Розпорядження Кабінету Міністрів України від 04. 02. 2013 року №74-р «Про затвердження заходів з підготовки та проведення у 2013 році в Україні Року дитячої творчості»



Сторінка1/5
Дата конвертації11.01.2018
Розмір0,89 Mb.
ТипРозпорядження
  1   2   3   4   5

Методичні рекомендації

щодо підготовки та проведення Першого уроку в

навчальних закладах області в

2013/2014 навчальному році
Тюпа А. І., методист лабораторії

виховної роботи та захисту прав дитини

МОІППО
Новий 2013/2014 навчальний рік у загальноосвітніх навчальних

закладах України розпочнеться з урочистостей, присвячених Дню знань.

На виконання Указу Президента України від 28.12.2012 року № 756-

2012 «Про проведення у 2013 році в Україні Року дитячої творчості»,

розпорядження Кабінету Міністрів України від 04.02.2013 року № 74-р «Про

затвердження заходів з підготовки та проведення у 2013 році в Україні Року

дитячої творчості», відповідно до плану заходів Миколаївської обласної

державної адміністрації щодо проведення Року Дитячої творчості, наказу

департаменту освіти, науки та молоді облдержадміністрації від 16.07.2013 р

№ 87 «Про структуру та організований початок 2013/2014 навчального року»

рекомендуємо Перший урок у загальноосвітніх навчальних закладах області

присвятити Року дитячої творчості в Україні.

Учитель може змоделювати назву Першого уроку самостійно. Орієнтовно

темами Першого уроку можуть бути: Діти твої, Миколаївщино.

Дитяча країна творчості.

Творча дитина – сьогодення країни.

Наш пошук і творчість тобі, Україно!

Працювати з молоддю – творити майбутнє.

Творчі сьогодні в ім’я завтрашнього дня.

Я – Миколаївщини гордість і надія.

Дитинства світ чудовий, неповторний тощо.

Перший урок у початковій школі може бути проведено як традиційно,

так і з використанням інноваційних технологій.

Зміст уроку повинен відповідати дидактичним принципам науковості й

доступності. Враховуючи вікові та індивідуальні особливості дітей молод-

шого шкільного віку, форми проведення заняття та організації діяльності

учнів учитель може обирати на свій розсуд.

Важливо добирати матеріал, що сприятиме формуванню здатності

дитини усвідомлювати приналежність до української держави, шанувати

історію і мову свого народу, поважати батьків, знати культуру свого краю,

дотримуватись моральних й етичних норм спілкування.

Для першокласників перший урок у новому навчальному році – це

перший урок в їхньому житті. Рекомендуємо надати перевагу ігровим

формам роботи, діалогічному способу спілкування, виконанню практичних

дій. У першому класі можна провести цей урок спільно з батьками як яскраве

й цікаве Свято народження класу. Тому особливо важливо, щоб він справив

на дітей сильне враження, запам’ятався як хвилююча, яскрава, неординарна

подія. Перед ними відкриваються двері країни знань, нових досягнень,

цікавих справ та власних талантів!

У процесі організації роботи з першокласниками Учителеві необхідно

так організувати роботу, щоб першокласники відчули свою значимість, те,

що в школі на них чекає багато несподіваних відкриттів, захоплюючих

зустрічей, цікавих вражень.

Для проведення першого уроку бажано залучити учнів старших класів,

батьків, заздалегідь підготувати майбутніх першокласників. Цікавою

знахідкою уроку може стати подорож рідним краєм, Україною.

Увагу першокласників слід з акцентувати на тому, що школа – це

велика і дружна родина.

Використання наочності на першому уроці в початковій школі є

обов’язковим. Такими матеріалами можуть стати репродукції краєвидів

Миколаївщини, портрети відомих діячів історії, політики, культури,

фотокартки самих дітей, їхніх родин.

Звертаємо увагу вчителів, що запропоновані рекомендації не повинні

використовуватись механічно. Вони мають слугувати відправною точкою

подальшої творчої роботи з учнями початкової школи.

Жодна дитина не повинна залишитися поза увагою, адже враження, яке

отримають учні від першого уроку, будуть визначними в їх подальшому

ставленні до школи.

При виборі форми проведення Уроку в основній школі вчителеві

доцільно враховувати психологічні особливості підліткового віку, що

характеризується бажанням бути визнаним, позиціонуванням себе як

самодостатню особистість. Варто заздалегідь врахувати, через які творчі

продукти можуть презентувати себе діти на уроці (грі на музичному

інструменті, виставок виробів із дерева, прочитання творчих робіт,

виготовлення прикрас, художні знахідки, ліпки тощо).

Серед форм роботи, що розвивають креативність учнів основної

школи, створюють творчі атмосферу на уроці є:

- діалог із митцем;

- презентація творчого задуму, самопрезентація власних робіт;

- виставка «Золоті ручки»;

- ораторські вправи на обрану тему;

- проекти «Кроки до творчості», «Відомі художники, які живуть

поруч», «Письменники із рідного міста»;

- Арт буки «Світе, дізнайся про мене».

На Перший урок можна запросити відомих (і маловідомих!) у місті й

області художників, письменників, майстринь, представників Будинків

творчості, театрів.

«Дайте дитині виявити свою дуже і дуже елементарну творчість – і

вона в неї буде все більше і більше розвиватися; дайте їй матеріал,

розвивайте уявлення дитини – і її творчі сили будуть «зміцнюватися», –

переконана Софія Русова, а ми доповнимо:

Не засуши надію юну,

В якій розквітне ледь росток.

І не порви тоненьку струнку,

До мрії крихітний місток.

Бо лиш від віри світло сяє,

Плекає творчість і політ,

Ти уяви, як трепетно тримаєш

Долоньок сяйво, що засяє на весь світ.

На уроці в основній школі можна започаткувати проектну діяльність

під гаслом «Кожна дитина Миколаївщини талановита!», оголосити

проведення акцій, творчих конкурсів пісень, творів, віршів, театральних

композицій тощо.

Урок для учнів старшої школи доцільно розпочати про видатні

особистості Миколаївщини. Також слід зосередити увагу учнів на понятті

“талант”, «творчість», «обдарованість». Завдання вчителя – максимально

використати потенціал знань учнів, їхніх творчих здібностей та обдарувань.

Педагог повинен звернути увагу на культуру спілкування, стимулювати

розвиток гуманних якостей учнів. Вони повинні чітко засвоїти, що кожен має

право висловити свою думку і бути почутим.

На уроці слід використовувати різноманітні методи навчання та форми

організації роботи, які добираються самостійно, з урахуванням вікових та

індивідуальних особливостей учнів.

Форма проведення першого уроку, методи, засоби та прийоми роботи

мають відповідати віковим особливостям учнів (година спілкування, зустріч,

конкурсно-ігрова програма, вікторина, турнір знавців, колективна творча

справа, свято-презентація, усний журнал, конкурс-інсценізація, диспут,

брейн-ринг, презентація, круглий стіл, прес-конференція, відкрита кафедра,

творчий портрет, тематичний діалог, інтелектуальна гра тощо).

Необхідно, щоб матеріал першого уроку був акцентований на

розвиткові загальнолюдських духовно-моральних цінностей особистості.

З метою підвищення емоційного сприйняття в процесі проведення

першого уроку рекомендуємо використовувати музичні твори, відеоролики,

мультимедійні презентації, фрагменти документальних фільмів, які

висвітлюють минуле та сьогодення Миколаївської області, рідного краю.

Учителю варто звернути увагу на додаткове святкове оформлення

класної кімнати, залучити до роботи учнів, батьків. Народознавчий напрямок

оформлення уроку, виставка-презентація творчих робіт учнів та їх досягнень

(дипломи, грамоти, кубки, доробки, малюнки, тощо), фото-звіти про участь

дітей в творчих конкурсах, портрети видатних творчих особистостей

Миколаївщини, сприятимуть створенню, пізнавальної, творчої атмосфери

уроку.


На нашу думку, в ході підготовки та проведення першого уроку

доцільною буде активна участь батьків. Перше вересня – це свято, яке

стосується не тільки школярів, а й дорослих членів кожної родини.

Рекомендуємо після проведення святкової лінійки та Першого уроку

організувати святкові заходи за участю батьків. У невеликій сільський школі

вересневий день може стати таким же великим святом, як і випускний вечір,

коли збирається разом вся сільська громада. У міських школах також можуть

бути проведені спільні заходи: конкурсні програми, виїзди на природу,

культпоходи у дитячий парк на атракціони, відвідування театральної вистави

тощо. Головне, щоб у цей день батьки й діти були об’єднані спільними

справами, приємними турботами, емоціями.

Слід зазначити, що зміст рекомендацій розрахований на те, щоб

використання їх не обмежилося Першим уроком, а знайшло своє

продовження в подальшій діяльності педагогів.

Для підготовки першого уроку у 2013/2014 навчальному році

пропонуємо вашій увазі орієнтовні матеріали для проведення Першого

уроку, які розміщені на сайті Миколаївського обласного інституту

післядипломної педагогічної освіти (moippo@moippo.mk.ua).

Сподіваємось, що запропоновані уроки допоможуть вам при розробці

власних конспектів.

Бажаємо успіхів у новому навчальному році!


ОРІЄНТОВНІ МАТЕРІАЛИ

ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ПЕРШОГО УРОКУ У

ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОБЛАСТІ У

2013/2014 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
ПОЧАТКОВА ШКОЛА

Засядько А. В., вчитель

початкових класів

Сухоєланецької ЗОШ І – ІІІ ступенів

Новоодеської районної ради



Тема: Життя яскраве… Ти його творець! (Урок-екскурсія у місто Юних

Майстрів)



Мета: розвивати творчі здібності дітей, інтерес до навчальної діяльності;

виявляти і підтримувати талановитих та обдарованих дітей;

створювати умови для їх творчого, інтелектуального, духовного та

фізичного розвитку;

стимулювати пізнавальні інтереси, творчість учнів готувати до

самостійного життя;

виховувати почуття прекрасного, любов до рідного краю,

доброзичливість.



Обладнання: Малюнки «Світ очима дітей», фотовиставка «Літо – 2013»,

слайди «Барви України», книжки-саморобки, виставка творчих робіт учнів

«Світ талантів – цвіт нації», медалі «Диво-дитина», репродукції картин

Катерини Білокур, портрети видатних українців, магнітофон.



ДЕВІЗ УРОКУ: Зумій і ти чогось навчитися,

Щоб творчо у житті трудитися!



Хід уроку

1. Емоційне налаштування на урок

Учитель. От і знову дзвоник лунає, мелодійно і срібно звучить.

Він до класу дітей закликає, щоб успішно вас знову вчить.

Підросли ви усі і зміцніли, і цікаво очі горять.

Вам бажаю здоров’я і сили, щоб багато нового пізнать!

Сьогодні двері всіх шкіл України відкриті для дітей. Вас, мої дорогі,

чекає захоплююча подорож у Країну Знань. Тепер ви третьокласники.

Попереду – труднощі й перемоги, невдачі й успіхи. І я точно знаю, що ви все

зможете,адже …(учні пригадують девіз класу)

У нас немає ти, у нас немає я, ми єдиний клас, ми одна сім’я!

ГРА «КОМПЛІМЕНТ»

Підніміть руки ті, хто гадає, що він усе знає…(Я знала, що ви розумники)

Посміхніться ті,хто вважає, що він щасливий…(Бачу, як сяють ваші оченята)

Поплескайте в долоні ті, хто має бантики…(Які ж ви гарні, дівчатка)

Тупніть ніжкою ті, хто добре відпочив улітку…(Які ви засмаглі, змужнілі)

Встаньте ті, хто сьогодні поспішав до школи, бо дуже скучив за

однокласниками…(Ви справжні друзі)

ГРА «ПЕРЕДАЙ ПО КОЛУ УСМІШКУ»

Візьміться за руки. Погляньте один одному у вічі, посміхніться,передайте

частинку свого гарного настрою іншому. Від ваших посмішок стало

затишніше і світліше у класі.

Якщо у вас гарний настрій, візьміть квітки і прикріпіть на дошку, а якщо

поганий – то хмаринки.



2. Мотивація навчальної діяльності

ВПРАВА «ОЧІКУВАННЯ»

- Що очікуєте від уроку?

- Як гадаєте, для чого на дошці ви виставили свої квітки, хмаринки?

- Чи досить їх, щоб створити картину?

- Доповнимо її?

-А що для цього треба зробити?

- Так, працювати, але не просто працювати, а працювати творчо.

- Що означає «працювати творчо»?

- Намалюйте сонечко. Ось погляньте, у всіх воно різне. У когось – це просто

коло з прямими промінцями, а у когось – промінці хвилясті, або схожі на

пелюстки соняшника. А моє сонечко закрило від задоволення очі і щиро

посміхається, бо ви повернулись у рідний клас!

- Хто попрацював творчо?

-А тепер складіть речення із словом «осінь».

(Прийшла осінь. До нас у село прилетіла на жовтому літаку осінь.)

- Яке речення вам подобається більше? Чому?

- Так, бо хтось підійшов до справи творчо! Можна звести стіни, дах, і дім

готовий. А можна вікна оздобити, двері, дах зробити незвичної форми й

пофарбувати його веселково.(Показую на дошці аплікації) Яка краса!

- Кожна людина може творити, треба тільки цього дуже хотіти. Ось ви

прокинулись вранці і вирішили зробити мамі бутерброд. Вова взяв шматочок

хліба, поклав зверху ковбаски, сиру та й поніс його мамі. А Оленка не просто

поклала ковбаску, вирізала її у формі сердечка, з сиру зробила очі й

посмішку,а збоку ще поклала петрушку. Подивилась мама на дітей і сказала:

- Які ж ви у мене молодці! А ти , Оленко, справжня господиня!

- Ви згодні ? Чому?

- Скажіть, а до чого це я все веду?(Відповіді учнів)

- Так, я закликаю вас підходити до будь-якої справи творчо. Не поспішай,

поміркуй, а потім роби! Сьогодні у вас буде можливість показати, які ви

творчі й працьовиті!

- Сьогодні, я вам пропоную екскурсію у місто Юних Майстрів. Якими ви

хочете бачити себе під час екскурсії?

(Ерудованими, кмітливими, скромними, красивими,уважними, розумними,

старанними,ініціативними, яскравими!)

- Отже, вирушаймо!



3. Екскурсія до міста юних майстрів

- Щоб потрапити до міста Юних Майстрів, необхідно налаштуватися на

роботу, тож будьте уважні, відповідайте швидко й точно! (Демонструю

слайди «Барви України»)

Вправа «МОЗКОВИЙ ШТУРМ»

*Ми живемо на …..

*Столиця України - …..

*Наш прапор - …..

*Наше село називається …..

* 1вересня …..

*Указом Президента України 2013 рік оголошено…..(РОКОМ ДИТЯЧОЇ

ТВОРЧОСТІ)

-У місті Юних Майстрів творча атмосфера. Хто туди потрапляє, той і сам

намагається творити щось незвичне, прекрасне. І всі в цьому місті

дотримуються таких ПРАВИЛ:

*Будьте дослідниками!

*Робіть відкриття!

*Висувайте якомога більше ідей!

*Дайте працю уяві, фантазії, творчості!

*Прагніть до усього прекрасного!

- Коли йдеться про схильність до творчості,ми згадуємо про письменників,

поетів, художників, музикантів, особистостей, які в чомусь себе виявили.

Завітаємо в МУЗЕЙ УМІЛЬЦІВ

ВПРАВА «НЕЗАКІНЧЕНЕ РЕЧЕННЯ»

- Автор картини «Богданівські яблука» - ….(Катерина Білокур)

- Автор опери «Коза-дереза» - …..(Микола Лисенко)

- Автор вірша «Вишеньки-черешеньки» - …..(Леся Українка)

- Автор ось цих вишиванок - …..(Шевчук Галина Михайлівна, бабуся нашої

Насті)

- Хто змайстрував ці речі ( стілець, годівничка, скринька)?......(Шаповалов



Анатолій Миколайович, тато нашого Микити)

- Але схильність до творчості цим не обмежується. Творчість властива

кожному з нас. Будь-яку справу можна робити творчо. Жити творчим життям

– означає бути в безперервному пошуку.

ПОЕТИЧНА СТУДІЯ (ХВИЛИНКА ФАНТАЗІЇ)

*До тебе приїхав ровесник з-за кордону. Що розповіси йому про свою країну,

село, школу?

*Уяви себе кореспондентом газети «Промінь». Що б ти написав про

відпочинок у пришкільному таборі «Бригантина»?

*Склади букет із найважливіших для тебе слів.

*Зателефонуй Міністру освіти і науки і повідом, що б ти хотів вивчати у

школі?


*Якби ти був президентом, що б зробив для рідного села?

*Склади вірш за поданим початком:

Влітку я відпочивав, ……засмагав,……збирав,……малював.

*Станьте авторами вірша-поради:

У житті не байдикуй, а багато ти… ( працюй ).

Розумом ти не хвались, а знаннями …(поділись).

Вкрасти – значить нагрішити. Люди, так не можна …(жити).

Хліб й до хліба зароби і не матимеш…(біди).

Усім, хто просить – допомагай і носа вгору не …(задирай).

Якщо будеш ти читати, то багато будеш…(знати).

Отже, друже, не вагайся, в школі добре ти …(навчайся).

А коли вже підростеш, країні користь…(принесеш).

ПАРК ДИТЯЧОЇ ПОСМІШКИ

Конкурс скоро мовників

СУМ: В ямі не спиться вусатому сому, сому вусатому сумно самому.

ЗЛІСТЬ: Бурі бобри брід перебрели.

РАДІСТЬ: От Кіндрат, так Кіндрат! Зуб зламав об шоколад!

Гумористична хвилинка (веселий випадок на літніх канікулах)

АКТОРСЬКА МАЙСТЕРНЯ

Декламування улюбленого вірша.

Робота в парах (діалог «Зустріч у школі після літніх канікул)

Групова робота (інсценізація казки на вибір учнів)

Прочитати прислів’я «Хочеш їсти калачі – не сиди на печі» (швидко,

повчально, поважно, байдуже,сердито, войовниче).

ГАЛЯВИНА МРІЙ «На пеньок сідай і розповідай»

*Місце, де я почуваю себе щасливим.

*Моє хобі (реклама)

ДИТЯЧИЙ МАЙДАНЧИК ( Фізкультхвилинка під музичний супровід).

ВИСТАВКА ПОРОБОК ТА ТВОРЧИХ РОБІТ УЧНІВ

«СВІТ ТАЛАНТІВ – ЦВІТ НАЦІЇ»



(Дитячі малюнки, книжки-саморобки, вироби з тіста, сувеніри, овочеві

натюрморти, фотоальбоми «Літо – 2013», поробки з природного

матеріалу). Захист робіт.

МІНІ – КОНЦЕРТ «РОМАШКА» (пісенний)



Зриваючи пелюстку ромашки, учні співають українську народну пісню, пісню

про школу, пісню про Україну, пісню про маму, сучасну пісню та улюблену

пісню.

ФЕСТИВАЛЬ ТАНЦЮ «ЗОЛОТЕ КОЛО»



Звучить музика, танцюють всі, хто стоїть у колі, передаючи віночок з рук у

руки.

ІГРОТЕКА «ВЕСЕЛКА ДРУЖБИ»



Вправа «Ланцюжок слів»

Школярики-школярі, такі творчі, хоч малі.

І на кожну пору в нас словниковий є запас.

(Осінь: дощ, перелітні птахи, урожай, жовте листя і т. д.)



Вправа «сенкан»

Осінь.


Золота, плаксива,сумна.

Підкралася, роздягає, плаче.

Осінь завітала в Сухий Єланець.

Пора року.

ГРА «ЗРОБІТЬ ВІДКРИТТЯ»

Групова робота (Що на що схоже?) Хвоя схожа на щітку, голку.

Урок схожий на ….(концерт, телепередачу, казку)

М’яч схожий на …(глобус, кулю, колобок)

ГРА «ВИНАХІДНИКИ» Вийти за межі звичайного застосування пластикової

пляшки і вигадати щось незвичне ( ваза, годівничка, пенал).

ТОРБИНКА ЗАГАДОК

Відгадати, що за предмет у скриньці, ставлячи різноманітні запитання про

нього.

- Який предмет на смак, колір? Якої форми? Яке має призначення?



Не можна ставити прямих запитань типу «Це пенал?»

(У скриньці лежить книга)

4.ПІДСУМОК. РЕФЛЕКСІЯ

– Добігла до кінця наша фантастична екскурсія до міста Юних Майстрів.

Скільки цікавого, нового, красивого ви принесли у це місто.(Оцінювання)

Тому сьогодні ви заслужили медалі «ДИВО – ДИТИНА» (Вручення)

– Яким був наш урок?

– До чого він спонукав? (Працювати творчо)

– Якщо вам було цікаво – візьміть у руки сонечко і виставте на малюнку.

Якщо вам було весело – то візьміть метелики, хай кружляють над квітами.

Якщо ви почули щось нове – візьміть дерева, хай зростають. А якщо вам було

важко – хай поллється дощик з хмарки, напоїть землю, виростуть дерева,

достигнуть фрукти, ви їх скуштуєте, наберетесь сил, і вам стане легше!

Погляньте, який гарний вийшов пейзаж! Це тому, що ви творчо працювали.

Сьогодні Україні потрібні працьовиті руки, розумні голови, дбайливі

господарі, високодуховні громадяни, які сповнені бажанням зробити

багатими і щасливими себе, своїх рідних, а отже, і свою державу.

Ви, діти, здатні творити дива. Які прекрасні роботи, малюнки, альбоми ви

принесли на виставку! Тож хай у вас не згасне вогник творчості!

Я вам бажаю натхнення творити! І щоб енергії вам не згасити!

Життя яскраве… І ми в нім творці! А ви сьогодні усі молодці.

Тельман Г. О., класний керівник

Казанківська ЗОШ І – ІІІ ступенів № 2

Казанківської районної ради

Мета: розкрити індивідуальність кожної дитини; виховувати особистість, яка

вміє підбирати відповідні засоби реалізації задуму, виявляти творчу уяву,

естетичну чутливість, емоційно-ціннісне ставлення до навколишнього.

Обладнання: Плакати з прислів’ями: «Щастя і труд поряд живуть», «Діло

майстра величає», репродукції картин К. Білокур; малюнки людей певних

професій, малюнки дітей, нагороди дітей, альбоми для малювання, олівці,

клей.


ХІД ЗАНЯТТЯ

1. Організаційний момент

Учитель:

Я вам рада, любі діти,

І вітаю щиро вас.

І запрошую ласкаво

На заняття у наш клас.

2. Мотивація навчальної діяльності

- Я розповім вам про талановиту художницю Катерину Білокур.

Дівчина самотужки опанувала таємниці техніки живопису. До художнього

відтворення краси навколишнього світу дісталася навмання. Милувалася

природою і вчилася поєднувати кольори та їх відтінки, передавати на полотні

світлотіньові переходи. Найбільше захоплювали Катерину квіти.

Дивовижною силою своєї фантазії народна майстриня зуміла передати на

полотні незвичайну красу, розмаїття квітів рідної землі. Компонентом

натюрмортів К. Білокур також є квіти. Художниця прагне викликати у

глядача замилування щедрими дарунками рідної землі, плодами людської

праці.

Ось деякі картини К. Білокур.



- Що, на вашу думку, допомогло Катерині стати художницею?

(Відповіді дітей.)

- А ще її наполегливість, бажання малювати, самостійно осягати

таємниці живопису.



3. Повідомлення теми заняття

Дорогі учні! Сьогодні ми поговоримо про творчість. 2013 рік

Президент України В. Ф. Янукович оголосив Роком дитячої творчості.

Дитяча творчість – це щось спонтанне, неповторне, безпосереднє, і

разом з тим природне і дивовижне.

- Який вплив має творчість на людину? Заповніть «сонечко».



Слова для довідок: моральний, пізнавальний, естетичний, поганий,

духовний, емоційний, практичний, шкідливий, позитивний.

У нашому класі майже всі діти займаються творчістю: це вишивання,

ліплення, аплікація, складання віршів, казок, танці та музика. А такі учні як

Андрущенко Олена, Махнюк Андрій, Радченко Олександр, Чернецька

Єлизавета займаються живописом. Всі вони відвідують гурток малювання та

дизайну, мають особисті нагороди.

Ці учні підготували вам завдання за своїм захопленням.

1.Відгадай загадки:

- Всяк школяр його шанує, бо він пише і малює.

- Хто ж цей славний молодець? Здогадались? (Олівець)

Вплив


творчості

- Назви «оранжевий» колір по-різному. (Жовтогарячий,

помаранчевий)

- Назви «голубий» колір іншим словом. (Блакитний)

- Тільки дощик прошумів над лужком, над лісом,

- Хтось у небі рушничок вишитий повісив. (Райдуга)

- Як можна назвати райдугу інакше? (Веселка)

2. Зверніть увагу на таблицю «Запам’ятай кольори райдуги»

Приказка Назва кольору Символіка кольорів

Чудова


жабка

жалібно


заквакала:

«Бажає


смачного

француз?»

Червоний Колір життя, дня та любові

Жовтогарячий Символізую полум’я, владу, сонце, радість

Жовтий Символ місяця, зірок; колір світла і пшениці

Зелений Колір весни, пробудження природи, надії

Блакитний Символ неба, здоров’я, вірності

Синій Означає спокій,серйозність довіру

Фіолетовий Сповнений життя;символізує дружбу,

творчість



3. Гра «Я тебе запам’тав».

Правила: обирається пара учнів. Уважно подивившись один на одного,

вони стають спинами і розповідають про сусіда те, що запам’ятали:

якого кольору волосся, очі, сукня ( або спідниця із блузкою), сорочка,

брюки, піджак, кофта, взуття тощо.

Перемагає той, хто все пригадає точно і правильно.



Вчитель: Сплетемо віночок український сьогодні

З мальв, чорнобривців, калини,

З барвінку та жита, із м’яти, нагідок,

З жоржин, чебрецю та вербени.

На дошці – зображення сонечка зі стрічками. На кожній із них – літери,

що складають слова – назви квітів.

а, н, г,і, к, и, д – нагідки;

р, б, а, в, і, о, н, к – барвінок;

а,ш, р, м, о, к, а – ромашка;

а, ь, л, м, а,в – мальва.

– Уявіть що кожен із вас – художник. Намалюйте ці квіти. Виріжте їх та

зробіть аплікацію віночка для нашого сонечка.



Учень: Якщо людина добре серце має,

Вона іде у світ добро творить,

В її очах любов і ласка сяє,

Така людина сонечком горить.



Вчитель: – Тож будьте сонечками, які приносять тепло і добро своєю

творчою діяльністю, бо саме дитяча творчість допомагає побачити і

розпізнати, а згодом розвинути талант!
Рідкоборода Л. В., заступник директора

з навчально-виховної роботи

Миколаївської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 29

Миколаївської міської ради


Каталог: Files -> downloads
downloads -> «Це склад книжок» так скептик говорив, «Це храм душі» естет йому відмовив, Тут джерело всіх радощів земних, І їх дарують нам без цінним словом…»
downloads -> Для вчителів зарубіжної літератури
downloads -> Методичні рекомендації щодо викладання світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році // Зарубіжна літератури в школах України. 2013. №7-8
downloads -> Талант людини це божий дар
downloads -> Василь Стус постать,що єднає
downloads -> Антон павлович чехов
downloads -> Остап Вишня. Трагічна доля українського гумориста. Моя автобіографія
downloads -> Урок 1 т ема. Вступ. Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5

Схожі:

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 04. 02. 2013 року №74-р «Про затвердження заходів з підготовки та проведення у 2013 році в Україні Року дитячої творчості» iconНаказ № Про проведення обласної науково- пошукової експедиції «Стежками прадідів хліборобів Вінниччини»
України №1/9-169 від 11. 03. 2013 р., Плану заходів з підготовки та проведення у 2013 році в Україні Року дитячої творчості, затверджених...
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 04. 02. 2013 року №74-р «Про затвердження заходів з підготовки та проведення у 2013 році в Україні Року дитячої творчості» iconПро затвердження плану заходів з реалізації Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 021 року : розпорядження Кабінету Міністрів України від вересня 2013 р. №686-р / Україна. Кабінет Міністрів // Орієнтир
Деякі питання набору для навчання іноземців та осіб без громадянства : постанова Кабінету Міністрів України від 11 вересня 2013 р....
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 04. 02. 2013 року №74-р «Про затвердження заходів з підготовки та проведення у 2013 році в Україні Року дитячої творчості» iconРозпорядження 2013 м. Дунаївці № /2013-р
Кабінету Міністрів України від 17. 07. 2009 №737 «Про заходи щодо упорядкування адміністративних послуг» та від 20. 02. 2013 року...
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 04. 02. 2013 року №74-р «Про затвердження заходів з підготовки та проведення у 2013 році в Україні Року дитячої творчості» iconРозпорядження Кабінету Міністрів України №1726-р від 27. 08. 2010 року «Про підвищення рівня працевлаштування випускників вищих навчальних закладів». Розробники : Слівінська Наталія Миколаївна
Рекомендації розроблені відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України №1726-р від 27. 08. 2010 року «Про підвищення рівня...
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 04. 02. 2013 року №74-р «Про затвердження заходів з підготовки та проведення у 2013 році в Україні Року дитячої творчості» iconРозпорядження Кабінету Міністрів України №1726-р від 27. 08. 2010 року «Про підвищення рівня працевлаштування випускників вищих навчальних закладів»
Рекомендації розроблені відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України №1726-р від 27. 08. 2010 року «Про підвищення рівня...
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 04. 02. 2013 року №74-р «Про затвердження заходів з підготовки та проведення у 2013 році в Україні Року дитячої творчості» iconПоложення розглянуто та ухвалено
Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2015 р. №656, «Про Положення «Про порядок присудження наукових ступенів», затвердженого...
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 04. 02. 2013 року №74-р «Про затвердження заходів з підготовки та проведення у 2013 році в Україні Року дитячої творчості» iconРозпорядження 04 березня 2013 року №119 Про проведення щорічного конкурсу „ Кращий державний службовець Городоцької райдержадміністрації
Нацдержслужби від 15. 02. 12р. №29 „Про затвердження методичних рекомендацій щодо проведення Всеукраїнського конкурсу „Кращий державний...
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 04. 02. 2013 року №74-р «Про затвердження заходів з підготовки та проведення у 2013 році в Україні Року дитячої творчості» iconРозпорядження Кабінету Міністрів України: від 30. 11. 2016 №898-р "Про затвердження плану заходів щодо національно-патріотичного виховання молоді на 2017 рік"; від 23.
Про заходи щодо поліпшення національно-патріотичного виховання дітей та молоді"; від 13. 10. 2015 №580/2015 "
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 04. 02. 2013 року №74-р «Про затвердження заходів з підготовки та проведення у 2013 році в Україні Року дитячої творчості» iconРозпорядження голови районної державної адміністрації 01. 12. 2015 р №411 Про затвердження районного плану заходів щодо участі у проведенні
Про затвердження плану заходів з проведення у 2015 році Всеукраїнського тижня права”, розпорядження голови обласної державної адміністрації...
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 04. 02. 2013 року №74-р «Про затвердження заходів з підготовки та проведення у 2013 році в Україні Року дитячої творчості» iconПовідомлення про проведення публічного громадського обговорення проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від листопада 2008 р. №976 І від листопада 2010 р
Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від листопада 2008 р. №976 І від листопада 2010...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка