Тип уроку Тема уроку 1 Вступ



Скачати 234,88 Kb.
Дата конвертації30.07.2017
Розмір234,88 Kb.
ТипУрок

Тематично – поурочне планування предмету

Українська література

І курс , ІІ курс


з/п



Кількість годин

Тип уроку


Тема уроку



1




Вступ.



1




Література 70-90-х років ХІХ століття ( год)



1




Іван Нечуй-Левицький.(4 год) Життєпис письменника. Творчість письменника – новий імпульс розвитку української літератури. Розвиток реалізму, натуралізму, пізній романтизм.



1




Кайдашева сім’я” І.Нечуя-Левицького – соціально-побутова повість-хроніка. Реалізм твору.

ТЛ: соціально-побутова повість, повість-хроніка. Поглиблення поняття про реалізм.





1




Проблема батьків і дітей у повісті «Кайдашева сім’я». Характеристика героїв. Роль діалогів. .



1

РМ

Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі в повісті «Кайдашева сім’я». Утвердження цінностей національної етики засобами комічного.

РМ Письмова творча робота (українська ментальність)

ТЛ: засоби змалювання комічного



1




Панас Мирний (П.Рудченко) (4 год) “ Життєвий і творчий шлях. Загальна характеристика творчості.



1




«Хіба ревуть воли, як ясла повні?» - перший українській літературі соціально-психологічний роман. Співавторство Панаса Мирного з І.Біликом. Історія написання роману, особливості композиції.

ТЛ: соціально-психологічний роман.



1




Панорама народного життя в романі Панаса Мирного і І.Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Еволюція Чіпки: від правдошукацтва до розбійництва.



1




Жіночі образи в романі Панаса Мирного і І.Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Проблема життєвого вибору



1

КР №1
РМ

Творчість І.Нечуя-Левицького і Панаса Мирного (узагальнення та систематизація вивченого). Інструктаж до написання контрольного домашнього твору за романом Панаса Мирного і І.Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» або «Кайдашева сім’я» І.Нечуя-Левицького.

Контрольна робота № 1 «Творчість І.Нечуя-Левицького і Панаса Мирного» (тест)



1




Іван Карпенко-Карий (І. Тобілевич) (4 год) Життєвий шлях письменника. Багатогранність діяльності. Загальна характеристика творчості.



1

ПЧ

«Хазяїн»

ТЛ: поглиблення поняття про жанри драматичного твору



1




Трагікомедія Карпенка-Карого «Мартин Боруля», її сценічний успіх історія. Дворянство як міф про краще життя.



1




Психологічна переконливість і трагікомічне звучання образу Мартина Борулі. Значення творчості І.Карпенка-Карого.



1

РМ

Михайло Старицький Життя і творчість. Багатогранність діяльності (перекладач). Загальна характеристика творчості.


РМ: усний навчальний міні-твір за опрацьованим на уроці матеріалом.



1




Пригодницький сюжет, драматизм історико-романтичної повісті «Оборона Буші». Багатопроблемність твору



1




Шлях помсти і крові як трагічні сторінки в житті українського і польського народів. Образи та символи твору, особливості характеротворення. Композиційна роль пейзажів.



1



Борис Грінченко Життя і творчість письменника. Багатогранність діяльності. Утвердження прагнення людини до любові, добра. Психологізм твору.




1


КР

Творчість Карпенка-Карого, М.Старицького, Б.Грінченка (узагальнення та систематизація вивченого).

Контрольна робота № 2 «Творчість Карпенка-Карого, М.Старицького, Б.Грінченка» (тест)



1



УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА наприкінці ХІХ – початку ХХ століть. Домінуючі особистісні чинники у світогляді людини на рубежі віків.. Основні риси українського модернізму


ТЛ: модернізм



1



Іван Франко Життєвий шлях письменника. Багатогранність діяльності в українській культурі, її вплив на культурний і політичний розвиток України.




1



Лірика збірки «З вершин і низин». Концепція поступу людства й незламний оптимізм у вірші «Гімн» Символ вічної жіночності , материнства й краси в поезії «Сікстинська мадонна»


ТЛ: сонет



1




Поетична збірка «Зів’яле листя» Емоційна гама почуттів ліричного героя в поезіях “Безмежнеє поле...”, “Ой ти, дівчино, з горіха зерня”, “Чого являєшся мені...”, Утвердження людських почуттів, ідеалу кохання.

ТЛ: неоромантизм




1




Драматизм людських стосунків, роздуми про доцільність безсмертя людини в «Легенді про вічне життя» І.Франка. Взаємне кохання як критерій щастя.



1




«Декадент» – поетичне кредо І.Франка. Життєствердна позиція ліричного героя. Вірш-заклик «Розвивайся ти, високий дубе...” – віра в майбутнє своєї нації.



1




Поема «Мойсей» – одна з вершин творчості І.Франка. Проблематика твору: історичний шлях нації



1




Пролог до поеми — заповіт І.Франка українському народові. Значення творчості І.Я.Франка

ТЛ: філософська поезія, віршові розміри (повторення),



2

КР

Контрольна робота № 3 (контрольний класний твір за мистецькою спадщиною І.Франка)





1

ПЧ

ПЧ бесіда за повістю І.Франка «Перехресні стежки». Або за п’єсою «Украдене щастя»



1




Аналіз контрольного твору. Творчість І.Франка (узагальнення й систематизація вивченого)



1



Михайло Коцюбинський Життя і творчість, гуманізм світогляду. Загальна характеристика творчості.




1




Психологічна новела “Intermezzo” Еволюція художньої свідомості митця : від народництва до модернізму. Автобіографічна основа новели. Проблеми душевної рівноваги, повноцінного життя, специфіки творчого процесу.

ТЛ: новела, імпресіонізм



1




Психологічно переконливе розкриття внутрішнього стану людини в новелі М.Коцюбинського “Intermezzo”. Символічні образи. Поетика імпресіонізму.



1




Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією та дійсністю в повісті М.Коцюбинського «Повість забутих предків». Духовний світ людини у зв’язку зі світом природи.



1




Фольклорне тло повісті М.Коцюбинського «Повість забутих предків». Образи й символи твору. Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання.



1




Ольга Кобилянська Життя і творчість письменниці. Загальна характеристика творчості.



1




Проза Ольги Кобилянської – найяскравіша модель раннього українського модернізму. Повість «Людина» (оглядово)



1




Повість «Земля» – психологічне трактування вічних проблем (людини і землі, злочину та кари) на українському матеріалі. Проблема сакрально-містичного зв’язку людини із землею в повісті О.Кобилянської.



1




Розкриття споконвічного прагнення селянина бути господарем на ній. Трагічна історія родини Федорчуків – новітня інтерпретація християнського мотиву братовбивства в повісті О.Кобилянської «Земля»



1

РМ

Михайло і Сава – протилежні психологічні типи; Марійка та Івоніка – цінності народної моралі в повісті О.Кобилянської «Земля. Глибокий психологізм і символізм твору як новаторство О.Кобилянської.

РМ Диспут на тему доведення Савиного злочину



1




Сава і Рахіра – втілення духовної деградації. Трагедія шляхетної, чутливої душі в жорстоких обставинах тогочасного сільського життя (образ Анни). Глибокий психологізм і символізм повісті О.Кобилянської.

ТЛ: символізм



1

КР

Творчість М.Коцюбинського й О.Кобилянської (узагальнення й систематизація вивченого). Інструктаж до написання домашнього твору за повістю О.Кобилянської «Земля»

Контрольна робота № 4 «Творчість М.Коцюбинського й О.Кобилянської» (тест)



1




Василь Стефаник Життя і творчість. Загальна характеристика творчості.

ТЛ: експресіонізм



1




Новаторство письменника. «Камінний хрест» – психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа твору. Сюжетно-композиційні особливості новели В.Стефаника «Камінний хрест».



1




Драматизм конфлікту, емоційна загостреність зображуваного. Ідея нерозривної єдності Івана Дідуха з полем, рідною землею. Танець Івана Дідуха перед від’їздом з села як символ трагізму і розпачу прощання з рідним краєм.



1




Леся Українка Життєвий і творчий шлях. Роль родини, культурного оточення і самоосвіти у формуванні світобачення письменниці.



1




Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки. Символічність, романтичні образи, образотворчий прийом контрасту, сильна вольова особистість у вірші “Contra spem spero!”. Громадянська лірика (“І все-таки до тебе думка лине...”, “І ти колись боролась, мов Ізраїль...”).

ТЛ: неоромантизм



1




Утвердження духовної цінності почуття любові у віршах інтимної лірики «Все-все покинуть, до тебе полинуть…”, «Уста говорять: «Він навіки згинув!..»



1



Фольклорно-міфологічна основа сюжету драми-феєрії «Лісова пісня» Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення духовності і краси. Мати Лукаша й Килина – антиподи головній героїні Мавці. Поєднання високої духовності і буденного прагматизму в образі Лукаша.


ТЛ: драма-феєрія



1



Природа і людина у творі. Неоромантичне утвердження духовно-естетичної сутності людини, її творчих можливостей.




1




Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями душі особистості, дійсністю і мрією. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини.



2

КР

Контрольна робота № 5 (Контрольний твір за літературною спадщиною Лесі Українки або В.Стефаника)





1




Аналіз контрольного твору. Творчість В.Стефаника й Лесі Українки (узагальнення та систематизація вивченого)



1




Микола Вороний Життя і творчість митця.

Мотив необхідності для поета бути «цілим чоловіком» (“Іванові Франкові”).





1

РМ

Єдність краси природи і мистецтва в поезії М.Вороного «Блакитна Панна». Жіночий образ у вірші «Інфанта»

ТЛ: символізм (поглиблення знань)



1




Олександр Олесь Життя і творчість, світоглядні переконання митця. Патріотичні почуття в поезії “О слово рідне! Орле скутий!..”



1



Прагнення гармонії людини і природи. Музичність, звукова виразність у поезіях Олександра Олеся «З журбою радість обнялась…» «Чари ночі»




1




Символізм драматичного етюду Олександра Олеся «По дорозі в Казку». «Дорога в казку» – символ духовних поривань людини до кращого життя. Проблема вождя і маси у творі. Трагічна суперечність між духовністю, мрією і жорстокістю.

ТЛ: драматичний етюд.



1



Володимир Винниченко Життя і творчість, громадська і політична діяльність. Загальна характеристика творчості письменника




1




Прозові і драматичні твори. Мала проза: ідейно-стильові особливості збірки “Краса і сила”. Перший український науково-фантастичний роман “Сонячна машина”.



1




Поєднання реалістичного змалювання дійсності і філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить – частинка вічності тощо) в новелі В.Винниченка «Момент»



1




Образ Панни -- втілення ідеї вічної жіночності, краси. Імпресіонізм новели В.Винниченка «Момент». Значення літературно-художньої спадщини письменника.

ТЛ: неореалізм



1

ПЧ

ПЧ Бесіда за трагедією В.Винниченка «Гріх» (або за романом «Записки кирпатого Мефістофеля»)



1

КР

Творчість М.Вороного, Олександра Олеся й В.Винниченка (узагальнення й систематизація вивченого)

Контрольна робота № 6 Творчість М.Вороного, Олександра Олеся й В.Винниченка (тест)



1




Література рідного краю (поезія)



1




Література рідного краю (проза)



1




Підсумковий урок



1




Українська література 1920 – 1930-х років



1




П.Тичина «Арфами, арфами…»



1




П.Тичина «О, панно Інно…»



1




М.Семенко Літературний авангард



1




Київські неокласики Микола Зеров



1




Максим Рильський. Життя та творчість



1




Євген Плужник



1




«Річний пісок», «Для вас, історики майбутні»



1




М.Хвильовий «Я (Романтика)»



1




Підсумковий урок



з/п



Кількість годин

Тип уроку

ІІ курс



Тема уроку



1




Григорій Косинка. Трагічна доля митця. Змалювання строкатої картини життя крізь призму долі й душі людини. Перевага імпресіонізму в стильовій палітрі. “В житах” - зупинена мить, пошуки порушеної гармонії.



1



Вітаїстичний пафос, імпресіоністична настроєність у новелі Г. Косинки «В житах».

ТЛ: поглиблення поняття про імпресіонізм.




1




Юрій Яновський. Творча біографія митця. Романтичність світовідчуття й стилю в ранній творчості. Роман у новелах “Вершники” як «реабілітаційний двійник» «Чотирьох шабель».

ТЛ: роман у новелах.



1



Умовність зображення в новелі “Подвійне коло”, ідея протиставлення загальнолюдських вартостей класовим. Проблема розпаду роду, родини як трагедія народу.

ТЛ: художній час і простір, умовність зображення.




1



Ідея нетлінної вартості національних основ буття, спадковості поколінь, духовної пам’яті в новелі Ю. Яновського “Дитинство”. Утвердження високих загальнолюдських ідеалів вірності й кохання, відданості громадянському обов’язку в новелі Ю. Яновського “Шаланда в морі”.




1



Валер’ян Підмогильний. Життєвий шлях письменника. Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач. Світовий мотив підкорення людиною міста, самоутвердження, інтерпретовані на національному матеріалі в романі «Місто».



1




Зображення “цілісної” людини в єдності біологічного, духовного, соціального.

ТЛ: екзистенціалізм, маргінальність, психологізм, іронія.




1

РМ

РМ Усний навчальний міні-твір на тему «Чи підкорив місто Степан Радченко?»




1




Остап Вишня. Трагічна творча доля українського гумориста, велика популярність і значення його усмішок у 1920-ті роки. Засоби гумору в усмішці “Моя автобіографія”.

ТЛ: усмішка.



1



Оптимізм, любов до природи, людини, м’який гумор як риси індивідуального почерку Остапа Вишні в «Мисливських усмішках»: “Сом”, “Як варити і їсти суп із дикої качки”.




1

КР № 1

Проза 20-30-х років (узагальнення й систематизація вивченого).


КР № 1 «Проза 20-30-х років. Творчість М. Хвильового, Ю. Яновського, Г. Косинки й О. Вишні» (тест).



1



ДРАМАТУРГІЯ


Розвиток національного театру (“Березіль” Леся Курбаса, Харківський театр ім. І. Франка), драматургії 1920−1930 рр.

Микола Куліш. Життєвий і творчий шлях митця. Зв'язок із театром Л. Курбаса. Національний матеріал і вселюдські «вічні» мотиви та проблеми у п’єсах .



1



Сатирична комедія «Мина Мазайло». Особливості сюжету. Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації (Мина, Мокій, дядько Тарас, тьотя Мотя). Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови, культури, родового коріння.




1

РМ (контрольний домашній твір)

Драматургічна майстерність автора у створенні комічних характерів і ситуацій, у використанні діалогів та ремарок, у мовній характеристиці героїв. Сценічне втілення. Актуальність п’єси в наш час.

ТЛ: сатирична комедія.




1




УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ЗА МЕЖАМИ УКРАЇНИ

Література в Західній Україні (до 1939 р.).

Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, високий розвиток літератури в Західній Україні до 1939 р.



Богдан-Ігор Антонич. Життя і творчість. Аполітичність, наскрізна життєствердність, метафоричність (“Автопортрет”, “Дороги”). Лемківська конкретика як джерело образних асоціацій.



1




Міфологізм поезій. Поєднання язичницьких мотивів із християнськими; міфологічність образу, екзотика лемківського краю в контексті вселюдських мотивів у поезіях “Вишні”, “Зелена євангелія”, “Різдво”.

ТЛ: міфологізм, асоцітивність.



1




Осип Турянський. Коротко про письменника. Історичний матеріал Першої світової війни як предмет художнього узагальнення у творі «Поза межами болю». Поема у прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу.

ТЛ: поема у прозі.



1




Умовність зображення (події поза конкретним часом і простором) у поемі «Поза межами болю» О. Турянського. Загальнолюдські мотиви й гуманістичні цінності. Біологічні інстинкти й духовна воля до життя. Ідея перемоги духа над матерією. Гуманістичний, життєствердний пафос поеми у прозі, його вселюдська значимість і всеохопність.



1

КР № 2

РМ (твір)

РМ КР № 2 «Література в Західній Україні» (контрольний твір).



1




Література в Західній Україні (до 1939 р.) (узагальнення й систематизація вивченого).



1

УПЧ

УПЧ «Марія» Уласа Самчука.



1




ЕМІГРАЦІЙНА ЛІТЕРАТУРА

“Празька поетична школа” та її представники.



Євген Маланюк. Коротко про митця. Вірші про призначення поета й поезії. Символічні образи в поезії “Стилет чи стилос?..”



1




Художнє осмислення трагічної історії України, ностальгічні мотиви, філософічність поезії Є. Маланюка “Під чужим небом”.



1




Проза У. Самчука, Т. Осьмачки, Д. Гуменної, Наталени Королевої (короткий огляд).

Іван Багряний. Основні віхи життя й творчості митця. «Тигролови» як український пригодницький роман.



1




Проблема свободи й боротьби за своє визволення в романі «Тигролови». Жанрові особливості твору.



1




УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 1940−1950 рр.

Участь українських письменників у Другій світовій війні. Засилля соцреалізму в мистецтві повоєнного періоду.


Олександр Довженко. Відомий у світі кінорежисер, засновник поетичного кіно. Романтичне світобачення. Соцреалістичний канон і новаторський естетичний пошук.



1




Історія написання «Зачарованої Десни», автобіографічна основа, сповідальність оповіді. Поєднання минулого й сучасного. Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина. Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті.

ТЛ: кіноповість, публіцистичність.



1




Національні та загальнолюдські проблеми. Поєднання лірико-романтичного, виражального начала з публіцистикою, доля народу крізь призму авторського бачення й оцінки в кіноповісті О. Довженка “Україна в огні”.



2

РМ КР № 3

РМ КР № 3 «Еміграційна література (Є. Маланюк, І. Багряний). Творчість О. Довженка» (контрольний твір)





1




УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА др. пол. ХХ – поч. ХХІ ст.

ВСТУП

Українська література у другій половині ХХ ст. Спроба подолати канони соцреалізму. “Закулісний” розвиток модернізму, опозиційні прояви різних стильових тенденцій.

Явище “шістдесятництва”, нью-йоркська група, постшістдесятники, українська “химерна проза”. Пошукове розмаїття сучасної літератури. Тенденції постмодернізму.

ТЛ: соцреалізм, модернізм (повторення) і постмодернізм.




1

УПЧ

УПЧ Творчість Е. Андієвської ("Джалапіта", "Казка про говорющу рибу").



1



ПОЕТИ-ШІСТДЕСЯТНИКИ


“Шістдесятництво” як явище культурологічне й соціальне. Його зв’язок із дисидентським рухом. Ідейно-стильове розмаїття, тематична й формотворча новизна.

Василь Симоненко. Творча біографія митця. Традиційність його лірики. Образ України, громадянський вибір поета (“Задивляюсь у твої зіниці…”). Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі, її самодостатність і самоцінність (“Я...”).

ТЛ: віршові розміри (повторення).



1




Дмитро Павличко. Основні відомості про поета, перекладача.

Громадянські мотиви лірики. Образно-притчевий зріз часу, історії народу, проблеми нації, окремої людини. Пісня «Два кольори», яка стала народною.





1




Іван Драч. Невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії. Переосмислення жанру балади. “Балада про соняшник” – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образу соняшника, сонця.

ТЛ: балада (повторення)



1




Микола Вінграновський. Коротко про поета, прозаїка, кіномитця.

Вселюдські, національні мотиви крізь призму “інтимного самозосередження”. Вируюча пристрасть, несподівана асоціативність, буйна фантазія, образна деталь поезії “Сеньйорито акаціє, добрий вечір...” Інтимна лірика митця.





1




Ліна Костенко. Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю (філософічність, історизм мислення, традиційність, інтелектуалізм, публіцистичність). “Страшні слова, коли вони мовчать…” ліричний роздум про значення слова в житті людини, суть мистецтва.



1




“Вічні” українські фольклорні типи, новітнє переосмислення традиційної ситуації, образи-архетипи як атрибути української свідомості (“Українське альфреско”, “Хай буде легко. Дотиком пера…”, «Я вранці голос горлиці люблю…»,, “Недумано, негадано…”).



1




Інтимна лірика як спонука до роздумів про суть кохання. Її сповідальність. Пейзажна й філософська лірика.

Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах “Маруся Чурай”.


ТЛ: роман у віршах.




1



Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання в романі у віршах «Маруся Чурай» Л. Костенко. Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини.


ТЛ: образи-архетипи.



1



Василь Стус. Поет як символ незламного духу, збереження людської гідності. Загальний огляд творчості. Узагальнені образи крізь призму індивідуальної долі (“Мені зоря сіяла нині вранці…”, “Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…”)




1




Основні тематично-проблемні лінії в поезіях В. Стуса: відчуження від світу, проблема вибору, стан трагічної самотності й активної дії, формування себе; атмосфера розтлінного духу тоталітарної системи; Україна-мрія і Україна знищена (“Господи, гніву пречистого...”, “О земле втрачена, явися…”, “Як добре те, що смерті не боюсь я…”).

ТЛ: метафора (поглиблено).




1

КР № 4



Українська поезія др. пол. ХХ – поч. ХХІ ст. (узагальнення й систематизація вивченого).

КР № 4 «Українська поезія др. пол. ХХ – поч. ХХІ ст. (В. Симоненко, Д. Павличко, І. Драч, М. Вінграновський, Л. Костенко, В. Стус)» (тест).



1



ПРОЗА другої половини ХХ ст.


Інтенсивний розвиток української прози (твори В. Дрозда, Є. Гуцала, В. Шевчука, Гр. Тютюнника, А. Дімарова, О. Гончара, П. Загребельного та ін.), її новаторські особливості, національна специфіка. Тематичне й жанрове розмаїття прози.

Олесь Гончар. Загальна характеристика доробку О. Гончара -романтика. Творчий злет у 60-ті роки. Його громадянська і життєва позиція, роль у духовному відродженні нації.



1



Краса і сила кохання як матеріал художнього осмислення в новелі “За мить щастя” О. Гончара. Узагальнений образ миті життя, філософія миті щастя людини.




1

РМ (контрольний домашній твір)

Новела-засторога “Залізний острів” з роману «Тронка». Символіка танцю юних Віталика й Тоні на розпеченій палубі затонулого крейсера.

ТЛ: новела, роман та його види.




1




Григір Тютюнник. Коротко про письменника.

Вічна” тема “любовного трикутника” в новітній інтерпретації. Образ любові як втілення високої християнської цінності, яка вивищує людину над прагматичною буденністю, очищає її душу («Три зозулі з поклоном»).




1




Підсумковий урок



Каталог: documents
documents -> Конспект уроку української літератури у 9 класі Мистецтво бачити слово. Візуальна (зорова) поезія сьогодні
documents -> Надія, яка, за легендою, впродовж всього життя допомагає людям терпіти страждання та турботи на шляху до досягнення поставленої перед собою мети. І хоча Пандора добре ставиться до надії, в інших джерелах її характеризують І як благословіння
documents -> Атестація з української літератури за курс 5 класу (ІІ семестр)
documents -> Українська література, 5-12 кл
documents -> 11 клас. Профільний рівень
documents -> Тема. Життєвий І творчий шлях М. Петренка. Поезія Петренка. Мета
documents -> Благослови мене, друже
documents -> Несвоевременная


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Тип уроку Тема уроку 1 Вступ iconУрок №6 Дата Тема (семестру,) Палітра музичних образів Тема уроку Образ танцю. Тип уроку: комбінований Жанр урок композиція
Моріса Равеля та особливостями розвитку образу звучання симфонічної п'єси
Тип уроку Тема уроку 1 Вступ iconУрок зі світової літератури 5 клас Тема: О. С. Пушкін. Вступ до поеми «Руслан І Людмила». Уславлення народної казки. Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Розвивати навички виразного читання, порівняльного аналізу перекладу І оригіналу
Тип уроку Тема уроку 1 Вступ iconОлександр Довженко. Огляд життя І творчості письменника. Олександр Довженко – кінематографіст. Кіностудія імені О. Довженка Тип уроку
Тип уроку: урок-вивчення нового матеріалу з елементами повторення основних віх літературного процесу ХХ століття
Тип уроку Тема уроку 1 Вступ iconТема. Життєвий І творчий шлях Олеся Терентійовича Гончара
...
Тип уроку Тема уроку 1 Вступ iconУрок №8 27. 09. 13 План-конспект уроку німецької мови Тема: Jugend und Berufsauswahl Підтема: Jeder Beruf ist wichtig Тип уроку: комбінований Мета
Навчальна: вивчити нову лексику та закріпити її на практиці, повторити слабку відміну прикметників, формувати вміння вести розгорнутий...
Тип уроку Тема уроку 1 Вступ iconКонспект уроку з фізики (10 клас) Тема уроку: Розв’язування задач по темі "Закони Ньютона. Гравітаційна взаємодія" Мета уроку
Комп'ютер, мультимедійний проектор, презентація до уроку, програмне середовище «Жива фізика»
Тип уроку Тема уроку 1 Вступ icon№ уроку Тема уроку Дата Примітка І семестр (48 годин)
Матеріал до уроку. «Літературне читання», «Зошит з літературного читання», с. 5–7
Тип уроку Тема уроку 1 Вступ iconПлан-конспект уроку музики 6 клас, ІІ семестр тема 4: Жанри симфонічної музики Тема уроку №2: Симфонія. Увертюра Мета уроку
Д. Шостаковича, на музичних прикладах продовжити ознайомлення дітей з можливості симфонічної музики
Тип уроку Тема уроку 1 Вступ iconТип уроку: урок-дослідження
Тема. Улас Самчук. Життєвий І творчий шлях письменника. Проблема людської гідності та національної свідомості в статті «Нарід чи...
Тип уроку Тема уроку 1 Вступ icon4 клас Вчителя початкових класів Горішньослобідської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Іванців Ярослави Олексіївни Тема. Великий Кобзар. Вступ до теми “Тарас Шевченко”. Матеріал уроку. „ Тарас Шевченко”
Матеріал уроку. „ Тарас Шевченко” (про нього). Т. Г. Шевченко „ Вітер з гаєм розмовляє…”, „Садок вишневий коло хати”


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка