Тест тренувальний за казкою братів Грімм "Пані Метелиця"



Скачати 268.34 Kb.
Дата конвертації29.06.2017
Розмір268.34 Kb.

Тест тренувальний за казкою братів Грімм "Пані Метелиця"

Тренувальні тести можуть використовуватися вчителем як засіб контролю

1. Пасербиця щодня сиділа при дорозі... і пряла:

а) край криниці;
б) на лавці;
в) коло двору.

2. Дівчина поранила пальця:

а) ножем;
б) голкою;
в) ниткою.

3. Що зробила дівчина, коли впустила починок у криницю:

а) думала приховати це від мачухи;
б) пожалілася сестрі;
в) вирішила розповісти мачусі?

4. Коли нерідна дочка опинилася у криниці, вона...

а) зраділа;
б) здивувалася;
в) знепритомніла.

5. Що зробила пасербиця з яблуками, коли обтрусила яблуню:

а) зібрала у кошик;
б) згорнула на купу;
в) залишила на місці?

6. Якою була пані Метелиця:

а) молодою й гарною;
б) старою з великими руками;
в) старою з великими зубами?

7. Про що мала найкраще дбати пасербиця у домі пані Метелиці:

а) про посуд;
б) про постіль;
в) про одяг?

8. Дівчина ніколи не чула від Метелиці лихого слова і щодня їла:

а) цукерки;
б) морозиво;
в) смажене й пряжене.

9. Хоч пасербиці було добре у бабусі Метелиці, її взяла туга за:

а) домівкою;
б) мачухою й сестрою;
в) подругами.

10. Кого першого побачила пасербиця, як опинилася вгорі:

а) мачуху;
б) сестру;
в) півня?

11. Рідна дочка не злякалася бабиних зубів, бо...

а) була сміливою;
б) чула про них;
в) не помітила їх.

12. Із брами на ледащицю вилилася смола з:

а) казана;
б) відра;
в) бочки.

Ключ до тесту: 1а; 2в; 3в; 4в; 5б; 6в; 7б; 8в; 9а; 10в; 11б; 12а.



Збірник тестів зі світової літератури для 5 класу

 

 



http://tonkonog.com.ua/sites/default/files/images/rus-test.jpg

 

              Тренувальні тести та їх елементи – своєрідна «гімнастика пам'яті».



Вони можуть використовуватися вчителем як засіб контролю під час проведення  першого етапу уроку – актуалізації опорних знань. Контрольні тестові завдання допоможуть здійснити перевірку навчальних досягнень учнів із певної теми.   

 

 



 

Тест тренувальний

 «Пані Метелиця»

1.  Пасербиця щодня сиділа при дорозі... і пряла:

     а) край криниці;          

     б) на лавці;                  

     в) коло двору.

2.  Дівчина поранила пальця:

     а) ножем;                      

     б) голкою;                  

     в) ниткою.

3.  Що зробила дівчина, коли впустила починок у криницю:

     а) думала приховати це від мачухи;           

     б) пожалілася сестрі;

     в) вирішила розповісти мачусі?

4.  Коли нерідна дочка опинилася у криниці, вона...

     а) зраділа;                    

     б) здивувалася;             

     в) знепритомніла.

5.  Що зробила пасербиця з яблуками, коли обтрусила яблуню:

     а) зібрала у кошик;      

     б) згорнула на купу;     

     в) залишила на місці?

6.  Якою була пані Метелиця:

     а) молодою й гарною;  

     б) старою з великими  руками;   

     в) старою з великими зубами?

7.  Про що мала найкраще дбати пасербиця у домі пані Метелиці:

     а) про посуд;                  

     б) про постіль;              

     в) про одяг?

8.  Дівчина ніколи не чула від Метелиці лихого слова і щодня їла:

     а) цукерки;                    

     б) морозиво;                   

     в) смажене й пряжене.

9.  Хоч пасербиці було добре у бабусі Метелиці, її взяла туга за:

     а) домівкою;                  

     б) мачухою й сестрою;    

     в) подругами.

10. Кого першого побачила пасербиця, як опинилася вгорі:

      а) мачуху;                     

      б) сестру;                          

      в) півня?

11. Рідна дочка не злякалася бабиних зубів, бо...

      а) була сміливою;        

      б) чула про них;                 

      в) не помітила їх.

12. Із брами на ледащицю вилилася смола з:

      а) казана;                      

      б) відра;                            

      в) бочки.

 

Ключ до тесту: 1а;   2в;   3в;   4в;   5б;   6в;   7б;   8в;   9а;   10в;   11б;   12а.



 

 

Тест  тренувальний



Ш.Перро «Попелюшка, або Соболевий черевичок»

1.  Удівець одружився з удовою…

     а) лінивою та пихатою;

     б) чванливою та гордовитою;  

     в) доброю та ласкавою.

2.  Мачуха зненавиділа пасербицю за її…

     а) розум;                       

     б) доброту;                   

     в) красу.

3.  Принц улаштував бал і запросив на нього всіх…

     а) знайомих і друзів;    

     б) знатних людей королівства;    

     в) сусідів.

4. Вдягнувшись, удовині дочки покликали Попелюшку подивитися,  бо…

     а) любили її;                

     б) хотіли по вихвалятися;            

     в) у неї хороший смак.

5.  Коли з’явилася хрещена мати-чарівниця, Попелюшка…

     а) вмивалася сльозами;  

     б) завзято працювала;                

     в) кружляла у танку.

6.  На коней чарівниця обернула…

     а) ящірок;                     

     б) щурів;                                        

     в) мишей.

7.  На балу Попелюшку вийшов зустрічати…

     а) король;                      

     б) принц;                                         

     в) дворецький.

8.  Коли зайшла незнайомка, у залі…

     а) запала тиша;            

     б) почалися розмови;               

     в) продовжували танцювати.

9.  Попелюшка сіла біля своїх сестер і пригостила їх…

     а) цукерками та печивом; 

     б) яблуками та сливами;  

     в) помаранчами та цитринами.

10. Попелюшка на другий день поїхала на бал…

      а) у скромнішому одязі;     

      б) вбрана у вчорашню сукню;   

      в) вбрана ще розкішніше.

11. Коли принцові посланці приміряли черевичок Попелюшці, він їй   

      підійшов, а сестри…

      а) кинулися до її ніг і благали вибачити ;  

      б) почали сміятися з неї;

      в) злякалися й утекли.

12. Після весілля Попелюшка…

      а) не хотіла знати сестер;     

      б) пробачила сестер і залишила вдома; 

      в) взяла сестер у палац.

 

Ключ до тесту: 1б;   2в;   3б;   4в;   5а;   6в;   7б;   8а;   9в;   10в;   11а;   12в.



 

 

Тест тренувальний



Вивчаємо біографію письменника

Г.К. Андерсен

1.  Великий Казкар народився у місті…

     а) Осло;            б) Оденсі;                  в) Одесі.

2. Батько Ганса був бідним…

    а) продавцем;   б) письменником;     в) шевцем.

3.  Найбільше хлопчик полюбляв слухати казки і гратися…

     а) ляльками;     б) книжками;            в) солдатиками.

4.  Ганс мріяв стати…

     а) кравцем;       б) видавцем;             в) актором.

5.  Хлопчик залишив домівку й подався до Копенгагена у …

     а) 13 років;        б) 14 років;               в) 15 років.

6.  Він рушив у дорогу, маючи в кишені:

     а) монети;          б) адреси;                 в) рекомендаційні листи.

7.  У столиці підліток намагався вивчити акторське ремесло й почувався…

     а) «диким лебедем»;    

     б) «гидким каченям»;       

     в) «голим королем».

8.  До своїх покровителів юнак звернувся з трьома проханнями:

     а) теплі панчохи, чистий папір, чорнило;

     б) капелюх, плащ, свічки;    

     в) пара черевиків, сюртук, книжки.

9.  Гучну славу  Андерсену принесли:

     а) твори для театру;       б) казки;       в) подорожні нотатки.

10. Під час подорожі Європою Г.К.Андерсен був уражений повагою та

      любов’ю й помітив: 

      а) за ним слідкують шанувальники;  

      б) виставку своїх творів;    

      в) свій уквітчаний портрет.

11. Біля входу до порту Копенгагена встановлено пам’ятник персонажу казки

      Андерсена:

     а) «Русалонька»;             б) «Дикі лебеді»;              в) «Дюймовочка».

12. Андерсен написав у своїх спогадах: «Історія мого життя розповість

      світові те, що вона говорить мені: Господь милосердний і …»

      а) допомагає бідним;     

      б) проштовхує таланти; 

      в) все робить на краще.

 

Ключ до тесту: 1б;   2в;   3а;   4в;   5а;   6в;   7б;   8в;   9б;   10в;   11в;   12в.



 

Тест тренувальний

Г.К.Андерсен «Снігова королева»

1.  У троля була своя:

     а) ферма;                  б) студія;              в) школа.

2.  Де жили Кай і Герда:

     а) у підвалі;              б) у мансарді;      в) у власному будинку?

3.  Хто з дітьми проводив найбільше часу:

     а) дідусь;                   б) тітонька;         в) бабуся?

4.  Герда вирушила на пошуки названого брата:

     а) навесні;                 б) влітку;             в) восени.

5.  Свої червоні черевички дівчинка подарувала:

     а) подрузі;                б) річці;                в) бабусі-чаклунці.

6.  Герда згадала про Кая, побачивши  троянду:

     а) у садку;                б) у букеті;           в) на капелюшку.

7.  Ліжка принца і принцеси були у вигляді:

      а) ромашки;           б) лілії;                  в) тюльпану.

8.  Що виділяло стару розбійницю серед її оточення:

     а) зачіска;               б) одяг;                  в) борода?

9.  Який птах не згадується у казці:

      а) горобці;            б) крук;                  в) сова?

10. Хто перший доніс до Герди звістку про Кая:

      а) маленька розбійниця;     

      б) голуби;           в) олень?

11. Що з одягу Герди найбільше сподобалося маленькій розбійниці:

      а) муфта;              б) рукавички;        в)  шапка?  

12. Що росло на краю володінь Снігової королеви:

       а) червоний кущ;

       б) зелена ялина;           в) сухе дерево?

13. Снігова королева обіцяла подарувати Каю новенькі:

      а) санки;              б) ковзани;              в) лижі.

14. Установіть послідовність розділів казки:

      А  «Маленька розбійниця»;

      Б   «Хлопчик і дівчинка»;

      В  «…про дзеркало та друзки»;

      Г  «Лапландка і фінка»;

      Д  «Принц і принцеса»;

      Е  «У замку снігової королеви»;

      Є  «Садок жінки, яка вміла чаклувати».

15. Установіть відповідність між персонажами і речами:

     1  Герда                             А  рибина тріска  

     2  лапландка                      Б  палиця

     3  бабуся-чаклунка           В  ніж

     4  маленька розбійниця    Г  окуляри

     5  бабуся                             Д червоні черевики

16. Для Снігової королеви Кай мав скласти слово:

      а) ніжність;           б) вірність;          в) вічність.

17. Щоб розтопити крижане серце хлопчика, Герда:

      а) заспівала;          б) заплакала;       в) розповіла про рідний дім.

 

Ключ до тесту: 1в;   2б;   3в;   4а;   5б;   6в;   7б;   8в;   9в;   10б;   11а;   12а;   13б;   14:  В, Б, Є, Д, А, Г, Е;   15:  1Д, 2А, 3Б, 4В, 5Г;  16в;   17б.  



 

 

Тест тренувальний



С.Маршак «Дванадцять місяців»

1.  Хто допоміг солдатові вибрати ялинку:

а) брати-місяці;   б) пасербиця;           в) звірята?

2.  За чим прийшла пасербиця до лісу на початку казки:

а) за ягодами;      б) за горіхами;         в) за хмизом?

3.  Хто сказав пасербиці  зимового вечора: «Не спи, замерзнеш»:

а) зайчик;             б) білочка;                в) сова?

4.  «Тому вклониться, тому посміхнеться…» - так говорила про пасербицю:

     а) мачуха;              б) бабина дочка;      в) сусідка.

5.  «Ми, зимові місяці, добре знаємо її. То біля ополонки її з відрами

      зустрінеш, то в лісі  із в’язкою дров…» - наголошував місяць:

 а) Грудень;          б) Січень;                 в) Лютий.

6. «Як її жаль! Нема кому повчити її, довести до пуття, до розуму».

     Ці слова  про:

а) королеву;          б) пасербицю;         в) бабину дочку.

7.  «Красуне, чому це ти радієш – скарб знайшла чи добру новину  почула?» 

     Ці слова належать:

      а) професору;        б) солдату;               в) Квітню.

8.  Пасербиця на згадку отримала від Квітня:

 а) намисто;           б) обручку;              в) рукавички.

9.  Хто з місяців найстарший:

 а ) Квітень;           б) Серпень;              в) Грудень?

10. Королева пообіцяла за проліски:

      а) коштовності;     б) дороге вбрання;  в) кошик золота.

11. «Прощайся зі своєю обручкою, та і з життям водночас» - погрожувала  

      пасербиці:

 а) мачуха;             б) бабина дочка;      в) королева. 

12. Брати-місяці перетворили бабу з дочкою на:

      а) мишей;               б) собак;                    в) коней.

 

Ключ до тесту: 1а;   2в;   3б;   4в;   5б;   6а;   7б;   8б;   9в;   10в;   11в;   12б.



 

 

Тест тренувальний



Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра»

1.  Псевдонім Марк Твен означає:

     а) військовий термін;    

     б) лоцманську команду;   

     в) історичне поняття.

2.  Події повісті відбуваються у місті:

     а) Сан-Франциско;        

     б) Сент-Пітерсберг;            

     в) Лос-Анджелес.

3.  Хто виховував Тома Сойєра:

     а) тітка;               б) дядько;                  в) батько?

4.  Що допомогло Томові побілити паркан:

     а) страх перед покаранням;    

     б) бажання догодити тітці; 

     в) винахідливість?

5.  Покарання фарбуванням паркану відбулося у :

     а) п’ятницю;       б) суботу;                 в) неділю.

6.  Бен Роджер уявляв себе до зустрічі з Томом, який білив паркан:

     а) лоцманом;                 

     б) пароплавом «Велика Міссурі»;

     в) пароплавом, капітаном і сигнальним дзвоном.

7.  Піти на кладовище виводити бородавки Том домовився з:

     а) Беном;             б) Джімом;               в) Геком.

8.  Який сигнал мав викликати вночі з дому Тома:

     а) свист;            

     б) нявкання;           

     в) гавкання?

9.  Для обряду виведення бородавок необхідно принести з собою:

     а) мертвого пацюка;     

     б) мертву сову;               

     в) мертву кішку.

10. Хлопчики на кладовищі стали свідками: 

      а) появи привидів;        

      б) викрадення хрестів;     

      в) вбивства.

11. У суді Том урятував від шибениці:

      а) лікаря Робінзона;    

      б) Мефа Понтера;             

      в) індіанця Джо.

12. З ким Том заблукав під час прогулянки у печері:

      а) Сідом;                 

      б)  Мері;       

      в)  Беккі?

 

Ключ до тесту: 1б;   2б;   3а;   4в;   5б;   6в;   7в;   8б;   9в;   10в;   11б;   12в.



 

 

Контрольна робота                    



Усна народна творчість                

1 варіант

Рівень І-ІІ    

1. Укажи, що називають фольклором:

     а)  усну народну творчість;

     б)  твори письменників, написані різними мовами;

     в)  твори письменників, перекладені українською мовою.

2.  Влучний вираз повчального змісту, що має висновок – це…

     а)  загадка;       б)  приказка;     в)  прислів’я.

3. Укажи, який з наведених прикладів є приказкою:

     а)  Рука руку миє, а обидві чисті;

     б)  Рука руку миє, а обидві обмивають обличчя;

     в)  Рука руку миє.

4.  Укажи, в якому з наведених прикладів є протиставлення:

     а)  Перемога не приходить від лежання;

     б)  Ледар пітніє під час їжі, а під час роботи мерзне;

     в)  Нічого не роблячи, вчишся робити погано.

5.  Вирази типу «Жив-був собі…», «У тридев’ятому царстві жили-поживали, добра наживали…» тощо – це…

     а)  зачин;        б)  початок;     в)  повтор?

6.  Казка «Пані Метелиця» відноситься до:

     а)  казок про тварин;    

     б) фантастичних казок; 

     в) побутових казках.

Рівень ІІІ  

7.  Хто звертається  до дівчат із казки «Пані Метелиця» на чарівній луці. Чому пасербиця виконала прохання, а вдовина дочка не виконала?

8.  Чи легко було стрибнути у колодязь пасербиці та вдовиній дочці? Порівняйте.

Рівень ІV

9.  Дайте поради героям казки «Пані Метелиця».

 

Ключ до тесту: 1а;   2в;   3;   4б;   5а;   6б.  



 

Контрольна робота                 

Усна народна творчість              

  2 варіант



Рівень І-ІІ      

1. Укажи, який із вказаних жанрів художніх творів є фольклорним:    

      а)  повість;         б)  оповідання;      в)  прислів’я.

2.  Як співвідносяться між собою поняття «фольклор» і «усна народна творчість»?

     а)  Визначають одне й те саме явище;

     б)  фольклор – це наука про усну народну творчість;

     в)  фольклор – ширше поняття, яке містить у собі усну народну творчість.

3. Укажи, який з наведених прикладів є приказкою:

     а)  Доля сміливого любить;

     б)  Сміливого доля любить, а боягуза цурається;

     в)  Сміливому доля посміхається, а до боягуза спиною повертається.

4.  Укажи, в якому з наведених прикладів є протиставлення:

     а)  Не проси груш у тополі;     б)  Підходить, як баран до свята;

     в)  Мати любить ніжно, а батько грізно.

5.  Приховане зображення людей у вигляді звірів використовується в:

     а) фантастичних казках;   б) казках про тварин;     в) побутових казках.

6.  Учені-письменники брати Грімм є представниками:

     а)  англійської літератури;

     б)  німецької літератури;     в)  французької літератури.

Рівень ІІІ      

7.  Опишіть життя пасербиці та вдовиної дочки у пані Метелиці. Чи було щось несподіване для вас у поведінці кожної з дівчат?

8.  Назвіть причини, через які героїні потрапили до пані Метелиці та покинули її володіння.

Рівень ІV

9.  Дайте поради героям казки «Пані Метелиця».

 

Ключ до тесту: 1в;   2а;   3а;   4в;   5б;   6б.  



 

Контрольна робота 

 «Літературна казка»



(О.Пушкін, Ш.Перро.«Попелюшка»)

І варіант

РІВЕНЬ І-ІІ

1.  Хто був першим у Європі автором літературної казки:

     а) брати Грімм;               б) О.Пушкін;            в) Ш.Перро?

2.  Батьківщина О.Пушкіна:

     а) Німеччина;      б) Росія;       в) Франція.

3. Установіть послідовність поданих епізодів казки «Попелюшка»:    

     а) Перетворення Попелюшки на чарівну незнайомку;                       

     б) Принц знайшов на східцях соболевий черевичок;

     в) Обіцянка повернутися додому до 12 години;

     г) Спала Попелюшка на благенькому солом’янику;

     д) Дівчині додалося роботи: прасувати, перешивати…

4.  Хто дав героїні казки Ш.Перро ім’я Попелюшка:

     а) мачуха;     б) старша сестра;     в) менша сестра?

5.  За кого Попелюшка віддала заміж своїх сестер:

     а) за вельмож;            б) за принців;              в) за простих людей?

6. Упорядкуйте, як відбувалися перетворення у казці «Попелюшка»:

     1) гарбуз                        а) сукня     

     2) дрантя                        б) карета

     3) ящірки                        в) коні

     4) миші                            г) кучер

     5) щур                             д) лакеї

РІВЕНЬ ІІІ

7.  Запишіть, які казкові персонажі згадуються в уривку з поеми 

    «Руслан і Людмила».

8. Чому Ш.Перро назвав свою казку «Попелюшка, або Соболевий черевичок»?

РІВЕНЬ ІІІ

9. Чому у казок довге життя?

 

Ключ до тесту: 1в;   2б;   3 г,д,в,б,а;   4в;   5а;   6: 1б,2а,3д,4в,5г.  



 

Контрольна робота 

    «Літературна казка»



(О.Пушкін, Ш.Перро.«Попелюшка»)

ІІ варіант

РІВЕНЬ І-ІІ

1. Ш. Перро - … письменник:

     а) російський;             б) французький;            в) німецький.

2. Автором якої казки не був О.Пушкін:

     а) про золоту рибку;    б) про золоте копитце;    

     в) про золотого півника?

3. Скільки разів Попелюшка побувала на балу:

     а) один;                   б) два;                  в) три?

4.  Установіть відповідність між персонажами і речами в уривку з поеми  «Руслан і Людмила» :        1) царівна               а) золото

                                          2) баба Яга           б) берег пустий    

                                          3) Кощій               в) темниця   

                                          4) 30 витязів         г) ступа

5.  Чому Ш.Перро спочатку підписував свої казки чужим ім’ям:

     а) так він допомагав синові стати знаменитим;      

     б) не хотів слави;                     

     в) соромився свого захоплення казками?

6.  Установіть послідовність поданих епізодів казки «Попелюшка»:

     а) Перетворення дрантя Попелюшки на чудову сукню;                        

     б) Пригощання сестер помаранчами та цитринами;    

     в) Попелюшка принесла хрещеній матері гарбуза;

     г) Принц запросив на бал усіх знатних людей королівства;

     д) Попелюшка зайшла до залу, де відбувався бал, і запала тиша.

РІВЕНЬ ІІІ

7.  Запишіть, які чарівні перетворення та події зображено у казці

     Ш.Перро «Попелюшка».

8.  За що, на вашу думку, принц полюбив Попелюшку?

РІВЕНЬ ІІІ

9. Чому у казок довге життя?

 

Ключ до тесту: 1б;   2б;   3б;   4: 1в,2г,3а,4б;   5в;   6: г,в,а,д,б.  



               

Контрольний_тест_з_теми:___«Літературна_казка»___(Г.К.Андерсен._«Снігова_королева»,_С.Я.Маршак_«Дванадцять_місяців»)'>Контрольний   тест з теми:

«Літературна казка»

(Г.К.Андерсен. «Снігова королева», С.Я.Маршак «Дванадцять місяців»)

І варіант

1.  Батьківщина Г.К.Андерсена – це:

     а) Франція;               б) Німеччина;              в) Данія.

2.  Укажіть, автором якої казки є Андерсен:

     а) «Дикі лебеді»;              

     б) «Червона шапочка»;     

     в) «Спляча красуня».

3.  Потворне дзеркало, в якому все прекрасне ставало бридким,  створено:

     а) Сніговою королевою;   

     б) старою чаклункою;     

     в) тролем.

4.  До будинку бабусі, що вміла чаклувати, Герда потрапила:

     а) припливши на човні;    

     б) пройшовши через ліс;   

     в) верхи на олені.

5.  На якій рибині писала листа лапландка:

     а) трісці;                    б) коропі;                      в) щуці?

6.  Антитеза – це:

     а) художнє порівняння;     

     б) художнє перебільшення;

     в) різке протиставлення понять, образів.

7.  Що є джерелом казки С.Я.Маршака «Дванадцять місяців»:

     а) літературні казки Ш.Перро;                          

     б) російські народні казки;

     в) словацькі народні казки у переробці чеської письменниці  Б.Нємцової?

8.  «Як її жаль! Нема кому повчити її, довести до пуття, до розуму».

     Ці слова про:

      а) королеву;              

      б) пасербицю;                        

      в) бабину дочку.

9.  Хто з місяців найстарший:

      а ) Квітень;              

      б) Серпень;                            

      в) Грудень?

10. Королева пообіцяла за проліски:

      а) дороге вбрання;    б) коштовності;              в) кошик золота.

11. Брати-місяці перетворили бабу з дочкою на:

      а) мишей;                   б) собак;                         в) коней.

12. Коментар автора у тексті драматичного твору називається:

      а) репліка;                  б) ремарка;                     в) монолог.

     

Ключ до тесту: 1в;   2а;   3в;   4а;   5а;   6в;   7в;   8а;   9в;   10в;   11б;   12б.



 

Контрольний   тест з теми:

«Літературна казка»

(Г.К.Андерсен. «Снігова королева»,  С.Я.Маршак «Дванадцять місяців»)

ІІ варіант

1. Символом Копенгагену є один з героїв Андерсена:

     а) Оле-Лукойє;             б) Дюймовочка;            в) Русалонька.

2. Андерсен з'явився на світ у родині:

     а) аристократа;             б) бідного шевця;         в) селянина.

3. Що потрапило в око Каю:

     а) трісочка;                   б) сніжинка;                  в) скалка дзеркала.

4.  За допомогою прийому «антитези» у казці «Снігова королева» 

     протиставляється:

     а) реальне й фантастичне;    

     б) природа і людина;          

     в) добро і зло.

5.  Герда не знайшла у садку старої чаклунки:

     а) троянди;                    б) фіалки;                       в) лілії.

6.  На прикладі кого з героїв казки  Герда зрозуміла, що люди можуть

     змінюватися:

     а) принца;                      

     б) маленької розбійниці;    

     в) старої чаклунки?

7.  С.Я.Маршак навчався в університеті:

     а) Лондона;               

     б) Парижа;                          

     в) Берліна.

8.  «Красуне, чому це ти радієш – скарб знайшла чи добру новину почула?»

      Ці слова належать:

      а) професору;                       

      б) солдату;                          

      в) Квітню.

9.  На сопілці грав брат-місяць:

      а) Квітень;                  б) Червень;                           в) Серпень.

10. Хто сказав пасербиці  зимового вечора: «Не спи, замерзнеш»:

      а) зайчик;                   б) білочка;                            в) сова?

11. Пасербиця на згадку отримала від Квітня:

      а) намисто;                           

      б) обручку;                         

      в) рукавички.

12. Репліка – це:

     а) розмова двох персонажів;                          

     б) промова одного персонажа;

     в) відповідь автора на слова персонажа.

 

Ключ до тесту: 1в;   2б;   3в;   4в;   5а;   6б;   7а;   8б;   9а;   10б;   11б;   12б.



 

 

 Контрольний   тест з теми:



Література і світ природи»

(Дж.Р.Кіплінг «Мауглі»)

І варіант

1.  Дж.Р.Кіплінг – письменник:

     а) індійський;          

     б) англійський;             

     в) іспанський.

2.  Твір Кіплінга «Мауглі» - це:

      а) оповідання;       б) повість;           в) роман.

3.  Установіть відповідність між персонажами казки «Мауглі» та його ім’ям:

     1 вовк                      А  Табакі

     2 шакал                   Б   Багіра

     3 пантера                В   Хаті

     4 слон                      Г   Акела

4.  Як Мауглі допомагав своїм братам-вовкам:

     а) витягав колючки з лап;    

     б) розчісував їх шерсть;   

     в) відганяв мух?

5.  Хто був головним ворогом Мауглі:

     а) шакал;                б) тигр;            в) ведмідь?

6.  Що приховувала Багіра:

     а) любов до Мауглі;   

     б) ненависть до Шер-Хана      

     в) сліди від нашийника?

7.  Про кого з персонажів казки сказано, «…він тільки й знає, що нишпорить 

     скрізь, робить різні капості, розносить плітки…»:

     а) Табакі;                      б) Хаті;              в) Шер-Хана?

8.  Кому з персонажів твору належать слова: «…настане час, коли це голе  

     створіння  примусить тебе ревти по-іншому, або я зовсім не знаю людей»:

     а) Батькові Вовку;        б) Багірі;            в) Балу?

9.  Яка вада була у тигра змалку:

      а) короткозорість;    

      б) кульгавість;    

      в) шолудивість?

10. Чиє ім’я перекладалось «хазяїн, господар»:

      а) Матері Вовчиці;     б) Каа;                     в) Балу?

11. Кому з персонажів твору належать слова: «На своєму подвір’ї і собака 

      пан! Побачимо, що скаже Зграя»:

      а) Акелі;                      

      б) Табакі;              

      в) Шер-Хану?

12. Ім’я  Мауглі  означає:

      а) вовченя;                   б) жабеня;              в) мишеня.   

 

Ключ до тесту: 1б;   2б;   3:  1Г,2А,3Б,4В;   4а;   5б;   6в;   7а;   8б;   9б;   10в;   11в;   12б.



 

Контрольний   тест з теми:

Література і світ природи»



(Дж.Р.Кіплінг «Мауглі»)

ІІ варіант

1.  Кіплінг здобував освіту в:

     а) римському ліцеї;      

     в) німецькому пансіоні;   

     в) англійській військовій школі.

2.  До якої збірки Дж.Р.Кіплінга увійшла казка «Мауглі»:

     а) Казки просто так»;    

     б) «Книга джунглів»;       

     в) «Історія Англії»?

3.  Установіть відповідність між персонажами казки «Мауглі» та його ім’ям:

     1 тигр                       А  Каа

     2 ведмідь                  Б  Шер-Хан

     3 пітон                      В  Акела

     4 вовк                        Г  Балу

4.  Ким Багіра заплатила викуп за Мауглі:

      а) телям;                  б) коровою;               в) биком?

5.  Про кого з персонажів казки сказано, що він «…лежав на гарячому  

     прискалку, вигріваючись на південному сонці та милуючись своєю

     чудовою новою шкурою…»:

     а) Балу;                     б) Каа;                       в) Акелу?

6.  Яка риса характеру не притаманна Багірі:

     а) стриманість;         б) рішучість;             в) сміливість?

7.  Кому з персонажів твору належать слова: «Для вовків нема … а для такої   

     нікчемної особи, як я, всяка обгризена кістка – вже справжній бенкет…»:

     а) Табакі;                   б) Хаті;                      в) Шер-Ханові?

8.  Хто дав хлопчику ім’я Мауглі:

     а) Батько Вовк;         б) Багіра;                  в) Мати Вовчиця?

9.  Батько Вовк та Мати Вовчиця образилися на Табакі тому,  що він:

     а) не помічав їхніх дітей;   

     б) ганьбив вовченят;    

     в) хвалив їх.

10. Якщо ватажок не вб’є свою здобич, його називали:

      а) Хворий Вовк;      

      б) Мертвий Вовк;    

      в) Пропащий Вовк.

11. Кому з персонажів твору належать слова: «Джунглі закриті для мене, і я мушу забувати вашу мову і ваше товариство, але я буду милосерднішим від вас»:

      а) Балу;                        б) Шер-Хану;                 в) Мауглі?

12. Найганебніше, що може статися з диким звіром, –  це:

      а) сказ;                         б) застуда;              в) промах на полюванні.  

 

Ключ до тесту: 1в;   2б;   3: 1Б,2Г,3А,4В;   4в;   5б;   6а;   7а;   8в;   9в;   10б;   11в;   12а.



 

 
Каталог: download -> version -> 1432187211 -> module
version -> Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році
version -> Методичні вказівки для роботи студентів розроблені відповідно до робочої програмою дисципліни "Історія української культури" для студентів денної форми
version -> Ведуча: Дивися, безкрайнєє, синєє небо, Стоїть над землею, неначе шатро. Воно посилає любов нескінченну І щиро дарує надію й любов ведуча
version -> Курс лекцій Кесоттеїкіесі Ьу Ле Міпізігу о Есіисаіїоп аз а Іехі-Ьоок ґог зішіепуз оґЬізіогісаі зресіііііез оґШе
version -> Розділ І. Лексичне значення іменника лексичні групи іменників ключові питання
version -> Від особистості письменника або особистості героя літературного твору до особистості учня
version -> Павленко Марина «Русалонька із 7 – В. В тенетах лабіринту»
module -> «Вступ. Билини та балади»


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Тест тренувальний за казкою братів Грімм \"Пані Метелиця\" iconДружба — найдорожчий скарб. Якоб І Вільгельм Грімм «Бременські музиканти» (скорочено) Мета: ознайомити учнів з казкою братів Грімм «Бременські музиканти»
Мета: ознайомити учнів з казкою братів Грімм «Бременські музиканти»; вчити визначати послідовність дій у творі; розвивати навички...
Тест тренувальний за казкою братів Грімм \"Пані Метелиця\" iconНімецька дорога казок. Маршрут пані Метелиці. Frau Holle Route
Мета: поглибити знання про німецькі народні казки І їх збирачів Якоба І вільгельма Грімм; розвивати інтерес до німецького фольклору...
Тест тренувальний за казкою братів Грімм \"Пані Метелиця\" iconГерої казок братів грімм як прецедентні феномени
У статті подано визначення поняття прецедентного феномену, наведені основні лінгвістичні характеристики цього терміну, проаналізовані...
Тест тренувальний за казкою братів Грімм \"Пані Метелиця\" iconМи приносимо користь світу, бо в цьому весь зміст
...
Тест тренувальний за казкою братів Грімм \"Пані Метелиця\" icon«Не традиційна робота з казкою»
Мета: познайомити вихователів з нетрадиційною роботою з казкою; вправляти вихователів в схематичній будові казки; перекручувати казку;...
Тест тренувальний за казкою братів Грімм \"Пані Метелиця\" icon1785–1863 Якоб Людвиг Карл Грімм
Якоб Людвиг Карл Грімм (нім. Jacob Ludwig Karl Grimm; 4 січня 1785, Ханау — 20 вересня 1863, Берлін; брат Вільгельма) —німецький...
Тест тренувальний за казкою братів Грімм \"Пані Метелиця\" iconВступні випробування 016 тест із загальної навчальної правничої компетентності час виконання – 60 хвилин Тест складається з трьох частин: секція «Критичне мислення»
Тест складається з трьох частин: секція «Критичне мислення», секція «Аналітичне мислення», секція «Логічне мислення»
Тест тренувальний за казкою братів Грімм \"Пані Метелиця\" iconГанс Крістіан Андерсен. Гидке каченя (Скорочено) Мета: продовжити ознайомлення учнів із життєвим І творчим шляхом Ганса Крістіана Андерсена; ознайомити з його казкою «Гидке каченя»
Андерсена; ознайомити з його казкою «Гидке каченя»; вчити складати план твору; удосконалювати навички правильного І виразного читання;...
Тест тренувальний за казкою братів Грімм \"Пані Метелиця\" iconШановні пані та панове!
Броварського району Київської області І багатогалузевий розвинутий науково-промисловий центр, здатний виготовляти конкурентоспроможну...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка