Тиждень педмайстерності вихователів 5-7 класів



Сторінка1/3
Дата конвертації15.03.2018
Розмір0.68 Mb.
  1   2   3


КНЗ «Новоград-Волинська

загальноосвітня школа-інтернат»

Житомирської обласної ради

Тиждень педмайстерності вихователів 5-7 класів.
картинки по запросу векторные обои


2017
картинки по запросу векторные обои

 План тижня педмайстерності вихователів 5 – 7 класів.



Дата

Назва заходу

Відповідальний

вихователь



Час

Місце

прове-


дення


Понеділок

30.01.2017



Оголошення конкурсу кросвордів та сканвордів.

Етнографічна вітальня: «Особливості харчування українського народу»



Башинська В.В

Башинська В.В.



16год.30хв.

15год.15хв.



хол

6 клас


Вівторок

31.01.2017



Самопідготовка «Подорож країною знань»

Шапран І.І.

17 год.

7 -б

Середа

01.02.2017



Розважальна програма КВК «Веселики»

Міні-лекторій: «Учень,виконуй свої обов’язки!”




Карплюк О.І.

БашинськаВ.В.



19 год.

17год.


5 клас

по класах



Четвер

02.02.2017



Просвітницький тренінг:

«Я будівник свого життя»




Корчан Н.Л

16год.15.хв

7 -а

П ’ятниця

03.02.2017




Брейн – ринг «Ерудити»

«Квест – дискотека»



КузьмінськаО.В

та Шапран І.І.

Кравчук І.В.


16год.15хв

19год.


7-б

хол


Новоград-Волинський

КНЗ « Новоград- Волинська школа-інтернат»

Етнографічна вітальня з учнями 6-го класу:

« Особливості харчування українського народу»

e:\школа - інтернат віта\-priej8ydbq.jpg

Вихователь : Башинська В.В.



2017 рік.

Етнографічна вітальня:«Особливості харчування українського народу»"6 кл.

Мета. Ознайомити учнів із харчуванням українського народу, його особливостями, які пов'язані із обрядами, звичаями, святами.
Столи стоять накриті рушниками, скатертинами.
Діти стоять у національному одязі з хлібом-сіллю.Підготовлено комп ‘ютерну презентацію з фотографіями різних національних страв.
На стендах вислови:
«Хліб — всьому голова»,
«Клади перед людей хліб на столі, будеш у людей на чолі»,
«Без хліба суха бесіда»,
«Як хліб і вода, то й нема голода».
Всі співають.
Зеленеє жито зелене, хорошії гості у мене.
Зеленеє жито за селом, хорошії гості за столом.
Зеленеє жито зелене, хорошії гості у мене,
Зеленеє жито при межі, хорошії гості до душі.
Діти зустрічають гостей хлібом-сіллю). e:\школа - інтернат віта\-priej8ydbq.jpg
Учень.
Гостей дорогих ми вітаємо щиро,
Стрічаємо з хлібом, любов'ю і миром.
Учень.
Ось він — хлібчик духовитий,
З хрустом кірочки смачним.
Ось він — теплий, мов налитий
Щедрим сонцем золотим.
Вчитель. 
Діти, вас зустріли хлібом-сіллю, як це здавна водиться на Україні. Як каже народна мудрість?
1-й учень. Хліб — усьому голова.
2-й учень. Без хліба суха бесіда.
3-й учень. Як хліб і вода, то й нема голода.
Вчитель. 
До хліба завжди ставилися зі щирою повагою. Святість, пошана до хліба передавалася із покоління в покоління, дітям та онукам. Ще з пелюшок привчали дитину любити й шанувати хліб.
1-й учень.

ж, друже, хліб,а не кидай додолу,
І підніми, коли не там лежить,
А коли сідаєш ти до столу,
То пам'ятай, що хліб — це означає жить.
2-й учень.
Не кидайся хлібом! Він святий.
В суворості ласкавій,
Бувало, каже дід старий Малечі кучерявій. 
3-й учень. 
Не грайся хлібом, бо то гріх. Іще до немовляти,
Щасливий стримуючи сміх,
Бувало, каже мати.
Вчитель.
Нині вже мало хто з молодих вміє випікати хліб. А раніше кожна сільська господиня готувала в печі ні з чим незрівнянні духмяні паляниці. Хліб пекли на тиждень, у суботу, садили його у піч на капустяних, дубових чи яворових листях. А які ще страви з борошна полюбляли українці? 
Учень.
їли люди пиріжечки — e:\школа - інтернат віта\jl9nlzpnyla.jpg
Із м'ясом, сиром, зерном гречки, 
Духмяні, свіжі, як роса, 
Землі родючої краса!
(Звучить пісня «З сиром пироги» ).
Вчитель. 
Пиріжки готували з різноманітними начинками.
1-й учень.
Картоплею.
2-й учень. 
Капустою.
3-й учень.
Вареною квасолею. 
4-й учень.
Сиром, маком.
5-й учень. 
А влітку — з вишнями, сливами. 
1-й учень.
Галушки, галушки. їх готували майже щодня, здебільшого на вечір. Ця страва була досить легкою у приготуванні, надзвичайно поживною і дуже смакувала селянам. Вони казали: «Галушки та лемішки, а хлібу перемішка». 
2-й учень.
Локшину, локшину.
3-й учень. 
Вареники, вареники.
4-й учень.
Вареники непогані, вареники у сметані.
В кожній хаті на Вкраїні вареники варять нині,
Вареники круглолиці — із найкращої пшениці.
Вчитель. 
Так, вареники — це справжнє свято для шлунку і душі українця. Але не кожен день їх їли, а лише в неділю чи на свята. їх готували з житнього, пшеничного борошна, наповнювали так як і пироги: сиром, картоплею, квашеною капустою, калиною, маком. Мастили сметаною, вершковим маслом чи олією.
Вчитель. 
Вареники це добре, а борщ ще краще. Борщі і пампушки, вареники і галушки, ковбаси і печеня, напої з фруктів, меду — відомі не тільки на Україні, а й усьому світові. Українці жартома кажуть про свою кухню: «У нас просто: борщ, каша, третя кваша».
Вчитель.
У стравах українці використовували переважно продукти з власного господарства.

А ну відгадайте їх:e:\школа - інтернат віта\wydgli8n16e (1).jpg
1-й учень.
Я кругленький, червоненький,
з хвостиком тоненьким,
На городі мене рвуть і до столу подають.
(Буряк)
2-й учень. 
Що то за голова, лише зуби й борода?
(Часник)
3-й учень.
Стоїть пані чепурниця, бо вдягла сорочок триста.  (Капуста)
4-й учень.
Сидить дівчина в коморі, а коса її надворі? (Морква)
5-й учень. 
Під землею птиця кубло звила і яєць нанесла. (Картопля)
6-й учень.
Що за коні стоять на пригоні: зелені, лобасті, довгасті. Нічого не возять, а солі просять?
(Огірки)
Вчитель.
Так, і картопля й буряки,
І томати, огірки,
І капуста, кавуни,
Груші, сливи, гарбузи
Ще й грибочки-маслюки.
Із цього всього українці готували повсякденні і святкові страви.
А тепер давайте подивимося, що їла родина кожний день. А ще був борщ. По самісінькі боки може наїстися українець борщем, і все йому буде мало, бо це його улюблена перша, а часом і друга, і навіть третя страва.
Вчитель. 
З давніх-давен на Україні готували цю страву. У народі казали: «Як нема борщу, то нема і їжі». А що ви мені скажете?
1-й учень. 
Борщ — найстарша страва.
2-й учень. 
Де в хаті борщ і капуста, там хата не пуста.
Вчитель. 
Борщ готували у кожній родині. До нього могло входити майже двадцять продуктів, але основний — це буряк, який у давнину мав назву «бірщ». А що це за такі борщі — «жонаті», «перелякані», «зі свищами»?
3-й учень.
Борщі були «зі свищами» — майже зовсім порожні, «жонаті» — з кашею, «перелякані» — бліді, без томату.
Вчитель.
Дуже полюбляли українці червоний борщ із капустою. Його заправляли підсмаженим салом, цибулею, часником, борошном. У зелений борщ різали щавель, лободу, кропиву, петрушку. Заправляли його яйцем і сметаною. А холодний борщ — холодник — готували влітку. Це був сирий борщ, оскільки варили тільки буряк, заправляли квасом.
Вчитель. 
Рідкий борщ або густий... Від чого це залежало?
1-й учень.
Від достатку, від досвіду господині.
2-й учень. 
У нашій родині капусняки варять і нині, а почала їх готувати ще моя прапрабабуся. Вона в капусняк, крім капусти, клала картоплю та пшоно, засмажувала салом або олією, а ще при¬казувала добре слово: «Варися, юшка, не пуста, а густа, смачна та поживна».
Вчитель. 
Предки, як і сучасні українці, ще дуже полюбляли перші страви — юшки.
3-й учень.
І лід тріщить, і комар пищить,
А то кум до куми порося тащить.
Ой кумочко, ой голубочко!
Звари мені, порося, щоб і юшка була.
І юшечка, і петрушечка!.
Вчитель. 
Велику роль у харчуванні українців відігравали каші. їли їх і на обід, і на вечерю. Каші готували з гречки, ячменю, пшона, вівса. Вони були круті й рідкі. Круту кашу заправля¬ли смальцем, олією, маслом, молоком, запивали кисляком. А хто знає, яка найулюбленіша каша українців?
1-й учень.
Гречана каша, так стверджує народне прислів'я: «Гречана каша — то матір наша».
Вчитель. 
Українська кухня багата стравами з картоплі та інших овочів. Картоплю і донині називають другим хлібом. її варили, пекли в печі, їли картоплю з квашеною капустою, огірками, капустяним квасом, змащували олією чи смаженим салом. Багато було страв із картоплі.
2-й учень.
Із вареної картоплі готували картопляники і їли їх із сметаною, олією чи салом.
3-й учень.
Із сирої тертої картоплі смажили деруни, які заправлялися не лише сметаною, а й часником.
Вчитель. 
їли часник, який у віруваннях українців виконував роль оберегу від злих сил, і цибулю з багатьма стравами. Улітку вони разом із хлібом становили полуденок селянина.
Вчитель.
А що таке полуденок чи підвечірок?
1-й учень.
Це коли їли надвечір.
Вчитель. 
А хто мені відповість, як називається час, коли ми їмо вранці? e:\школа - інтернат віта\ww_bkfpoqxc.jpg
2-й учень.
Сніданок.
Вчитель.
Так. На сніданок українці їли картоплю, інші овочі, а у святкові дні та неділі ще страви з м'яса. Бідні українці їли їх тільки на великі свята, а заможні — ще й по неділях. Але, якщо готували, то такі страви, як ков-бик чи сальтисон, душенину, крученики.
3-й учень. 
А мене бабуся вчила крученики так готувати — шматочок свинини відбити, солити, поперчити, на нього зверху накласти начинку зі смаженої цибулі, грибів, завивати рулетом і підсмажувати.
Вчитель. 
Птицю та яйця їли рідко, її більше продавали, щоб купити необхідні у родині речі. Вчитель. 
А чим же запивали українці їжу? 
1-й учень. 
Киселями. 
2-й учень. 
Узварами. 
3-й учень. 
Та квасами.
4-й учень. 
Квас був не тільки хлібний, а ще буряковий, фруктовий, ягідний та з соку дерев. Вчитель. 
А що таке узвар?
Учень. 
Узвар — це один із найпоширеніших традиційних напоїв. Виготовляли його влітку із свіжих ягід і фруктів, а восени, взимку та навесні — зі сушених фруктів. Щоб узвар був солодший, до нього додавали трохи меду.
Учениця.
Ох і їли заможні селяни. Ось що пише нам «Київська старина», журнал XIX сторіччя. Козак всього мав у себе повну чашу: хліба в нього повні засіки, срібні карбованці і червонці скриню ламають, на подвір'ї свині для продажу, корови, а в борщі завжди кипить курка.
Вчитель. 
А давайте познайомимося із святковими стравами. їх готували до певних свят: на сімейні та на календарні свята. До сімейних свят відносять родини, хрестини, весілля. А давайте ми з вами побуваємо на хрестинах.
1-й учень. 
На хрестини готували так звану «бабину кашу», страву на яйцях та маслі, яку за звичаєм готувала баба-повитуха і приносила на хрестини у горщику.
Всі присутні торгувалися за право розбити горщик. Найвищу ціну завжди давав хрещений батько дитини. Йому і діставався горщик з ка-шею, який він розбивав. Середину каші з грішми віддавали породіллі, а бабі — гроші на новий горщик. Кашу їли всі присутні і навіть брали її додому.
Вчитель.
А тепер давайте познайомимося з календарними святами. Серед них велику увагу приділяли різдвяно-новорічним святам. Багато повір'їв, звичаїв пов'язано з цими святими днями. На вечерю варили кутю, їли мовчки.
2-й учень.
Кутю готували з пшениці або ячменю. Варили її в глиняному горщику на непочатій воді.
Непочата вода — це така, яка набрана з джерела (річки, колодязя) ранком до сходу сонця. Приправляли кутю, подаючи до столу, розтертим маком, горіхами, медом, узваром.
3-й учень.
Кутя на покуть, а узвар — на базар.
Вчитель. 
Кутею причащалися до вечері. Першим причащався господар, а за ним по колу вся родина. Причащали нею також домашню худобу і птицю, щоб не хворіла, а родила.
1-й учень.
У нашого Омелька невеличка сімеєчка:
тільки він та вона,
та старий, та стара,

Та Іван ,та Степан,

Та Василь , та Панас,

Та той хлопець,що у нас,

Та два парубки вусаті,

Та дві дівки косаті
та дві Христі у намисті,
та дві ляльки у колисці,.
Вчитель.
Зимові свята закінчувалися масляною чи сирною неділею, де основними стравами були вареники з сиром та млинці.
2-й учень.
Ось які у нас млинці,
із аршин в довжину,
із півхати в ширину.
3-й учень.
Масляна, масляна, воротись,
До Великодня простягнись.
Вчитель. 
Чудове свято — Великдень. На Великдень по всій Україні пекли паски та фарбували крашанки і розписували писанки.
1-й учень.
В селах святять паски,
Ніч від крашанок тепла.
Над пасками свічки,
Золотіють, мов стебла.
Вчитель.
На зміну весні прийшло літо, а з ним — і свої свята.
2-й учень. 
Свято Петра та Павла (12 липня). В цей день із сиру, яєць та борошна пекли пампушки — мандрики. На Маковія готували шулики, коржі з маком. На Спаса святили яблука і груші, готували пироги з яблуками, фруктові та медові напої.
Вчитель. 
Ось і осінь. Сонце наближається до завершального кола в річному циклі, починається Пилипівка — піст, який триває 40 днів. Які ж страви в пошані на Пилипівку?
3-й учень. 
А це квашені яблука, кавуни, огірки, томати та інші овочі. Велике значення мав гарбуз. Його споживали і печеним, і вареним, готували гарбузові каші.
1-й учень (виносить гарбуз).
Розкрутивши зелен-вус, на паркан заліз гарбуз,
Репетує у саду: — Ой, рятуйте, упаду!
Вчитель. 
Ми поговорили з вами сьогодні про національні українські страви — повсякденні, святкові. Які ж висновки ми можемо зробити? Харчування — одна з найголовніших гілочок дерева роду. Вивчення харчування пращурів не лише допомагає нам вивчати їх життя, але й допомагає нам зрозуміти таку істину: людина живе не для того, щоб їсти, але їсти для того, щоб жити.

e:\школа - інтернат віта\xtbglbisp1o.jpg
КНЗ « Новоград- Волинська школа-інтернат»

Нетрадиційна самопідготовка

«Подорож Країною Знань»



f:\самопідготовка 7-б фото\dscn2113.jpg

Вихователь: Шапран І. І.

2017 р.
Нетрадиційна самопідготовка у 7-Б класі

Тема: «Подорож Країною Знань»

Мета: організувати учнів для ефективного виконання домашніх завдань; продовжувати розвивати вміння працювати самостійно, в парі та групі, сприяти активізації розумової діяльності; розвивати логічне мислення, бажання застосовувати набуті знання, вміння та навички для досягнення поставленої мети; формувати вміння спрощувати вирази, використовуючи знання формул скороченого множення, закріплювати знання про явище деформації, про причину виникнення сили пружності, про закон Гука; формувати науковий світогляд, прищеплювати любов до математики, збуджувати інтерес до вивчення фізики; виховувати любов до природи, відповідальне ставлення до навчання.

Обладнання: девіз, картинки про дружбу, картки із завданнями з алгебри, картки з завданнями з фізики, індивідуальні картки, написи «Станція «Математична», «Станція «Фізична», картки у формі сніжинок, фото керівника математичної станції, написи «деформація», «сила пружності», «закон Гука», «динамометр», картинки про фізику, відеоролики «Деформація. Сили пружності», «Види деформацій», мелодія «Зимова казка під музику М. Таривердієва», мелодія «Звуки природи», картинка «Кошик вражень», підручники, зошити, канц. приладдя.

Хід заняття



І. Вступна частина.

1. Організаційний момент.

- Доброго дня, діти. Ми сьогодні проведемо самопідготовку у формі подорожі. І девізом нашого заняття я обрала такі слова:

« Не махай на все рукою,

не лінуйся, а учись.f:\самопідготовка 7-б фото\dscn2092.jpg

Бо, чого навчишся в школі,

знадобиться ще колись.»

Якщо ви ці слова запам’ятаєте, то

вони вам сьогодні допоможуть.



2. Постановка мети та мотивація діяльності учнів.

- Діти, а ви любите подорожувати? (Відповіді дітей) Я думаю, що у кожної людини є своя країна мрії, у якій вона хотіла б побувати. Є у світі ще одна країна, якою люди подорожують все своє життя. Це Країна Знань. Але Країна Знань дуже велика, тому ми сьогодні відвідаємо деякі її області, побуваємо на двох її станціях, станції «Математичній» та станції «Фізичній».

- А подорожувати ми будемо невеликими групами. І у кожній групі є помічник порадник- учень, який буде допомагати. І перш ніж вирушити, і щоб наша мандрівка була змістовною і плідною, нам потрібно повторити певні правила поведінки. Вони зараз перед вами на партах, повторюємо.

- Діти, ви напевно знаєте, щоб вирушити у далеку подорож потрібно ретельно готуватися. Ми беремо з собою деякі речі, одяг, спорядження, якщо подорожуємо в гори. Але подумайте і скажіть, з ким наша подорож буде цікавішою і веселішою? Кого ми з собою можемо взяти? Ось послухайте загадку:

Ми в біді допомагаємо,

Разом ми вчимось і граєм,

Разом ходим в магазин.

Коло нема тебе, то я один.

Мені без тебе сумно гратись

З тобою добре спілкуватись

Бо ми з тобою справжні…(друзі)

-Так вірних друзів з собою візьмемо у подорож. Ось зараз ми і перевіримо, які ви друзі.



Вправа «Який я друг»

-Ось модель землі- глобус, тому що дружба об’єднує усі народи і країни на землі. Ми будемо обережно передавати його з рук в руки, називати своє ім’я і поряд слово позитивну рису справжнього друга на першу букву свого імені. Я розпочну першою, Ірина- ініціативна…

- Так, молодці, бачу що ви всі вважаєте себе справжніми друзями. А тепер дізнаємося, що ви знаєте про дружбу?

Робота в групах

Завдання на картках.

1-ша група: Як ви гадаєте, з чого складається дружба?f:\самопідготовка 7-б фото\dscn2095.jpg

2-га група: Хто може стати вашим другом?

3-тя група: Пригадайте і напишіть народні прислів’я про дружбу.

Група, яка виконала завдання, сигналізує піднятими руками.



-Молодці, а тепер час вирушати у подорож. Але під час подорожі інколи трапляються перешкоди. (Мелодія «Звуки природи»)- Ось і перша перешкода на нашому шляху у вигляді снігової заметілі, яка принесла нам сніжинки. І перша (знімаю з дошки сніжинку) це-



Вправа «Мікрофон»

-Я підношу до кожного з вас мікрофон і називаю будь-яке число від 1 до 10, а ви у відповідь називаєте квадрат цього числа.

- Молодці. А тепер виходять до дошки помічники і обирають собі сніжинки.

Робота в групах

Завдання на картках-сніжинках.

(«Знайдіть помилки», «Допишіть формулу» -формули скороченого множення).

Група, яка виконала завдання, сигналізує піднятими руками.

-Молодці, ось і здолали ми першу перешкоду і дістаємося станції «Математична». А керівником цієї станції ось уже 18 років є Желізко Леся Володимирівна (вивішую на дошку фото), яка вміло передає свої знання усім учням. І сьогодні вона нам пропонує виконати таку роботу. (Відкриваю на дошці напис «Станція «Математична», а там записано: №678, №703.

-Відкриваємо свої зошити, записуємо число: Тридцять перше січня-останній день середнього місяця зими, Домашня робота.

І виконуємо номери з підручника «Алгебра». Помічники надають допомогу невстигаючим учням.



ІІ. Самостійна робота.

(Діти виконують номери, користуються допомогою помічників)

Стежу за роботою учнів, нагадую про охайність, правильну осанку. Перевіряю, відзначаю кращі зошити. f:\самопідготовка 7-б фото\dscn2101.jpg

-І знову перешкоди на нашому шляху.

(Мелодія «Звуки природи»)

-А щоб цю перешкоду здолати, нам потрібно встати.



Руханка «Дощ»

-Ось і цю перешкоду ми здолали, разом відпочили. І нарешті дістаємося станції «Фізична». А керівником тут вже 41 рік є Саган Марія Арсентіївна, яка вміло керує і майстерно передає свої знання усім нам. Сьогодні вона прийшла нас підтримати і щось підготувала.



Вправа «Складанка» Робота в групах.

Завдання на картках. Вибери перші склади зі слів і утвори нові слова.



1-ша група: Сивина, лабораторія. Пружність, номер, стіна.

2-га група: Закономірність, конкурс. Гущавина, камінь.

3-тя група: Дерево, форма, малюнок, ціна, яма. Директор, народ, мова, метр.

Група, яка виконала завдання, сигналізує піднятими руками.

(Вивішую на дошку написи «Деформація», «Сила пружності», «Закон Гука», «Динамометр»).

-А далі (знімаю напис «Станція «Фізична», а там записано: ст. 64-66 опрацювати, знати основні поняття) ось така робота.

-Відкриваємо підручник «Фізика», самостійно опрацьовуємо сторінки, користуємося опорним конспектом.

-А для перевірки керівник пропонує нам вправу



Вправа «Пошук інформації» Робота в групах.

1-ша група: Що таке деформація? Які види деформацій ви знаєте?

(Відеоролик «Деформація. Сили пружності. Види деформацій»)



2-га група: Коли виникає сила пружності? Як вона позначається? В яких одиницях вимірюється?

3-тя група: Сформулюйте закон Гука.

( «Скарбничка цікавих фактів» Біографія Р. Гука доповідає учениця)

Група, яка виконала завдання, сигналізує піднятими руками.

-Молодці, а далі керівник станції пропонує нам виконати практичну роботу, зробити задачу.



Задача: Під дією якої сили пружності пружина жорсткістю 40 Н/м розтягнулась на 0,07м?

-Відкриваємо зошити і самостійно розв’язуємо задачу, користуємося опорним конспектом і допомогою помічників.

(Перевіряю правильність виконання у кожного учня)

-І на завершення індивідуальна робота, картки кожному учню із завданням: Яку силу пружності показує динамометр?

(Діти розглядають малюнки на картках і дають відповідь на питання)

-Ось і підходить до завершення наша подорож. Ми виконали всю роботу на станціях. А тепер можна і відпочити. Закрийте, будь ласка, свої очі і уявіть, що ви заходите у казковий зимовий ліс.



Релаксаційна вправа «У зимовому лісі»

( Мелодія «Зимова казка під музику М Таривердієва)



ІІІ. Заключна частина.

Вправа «Кошик вражень»

-Ось і відпочили. Але, що це? Знову диво!

-Діти, погляньте у вазах на ваших столах з’явилися підсніжники, яких ми щойно бачили у лісі. Давайте кожен візьме собі цю ніжну красиву квіточку і на звороті напише свої враження, що сподобалось під час нашої самопідготовки.dscn2106

-А хто хоче зачитати свої враження? (Діти зачитують)

-Молодці! А тепер давайте помістимо наші підсніжнички у «Кошик вражень», який є на дошці.

-А на завершення я хочу сказати вам такі слова.

-Діти, подорожуйте Країною Знань усе своє життя, навчайтеся, здобувайте знання. Тому, що людина, яка вчиться- живе. А людина, яка перестає вчитися- перестає жити. dscn2113

КНЗ «Новоград- Волинська школа-інтернат»



К В К

між учнями 5-6 класів

c:\users\max\pictures\gamecenter\fvrar3dmumk.jpg

Вихователь: Карплюк О.І.

2017 р.



КВК між учнями 5-6 класів.

Хід заходу.

Ведучий: Вітаю усіх присутніх в залі! Сьогодні у нас незвичайна подія. Ми проводимо КВК. У гумористичному двобої зустрінуються команди 5 і 6 класу . Їх чекає нелегка боротьба. Виграє той, хто краще впорається з усіма завданнями. Отже, друзі, почнемо програму. Затій у нас великий запас! А для кого вони? Для вас! Команди запрошуються на сцену.

 Виходять команди, займають свої місця.



Ведучий: Привіт самим кмітливим, веселим і винахідливим! Ми знаємо, ви любите ігри,Пісні, загадки і танці. Не любите ви нудьгувати, І ми з задоволенням з вами У КВК будемо сьогодні грати.

Але перед тим як почати я представлю журі. Зустрічайте оплесками: Директор школи – Шведюк Людмила Василівна, завуч - Ореховська Ірина Сергіївна, педагог – організатор -Рибак Оксана Володимирівна. Командам ми бажаємо успіхів у змаганні. Та переможе найсильніший. Отже, команди для проведення зустрічі готові! Починаємо КВК! Звучить музика



Ведучий: А зараз відбудеться представлення команд. У ньому капітани команд повинні представити наступне:

- Назву команди;

- Девіз;

- Пісню команди;

- Вітання суперникам

Привітання команд. Команда « Хоробрі зайці»( 5 клас)

Привіт, я Потап,

А це моя банда, 1

Зараз ми крута команда!

Всіх переможемо,

Вам не допоможемо.

Круто гратимем і виграватимем!

Привітання команди «Веселуни» ( 6 клас)

Настя: Привіт, а я – Настя!

Всім вам - наше здрасті!

Ми покажемо вам клас

І ви кайфуватимете від нас.



Потап: в гостях у нас зірок багато:

Всіх не перерахувати.



Настя: журі, вчителі, та гості усі,

Милості просим до нас у таксі! 



Разом 5 і 6 клас: ми дві команди прикольні,

Ви будете нами довольні.



Потап: Я Потап, а це моя команда (усі разом) - Хоробрі ЗАЙЦІ

Наш Девіз: (Разом)

У гуморі ми знаєм толк!

Нам не страшний Сірий Вовк!



Грає музика на мотив пісні "Я шоколадний заєць":

Стоим на этой сцене,


Играем в КВНе,
Улыбка на все сто!
Сто-сто-сто!

Быть может, не красавцы,


Но не дрожим, как зайцы,
И боремся за то
То-то-то,

Чтоб дружба победила,


Чтоб веселее было,
И раздавался смех!
Смех-смех-смех!

Команды поздравляем,


Победы всем желаем,
Но Зайцам больше всех!
Всех-всех-всех!
Настя:А я Настя. Ми зовсім не гірше Вас. Не біжимо ми на атас! Зовсім ми не простачки, Нас кличуть (разом) "Веселуни". Перемогти не мудро,Ось подивимося: хто-кого!А девіз у нас такий(Разом) Більше діла - менше слів!

Пісня на мотив "А нам все равно!"

А нам всё равно! А нам всё равно,


Что Веселыми нас будут называть!
Весел будет тот,
Кто два раза в год
Станет с нами в КВН играть!

А нам всё равно!


Станем мы сильнеё Тигра или Льва!
Мы сумеем вас
Рассмешить сейчас!
Все вопросы нам
Будут трын-трава!

Что-то шепчет жюри!Видим всё, как в тумане!


От волнения всё пред глазами плывёт!
Будем мы танцевать!
Только не на поляне,
А на сцене, в КВНе
Веселить народ!

А нам всё равно! А нам всё равно!


Твёрдо верим мы в древнюю молву:
Победит лишь тот,
Кто всегда поёт
И волшебную Косит трын-траву!(Все)

Після представлення команди займають свої місця.

 Ведучий:Дякуємо Вам, гарно представили свої команди. Прошу наше журі оцінити старання учасників.

Щоб бути повністю готовими грати, необхідно розім'ятися.

Тому наш перший конкурс і називається "Розминка".

Отже, команди готові? Я задаю команді питання, а вона відповідає: 30 секунд на обдумування. Всього три питання. За кожну правильну відповідь команда отримує 5 балів.

Питання команді Хоробрі зайці:

- Установа, куди приймають неграмотних. (Школа.)

-"З якого посуду не можна поїсти? (Відповідь: з порожнього),"

- Гуртожиток для коней. (Конюшня.)



Питання команді Веселуни:

-"Як можна в решеті воду принести?" (Відповідь: коли вода замерзне),

-"Якого каменю немає у морі? Сухого

-"Що можна бачити з заплющеними очима?" (Відповідь: сон).



Журі оцінює конкурс привітань

Ведучий: Молодці! Тепер ви розім'ялися, і ми можемо почати основні конкурси. Ви любите тварин? Саме тому ми і вирішили назвати 2 конкурс

«Зоопарк». Ви будете його малювати, але за завданням і на швидкість, хто швидше. Витягуєте листочок з назвою тварини. Оголошуйте команді, тільки тихо, щоб ніхто не чув. Тоді буде нецікаво відгадувати, кого вони намалювали та хто був вказаний в завданні. Нам пора починати. (Команди шикуються навпроти столів на відстані 10-15 м) На столі лежать ватман і фломастер. Кожен з вас може намалювати тільки одну деталь тварини. Наприклад: вуха, тулуб, ніс і т.д. Конкурс закінчується тоді, як тільки пройшла вся команда. Команда-суперниця вгадує, кого намалювали суперники. Максимальна оцінка конкурсу 10 балів. Отже, готові? Всі пам'ятають, кого треба малювати? Почали!

Ведучий: Наступний конкурс називається « Принцеса на горошині». Зараз кожна команда обирає свою принцесу для участі в конкурсі.

4.Конкурс«Принцеса на горошині»

Потрібно поставити в ряд 4 табуретки. На кожен табурет кладеться певна кількість круглих карамельок. Зверху табурети накриваються непрозорими поліетиленовими пакетами. Дівчат розсаджують на табуретки. Сидячи на табуреті, учасниці повинні визначити скільки під ними цукерок. Переможе та принцеса, яка швидше і правильніше це зробить. Оцінка конкурсу максимум 10 балів. 



Ведучий: Оплески нашим принцесам! 5 конкурс називається «Хто швидше збере монети».

У конкурсі беруть участі по одному учаснику від команди. На майданчику розкидані ігрові монети, виготовлені з цупкого паперу. Завдання учасників – із зав'язаними очима зібрати гроші. Перемагає той, хто швидше і більше

збере монет. Цей конкурс оцінюється максимально в 10 балів.

Ведучий: Молодці! Наступне завдання називається “Розіграш призу”. Від c:\users\max\pictures\gamecenter\udvwndewebq.jpg

кожної команди потрібно 2 учасника.


Двоє гравців стоять один навпроти іншого. Між ними на стільці лежить приз. Ведучий рахує: “раз, два, триста!”. “раз, два, тринадцять!”, “раз, два, тридцять!”, і т.д. Перемагає той, хто виявиться уважнішим і першим візьме приз, коли ведучий скаже “три”. Максимальна оцінка – 10 балів.

7.Конкурс. «Рибалка» На стілець ставиться глибока тарілка, учасники повинні по черзі кидати в неї з відстані 2-3 метрів гудзик, або пробку від пляшки, намагаючись потрапити так, щоб гудзик залишився в тарілці. Максимум 10 балів.

Ведучий: А зараз ми дізнаємось, яка команда краще знає працівників нашої школи. 8. Конкурс « Хто краще знає працівників школи». Ви повинні назвати прізвище, ім’я, по-батькові того, кого я буду називати. Хто знає відповідь той піднімає руку, якщо хтось буде викрикувати, бали будуть зараховані суперникам. І так, поїхали!

- Прізвище, ім’я, по батькові директора,

- зауча,

- педагога-організатора

- вчителя музики, вчителя математики

- вчителя фізкультури,

- вчителя біології, вчителя трудового навчання( для хлопців, для дівчат)

- вчителя англійської мови

- бібліотекаря.

9. Конкурс«Донесіть листок на ложці»

Участь в конкурсі приймає вся команда. Необхідно донести листок паперу на ложці до відмітки і назад, не загубивши листочка. Гра закінчується, коли останній гравець донесе листочка своїй команді. Оцінка конкурсу 10 балів.



Ведучий: А зараз ми з вами трохи подумаємо. Конкурс називається Цікаві питання. За кожну правильну відповідь команда отримує 2 бали. Спочатку запитання команді « Хоробрі зайці»c:\users\max\pictures\gamecenter\smcl-kxggt8.jpg

1. Яка знаменна подія відмічається 12 квітня? День космонавтики та авіації

2 Яке колесо не крутиться в автомобілі, коли він їде? Запасне

3.Який океан оточений берегами чотирьох материків? Індійський

4. Хто показує кожному його обличчя, бо не має власного? Дзеркало

5.Як називають допомогу, яку надають пошепки? Підказка



Ведучий: Зараз запитання команді «Веселуни»

6. Яка знаменна подія відмічається 24 серпня? День незалежності

7. Якою косою не можна косити? Дівочою

8. Що спочатку треба зробити, лягаючи спати? Сісти

9.Хто є автором вірша « Світає, край наба палає» Тарас Шевченко

10. Що посеред землі стоїть? Літера М



11. Конкурс « Чия команда найдовше протримає кульку в повітрі» Правила конкурсу: без допомоги рук та ніг треба якнайдовше протримати кульку в повітрі. Оцінка 10 балів

12.Конкурс « Намалюйте дерево із закритими очима» c:\users\max\pictures\gamecenter\bkf4kb0xvwm.jpg

Беруть участь по одному учаснику з кожної команди. Вам потрібно намалювати будь яке дерево із заплющеними очима. Найкращий малюнок приносить команді 20 балів.



13.Конкурс « Скласти слово»Помічники роздають учасникам великі літери червоного і синього кольору: А, Б, Д, Ж, У, Р. Дві команди по 6 чоловік повинні скласти слово «Дружба».

Перемагає та команда, яка швидше це зробить.



Ведучий: А тепер наше Журі повинно гідно оцінити виступ команд. Поки журі обговорює бали, наші команди виконають пісню.

Пародія на пісню К.Бужинської «Як у нас на Україні»

Хай усі шкільні проблеми,


Як горіхи затріщать.
Допоможуть КаВееНи
Їх швиденько піднять.
Нехай через край наповнять
Наші дружбою серця.
Вже співається з любов’ю
Навіть арія оця!
ПРИСПІВ:
А у нас на КаВееНі
Ллється пісня дзвінко!
А у нас на КаВееНі
Квітнуть всі барвінком!
Бо ця гра нас надихає
Й творчо розвиває!
Хто у КаВееНи грає,
Той страху не знає!
А у нас на КаВееНі
Ллється пісня дзвінко!
А у нас на КаВееНі
Квітнуть всі барвінком!
Бо ця гра нас надихає
Й творчо розвиває!

Хто у КаВееНи грає,


Той страху не знає!

Ведучий: Отже, переможцем сьогоднішнього КВК стала команда... (Вручає призи командам). На цьому ми завершуємо наш КВК.c:\users\max\pictures\gamecenter\-xiff9glvdu.jpg

До нових зустрічей! Всього вам найкращого.


КНЗ «Новоград – Волинська школа-інтернат І-ІІ ступенів»

Гра «Брейн – ринг. Ерудит.»

Вихователь: Кузьмінська О.В.

2017 р.

Гра «Брейн – ринг. Ерудит.»



Тема:"Я люблю Україну!".

Мета: Закріпити знання учнів з таких уроків як мова,література,географія,історія. Навчити мислити творчо. Розвивати уміння аналізувати, синтезувати і систематизувати слова, а також розвивати зв'язне мовлення. Виховувати дружбу, згуртованість, бажання змагатись і перемагати у чесній грі.

Умови гри: перед початком гри з двох класів обираються учні для команди, яка складається з 5 учасників та капітана команди. В ході змагання команди набирають бали, виграє та, у якої кількість балів більша. По закінченні гри для команд передбаченні нагороди (грамоти).

Обладнання: роздруківки з написами: мова,література,географія,історія,народознавство,конкурс капітанів та чарівна скринька. Також картинки з зображенням Ейнштейна,Шевченка, Лесі Українки,Грушевського,Сковороди.



e:\школа - інтернат віта\брен-ринг\dsc06813.jpg

Хід гри:

І. Організація класу.

ІІ. Правила гри(написані на дошці)

1.Не викрикуємо з місця; 2.Якщо команда вже має відповідь, то вона сигналізує про це, піднятою рукою; 3.Право відповідати має та команда, яка першою підняла руку; 4.Виграє та команда,яка набрала більшу кількість балів.

ІІІ. Повідомлення теми

Вчитель. Доброго дня! Сьогодні ми зібралися тут, щоб помірятися силами в знаннях про Україну, в знаннях про її історію, географію, мову та літературу. Незважаючи на те,що переможе сьогодні найсильніша команда,ми пам’ятаємо: не головне перемога, а головне участь!

Ми вітаємо команди 7-А та 7-Б класів та їх капітанів. Сьогодні допоможе підрахувати ваші здобуті бали наше шановане журі, у складі:

1) Оксана Володимирівна - педагог-організатор нашої школи.

2)Ірина Іванівна - вихователь.

І так розпочинаємо (звучить мелодія з гри "Брейн - ринг")

Запрошую капітанів команди вийти до мене, і ми визначимо хто буде першим обирати категорію. Для цього відгадайте загадку:

Без неї жити не можливо,

Для всіх людей вона важлива.

Без неї пісні не співати,

Без неї й слова не сказати.(Мова).

І так першою обирає команда 7-А. Ваша категорія.

Учень: Ми обираємо "народознавство".

Вчитель:1) В Україні багато народних та релігійних свят. Спробуємо перевірити,чи знаєте ви їх. На дошці написані назви українських свят. Ваше завдання - розташувати їх у правильній послідовності, починаючи з першого січня. Перемагає та команда, яка це зробить правильно й швидше.(по 1 балу за вірну відповідь).

Варіант на дошці. Правильно.

Великдень Різдво

Покрова Водохреща

Зелені свята Великдень

Різдво Зелені свята

Купала Купала

Водохреща Покрова

2)А зараз ви розгадаєте кросворд.(за вірність 1 бал, за швидкість 1 бал)

1.Розмальване яйце, освячують на Великдень.(писанка).

2.Кущ, символ України.(калина).

3.Квітка, яку освячують двічі на рік. Її зернята маленькі,їх традиційно додають до куті.(мак).

4."Де вода, там і ...". Вона своїми коренями скріплює береги,очищує воду.(верба).

5.Це частина українського національного костюму. Плетуть з живих квітів.(вінок).

6.Свята і вільна пташка, співець добра і кохання, символ весни і волі.(соловей).

7. Вийшло слово СИМВОЛ.



e:\школа - інтернат віта\брен-ринг\dsc06822.jpg

Загадки про народні символи(1 бал)

В мене є великий хист:

Я співаю як артист.

Спів той радісний усюди

Дуже люблять слухати люди(соловей).

Сплелися у коло Мене б’ють,товчуть і ріжуть.

усі квіточки з поля. А я все терплю і всім

Барвисті,душисті, добром плачу(хліб).

в стрічках шовковистих. Стебельце-шорстка дробинка,

І кличе в танок У середині-чорна вуглинка,

український...(вінок). Пелюстки блискучі,як лак.

Це квітує червоний (мак).

Вчитель: Тепер команда 7-Б класу обирає категорію.

Учень: Ми обираємо категорію "мова".

Вчитель: В цій категорії у нас сховано два завдання. Перше завдання: добрати до слів антоніми. Наприклад:весело-сумно. Розпочинає команда 7-Б.(за правильну відповідь 1 бал).

Високий-низький, чисто-брудно,

білий-чорний, старість-молодість,

сміється-плаче, сухий-мокрий,

важко-легко, зло-добро,

свіжий-черствий, згадати-забути.

Наступні слова для 7-А:

Війна-мир; тиша-галас,шум;

друг-ворог; світло-темрява,темно;

запитання-відповідь; мовчати-говорити;

зима-літо; багато-мало;

товстий-худий; перемогти-програти.

Вчитель:тепер друге ваше завдання. Назвати одним словом.

1.Скляний ящик із водою для риб.(акваріум).

2.Смолиста маса, якою заливають дороги.(асфальт).

3.Жуйна тварина з одним чи двома горбами.(верблюд).

4. Апарат для розмови на відстані.(телефон).

5. Приміщення де відбуваються вистави, концерти.(театр).

6. Складна машина, що косить, молотить.(комбайн).

7. Установа, в якій продають ліки.(аптека).

8. Прилад для визначення сторін світу.(компас).

9. Підземний транспорт у великих містах.(метро).

10. Рослина з великими жовтими зернами,які зібрано у качан.(кукурудза).

Вчитель: Тепер прийшла черга 7-А. Обирайте категорію.

Учень: Ми обираємо категорію "історія".

Вчитель: В цій категорії також є два завдання. Перше ваше завдання "Асоціація". Назвіть чий портрет зображено на купюрі номіналом(за кожну правильну відповідь по 1 балу):

20 гривень - Іван Франко;

50 гривень - Михайло Грушевський;

100 гривень - Т.Шевченко;

200 гривень - Леся Українка;

500 гривень - Григорій Сковорода.

Вчитель: А зараз, я попрошу назвати про кого, або про що йдеться у наступних реченнях(правильна відповідь - 2 бали): e:\школа - інтернат віта\брен-ринг\dsc06828.jpg

1. Місто в Україні, що є обласним центром. Збудоване 13 ст. Галицьким князем Данилом Романовичем, і назване на честь його сина.(Львів).

2. Яку релігію мала Київська Русь до хрещення всієї Русі Володимиром Великим?(язичництво).

3. Символ гетьманської влади, її тримав гетьман в руках у вигляді палиці.(булава).

4. Яке місто в Україні носить ім’я великого гетьмана?(Хмельницький).

5. Як звали першу княгиню Київської Русі?(Ольга).

6. Як називались воїни, що майже 300 років боронили Україну від зовнішніх ворогів? У перекладі з тюркської це слово означає "вільний". Хто це?(козак).

Вчитель: А зараз, так як всі трохи втомились, у нас музична пауза.( запрошуються два учні, які виконують пісню "Червона рута"). Після відпочинку збираємо всі свої думки до купи і продовжуємо змагання. 7-Б обирайте категорію.

Учень: Ми обираємо "географія".

Вчитель: Ваше завдання творче. Я вам роздаю пазли і за зразком ви повині скласти карту України, та позначити на ній наш обласний центр - місто Житомир. Робота на час, хто перший впорається з цим додасть до своєї команди плюс 1 бал. Правильно виконане завдання оцінюється в 2 бали. Команди готові?

Команди: Так.

Вчитель: Час пішов.

Вчитель: далі завдання "скласти слова до купи".

1. Назва обласного центра, яка складається зі слова - назви однієї з основних зернових культур в Україні та слова, яке означає стан спокою та гармонії, період між війнами, стан спокою, в якому перебуває країна.(Жито+мир).

2. Назва обласного центра, яка складається з двох слів в перекладі на російську мову: перша частина слова - назва неотруйних змій, поширених по всій території України; друга частина - тип поселення, в Україні має нараховувати понад 10000 осіб.(Уж+город).

Правильна відповідь приносить команді +2 бали.

Вчитель: У нас залишилася на дошці лише одна категорія "література". Ваше завдання до слів у першому стовпчику доберіть пари з іншого стовпчика, якщо ви правильно все зробите, то літери вишикуються в потрібному порядку, і ви зможете прочитати назву поеми Т.Г.Шевченка. Хто швидше впорається, отримає 2 бали).

1. Івасик А народ

2. Правда И Г.Тютюнник

3. Семеро козенят А кривда

4. "Кобзар" К Телесик

5. Лариса Петрівна Косач Р Леся Українка

6. "Климко" Н П.Чубинський

7. "Ще не вмерла України..." Е Т.Шевченко

8. Фольклор Т вовк

("Катерина").

Вчитель:Тепер дізнаємось як добре ви знаєте літературу.(+1 бал).

1. Назвіть автора і назву книги, на читання якої Михайлик, герой повісті М.Стельмах "Гуси-лебеді летять", хотів обміняти дві склянки гарбузового насіння?(М.Твен "Пригоди Тома Сойера").

2. Назвіть літературний твір Т.Г.Шевченка, який найбільше перекладався, і читається на 147 мовах світу?("Заповіт").

3. Якими рядками починається вірш "Заповіт"(Як умру то поховайте...")

4. Скажіть назву міста, в яке йшов Климко, герой однойменної повісті Г.Тютюнника, по сіль.(Слов’янськ).

5. Хто автор слів гімну України?(П.Чубинський).

6. Як називається пісня, яку мати співає своїй маленькій дитині?(колискова).

Вчитель: А зараз я вам пропоную цікавинку. Наше завдання називається "Чарівна скринька". В цій таємничій скриньці лежать три предмета, вам потрібно відгадати що саме там лежить. Час на роздуми дається 1 хвилина.(+2 бали за кожне відгадане слово).

1. У нашій скриньці лежать три "Яблука". Перше "яблуко" було завезене до Росії у 17 ст. із Голландії за наказом Петра І, а в Голландію потрапило з Америки. Його називали "земляне" або "чортове яблуко".(картопля).

2. Друге "яблуко" було завезене з Південної Америки. Французи та італійці називали його "яблуком кохання", "золотим яблуком". Перша згадка про це "яблуко" в Росії датовано 1718 роком. У цей час його вирощували тільки в приватному ботанічному саду.(помідор).

3. Третє "яблуко" - китайське, батьківщина його - Південно-Східна Азія. Вона так і називається "китайське яблуко". Має яскравий колір.(апельсин).

(асистент після правильної відповіді демонструє відгадане "яблуко").e:\школа - інтернат віта\брен-ринг\dsc06833.jpg

Вчитель: На завершення нашої брейн-ринг гри, я надаю можливість капітанам заробити додаткові бали для своїх команд. Я зачитую питання, а капітани дуже швидко повинні дати відповідь, якщо відповіді не має капітан каже "далі". кожна правильна відповідь 1 бал.

"Конкурс капітанів".

Питання для першого капітана:

1.Третій день тижня.(середа).

2.Перша книжка школяра.(Буквар).

3.Маленька людина.(карлик).

4.Підземна частина рослини.(корінь).

5.Що сходить без насіння.(сонце).

6.Кращий подарунок на думку Віні - Пуха.(мед).

7.Африканський дикий кінь, чорно-білий.(зебра).

8.Цілий день вона літає і з квіток нектар збирає.(бджола).

9.Найменша пташка.(колібрі).

10.Птах, що "приносить" дітей.(лелека).

11.Яке жіноче ім’я у перекладі означає "перемога".(Вікторія).

12.Телефонне слово.(алло).

13.Що буде робити ворона через три роки?(буде жити четвертий рік).

14.Нелітаючий птах, що живе в Антарктиді.(пінгвін).

15.Дуже хитра тварина.(лисиця).

Питання для другого капітана:

1.Приміщення для книг.(бібліотека).

2.Тварина в Австралії, яка носить дитинча у сумці.(кенгуру).

3.Вона мешкає в хатинці на курячих ніжках.(Баба Яга).

4.Що людина бачить коли спить?(сон).

5.Перша нота.(до).

6.Чим їдять рідки страви.(ложка).

7.Твердий папір.(картон).

8.В яке море впадає Дніпро.(Чорне море).

9.Перштй чоловік на землі.(Адам).

10.Мама курчат.(квочка).

11.Головний закон України.(конституція).

12.Яке дерево є символом міцності.(дуб).

13.Двоє грали в шахи чотири години. Скільки годин грав кожен із них?(4 години).

14.Процес, у якому дуже допомагає господарче мило та порошок "Тайд".(прання).

15.Навчальна година у школі.(урок).

Вчитель: хочу подякувати командам, їх капітанам та нашому журі за цікаву гру. Переміг найсильніший. Прошу капітанів підійти до мене і отримати грамоти за перемогу та участь у нашій брейн-ринг грі "Ерудит". e:\школа - інтернат віта\брен-ринг\dsc06846.jpg

 План тижня педмайстерності вихователів 8 – 9 класів.



Дата

Назва заходу

Відповідальний

вихователь



Час

Місце прове-дення


Понеділок

05.12.2016



Оголошення плану.

Колаж «Тайна мого імені», «Наші досягнення».

Тестування « Що ти знаєш про наркоманію»


Скаковська Г.А.

16год.30хв.


хол


Вівторок

06.12.2016



Виховний захід : «Козаки не простаки!»

Святковий концерт до Дня Збройних сил України.

Самопідготовка «Сходинками до вершини знань».


Романюк К.А.

Скаковська Г.А.



15 год.

17 год.


актовий зал

8 клас


Середа

07.12.2016



Виховна година « СНІД – чума сьогодення».

Акція « Милосердя»



Давидов О.І.

16.15

на протязі тижня



8 клас

по класах



Четвер

08.12.2016



Форум – театр .Спекталь « Інтернет епідемія нашого часу»

Скаковська Г.А.

15год.30.хв

актовий зал


П ’ятниця

09.12.2016




Розважальна дискотека : « Голос нашої школи»

Романюк К.А.


19год.

хол

Форум-театр

«Інтернет-епідемія нашого покоління»
c:\users\150912\desktop\інтернет\p1012003.jpg

Вихователь:Скаковська Г. А.



Форум-театр

Театр - це мистецтво

споглядати самого себе...

АугустоБоаль



Форум-театр - методика інтерактивної роботи серед різних шарів суспільства, направлена на вирішення соціальних проблем.

Суть методики форуму-театру – це пошук в рамках запропонованого спектаклю разом з учасниками і учасницями шляхів вирішення проблеми або виходу із складної життєвої ситуації.

Ведучий форуму-театру перед початком спектаклю знайомить учасників-глядачів з проблемою, яку освітлюватиме спектакль. Після спектаклю ведучий шляхом інтерактивного опиту аудиторії з'ясовує рівень усвідомлення групою учасників-глядачів проблеми і її наслідків для всього суспільства і для конкретної людини.

Можливі дороги поліпшення ситуації пропонують самі глядачі – учасники і учасниці форуму-театру.

Керівник та ведучий форуму-театру називається джокером.

Ця методика використовує придбаний нами досвід тренінгів і інтерактивного театру. Об'єднуючи техніку надання інформації і навиків через тренінги і вплив на підсвідомість через відчуття, що викликаються створеними в інтерактивному театрі художніми образами, форум-театр впливає на емоційний інтелект людини, формуючи творчий підхід до позитивного вирішення проблеми.
Публіцистичний спектакль на дві дії:

«Інтернет-епідемія нашого покоління»
Автор сценарію:

Джокер-ведуча :



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3

Схожі:

Тиждень педмайстерності вихователів 5-7 класів icon«Не традиційна робота з казкою»
Мета: познайомити вихователів з нетрадиційною роботою з казкою; вправляти вихователів в схематичній будові казки; перекручувати казку;...
Тиждень педмайстерності вихователів 5-7 класів iconКрокуємо екологічними стежинками (Тиждень екології для учнів початкових класів)
Матеріали цієї збірки допоможуть вчителям початкових класів у проведенні тижня Екології. Також при підготовці І проведенні уроків...
Тиждень педмайстерності вихователів 5-7 класів iconНаказ №72 Про підсумки Тижня профорієнтації в навчальних закладах району
Пдют «істок» та дюсш №11 району для учнів 1-11 класів було проведено Тиждень профорієнтації
Тиждень педмайстерності вихователів 5-7 класів iconМашталер Лідія Степанівна Тиждень географії в школі
Велику допомогу в досягненні цієї мети надає мені тиждень географії. Під час його проведення діти збагачують знання, розширюють свій...
Тиждень педмайстерності вихователів 5-7 класів iconКалендар прав людини посібник для класних керівників, вчителів та вихователів загальноосвітніх навчальних закладів
Посібник для класних керівників, вчителів та вихователів загальноосвітніх навчальних закладів
Тиждень педмайстерності вихователів 5-7 класів iconМетодичні вказівки для вихователів дошкільних закладів та студентів педагогічних факультетів

Тиждень педмайстерності вихователів 5-7 класів iconЛ. С. Грушецька тиждень математики в школі жидачів 2013 Грушецька Л. С
Тиждень математики в школі. Інформаційно-методичний збірник. Жидачів, 2013. – 68 с
Тиждень педмайстерності вихователів 5-7 класів iconКрізь вікно, яке Кузя голіруч розтрощив з горя і самоти тиждень тому
Минулої ночі тут заливали рясні червневі зливи, стріха набралася водою І тепер плакала на стару підлогу. Безголосий протяг залітав...
Тиждень педмайстерності вихователів 5-7 класів iconПочатківців, вихователів груп продовженого дня, батьків, учнів початкової школи. 67 сторінок І
Розвиток комунікативної компетентності на уроках мови як умова успішної соціалізації
Тиждень педмайстерності вихователів 5-7 класів iconIнформацiя про новi надходження для вчителів та вихователів
Богданова В. Я. Використання скриншотів у роботі педагога / В. Я. Богданова // Позашкільна освіта. – 2015. – № – С. 22 – 23


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка