Стенограм а вісімдесят першої (позачергової) сесії Прилуцької міської ради



Сторінка1/5
Дата конвертації29.12.2017
Розмір0,76 Mb.
  1   2   3   4   5


С Т Е Н О Г Р А М А

вісімдесят першої (позачергової) сесії

Прилуцької міської ради

шостого скликання

від 22.01.2015 року

Міський голова БАРНАШ Д.В.

Доброго дня шановні депутати! Нас сьогодні зібралося не так багато, я думав, що буде більше.



Депутат міської ради ГАВРИШ О.М.

Зараз буде Сотніченко.



Міський голова БАРНАШ Д.В.

Добре. Дозвольте вас усіх сьогодні привітати з Днем Соборності України. Все ж таки свято, свято знакове. Сьогодні, як ніколи, воно для нас усіх важливе, тому що Україна має бути єдиною, соборною, неділимою, територіально цілісною європейською країною. Ми всі до цього йшли, ідемо і прагнемо, щоб це нарешті відбулося не лише «на папері», а й на ділі. На превеликий жаль, і сьогодні наші вояки гинуть на Сході і всі вони мають розуміти, вони розуміють цінність нашої української землі, зараз политої кров'ю так, як ніколи це, мабуть, не відбувалося і заради чого відбувається зараз. Тому хотілося б, щоб у кожного в душі було одне – любов до України, любов до українців, до української нації. І нехай кожен робить максимум, щоб Україна була, дійсно, соборною, дійсно, цілісно, єдиною державою. Зі святом вас усіх. Здоров'я, злагоди, злагоди у ваших серцях, душах, здоров'я задля того, щоб робити все на користь української нації. Слава Україні!



(із зали)

Героям Слава!



Міський голова БАРНАШ Д.В.

Окрім того, хлопці наші зараз гинуть на Сході, тому давайте перед початком сесії вшануємо їх пам'ять хвилиною мовчання.



(Хвилина мовчання)

Міський голова БАРНАШ Д.В.

Дякую. Розпочнемо?

До складу міської ради обрано 50 депутатів.

На сесію прибув 31 депутат. На сесію запрошені:



  • керівництво міської ради;

  • начальники управлінь, відділів та секторів міської ради;

  • депутати обласної ради;

  • члени виконавчого комітету міської ради;

  • Прилуцький міжрайонний прокурор, радник юстиції Луценко Максим Володимирович;

  • начальник Прилуцького міського відділу (з обслуговування м.Прилуки та Прилуцького району) УМВС України в Чернігівській області, полковник міліції Меша Олександр Георгійович;

  • голова Ради старійшин міста Ющенко Михайло Миколайович;

  • голова президії Ради Прилуцької міської організації ветеранів Хотін Георгій Степанович;

  • голова громадської ради при виконавчому комітеті міської ради Руденко Олександр Валентинович;

  • керівники комунальних підприємств міста;

  • керівники дошкільних закладів освіти та медичних закладів;

  • голови міських комітетів профспілки державних установ: освіти, медицини, культури Гавриш Лідія Володимирівна, Заголій Тетяна Спиридонівна, Чернята Лариса Вікторівна, Гнатів Євгенія Валентинівна;

  • голови комітетів самоорганізації населення міста.

На сесії присутні представники місцевих засобів масової інформації.

Хто за те, щоб вісімдесят першу (позачергову) сесію Прилуцької міської ради 6 скликання відкрити, прошу голосувати? – 31.

Хто проти? Немає.

Хто утримався? Немає.

Приймається.

Дозвольте вісімдесят першу (позачергову) сесію міської ради оголосити відкритою.



(Гімн України)

Міський голова БАРНАШ Д.В.

Для ведення стенограми засідання, протоколу сесії, запису бажаючих виступити, реєстрації депутатських звернень, запитів, заяв, пропозицій, які надійдуть на адресу сесії, нам необхідно обрати секретаріат. До складу секретаріату пропонується обрати 3-х чоловік.

Хто за те, щоб до складу секретаріату обрати трьох чоловік, прошу голосувати? – 31.

Хто проти? Немає.

Хто утримався? Немає.

Приймається.

Пропоную до складу секретаріату обрати головного спеціаліста відділу інформаційно-аналітичного забезпечення міської ради Ленець Наталію Вікторівну та спеціаліста цього відділу Капленко Тетяну Петрівну, депутата від постійної депутатської комісії з питань регламенту, депутатської етики, законності, правопорядку, охорони прав, свобод, законних інтересів громадян. Слово для пропозиції щодо кандидатури надається голові постійної депутатської комісії Кічі Владиславу Валерійовичу.

Депутат міської ради КІЧА В.В.

Гавриш Олексій Михайлович.



Міський голова БАРНАШ Д.В.

Традиційно пропонується Гавриш Олексій Михайлович. Які будуть зауваження по кількісному, особовому складу секретаріату? Є пропозиція затвердити склад секретаріату.

Хто за? - 31.

Хто проти? Немає.

Хто утримався? Немає.

Приймається. Секретаріат сесії затверджується.

Для визначення результатів голосування нам необхідно обрати з числа депутатів лічильну комісію в кількості трьох чоловік. Для зручності підрахунку голосів пропоную до складу лічильної комісії обрати депутатів: Дорошенка Валерія Володимировича, Назіма Володимира Івановича, Рожка Дмитра Миколайовича. Ставлю на голосування.

Хто за те, щоб затвердити запропонований склад лічильної комісії, прошу підняти картки для голосування? – 31.

Хто проти? Немає.

Хто утримався? Немає.

Приймається. Лічильна комісія сесії затверджується.

На розгляд сесії вносяться питання:

1. Про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2015 рік.

2.  Про пільги щодо сплати земельного податку для юридичних осіб.

3. Про бюджет міста на 2015 рік.

Проект рішення з обмеженим доступом:

4. Про розгляд звернень підприємств, організацій.

Пропоную провести позачергову сесію без питання «Різне». Ставлю на голосування за основу порядок денний 81 (позачергової) сесії міської ради 6 скликання.

Хто за? – 31.

Хто проти? Немає.

Хто утримався? Немає.

Приймається.

Які іще є пропозиції до порядку денного? Немає… Будь ласка.

Депутат міської ради ПРАВОСУД О.М.

Є пропозиція показати сесію в повному обсязі, тому що бюджетні питання – це принципові для прилучан. А по-друге, Верховну Раду показують у повному обсязі і в цьому немає ніяких проблем…



Міський голова БАРНАШ Д.В.

Є пропозиція протранслювати сесію в повному обсязі. Ставимо на голосування.

Хто за запропоновану пропозицію, прошу підняти картку для голосування. – 29.

Хто проти? Немає.

Хто утримався? Немає.

Приймається.

У кого ще є пропозиції?

Депутат міської ради РОЖКО А.М.

Кірєєв проти.



Депутат міської ради КІРЄЄВ М.М.

А я проти.



Міський голова БАРНАШ Д.В.

Проти? Один проти.



Секретар міської ради ЧЕРНОВ В.М.

Один – проти, один – утримався.



Міський голова БАРНАШ Д.В.

Один – проти, один – утримався. Також до нашого порядку денного є проект рішення «Про розгляд заяви»: «Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розглянувши заяву керуючої справами виконавчого комітету міської ради Ходюк Валентини Григорівни…». Тобто, заява керуючої справами щодо переводу її на іншу посаду. Пропоную її також додати до порядку денного. Є зауваження? Немає. Прошу проголосувати.

Хто за те, щоб додати заяву керуючої справами Ходюк, прошу підняти картку для голосування. – 31.

Хто проти? Немає.

Хто утримався? Немає.

Приймається.

Ставлю на голосування порядок денний 81 (позачергової) сесії міської ради 6 скликання в цілому.

Хто за те, щоб порядок денний у цілому затвердити, прошу підняти картку для голосування. – 31.

Хто проти? Немає.

Хто утримався? Немає.

Затверджується.

Пропонується наступний регламент роботи позачергової сесії:



  • для доповіді по питанню «Про бюджет міста на 2015 рік» – до 20 хвилин;

  • для співдоповіді по питанню «Про бюджет міста на 2015 рік» – до 10 хвилин;

  • для доповіді по інших питаннях порядку денного – до 7 хвилин;

  • виступаючим уперше – до 5 хвилин;

  • для повторних виступів у дебатах – до 3 хвилин.

Ставлю на голосування.

Хто за такий регламент роботи, прошу підняти картку для голосування. – 31

Хто проти? Немає.

Хто утримався? Немає.

Приймається.

Переходимо до розгляду питань порядку денного.

Перше питання. Розглядається питання «Про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2015 рік». Слово надається начальнику фінансового управління міської ради Вороні Олені Іванівні.

Начальник фінансового управління міської ради ВОРОНА О.І.

Доброго дня, шановні депутати! Пропоную вам на розгляд проект рішення «Про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2015 рік». Даний проект рішення розглядався на спільному засіданні. Відповідно до пропозицій, які були внесені депутатами, цей проект перероблений. Тобто, на житлову нерухомість ставка оподаткування – 0,1. Якщо брати від мінімальної заробітної плати, це буде 1,21 грн. Ця ставка буде діяти на 16-й рік. У 15-му році фізичні особи, як платили, так і платитимуть по ставках і пільгах 14-го року. Тобто, пільга на квартиру – 240 і будинок – 500. У кого квартира до 240 і будинок до 500 кв.м. житлової площі підпадає під пільгу. У кого більше, ставка була 1%. Що стосується нежитлової нерухомості. Знову ж за пропозицією депутатів ставка – 0,2%. Це 2,43 за 1 кв.м. Ця ставка буде діяти з 15-го року. Прошу, будь ласка, підтримати даний проект рішення.



Депутат міської ради НАЗІМ В.І.

У мене є питання.



Міський голова БАРНАШ Д.В.

Будь ласка.



Депутат міської ради НАЗІМ В.І.

Чи узгоджувався даний проект рішення із податковою? Вони бачили нарахування? Мене цікавить пункт, будь ласка, депутати, 2.4, 2.5 і 4-й. Яким саме пунктом при нарахуванні податку буде здійснювати податкова? Тут ідеться про одне і те саме. От почитайте, будь ласка. От яким? 0,1%? 0,2%? Чи взагалі 100% пільга. Якщо чітко говорити про гаражі принаймні.



Міський голова БАРНАШ Д.В.

Пункт 2.4 ми маємо «для гаражів (гаражі наземні й підземні, криті автомобільні стоянки) у межах міста – 0,1 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня звітного року. 2.5 для господарських (присадибних) будівель – допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо (для фізичних та юридичних осіб) у межах міста – 0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня звітного року»…



Депутат міської ради НАЗІМ В.І

І четвертий.



Міський голова БАРНАШ Д.В.

Четвертий. «Надати пільги в розмірі 100% нарахованих сум на об’єкти нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних та юридичних осіб:

- гаражі, у томі числі в автогаражних кооперативах, але не більше одного такого об’єкта на одного платника податку (крім критих автомобільних стоянок);

- господарські (присадибні) будівлі, якщо їх загальна площа не перевищує загальної площі житлового (присадибного) будинку або його частини». З приводу… Що мається на увазі? Чітко написано: «…гаражів, у тому числі в автогаражних кооперативах, але не більше одного такого об’єкта».



Депутат міської ради НАЗІМ В.І.

Якого пункту стосується, що ви? 2.5 – це йде те саме про фізичних і юридичних осіб. 0,2% – це до кого? До кого іде?



Начальник фінансового управління міської ради ВОРОНА О.І.

Володимире Івановичу, було спільне засідання. Чому це питання не зняли? З податковою ми не консультувалися.



Депутат міської ради НАЗІМ В.І.

Так зараз ви. Можливо, я не правий. До кого буде відноситися?



Депутат міської ради ПРОЗУР О.В.

… у пункті 2.5 треба поставити 0,1.



Начальник фінансового управління міської ради ВОРОНА О.І.

Добре.


Депутат міської ради ПРОЗУР О.В.

І воно далі ляже… там поставити 0,1, а в пункті 4-му, люди рахують, що нараховують пільгу на один будинок і на один гараж.



Начальник фінансового управління міської ради ВОРОНА О.І.

На гараж, якщо на одного платника податку, на фізичну особу.



Депутат міської ради ПРОЗУР О.В.

А якщо у вас чотири гаражі...



Начальник фінансового управління міської ради ВОРОНА О.І.

За три будете платити.



Міський голова БАРНАШ Д.В.

Погоджуємося з такими змінами? Будь ласка, Олексію Михайловичу.



Депутат міської ради ГАВРИШ О.М.

Шановний голово, шановні колеги, ми вводимо цей податок із 16-го року, на скільки нам усім зараз зрозуміло для фізичних осіб, але в нас є підприємці юридичні особи. Для них на нерухомість буде введено із 15-го року. Тобто, уже із цього. Усім відомо, що ситуація, яка зараз складається, економічна, вона, м’яко кажучи, бажає бути кращою. Пішла нова грошова оцінка землі. На сьогоднішній день склалася така ситуація, при якій не зможуть сплачувати підприємці за послуги по оренді. Розумієте, до чого це може привести? Якщо взяти зокрема по ринку, одному, другому, третьому, у нас їх чотири на території міста. Що буде? Люди не можуть на сьогоднішній день сплатити за послуги, які вони отримують, тільки виходячи із економічної ситуації в країні. Залишається підняти їм ставки за послуги. Це не можливо на сьогоднішній день. Плюс до того ми запроваджуємо податок на нерухоме майно для цих же самих людей. Так, може, ми відкладемо це до кращих часів, до 16-го року. Не тільки для фізичних осіб. Я на цьому наполягаю і звертаюся до вашої свідомості й розуму тої ситуації, яка буде складатися. Дякую.



Міський голова БАРНАШ Д.В.

Я хотів би повернутися до нашого спільного засідання депутатських комісій. Як ми пам’ятаємо, у цьому документі існували трішки інші ставки. Був 1% для комерційної нерухомості, 0,5% – для наших фізичних осіб. І мною було внесено пропозицію, вами це також було підтримано щодо фізичних осіб – 0,1% і юридичних осіб ми вирішили, що 0,2%. Тобто, задля того, щоб не було як такого податкового суттєвого тиску. Саме задля цього. Прибрати повністю? Тоді в нас навіть не буде бази для оподаткування. Ми не можемо таке зробити. Це я вважаю, що трішки буде неправильним. Базу ми повинні зібрати, принаймні сказати, що це таке є. Потім, щоб це було опубліковане. Принаймні трішки привчити людей, не по багато, але платити. Загалом прибрати, зробити 0, нас не зрозуміють ні в області, ніде. Ми не маємо права. Будь ласка, Олександре Віталійовичу.



Депутат міської ради ПРОЗУР О.В.

Шановні колеги, ви знаєте, напевно, нікому із присутніх не приємно, що треба голосувати і голосувати за податки, які треба знову брати з прилучан. Рішення однозначно не популярне і мало кому приємне, але треба дивитися реально на речі, і хоч не хоч, але законодавство України і цю долю поклали на тих, хто сидить зараз у залі. Я розумію, що можна його відстрочити ще на рік, на два, на три, не знаю, наскільки воно правомірне буде, не правомірні наслідки, але мені здається, що ставки податку, які тут запропоновані, які обговорювали на спільному засіданні. По-перше, не такі вже великі кошти потрапляють під оподаткування, а по-друге, вони, як на мене, трошки адекватні, не ті 24, які пропонувала держава, далеко від того, що пропонує законодавець. Хочемо ми чи не хочемо, хоче це не популярно, але ми живемо в реальному світі, треба дивитися реально на речі. Мені здається, що треба підтримувати і голосувати.



Міський голова БАРНАШ Д.В.

Правосуд Олександр Михайлович.



Депутат міської ради ПРАВОСУД О.М.

Шановний голово, шановні присутні, ви знаєте, мені пригадуються слова депутата Олега Ляшка, який сказав, що «тільки дурень вводить податки у часи економічної кризи». У той час, коли економіку треба «розвантажити», коли треба створити такі умови, щоб підприємець міг працювати, щоб було в нього менше податків, щоб був товарообіг, грошовий обіг збільшився. Замість цього вводяться податки. Ввели ми 5-відсотковий податок на акцизні товари, ми постали перед таким вибором, що ми не могли його не прийняти. Якщо ми б його і не прийняли, автоматично вони вступили б у дію, якби ми не проголосували і голосів не вистачило. Як наслідок, маленькі магазини на околицях міста перестали торгувати тютюновою і алкогольною продукцією, ціна на нього збільшилася. Що це несе за собою? По-перше, товаровиробник не може реалізовувати більше своїх товарів – це по-перше. Підприємець несе збиток – це по-друге. І по третє, споживачу треба кудись їхати в місто за пачкою цигарок. Але, ще раз наголошую, що тут у нас не було вибору. Ми прийняли б чи не прийняли, все одно воно вступило б у дію. Тепер щодо податку на нерухоме майно. Я хотів би, щоб прилучани знали, що була проведена рада голів фракцій, були проведені спільні засідання депутатських комісій. Постійно обговорювали, вирішували, сперечалися стосовно цього питання і ми прийняли ставку найменшу. Вона, дійсно, невелика і вона «по кишені» навіть людині з невеликими статками…



Міський голова БАРНАШ Д.В.

У мене є аналіз. Я потім скажу, ми проводили цей аналіз.



Депутат міської ради ПРАВОСУД О.М.

Тому я хотів донести до прилучан, що депутати зробили мінімальну ставку з можливого. Це найменше, що ми могли зробити і ми це зробили.



Міський голова БАРНАШ Д.В.

Будь ласка.



Депутат міської ради КОЗИК О.Д.

Надзвичайно тяжкі часи. І подвійно тяжко, мабуть, у такі часи проводити реформи, але бажання українців жити в Європі, жити в цивілізованому світі перемогли, тому нас об’єднує зараз демократія, бажання жити вільно, але за це треба платити. Єдина можливість взагалі, щоб багаті поділилися з бідними – це податок на нерухомість. Тобто, іншого варіанту взагалі немає. Оці ставочки маленькі, які ми пропонуємо, вони мінімальні, вони як перший крок. Далі крок за кроком вирівнювати і так далі. Тому я все-таки пропоную підтримати і проголосувати сьогодні за нинішню пропозицію. Дякую.



Міський голова БАРНАШ Д.В.

Дякую. Гавриш Олексій Михайлович.



Депутат міської ради ГАВРИШ О.М.

Якщо з цими пропозиціями можна погодитися, то чому ми не можемо погодитися із пропозицією, яка піднімалася на спільному засіданні комісії щодо надання можливості законсервовувати об’єкти, де немає успішного ведення бізнесу і не вести його, щоб вони потрапили в податкову пільгу. Скажімо так, на сьогоднішній день в економічній ситуації не всі будуть успішними і не всі витримають цього податкового тиску, як вже було сказано, і бізнес-ситуації, скажімо так. Чому не надати людині можливість законсервувати свій об’єкт, не користуватися і «не драти» з нього за це ще кошти. Зараз мені опоненти скажуть: «Тоді ж можуть цим скористатися». Нібито законсервувати цей об’єкт, магазин чи склад, чи ще щось і ним користуватися. Я чудово це розумію, можуть, але по великому рахунку – це злочин. Це ж буде ухилення від податку. Якщо певна сума податку за це набіжить – це кримінальна відповідальність. Не сплата, якщо не значна сума – це адміністративна відповідальність, великі штрафні санкції, але ми, розуміючи, що сьогоднішня ситуація не проста, ми робимо крок назустріч малому і середньому бізнесу і взагалі бізнесу в Прилуках. Невже це не можна зробити? Невже важко нам буде обліковувати чи шукати цих людей, які будуть чинити нечесно. У нас є структури, які цим повинні займатися. Що стосується нас, то це наше фінансове управління. Дякую. Все-таки я прошу розглянути це питання, проголосувати так, як говорилося на спільному засіданні.



Міський голова БАРНАШ Д.В.

З приводу фінансового управління це взагалі недоречно. Чому? Тому що це все ж таки, як ми зараз з вами приймемо, так має обліковувати одна організація – податкова. Не перекручуйте і не кажіть, що це повинно робити наше фінансове управління. У фінансовому управлінні досить багато своєї роботи і воно не буде займатися роботою податкової інспекції. Податкова має робити все, що від неї потрібно. Правила, за якими вона має це робити, ми маємо з вами затвердити. Будь ласка, Олено Іванівно.



Начальник фінансового управління міської ради ВОРОНА О.І.

Шановні депутати, уважно вислухавши всі виступи, можливо, я підсумую, можливо, ви не погодитеся, це моя особиста думка як пересічного громадянина. Звичайно, усі захищають бізнес, звичайно, це платники податків, треба захищати і підтримувати. До речі, у державі зменшено Єдиний податок по третій групі. Тобто, усі великі платники пішли в третю групу і податок, навантаження зменшилося на 25% – це одна частина. По питанню Єдиного податку, що в нас діє, він дуже лояльний і дуже виважений по відношенню до всіх груп товарів. Мабуть, найменший по області, якщо брати, або навіть у селах, там максимальні ставки 10 і 20. У нас 4,7, 8,2, 12, максимальних ставок у нас майже немає. Так що звинувачувати міську владу, що вона не виважено підійшла до бізнесу, я думаю, що це не зовсім правильно. Тепер щодо цього податку. Податок, дійсно, мінімальний. На спільному, хтось з депутатів, вибачте, спільне було дуже бурхливе, сказав, що якщо ми йдемо в Європу, а ми туди йдемо і нам там треба бути, то там є певні види, ми повинні до цих норм іти. Сплата повинна бути за надлишок. Можливо, це буде якась пільга, переглянути – це можливо. Але зараз так, як воно є. Щодо податку на нерухоме майно. На мою думку, можете не погодитися, але це на мою думку, у нас багато майна, яке викуплене і не використовується. Який буде економічний розвиток, якщо «я сам не гам і другому не дам»? Якщо ти не можеш його утримувати, немає діяльності, то, будь ласка, продай, передай. Може, хтось матиме можливість працювати на цьому і платити в бюджет кошти. Для того, щоб дізнатися, які в нас є резерви – цей податок прийняти необхідно, щоб податкова мала базу. Якщо я не права, будь ласка, не погоджуйтеся зі мною... Я просила б ставки мінімальні. Будь ласка, підтримайте.



Міський голова БАРНАШ Д.В.

Будь ласка, Олександре Михайловичу.



Депутат міської ради ПРАВОСУД О.М.

Я з місця, можливо, не зрозуміло прилучанам. 0,01% – скільки це? Це ж смішні гроші…



Начальник фінансового управління міської ради ВОРОНА О.І.

Поясню. Якщо 0,1 – це 1,43 грн. за квадратний метр, за нежитлову – 2,43.



Депутат міської ради ПРАВОСУД О.М.

1,43 грн. за квадратний метр.



Начальник фінансового управління міської ради ВОРОНА О.І.

Це на житлову. З 16-го року… 1 грн. 21.



Депутат міської ради ПРАВОСУД О.М.

Це щоб зрозуміло, про яку суму йде мова.



Начальник фінансового управління міської ради ВОРОНА О.І.

Від мінімальної зарплати, мінімальні ставки, а 2,43 – це за нежитлову за 1 квадратний метр.



Депутат міської ради ПРАВОСУД О.М.

За надлишок?



Начальник фінансового управління міської ради ВОРОНА О.І.

Ні, не за надлишок, за всю нежитлову. Нежитлова оподатковується вся, крім тих складів і виробничих корпусів, які займаються виробництвом. Якщо беремо, скажімо, «Тваринмаш», склади, цехи оподаткуванню не підлягають апріорі. У Податковому кодексі виключено. Адмінбудівля, яка здається в оренду якійсь фірмі, які платять, – це підлягає оподаткуванню. Звичайно, хотіла б сказати, що бюджет 2015 року не досконалий і я на спільному говорила, і зміни будуть вноситися. Сказано, що до 15 лютого в державний бюджет будуть уноситися зміни. Автоматично будемо вносити зміни і ми, якщо це нас буде стосуватися, але на даний час по даному діючому законодавству нам треба це зробити. Шановні депутати, я дуже прошу підтримати даний проект рішення. Ставки мінімальні.



Міський голова БАРНАШ Д.В.

Щодо проведеного аналізу. Якщо когось цікавить…




Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5

Схожі:

Стенограм а вісімдесят першої (позачергової) сесії Прилуцької міської ради iconСтенограм а другого засідання першої сесії Прилуцької міської ради
Доброго дня, шановні присутні! Шановні депутати! Продовжуємо роботу першої сесії міської ради. Нагадую, що перше засідання першої...
Стенограм а вісімдесят першої (позачергової) сесії Прилуцької міської ради iconСтенограм а другого засідання вісімдесят сьомої (позачергової) сесії

Стенограм а вісімдесят першої (позачергової) сесії Прилуцької міської ради iconСтенограма вісімдесят дев'ятої сесії Прилуцької міської ради

Стенограм а вісімдесят першої (позачергової) сесії Прилуцької міської ради iconСтенограм а дев’ятнадцятої сесії Прилуцької міської ради
Харківській області. І телефонував Олександр Дмитрович Козик, ми йому також дякуємо. У нього сьогодні також терміновий виїзд до Києва....
Стенограм а вісімдесят першої (позачергової) сесії Прилуцької міської ради iconДев'яносто третьої сесії Прилуцької міської ради
Прилуцький міжрайонний прокурор, старший радник юстиції Карась Валерій Миколайович
Стенограм а вісімдесят першої (позачергової) сесії Прилуцької міської ради iconСтенограм а пленарного засідання шостої сесії Чернігівської районної ради сьомого скликання
Пленарне засідання шостої сесії Чернігівської районної ради сьомого скликання відкрив І вів голова районної ради Ларченко Олександр...
Стенограм а вісімдесят першої (позачергової) сесії Прилуцької міської ради iconПротоко л двадцять першої сесії сьомого скликання
Двадцять першу сесію Обухівської міської ради відкриває І веде міський голова Левченко Олександр Миколайович
Стенограм а вісімдесят першої (позачергової) сесії Прилуцької міської ради iconЗвіт про роботу відділу культури марганецької міської ради за 2014 р
Відділ культури виконавчого комітету Марганецької міської ради діє на підставі «Положення про самостійний структурний підрозділ відділ...
Стенограм а вісімдесят першої (позачергової) сесії Прилуцької міської ради iconРішення №71 1 сесії Винниківської міської ради

Стенограм а вісімдесят першої (позачергової) сесії Прилуцької міської ради iconЗвіт начальника управління культури І туризму Ніжинської міської ради Примаченка В. С. /І квартал 2015 року
Управління отримало 4 вхідних документи та підготувало 128 вихідних, підготовлено та прийнято рішення сесії Ніжинської міської ради,...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка