Синтетичність кіномистецтва. Роль музики в кінофільмах. Перегляд уривків з музичних кінострічок



Скачати 170.48 Kb.
Дата конвертації16.03.2018
Розмір170.48 Kb.

Мистецтво, 9 клас

Урок 19

Тема: Синтетичність кіномистецтва. Роль музики в кінофільмах. Перегляд уривків з музичних кінострічок.

Мета: Ознайомити учнів з роллю музики в кінофільмах. Розвивати навики аналізу ролі музики в кінофільмі. Виховувати цікавість до музичних кінострічок.

Тип уроку: комбінований, інтегрований, урок введення в тему.

Обладнання: проектор, мультимедійна дошка, комп’ютер, презентація до уроку

Хід уроку

  1. Організаційний момент. Мотивація до навчання

  2. Актуалізація опорних знань учнів

  3. Синтетичність кіномистецтва.

Однією з головних видових ознак кіномистецтва є єдність просторово-часового відображення дійсності в її русі, в усій багатоманітності відношень та зв'язків. Кінематограф як вид мистецтва відрізняється від інших своєю синтетичністю. У ньому синтезовані естетичні якості літератури, театру, образотворчого мистецтва, фотографії, музики, досягнень в сфері оптики, механіки, хімії, фізіології. Популярність кінематографа полягає у властивій тільки йому сукупності та багатоманітності виразних засобів. Кіно, зародившись на рубежі ХГХ-XX століть, виникло під впливом потреби суспільства осмислити свою історію, життя та діяльність розвивалось у руслі культури XX століття, тому його стилі та напрямки відповідають основним стилям мистецтва XX століття.

Кіномистецтво історично поділяється на такі види:



  • художній (ігровий) кінематограф, який реалізує засобами виконавчої творчості задум кінодраматичного твору, чи адаптованого твору поезії чи прози;

  • документальний, який є особливим видом образної публіцистики;

  • мультиплікація чи анімація, що оживляють графічні та лялькові персонажі;

  • науково-популярний кінематограф, який використовує засоби всіх трьох жанрів для популяризації знань.

Кіномистецтво багатогранне за жанрами, але для сучасного кіно характерна тенденція до їх взаємопроникнення, що реалізуються в основному засобами новаторських заходів.

Важливо зазначити, що розвиток аудіовізуальних технологій сприяв появі глобальних засобів масової комунікації, які поступово перетворилися в потужні фактори впливу на культурно-естетичну сферу життя людства. Сучасна людина формується під впливом цих технологій. Сучасне телебачення - найвпливовіший сектор мас-медійних структур.



Так, в 1970-1980 роках телебачення демонструвало широку палітру суспільних інтересів, із врахуванням ідеологічних вимог того часу. При цьому належна увага приділялась питанням морально-етичного, естетичного виховання. Аналіз сучасного телебачення свідчить про ціннісну зміну орієнтирів. Наприклад, реклама формує виключно споживацькі схильності, програми вістей спекулюють на гарячих темах політичних скандалів, різноманітних катастроф. Постійні розважальні шоу свідчать про те, що головною функцією телебачення стає розважальна функція. Але всі ці тенденції є характерними для сучасної соціальної реальності. Сучасні кінофільми виховують "сучасну" людину, яка повинна орієнтуватися в плинному світі та вміти вистроїти власний життєвий сценарій.

  1. Роль музики в кінофільмах

 Кіномузика одна із компонентів кінотвору, одна з його важливих засобів вираження. Музика грає одне з найважливіших ролей в кінематографі. Ця тема особливо актуальна в наші дні, за доби розвитку кіно України й телебачення. Музика - різновид мистецтва, яка втілює ідейно-емоційний вміст у звукових художніх образах, вона може створити настрій, необхідний перегляду того чи іншого фільму. Хтось думає її невід'ємною частиною кіно, деякі навпаки, лише «хорошою приправою». Так чи інакше без неї важко уявити будь-який фільм. Різні звукові ефекти широко використовується режисерами, сама мелодія може допомогти глядачеві зрозуміти автора, творця твори.

Німе кіно
«Німе кіно» — загальноприйняте позначення кінематографу у перші десятиріччя його власної історії, коли фільми виходили на екрани без одночасно записаного звуку. Саме відсутність доступної технічної можливості запису і синхронного відтворення звуку виявився найбільш важливим засобом , що визначив художню специфіку кінофільмів у період; решта обмежень (наприклад, відсутність кольору) виявилися набагато менш принципові. Специфічною особливістю німих фільмів є використання титрів ( інтертитрів ) — текстових вставок, яка давала пояснення з сюжету, відтворювали репліки персонажів і навіть коментували те, що для аудиторії, але безумовно і музика грала не останню роль. Саме він без звукових реплік акторів підказувала глядачеві розвитку подій або ж посилювала враження, яке хотів зробити режисер. Спочатку, в німому кінематографі, музика мала суто прикладне значення: піаніст супроводжував своєї грою демонстрацію кінофільму (для музикантів-ілюстраторів випускалися спеціальні альбоми). Проте вже цей період робилися спроби створювати оригінальну музику кожному за фільму (музика До. Сен-Санса до фільму "Убивство герцога Гиза ", 1908, та інших.). Музика у кіно поглинається, але поглинається недаремно: вона дає промови акторів останній елемент, що йому бракує, — звук. Йдеться розклалася на складові елементи у тому абстрактному мистецтві. Саме музика дає багатства і тонкість звуку, нечувані у людській промові. Вона надає можливість довести промови героїв до напруженого мінімуму. Вона дозволяє усунути з кінодрами весь мастильний матеріал, всю «тару» промов. Багато мелодії з репертуару таперів на той час дійшли до нас.

Звуковое кіно

З винаходом звукозаписувальної апаратури (кінець 1920-х—начало 1930-х рр.) кожен фільм отримує свою власну фонограму. Музика стає частиною структури кінотвору. Тепер музика непросто супровід картинки, тепер це невід'ємна її частка. Музика здатна завантажити глядача у потрібний атмосферу, створити необхідний настрій. Найчастіше лише мелодія на початку фільму можна визначити глядачеві жанр твору. Хороша добірка мелодій, пісень, різної музики може забезпечити шістдесят відсотків успіху фільму. Із початком «епохи цифрового телебачення» звукова партитура стала більш візуальною: комп'ютерні аудіо редактори дозволили надати звуковим шарам відмінні, майже «нотні» обриси (до речі, нотозапис стала відправною точкою й у розвитку всієї європейської професійної музики). Тому працювати із нею стало набагато простіше, оскільки вона стала наочною.



2.1Классификация музики
Від часу народження звукового кіно відбувся розподіл музики фільму на внутрікадрову , конкретну, вмотивовану (звучання зображуваного у кадрі інструмента, радіорепродуктора , спів діюча особа тощо.) і закадрову, "авторську", "умовну", найбільш ясно яка має ідею фільму, що характеризує події, яка має приховане протягом сюжету. Внутрікадрова музика — це музика, джерело якою мається на увазі у кадрі (звучав оркестр, співаючий вокаліст, радіоприймач, який транслює пісню тощо. п.). Явна внутрікадрова музика записується паралельно синхронної промови, тому тісно пов'язана з з нею й з відеорядом. Проте часто внутрікадрову музику доводиться імітувати. Наприклад, в студії створюється ілюзія включеного магнітофона, який означає кількість разів у кадрі. Тут музика структурно пов'язана не з кадром, і з словом, вона — лише легкий, нічого не зобов'язуючий фон. Як кажуть, внутрікадрова музика або повністю залежить від шарів звуко - і відеопартитур , або, навпаки, досить нейтральна стосовно ним, але завжди безпосередньо мотивована що відбувається дією. Закадровая музика — музика, введена в передачу ззовні. Власне, це оформительська музика. Вона не мотивована дією у кадрі, тобто умовна. Зате закадрова музика завжди співвідноситься насамперед з кадром, і навіть зі словом і шумами за змістом і малої форми. Оскільки музика як така вже представляє якусь багатоскладову партитуру, розпочинати контрапункт з внутрікадровою музикою. Музика закадрова неспроможна, у звуковий партитурі телеекрана присутній одна музична лінія. Роль музики звуковий партитурі може коливатися від простої мальовничості до рівноправного елемента екранної емоції, від невигадливих ритмічних акцентів до повноцінної, практично мовної . Наприклад , в сюжеті про виставці ювелірних прикрас корисний менует або його стилізований варіант. Він доповнить аристократичний стиль події. До того ж старовинний світський танцювальний жанр підкреслить темп зображуваного сюжету і покаже характер персонажів. Про роль музики в звуковій партитурі треба сказати ще й контексті її співвідношення з шумами. Шум конкретнішим, музика більш абстрактна. Шум, при цьому, набагато більше інформативний по асоціаціям. Тому деякі діячі екранного мистецтва воліють « комментаторскому » музичному оформленню — природне, шумове. Навіть такі видатні кінорежисери, як М. Антоніоні, А. Куросава, М. Ромм і пізній А. Тарковський (кінофільм «Жертвопринесення»), використовували музику досить аскетично і обережно. Проте переважна більшість працівників кіно України й телебачення усе ж таки схильні віддати свого голосу музиці і музичному оформленню. Якщо систематизувати все звучання екрана, можна сказати, що аудио-партитура і двох основних звукових метагрупп — природничих і штучних шарів. Так, до природних звуковим верствам ставляться синхронна мова, интершум і внутрикадровая музика (т. е. весь внутрикадровый пласт), до штучним — закадрові мова, музика і шуми (т. е. весь закадровий пласт). Безумовно, що основою звукорежиссёрского оформлення є принцип «прикріплення» закадрового пласта до відеоряду і синхрону . І штучно введённая музика завжди, однак, співвідноситься з тими природними верствами аудіовізуального твори. Вона ( оформительская музика) сильно залежна саме з видеокадров і синхронної промови. Працюючи з аудиопартитурой насамперед треба зазначити, як співвідноситься з музикою й шумами мова, але це головний продукт звуку, безпосередньо залежить від цього. Але часто-густо композитори, вводячи конкретний музичний матеріал, прагнули дати власну інтерпретацію музичних образів самого життя, перетворювали внутрикадровую кіномузику в закадрову. У 1930-ті роки однією з найбільш популярних форм музичної характеристики персонажа у фільмі стає пісня.

Вона відрізнялася простотою, лаконізмом, завершённостью , доходчивостью . Класичні зразки кіномузики цього виду створив І. Про. Дунаєвський. Його музика, пісні до фільмів "Веселі хлоп'ята" (1934), " Волга-Волга " (1938) та інші, відмінні мелодійністю, лейтмотивностью характеристик, просякнуті життєрадісним світовідчуттям, придбали широку популярність. Песенную традицію оформлення фільму розвивали та інші композитори. Конкретна музика ( фр . musique concrиte ) — стиль, основу якого не мелодическая думку, а сукупність природних шумів і звуків, записаних заздалегідь, та низці випадків підданих різним перетворенням (обробка фільтрами, спотворення, зміна швидкості). Сучасний кінематограф передбачає його присутність серед фільмі музичної концепції. Вона будується на використанні як закадрової, і внутрикадровой , вмотивованою кіномузики, яка стає способом ненав'язливого, але глибокого і тонкого проникнення суть людських характерів. Поруч із широким застосуванням прийому прямого паралелізму, коли кіномузика посилює той чи інший емоцію, настрій, виражені екраном, все великій ролі починає грати " контрапунктическое " використання кіномузики, побудоване часто на контрастному зіставленні музики і зображення, " контрапунктический " прийом посилює драматизм показуваних подій. Значну еволюцію зазнав музичний лейтмотив, розкриває часто загальну ідею фільму. Найважливіша місце музика посідає у музичних фільмах, присвячених розповіді про композиторів, співаків, музикантів. У цих фільмах вони або виконує певні драматургічні функції (якщо це оповідання про створенні тієї чи іншої музичного твори), або входить у картину як вставний номер. 
Безумовно мушу сказати про музику кіно там. Це воістину дивовижні твори. Одним із найпопулярніших композиторів є Джеррі Голдсміт, Ганс Циммер, Морріконе та інші. Джерральд Кінг «Джеррі» Голдсміт (10 лютого 1929 - 21 липня 2004) - композитор, автор музики до багатьох кінострічкам: «Планета мавп», «Китайський квартал», «Парк Юрського періоду», «Список Шіндлера», «Щелепи». Народився Лос-Анжелесе , штат Каліфорнія. Був номінований на 18 Оскарів (отримав одне фільм Омен ), і навіть став володарем чотирьох нагород Еммі. Працював у багатьох тілі- і киножанрах , найчастіше його ім'я пов'язують із жанрами бойовика, трилера і фільму жахів. Ганс Флоріан Циммер народився 12 вересня 1957 року у Франкфурті (Німеччина). Як продюсера Циммер був учасником створення альбомів групи « TheBuggles » - «Video Killed the Radio Star » і «The Age of Plastic ». Надалі композитор співпрацював із англійської групою « Ultravox » і з італійської авангардної командою « Krisma ». Для кіно Ганс Циммер почав працювати у першій половині 1980-х років, що з композитором Стенлі Майерсом ; у творчості він широко використовував поєднання оркестрової та електронної музики. У 1986 року композитор був учасником створення музики для картини Бернардо Бертолучи «Останній імператор», а 1989 року він номіновано на премію «Оскар» за музику до фільму Баррі Левінсона «Людина дощу». Потім пішли фільми «Шофер міс Дейзи », «Чорний дощ», « Тельма і Луїза», «Дні грому», «Зворотний потяг», «Пташка на дроті», «Зелена карта», «Справжня любов», мультфільм « Король-лев » (1995) став воістину тріумфом Ганса Циммера - про роботу він був відзначений «Оскаром», «Золотим глобусом» і двома «Греммі». 
Укладання
Музика повинна не заміняти собою щось, а служити доповненням до дії і навіть доступом до невидимою внутрішнє життя персонажів, до внутрішньому стану. Хороша музика може викликати в глядача емоційний стан, потрібна сприйняття події на екрані. Будь-які перехідні шматки можуть виграти від музики, особливо коли вона створює більш піднесений настрій, ніж те, яке переважає у фільмі. Музика може підкреслювати зміна настрої. Отже, музика грає однією з головних ролей у кіно. Вона - це невід'ємна його частину, без якої картина буде незавершеною неповним. Музика від початку фільму, можна визначити глядачеві жанр твори. З звичайного зображення пейзажу музика здатна «створити», як комедію, і трагедію. «Все тече, все змінюється», а роль музики в кінематографі як і на перших позиціях.


  1. Перегляд уривків з музичних кінострічок

Перегляд уривку фільму «Повернення Баттерфляй» Олега Фіалка

«Пове́рнення Баттерфля́й» (рос. «Возвращение Баттерфляй») — український радянський біографічний кольоровий звуковий художній фільм, знятий на кіностудії імені О. Довженка режисером Олегом Фіалком у 1982 році.

У фільмі використана музика Джакомо Пуччіні, П'єтро Масканьї, Ференца Ліста, Ріхарда Вагнера, Андре Ґретрі, українські та італійські народні пісні. Вокальні партії Соломії Крушельницької виконує Гізела Ципола.

Фільм присвячений життю і творчості видатної української співачки Соломії Амвросіївни Крушельницької(1872–1952), володарки голосу надзвичайної краси та сили.

Фільм висвітлює основні віхи творчого шляху артистки, яка зробила значний внесок до світової скарбниці оперного мистецтва.



Перегляд уривку фільму «Веселі хлопята» (реж. Григорій Александров)

veselye_rebyata.jpg


«Веселі хлоп'ята» (рос. «Весёлые ребята»)  — російський радянський художній фільм, перша музична кінокомедія, знята в СРСР. Фільм вважається класикою радянської комедії. Перша із серії музичних комедій режисера Григорія Александрова і композитора Ісаака Дунаєвського. Перша лірико-комедійна роль Любові Орлової.

Картина мала великий успіх як у нас, так і за кордоном, де вона демонструвалася під назвою «Москва сміється» (англ. Moscow Laughs). На ІІ МКФ у Венеції (1934фільм одержав премію за режисуру й музику й був включений до шістки найкращих у світі стрічок
Перегляд уривку з фільму «Карнавальна ніч» (реж. Ельдар Рязанов)
«Карнава́льна ніч» (рос. «Карнавальная ночь») — російський радянський комедійний музичний фільм 1956року режисера Ельдара Рязанова з Ігорем Ільїнським, Людмилою Гурченко та Юрієм Бєловим в головних ролях. 200px-карнавальна_ніч.jpg
Молоді ентузіасти на чолі з Оленою Криловою, всупереч забороні директора будинку культури Огурцова «розводити самодіяльність», вирішують організувати по-справжньому веселий новорічний бал — і їм це вдається.

«Карнавальна ніч» був першим художнім фільмом Ельдара Рязанова. До того Рязанов був помічником режисера в документальному фільмі, присвяченому музикальному колективу. За словами Рязанова він взявся за «Карнавальну ніч» неохоче, бо бачив себе режисером серйозних героїчних драм. До того ж йому довелося відмінити відпустку, але особливого виходу в молодого нікому невідомого режисера не було, то ж довелося виконувати завдання.



Рязанов перевищив бюджет на 1 млн карбованців, що було нечуваним порушенням фінансової дисципліни. Ще перед завершенням фільма Художня рада кіностудії переглянула відзнятий матеріал і постановила дозволити молодому режисуру завершити фільм і забути про нього навіки.


Початковий сюжет фільму за словами Рязанова був відверто слабким. Його довелося суттєво доробляти перед початком зйомок і на самих зйомках. У фільмі чимало нелогічного, але ці нелогічності маскуються дуже високим темпом, завдяки якому глядач не встигає задатися питання про логічну обґрунтованість того чи іншого епізоду чи того, як ці епізоди сполучаються між собою.

Музику до фільму написав композитор А. Лєпін. Дві пісні: «П'ять хвилин» (Пять минут, слова В. Ліфциця) та «Усмішка» (Улыбка, слова В.Коростильова) у виконанні Людмили Гурченко стали хітами й залишаються популярними досі.

Фільм на довгі роки визначив стиль святкування Нового року в Радянському Союзі. В 1962 році з'явилася телевізійна передача «Блакитний вогник», в якій новорічний концерт переплітався із зустрічами з передовиками виробництвакосмонавтами, діячами культури, що за своїм характером наслідувала новорічний бал у фільмі «Карнавальна ніч».

 Перегляд уривку з кінофільму «Титанік» (реж. Джеймс Кемерон)

«Тита́нік» (англ. «Titanic») — художній фільм-катастрофа 1997 року, режисера, сценариста, співпродюсера та співмонтажника Джеймса Камерона. У фільмі знято загибель лайнера Титанік. Головні ролі зіграли Кейт Вінслет (Роза Дьюїтт Б'юкейтер) та Леонардо ДіКапріо (Джек Доусон). Герої фільму, з різних соціальних верств, закохалися одне в одного на борту зловісного корабля, який здійснює свій рейс через північну Атлантику в 1912 році.

Прем'єра фільму в США відбулася 19 грудня 1997 року. Дистриб'ютором фільму в Північній Америці була компанія Paramount Pictures, а в решті світу — 20th Century Fox. Бюджет становив 200 мільйонів доларів США, рекордний для свого часу. Титанік встановив рекорд найкасовішого фільму за всю історію кінематографу, зібравши в прокаті в усьому світі понад 1,8 мільярда доларів, і утримував його протягом 12 років, поки цей рекорд не було перевищено фантастичним фільмом Аватар (2009), який також зняв Камерон. Крім цього фільм очолював американський бокс-офіс 15 тижнів поспіль, що зробило його другим фільмом після картини Іншопланетянин (1982) (протримався 16 тижнів), що перебував на цій позиції найдовше за всіх. В Україні стрічку вперше було показано у лютому 1998 року.tytanik_(ukr_poster,_2012).jpg

1998 року Титанік було висунуто на здобуття премії Оскар у 14 номінаціях, з яких він переміг у 11, зокрема Найкращий фільм та Найкращий режисерТитанік є рекордсменом за кількістю отриманих нагород Оскар поряд із такими фільмами як Бен-Гур (1959) та Володар перснів: Повернення короля (2003). Також разом з фільмом Все про Єву (1950) є рекордсменом за кількістю номінацій на Оскар.

Саундтрек до фільму написаний Джеймсом Горнером потрапив в число найбільш продаваних у світі альбомів, розійшовшись тиражем у понад 30 млн копій. Заголовна пісня фільму My Heart Will Go On у виконанні Селін Діон стала однією з найпопулярніших за всю історію музики, здобула численні нагороди і принесла світову славу Селін.



До 100-ї річниці з часу аварії лайнера Титанік, фільм було перевидано у форматі 3D У світовий прокат 3D-версія вийшла 4 квітня 2012 року,в український - 5 квітня 2012. Загалом Титанік у 3D-релізі зібрав 342 млн. $, таким чином загальні збори фільму досягли 2,1 мільярда доларів США.

Фільм Титанік мав феноменальний успіх у прокаті. Стрічка вийшла в прокат у США і Канаді 19 грудня 1997 і за перший день зібрав 8 658 814 доларів США, а за перший вік-енд — 28 638 131. Надалі збори ще більше зросли і сягнули 124 152 693 у Новий рік. Стрічка трималася на першій позиції в Північноамериканському бокс-офісі 15 тижнів поспіль, що є рекордом (Іншопланетянин (1982) протримався 16 тижнів, але не поспіль). У березні 1998 він став першим фільмом в історії, світові збори якого досягли 1 мільярда дол. США. Фільм був у прокаті аж до 1 жовтня 1998 року. Загальні збори в США і Канаді сягнули 600,7 млн, що становить приблизно третину від загальносвітових зборів. У світі картина зібрала 1,8 млрд доларів, ставши найкасовішим фільмом в історії (подвоївши попередній рекорд) і залишалася ним протягом дванадцяти років, поки 2010 року це досягнення перевершив фільм Аватар, також знятий Камероном.

  1. Узагальнення вивченого матеріалу.

  2. Домашнє завдання:

Переглянути у вільний час мюзикл «Звуки музики» (реж. Роберт Вайз)




Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Синтетичність кіномистецтва. Роль музики в кінофільмах. Перегляд уривків з музичних кінострічок iconПлан-конспект уроку музики 6 клас, ІІ семестр тема 4: Жанри симфонічної музики Тема уроку №2: Симфонія. Увертюра Мета уроку
Д. Шостаковича, на музичних прикладах продовжити ознайомлення дітей з можливості симфонічної музики
Синтетичність кіномистецтва. Роль музики в кінофільмах. Перегляд уривків з музичних кінострічок iconОпис досвіду роботи вчителя музики Кам'янківської зош I-III ступенів
В музично – естетичному вихованні велику роль відіграє розвиток сприйняття музики,виховання любові до прекрасного
Синтетичність кіномистецтва. Роль музики в кінофільмах. Перегляд уривків з музичних кінострічок iconІмені в. Г. Короленка
Музичне мистецтво Західної Європи кінця XVI – початку XIX століття: Тексти лекцій з курсу «Історія зарубіжної музики» для студентів...
Синтетичність кіномистецтва. Роль музики в кінофільмах. Перегляд уривків з музичних кінострічок iconУрок музики основна форма організації навчання. Структура уроку музики. Типи уроків
Цілеспрямоване І систематичне музичне виховання здійснюється в школі на уроках музики
Синтетичність кіномистецтва. Роль музики в кінофільмах. Перегляд уривків з музичних кінострічок iconДніпропетровська академія музики ім. М. Глінки кафедра «Вокально-хорового мистецтва та музикознавства» «затверджую»
«Оперний клас» / Укладач: кандидат мистецтвознавства, професор кафедри «Історія та теорія музики» Дніпропетровської академії музики...
Синтетичність кіномистецтва. Роль музики в кінофільмах. Перегляд уривків з музичних кінострічок iconМикола віталійович Лисенко музичне серце України
Якщо Чайковського ми називаємо чарівником російської музики, то Лисенка, цього прекрасного композитора, який полонить красою своєї...
Синтетичність кіномистецтва. Роль музики в кінофільмах. Перегляд уривків з музичних кінострічок iconУрок 1 Тема. Жанрова палітра музичного мистецтва
«жанр музики», «камерно-вокальні жанри», надати знання про первинні та основні жанри вокальної та інструментальної музики, розглянути...
Синтетичність кіномистецтва. Роль музики в кінофільмах. Перегляд уривків з музичних кінострічок icon«Батько української музики»
Мета уроку: розкрити життєвий зміст та глибину втілення образів в операх М. Лисенка; ознайомити учнів з життєвим шляхом композитора;...
Синтетичність кіномистецтва. Роль музики в кінофільмах. Перегляд уривків з музичних кінострічок iconБіблійні алюзії в трагедії Вільяма Шекспіра
Особливу роль зіграла вона в мис­тецтві бароко, де виконувала роль особливої гіперрито­ричної побудови, стилістичної фігури, що значно...
Синтетичність кіномистецтва. Роль музики в кінофільмах. Перегляд уривків з музичних кінострічок icon«Ігрова діяльність на уроках музики в початковій школі»
Розділ Методичні основи використання казкового елементу на уроках музики


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка