Програма вступних випробувань для вступників на спеціальність 024 «Хореографія» окр «Спеціаліст» Київ 2016 пояснювальна записка



Скачати 405,79 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації08.05.2017
Розмір405,79 Kb.
ТипПрограма
  1   2   3

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ


ЗАТВЕРДЖЕНО

Вченою радою факультету хореографічного мистецтва протокол №9 від 29.02.2016

Декан ___________Цвєткова Л.Ю.


ПРОГРАМА ВСТУПНИХ ВИПРОБУВАНЬ
для вступників на спеціальність

024 «Хореографія»

ОКР «Спеціаліст»

Київ 2016



ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Прийом на навчання для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю 024 «Хореографія» здійснюється на основі ступеня бакалавра за напрямом 6.020202 «Хореографія» (спеціалізації «Народна хореографія», «Бальна хореографія», «Класична хореографія», «Сучасна хореографія») за результатами фахових вступних випробувань.

Фахові вступні випробування проводяться у формі тестування, що спрямоване на виявлення рівня теоретичних знань з професійно-орієнтовних дисциплін, необхідних для виконання виробничих функцій.

1.Спеціалізація «Народно-сценічна хореографія»


    1. Джерела та шляхи розвитку народного

хореографічного мистецтва

Загальні питання походження і розвитку народного хореографічного мистецтва. Вплив географічних, історичних та соціальних умов на розвиток народного хореографічного мистецтва.

Народні танці як складова народних обрядів і свят.

Залежність танцю від трудової діяльності людини.

Ритм, музика і танець. Організуюче значення ритму в роботі та в танці.

Виникнення нових форм народного танцю. Утвердження народного танцю на професійній сцені.


    1. Засновники методики викладання

народно-сценічного танцю

Основи характерного танцю” як перша розробка методики викладання народно-сценічного танцю. Викладачі Ленінградського хореографічного училища О. Бочаров, А. Лопухов, О. Ширяєв, автори книги, відомі фахівці в галузі характерного танцю. Значення книги для розвитку світового хореографічного мистецтва.



1.3. Структура та зміст уроку народно-сценічного танцю

Структура уроку народно-сценічного танцю як три основні складові: вправи біля станка, вправи на середині залу та етюдна робота. Співвідношення між окремими частинами уроку. Чергування вправ за принципом контрасту, послідовного ускладнення рухів.

Методично обґрунтована система викладання навчального матеріалу. Методика вивчення та викладання вправ і рухів.

Рівномірність розподілу фізичного навантаження на суглоби, зв’язки та м’язи.

Ритм і темп проведення уроку, його значення для виконання обсягу навчальних завдань.

1.4.Стильові особливості українських народних танців

та їх районування
Райони України. Залежність стильових особливостей українського народного танцю від географічного положення того чи іншого району, від характеру праці, побутових умов та соціально-економічних і культурних взаємозв'язків із населенням суміжних районів та сусідніми народами. Українська танцювальна музика. Костюм в українському танці.

Танці основних регіонів України, їх стилістичні особливості, які виявляються в багатстві традицій у народному танцювальному мистецтві, в сукупності визначених хореографічних і музичних з’явлень; зокрема, жителі Галичини, Буковини танцюють польку зовсім не так, як степовики Кіровоградщини чи Запоріжжя.

Різноманітність танцювального фольклору Україна. Аматорські і професійні танцювальні колективи - зберігачі фольклорних зразків.

1.5. Жанри і тематичний поділ українських

народних танців

Жанрове і тематичне розмаїття українських народних танців. Хороводи як один з найдавніших видів народного танцювального мистецтва. Поділ хороводів на тематичні групи. Побутові танці як основа української народної хореографії. Класифікація побутових танців. Сюжетні танці, відтворення у них явищ навколишнього життя і природи. Тематичні групи сюжетних танців.



1.6. Дослідники української народно-сценічної

хореографії та їх роль у розвитку

українського народного танцю
Дослідники національного хореографічного мистецтва. Український танець у художній літературі.

Значення науково-дослідних праць з української хореографії для розробки теорії і практики викладання спеціальних дисциплін (роботи В.Верховинця, А.Гуменюка, Р.Герасимчука, К.Василенка, В.Авраменка, П.Вірського, Г.Боримської, Є.Зайцева, І.Антипової з теорії та історії, методики і постановки українських танців).


1.7. Балетмейстер як творець хореографічного твору

Визначення професії балетмейстера, особливості її змісту, характеру, завдань.

Балетмейстер – організатор і творчий керівник колективу.

Естетичне виховання засобами народного хореографічного мистецтва.

Репертуар як основа хореографічного колективу. Принципи формування репертуару.
1.8. Види балетмейстерської діяльності

Балетмейстер-постановник як творець хореографічного твору.

Творче натхнення та пошуки теми й ідеї хореографічної постановки.

Уява та художній задум як основа мистецтва балетмейстера.

Балетмейстер як автор програми, сценарно-композиційного плану, лібрето. Постановочна робота над відтворенням виконавцем партитури танцю, стилю постановки, характеру персонажів, манери виконання рухів, розміщення танцюристів на кону тощо.



Балетмейстер-репетитор: тлумачення ідейного задуму, розкриття теми, художніх образів, філігранне відшліфування образної лексики, опрацювання мізансцен у поєднанні з малюнками, композиційними переходами.

Балетмейстер-педагог: досвід виконавця як необхідна складова педагога; точний, лаконічний особистий показ як шлях до вираження ідеї, розкриття образно-тематичного спрямування твору. Характеристика того чи іншого руху, комбінації та їх методична розкладка.

Каталог: wp-content -> uploads -> 2016
2016 -> Рекомендована література
2016 -> Літературна вікторина Т. Г. Шевченко – великий син України Коли І де народився Т. Г. Шевченко?
2016 -> Тема. Життєвий І творчий шлях французького письменника Альбера Камю; його філософські та естетичні погляди. А. Камю й екзистенціалізм
2016 -> Поетика національного міфу в романній творчості Пола Остера
2016 -> Програма комплексного фахового випробування при вступі на навчання за програмами освітнього ступеня "магістр"
2016 -> Замилування переплітається зі смутком. Ганна Чубач «Зупинюся над рікою» Мета
2016 -> Програма комплексного фахового випробування при вступі на навчання за програмами освітнього ступеня "магістр"
2016 -> Програма комплексного фахового випробування при вступі на навчання за програмами освітньо-кваліфікаційного рівня "спеціаліст"


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3

Схожі:

Програма вступних випробувань для вступників на спеціальність 024 «Хореографія» окр «Спеціаліст» Київ 2016 пояснювальна записка iconПрограма додаткових вступних випробувань для абітурієнтів, що вступають на спеціальність 024 «Хореографія»
У випадку, якщо абітурієнт не склав додаткове вступне випробування, він втрачає право брати участь у конкурсному відборі за цією...
Програма вступних випробувань для вступників на спеціальність 024 «Хореографія» окр «Спеціаліст» Київ 2016 пояснювальна записка iconПрограма вступних фахових випробувань за напрямом підготовки
Програма вступних фахових випробувань за напрямом підготовки 020302 «Історія» для абітурієнтів, які вступають на базі окр «Молодший...
Програма вступних випробувань для вступників на спеціальність 024 «Хореографія» окр «Спеціаліст» Київ 2016 пояснювальна записка iconТема Вступ
Програма фахового вступного випробування за тестовими технологіями з основ хірургії при вступі на навчання до хнму у 015 році на...
Програма вступних випробувань для вступників на спеціальність 024 «Хореографія» окр «Спеціаліст» Київ 2016 пояснювальна записка iconПрограма вступних випробувань з хімії для вступників на навчання за освітньо-професійною програмою
Програма вступного екзамену з хімії на навчання для одержання освітньо-кваліфікаційного рівня магістр зі спеціальності "Хімія". –...
Програма вступних випробувань для вступників на спеціальність 024 «Хореографія» окр «Спеціаліст» Київ 2016 пояснювальна записка iconПрограма вступних випробувань на здобуття освітньо ступеня «Магістр» Галузь знань 02 «Культура І мистецтво»
На дану спеціальність приймаються особи, які мають вищу освіту за освітнім ступенем «Бакалавр» 020204 «Музичне мистецтво», 020104...
Програма вступних випробувань для вступників на спеціальність 024 «Хореографія» окр «Спеціаліст» Київ 2016 пояснювальна записка iconПрограма Фахового вступного випробовування для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста, магістра
Фахові вступні випробовування перевіряють рівень фундаментальної та професійної підготовки вступників на окр «Магістр»/ «Спеціаліст»,...
Програма вступних випробувань для вступників на спеціальність 024 «Хореографія» окр «Спеціаліст» Київ 2016 пояснювальна записка iconПрограма вступних випробувань «дитяча література»
...
Програма вступних випробувань для вступників на спеціальність 024 «Хореографія» окр «Спеціаліст» Київ 2016 пояснювальна записка iconПрограма з української літератури та методики її навчання для вступних випробувань



База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка