Тема. П’єса-казка Нелі Шейко-Медведєвої «Лисиця, що впала з неба» (І дія)



Скачати 31,87 Kb.
Дата конвертації28.07.2017
Розмір31,87 Kb.
ТипУрок

Урок українського читання, проведений 22 січня 2013 року в 4-А класі ЗОШ І-ІІІ ст.. № 9, вчителем Сорокою Н. Ю.

Тема. П’єса-казка Нелі Шейко-Медведєвої «Лисиця, що впала з неба» (І дія).

Мета: ознайомити учнів із творчістю Нелі Шейко-Медведєвої; розширити знання дітей про п'єсу як жанр; поглибити розуміння побудови тексту п’єси; вчити знаходити за допомогою вибіркового читання уривки, слова, які характеризують дійових осіб, вчити розрізняти характеристики дійових осіб за їхніми висловами, вчинками; розвивати творчі здібності дітей, дослідницькі якості; виховувати правдивість, почуття відповідальності за свої вчинки, вміння тримати слово.

Обладнання: маски для інсценізації п'єси, мультимедійний проектор, посібник «Ох і лисичка-кума!»

Етап уроку

Використання форм, методів та прийомів

Мовна розминка

а) Словникові таблиці. Метод моментального зорового сприймання. 



б) Гра «Здогадайся: хто це?».

в) Розгадування кросворда.

- для розширення «поля читання»; 

- сприяла позитивному ставленню до навчання, потребували від дитини кмітливості, уваги, виробляли вміння швидко орієнтуватися і знаходити правильне рішення;

- використано з метою підведення учнів до формулювання теми уроку.


Повторення знань учнів про п'єсу

а) Робота з деформованим текстом.

- використано з метою розвитку навичок читання та поглиблення знань учнів про будову п’єси.

Ознайомлення з біографією автора

- знання біографії потрібно для того, щоб глибше зрозуміти твір, налаштуватися на його сприйняття, по-новому побачити деякі деталі тексту, а також це найбільший засіб морального та світоглядного виховання учня.

Опрацювання першої дії п'єси-казки Н. Шейко-Медведєвої «Лисиця, що впала з неба»

1.Читання І дії учнями, що виразно читають.

- демонстрація такого зразка виразного читання має на меті: по-перше, таке читання стає своєрідним еталоном, до якого має прагнути кожен учень; по-друге, розкриває перед ними розуміння змісту твору отже, допомагає його свідомому прочитанню; по-третє, воно є підставою для «наслідувальної виразності».

2. Словникова робота

- проведено роботу над інтонаційним оформленням речень та фраз, тому що під час читання п’єси виразність має велике значення;

3. Повторне читання І дії (мовчки).


- таке читання розвиває зорове, емоційне сприйняття, усвідомлення змісту, запам’ятовування; формує вміння співвідносити швидкість читання з усвідомленням, уявленням описаних картин.


4. Аналіз змісту п'єси


- аналіз п’єси проведено у вигляді вільної бесіди, в якій уявно є автор і його герої, а також бесіда поєднується з читанням тексту п’єси.


Вправи на розвиток швидкості читання.

Гра «Хто читає швидше?»

- проведено у формі гри, бо вона сприяє зацікавленості учнів, розвиває дух конкуренції, а одночасно і бажання читати швидше.

Робота над виразністю читання.


- на даному етапі робота була зосереджена на формуванні в учнів інтонаційної виразності. 

1. Драматизація

- це актуальна форма роботи, бо в ній зосереджено глибоке, емоційне і логічне осмислення тексту; вона сприяє розвитку творчих здібностей учнів, їх акторських якостей.

2. Характеристика дійових осіб

а) Мовно-логічне завдання;

б) Складання характеристики дійових осіб.


- проведено у формі гри, яка виявила не лише характерні особливості головних героїв п’єси, але і дала можливість порівняти їх.

- проведено у формі бесіди, яка допомогла учням показати своє ставлення до героїв п’єси.



Проект «Ох і лисичка-кума!»

- ця форма роботи — це передумова активної пізнавальної діяльності учнів: нестандартна, цікава, творча робота пробуджує у дітей інтерес до знань і сприяє емоційному, духовному та інтелектуальному розвитку школярів. 

Каталог: attachments
attachments -> Урок-роздум після знайомства з інтимною лірикою Анни Ахматової та Ліни Костенко
attachments -> Вступ Література кінця XIX
attachments -> Усний журнал
attachments -> України Львівський коледж транспортної інфраструктури
attachments -> Проблема особистості людини у творчості А. П. Чехова
attachments -> Уроку : Антон Павлович Чехов «Товстий і тонкий»
attachments -> Позакласний захід із світової літератури На гостину до ювіляра
attachments -> Костенко Ліна Василівна
attachments -> Конспект відкритого уроку в 11 класі


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Тема. П’єса-казка Нелі Шейко-Медведєвої «Лисиця, що впала з неба» (І дія) icon«Казка-це животворне джерело дитячого мислення, благородних почуттів і думок». «Казка-це животворне джерело дитячого мислення, благородних почуттів і думок»
У 20-роки XX століття вийшли його роман "Чмелик", збірка казок "Нечиста сила",п'єса казка "Русалка-жаба"
Тема. П’єса-казка Нелі Шейко-Медведєвої «Лисиця, що впала з неба» (І дія) iconУкладач: А. І. Мартинюк
«Пісня в келиху» в перекладі П. Тичини під назвою «Легенда про пісню», п'єса успіху не мала). Нова п'єса — «Дівчина з мишкою» (рос...
Тема. П’єса-казка Нелі Шейко-Медведєвої «Лисиця, що впала з неба» (І дія) iconТема поета І поезії у творчості Лесі Українки. „Давня казка” Мета
Сьогоднішній урок ми проведемо у формі дослідження. А предметом дослідження буде тема поета І поезії у творчості Лесі Українки І...
Тема. П’єса-казка Нелі Шейко-Медведєвої «Лисиця, що впала з неба» (І дія) iconГенрік Ібсен зачинатель європейської «нової» драми. Соціально-психологічна п’єса «Ляльковий дім»
Тема: Генрік Ібсен – зачинатель європейської «нової» драми. Соціально-психологічна п’єса «Ляльковий дім»
Тема. П’єса-казка Нелі Шейко-Медведєвої «Лисиця, що впала з неба» (І дія) iconШейко В. М., Богуцький Ю. П. Формування основ культурології в добу цивілізаційної глобалізації друга половина XIX
Шейко В. М., Богуцький Ю. П. Формування основ культурології в добу цивілізаційної глобалізації (друга половина XIX початок XXI ст.)....
Тема. П’єса-казка Нелі Шейко-Медведєвої «Лисиця, що впала з неба» (І дія) iconКнижкова палата україни
Укладачі: В. В. Гладун, І. М. Кічкін, О. А. Рудь, Ю. Г. Щербак Редагування З. А. Медведєвої
Тема. П’єса-казка Нелі Шейко-Медведєвої «Лисиця, що впала з неба» (І дія) iconУрок № Тема. І. Котляревський. П’єса «Наталка Полтавка». Образи твору
Мета: допомогти учням проаналізувати характери І вчинки персонажів; розвивати навички характеристики образів героїв, вміння висловлювати...
Тема. П’єса-казка Нелі Шейко-Медведєвої «Лисиця, що впала з неба» (І дія) icon6 клас Леонід Глібов. Байка «Лисиця-жалібниця» Мета: навчальна

Тема. П’єса-казка Нелі Шейко-Медведєвої «Лисиця, що впала з неба» (І дія) iconТема. Літературна казка
Науменко В. О. Читанка. Підруч для кл.: У ч. К.: Навч книга, 2004. Ч. 128с
Тема. П’єса-казка Нелі Шейко-Медведєвої «Лисиця, що впала з неба» (І дія) iconТема. Ознайомлення з підручником «Читанка». Прислухайтеся до звуків читайте правильно. С. Козлов «Звуки І голоси» ( казка). Робота з дитячою книжкою
Тема. Ознайомлення з підручником «Читанка». Прислухайтеся до звуків – читайте правильно. С. Козлов «Звуки І голоси» ( казка). Робота...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка