Соціальна структура булінгу: переслідувач



Дата конвертації05.10.2017
Розмір445 b.

















Соціальна структура булінгу:

  • переслідувач;

  • жертва;

  • спостерігач.



когось затискають в кутку приміщення ;

  • когось затискають в кутку приміщення ;

  • коли дорослий підходить до групки дітей вони, замовкають, розбігаються, різко змінюють діяльність ( можуть обійняти «жертву», начебто все в порядку);

  • один з учнів не обирається іншими ( в ізоляції);

  • весь клас сміється над одним і тим же учнем;

  • прізвиська дуже образливі;

  • по обличчю одного з учнів: блідий, червоний (у плямах ), в сльозах, наляканий, ознаки насильства на тілі;

  • молодші школярі бояться зайти в туалет;

  • школярі після уроків не розходяться, когось чекають біля школи .



Мотивацією до булінгу стають заздрість, помста,відчуття неприязні, прагнення відновити справедливість; боротьба за владу; потреба підпорядкування лідерові, нейтралізації суперника, самоствердження тощо аж до задоволення садистських потреб окремих осіб.



Фізичні недоліки: носять окуляри, діти зі зниженим слухом, порушенням опорно-рухового апарату (наприклад ДЦП), тобто ті, що не можуть захистити себе, фізично слабші за своїх однолітків.

  • Фізичні недоліки: носять окуляри, діти зі зниженим слухом, порушенням опорно-рухового апарату (наприклад ДЦП), тобто ті, що не можуть захистити себе, фізично слабші за своїх однолітків.

  • Особливості поведінки: замкнуті, сором`язливі, тривожні, імпульсивні, невпевнені в собі, нещасливі і ті, які мають занижену самооцінку.

  • Особливості зовнішності: руде волосся, ластовиння, клаповухість, криві ноги, особлива форма голови, маса тіла (повні чи худі).



Недостатньо розвинені соціальні навички: часто не мають ні одного близького друга, краще спілкуються з дорослими ніж з однолітками.

  • Недостатньо розвинені соціальні навички: часто не мають ні одного близького друга, краще спілкуються з дорослими ніж з однолітками.

  • Страх перед школою: неуспішність у навчанні часто формує у дітей негативне ставлення до школи, страх відвідування певних предметів, що сприймається оточуючими як підвищена тривожність, невпевненість, провокуючи агресію.

  • Відсутність досвіду життя в колективі (домашні діти).

  • Хвороби: епілепсія, заікання, енурез, дислалія (порушення мови), дисграфія (порушення письма), дислексія (порушення читання).

  • Низький інтелект і труднощі в навчанні.





Типові риси учнів, схильних до проявів насильства:

  • вони відчувають сильну потребу панувати

  • й підпорядковувати собі інших учнів, переслідуючи власні цілі; вони імпульсивні й легко шаленіють;

  • вони часто зухвалі та агресивні в ставленні

  • до дорослих (передусім батьків і вчителів);

  • вони не виявляють співчуття до своїх жертв;

  • якщо це хлопчики, вони зазвичай фізично

  • сильніші за інших.



Учені відзначають такі типові характерні риси спостерігачів:

  • відчуття провини;

  • відчуття власного безсилля.



прикидаються хворими, щоб уникнути походу до школи;

  • прикидаються хворими, щоб уникнути походу до школи;

  • бояться самі йти до школи і зі школи, просять проводити їх на уроки, спізнюються;

  • поведінка і темперамент змінюються;

  • явні симптоми страху, що полягають у порушеннях сну і апетиту, нічному крику, нервовому тику, відлюдькуватості і замкненості;



виявлення рваного верхнього одягу або пошкоджених речей;

  • виявлення рваного верхнього одягу або пошкоджених речей;

  • часті прохання дати гроші, злодійство;

  • зниження якості навчання, втрата інтересу до улюблених занять;

  • постійні ссадини, синці та інші травми;

  • мовчазність, небажання йти на розмову;

  • як прояв крайнього ступеню: суїцид.



Шкільні речі часто бувають розкидані по класу чи сховані.

  • Шкільні речі часто бувають розкидані по класу чи сховані.

  • На уроках веде себе боязливо, замкнений, коли відповідає, по класу розповсюджується шум, сміх, коментарі.

  • Під час перерви, в їдальні, тримається осторонь інших, уникає ровесників і старших школярів, намагається бути недалеко від вчителів.



Дитину ображають, дражнять, дають образливі прізвиська.

  • Дитину ображають, дражнять, дають образливі прізвиська.

  • Добре контактує з вчителями і погано з ровесниками.

  • Запізнюється на уроки або пізно йде зі школи.

  • Під час групових занять дитину ігнорують або обирають останньою.













Що робити?

  • Стратегія поведінки дорослого



Якщо дитина підтвердила Вам в розмові, що вона жертва булінгу:

  • Скажіть дитині:

  • Я тобі вірю (це допоможе дитині зрозуміти, що Ви зможете допомогти їй вирішити цю проблему).

  • Мені шкода, що з тобою це сталося (це допоможе дитині зрозуміти, що Ви намагаєтесь зрозуміти її почуття).

  • Це не твоя провина (дайте дитині зрозуміти, що вона не одинока в подібній ситуації: багатьом її одноліткам доводиться спостерігати ріхні варіанти залякування та агресії в той чи інший момент дорослішання).

  • Добре, що ти сказав мені про це (це допоможе дитині зрозуміти, що вона правильно вчинила, звернувшись за допомогою і підтримкою).

  • Я люблю тебе і намагатимусь зробити так, щоб тобі більше не загрожувала небезпека (це допоможе дитні з надією подивитись у майбутнє та відчути захист).



При встановленні факту або підозрі на наявність ситуації булінгу вчитель повідомляє про цю ситуацію адміністрації закладу.

  • При встановленні факту або підозрі на наявність ситуації булінгу вчитель повідомляє про цю ситуацію адміністрації закладу.

  • Адміністрація, спільно з психологічною службою школи приймає рішення про невідкладність реагування на виявлений факт.

  • Безпосередня робота з жертвами і булерами.



Якщо ти байдужий до страждань інших, ти не заслуговуєш називатися людиною. (Сааді)

  • Якщо ти байдужий до страждань інших, ти не заслуговуєш називатися людиною. (Сааді)

  • Байдужість - це найвища жорстокість. (М. Уілсон)

  • Жорсткість і боязкість - одного поля ягоди. (І. Шевелев)

  • Віддай людині крихітку себе. За це душа поповнюється світлом. (Л. Костенко)

  • Немає величі там, де нема простоти, добра і правди. (Л. Толстой)

  • Кожного разу, коли тобі чого-небудь дуже хочеться, спинись і поміркуй: чи добре те, чого тобі так хочеться. ( Л. Толстой)



В одному з монастирів Шаоліню майстер навчав учня. І якось учень поставив майстру запитання: «Учителю, а як довідатися, наскільки я жорстокий?».

  • В одному з монастирів Шаоліню майстер навчав учня. І якось учень поставив майстру запитання: «Учителю, а як довідатися, наскільки я жорстокий?».

  • «Щоразу, коли ти завдаватимеш удару своєму ворогу, уяви себе на його місці і відчуй його біль. І якщо один раз ти не відчуєш болю — знай, жорстокість поглинула тебе».

  • Будьмо толерантними один до одного, до самих себе.







Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Соціальна структура булінгу: переслідувач icon1. Соціальна мережа Facebook; Facebook
Фейсбук це найбільша соціальна ме­режа в світі. Вона дозволяє: створювати профіль, що містить фотографію та інформацію про себе І...
Соціальна структура булінгу: переслідувач iconЛегенда львівського Оссолінеуму: постаті, видання та соціальна роль бібліотеки Оссолінських в уявленнях галичан хіх–хх ст. Роман Голик
Легенда львівського Оссолінеуму: постаті, видання та соціальна роль бібліотеки Оссолінських в уявленнях галичан хіх–хх ст
Соціальна структура булінгу: переслідувач iconСтрельник Олена Олександрівна материнство як соціальна практика: структурно-діяльнісна концепція

Соціальна структура булінгу: переслідувач icon“Соціальна психологія”
Загальний фонд Наукової бібліотеки на 01. 2014 року становить 797. 391 примірник, у тому числі
Соціальна структура булінгу: переслідувач iconСтруктура й характерні відмінності, форми, функції та стадії виробництва шоу-бізнесу
Тема: Структура й характерні відмінності, форми, функції та стадії виробництва шоу-бізнесу
Соціальна структура булінгу: переслідувач iconСоціальна педагогіка» на базі повної загальної середньої освіти освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» заочної форми навчання Луцьк 2013

Соціальна структура булінгу: переслідувач iconСистема менеджменту якості навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни Психологія вікового розвитку людини для галузі знань 23 «Соціальна робота»

Соціальна структура булінгу: переслідувач iconПредмет І структура курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)». Зв'язок з правовими дисциплінами

Соціальна структура булінгу: переслідувач iconТема семінару: «Функціональна структура діяльності соціального педагога з розвитку соціальності учнів у школі»

Соціальна структура булінгу: переслідувач iconМетодичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів, глосарій, список літератури. Для студентів напряму підготовки 130102 «Соціальна робота»



База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка