Рішення травня 2016 року Про звіт голови районної державної адміністрації про виконання Програми економічного і соціального розвитку Котелевського району, районного бюджету



Скачати 430,98 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації19.07.2017
Розмір430,98 Kb.
ТипРішення
  1   2   3


ПРОЕКТ
Котелевська РАЙОННА рада

Полтавської області
сьоме скликання

восьма сесія
рішення

травня 2016 року

Про звіт голови районної державної адміністрації

про виконання Програми економічного і соціального

розвитку Котелевського району, районного бюджету

та делегованих районною радою повноважень

Заслухавши звіт голови районної державної адміністрації Колоса В.П. про виконання Програми економічного і соціального розвитку Котелевського району, районного бюджету та делегованих районною радою повноважень відповідно до статей 43, 72 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада
ВИРІШИЛА:
Звіт голови районної державної адміністрації Колоса В.П. про виконання Програми економічного і соціального розвитку Котелевського району, районного бюджету та делегованих районною радою повноважень взяти до відома (додається).

Голова районної ради В. ТИМОШЕНКО



Звіт

голови районної державної адміністрації Колоса В.П. про виконання

Програми економічного і соціального розвитку Котелевського району, районного бюджету та делегованих районною радою повноважень

у 2015 році
Відповідно до статей 29,34 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, районна державна адміністрація здійснює повноваження, делеговані їй районною радою відповідно до Конституції України в обсягах і межах, передбачених статтею 44 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”. При цьому, делегування радами повноважень місцевим державним адміністраціям супроводжується передачею фінансових матеріально-технічних та інших ресурсів, необхідних для їх здійснення.

Котелевській райдержадміністрації відповідні повноваження районної ради делеговані рішенням четвертої сесії двадцять третього скликання від 24 листопада 1998 року.

Згідно чинного законодавства голова райдержадміністрації щорічно звітує перед відповідною радою про виконання делегованих радою повноважень, бюджету, програми соціально-економічного та культурного розвитку території.

Передбачене законом делегування повноважень є одним із шляхів зміцнення довіри між органами виконавчої влади і місцевого самоврядування та спрямоване на посилення спільної відповідальності за розвиток території району, кожного села та селища. Саме тому, розуміючи високий рівень відповідальності за ефективність їх реалізації, робота райдержадміністрації на протязі 2015 року спрямовувалась на забезпечення збалансованого соціально- економічного розвитку району, поліпшення соціального захисту населення та вирішення актуальних проблем життєдіяльності району. Крім того, розвиток суспільно-політичних подій, агресія проти України внесли свої корективи у щоденну управлінську діяльність. З метою інформування населення району про роботу районної державної адміністрації розміщуються матеріали в районній газеті «Народна трибуна», діє офіційний сайт районної державної адміністрації, на якому кожен бажаючий може ознайомитись з діяльністю органу.

Свій звіт побудую на конкретних заходах по виконанню кожного делегованого законом повноваження.

1.Підготовка і внесення на розгляд районної ради проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку району, цільових програм з інших питань, проектів рішень, інших матеріалів, забезпечення виконання рішень ради.

Упродовж 2015 року структурними підрозділами райдержадміністрації спільно з територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади підготовлено та подано на розгляд сесії 5 районних програм (Програма соціально-економічного розвитку району на 2016 рік, Комплексна Програма оздоровлення та відпочинку дітей Котелевського району на період до 2019 року, Районна Програма охорони та збереження об’єктів культурної спадщини на 2015-2018 роки, Стратегія активізації економічного і соціального розвитку Котелевщини на 2015-2017 роки, Місцева програма «Територіальна оборона на 2015-2016 роки).

Всього на виконанні, з урахуванням раніше прийнятих, перебувало 47 районних програм, фінансування з районного бюджету проводилось по 14 з них на загальну суму 330,3 тис. грн., зокрема:


п/п


Назва програми

Сума фінансування з районного бюджету, тис.грн.

1.

Програма підтримки та розвитку об’єднаного трудового архіву Котелевського району на 2014-2015 роки (250404)

55,7

2.

Районна програма розвитку фізичної культури та спорту у Котелевському районі на 2013-2016 роки (130112)

62,6

3.

Програма інформатизації Котелевського району на 2013-2015 роки (170901)

22,7

4.

Програма протидії і профілактики правопорушень на 2011-2015 роки (250344)

20,0

5.

Районна програма "Призовна дільниця" на період до 2016 року (091102)

6,6

6.

Програма підтримки соціально вразливих верств населення Котелевського району на 2011-2015 роки "Турбота" (091204), (091209), (090412)

71,7

7.

Районна програма підтримки сімей, дітей та молоді Котелевщини, які опинилися в складних життєвих обставинах на 2013-2015 роки (091102)

1,4

8.

Програма оздоровлення та відпочинку дітей на період до 2019 року (091108)

14,6

9.

Програма розвитку бібліотек,книговидання та книгорозповсюдженя на 2012-2015 роки (110201)

4,3

10.

Програма економічного і соціального розвитку Котелевського району на 2015 роки (250344)

31,0

11.

Програма розвитку місцевого самоврядування у Котелевському районі (250404)

6,4

12.

Програма створення і використання матеріальних резервів на 2012-2016 роки (250404)

19,8

13.

Районна програма розвитку фізичної культури і спорту у Котелевському районі на 2013-2016 роки (130102)

7,5

14

Районна комплексна програма соціального захисту осіб з обмеженими фізичними можливостями на 2013-2016 роки(090412)

6,0




Всього

330,3

Хід виконання районних програм постійно аналізується відповідними структурними підрозділами райдержадміністрації, контролюється та розглядається на засіданнях колегій, нарадах у голови райдержадміністрації, сесіях районної ради.

З метою забезпечення економного та ефективного використання бюджетних коштів, враховуючи обмежені можливості районного бюджету, в районі проводиться робота щодо оптимізації кількості районних програм.



2.Підготовка пропозицій до програм соціально-економічного та культурного розвитку району та загальнодержавних програм економічного, науково-технічного, соціального та культурного розвитку України.

З метою узгодження політики розвитку регіонів з пріоритетними напрямами соціально-економічного розвитку України, структурними підрозділами райдержадміністрації щороку розробляються та подаються до обласної державної адміністрації основні прогнозні показники економічного і соціального розвитку району на наступний рік, аналіз та прогноз надходжень до бюджетів різних рівнів.

Пропозиції райдержадміністрації враховуються при розробленні прогнозних показників соціально-економічного розвитку області.

Щороку з урахуванням пропозицій структурних підрозділів райдержадміністрації, селищної та сільських рад, територіальних органів міністерств та відомств України, суб’єктів господарювання, громадських організацій розробляється Програма економічного та соціального розвитку району.

Програма економічного та соціального розвитку Котелевського району на 2015 рік затверджена рішенням 40 сесії районної ради шостого скликання від 26.12.14.

Крім того, райдержадміністрацією спільно з районною радою, неодноразово піднімалися клопотання перед центральними органами виконавчої влади, народними депутатами з приводу вирішення окремих болючих для нашого району питань:

- про ініціювання внесення змін до Бюджетного кодексу України в частині розподілу усіх надходжень від рентної плати за користування надрами для видобування нафти, природного газу та газового конденсату наступним чином: 90% - до державного бюджету, 10% - до місцевих бюджетів (3% - до обласного бюджету; 5% - до районного; 2% - до сільського, селищного, міського) – направлений лист - клопотання до народних депутатів від Полтавщини Бєлькової О. В., Бублика Ю.В., Жеваго К. В., Іщейкіна К. Є., Капліна С. М., Кулініча О. І., Кутового Т. В., Реки А. О., Шаповалова Ю. А. Пропонувалось дані кошти зараховувати до спеціального фонду місцевих бюджетів для подальшого використання за цільовим призначенням на розвиток соціальної сфери районів, в тому числі, поліпшення інфраструктури (ремонт доріг, покращення якості питної води та ін.), стану природного середовища та ін. Аналогічне звернення було адресоване міністру енергетики та вугільної промисловості України Демчишину В.В. під час його робочої поїздки в район.

- завершення будівництва об’їзної дороги – листи в Службу автомобільних доріг України та народному депутату Бублику Ю.В.

- створення на базі колишнього МРЕВ в смт.Опішня Зіньківського району структурного підрозділу територіального сервісного центру для обслуговування жителів Котелевського та Диканського районів.

На жаль, з відповідей, що надійшли на адресу райдержадміністрації з Міністерства фінансів України, вбачається, що реалізація запропонованих норм щодо зарахування 10% рентної плати за добування вуглеводнів до місцевих бюджетів призведе до несправедливого і упередженого розподілу суспільного багатства між громадянами і територіальними громадами, у зв’язку з нерівномірними територіальними надходженнями рентної плати за користування надрами для видобування нафти природного газу та газового конденсату.

За попередніми підрахунками, на проведення реконструкції об’їзної дороги необхідно 123 млн. грн., що дорівнює річному обсягу фінансування на поточний ремонт і утримання доріг загального користування Полтавської області (8876 км), а тому Укравтодор не може спрямувати такі кошти з державного бюджету на дорогу в смт.Котельві. Проблемним є і відновлення роботи МРЕВ в Опішні.
3. Забезпечення збалансованого економічного і соціального розвитку району, а також ефективного використання природних, трудових і фінансових ресурсів.

Реалізацію делегованих повноважень щодо забезпечення збалансованого економічного і соціального розвитку району, ефективного використання природних, трудових і фінансових ресурсів здійснюють структурні підрозділи райдержадміністрації, виконкоми сільських, селищної рад, територіальні органи міністерств та відомств України.

Заходи Програми економічного та соціального розвитку Котелевського району на 2015 рік спрямовані на забезпечення стабільного функціонування господарського комплексу, соціальної і гуманітарної сфер, покращення добробуту жителів району.

Підводячи підсумки 2015 року, зазначу, що промисловими підприємствами району вироблено та реалізовано промислової продукції на суму 66,5 млн.грн., що на 31,2% більше, ніж у 2014 році. Виробництво та реалізація продукції харчової промисловості збільшилася у 1,8 рази. У той же час машинобудування зменшилася на 20,5%, через скорочення кількості договорів на поставку продукції.

У минулому році виробництво валової продукції сільського господарства по всіх категоріях сільгоспвиробників в цінах 2010 року склало 466,3 млн. грн., що на 53,0 млн. грн. або 13,0 % більше, ніж у 2014 році. В тому числі виробництво продукції рослинництва збільшилося на 13,0 % та складає 302,0 млн. грн., продукції тваринництва збільшилося на 4,2 % та складає 164,3 млн. грн.

Станом на 1 січня 2016 року в районі налічувалося 13,0 тис. голів ВРХ, у тому числі 4,7 тис. голів корів, свиней - 7,8 тис.голів, овець - 1,8 тис.голів та птиці - 26,8 тис. голів. Порівняно з початком року поголів’я ВРХ зросло на 0,4 %. Протягом грудня 2015 року відбулося збільшення поголів’я свиней на 5,2%.

Сільськогосподарські підприємства району приділяють значну увагу збалансованій годівлі поголів’я, що дає відчутні результати. Зросло виробництво молока, порівняно з 2014 роком на 11,0 %. Удій на одну корову в розрахунку на середнє поголів’я склав 7575 кг, що на 546 кілограм більше проти попереднього року. Середньодобові привіси ВРХ збільшилися на 3,9%.

Однак, відмічаєтеся зменшення виробництва м’яса худоби та птиці на 70 тонн (-2,0 %), яєць на 1228 тис. шт. (-23%) відносно аналогічного періоду минулого року. Скоротилося поголів’я корів на 1,5 % та птиці - на 5,7 %.

Станом на 01.01.2016 на підприємствах, в установах та організаціях, що зареєстровані на території району, не допущено виникнення заборгованості по заробітній платі. Середньомісячний розмір заробітної плати в районі становив 2849 грн., що на 524 грн., або на 22,5%, більше, ніж на початок року. Середня пенсія становила 1425,62 грн., що на 4,1 % більше, ніж на початок попереднього року.

Станом на 01.01.2016 в районі здійснювало господарську діяльність 66 малих підприємств, а це на 2 одиниці більше в порівнянні до початку 2015 року. В розрахунку на 10 тисяч наявного населення кількість малих підприємств складає 33 одиниці.

На 01.01.2016 кількість фізичних осіб-підприємців становить 531 особа, у порівнянні до початку року кількість зменшилась на 4,0 %.

Загалом внесок малого і середнього бізнесу району є значним у сфері зайнятості та вагомим в питаннях наповнень бюджетів усіх рівнів.

За даними Котелевського відділення Гадяцької ОДПІ від діяльності суб’єктів малого підприємництва:

- до зведеного бюджету району за 2015 рік надходження становили 5736 тис.грн., що на 73,7 % або на 2433,4 тис.грн. більше, ніж за відповідний період 2014 року.

- до місцевого бюджету району за 2015 рік надходження становили 4384,8 тис.грн., що на 63,6%, або на 1704,2 тис.грн. більше, ніж за відповідний період 2014 року.

З 2013 року при райдержадміністрації працює Центр надання адміністративних послуг, через який надається 34 адміністративні послуги.

За 2015 рік в Центрі надано 5500 адміністративні послуги.

З травня поточного розширюється їх коло за рахунок передачі райдержадміністрації повноважень реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – створено новий структурний підрозділ РДА – сектор державної реєстрації, введені посади 2-х державних реєстраторів.
За 2015 рік до бюджету Пенсійного Фонду з усіх джерел фінансування надійшло 101,4 млн. грн., що на 6,4 млн. грн. або на 106,7 % більше від 2014 року. Від платників району мобілізовано власних коштів у сумі 47,6 млн. грн., в тому числі сума єдиного соціального внеску становить 47,0 млн. грн.

Протягом 2015 року Фонд забезпечив у повному обсязі виплату пенсій і грошової допомоги 6,8 тис. пенсіонерів усіх категорій.

Реалізація державної політики у сфері соціального захисту населення здійснювалася шляхом забезпечення соціальних гарантій, встановлених Конституцією України та відповідними законодавчими актами.

На забезпечення виконання завдань по соціальному захисту населення в 2015 році використано 45972,3 тис.грн., що на 23514,9 тис.грн. або на 51,2% більше, ніж в 2014 році.

До управління праці та соціального захисту населення звернулося за призначенням субсидії:

на ЖКП 4550 сімей, що на 3670 або на 80,7% більше, ніж у попередньому опалювальному сезоні, середній розмір субсидії - 1948.0 грн., нараховано коштів - 25487,5 тис.грн;

на тверде паливо та скраплений газ – звернулося 194 сімей, призначено – 147 сім’ям, середній розмір субсидії – 1264.44 грн., нараховано- 188.8 тис.грн.

Отримувачів державної допомоги в районі 1504 сімей. Нараховано всіх видів допомоги на суму 20450,2 тис. грн. Профінансовано всі виплати відповідно до встановлених термінів. В управлінні на обліку станом на 01.01.2016 року перебуває багатодітних сімей - 167, в них дітей – 414, всі вони користуються пільгами передбаченими чинним законодавством.

Соціальне обслуговування мешканців району здійснюється також територіальним центром надання соціальних послуг, який обслуговує по району 400 одиноких, непрацездатних осіб похилого віку.

У стаціонарному відділенні с. Деревки та філії стаціонарного відділення с. В.Рублівка на повному державному утриманні перебувало в середньому 32 одиноких пенсіонерів. Середньорічна вартість утримання одного підопічного становив 3996.92 грн., вартість харчодня 31.96 грн.

На утримання терцентру у 2015 році з районного бюджету виділено близько 4 млн.грн. та надано субвенцій селищної, сільських рад на утримання стаціонарного відділення – 54.1 тис.грн.
Щодо показників виконання бюджету району.

Обсяг виконання зведеного бюджету району по доходах з урахуванням трансфертів за 2015 рік склав 138930,1 тис.грн., або 108% до плану, в тому числі:

по загальному фонду – надійшло 128569,3 тис.грн. (103,4 відсотки до планових призначень);

по спеціальному фонду – надійшло 10360,8 тис.грн. (243,6 відсотки до планових призначень).

За рік одержано з державного бюджету базову дотацію в сумі 1047,9 тис.грн., стабілізаційну дотацію в сумі 1337,0 тис.грн. та додаткову дотацію в сумі 951,3 тис.грн., як і передбачалося планом на цей період, та субвенцію з Державного бюджету в сумі 77511,1 тис.грн.

Крім цього з обласного, селищного та сільських бюджетів протягом 2015 року надано інших субвенцій районному бюджету на суму 5862,9 тис.грн.

Місцеві бюджети за доходами (без урахування трансфертів) виконано в сумі 51245,2 тис.грн. Порівняно з минулим роком надходження збільшилися на 20860,7 тис.грн. або на 68,7%.

До загального фонду місцевих бюджетів (без урахування трансфертів) надійшло 41384,4 тис.грн., що на 11,9% більше плану та на 60% більше, ніж за 2014 рік.

Збільшилися надходження до загального фонду по усіх сільських та селищній раді. Серед сільських рад найбільший приріст доходів до бюджету Микілківської сільської ради (306%), Більської (88,7%), Деревківської (87%), Козлівщанської (76%), Котелевської селищної ради (42,5%).

Рівень виконання планових показників доходів загального фонду, затверджених місцевими радами за звітний період становить 111,9 % в тому числі:

по районному бюджету –113,7 % (при плані 16168 тис.грн. фактично надійшло 18386,3 тис.грн.). В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження до районного бюджету збільшилися на 6453,3 тис.грн., або 54%.

по сільських та селищному бюджетах – 110,5% (при плані 20814,1 тис.грн. фактично надійшло 22998,1 тис.грн.). Ріст надходжень до минулого року склав 9056,5 тис.грн., або 65%.



Основним джерелом формування власних та закріплених доходів бюджету району в 2015 році є податок з доходів фізичних осіб, на долю якого припадає 35,5% загальної суми зазначених доходів. Надходження цього податку склали 18240,0 тис. грн., що становить 113,2 % від річних показників.

Питома вага плати за землю становить 25,5% від загальної суми надходжень і склала 13084,2 тис. грн., що становить 107,6 % до запланованих з урахуванням змін річних показників. Порівняно з попереднім роком надходження збільшилися на 6542,2 тис.грн. Розширення надходжень загального фонду шляхом передачі єдиного, екологічного податків, а також податку на нерухоме майно зі спеціального фонду за рік склало 1936,9 тис.грн.

    Запровадження акцизного податку з реалізації суб»єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів дало додаткові надходження в бюджети сіл та селища в сумі 2298,0 тис.грн., транспортного податку 50 тис.грн.

Виконання плану по податках і зборах 2015 рік забезпечили всі ради Котелевського району.

Доходи спеціальних фондів місцевих рад за рік склали 9860,8 тис.грн., або 277,5 % від запланованого.

Основними джерелами формування спеціального фонду бюджету району є власні надходження бюджетних установ – надійшло 8494,9 тис.грн., грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища -12,5 тис.грн., кошти від відчуження майна – 131,6 тис.грн.; кошти від продажу землі- 36,1 тис.грн., цільові фонди -1188,4 тис.грн.

Видатки загального фонду бюджету району за 2015 рік освоєні в сумі 119606,2 тис.грн., або на 98,0 % до планових асигнувань з урахуванням змін.

На утримання соціально-культурної сфери спрямовано 82,4 % коштів місцевих бюджетів району – 98588,9 тис.грн.

На утримання установ освіти – 33877,5тис.грн., охорону здоров'я -12994,3 тис.грн., установи соціального захисту –4194,3 тис.грн., культуру-4774,5 тис.грн., фізичну культуру і спорт -321,4 тис.грн. На соціальні витрати спрямовано - 42426,9 тис.грн.

Заробітна плата працівникам бюджетних установ району за 2015 рік виплачена в повному обсязі.
4. Підготовка і подання до відповідних органів виконавчої влади фінансових показників і пропозицій до проекту Державного бюджету України.

Відповідно до Бюджетного кодексу України, районна державна адміністрація щороку подає проект бюджету району з відповідними обґрунтуваннями та розрахунками департаменту фінансів Полтавської облдержадміністрації для проведення розрахунків обсягів міжбюджетних трансфертів та інших показників місцевих бюджетів.

Фінансовим управлінням райдержадміністрації забезпечується своєчасне формування проекту місцевого бюджету на наступний бюджетний період, складання проекту рішення районної ради про районний бюджет.

Протягом 2015 року систематично подавались проблемні питання, що виникали у процесі виконання місцевих бюджетів Департаменту фінансів облдержадміністрації.

Для виконання власних і делегованих органами місцевого самоврядування повноважень, на підставі бюджетних запитів, органами самоврядування та районними управліннями і відділами райдержадміністрації (з розрахунками до них) розроблено та надіслано Департаменту фінансів облдержадміністрації зведений бюджетний запит щодо утримання зазначених підрозділів для включення показників до проекту Державного бюджету України на 2016 рік.




Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3

Схожі:

Рішення травня 2016 року Про звіт голови районної державної адміністрації про виконання Програми економічного і соціального розвитку Котелевського району, районного бюджету iconРішення №2016 року сесія 7 скликання
Про затвердження Договору №2 про передачу коштів з районного бюджету на здійснення видатків обласного бюджету
Рішення травня 2016 року Про звіт голови районної державної адміністрації про виконання Програми економічного і соціального розвитку Котелевського району, районного бюджету iconРозпорядження голови районної державної адміністрації 01. 12. 2015 р №411 Про затвердження районного плану заходів щодо участі у проведенні
Про затвердження плану заходів з проведення у 2015 році Всеукраїнського тижня права”, розпорядження голови обласної державної адміністрації...
Рішення травня 2016 року Про звіт голови районної державної адміністрації про виконання Програми економічного і соціального розвитку Котелевського району, районного бюджету iconПро затвердження районної Програми соціального захисту громадян, яким виповнилося 100 І більше років, на 2013-2016 роки
На підставі статті 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"; за ініціативи Валківської районної державної адміністрації...
Рішення травня 2016 року Про звіт голови районної державної адміністрації про виконання Програми економічного і соціального розвитку Котелевського району, районного бюджету iconЗакону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
«Про делегування повноважень Баришівської районної ради Баришівській районній державній адміністрації на 2014 рік», заслухавши та...
Рішення травня 2016 року Про звіт голови районної державної адміністрації про виконання Програми економічного і соціального розвитку Котелевського району, районного бюджету iconПоложення про Почесну грамоту районної державної адміністрації та районної ради, Почесну грамоту районної державної адміністрації та Подяку голови райдержадміністрації. В. о голови районної державної адміністрації В. В. Бондаренко

Рішення травня 2016 року Про звіт голови районної державної адміністрації про виконання Програми економічного і соціального розвитку Котелевського району, районного бюджету iconРішення від 015 року № м. Новий Буг сесія скликання Про хід виконання районної Програми розвитку сільського, зеленого туризму в Новобузькому
Новобузькому районі на 2011-2016 роки, враховуючи рекомендацію постійної комісії районної ради з питань охорони здоров я, освіти,...
Рішення травня 2016 року Про звіт голови районної державної адміністрації про виконання Програми економічного і соціального розвитку Котелевського району, районного бюджету iconЗвіт про діяльність структурних підрозділів соціально-гуманітарної сфери виконавчого комітету Ніжинської міської ради за 1 півріччя 2016 року Звіт про роботу
...
Рішення травня 2016 року Про звіт голови районної державної адміністрації про виконання Програми економічного і соціального розвитку Котелевського району, районного бюджету iconПро затвердження розпоряджень міського голови №№01 27 за 2016 рік. Доповідає: Левченко О. М. міський голова
Про підсумки виконання Програми розвитку фізичної культури І спорту на 2012-2016 роки за 2015 рік
Рішення травня 2016 року Про звіт голови районної державної адміністрації про виконання Програми економічного і соціального розвитку Котелевського району, районного бюджету iconРозпорядження голови районної державної адміністрації 01. 02. 2017 р №61 Про надання статусу дитини-сироти
Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування” та відповідно...
Рішення травня 2016 року Про звіт голови районної державної адміністрації про виконання Програми економічного і соціального розвитку Котелевського району, районного бюджету iconРішення №1305 від 22 вересня 2010 року Про затвердження Регіональної програми будівництва (придбання) доступного житла
Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", враховуючи висновки постійних комісій з питань планування території, містобудування,...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка