Програма виховної роботи з учнями класів



Сторінка1/4
Дата конвертації08.02.2018
Розмір0.7 Mb.
ТипПрограма
  1   2   3   4

Головне управління освіти і науки

Київської обласної державної адміністрації

Відділ освіти Ржищівської міської ради

Програма виховної роботи

з учнями 1 – 4 класів

«Віночок вити – життя любити»

Автор програми:

Федорченко Наталія Володимирівна

Автор виховних справ:

Білик Людмила Дмитрівна

Біла Церква

2010

Виховна програма

"Віночок вити – життя любити"

Дитинствонайважливіший період людського життя; не підготовка до майбутнього життя, а справжнє, яскраве, самобутнє, неповторне життя. І від того, як минуло дитинство, хто вів за руку в дитячі роки, що ввійшло в її розум і серце з навколишнього світу, - від цього багато залежить, якою людиною стане сьогоднішній малюк

В. Сухомлинський

Любіть Україну – вашу власну державу. Не на словах, а на ділі, роблячи все, аби вона була процвітаючою, міцною, багатою, незалежною, розумною і щасливою

О. Захаренко

Пояснювальна записка

Людство вступило в ІІІ тисячоліття і з надією дивиться на молоде покоління, яке має здійснити демократичні перетворення в суспільстві та будувати демократичну правову державу. Тому головне завдання школи - виховати морально здорову, духовно багату, різнобічно розвинуту, добре освічену і горду людину, гідного громадянина своєї незалежної держави, яка любить і поважає рідну землю, культуру свого народу. Головною метою виховання є сприйняття формування особистості, якій притаманні демократична громадська культура, патріотизм, прагнення до волі і процвітання України, усвідомлення взаємозв’язку між ідеями індивідуальної свободи, прав людини та її громадянською відповідальністю, готовності до компетентної участі в житті суспільства. Сьогодні людство переживає надзвичайно важливий період своєї історії – період загрозливого для існування цивілізації зростання низки негативних факторів: деградації природи, людської моралі, поширення хвороб, злочинності. І проблему ми вбачаємо у вихованні, у ставленні людини до природи, до самої себе, до інших людей, до держави. Українські культурно-історичні цінності довгий час перебували під забороною. Ось чому, прийшовши нарешті до своєї незалежності, ми маємо національно несвідоме покоління, яке просто не знає, що робити зі своєю незалежністю. Між поколінням наших славних прадідів і їхніх нащадків – духовна прірва. Потрібно з'єднати розірваний ланцюг, заповнити духовну порожнечу, повернути втрачене наступним поколінням українців. Вчитель виховує майбутнього громадянина України. І від того, як він побудує свою роботу, залежить, кого ми отримаємо через дев'ять-дванадцять років – свідомого громадянина, який буде перейматися проблемами своєї держави, чи байдужого спостерігача, для якого гроші і престижна робота за кордоном – понад усе. Тому весь процес діяльності педагога спрямований на виховання громадянина-патріота, здатного розбудовувати суверенну Україну, творити себе і своє життя, відповідати за власні дії і вчинки і цим впливати на становище і долю класу, школи, суспільства. Такий громадянин характеризується високим рівнем національної, правової свідомості і самосвідомості, громадянською, соціальною відповідальністю, мужністю, готовністю працювати в ім'я розквіту України, захищати її прагнення до інтеграції у світове європейське співтовариство, усвідомленням необхідності досконалого знання державної мови, здатністю неупереджено ставитися до культури інших народів; повагою до Конституції, законів своєї держави, потребою в їх дотриманні; йому властиві високі інтелектуальні, духовні, трудові, художньо-естетичні риси, розумні потреби та установки, прагнення до розвитку творчих здібностей, самовираження, самоствердження і самореалізації, активної діяльності, спрямованої на участь у справах і житті класу, школи, суспільства; реалізацію його демократичних і гуманістичних начал, здатність до виконання громадянського обов’язку. І в цьому допоможе виховна програма "Віночок вити – життя любити".



Мета програми: Виховання громадянина-патріота України; вивчення, осмислення і збагачення національно-історичних традицій українського народу; формування правової культури, прищеплення поваги до прав і свобод людини, державних символів, Конституції України, законодавства та державної мови; знання та дотримання сімейних традицій, реліквій, моральних цінностей родини.

Завдання програми:

  • Створити умови для формування духовно і фізично здорової людини, яка нерозривно пов'язує свою долю з майбутнім рідного краю.

  • Виховувати в учнів любов до свого народу, до Батьківщини, до її національних героїв і історичного минулого, активну громадську позицію, правову культуру; розуміння особистої відповідальності за свої дії та вчинки, негативне ставлення до будь-яких порушень правил громадської поведінки; політичну освіченість і активність у житті країни, уміння вести дискусію, відстоювати та пропагувати свої переконання, критично, але з повагою ставитися до своїх опонентів, домагатися єдності свідомості і дій, слова і діла;

  • прищеплювати національну самосвідомість;

  • формувати повагу до особистості згідно з Конвенцією ООН про права дитини; культуру поведінки особистості, що ґрунтується на нормах моралі, законів, традицій, вчинків людини;

  • розвивати мотивацію до праці, усвідомлення життєвої потреби трудової активності, ініціативи; критичне мислення, рефлексію, уміння розмірковувати, спілкуватися, вирішувати проблеми.

У процесі впровадження програми в життя, ми керувалися принципами:

  • педагогічної доцільності та цілеспрямованості;

  • цілісності та системності;

  • природовідповідності;

  • опори у вихованні на дитячий колектив;

  • забезпечення активної позиції учнів та їхніх представницьких органів у житті та колективній діяльності;

  • зв'язку виховання з життям;

  • єдності поваги й довіри до особистості та вимогливості до неї;

  • єдності прав, свободи вибору та відповідальності особистості;

  • єдності зусиль школи, сім'ї, позашкільних закладів, громадськості в процесі виховання.

Очікувані результати:

  • Сформованість в учнів патріотизму, відчуття причетності до історії України – її минулого, сучасного, майбутнього, національної самосвідомості, любові до рідної землі, свого народу, шанобливого ставлення до його культурної спадщини, уміння зберігати свою національну ідентичність, пишатися тим, що ти – українець, брати участь у розбудові та захисті своєї Вітчизни.

  • Реалізація творчих здібностей вихованців, здатності до критики та самокритики, до прийняття самостійних рішень, до поступового вироблення громадської позиції.

  • Духовний та інтелектуальний розвиток учнів.

  • Засвоєння морально-етичних норм поведінки, відповідальності за свої вчинки.

Програма розрахована для роботи з учнями 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів.


Зміст Програми

Чому саме український віночок ми взяли за основу? Та тому, по-перше, що він одвічно був символом добра і надії в українського народу; по-друге, це не просто окраса, а справжній український оберіг; по-третє, кожна квітка нашого віночка не проста, вона має свій символ; і по-четверте, справжній український віночок має стрічки дев'яти кольорів (а в навчальному році дев'ять навчальних місяців ), які також символізують кращі людські якості. Саме український віночок споконвіків володів надприродною силою, давав наснагу і любов до життя. В умовах економічної розрухи, у період переходу до ринкових відносин відбувається процес моральної та соціальної деградації значної частини учнівської та студентської молоді, надмірне захоплення негативними формами комерційного бізнесу, низькопробними зразками вітчизняної та імпортної зарубіжної культури. І саме тому ми повинні виховувати наших дітей на кращих зразках рідної української культури, збереженні української мови, досконалим володінням нею. Виховати патріота своєї землі – означає передати досвід попередніх поколінь у суспільному житті. Відповідно до нашої Програми ми проводимо першу виховну годину на тему "Віночок вити – життя любити", під час якої знайомимо школярів з самою Програмою, її змістом, планом роботи на навчальний рік. А також ознайомлюємо дітей з українським віночком, його символами. Оскільки віночок має стрічки дев'яти кольорів, плануємо роботу з класом на весь рік. Ми вирішили співвіднести символи кольорів стрічок з тематичними періодами. Чому ми не можемо виховувати на своєму, рідному, що близьке кожній українській дитині? Молодші школярі навчаються і виховуються, граючись. І тому зміст роботи за програмою структурований за тематичними періодами, які допоможуть дітям пізнати себе, свою родину, Україну як державу. Ми підібрали такий матеріал для роботи, який би реалізував завдання програми і допоміг досягти поставленої мети.



Місяць

Колір стрічки віночка

Символ стрічки

Тематичні періоди

Вересень

Коричнева

Землі-годувальниці

Моя держава – Україна

Жовтень

Жовта

Життя

Традиції мого народу

Листопад

Зелена

Молодості і краси

Моя сім'я – моя фортеця

Грудень

Синя (голуба)

Неба і води, дають силу і здоров'я

Я - Землі цієї паросток зелений

Січень

Оранжева

Хліба

Хліб – усьому голова

Лютий

Фіолетова

Мудрості

Мудрості навчаюсь я

Березень

Малинова

Щирості

Закони, за якими я живу

Квітень

Рожева

Достатку

Праця – ключ до щастя

Травень

Біла

Сонця і Місяця, чистота душі

Великі українці

Варлам Думко

Про що розповідають стрічки віночка

Про це, юний друже, повинен ти знати:

Коричнева стрічка – земля, наша мати.

Вона в нас єдина, вона найрідніша.

Коричнева стрічка – вона найміцніша.

Ми хочем, аби ви усі зрозуміли:

Ці жовті стрічки – наше сонечко миле.

Воно дає світло, дарує тепло.

Без сонця життя б на землі не було.

Дві стрічки: зелена і темно-зелена –

Це юність, краса. Це природи знамена.

Зелена трава і зелені листочки –

Дві стрічки зелені ми маєм в віночку.

Дві стрічки: блакитна і синя, темніша –

Це небо і води. Хай будуть чистіші.

Дай, Боже, щоб ми вберегли їхню суть,

Нам небо і води здоров’я дають.

Оранжева стрічка – м’яка паляниця.

Це й колос достиглого жита, пшениця.

Дивись, як оранжева стрічечка сяє,

Рум’яна, як хліб, й нам про хліб нагадає.

А ця, фіолетова, те означає,

Що розум людський ще надій не втрачає

На те, що послухаєм розум і Бога,

На те, що щасливі ми будемо з того.

Малинова стрічка ( або малинова)

Про щедрість сказати своє хоче слово,

Про те, що не можна усе тільки брати,

Що треба навчитись і щедро давати.

Багатство й достаток – рожева ця стрічка.

Багатство пора вже нам мати за звичку.

Достаток з рожевої стрічки всміхатись

Нам буде, як праці не будем боятись.

Якщо ви в вінок стрічки білі вплели,

То треба, щоб душу свою берегли.

Перлини душі ви збирайте в намисто,



Душа хай, як білі стрічки, буде чиста.

Моя держава – Україна

Велична і свята, моя ти Україно.

Лише тобі карать нас і судить.

Нам берегти тебе, Соборну і єдину,

І нам твою історію творить.

Завдання тематичного періоду – виховання в учнів рис громадянина Української держави, формування правової культури, прищеплення поваги до прав і свобод людини, державних символів, Конституції України, законодавства та державної мови.

Форми реалізації:

  • Знайомство дітей зі сторінками історії України.

  • Екскурсії-знайомства з пам’ятними місцями рідного краю.

  • Уявні мандрівки до історичних місць України.

  • Години спілкування "Україна - мій рідний дім", "Державні символи України", "Я - українець", "Моя Україна – єдина і вільна, я з нею пов'язую долю свою", "Україно, моя Україно! Я для тебе на світі живу", "Конституцію України вивчай, про Гімн, Герб, Прапор все знай!", "Рідний край, де ми живемо, Україною зовемо", "З усіх два слова - "Мати" і "Вітчизна" – існують звіку тільки в однині".

  • Морально-етичні бесіди з даної тематики.

  • Інтелектуальна гра "Чи знаєш ти свій край?".

  • Конкурс малюнка "Край, де ми живемо, Україною зовемо".

  • Конкурс знавців української державності.

  • Вікторина "Я горджусь тим, що я - українець".

  • Вернісаж "Ми живемо в Україні".

  • Вахта пам'яті до Дня Перемоги.

Очікувані результати: Сформування в учнів патріотизму, відчуття причетності до історії України – її минулого, сучасного, майбутнього, правосвідомості та громадянської відповідальності. Виховання любові і поваги до рідної країни, переконаність у тому, що я – син (донька) не тільки своїх батьків, а й України.

Традиції мого народу

Криниця при дорозі край села

І журавель похилений над нею.

Хоч би куди дорога завела,

Думки мої із рідною землею…

М. Луків

Завдання тематичного періоду – пізнання звичаїв та традицій українського народу, формування причетності до них, усвідомлення необхідності постійно їх додержуватися.

Форми реалізації:

  • Знайомство учнів з книгами О. Воропая "Звичаї та традиції українського народу", І. Квасниці "Традиції та звичаї українців".

  • Свята "Через поле, через гай їде Святий Миколай", "Сонцесяйна Калита", "Добрий вечір, щедрий вечір", "Великодень – свято всіх свят", "Ой, на Івана, ой, на Купала" та інші.

  • Розучування колядок, щедрівок, посівалок, великодніх та купальських пісень.

  • Підготовка та показ вертепу.

  • Вивчення традицій свого міста (пошукова робота).

  • Зустріч з людьми – хранителями українських звичаїв та традицій.

  • Години спілкування "Наші обереги. Український рушник", "Пісні наших предків", "Без верби і калина нема України", "Віночок вити – Україну любити", "Хата моя, біла хата…", "Українські народні страви", "Хустина терновая моя".

  • Брейн-ринг "Народні символи України", "Українська мова – найкраща у світі", "Плекаймо рідну мову".

  • Спортивно-інтелектуальні змагання "Козацькому роду нема переводу", "Веселі вареники", "Як жили запорожці на Січі".

  • Екскурсії до давньої української хати, музеїв народно-археологічного мистецтва.

Очікувані результати: Впровадження в життя народних звичаїв та традицій українців. Виховання поваги до традицій українського народу, застосування їх на практиці.

Моя сім'я – моя фортеця

Міцна сім'я як хороша книга: її зміст знаєш давно, але ще і ще раз хочеться перечитати

О. А. Захаренко

Завдання тематичного періоду – знайомство з родинними традиціями, звичаями, реліквіями, формування поваги до членів сім'ї, родичів, виховання шанобливого ставлення до батьків, родичів; допомогти учням зрозуміти, у чому цінність сім'ї для кожної людини.

Форми реалізації:

  • Дослідження і вивчення власного родоводу, складання родинного дерева.

  • Знайомство з сімейними традиціями, реліквіями, звичаями, родом занять.

  • Читання і обговорення оповідань В. Сухомлинського на дану тематику.

  • Вивчення ігор, в які любили гратися в дитинстві батьки.

  • Запис переказів, легенд, що передаються з покоління в покоління роду.

  • Написання творчих робіт "Моя бабуся", "Мій дідусь", "Мамині дороги", "Мій тато".

  • Складання власних віршів, казок про бабусів, дідусів, мам, тат.

  • Вивчення пісень, які співають у сім'ї.

  • Години спілкування "Батько і мати – два сонця гарячі", "Вода найсмачніша у рідному краї, де батько і мати жили…", "Мати – берегиня роду людського", "Кольори мого роду".

  • Родинні свята "Ой, роде наш красний", "Батьки і діти – одвічне коло", "Без сім'ї нема щастя на землі".

  • Родинні змагання "Тато, мама і я – спортивна сім'я", "Знай свій родовід", "Звичаї і традиції мого роду".

Очікувані результати: Дослідження історії свого роду, сімейних традицій та реліквій. Набування навичок створення родинного дерева, герба та девізу сім'ї. Відродження сімейних традицій. Формування поняття про духовну атмосферу сім'ї.

Я - Землі цієї паросток зелений

Світ прекрасний навколо тебе:

Сонце ясне і синє небо,

Птахи і звірі, гори і ріки.

Нехай він буде таким навіки!

Нехай людина добро приносить,

Бо світ навколо любові просить!..

О. Прибора

Завдання тематичного періоду - формування переконання в необхідності дотримання здорового способу життя через передачу знань про роль природи в житті людини.

Форми реалізації:

  • Години спілкування "Квіти України", "Ода вербі", "Ой ти, дубе зелененький", "Пишається в долині червона калина", "Цінність і неповторність людського життя", "Найбільша ріка України крізь Київ до моря пливе".

  • Знайомство з Червоною книгою України.

  • Читання і обговорення оповідань, віршів, казок про природу рідного краю.

  • Вернісаж "Малюю природу рідного краю".

  • Відвідування пейзажних виставок.

  • Бесіди про здоровий спосіб життя "Мандруємо стежиною здоров'я", "Здоров'я дитини – багатство родини, здоров'я народу – багатство країни", "ти – природі, природа – в тобі", "Здоров'я – найбільше багатство в світі".

  • Спортивні змагання "Веселі старти", "Найспритніший."

  • В похід всією родиною.

Очікувані результати: Поширення в учнів екологічних знань, систематичне спостереження за станом довкілля. Формування здорового способу життя учнів і батьків, популяризація оздоровчих систем, підготовка дітей до здорового способу життя.

Хліб – усьому голова

Як пахне хліб? Ви знаєте, як пахне хліб?

Диханням сівача, вогнем безсонних діб,

Трудом і творчістю, людським гарячим потом,

Він пахне так, як пахнуть меду соти…

Завдання тематичного періоду – знайомство з шляхом хліба на наш стіл, розширення знань про професії, люди яких вирощують і печуть хліб, виховання поваги до хліба.

Форми реалізації:

  • Читання і обговорення творів про хліб.

  • Екскурсії на хлібзавод, млин.

  • Зустрічі з людьми, які вирощують і печуть хліб.

  • Години спілкування "Владика-хліб священним є для українців", "Хліб у нашому домі", Щоб хліб, як сонце, сяяв на столі", "Старший від усіх - хліб".

  • Родинні свята "Образу хліба вклонімося", "Хліб – усьому голова", "Цілую руки, що зростили хліб".

  • Пошукова робота "Як хліб на стіл прийшов".

  • Складання власних віршів, казок, оповідань про хліб.

  • Виставки дитячих малюнків "Хліб на моєму столі".

  • Виставка хлібо-булочних виробів.

  • Конкурс на кращу господиню "Печу, печу хлібчик…"

Очікувані результати: Сформування в учнів знань про хліб, професій, причетних до хліба. Вміння дітей бережно ставитися до хліба, поділитися в разі потреби ним.

Мудрості навчаюсь я

Перед людиною до розуму три шляхи: шлях розмірковування – це найбільш благородний; шлях наслідування – найбільш легкий; шлях особистого досвіду – найбільш важкий

Конфуцій

Завдання тематичного періоду – створення комфортних умов для розвитку та саморозвитку інтелектуальних здібностей дитини, формування активної життєвої позиції, можливість знайти своє призначення, виховання почуття успіху, віри в себе, колективізму.

Форми реалізації:

  • Робота з різноманітними енциклопедіями для молодших школярів.

  • Створення в класі бібліотечки інтелектуала.

  • Вивчення українських народних прислів’їв, приказок, загадок, казок.

  • Години спілкування "Мудрість життя - винахідливість", "Мозок – це розум, розум – це життя", "Прислів'я – душі народної скарбниця".

  • Інтелектуальні ігри "Поле чудес", "Розумники та розумниці", "Зоряна година", "Найрозумніший", "Брейн - ринг".

  • КВК "Загадка – до мудрості кладка", "Народ скаже як зав'яже".

  • Розв'язування кросвордів, цікавих задач, шарад.

  • Гра "50 запитань про українську державу".

  • Вікторина за народними казками.

Очікувані результати: Розвиток здібностей кожної дитини. Сформованість творчої особистості, яка постійно прагне до знань, вивчення та пізнання нового. Виховання колективізму, доброзичливості, взаємодопомоги.

Закони, за якими я живу

Стався до людей так, як би ти бажав, щоб ставились до тебе

Золоте правило моральності

Поведінка – це дзеркало, в якому кожен

показує своє обличчя

В. Гете

Завдання тематичного періоду - навчитися поводити себе скрізь і завжди висококультурно, бути мобільним у спілкуванні, розвинути здатність захищати себе і свої цінності, навчитися надавати підтримку, піклуватися про інших, поділяти їхні турботи.

Форми реалізації:

  • Вивчення правил поведінки в громадських місцях, на вулиці,

в транспорті, в гостях.

  • Години спілкування "Культура виховання", "Чи вихована я людина?", "Дитина і духовність", "Учись робити добро, воно дорожче від золота", "З словами ввічливості знайся, будь чемним і не зазнавайся".

  • Анкетування "Що б я хотів дізнатися про справжню культурну людину?"

  • Дослідження "Що мені бракує поводитися культурно?"

  • Виступ психолога "Поспішай творити добро".

  • Рольові ігри "Я збираюся в гості", "Повага і турбота", "Я – серед людей".

  • Родинні свята "Доброта – це краса людської душі","Умій творити добро", "Сонце без миру не світить".

  • Батьківські посиденьки "Виховання чуйності, доброти і милосердя".

  • Розігрування моральних ситуацій.

  • Складання власних віршів, казок, оповідань на дану тематику.

  • Подорож до Країни Доброти і Ввічливості.

Очікувані результати: Засвоєння учнями морально-етичних норм поведінки: честі, гідності, почуття обов’язку, відповідальності, розуміння іншої людини і поваги до неї, людяності.

Праця – ключ до щастя

Ніщо не облагороджує людину більше, ніж праця. Без праці не може людина дотриматися свого людського достоїнства

Л. Толстой

Радість праці своєрідна. Її можна порівняти хіба що з почуттям, які переживає людина, піднімаючись на вершину високої гори

В. Сухомлинський

Завдання тематичного періоду – ознайомлення учнів з різним професіями; вироблення переконання , що про людину судять по її праці; підготовка до свідомого вибору професії; виховання почуття причетності до майбутнього своєї країни, працелюбності.

Форми реалізації:

  • Читання і обговорення творів про різні професії.

  • Зустріч з батьками "Парад професій".

  • Морально-етичні бесіди про різноманітні професії, про працю і лінощі.

  • Години спілкування "Праця красить людину", "Праця і лінощі: що краще?", "Я – майбутній робітник, вчений, лікар…".

  • Свято "Людина народжується, щоб лишити по собі слід вічний".

  • Екскурсії на виробництва нашого міста.

  • Подорож "На роботу до тата і мами".

  • Виставка дитячих виробів "Що я вже вмію робити".

  • Класні посиденьки "Народна мудрість про працю і лінощі".

  • Трудові десанти "Щоб мій клас сяяв чистотою", "Прибери шкільне подвір'я та сад".

Очікувані результати: Осмислення себе як частинки держави. Сформованість знань про професії рідної країни. Досягнення успіхів у праці.

Великі українці

Творіння людини – вище напруження усіх духовних сил. Це і життєва мудрість, і майстерність, і мистецтво

В. Сухомлинський

Завдання тематичного періоду – ознайомлення школярів з досягненнями великих українців у галузях історії та мистецтва: літератури, живопису, скульптури, кіно тощо; виховання гордості за досягнення відомих людей України у світовому мистецтві та історії.

Форми реалізації:

  • Ознайомлення учнів з біографічними даними відомих синів та дочок України.

  • Читання та обговорення творів Т. Шевченка, Лесі Українки,

В. Сухомлинського, Н.Забіли, П. Воронька, В. Нестайка.

  • Бібліографічні уроки про відомих українських письменників та поетів, огляд книжкових виставок.

  • Уявні подорожі-знайомства з творчістю К. Білокур, М. Приймаченко, Б. Дегтярьова.

  • Екскурсії до музеїв Великого Кобзаря в Каневі і Києві, Лесі Українки – в Києві.

  • Відвідання персональних виставок відомих українських художників в міській галереї.

  • Конкурси читців улюблених творів відомих українських поетів.

  • Години спілкування "Поезія Шевченка – то музика народної душі", "Життя і творчість Н. Забіли ( П. Воронька, В. Нестайка…)", "Леся – славна дочка України".

  • Дослідницько-пошукова робота "Видатні українці".

  • Родинні свята "Великий Кобзар", "Видатні письменники України", "Золоті зерна українського живопису", "Б. Дегтярьов – відомий поет, художник Ржищева".

Очікувані результати: Осмислення багатющої духовної спадщини України. Знання учнями великих українців та їх ролі в житті країни. Виховання патріотизму, гордості за свій талановитий народ.

1 клас



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4

Схожі:

Програма виховної роботи з учнями класів iconПрограма виховної роботи з учнями 8-9-х класів
...
Програма виховної роботи з учнями класів iconПрограма виховної роботи з учнями 5-9-х класів
Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про молодіжні та дитячі громадські організації»,...
Програма виховної роботи з учнями класів iconПрограма виховної роботи з учнями 5-9 класів Галина Котул Пояснювальна записка
Шлях до успіху для багатьох починається саме у школі. Школа – це перший суспільний (соціальний) досвід людини. Кожен день діти йдуть...
Програма виховної роботи з учнями класів iconПрограма національного виховання учнівської молоді
Млинівської райдержадміністрації, В. Сорочук, методист з виховної роботи відділу освіти Гощанської райдержадміністрації, Н. Тарасюк,...
Програма виховної роботи з учнями класів iconПрограма факультативного курсу для 10-11 класів філологічного, суспільно-гуманітарного та художньо-естетичного профілів
Укладач: Володимир Терехов, заступник директора з навчально-виховної роботи Державного ліцею м. Білої Церкви, учитель-методист
Програма виховної роботи з учнями класів iconНазва закладу
Тому, користуючись Програмою аналізу виховної роботи у класі, об’єктивно оцінюєте реальні результати виховної роботи за минулий рік...
Програма виховної роботи з учнями класів iconПрограма виховної роботи «Сім я патріота»

Програма виховної роботи з учнями класів iconПрограма з учнями 5-9 класів «Від \"я\" до \"Я\"»
Сучасна школа, що перебуває в умовах загрозливої моральної деградації суспільства, потребує оновлених підходів до реалізації мети...
Програма виховної роботи з учнями класів iconКласний керівник — організатор виховної роботи в класі
Усю цю роботу він проводить як офіційна, службова особа. Він несе відповідальність перед керівництвом школи та органами народної...
Програма виховної роботи з учнями класів iconНавчальний посібник з курсу „ методика соціально виховної роботи полтава 2009 (075. 8)
Методика соціально-виховної роботи: Навч посібник для студ вищ навч закладів / Авт упоряд. К. В. Педь. – Полтава.: Пдпу, 2009. –...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка