Тема проекту «Таємниця сімейного щастя»



Дата конвертації02.08.2017
Розмір445 b.


Тема проекту «Таємниця сімейного щастя» /

/ за п'єсою Генріка Ібсена «Ляльковий дім» /

Мета: *розширити й поглибити уявлення про світове значення творчості Г. Ібсена;

*розвивати навички самостійної роботи із джерелами інформації;

*творчо осмислювати проблеми; презентувати результати роботи;

*звернути увагу на актуальність моральних проблем драми, у процесі аналізу сюжету і композиції п'єси розкрити її основну ідею;

*запросити учнів до спільного мислення з приводу моральної позиції у житті.

Алгоритм роботи над проектною технологією

Головні завдання учителя:

Допомагати учням осягнути літературний твір і пов'язані з ним життєві цінності та засвоїти спроби художнього пізнання.

ТПН зорієнтована переважно на учнів, тому актуалізується їх

особистісний потенціал , а також рівень педагогічної майстерності вчителя, специфіка дидактичної мети.

Етапи роботи.

1.Органіцація класу. Повідомлення теми, мети, завдань при вивченні п'єси Г.Ібсена «Ляльковий дім».

2.Заслуховування основних етапів проекту.

3.Узгодження вчителем форми проекту. «Ляльковий дім» – це соціально-психологічна драма, тому форма даного проекту – дослідницька.

4.Узгодження обсягу інформації , наочності.

5.Аналіз учнями досягнутого у роботі над проектом.

6.Самостійно учні утворюють групи. Творчий звіт груп.



Шляхи реалізації проекту

Прийом «Фраза-ключ»

Шляхи «відродження» Нори

Претензії до

Релігії суспільства світу сім'ї

«Мозкова атака» Які проблеми порушує Г.Ібсен у драмі «Ляльковий дім»?



«Асоціативний ланцюжок» «Весь наш дім був тільки великий ляльковий дім». Г.Ібсен



«Суд над норою»



Душа нори



СХОДИНКИ життєвого шляху нори Чи піднялася нора на цю четверту, але не останню сходинку? «Мудра жінка будує свій дім, а бездумна своєю рукою руйнує його». Соломон



«літературне гронування» Складіть образ ідеальної, у вашому розумінні, сім` ї



«Асоціативний кущ» «Що таке щастя?»



Інтерактивна вправа «Займи позицію та обґрунтуй її»

*Чи любив Хельмер свою дружину?

*Чи була фру Лінне справжньою подругою?

*Чи є Крогстад негативним персонажем?

Вікторина «Кому з героїв п'єси «Ляльковий дім» належать слова?»

1. «Мені вистачить сили стати іншим». (Хельмеру)

2. «Сідай. Розмова буде довга. Мені треба багато чого сказати тобі». (Норі)

3. «Хай так. Але ви не мали права кидати мене заради іншого». (Крогстаду)

4. «Бачите. Деяких людей любили понад усе на світі, а з іншими якось найбільше хочеться бути». (Норі)

5. «Ні, це не просто нечувана впертість! Через те, що ти понадавала тут необдуманих обіцянок поклопотатись за нього, я зобов'язаний…» (Хельмеру)

6. «Я в це вже не вірю. Гадаю, я передусім людина. Знаю, що більшість буде на твоєму боці, Торвальде, і що в книгах пишуть у цьому ж дусі». (Норі)

7. «Тепер я зможу знов піднести своє добре ім'я» (Крогстаду)

8. «Мені треба побути самій, щоб розібратися в самій собі й у всьому іншому. Тож я не можу лишатися». (Норі)

Проектна діяльність "У школі, у якій працюють по методу проектів, перше слово - за дитиною, останнє - за вчителем«. Коллінгс

Результатом роботи над проектом, його виходом, є продукт, що створюється учасниками проектної групи в ході рішення поставленої проблеми.

Переваги групових проектів:

° у проектній групі формуються навички співробітництва;

° проект може бути виконаний найбільш глибоко й різнобічно;

° на кожному етапі роботи, як правило, є свій ситуаційний лідер; кожний, залежно від своїх сильних сторін, включається в роботу на певному етапі;

° у рамках проектної групи можуть бути утворені підгрупи, що пропонують різні шляхи рішення проблеми, ідеї, гіпотези, точки зору; елемент змагальності підвищує мотивацію й діє позитивно.



Тестові завдання

1.П'єса «Ляльковий дім» – це:

а) сатирична комедія;

б) соціально-побутова драма;

в) соціально-психологічна драма.

2. Нора винна в тім, що:

а) привласнила батьківські гроші;

б) підробила підпис чоловіка на векселі;

в) підробила підпис батька на векселі.

3. Основна тема п'єси «Ляльковий дім»:

а) сімейне щастя;

б) боротьба за жіночу емансипацію;

в) справжнє призначення людини в цьому світі.

4. Ляльковий дім в однойменній п'єсі Г.Ібсена – це символічний образ:

а)щасливого сімейного життя;

б) штучного щастя;

в) мрії героїні про щастя.

5.Чому п'єса Г.Ібсена має назву «Ляльковий дім»?

а)тому, що світ, у якому жила головна героїня п'єси був ілюзорний;

б) тому, що так називався маєток Хельмерів;

в) тому, що для Нори ляльковий дім був символом щасливого життя.

Рефлексія. Робота в групах

1.Складіть сенкани «Крогстад», «Нора», «Хельмер», «Фру Лінне».

2.Схарактеризуйте образ Хельмера за планом:

а) поводження з дружиною;

б)ставлення до роботи в банку;

в)моральні засади.

Сенкан «НОРА»

1.Лялька в ляльковому домі.

2.Весела, грайлива.

3.Щебече, клопоче, любить.

4.Гра закінчилась.

5.Іграшка чи особистість?


Каталог: attachments
attachments -> Урок-роздум після знайомства з інтимною лірикою Анни Ахматової та Ліни Костенко
attachments -> Вступ Література кінця XIX
attachments -> Усний журнал
attachments -> України Львівський коледж транспортної інфраструктури
attachments -> Проблема особистості людини у творчості А. П. Чехова
attachments -> Уроку : Антон Павлович Чехов «Товстий і тонкий»
attachments -> Позакласний захід із світової літератури На гостину до ювіляра
attachments -> Костенко Ліна Василівна
attachments -> Конспект відкритого уроку в 11 класі


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Тема проекту «Таємниця сімейного щастя» iconТаємниця сімейного щастя. Моральні проблеми в драмі Ібсена «Ляльковий дім»
Тема уроку: Таємниця сімейного щастя. Моральні проблеми в драмі Ібсена «Ляльковий дім»
Тема проекту «Таємниця сімейного щастя» iconУрок дослідження (10 клас) Тема Таємниця сімейного щастя.
Навчити учнів пізнавати своєрідність драматичного твору на прикладі п’єси «Ляльковий дім», розкрити особливості стилю Г.Ібсена.,...
Тема проекту «Таємниця сімейного щастя» iconТема проекту: «Славетні Українці» Мета проекту
Тип проекту: інформаційно-пошуковий, моно предметний, колективний (груповий), короткочасний
Тема проекту «Таємниця сімейного щастя» iconУрок позакласного читання
Тема. Б. Лепкий. Коротко про письменника. «Цвіт щастя». Прагнення кожної людини бути щасливою, істинні та фальшиві цінності на дорозі...
Тема проекту «Таємниця сімейного щастя» iconКонспект відкритого уроку з української літератури для 11 класу Тема.,,Золотих не хочу лаврів, з ними щастя не здобуду…
Тема.,,Золотих не хочу лаврів, з ними щастя не здобуду…”
Тема проекту «Таємниця сімейного щастя» iconУрок №7 клас Тема. Позакласне читання. Прагнення кожної людини бути щасливою
«Легендою про щастя», формувати світогляд, кругозір, висловлювати власні роздуми про щастя людини; розвивати творчу уяву учнів, прищеплювати...
Тема проекту «Таємниця сімейного щастя» iconТема проекту: Парк тіней незабутих предків Мета проекту
Кінцевий продукт: проект – альбом,,Ніхто не забутий,ніщо не забуте, в тому числі електронний варіант, слайд-презентація з супроводом...
Тема проекту «Таємниця сімейного щастя» iconТема уроку. Як мало людині треба для щастя І як багато, щоб це зрозуміти. Богдан Лепкий «Цвіт щастя» Мета уроку
Мувати вміння працювати у різновікових групах, розвивати навички виразного читання, асоціативне мислення, творчу уяву, вміння аналізувати...
Тема проекту «Таємниця сімейного щастя» icon«Писанкарство в діаспорі» (робота членів гуртка «Юний художник» 9 клас) І. Стратегія проекту Тема проекту
Вчити спільно визначати цілі діяльності, планувати, розробляти, реалізовувати проект, брати на себе відповідальність за прийняття...
Тема проекту «Таємниця сімейного щастя» iconБогдан лепкий. Коротко про письменника. «Цвіт щастя». Прагнення кожної людини бути щасливою, істинні та фальшиві цінності на дорозі до щастя мета
Б. Лепкого, проаналізувати новелу «Цвіт щастя», дослідити реальне І уявне у творі; розвивати логічне мислення, пам’ять, творчу уяву,...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка