Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Тернопільської міської ради Тернопільської області Заняття «Школи лідера»



Дата конвертації14.01.2018
Розмір59,5 Kb.

Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2

Тернопільської міської ради Тернопільської області

Заняття «Школи лідера»

на тему

«Лідер в тобі»

ПІДГОТУВАЛА

педагог-організатор

Білоус Н.О.

Тернопіль-2014

Нова суспільно-політична ситуація, в яку вступає наша країна, інноваційні зміни в сучасній системі шкільного виховання висувають нові вимоги до особистості лідера будь-якої формації, зокрема і класного колективу. Лідер – це особистість, яка має авторитет у групі і за якою група визнає право бути організатором діяльності й регулювати стосунки в ній. Школа „Лідер” заснована при Учнівському парламенті, спрямовує свої зусилля саме на розвиток і вдосконалення найкращих комунікативно-організаторських здібностей учнів, які є офіційними і неофіційними лідерами класів та окремих мікрогруп. Така форма роботи дозволяє відстежувати актуальні проблеми, які є в учасників, ,які є в суспільстві сприяє усвідомленню ними своїх індивідуально-типологічних особливостей, а також їх ефективному використанню у своїх колективах.
Мета: формування лідерських здібностей школяра,виховання свідомого громадянина України,розвивати почуття справедливості,гідності
Завдання:

-поглиблення знання учнями самих себе, своїх психологічних особливостей, усвідомлення своїх дій і думок, зміцнення позитивних якостей особистості, набуття навичок адекватної поведінки у певних соціальних ситуаціях;

-відпрацювання організаторських та комунікативних здібностей, що характеризують особу лідера групи;

-формування стратегії дій лідерів з перенесення здобутих знань і навичок на колектив.


Привітання-знайомство”
Учасники по черзі називають своє ім'я або псевдонім та повідомляють деяку інформацію про себе (вік, клас, успішність, свої захоплення тощо). На основі цього кожен за 10 хв оформляє свою «візитну картку».
Потім на заздалегідь підготовлений великий ватман клеяться «візитки» і разом з усіма оформляється «Візитівка школи «Лідер». Кожен учасник клеїть свою картку самостійно.
Вироблення правил роботи групи
Ведучий зачитує «Правила роботи групи», Усі обговорення і дії відбуваються за принципом «тут і зараз»; учасники відкрито висловлюють свої думки, проявляють почуття; члени групи говорять від свого Імені «Я гаданю..», «Мені здається...»; в дискусії учасники звертаються до конкретної людини; вони не оцінюють один одного, а описують те, що відбувається, вносять свої пропозиції і доповнення.
Методика „Аукціон”
Перед початком кожному з учасників ведучий роздає по 10 жетонів і повідомляє, що їх можна обміняти на той чи Інший лот. Максимальна кількість лотів — 10, але в них може бути різна вартість, тобто будуть лоти, ціна яких вища, ніж один жетон. Якщо учасник використає всі жетони, він уже нічого не зможе купити. В одному лоті на продаж одночасно виставляються дві цінності* Учасник може вибрати одну з них або нічого не купити. Назву того, що він готовий купити, він пише на жетоні й відкладає як використаний. Свій вибір треба робити швидко. Перехід до наступного лота означає, що попередній знято з торгів. Після того як ведучий пояснив правила, називаються пари лотів, виставлених на продаж. Асистенти з числа учасників стежать за ходом гри.
Можна роздати кожному не окремі жетони, а аркуш паперу, на якому позначені 10 кружечків жетонів. Купуючи щось, учасник помічає на жетоні, що він придбав. У процесі гри жетонів стає дедалі менше.
Після закінчення «Аукціону» доцільно дати учасникам змогу висловити свої почуття, думки, асоціації, пов'язані з покупками, запитати, чи були у них сумніви щодо правильності вибору.
У заключному коментарі ведучий звертає увагу на те, що ситуації вибору життєвих цінностей досить різноманітні й часом є дуже складними. Для будь-якої людини, зокрема й Лідера, надзвичайно важливо навчитися робити вибір і нести за нього відповідальність.
Перелік лотів

1. Хороша квартира або будинок
(1 жетон)

Новий спортивний автомобіль


(1 жетон)
2. Відпочинок у будь-якому куточку планети протягом одного місяця з найкращим другом
(2 жетони)

Наступний щабель в успішній кар'єрі




(2 жетони)
3. Стрімка політична кар'єра (2)

Можливість постійного самовдосконалення (2)




4. Хороша сім'я (2)

Підприємство, що приносить високі прибутки (2)


5. Здорова совість (3)

Світова слава (3)




6. Чиста совість (2)

Успіх будь-якою ціною (2)


7. Матеріальне благополуччя (1)

Повага і визнання соратників та послідовників (1)




8. Керувати і розпоряджатися (2).

Працювати в команді однодумців (3)


9. Стрімка кар'єра завдяки випадку (2)

Поступове сходження до успіху шляхом постійного самовдосконалення (2)

10.Додаткові роки життя (3)

Безболісна смерть, коли настане час (2)





Методика «Імена по батькові»
Мета: підготувати учасників до методики «Історичні портрети»» визначити їхній загальний рівень ерудиції і сприяти розширенню світогляду.
Ведучий швидко зачитує перелік імен та по батькові відомих людей різних епох і країн. Учасники мають якомога швидше вгадати прізвище персонажу.


Список
Тарас Григорович (Шевченко).

Вольфганг Амадей (Моцарт).

Володимир Ілліч (Ленін).

Алла Борисівна (Пугачова).

Леонід Макарович (Кравчук).

Едуард Амвросійович (Шеварднадзе).

Антон Павлович (Чехов).

Володимир Володимирович (Путін).

Віктор Робертович (Цой).

Фелікс Едмундович (Дзержинський)

Олександр Сергійович (Пушкін).

Лариса Петрівна (Косач).

Іван Якович (Франко).

Віктор Андрійович (Ющенко).

Дмитро Ілліч (Менделєєв).


Гра-розминка «Хто я?»
Гра, що дозволяє презентувати себе як особистість, свої індивідуальні особливості. Учні записують на папірцях 10 відповідей на запитання: «Хто я?». Потім за бажання зачитують власні характеристики.
Вправа «Асоціативний ланцюжок»
Учні разом із ведучим сідають у колю і називають асоціації, які викликає людина, що сидить праворуч. Наприклад, «Оленко, якби ти була книжкою, то «Українською літературою»; «Богдане, якби ти був автомобілем, то сріблястим «Опелем» і т. д. По закінченні вправи кожен висловлює і обґрунтовує свою згоду-незгоду з озвученим порівнянням.

Взаємна характеристика «Дзеркало»
Взаємна характеристика проводиться у письмовій формі й має за мету продемонструвати учням їхні переваги і вади, побачені очима інших. Для цього кожному дається заготовка — аркуш, поділений навпіл. Одна частина — «Похвальна грамота», друга — «Аркуш порад». Кожен учень унизу записує своє прізвище, ім'я або псевдонім, за яким він працює в групі. Ведучий збирає аркуші й роздає їх у довільному порядку* Кожному дістається листок з іменем іншого члена групи.
Інструкція. Ви тримаєте папірець, підписаний вашим товаришем. У «Похвальній грамоті» напишіть ті риси лідера, заякі слід було б його відзначити, а в «Аркуші порад» — у тактовній формі пораду, яку можна дати щодо вад його характеру. Зауваження не повинні стосуватися зовнішності чи якихось особистих проблем* По закінченні роботи загортаєте свій запис і передаєте сусідові праворуч. Аркуш має обійти все коло і повернутися до вас. Наприкінці вправи за бажання учасників характеристики зачитуються. Хто не готовий до того, щоб «колективний портрет» зачитувався вголос, отримує його особисто.
Підсумки роботи школи «Лідер»

Учні записують свої пропозиції та враження,зауваження на листочках у вигляді літачків та клеють біля своїх візитівок .Вчитель дякує учням за їхню відвертість на цьому занятті.




Каталог: bitstream -> 123456789
123456789 -> Урок позакласного читання у 8 класі Презентація проекту
123456789 -> Творчість А. Міцкевича апогея польського романтизму
123456789 -> Ключове запитання: Справжній Митець… Який він? Для реалізації проекту було створено групи „Біографи”
123456789 -> В. Стефаник. Новаторство письменника. Експресіонізм у його творчості
123456789 -> Урок 1 Тема. Як не любить той край Матеріал уроку. Володимир Сосюра "Як не любить той край "
123456789 -> Конспект уроку із світової літератури для 7 класу Тема. Поетизація давньоруської минувшини в баладі О. С. Пушкіна «Пісня про віщого Олега»
123456789 -> 5 клас Тема уроку. Шлях Мауглі від вихованця джунглів до їх володаря. Мета уроку


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Тернопільської міської ради Тернопільської області Заняття «Школи лідера» iconВикористання елементів проектної технології на уроках української мови І літератури та в позаурочній роботі з метою формування комунікативної компетентності учнів
Опис досвіду роботи вчителя Тернопільської загальноосвітньої школи I-III ст. №10 Тернопільської міської ради Тернопільської області...
Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Тернопільської міської ради Тернопільської області Заняття «Школи лідера» iconХерсонська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Херсонської міської ради Компетентнісно орієнтований підхід до викладання української мови та літератури у профільному навчанні
Дейнек Т. П., учитель вищої категорії, Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Херсонської міської ради
Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Тернопільської міської ради Тернопільської області Заняття «Школи лідера» iconГідросфера „ Мета
Управління Тернопільської міської ради Тернопільська Українська гімназія ім. І. Франка
Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Тернопільської міської ради Тернопільської області Заняття «Школи лідера» iconХарківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №129 харківської міської ради харківської області
Харківської міської ради Харківської області, присвячені ювілею Т. Г. Шевченка за період жовтень-грудень 2013
Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Тернопільської міської ради Тернопільської області Заняття «Школи лідера» iconЗагальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 ім. О. С. Пушкіна Кіровоградської міської ради Кіровоградської області презентує

Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Тернопільської міської ради Тернопільської області Заняття «Школи лідера» iconХерсонська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Херсонської міської ради Компетентнісний підхід на уроках української мови та літератури, світової літератури Укладачі
У збірці представлено досвід вчителів української мови та літератури, світової літератури Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ...
Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Тернопільської міської ради Тернопільської області Заняття «Школи лідера» iconАнтонівська загальноосвітня школа І ііі ступенів №1 Херсонської міської ради
Традиційні та інноваційні форми роботи шкільної бібліотеки та вчителів початкової школи з питань популяризації дитячого читання відповідно...
Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Тернопільської міської ради Тернопільської області Заняття «Школи лідера» iconКомунальний навчальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Козятинської міської ради Вінницької області»
Розділ І. Науково-теоретичні основи розвитку творчих здібностей учнів
Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Тернопільської міської ради Тернопільської області Заняття «Школи лідера» iconКартка обліку об’єкта передового педагогічного досвіду
Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №150 Харківської міської ради Харківської області
Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Тернопільської міської ради Тернопільської області Заняття «Школи лідера» iconПлан роботи куп’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 куп’янської міської ради харківської області з вечірньою (змінною) формою навчання на 2013/2014 навчальний рік
Куп’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 куп’янської міської ради харківської області


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка