Тема: Вірші зарубіжних поетів про дружбу І кохання(Р. Бернс «Любов», Г. Гейне «Коли настав чудовий май», К. Симонов «Жди мене…»). Поетизація високого почуття, розкриття його сутності Мета



Скачати 61.48 Kb.
Дата конвертації11.03.2018
Розмір61.48 Kb.

Тема: Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання(Р.Бернс «Любов», Г.Гейне «Коли настав чудовий май», К.Симонов «Жди мене…»). Поетизація високого почуття, розкриття його сутності

Мета: ознайомити учнів із зарубіжними поетами, що писали про дружбу та кохання: Р.Бернсом, Г.Гейне, К.Симоновим; ознайомити з основними фактами біографій поетів та історіями створення поезій; показати втілення теми кохання в їх творах; довести, що любов — найсвітліше, найніжніше почуття, яке здатне творити дива із людьми; розвивати усне мовлення учнів, навички виразного читання, творчі здібності учнів, фантазію та творчу уяву, збагачувати словниковий запас школярів; виховувати повагу до справжніх почуттів.

Обладнання: портрети поетів, підручник, мультимедійний проектор, презентації,відеоролики та аудіо записи

Тип уроку: засвоєння нових знань

Епіграфи:

1.Любов поєднує в собі всі добрі якості людини. (О.Бальзак)

2. Кохання – найсильніше з усіх пристрастей, тому воно одночасно оволодіває головою, серцем і тілом. (Вольтер)

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1.Перегляд відеоролика «Пісня про любов»



Вчитель:

- Як ви гадаєте, про що буде іти мова сьогодні на уроці?

- Які твори , пов’язані із темою дружби і кохання, ми з вами уже вивчили?

- Що таке кохання?

2.Вправа «Ланцюжок думок».

Вчитель:

Вдома ви повинні були на листочках,стікерах у формі сердечок, сформулювати одним реченням визначення,як ви розумієте, що таке «кохання» .

Прочитайте свої записи і прикріпіть сердечка-стікери на дошку у формі серця.

Вчитель:

Кохання – незвичайне почуття. Воно наповнює людину щастям і її життя стає змістовним і світлим. Це почуття оспівували письменники і поети у всі віки.

Кохати — нові землі відкривати,

Нюанси свіжі i відтінки нові.

Кохати — це щомиті дивуватись,

Це — задихатись з подиву — любові.

Це — припадати до джерел незнаних

I дикої жаги не втамувати.

Порушувати дивовижні плани,

А потім дивовижніші сплітати.

Іван Драч

3.Робота з епіграфами.

Прийом «Мікрофон»

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

Вчитель:

Нашу розмову про кохання ми продовжимо знайомством із зарубіжними поетами, які жили в різні часи, але об’єднало їх глибоке розуміння світлого й прекрасного людського почуття — кохання. Ця вічна тема не могла залишати в спокої талановитих людей.

Генріх Гейне, Роберт Бернс, Костянтин Симонов.

1. «Асоціативна розминка»

У кожної людини кохання асоціюється з чимось прекрасним. За допомогою кольорових олівців у зошитах створіть «портрет кохання», іншими словами – свій символ кохання.

ІІІ. Сприйняття та засвоєння навчального матеріалу

Вчитель:

(Звучить пісня «В моей душе покоя нет» сл. Р. Бернса в перекладі С. Маршака із кінофільму «Службовий роман»)



  • Чи знайомий вам цей музичний твір?

  • А чи знаєте ви, що слова до пісні були написані більше ніж 200 років тому ? Автор слів Роберт Бернс (переклад С. Маршака)

  • Чи хочете ви познайомитись з цим поетом і його поезією?

Вчитель англійської мови.

Розповідь про життя і творчість Р.Бернса (англійською мовою).

1. Клоуз-тест:

Роберт Бернс — ______________шотландський _____________. Його поезія нікого не залишає ______________ . Він писав прості і гарні ______________ , які співали по всій ___________________. Бернс був прекрасним поетом і міг писати надвичайно гарні вірші, оспівуючи ____________, _____________, ______________. Їх він присвячував багатьом ___________. І в кожній з поезій він загострював увагу на ___________________, _______________, ________________, _______________. Український Кобзар називав його_____________________________________________________________

2.Пісня Р.Бернса «Любов»(аудіозапис)

3.Виразне читання поезії «Моя любов – рожевий квіт»

(мовою оригіналу, переклади М.Лукаша та В.Мисика)

4.Перегляд відеоролик «Піккардійська Терція “Моя любов“»

5.Вправа «Розфарбуй образ словом» ( переклад В.Мисика)


(Кохана пишна рожа, краса весняних днів; мелодійний, приємно-зграйний спів, краса твоя безмежна)

Вчитель:

Одним з кращих співців кохання був німецький поет Генріх Гейне. Кохання і душевні страждання – основна тема його ранньої лірики. «Книги пісень» - це збірка поезій з творчого доробку раннього періоду. До неї ввійшов і твір «Коли настав чудовий май…».

5. Робота з підручником. Самостійне читання статті про Г.Гейне.

6. Опрацювання поезії «Коли настав чудовий май»

(мовою оригіналу і в перекладі Л.Українки).

7. Інтерв’ю у Г.Гейне.

- Скажіть, будь ласка, що стало поштовхом до написання поезії «Коли настав чудовий май»?

- Чи можна стверджувати, що до Вас кохання прийшло весною?

- Чи погоджуєтесь Ви з думкою, що кохання приносить людині завжди тільки радість і щастя? Чому?

- Чому у своїй поезії «Коли настав чудовий май» Ви згадуєте про журбу? З чим вона пов’язана?

8. Прослухати аудіозапис пісні «Коли настав чудовий май»

9. Вправа «Подаруй поезії назву»



«Весна у моєму серці»

«Прокинулось кохання»



«Коли настав чудовий май» «Про дружбу і кохання»

«Кохання навесні»

«Мої сподівання»

«Моїй милій»




Вчитель:

Нашу розмову про кохання ми продовжимо знайомством із творчістю відомого російського письменника К.Симонова. Він був яскравою особистістю в житті країни, відомим у всіх республіках колишнього Радянського Союзу і в інших зарубіжних країнах. Прозаїк, поет, драматург, літературний критик, публіцист, редактор. К.М. Симонов прожив життя, насичене подіями величезної історичної важливості, і був їх активним учасником.

10.Опрацювання матеріалу підручника. Біографія Симонова та історія створення вірша «Жди мене»

11. Виразне читання поезії «Жди мене» (переклад Д.Павличка)

12. Аудіозапис . Читання вірша самим автором.

Бесіда


- Які почуття викликала у вас ця поезія?

- Чи потрібно писати про кохання, коли йде війна?

- Чому ж важливо тим, хто бореться за Вітчизну, бути впевненим, що їх чекають?

Вчитель:

Вірш Костянтина Симонова «Жди мене…» проник в серця і душі не лише воїнів , а й жінок, які вірно чекали своїх коханих з фронту. Зауральські жінки написали відповідь на лист К. Симонова: «Жду тебе». Новостворена поезія добою звісткою полетіла на фронт.

Жду тебя

Жду тебя, хороший мой.

Очень крепко жду.

Жду уральскою зимой,

Жду весной в цвету

Жду тебя, и дни бегут,

Гаснут вечера.

И со мною вместе ждут

Все, кто ждал вчера.

Ждут по-прежнему друзья,

Всей душой любя.

Что ни делала бы я,

Это для тебя.

Для тебя припасено

Все давным-давно,

И початое вино

Выпьем мы вдвоем.

Снятся мне твои черты,

Где же ты теперь?

Жданный мой, когда же ты

Постучишься в дверь.

Верно, ты придешь опять,

Ласковый, родной.

Милый, я умею ждать,

Как никто другой.

Рефлексія

Сьогодні на уроці я дізнався…

Найбільше мене вразили поезії…

Я хотів би більше дізнатися…



ІІІ. Підсумки уроку. Оцінювання

ІV. Домашнє завдання:підготуватись до уроку ПЧ «Світова поезія про кохання»

Використані джерела:

● www.youtube.com/watch?v=bVzSjeE2a8E

● https://zf.fm/artist/215498

● http://poiskm.co/show/%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%81

● https://www.youtube.com/watch?v=Nviml5lGUNI

● http://romneyready.com/music

● https://www.youtube.com/watch?v=RMCHfGA508M





Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Тема: Вірші зарубіжних поетів про дружбу І кохання(Р. Бернс «Любов», Г. Гейне «Коли настав чудовий май», К. Симонов «Жди мене…»). Поетизація високого почуття, розкриття його сутності Мета iconВірші зарубіжних поетів про дружбу І кохання. Р. Бернс, Г. Гейне, К. Симонов. Поетизація високого почуття, розкриття його сутності
...
Тема: Вірші зарубіжних поетів про дружбу І кохання(Р. Бернс «Любов», Г. Гейне «Коли настав чудовий май», К. Симонов «Жди мене…»). Поетизація високого почуття, розкриття його сутності Мета iconТема. Вірші зарубіжних поетів про дружбу І кохання. Р. Бернс, Г. Гейне, К. Симонов. Поетизація високого почуття, розкриття його сутності. Виразне читання поезії Мета
Тема. Вірші зарубіжних поетів про дружбу І кохання. Р. Бернс, Г. Гейне, К. Симонов. Поетизація високого почуття, розкриття його сутності....
Тема: Вірші зарубіжних поетів про дружбу І кохання(Р. Бернс «Любов», Г. Гейне «Коли настав чудовий май», К. Симонов «Жди мене…»). Поетизація високого почуття, розкриття його сутності Мета iconОголошення теми уроку
Тема. Вірші зарубіжних поетів про дружбу й кохання. Р. Бернс «Любов», Г. Гейне «Коли настав чудовий май»
Тема: Вірші зарубіжних поетів про дружбу І кохання(Р. Бернс «Любов», Г. Гейне «Коли настав чудовий май», К. Симонов «Жди мене…»). Поетизація високого почуття, розкриття його сутності Мета iconКартка уроку вірші зарубіжних поетів про дружбу І кохання. Тема кохання в поезії Генріха Гейне "Коли настав чудовий май " Найглибша істина розквітне лише з
Вірші зарубіжних поетів про дружбу І кохання. Тема кохання в поезії Генріха Гейне “Коли настав чудовий май ”
Тема: Вірші зарубіжних поетів про дружбу І кохання(Р. Бернс «Любов», Г. Гейне «Коли настав чудовий май», К. Симонов «Жди мене…»). Поетизація високого почуття, розкриття його сутності Мета iconКартка уроку вірші зарубіжних поетів про дружбу І кохання. Р. Бернс «Любов». Поетизація високого почуття, розкриття його сутності Коли любиш, то таке багатство відчуваєш, стільки
Коли любиш, то таке багатство відчуваєш, стільки ніжності, привітності, навіть не віриться, що так умієш любити
Тема: Вірші зарубіжних поетів про дружбу І кохання(Р. Бернс «Любов», Г. Гейне «Коли настав чудовий май», К. Симонов «Жди мене…»). Поетизація високого почуття, розкриття його сутності Мета iconКартка уроку вірші зарубіжних поетів про дружбу І кохання. К. Симонова «Жди мене ». Моральна актуальність теми в сучасному світі. Простой бумажный листок, как ты сердцу дорог
Вірші зарубіжних поетів про дружбу І кохання. К. Симонова «Жди мене». Моральна актуальність теми в сучасному світі
Тема: Вірші зарубіжних поетів про дружбу І кохання(Р. Бернс «Любов», Г. Гейне «Коли настав чудовий май», К. Симонов «Жди мене…»). Поетизація високого почуття, розкриття його сутності Мета iconПоетизація високого почуття, розкриття його сутності у поезії К. М. Симонова
Тема: Поетизація високого почуття, розкриття його сутності у поезії К. М. Симонова
Тема: Вірші зарубіжних поетів про дружбу І кохання(Р. Бернс «Любов», Г. Гейне «Коли настав чудовий май», К. Симонов «Жди мене…»). Поетизація високого почуття, розкриття його сутності Мета iconТема. Г. Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…». Осуд антигуманної сутності війни, розкриття її руйнівних наслідків для цивілізації та душі. Мета
Тема. Г. Белль «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…». Осуд антигуманної сутності війни, розкриття її руйнівних наслідків для цивілізації...
Тема: Вірші зарубіжних поетів про дружбу І кохання(Р. Бернс «Любов», Г. Гейне «Коли настав чудовий май», К. Симонов «Жди мене…»). Поетизація високого почуття, розкриття його сутності Мета iconФормула кохання
Мета: Поглибити знання учнів про відомих поетів зарубіжної літератури,в творчості яких звучить тема кохання. Розкрити взв’язок між...
Тема: Вірші зарубіжних поетів про дружбу І кохання(Р. Бернс «Любов», Г. Гейне «Коли настав чудовий май», К. Симонов «Жди мене…»). Поетизація високого почуття, розкриття його сутності Мета iconУрок №22. Дата 24. 11. 14. Клас Світова література
Тема. Джон Кітс «Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи у вірші, його ідея


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка