗГб-1-12-4.0д, ВСРб-1-12-4.0д та КББб-1-12-4.0д, виступи яких переносили глядачів на декілька хвилин до редакції журналу, до бібліотеки та на рекламний фестиваль.Незважаючи на те, що кафедра ще досить нова в університеті, зате викладачі пишаються своїми студентами, а ми в свою чергу відчуваємо сили для нових звершень.

osmyjaosmyjakosmyjakiprosmyjakiprposmyjakiprpposmyjakiprr

На фото: Студенти Кафедри реклами і зв’язків з громадськістю
А Ти любиш каву?
Якщо так, то ти просто не міг пропустити сьогоднішню лекцію від видавця та талановитого редактора Дар’ї Кузнєцової, котра люб’язно погодилася розповісти студентам кафедри “Реклама та зв’язки з громадськістю” про свій досвід у видавничій та рекламній діяльності, а разом з тим і про своє останнє творіння – журнал “Люблю каву”.
“Люблю каву!” – це журнал для справжніх кавоманів! Його мета: створити вишуканий інтелектуальний супровід для вашого кавування. Журнал був презентований зовсім нещодавно, 9-го жовтня в Букарні «Бабуїн».
Також увазі студентів були представлені кілька номерів журналу “Світ під кутом 73º”, девіз котрого “Поглянь на світ під іншим кутом”. В ньому переважно йдеться про подорожі, культуру багатьох країн, традиції та кухню. Лекція виявилася дуже корисною для нас, майбутніх видавців та рекламістів. Між іншим Дар’я поділилася зі слухачами досвідом щодо випуску друкованих видань, співпраці з типографіями та іншими фаховими знаннями.

http://gi.kubg.edu.ua/images/stories/departaments/gi/krzg.gi/events/ilovecava.jpg

На фото: Студенти на презентації журналу "Люблю каву".
Студенти першого курсу з напряму підготовки «Реклама та зв`язки з громадськістю» на Першому Національному.

http://gi.kubg.edu.ua/images/stories/departaments/gi/krzg.gi/events/1kanal1kurs.jpg

На фото: Студенти першого курсу на Першому Національному.
Студенти кафедри реклами та зв`язків з громадськістю відвідали XVI Міжнародну виставку реклами, маретингу та мас-медіа «REX-2012», що проходила з 25 – 28 вересня 2012 року в «КиївЕкспоПлаза». 170 компаній-учасників із різних країн світу презентували всі напрями рекламного ринку: сувенірну продукцію, поліграфію, рекламні послуги.
Відвідувачам не довелось сумувати – чотири дні активної роботи та спілкування, чотири дні обміну досвідом та ідеями. Майбутнім спеціалістам було цікаво поспілкуватися з фахівцями, ознайомитися з широким асортиментом товарів, що були представлені на виставці. Усі охочі мали чудову нагоду відвідати семінари, конференції та презентації, присвячені питанням реклами та видавництва.

rex912-2rex912-1

На фото: Студенти 1 курс
Видавнича справа та редагування,
та студенти з викладачами на "REX-2012"

http://gi.kubg.edu.ua/images/stories/departaments/gi/krzg.gi/events/rex912/1kursbook.jpg

На фото: студенти книгознавство,
бібліотекознавство і бібліографія,
приймають участь у виставці "REX-2012"
18 вересня студенти 1-го курсу напряму підготовки «Видавнича справа та редагування» відвідали XVIII міжнародну виставку «Поліграфія 2012», що проходила в Національному комплексі «Експоцентр Україна». У ній брали участь 90 фірм з багатьох країн світу: України, Білорусії, Польщі, США, Швеції та інші. Цей захід став справді чудовою нагодою дізнатися більше про свій фах, а саме ознайомитися з різними видами друкарських машин та методами друку. Представники фірм розповідали про власну продукцію, що також дало можливість зрозуміти принцип поліграфічного виробництва в цілому. Завдяки цьому у студентів склалося певне уявлення про окремі аспекти їхньої майбутньої професії.
Загалом похід на виставку, безперечно, справив незабутні враження. Студенти поглибили свої вже збуті знання та збагатилися новими. Подібна практика є невід’ємною складовою для становлення гарного спеціаліста.

poligr912-1

На фото: Перед входом до Експоцентру

poligr912-2poligr912-3

На фото: Студенти на виставці
Знайомство з кафедрою

У вересні 2012 року починає свою роботу кафедра «Реклами та зв`язків з громадськістю» створена на базі Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.



rekl1kurs12meet

На фото: знайомство студентів першого курсу з професорсько-викладацьким складом випускової кафедри
Першокурсники Київського університету імені Бориса Грінченка

30 серпня відбулася урочиста посвята першокурсників у студенти Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка. Цього року можемо пишатися тим, що у нас відкрилися нові спеціальності з галузі журналістики та культури, напряму підготовки: 
- реклама та звя`зки з громадськістю;
- видавнича справа та редагування;
- книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія.

rekl1kurs12

На фото: першокурсники отримали символічний студентський квиток


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Програма видавничий проект: від задуму до втілення iconПрограма для загальноосвітніх навчальних закладів. К. Видавничий дім

Програма видавничий проект: від задуму до втілення iconПрограма для загальноосвітніх навчальних закладів. К.: Видавничий дім «Освіта», 2013

Програма видавничий проект: від задуму до втілення iconПрограма та робоча програма укладачі: А. М. Сипливий, канд мед наук, доц. О. В. Скуловатова, канд психол наук, доц
Розпочавшись у віддалені історичні періоди, він триває й нині, знаходячи відображення в антропологічному І демографічному складі...
Програма видавничий проект: від задуму до втілення iconТема. Марк Твен. Короткі відомості про письменника. «Пригоди Тома Сойєра». Історія задуму І створення. Автобіографічний мотив повісті (Сл. 1) Мета
Тема. Марк Твен. Короткі відомості про письменника. «Пригоди Тома Сойєра». Історія задуму І створення. Автобіографічний мотив повісті...
Програма видавничий проект: від задуму до втілення iconРішення колегії від " " 2011р
М. В. Остроградського повідомляє, що на відзначення 450-річчя від дня народження Вільяма Шекспіра (1564-1616) створено «Український...
Програма видавничий проект: від задуму до втілення iconПрограма для загальноосвітніх навчальних закладів. К.: Видавничий дім «Освіта», 2013
Детально опрацювати методичні рекомендації на шкільних методичних об’єднаннях І використовувати в навчальному процесі
Програма видавничий проект: від задуму до втілення iconПрограма "Фінансовий контролінг" Програма реалізується як спільний проект кафедри фінансів підприємств з: Науково-навчальним центром "
Фінансовий контролінг це інноваційний, сучасний, перспективний напрямок підготовки студентів, обумовлений значним попитом І відсутністю...
Програма видавничий проект: від задуму до втілення iconМетодичні рекомендації щодо викладання української мови
Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім...
Програма видавничий проект: від задуму до втілення iconПрограма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. К.: Видавничий дім «Освіта», 2013
У 2015-2016 навчальному році вивчення української мови здійснюватиметься за такими програмами
Програма видавничий проект: від задуму до втілення iconПрограма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013
У 2016-2017 навчальному році вивчення української мови здійснюватиметься за такими програмами


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка