Рішення міської ради 26. 08. 2015 №4 Звіт щодо виконання Програми



Сторінка1/3
Дата конвертації30.09.2017
Розмір0,82 Mb.
ТипРішення
  1   2   3

ЗАТВЕРДЖЕНО



Рішення міської ради

26.08.2015 №4

Звіт щодо виконання Програми

економічного і соціального розвитку

м.Запоріжжя за І півріччя 2015 року

м. Запоріжжя

ЗМІСТ

1. Вступ

4

2. Фінансові ресурси

4

2.1. Джерела формування

4

2.2 Фінансування заходів

7

2.3. Фінансовий стан суб’єктів господарювання

8

3. Ринкові перетворення

10

3.1. Реформування відносин власності

10

3.1.1. Приватизація комунальної власності

10

3.1.2. Земельні відносини

11

3.2. Розвиток підприємництва

12

3.2.1. Дозвільна система

13

3.3. Розвиток ринкової інфраструктури

15

4. Механізми регулювання

17

4.1. Управління об'єктами комунальної власності

17

4.2. Інвестиційна діяльність

17

4.3. Розвиток системи державних закупівель

19

4.3.1.Реєстри договорів та оплат

21

4.4. Розвиток державно-приватного партнерства

22

5. Розвиток реального сектору економіки

23

5.1. Промисловість

23

5.2. Транспорт і зв'язок

24

5.3. Містобудування та архітектура

27

5.4. Будівництво

27

5.5. Енергоспоживання та енергозбереження

29

5.6. Виробництво споживчих товарів та послуг

30

6. Зовнішньоекономічна діяльність

31

7. Соціальна сфера

32

7.1. Демографічна ситуація

32

7.2. Ринок праці та зайнятості

32

7.3. Грошові доходи населення та заробітна плата

33

7.4. Соціальне забезпечення

34

7.4.1. Підтримка сім’ї, молоді та дітей

36

7.4.2. Підтримка дітей

37

7.5. Житлово-комунальне господарство

38

7.5.1. Житлове господарство

38

7.5.2. Комунальне господарство

39

8. Гуманітарна сфера

41

8.1. Охорона здоров'я

41

8.2. Освіта

42

8.3. Культура

44

8.4. Фізична культура і спорт

45

8.5. Туристично-рекреаційна галузь

46

9. Природокористування та безпека життєдіяльності людини

47

9.1. Охорона навколишнього природного середовища

47

9.2. Техногенна безпека

48

Додатки до звіту щодо виконання програми економічного і культурного розвитку м.Запоріжжя за І півріччя 2015 року

49

Додаток 1. Основні показники економічного і соціального розвитку м.Запоріжжя за І півріччя 2015 року

50

Додаток 2. Показники розвитку підприємств комунальної власності та господарських товариств, у статутних капіталах яких є комунальна власність м.Запоріжжя за І півріччя 2015 року

52








1. Вступ

Упродовж І півріччя 2015 року основні зусилля міської влади були спрямовані на своєчасне виконання взятих зобов’язань, насамперед соціального характеру, забезпечення ефективного використання бюджетних коштів.

Враховуючи соціально-економічну ситуацію, яка склалася в країні, головним завданням у звітному періоді було збереження рівня життя і забезпечення соціальних потреб населення міста на основі стабільного функціонування економіки.

Основні показники економічного і соціального розвитку м.Запоріжжя за звітний період наведено в додатку 1.


2. Фінансові ресурси

2.1. Джерела формування

Міський бюджет

Доходна частина міського бюджету за І півріччя 2015 року становила 2 018,4 млн.грн., у т.ч. доходи загального фонду - 1 012,9 млн.грн., спеціального - 79,7 млн.грн. та офіційні трансферти - 925,8 млн.грн. У порівнянні з січнем-червнем 2014 року доходи (без урахування трансфертів) збільшилися на 31,3% або на 260,2 млн.грн.



План по доходах загального фонду (без урахування офіційних трансфертів) виконано на 105,8%, що на 30,7% або на 238,0 млн.грн. більше, ніж у відповідному періоді 2014 року. Зростання надходжень відбулося у зв’язку із впровадженням нової моделі фінансового забезпечення місцевих бюджетів.

Податок на доходи фізичних осіб склав 580,2 млн.грн. (57,3% від доходів загального фонду) та на 16,7% або на 83,0 млн.грн більше, ніж у І півріччі 2014 року. Надходження доходів фізичних осіб збільшилися за рахунок заохочувальних, преміальних виплат та підвищення рівня заробітної плати на багатьох підприємствах міста наприкінці минулого року та в поточному році.

Третину від надходжень загального фонду складають місцеві податки та збори (309,7 млн.грн.). У звітному періоду надійшло 222,5 млн.грн. податку на майно (105,7% до плану), в т.ч.:

- податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки - 5,2 млн.грн.;

- плата за землю - 216,5 млн.грн. (103,5% до планового показника);

- транспортний податок - 0,8 млн.грн.

Надходження туристичного збору становили 0,2 млн.грн., 104,4% до плану та на 0,04 млн.грн. (35,5%) більше, ніж в аналогічному періоді 2014 року, що зумовлено збільшенням обсягу наданих послуг з тимчасового проживання (ночівлі) та зростанням кількості податкових агентів - фізичних осіб-підприємців.

У звітному періоді обсяг єдиного податку склав 87,5 млн.грн., що на 5,1 млн.грн. більше планового показника та на 16,7 млн.грн. більше, ніж у січні-червні 2014 року. Це зумовлено збільшенням доходів платників внаслідок підвищення рівня інфляції, яке супроводжується різким зростанням загального рівня цін на товари і послуги.

Крім того, перевиконано планові показники з податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності (на 0,4 млн.грн.), акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (на 1,8 млн.грн.), екологічному податку (на 0,3 млн.грн.), надходженнях від орендної плати за користування майном комунальної власності (на 0,2 млн.грн.), державному миту (на 0,2 млн.грн.), платі за надання інших адміністративних послуг (на 0,1 млн.грн.) та інших джерелах доходів.

Надходження доходів спеціального фонду міського бюджету склали 79,7 млн.грн., план виконано на 107,6%. У порівнянні з минулорічним показником надходження зросли на 22,2 млн.грн. за рахунок збільшення надходжень коштів пайової участі в розвитку інфраструктури міста на 4,5 млн.грн., власних надходжень бюджетних установ - на 15,5 млн.грн., коштів від продажу землі - на 2,1 млн.грн. та від відчуження майна комунальної власності - на 0,6 млн.грн.

Обсяг доходів бюджету розвитку склав 9,3 млн.грн. або 148,4% до плану, з них надходження коштів пайової участі в розвитку інфраструктури населеного пункту - 4,8 млн.грн. (137,5%), кошти від продажу землі - 2,5 млн.грн. (249,6%), кошти від відчуження майна комунальної власності - 1,87 млн.грн. (112,4%) та інші.

За I півріччя 2015 року видатки міського бюджету склали 1840,0 млн.грн., у т.ч. за рахунок субвенцій з державного бюджету соціального характеру - 419,1 млн.грн., освітньої субвенції - 249,3 млн.грн., медичної субвенції - 254,4 млн.грн., до державного бюджету перераховано реверсну дотацію на суму 77,5 млн.грн. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року обсяг видатків збільшився на третину.

Видатки загального фонду міського бюджету склали 1623,4 млн.грн., що на 326,9 млн.грн. (25,2%) більше, ніж у відповідному періоді 2014 року. Видатки спеціального фонду зросли більш ніж у 2 рази та становили 216,6 млн.грн.

По захищених статтях видатків спрямовано 1410,8 млн.грн. (98,5% до планових показників з урахування міжбюджетних трансфертів), що на 212,5 млн.грн. (на 17,7%) більше, ніж в аналогічному періоді 2014 року. Так, видатки на заробітну плату з нарахуваннями склали 757,6 млн.грн., медикаменти - 33,6 млн.грн., продукти харчування - 47,9 млн.грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв - 163,5 млн.грн., трансферти населенню - 408,2 млн.грн.

Упродовж звітного періоду забезпечено своєчасну виплату заробітної плати працівникам бюджетної сфери міста та сплачено за спожиті бюджетними установами комунальні послуги та енергоносії.



Фонд оплати праці

За І півріччя 2015 року фонд оплати праці штатних працівників по м.Запоріжжю становив 5609,798 млн.грн., що на 11,6% більше, ніж у відповідному періоді 2014 року. У звітному періоді спостерігається збільшення темпу зростання фонду оплати праці, торік він становив 104,0%.


Прибуток та збитки підприємств міста

Фінансовий результат підприємств по м.Запоріжжю (без урахування результатів діяльності банків та бюджетних установ) до оподаткування за І квартал 2015 року був негативним та становив 11708,18 млн.грн. збитку , що в 1,8 рази більше, ніж за аналогічний період 2014 року (6395,58 млн.грн.).

Прибутковими підприємствами, частка яких у загальній кількості становила 52,1%, отримано 3683,03 млн.грн. прибутку. Основна його частина (95,5%) сформована в промисловості. У порівнянні з аналогічним періодом 2014 року кількість прибуткових підприємств збільшилася з 51,2% до 52,1%, при цьому прибутки на цих підприємствах збільшилися майже в 4,0 рази.

У звітному періоді 47,9% підприємств отримали 15391,2 млн.грн. збитку, що вдвічі більше, ніж у січні-березні 2014 року. Найбільші обсяги збитків були отримані в промисловості (89,1%) та торгівлі (9,2%).


2.2. Фінансування заходів

Упродовж звітного періоду здійснювалося фінансування заходів, запланованих Програмою.

На утримання і розвиток установ соціально-культурної сфери міста спрямовано 1009,5 млн.грн., (98,7% до планових показників за відповідний період), у т.ч.: освіти - 578,4 млн.грн., охорони здоров’я - 350,2 млн.грн., культури і мистецтва - 53,0 млн.грн., фізичної культури і спорту - 16,1 млн.грн., територіальних центрів соціального обслуговування - 10,6 млн.грн., центру соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді - 1,1 млн.грн.

Видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення склали 416,4 млн.грн. (у т.ч. за рахунок субвенцій з державного бюджету - 394,1 млн.грн.), що на 39,0 млн.грн. або на 10,3% більше, ніж у відповідному періоді минулого року.

Кошти субвенцій у сумі 394,4 млн.грн. спрямовані на:

- допомогу сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасову державну допомогу дітям та допомогу по догляду за інвалідами І або ІІ групи внаслідок психічного розладу - 284,1 млн.грн.;

- надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, твердого та рідкого побутового палива, інших передбачених законодавством пільг - 64,6 млн.грн.;

- утримання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім‘ях - 0,8 млн.грн.;

- субсидії населенню на покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг і придбання твердого та рідкого побутового палива - 45,4 млн.грн.

На компенсацію пільгового перевезення окремих категорій громадян автомобільним, водним та міським електротранспортом витрачено 25,2 млн.грн., у т.ч. за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету - 24,2 млн.грн. З бюджету міста надано фінансову підтримку комунальним підприємствам транспортної галузі в сумі 26,4 млн.грн.

На забезпечення функціонування житлово-комунального та дорожнього господарства міста спрямовано 177,5 млн.грн., виконання плану складає 35,6%, з яких на заходи з благоустрою міста - 25,3 млн.грн., капітальний ремонт житлового фонду - 74,9 млн.грн., фінансову підтримку комунальних підприємств - 31,3 млн.грн.

За звітний період на проведення робіт, пов`язаних із будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням доріг спрямовано 42,9 млн.грн., або 32,9% річних планових показників, з яких капітальні видатки - 10,2 млн. грн.

Видатки на будівництво та реконструкцію об`єктів склали 25,4 млн.грн. що становить 30,1% до плану, та втричі більше, ніж в аналогічному періоді минулого року.

На звітну дату кредиторська заборгованість міського бюджету порівняно з початком року зменшилася на 13,2% та склала 23,6 млн.грн., у т.ч. за загальним фондом 21,9 млн.грн. (з яких за рахунок субвенцій з державного бюджету - 20,1 млн.грн.), спеціальним - 1,7 млн.грн.

У звітному періоді погашено кредиторську заборгованість, яка виникла на початок 2015 року.

2.3. Фінансовий стан суб’єктів господарювання

За І півріччя 2015 року доходи 34 комунальних підприємств становили 1181,0 млн.грн., що на 64,4 млн.грн. (5,8%) більше від запланованого (1116,6 млн.грн.). Збільшення доходів відбулося, головним чином, за рахунок концерну “Міські теплові мережі” (на 61,9 млн.грн.) - у зв’язку з незапланованим підвищенням тарифів для бюджетних установ та інших споживачів (крім населення).



За звітний період результатом фінансово-господарської діяльності 20 комунальних підприємств (58,8% від загальної кількості) є прибуток у розмірі 16,4 млн.грн. Проте, 14 підприємств (41,2% від загальної кількості) отримали збитки в сумі 58,0 млн.грн. Найбільші збитки отримали:

- Концерн «Міські теплові мережі» (28,6 млн.грн.) - у зв'язку зі зростанням собівартості реалізованих послуг (здорожчанням газу, матеріалів, зростанням витрат на заробітну плату внаслідок інфляції), списанням необоротних активів;

- КП «Водоканал» (22,1 млн.грн.) - у зв'язку зі зменшенням обсягів реалізації послуг водопостачання та водовідведення та збільшенням витрат на електроенергію, опалення, пов’язаних зі зростанням їх вартості; заробітну плату внаслідок індексації; нарахуванням зобов’язань з ПДВ на суму втрат товарної води понад встановлені норми; списанням безнадійної дебіторської заборгованості.

- КП «Експлуатаційне управління автомобільних шляхів» (2,1 млн.грн.) - за рахунок зменшення обсягів виконаних робіт (на 22,0%), збільшення витрат на заробітну плату внаслідок індексації та витрат на утримання тимчасово вільних виробничих приміщень;

- КРБП «Зеленбуд» (1,2 млн.грн.) - за рахунок зменшення обсягів виконаних робіт відповідно до міських цільових програм (на 27,7%) та на замовлення інших організацій (на 80,5%), незапланованих витрат зі збирання та вивезення опалого листя та збільшенням витрат на заробітну плату внаслідок індексації;

- КП ЕЗО «Запоріжміськсвітло» (1,2 млн.грн.) - у зв'язку зі зменшенням обсягів виконаних робіт відповідно до міських цільових програм (на 24,5%) та на замовлення інших організацій (на 55,2%), понесенням витрат на утриманням аварійно-диспетчерської служби;



- МКП «Основаніє» (1,1 млн.грн.) - у зв’язку з тим, що діючі тарифи на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій не в повному обсязі (на 84,0%) відшкодовують фактичні витрати підприємства.

Станом на 01.07.2015 до бюджету міста комунальними підприємствами перераховано 8,8 млн.грн. податку на прибуток та 1,7 млн.грн. - частки прибутку. У І півріччі 2015 року до бюджету міста надійшло 59,2 тис.грн. дивідендів, нарахованих на акції ПрАТ «Територіальне міжгалузеве об’єднання «Запоріжжя», в статутному капіталі якого є частка майна Запорізької міської ради.

Нарахована частка прибутку комунальними підприємствами в звітному періоді складала 2690,3 тис.грн., що на 589,8 тис.грн. (28,1%) більше від запланованого (2100,5 тис.грн.). Зростання відбулося в зв`язку із збільшенням чистого прибутку комунальних підприємств за рахунок збільшення кількості рейсів, підвищення курсу валют (КП «Міжнародний аеропорт Запоріжжя»); збільшення загрузки автостоянок (КП «Паркування»); реалізації основних засобів (КП «ВРЕЖО №7); проведення додаткових футбольних матчів, збільшення вартості оренди (КП «Центральний стадіон»); збільшення відсотку надходжень від оренди до підприємства від 30% до 100% (КП «Побутовик»); зменшення витрат (ЗКАТП-082801 «Комунсантрансекологія», КП «Центр управління інформаційними технологіями», КП «ЦПК та В «Дубовий гай»).

Фінансові показники комунальних підприємств м.Запоріжжя за І півріччя 2015 року наведено в додатку 2.

Упродовж І півріччя 2015 року комунальним підприємствам, за рахунок коштів бюджету міста, надавалася фінансова допомога відповідно до бюджетних програм на суму 57774,4 тис.грн. для придбання матеріалів, виплати заробітної плати тощо, а саме:



№ з/п

Назва підприємства

Сума, тис.грн.

1

КП «Титан»

379,6

2

КП «Експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів»

2906,6

3

КРБП «Зеленбуд»

571,6

4

КП ЕЗО «Запоріжміськсвітло»

340,5

5

МКП «Основаніє»

27200,0

6

КП «Управління капітального будівництва»

6,1

7

ЗКП МЕ «Запоріжелектротранс»

24970,0

8

КП «Міжнародний аеропорт Запоріжжя»

1400,0

У І півріччі 2015 року комунальними підприємствами міста надавалася поворотна та безповоротна фінансова допомога, а також передано товарно-матеріальних цінностей іншим комунальним підприємствам, установам, громадським організаціям, благодійним фондам міста та інших регіонів України на загальну суму 13280,5 тис.грн.



Станом на 30.06.2015 з метою забезпечення безперебійної роботи користувалися кредитними коштами наступні комунальні підприємства:

- концерн «Міські теплові мережі» - 33064,9 тис.грн. та КП «Примула» - 600,0 тис.грн. (кредит);

- КП «Водоканал» - 5000,0 тис.грн. та МКП «Основаніє» - 1000,0 тис.грн. (овердрафтовий кредит).
3. Ринкові перетворення

3.1. Реформування відносин власності

3.1.1. Приватизація комунальної власності

Упродовж І півріччя 2015 року від приватизації комунального майна до міського бюджету перераховано 1,42 млн.грн., від списання комунального майна, яке перебувало в господарському віданні комунальних підприємств надійшло 451,9 тис.грн.

У звітному періоді підготовлено та надано покупцям 7 проектів договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації для їх нотаріального посвідчення та державної реєстрації. Крім того, укладено 3 договори купівлі-продажу об'єкта права комунальної власності. Покупцями об'єктів приватизації стали 1 фізична та 2 юридичні особи. Приватизовані об’єкти розташовані в Жовтневому, Комунарському та Ленінському районах.

Передано за актами прийому-передачі 3 об'єкти приватизації після повної сплати їх вартості.

Здійснюється постійний контроль за виконанням умов договорів купівлі-продажу. У І півріччі 2015 року проведено 100 перевірок виконання власниками об’єктів умов договорів купівлі-продажу, до міського бюджету перераховано 9,4 тис.грн. штрафних санкцій за порушення покупцями комунального майна умов приватизації.

З метою забезпечення прозорості процесу приватизації, повідомлення та інформації щодо відчуження комунального майна публікуються в засобах масової інформації.


Каталог: test -> data -> file


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3

Схожі:

Рішення міської ради 26. 08. 2015 №4 Звіт щодо виконання Програми iconЗвіт начальника управління культури І туризму Ніжинської міської ради Примаченка В. С. /І квартал 2015 року
Управління отримало 4 вхідних документи та підготувало 128 вихідних, підготовлено та прийнято рішення сесії Ніжинської міської ради,...
Рішення міської ради 26. 08. 2015 №4 Звіт щодо виконання Програми iconЛ. М. Кречко з в І т про роботу полтавської міської централізованої бібліотечної системи за 2015
Робота бібліотек цбс в 2015 році відбувалася в рамках виконання плану заходів щодо розвитку бібліотечної справи в області на 2011-2015...
Рішення міської ради 26. 08. 2015 №4 Звіт щодо виконання Програми iconРішення щодо виділення коштів на відшкодування вартості пільгового проїзду автомобільним транспортом загального користування у міжобласному І міжміському внутрішньо обласному сполученні учасникам ато у повному обсязі
Про хід виконання районної програми на 2015-2017 роки щодо соціальної підтримки, адаптації військовослужбовців, учасників антитерористичної...
Рішення міської ради 26. 08. 2015 №4 Звіт щодо виконання Програми iconЗвіт про виконання Плану дій виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки
Запровадження програмно-цільового методу у бюджетному процесі (пцм) в місті Києві, як учасника державного експерименту по запровадженню...
Рішення міської ради 26. 08. 2015 №4 Звіт щодо виконання Програми iconПояснювальна записка до рішення міської ради Про внесення змін до рішення міської ради
Кп «Спектр» для придбання ранцевих оприскувачів з акумуляторами, хлорного вапна, дров, шин, захисних костюмів, палива та інших необхідних...
Рішення міської ради 26. 08. 2015 №4 Звіт щодо виконання Програми iconЗвіт про виконання делегованих повноважень відділу освіти Новороздільської міської ради за 2017 р. Додаток 1

Рішення міської ради 26. 08. 2015 №4 Звіт щодо виконання Програми iconДвадцять сьома сесія Знам`янської міської ради сьомого скликання рішенн я від 17 лютого 2017 року №718
Розглянувши інформацію секретаря міської ради Н. Клименко про стан виконання рішень міської ради станом на 01. 01. 2017 року, аналізуючи...
Рішення міської ради 26. 08. 2015 №4 Звіт щодо виконання Програми iconРішення травня 2016 року Про звіт голови районної державної адміністрації про виконання Програми економічного і соціального розвитку Котелевського району, районного бюджету
Колоса В. П. про виконання Програми економічного І соціального розвитку Котелевського району, районного бюджету та делегованих районною...
Рішення міської ради 26. 08. 2015 №4 Звіт щодо виконання Програми iconРішення міської ради від 07 квітня 2011р. №215 "Про День міста Сарни", виконком міської ради виріши в: Утворити організаційний комітет з підготовки та відзначення 131-ї річниці міста Сарни у складі, згідно додатку
Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", відповідно до рішення міської ради від 07 квітня 2011р. №215 "Про День міста...
Рішення міської ради 26. 08. 2015 №4 Звіт щодо виконання Програми iconІнформація про хід виконання «Міської комплексної програми розвитку культури та туризму за 2017-2019 роки»
Забезпечувати виконання Конституції України щодо розвитку культури, законів України, що діють у сфері культури І мистецтва


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка