|
|
ФІЛОСОФІЯ. РЕЛІГІЄЗНАВСТВО. ПОЛІТОЛОГІЯ. КУЛЬТУРОЛОГІЯ. ПРАВО. PR-ТЕХНОЛОГІЇ
|
|
Агарин Ефим. Общественная деятельность толстовцев на Украине в 1914-1922 гг.
|
11
|
Антипенко Катерина. Тізерна реклама та перспективність її застосування
|
12
|
Артамонов Олександр. Культ Деметри Елевсинії у Північному Причорномор’ї
|
13
|
Артамонов Олександр. Ніцшеанський нігілізм |
15
|
Асєєва Олена. Образ матері в українській культурі
|
17
|
Братишко Наталья. Этические аспекты вегетарианства
|
18
|
Буреш Дарья. Специфика на българските обреди за дъжд и плодородие
|
20
|
Бурлакова Екатерина. Национально-культурные особенности английских и русских рекламных текстов
|
21
|
Бухарина Мария. Проблемы политического абсентеизма в современной России
|
22
|
Военнов Владислав. Роль и значение видения G12 в структуре религиозной организации “Посольство Иисуса”
|
23
|
Воротилина Оксана. Проблемы освещения религиозной тематики в средствах массовой информации
|
25
|
В’юн Світлана. Місце жінки в українській політиці
|
26
|
Гнибіда Євген. Охорона здоров’я в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку
|
28
|
Гнибіда Євген. Роль ЗМІ у виборчих процесах
|
29
|
Гогиашвили Пикрия. Сократ – філософ
|
31
|
Голубева Веста. Социологический подход к изучению образа жизни городского населения
|
31
|
Григор’ян Ірина. Релігійні інституції в контексті державної політики
|
33
|
Гурбич Марина. Політичні конфлікти та основні шляхи їх врегулювання
|
35
|
Єрьоменко Ольга. Правові засади захисту прав дитини
|
36
|
Іванова Анастасія. Особливості охорони праці неповнолітніх та молоді
|
37
|
Іорганська Ганна. З. Фрейд – видатний дослідник психічного життя людини
|
39
|
Картамишева Крістіна. Національний характер філософії І. Франка
|
40
|
Кім Любов. Теорія Фрейда та її застосування в Public Relations
|
42
|
Кіянець Людмила. Візуальний мерчандайзинг
|
43
|
Коженко Анна. Институт медиации в России
|
45
|
Кондрахин Алексей. Молодёжь и её участие в выборах: формы и методы повышения электоральной активности
|
46
|
Котикова Елена. Благотворительная деятельность нижегородской католической организации “Каритас” как религиозная практика
|
48
|
Куліш Анна. Андеґраунд: культура у підпіллі (на матеріалі творчості В. Діброви)
|
51
|
Кущ Галина. Дослідження втілення жіночих архетипів в образи сучасних жінок-політиків
|
53
|
Мазина Екатерина. Староверы-инглинги о юджизме древних славян
|
54
|
Пономаренко Анна. Сватбената обредност на приазовските българи в контекста на традиционния български сватбен ритуал
|
57
|
Рычкова Мария. Современная интерпретация традиционных праздников
|
58
|
Сідельнікова Анастасія. Об’єднання Німеччини 1989–1990 рр.: причини та етапи
|
60
|
Сідельнікова Анастасія. Соціальна філософія Г. Сковороди: у пошуках людського щастя
|
61
|
Сідельнікова Анастасія. Творчість Г. Сковороди в контексті культури другої половини XVIII століття
|
63
|
Фарафонтов Антон. Методика оценки политических рисков
|
64
|
Цинклер Юлія. Невдала реклама
|
66
|
Чиркина Елена. Православный фундаментализм в России: попытка анализа
|
68
|
|
|
ІСТОРІЯ
|
|
Боровиков Сергей. Хворостинины -–исторический бренд Диево-Городища
|
71
|
Васєніна Валентина. Демографічні процеси в Таврійській губернії II пол. ХІХ ст. – І пол. ХХ ст.
|
72
|
В’юн Світлана. Перший всезагальний перепис населення Російської імперії 1897 р. як джерело з вивчення соціальної структури населення Мелітопольського повіту наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.
|
73
|
Гурбич Марина. Перший всезагальний перепис населення 1897 р. як джерело у вивченні соціальної структури населення Маріупольського повіту
|
74
|
Долгіх Юрій. Історія повсякденності історії Південної України (за матеріалами селянських мемуарів та щоденників)
|
76
|
Зезюліна Аліна. Піраміда Хеопса – одна з найвизначніших пам’яток архітектурного мистецтва давнини
|
77
|
Іванчук Владислав. Походження та вживання терміну “Україна”
|
79
|
Карташова Валентина. Перший всезагальний перепис населення 1897 р. як джерело вивчення соціальної структури населення Бердянського повіту
|
80
|
Мартиненко Юлія. Своєрідність соціальної структури населення Бессарабії у другій половині ХІХ ст.
|
81
|
Назаров Петр. Строительный комплекс № І (итоги раскопок 2010 г.)
|
83
|
Nowak Maciej. Polscy biskupi na Soborze Watykanskim II – udział i działalnosc
|
84
|
Прилипка Олексій. Спогади з історії БДПІ / БДПУ
|
87
|
Романченко Віталій. Калабораціонізм та рух опору у країнах Європи і Азії під час Другої світової війни 1939–1945 рр.
|
88
|
Савчук Ганна. Єврейське населення Північного Приазов’я (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)
|
90
|
Сопотніцька Ганна. Демографічні процеси в Катеринославській губернії в другій пол. ХІХ – першій пол. ХХ ст.
|
92
|
Stukus Katarzyna. Zarys sytuacji kosciola katolickiego I polskiego duchowienstwa na wilenszczyznie w latach 1939 – 1945
|
93
|
Hanik Daniel. Osadnictwo celtyckie na slowacji (IV – I w p. n. e.)
|
96
|
Цуркан Людмила. Гіпотези походження тризуба
|
97
|
МОВА З МЕТОДИКОЮ ВИКЛАДАННЯ
|
|
Абраменко Галина. Основи вивчення категорії числа іменників в українській та російській мовознавчий науці
|
100
|
Андрющенко Інна. Особливості англійських та українських паремій
|
101
|
Амелина Елена. Субстантивная метонимия в поэзии А. Пушкина
|
103
|
Арчебасова Ангелина. О сущности и функциональном назначении концепта
|
104
|
Бандурко Наталя. Функціонування кольороніму blue в англійських фразеологізмах
|
105
|
Белікова Юлія. Особливості функціонування опису як одного з типів композиційно-мовленнєвих форм у прозі М. Коцюбинського
|
106
|
Богдан Марина. Особливості функціонування біблеїзмів у газетному тексті
|
108
|
Богданець Олена. Колективна навчальна діяльність учнів на уроці іноземної мови
|
109
|
Бурса Валерія. Сучасна лексикографічна картина Великобританії
|
111
|
Вайшля Інна. Національна специфіка міфонімів (на матеріалі слов’янських мов)
|
112
|
Виноградова Тетяна. Значення фразеологізмів із компонентом “head” у зіставному аспекті
|
113
|
Волобуєва Аліна. Особливості функціонування зіставної семантики у структурі складнопідрядних конструкцій сучасної української мови
|
115
|
Герасименко Олена. Діалогізм риторизації мовленнєвого розвитку як запорука формування риторичної компетентності учнів
|
116
|
Головина Ольга. Репрезентация эмоциональных оценочных значений в тексте повести Н. Гоголя “Повесть о том, как поссорился Иван Иванович с Иваном Никифоровичем” при помощи грамматических средств языка
|
118
|
Грядунова Катерина. Конструкции экспрессивного синтаксиса как форма воздействия современной коммуникации
|
119
|
Дзюба Олена. Діалектна лексика на позначення предметів побуту як об’єкт лінгвістичного дослідження
|
121
|
Дорогобід Анна. Використання комп’ютерних технологій на уроках української мови
|
123
|
Дуйловська Христина. Вплив комунікативних ознак на формування змістового відношення зіставлення між частинами складного речення
|
124
|
Захаревич Станіслав. Лексичні конотації як засіб вираження іронії в англійській мові
|
126
|
Зуб Юлія. Експресивно-стилістичне забарвлення фразеологізмів у творах Панаса Мирного
|
127
|
Иванова Валерия. Звуковая организация текста как средство художественной выразительности в поэзии М. Цветаевой
|
129
|
Камінська Ірина. Фразеологія української та російської мов у зіставно-стилістичному аспекті
|
129
|
Кир’янова Тетяна. Психолінгвістичний підхід до вивчення морфологічних понять
|
131
|
Ковачова Альона. Від риторизації мовленнєвого розвитку дев’тикласників за канонами риторики до риторичної компетентності
|
132
|
Козинець Ольга. Приєднувальні конструкції як ознака індивідуально-авторського стилю Д. Фаулза
|
134
|
Колєсник Оксана. Фразеологічні одиниці із часовим компонентом: зіставний аспект
|
135
|
Корян Ася. Существительные с суффиксами субъективной оценки в произведениях и письмах А. Чехова
|
136
|
Котолевець Маргарита. Лексика на позначення емоційно-експресивного стану людини у поезії Миколи Вінграновського
|
139
|
Кочетова Тетяна. Втілення розвивального аспекту під час навчання української мови
|
140
|
Куркчі Марія. Непрямі мовленнєві акти директива в англійській мові
|
141
|
Курочкіна Марина. Варіативна методика формування культури логічного мислення студентів-лінгвістів на заняттях з англійської мови
|
143
|
Кущ Вікторія. Реалізація комунікативного навчання на уроках англійської мови в середній школі
|
144
|
Логвинович Олена. Медіа-комунікація в контексті сучасних когнітивних досліджень
|
146
|
Лукіна Інна. Конотативність молодіжного сленгу в зіставному аспекті (на матеріалі німецької та української мов)
|
147
|
Луначевська Катерина. Емоційно-оцінна лексика у творах Ю. Мушкетика
|
149
|
Миронець Лілія. Вживання абревіатур в електронному спілкуванні
|
150
|
Мирошниченко Альона. Особливості функціонування складнопідрядних багатокомпонентних речень у сучасному мовознавстві
|
152
|
Місевич Світлана. Особливості проектного методу у формуванні міжкультурної компетенції особистості при навчанні іноземної мови
|
153
|
Мусенко Юлія. Антропоцентризм фразеологізмів на матеріалі російської, української та німецької мов
|
155
|
Мусенко Юлія. Позакласна робота з іноземної мови
|
156
|
Обломій Юрій. До питання аналізу концепту “гріх” як базової одиниці християнської етики
|
157
|
Обломій Юрій. Семантична організація з’ясувальних складнопідрядних речень мовленнєвої діяльності (на матеріалі роману Ю. Андруховича “12 обручів”)
|
159
|
Остапчук Руслана. Розвиток соціокультурної компетенції учнів на уроках англійської мови
|
161
|
Павлюк Ілона. Стилістичний аспект порівняльних конструкцій у поезіях Ліни Костенко
|
163
|
Пелехата Ганна. Іншомовна лексика – джерело лексичних інновацій у художній прозі кінця ХХ – початку ХХІ ст. (на матеріалі прози Ірени Карпи)
|
164
|
Переверзєва Дар’я. Особливості функціонування зоосимволів в українській та польській фразеологічній системі
|
166
|
Пискун Наталія. Семантична структура морально-етичних категорій у сучасній українській поезії
|
167
|
Подолянчук Вікторія. Фразові дієслова у сучасній англійській мові
|
168
|
Простітова Марина. Системи вокалізму та консонантизму в різних стилях української мови
|
170
|
|