Тематика змісту виховної діяльності 1 клас Ціннісне ставлення до себе



Скачати 262.65 Kb.
Дата конвертації01.08.2017
Розмір262.65 Kb.

Тематика змісту виховної діяльності

1 клас

1. Ціннісне ставлення до себе

Що я ціную у житті, Хто я?, Я хочу стати кращим, Азбука ввічливості, Бути вихованим. Що це означає?, Розкажи про себе, На кого ти хочеш бути схожим?, Мій настрій, Мій день, Зовнішній вигляд учня, Я і мої друзі, Я і мій клас, Як треба поводитися у школі, вдома, на вулиці?, Кожній речі — своє місце, Якщо хочеш бути здоровим — загартовуйся, Чистота — запорука здоров'я, Будемо здорові, або Пригоди маленьких зубчиків, Вогонь буває різним, Абетка пішохода, Хто я? , Я хочу стати кращим, Хочу і можу бути здоровим ( робочий зошит для 1 класу).



2. Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей

Мої обов'язки в сім'ї, Мамо, тато, я - дружна сім'я, Що означає бути вихованою людиною?, Світлофор ввічливості, Чарівні слова відкривають серця, Чесним треба бути всюди, Школа гарної поведінки, Умій слухати, Відкриваємо скриньку добрих справ, Про дружбу, Кого з друзів ти візьмеш у подорож?, Майстерня Діда Мороза, Свято Чепурушки, Бабусина скриня, Скриня народної мудрості, Яким має бути добро на Землі?, Що означає бути добрим? , Як інших навчити поваги до себе?, Ми йдемо до їдальні, Гість – радість у домі, Слова вітання, побажання, Сила і слава твого роду, Пізнай, прийми і руку протягни.



3. Ціннісне ставлення до праці

“Вчуся все робити сам “, Бджілка мала, та й та працює, Ми працю любимо, Про двох братів - Умійка та Невмійка, Коли я виросту..., Місто веселих майстрів, Збережемо книгу, Подарунок малюкам дитячого садка, Знайомимось з професіями.



4. Ціннісне ставлення до природи

Чистий клас, Збережемо чистим довкілля, Екологічна стежка, Збережемо красу природи, Зелені друзі мого краю, Перші весняні квіти, Зустріч пернатих друзів, Ми за них відповідаємо, Тварини — не іграшки, Туристська прогулянка до чистих джерел, Рослини, Милуйся красою рідної природи, Звірі - малята, екскурсія до зоопарку, екологічна вікторина.



5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Музика поруч з нами, Краса природи в пісні та слові, Музичні фантазії, Музика в природі: пори року, Мистецтво слова, Абетка мистецтва, Таємниця однієї картини, “Мова танцю”, Малюємо разом, Як фарбами передати настрій, Ліпимо казку, Барви пір року.



6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Та земля мила, де мати народила, Моя рідна Україна, Символи моєї держави, Знай і поважай Герб, Прапор і Гімн своєї Батьківщини, Ми — українці, У країні рідної мови, Мова, Наша мова — солов'їна.



Тематика змісту виховної діяльності

2 клас

1. Ціннісне ставлення до себе

Життя людини – найвища цінність, Я людина, Я хочу бути схожим, Чарівні слова, Мій день народження, Що потрібно знати про свій характер?, Як організувати свій день?, Цінуй свій час і час інших, Сам удома, Дав обіцянку - виконуй, Умій слухати, Дбай про інших, Однокласник, товариш, друг, Дерево міцне корінням, а людина - друзями, Як не захворіти, Подорож до Країни здоров'я, Профілактика інфекційних захворювань, Старти надій, Я – людина, Я хочу бути схожим, Хочу і можу бути здоровим ( робочий зошит для 2 класу).



2. Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей

Бути совісним означає..., Мій товариш, Моя іграшка - тобі, Буду гідним скрізь і всюди, щоб нести вам радість, люди!, Про справжню дружбу, Школа вишуканих манер, Ти - вихована дитина?, Турбота. Діти допомагають дітям, Як би я вчинив..., Шануй батька й неньку, Традиції та реліквії моєї родини, Берегиня, Рушник моєї бабусі, Захоплення моїх рідних, За добро платять добром, Правила чесної гри та змагання, Дорога доброчинності.



3. Ціннісне ставлення до праці

Навіщо людина працює, Землю сонце прикрашає, а людину – праця, Діло майстра хвалить, Книжкова лікарня, Подарунки молодшим друзям, Професія моїх батьків, Кращий мамин помічник, “Дізнайся, відгадай, обчисли”.



4. Ціннісне ставлення до природи

Віч-на-віч з природою, Чисте джерело, Чиста криниця, Екологічна стежка в різні пори року (вулицею міста, села), Первоцвіти просять захисту, Наш квітник — найкращий, Дивовижні звірі в українських казках, Природа в загадках, прислів'ях, приказках та віршах, Екологія в загадках, Контурна карта виховної еколого-натуралістичної роботи, Квітковий календар.



5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Музичний фольклор рідною краю, Народні звичаї, Краса природи у творах образотворчого мистецтва, У царині мистецтва, Чарівне слово поезії, Я вишиваю рушничок, Лине пісня, Мистецька галерея зими, Світ казки, Мистецтво ляльки, Вчимося етикету, Культура поведінки: ідемо до театру (музею, кінотеатру, цирку, на виставку тощо).



6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Наша Вітчизна — Україна, У нас одна Батьківщина — наша рідна Україна, Ми — українці, Я — син своєї землі, Українці за кордоном, Славетні українці, Кожному миле його слово рідне, Я маю право... кожна людина має право.



Тематика змісту виховної діяльності

3 клас

1. Ціннісне ставлення до себе

Найцінніше в моєму житті, Дорога кожна хвилина, Мої хочу, можу і треба, Мої мрії , Я і мої обов’язки, Як навчитись стримуватись?, Мої доручення, Мій день: хороше і погане, Дисципліна і культура, Дорога до школи та додому, Ти — вихована дитина?, Твій зовнішній вигляд, Мій улюблений герой, Як я дбаю про своє здоров'я, Продукти харчування: наші друзі й вороги, Здоровим будь!, Свято Мий-додіра, Спортивна надія, Хочу і можу бути здоровим ( робочий зошит для 3 класу).



2. Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей

Живу і навчаюся у родині, Дерево міцне корінням, а людина - родом, Родина, родина: від батька до сина, Вчимося бути добрими людьми, Якщо ти погано вчинив, Мій день, мої вчинки, Чужого горя не буває, Якщо твій друг помилився..., Як і чим випробовується дружба, Про правила товаришування, Шляхетні дівчатка та лицарі - хлопці, Ти на світі не один, Коли я щасливий, Любов. Любов-милосердя. Добродійні справи людини, Як стати добрим?, Мистецтво ґречності.



3. Ціннісне ставлення до праці

Праця годує, а лінь – марнує, Цінуймо працю інших, Мої досягнення, До джерел народних ремесел, Усі професії потрібні, усі професії важливі ....



4. Ціннісне ставлення до природи

Будь вимогливим і ніжним: перед тобою природа!, Чисте подвір'я, Подорож стежкою, Збережемо красу природи, Заповідні місця мого краю, Подарунки осені, Посаджу дерево, На квіти чарівні подивись, одноденна туристська прогулянка У поході Друзі,Таємниці Катерини Білокур, Тварини взимку потребують твоєї допомоги, Різдво в гості прийшло, Контурна карта виховної натуралістичної роботи, Якби тварини вміли говорити, рухливі ігри з елементами техніки туризму, вікторина-гра Що покласти в рюкзак для мандрівок, Боляче буває всім (ставлення до тварин), Тварини моєї місцевості.



5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

У царині мистецтва, Музичні захоплення, Я вишиваю рушничок, Кіномистецтво, Архітектурні перлини рідного краю, Доторкнутися словом до серця, Хоровод весняних квітів, Краса природи рідного краю, Малюю до картинної галереї, Граю у ляльковій виставі, Вчимося етикету, Культура поведінки: ідемо до театру (музею, кінотеатру, цирку, на виставку тощо), Пісня колискова, Музична мозаїка, Театр актора і ляльки, Фарби осені, Поезія зими, Мелодія весни, Я співаю у класному хорі (конкурс класних хорів), Я – юний диригент.



6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Я — маленький громадянин, Ми всі – єдина сім’я, Чи знаєш ти свій край?, Древня столиця України, Легенди нашого краю, Вулицями рідного міста (села), Година пам'яті, Моральні цінності мого народу. Традиції поваги, турботи, співчуття й допомоги людям, Моя мала Батьківщина, Мій рідний край, Рід, родина, рідня, Моя рідна вулиця, Пам'ятаймо героїв, Мої права та обов'язки, Дитяча праця і права дитини.



Тематика змісту виховної діяльності

4 клас

1. Ціннісне ставлення до себе

Для чого живе людина?, Віра у себе, Завтрашній характер - у сьогоднішньому вчинку, На кого я хочу бути схожим у житті?, Мій ідеал, Твої норми поведінки, Що означає бути вихованим, Чуйність і байдужість, Зубів немає, а людину гризе, Як зробити правильний вибір, Як стати людиною, Не кидай слів на вітер, Хто багато читає, той багато знає, Козацькі забави, Як я провів канікули, Почни день з ранкової гімнастики, Переможемо всі хвороби, Культура харчування, Шкідливі звички, Хочу і можу бути здоровим ( робочий зошит для 4 класу).



2. Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей

Ти знаєш, що ти - людина?, Кожна людина неповторна!, Народна мудрість про добро, совість, ввічливість, справедливість, чесність, Хочу і треба, Розкажи мені про себе, Подаруй свято іншим, Слово - не горобець, вилетить - не піймаєш, Вихована людина: яка вона?, Золоте правило ввічливості, Мама, тато, я - читацька сім'я, Від матері доні добро передати, Пам’ятай про інших, Як ми розмовляємо. Про культуру листування. Правила телефонної розмови, Життя людини - найважливіша цінність, Квіти людської душі (про людські цінності), Мудрість людської турботи, Поведінка у храмі, Іспит на вихованість, Ні агресії і насильству, Дорога мудрості.



3. Ціннісне ставлення до праці

Праця прикрашає людину, Праця – джерело життя і головна його прикраса, Допоможи книзі!, Подарунки власноруч, Трудові традиції української родини, Працьовита родина, Калейдоскоп професій, Підприємства нашого міста (селища) , Чи знаєш ти ціну праці?.



4. Ціннісне ставлення до природи

Твій рідний край, Стань природі другом, будь природі сином, Себе я бачу в дзеркалі природи, Тече річка невеличка, Чисте довкілля, Збережемо красу природи, Захистимо усе живе, туристська гра-естафета Долаємо перешкоди, В усі пори року прекрасна земля, Екологічною стежкою до лісу (гаю, поля), Жива і нежива природа, Нагодуй птахів (тварин), гра - мандрівка У лісі казкових дерев, Контурна карта виховної еколого-натуралістичної роботи.



5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Мистецькі шедеври, Влучне слово, Про що розповідають картини, Музична спадщина рідного краю, Як слухати музику, Музичні асоціації, Краса природи в мистецтві, За народними ремеслами, Кіномистецтво: документальний фільм, Мистецькими стежками рідного краю, Пісня рідного краю, Прекрасне очима дитини, Театральна афіша.



6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Одна-єдина на цілім світі..., Я — громадянин України і пишаюсь цим, Люби і знай свій рідний край, Люди, які прославили мій край, Сторінки історії мого міста (села), І живе калина на папері, Всі народи України живуть в злагоді та мирі, Шануймося, бо ми того варті.




Тематика змісту виховної діяльності

5 клас

1. Ціннісне ставлення до себе

Який Я? Яким я хочу бути? , Дужий той, хто самого себе перемогти може, Посієш звичку – пожнеш характер, Таланти і шанувальники, В людині все має бути прекрасним, Індивідуальні особливості людини, Пізнай себе, Презентація твого дня народження, Бережи свій час.



2. Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей

Відповідальність найкращий путівник у вчинках, Дружба і її значення у житті людини, Честь і гідність, Співчуття – перший крок до людяності, Культура поведінки у школі, Чи вміємо ми відпочивати, Щастя, коли тебе розуміють, Мовленнєвий етикет, Спілкування на відстані, Почуття гумору і жарти, Коли Юпітер гнівається, Шануймо старших, Що псує стосунки між людьми, Про гостинність і гостей, Турбота за інших людей – головний обов’язок у житті, Вдячність.



3. Ціннісне ставлення до праці

Як організувати себе, Вчись учитись, щоб уміти трудитись, Книга скаржиться! Книга дякує!, Ціна твого підручника, Місто веселих майстрів, Даруйте радість людям, У колективі немає чужої роботи, Люди, які працюють поруч, Професії мого роду, Цінуймо хліб!, Подарунок своїми руками.



4. Ціннісне ставлення до природи

Я — маленька частиночка Природи, Старти золотої осені, Флора і фауна нашого краю, Екологічною стежиною нашого краю, Природа — наш дім, Барви веселки, Таємниці природи, Свято квітів, Вже брами літа замикає осінь, Знайди скарби природи рідного краю, Брати наші менші, Аптека бабусі Медуниці, Нагодуй птахів, Бережи воду, козаче, і вона тобі віддячить, Космос в українській міфології, явища природи і народні прикмети, Ми відповідаємо за тих кого приручили.



5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Люби музику — вона облагороджує думки і почуття, Чарівна мелодія скрипки, Народ скаже — як зав'яже, Мистецькі уподобання моєї родини, Різдвяний настрій, Великодні писанки, Рукотворне диво, “Естетика побуту українців, Образотворче мистецтво українців, Символи і образи в українському мистецтві, Українські образи і символи у світовому мистецтві, Культура поведінки: ідемо до театру (музею, театру, цирку, на виставку тощо), Я – актор шкільного театру (шкільні вистави), участь у шкільній самодіяльності.



6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Хто і коли жив в Україні, Ми – творці власного життя, Україна пам'ятає, В ім'я твого і мого життя (сторінками історії), Ніхто не забутий, ніщо не забуте, Державний гімн України, Що я знаю про Україну?, Закони життя нашого класу, Немає прав без обов'язків, Конвенція ООН та Конституція України про права дітей, Про символіку України, Герої завжди поміж нас, Тарасове слово, Твоя активна життєва позиція.



Тематика змісту виховної діяльності

6 клас

1. Ціннісне ставлення до себе

Життя – найдорожчий скарб, Чи щось без серця зрозумієш, У пошуках власного ідеалу, Стратегія прийняття моральних рішень, Як долати труднощі і випробування, Заздрісник сам собі ворог, Життя не вічне – вічні цінності людські, Вміння знаходити себе в суспільстві, Характер людини: як він формується, Пізнай себе, Світ моїх захоплень.



2. Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей

Толерантність, Чесний – ворогів не має, Чи можна прожити без конфліктів, Ми і наші вчителі, Мовленнєвий етикет, Чарівні слова, Комп’ютер чи книга, Я в Інтернеті, Моє і чуже, Дерево з коріння починається, а людина - з сім’ї, Немає місця на землі, де б засуджували милосердя, Чуйність і доброта – два крила, на яких тримається людство, Точність – ввічливість королів, Курінню - ні.



3. Ціннісне ставлення до праці

Ціна однієї хвилини, Що означає культура навчальної праці?, Наші захоплення, Професії наших батьків, Школа вмілих господарів, Господар і Господарочка, Чи вмію я працювати?, Мої досягнення, Скільки у світі професій, Допомагаємо батькам.



4. Ціннісне ставлення до природи

Зелений патруль, Бережи ліс, Вода — безцінне багатство,бережіть її, Давайте, друзі, разом природу берегти!, У природі — у рідному домі, Ліс — не школа, а всіх учить, Природа — людині, людина — природі, Рослини-барометри, Чисте повітря, До природи — не неси шкоди, Сценарій фільму Мальовнича моя Україна: оформляємо путівник, Озера та ріки мого краю, Земля наш спільний дім, Секрети здоров’я, Я вклонюсь тобі пшеничне колосся, Квіти — усмішка природи, Ми їх назавжди втратили (сторінками Червоної Книги), Знай і люби свій рідний край!, Захистимо наших братів менших, Екологічні катастрофи, Дзвони Чорнобиля, Хто природу не тривожить, тому вона допоможе, Контурна карта виховної еколого-натуралістичної роботи.



5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Вітальна листівка своїми руками, Мистецтво та мої емоції, Народні ремесла, Витинанка, Театр-експромт, Турнір знавців поезії, Школа юного актора, Студія знавців поезії, Ляльковий театр — молодшим школярам, Естетика побуту, Великодня композиція, Мистецькі канікули, Культура поведінки: ідемо до театру (музею, кінотеатру, цирку, на виставку тощо).



6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Я - моя родина - Україна, Україна - полікультурна держава, Демократичні принципи та цінності, Згадаймо всіх поіменно, Моя земля - земля моїх предків, Державна символіка, І синє небо, і жовте колосся, Люби і знай свій рідний край, Традиції мого народу, Мова рідна - слово рідне!, Хто живе поруч зі мною?, Традиції моєї родини, Школа - наш дім, ми господарі в нім, Тарасовими шляхами, Козацький КВК.




Тематика змісту виховної діяльності

7 клас

1. Ціннісне ставлення до себе

Образ мого Я, Я і мій характер, Мої цінності, Світ моїх почуттів, Подивись на себе уважно, Пізнай самого себе, Я в колі сім'ї, Яскраві події мого життя, Господарочка, Добродії, Проведення одноденного походу з елементами орієнтування за допомогою компаса та карти, Країна моїх мрій.



2. Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей

Моє спілкування з людьми, Ставлення людини до людини, Напитись з отчої криниці, Моя сім’я, Я в учнівському колективі, Мій етикет, Етикет у давнину і тепер, Сучасний етикет у громадських місцях, Шкідливі звички заважають усі, Як протистояти насильству, Школа виживання.



3. Ціннісне ставлення до праці

Як навчитись цінувати і розраховувати час?, Чарівна краса вишиванки, З магазину чи власними руками, Бабусин рушник у сучасній оселі, Мої обов'язки в родині, Я це можу, Трудова біографія моєї родини, Усі професії важливі, обирай свою, Чекаємо батьків з роботи, Іграшки своїми руками.



4. Ціннісне ставлення до природи

Земля-годувальниця, Історія міст і сіл України, Україна Вишивана, Вода — джерело життя, Космос — далеко чи поруч?, Ерудит природи, Конкурс фото Природа і фантазія, Здорова природа — здорова людина, Дари природи є невичерпними, Вітамінна скарбниця, Овочеві витівки, Щедрі дари осені, Жива Липка хай росте, Квітковий вернісаж, Вальс квітів,Контурна карта виховної еколого-натуралістичної роботи, Природа не майстерня, а храм – шляхи подолання екологічної кризи, Сім природних чудес України.



5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Письменники рідного краю, Сьогодення і майбутнє України і української книги, Пісенник мого часу, Люблю я пісню українську, Естафета творчих завдань, Український вінок, Вишневі усмішки, Архітектурні пам'ятки мого краю, Культура мовлення, Культурна людина. Яка вона?, Естетика зовнішнього вигляду, Мистецька карта України.



6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Любове моя - Україно!, Українці в світі, Наші земляки, Україна від козацьких часів до сьогодення, Найвідоміші винаходи українців, Мій рідний край, Історія рідного краю, Народознавчий конкурс ерудитів, Життя та побут українців, Українська вдача, Моє село чи місто, Запорізькі козаки, Діти мають знати свої права, Виховуємо лідерські якості, Школа зустрічає гостей, Випускники нашої школи, Українська державність, Українська топоніміка.



Тематика змісту виховної діяльності

8 клас

1. Ціннісне ставлення до себе

У згоді з самим собою, Шлях до себе, Як стати щасливим, Уміти володіти собою, 3 чого починається пізнання, Чи любиш ти себе?, Яка людина заслуговує на повагу інших, Ким бути і яким бути, Створення життєвого проекту саморозвитку, Світ моїх захоплень, Фізична краса не постійна, а духовна - вічна, Дозвілля та хобі, Моє дозвілля, Таланти твої, Україно, Якщо я буду..., Вчитель - моє покликання, Мій улюблений учитель.

Тренінги Кроки до успіху, Я- частинка Всесвіту, Як подолати невдачу?, Наодинці із собою, Сам собі вихователь, Кодекс чесної особистості, Шлях до себе.

2. Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей

Мистецтво спілкування: коли яке слово мовити, Як жити в мирі з людьми, Добротою себе перевір, Особистість і колектив, Учіться любити, Що таке СНІД, Я і моя родина, За правилами етикету, Його ввічливість етикет, Імідж сучасної людини, Молодіжне дозвілля, Твої вороги психоактивні речовини, Як поводитись у складних життєвих ситуаціях, Як долати агресивність.



3. Ціннісне ставлення до праці

Що мали вміти хлопці і дівчата вступаючи у доросле життя, Бережи свій час і час інших, Як правильно організувати свою працю?, Економіка домашнього господарства, Школа – мій дім, я – господар у нім, Формула вибору професії: можу + хочу + треба, Освіта – шлях до майбутньої професії, Таємниця майстерності, У світі професій, Що я знаю про майбутню професію?, Мої здібності. Як обрати професію.



4. Ціннісне ставлення до природи

Біологічний хокей (КВК), Екологічний бумеранг, Екологічне лото, Зелений дивосвіт, Ми — в природі, природа — в нас, Замість ялинки — зимовий букет, Осінній дивограй, Світ дерев, Дзвони Чорнобиля, Мальовнича моя Україна: розробка сценарію фільму, Світ природи в народному епосі,Контурна карта виховної еколого-натуралістичної роботи, Бережи свою планету, Проблеми природи нашого краю.



5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Музика, яку ми слухаємо. Музика, яку ми любимо, Кобзарська дума, Чи розуміємо ми оперу?, Театр у моєму житті, Мистецтво і мода, Наш край у творах мистецтва, І на тім рушникові, Купальські вогні, Новорічна вистава, Різдвяні комедії, Духовність особистості і мистецтво, Уроки шляхетності, Тонкощі побуту.



6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

пов'язую долю свою, Трагедії українського народу , Я - громадянин і патріот держави, Збережемо наш скарб - рідну мову, Джерела духовності мого краю, Видатні люди мого краю, Допоможемо ветеранам, Козацькі сурми, Українці за кордоном. Що таке діаспора?, Україна - суверенна і незалежна держава, День Соборності України, 6 грудня - День збройних сил України, Є пам'ять, якій не буде кінця, Воїни - інтернаціоналісти, Видатні вчені України, рідного краю, Українське козацтво міфи та реалії, Ми - єдиний народ.



Тематика змісту виховної діяльності

9 клас

1. Ціннісне ставлення до себе

Мій ідеал, Бережи честь змолоду, Пізнай себе - і ти пізнаєш світ, Мої життєві принципи, У колі симпатій, Країна моїх мрій, Вміння бути самим собою, Як стати лідером?, Без добрих справ немає доброго імені, Про культуру почуттів, Засоби профілактики травматизму і патологічних станів організму під час проведення туристсько-краєзнавчих подорожей.

Участь у шкільному та районному святі День туризму, Що таке самовиховання, самооцінка, самореалізація?, Найскладніше - не відстоювати свою думку, а мати її, Життя - це не ті дні, що минули, а ті, що запам'ятались, Умій сказати, умій змовчати, Хочеш бути щасливим - будь ним!, Не говори, що знаєш, але знай, що говориш, Бережи себе, Здоров'я - скарб.

2. Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей

Любов до ближнього — джерело величі людини, Відкрийте чарівні двері добра і довіри, Любов'ю дорожити вмійте, Колектив починається з мене. Цінності моєї родини, Портрет мого колективу, Я і ми. Мої вчителі, старші друзі та наставники, Жити — значить спілкуватися, Культура користування мобільним зв'язком, Я та інформаційно-комунікаційні технології, Твоя інформаційна безпека, Ризики в Інтернеті.



3. Ціннісне ставлення до праці

Впорядкуємо ігровий майданчик для малят, Працюємо разом, радіємо разом, Як повернути до життя старі речі, Основи економії та бережливості, Підліткова праця: правознавчий аспект, Ким бути чи яким бути?, Як не помилитися у виборі професії?, Світ професій: праця та покликання, Освіта і професія, Твій вибір – життєвий успіх, Ти і ринок праці, Презентація професій, Ярмарок професій.



4. Ціннісне ставлення до природи

Збережемо чистоту водних просторів наших!, Бережіть рідну природу!, Бережіть ліс — легені планети!, Збережемо наше довкілля!, Екологічний КВК, Посади дерево, Чистий зелений світ навколо тебе, Захистимо мурашник, Розчистимо лісове Джерело, Вони — з Червоної книги!, Квіти — очі землі, Рослини у творах мистецтва, Уроки Чорнобиля, Стояла я і Слухала весну..., Хай вічно струмує вода, Мальовнича моя Україна; оформлення фотоальбому, Краса і біль України: Свята Спадщина, Мальовнича Україна, Скривджена земля, 3 попелу і забуття, Екологічна юстиція, Свято врожаю, Контурна карта виховної еколого-натуралістичної роботи.



5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Концерт-блискавка, Я малюю світ, Мої захоплення, У світі кіномистецтва, Музичний калейдоскоп, Осінній дивограй, Я любив вас усіх, та найбільше любив Україну, П'ять хвилин з мистецтвом, Музична вітальня, Україна моя вишивана, Загадка — до мудрості кладка, Подорож мережею Інтернет: відкриті наукові архіви, електронні бібліотеки, віртуальні музеї, світ електронних словників, електронна культура, термінологічні довідники, “Складаємо художню карту рідного міста”.



6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Громадянське суспільство - гарантія дотримання прав людини, Гуманістична мораль у громадянському суспільстві, Державні символи України, Дебати: право на приватне життя, Україна - європейська держава, Видатні вчені України, Ваш світлий Подвиг незабутній, Культура політичної дискусії, Твоя правова культура, Що ми можемо зробити для того, щоб шкільне життя було яскравим і незабутнім.



Тематика змісту виховної діяльності

10 клас

1. Ціннісне ставлення до себе

У кого немає в душі минулого, у того не може бути майбутнього, Добра людина та, що робить добро, чи та, що не робить зла?, Не зраджуй у дружбі, материнстві, батьківстві, Правда життя, Зупинимо СНІД, поки він не зупинив нас, Знати, щоб жити!, Сходинки фізичного розвитку, Техніки і способи психічного впливу на соматичний стан організму, Шлях до самореалізації, або як стати особистістю, Відшукай себе серед інших, Як подолати конфлікт?, Я та інші, Народжений бути унікальним, Духовні потреби та ідеали мого Я, І буде син, і буде мати, і будуть люди на землі, Життя - твій вибір, Інтернет не лише твій друг, Духовність і здоров’я.



2. Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей

Що значить бути патріотом, Чи варто завжди дотримуватись букви закону, Свобода чи вседозволеність, Моральні цінності громадянського суспільства, Моральний ідеал і його місце в житті людини, Моральна мотивація вчинку, Моральні основи взаємин юнаків і дівчат, Твоє репродуктивне здоров’я, Моральні основи сім'ї, Традиції моєї родини, Сімейні реліквії, Статева культура — основа сім'ї та усвідомлюваного батьківства, Сім'я — основа держави, Цінуй честь сім'ї, Агресія та насильство в сім’ї, Права та обов'язки дітей у шлюбно-сімейному законодавстві, Пріоритети подружнього життя, Громадянська та соціальна відповідальність у шлюбі, Моя участь у вирішенні побутових та господарських питань у родині, Дружна сім'я — першоджерело людського буття, Моральна чистота стосунків між юнаком та дівчиною, Чи кожна людина може бути щасливою?, Чи кожен може бути успішним?, Вечір бардівської пісні, Чи може людина бути творцем свого щастя?, Якщо я для себе, то навіщо я?, Конверт дружніх запитань, Насильство та як його уникнути, Сучасне рабство, Торгівля людьми.



3. Ціннісне ставлення до праці

Бути економним – вимога часу, Економіка навколо нас, Твій особистий бюджет, Економіка нашої школи, бюджет і режим економії, Я обираю своє майбутнє!, Здоров'я і вибір професії, У світі професій, Коли робота приносить радість, Як обирали професію (колись і тепер), Як бути затребуваним у своїй професії, Сучасні вимоги до фахівців, Риси та якості майбутнього фахівця, Позашкільна освіта – крок до вибору майбутньої професії.



4. Ціннісне ставлення до природи

Жити в злагоді з природою, Вплив канцерогенів у продуктах харчування на організм людини, Зелений паросток майбутнього, Ліси для нащадків, Парки — легені міст і сіл, До чистих джерел, Екологічний вісник, Рослини лікують, Весняний вернісаж, Екологічні наслідки Чорнобиля, Екологічна етика, Екосвіт очима митців, Декларація прав природи, Світ навколо мене та я в ньому, Книга скарг Природи, Біль твоєї землі, Україно!, Контурна карта виховної еколого-натуралістичної роботи.



5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Історія танцю: від міфів до сучасності, Залучаємось до прекрасного, Видатні українські діячі культури і мистецтва рідного краю, Україна поетична, Духовна краса врятує світ, У людини все має бути прекрасним: і тіло, і душа, і думки (А.П. Чехов), Арт-терапія: профілактика емоційна і психологічна, Мистецький олімп рідного краю, Мій музичний вибір, Поезія кохання, Чарівні фарби, лишені пензлем..., Краса рідної мови, У мові моїй — і краса й неповторність, Обряди та звичаї народів України, Театр: вчора, сьогодні, завтра, Архітектурні дива, Ландшафтні перлини країни, Культура мобільного зв’язку, Світ ІКТ, Подорож мережею Інтернет: відкриті наукові збірки, архіви, електронні бібліотеки, віртуальні музеї, електронна культура, Мистецькі довідники, Позитив і негатив спілкування у чаті, Поняття інформаційна безпека, Мистецькі канікули, Чарівна сила мистецтва, Танцювальний марафон, Так ніхто ще не кохав і не признавався, Галерея великих митців, Традиційний народний костюм, Мої улюблені виконавці, Мистецтво та митці у художніх творах, Історія в картинах, Театральна палітра, Природа в музиці та музика в природі, Український романс, Історія народу в творах мистецтва, Збереження культурної спадщини: правовий аспект, Перлини світового живопису, Картинними галереями України, У майстерні скульптора (художника), Діловий етикет. Одяг і зовнішній вигляд ділової людини, На цій Землі ми спадкоємці чи вандали?, Стінна газета – естетичний осередок школи.



6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Я — українець!, Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Україну!, Зустріч з народними умільцями краю, Літопис мого родоводу, Патріотизм - нагальна потреба України й кожного українця, Псевдопатріотизм і його прояви, У нашій рідній Україні - ми всі український народ, Ми різні, але ми єдині, Демократія як загальнолюдська цінність, Толерантність – моральний імператив сьогодення, Права і свободи громадян – пріоритетні цінності демократії, Свобода та особиста недоторканість громадян, Основи правосвідомості особистості, Славетні постаті України, Конституційні основи держави, Від формування правомірної поведінки до правової культури громадянина України, Політична культура. Якою вона повинна бути?, Мій рідний край ні з чим не порівняти!, Історія та сучасність рідного краю, Ми співпрацюємо з територіальною громадою міста (села), Презентуємо учнівське самоврядування, Взаємодія та співпраця з громадськими дитячими об'єднаннями та молодіжними організаціями, Насильство та як його уникнути, Сучасне рабство. Торгівля людьми, Захист Вітчизни — обов'язок громадянина, Сучасні ґендерні стереотипи.



Тематика змісту виховної діяльності

11 клас

1. Ціннісне ставлення до себе

Люби Україну - твою рідну землю, Людина народжується для вічності, Умій дати слово і його дотримати, Добро і зло..., Сходинками до вершини успіху, Твоє майбутнє - в твоїх руках, Дороги, які ми обираємо, Зроби свій вибір на користь здоров'я, Подбай про своє здоров'я сам!, Ризики в Інтернеті, Обов'язок. Відповідальність. Совість, Право і мораль, Інформація - запорука освіченості.

Проведення дводенної туристсько-краєзнавчої експедиції з використанням туристського спорядження та облаштуванням бівуаку (розбивання наметів, обладнання місця для вогнища, приготування їжі), Моральний ідеал і його місце в житті людини, Я - ідеальне, Що таке щастя?, Бережи честь з молоду, Чи кожен може бути успішним, Якщо я для себе, то навіщо я?, Заговори, щоб я тебе побачив (Сократ).

2. Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей

Людське життя як найвища цінність, Свобода та людська гідність – базові цінності особистості, Чи все в житті стосується тебе?, Ким бути і яким бути?, Культура особистості, її здатність до сімейних відносин, Духовні скарби народу, Найстрашніші втрати — духовні, Про віру, культуру, освіту, Мистецтво жити гідно, Що таке совість?, Культура поведінки закоханих, Милосердя в нашому житті, Правила техніки мобільної культури, Інформаційне суспільство України. Я в реалі, я у віртуалі..., Подорож мережею Інтернет, Самовдосконалення, Гармонізація суспільних, колективних і особистих інтересів, Конфліктна ситуація: народження істини, а не загострення стосунків, Взаєморозуміння. На чому воно грунтується?, Естетика поведінки та етикет, Інтелігентна людина: яка вона?, У чому краса людини?, Мобільна телефонія - цивілізоване спілкування, Засоби масової інформації у демократичному суспільстві, Світ та ІКТ, Від рідного до чужого, від близького до планетарного, Толерантне ставлення до всіх націй і народностей, Загальнолюдські цінності: осмислення вічних істин, Мир та злагода — головна умова існування Землі та людства, Моральні ідеали та їх місце в житті сучасної молоді, Людина. Доля. Душа, Людина — невід'ємна частина природи, Всесвіту, Відзначення днів матері, батька, сім'ї, Літопис родоводу, Українська народна педагогіка про сім'ю. Традиції моєї родини. Сімейні реліквії, Дружна сім'я - першоджерело людського духу. Проблеми батьків та дітей, Сучасні аспекти родинного виховання, Духовна єдність поколінь, Українська сім'я — основа міцності держави, Права та обов'язки дітей у шлюбно-сімейному законодавстві, Моя участь у вирішенні побутових та господарських питань в родині, Моральна чистота стосунків між юнаком та дівчиною, Громадянська та соціальна відповідальність у шлюбі, Пріоритети подружнього життя, Що впливає на втрату репродуктивного здоров’я, Етика мобільного спілкування, Ідеї гендерної рівності в системі ціннісних орієнтацій сучасної молоді, ІКТ — миттєвий доступ до інформації і знань.



3. Ціннісне ставлення до праці

Вільний час – простір для розвитку здібностей, Раціонально організовуй свою діяльність, Чи обов'язково бути студентом?, Професії нашого часу, Знайомимось із маловідомими професіями, Ти і ринок праці, Чи готовий я до вибору професії?, Діагностика своїх можливостей, Професійні якості, Як уникнути труднощів при виборі професії, Шлях до свого майбутнього, Кроки до професії.



4. Ціннісне ставлення до природи

Екологічне маркування товарів, Про екологію рідного краю, Ліси — багатство, бережи їх!, Заповідні території України, Перлини природи України, Екологія землі XXI століття, Що ми залишимо нащадкам?, За життя — без сміття, Екополітика — почнемо із себе, Нове життя відроджених джерел, Земля — наш дім, Ми — на варті природи, Світ професій, Людина і природа, Еколог — сучасна професія, Екологічна юстиція, Злочин проти природи: відеофільми, відеоролики, комп'ютерні презентації тощо, Контурна карта еколого-натуралістичної роботи, Вплив антропогенних факторів на здоров'я людини, Шляхи уникнення ризиків у харчуванні, Річці — чистий берег, Екологічний об'єкт — наша вулиця, Посади дерево, Світ природи справжній та неповторний, Земля у нас одна, Біль Чорнобиля з роками не зникає, Запаліть скорботну свічку, Шануймо лісу дивосвіт!, Давай повернемо землі всі веселкові гори!, Вода, яку ми п'ємо, Екологічні проблеми рідного і краю (України). Природа, цивілізація, людина: пошук гармонії.



5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Від культури особистості до культури нації, Мистецтво, що звертається до серця, Червона рута цвістиме вічно..., Наодинці із мистецтвом, Українські старожитності, Диво українських храмів, Вернісаж української графіки, Гумор і сатира, Хіт-парад улюблених мелодій, Турнір знавців музики (поезії, прози, образотворчого мистецтва тощо), Слухаємо класику, Джазові ритми, Запрошуємо до вальсу..., Мистецький брейн-ринг, Сучасне арт-мистецтво, У майстерні художника (скульптора), Молодіжна субкультура, Діловий етикет: мистецтво спілкування, Вихованість, культура, інтелігентність.



6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Особисті потреби та вимоги суспільства, Про самоактуалізацію та самовизначеність особистості, Я і соціум, Видатні особистості рідного краю, Презентуємо нашу школу, Учнівське самоврядування в школі, Герої для нас як приклад..., Сучасний політик — який він?, Якби я був політиком..., Видатні постаті України, Україна і Європа, Ми — громадяни України, Без правової культури немає правової держави, Соборність і злагода – умови процвітання України, Торгівля людьми — грубе порушення прав громадянина, Особиста відповідальність — пріоритетна риса громадянина, Я і соціум: проблеми самореалізації, Україно! Ти — моя молитва!, Гуманістична мораль і моральність — основа етики громадянськості, Правосвідомість громадянина, Горде ім'я - українець!, Що означає бути патріотом?, Лідер XXI сторіччя: соціально психологічний портрет, Ґендерна рівність: правове забезпечення і реальність, Моральні принципи досягнення успіху, Видатні випускники нашої школи, Презентуємо себе, Ми — різні, ми — рівні, Культура міжетнічних відносин у полікультурному просторі, Глобалізація: загроза або нова реальність?, Інтеграція України в сучасному світі, Порушення прав людини: експлуатація та торгівля.
Каталог: document
document -> Конспект уроку української літератури у 9 класі Мистецтво бачити слово. Візуальна (зорова) поезія сьогодні
document -> Надія, яка, за легендою, впродовж всього життя допомагає людям терпіти страждання та турботи на шляху до досягнення поставленої перед собою мети. І хоча Пандора добре ставиться до надії, в інших джерелах її характеризують І як благословіння
document -> Видань утос
document -> Атестація з української літератури за курс 5 класу (ІІ семестр)
document -> Українська література, 5-12 кл
document -> 11 клас. Профільний рівень
document -> Тема. Життєвий І творчий шлях М. Петренка. Поезія Петренка. Мета
document -> Іі семестр музичне мистецтво в нашому житті. Урок 17 Тема: Джаз Мета: Ознайомити з особливостями сучасних музичних явищ (джазом),розглянути особливості понять «імпровізація»


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Тематика змісту виховної діяльності 1 клас Ціннісне ставлення до себе iconКласний керівник: Волченко М. М. Мета
Україні; формувати ціннісне ставлення до держави, суспільства, мови, сім’ї, самого себе, почуття особистої відповідальності за долю...
Тематика змісту виховної діяльності 1 клас Ціннісне ставлення до себе iconУкраїна наш спільний дім
Україні; формувати ціннісне ставлення до держави, суспільства, мови, сім'ї, самого себе, почуття особистої відповідальності за долю...
Тематика змісту виховної діяльності 1 клас Ціннісне ставлення до себе iconВч. Дзюба О. Ю. Україна наш спільний дім
Україні; формувати ціннісне ставлення до держави, суспільства, мови, сім'ї, самого себе, почуття особистої відповідальності за долю...
Тематика змісту виховної діяльності 1 клас Ціннісне ставлення до себе icon«Рідний краю, священна земля, твої люди окраса твоя!»
Мета: формувати ціннісне ставлення особистості до людей рідного краю, до мистецтва, формувати соціальну, комунікативну компетентність;...
Тематика змісту виховної діяльності 1 клас Ціннісне ставлення до себе iconМій рідний край, моя земля…
Кіровоградщини; поглибити зміст поняття «Батьківщина», формувати у школярів ціннісне ставлення до Батьківщини, до держави, народу,...
Тематика змісту виховної діяльності 1 клас Ціннісне ставлення до себе iconКонцепція творчості. Специфіка пізнавального ставлення до світу
Пізнавальна діяльність завжди передує практиці, тому що будь-який вид практичної діяльності вимагає плану діяльності
Тематика змісту виховної діяльності 1 клас Ціннісне ставлення до себе icon«Писанкарство в діаспорі» (робота членів гуртка «Юний художник» 9 клас) І. Стратегія проекту Тема проекту
Вчити спільно визначати цілі діяльності, планувати, розробляти, реалізовувати проект, брати на себе відповідальність за прийняття...
Тематика змісту виховної діяльності 1 клас Ціннісне ставлення до себе iconМетодичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році
Додаток до листа Інституту модернізації змісту освіти від 25. 07. 2016 №1/10-1828
Тематика змісту виховної діяльності 1 клас Ціннісне ставлення до себе iconУрок читання 1 клас Тема. Учіться розповідати про себе. М. Павленко «я оля Маляренко»
Мета. Вчити учнів за зразком складати розповідь про себе, правильно будувати речення. Розвивати зв’язне мовлення, уміння робити висновки,...
Тематика змісту виховної діяльності 1 клас Ціннісне ставлення до себе iconСценарій в иховної справи «Новорічне свято «Золота шишка»
Мета: сприяти розвитку творчих здібностей учнів, вмінню проявити себе, виховувати доброзичливе ставлення до інших


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка