У збірнику тез наукових доповідей студентів Бердянського державного педагогічного університету друкуються матеріали виступів на Днях науки університету 19 травня 2016 року. У публікаціях розглядаються актуальні проблеми філософських, історичних, філологічних наук, психології та методики їх викладання.
ФІЛОСОФІЯ, ПРАВО, СОЦІОЛОГІЯ
|
|
Бойко Артем. Право людини на свободу віросповідання і світогляду
|
10
|
Борідько Аліна. Насильство над дітьми як соціально-філософська проблема……………………………………………………………………….
|
11
|
Булах Тетяна. Християнське та романтичне уявлення про любов…..
|
13
|
Горба Олеся. Сучасні молодіжні організації в Україні: тенденції, проблеми та механізми участі в політичних процесах………………….
|
14
|
Дорохіна Єлизавета. Шлюб та особисті немайнові права та обов’язки подружжя у міжнародному приватному праві………………..
|
16
|
Зимовець Вікторія. Незаконне збагачення як вид корупційного правопорушення………………………………………………………………
|
18
|
Кононович Андрій. Співвідношення цивільного представництва та комерційного посередництва……………………………………………….
|
19
|
Костенко Надія. Вирішення проблеми щастя в творчості українських філософів Г. Сковороди, П. Юркевича……………………………………
|
21
|
Лебедєва Анастасія. Географічний детермінізм в сучасній філософії
|
23
|
Макаров Ігор. Право на засоби індивідуалізації учасників цивільного обороту, товарів і послуг……………………………………………………..
|
25
|
Маляр Єлизавета. Недійсність правочинів, укладених внаслідок помилки………………………………………………………………………….
|
26
|
Маляр Єлизавета. Предметне поле філософії…………………………..
|
28
|
Михайленко Денис. Теорія поділу влади Дж. Локка та Ш. Монтеск’є: порівняльний аналіз ………………………………………………………….
|
29
|
Нехайчук Іван. Етика сьогодення. моральні виклики сучасного світу
|
31
|
Старченко Ольга. Стандарти прав людини і громадянина в Україні та Європейському союзі……………………………………………………..
|
33
|
Старченко Ольга. Проблемні питання використання довіреності в Україні……………………………………………………………………………
|
35
|
Шкленский Роман. Проблемы социального иждивенчества и реализация права на труд в Республике Беларусь……………………
|
37
|
Якуніна Юлія. Спадкування обов’язкової частки у спадщині………….
|
38
|
Якуніна Юлія. Вчення Платона про ідеї…………………………………..
|
40
|
|
|
ІСТОРІЯ
|
|
Гаман Юлія. Земська освіта Північного Приазов’я…………………….
|
42
|
Пігарева Дарина. Особливості розвитку ремісничої освіти в Україні у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття……………………………
|
44
|
|
|
МОВА ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ
|
Бабій Аліна. Мовні засоби створення експресивності в текстах публіцистичного стилю (на матеріалі промов Президента США Барака Обами)……………………………………………………………………………..
|
47
|
Бабенко Ксенія. Політична промова як риторичний жанр ………………
|
48
|
Барлетова Олена. Граматичні особливості англійських складних речень з підрядними реченнями часу……………………………………….
|
50
|
Бурова Ольга. Структурно-семантичні особливості варваризмів у сучасній українській мові……………………………………………………….
|
52
|
Васильченко Юлія. Репрезентація страху в мовній картині світу (на матеріалі роману Ф. Достоєвського «Гравець»)…………………………..
|
54
|
Вабіщевич Олександра. Структура концепту «жінка» в романі Люко Дашвар «Мати все»…………………………………………………………….
|
55
|
Воробйова Аліна. Словообразование наречий в русском языке (на материале басен И.А. Крылова)……………………………………………..
|
57
|
Гологуш Валентин. Молодёжный сленг в современном английском языке………………………………………………………………………………
|
60
|
Головко Ярослава. Особливості вивчення побудови тексту на уроках стилістики у старших класах…………………………………………………..
|
61
|
Гриб Катерина. Автохтонні запозичення в американському варіанті англійської мови………………………………………………………………….
|
63
|
Доманська Ольга. Лінгвокраїнознавчий підхід у процесі вивчення іноземної мови…………………………………………………………………..
|
65
|
Євтухова Тетяна. Міжкультурна комунікація в контексті полікультурної освіти………………………………………………………….
|
66
|
Жидко Катерина. Семантичний потенціал компонентів «багатство» та «бідність» у складі українських фразем……………………………………..
|
68
|
Жунусова Катерина. Рольові ігри як засіб підготовки студентів-економістів до міжкультурної іншомовної комунікації…………………….
|
70
|
Зайцева Влада. Особливості вивчення тропів на уроках української мови та літератури………………………………………………………………
|
71
|
Зайцева Влада. Особливості реалізації функціонально-стильового потенціалу тропів у художній спадщині Михайла Коцюбинського………
|
73
|
Капустіна Катерина. Словниковий запас як компонент мовленнєвої компетентності учнів старшої школи…………………………………………
|
75
|
Капустинська Тетяна. Особливості формування граматичної компетентності учнів на середньому етапі навчання……………………
|
76
|
Козинець Юлія. Особливості становлення лінгвіста у професійно-педагогічній діяльності………………………………………………………….
|
78
|
Кононенко Альона. Експлікація цільових відношень в англійській мові
|
81
|
Корхова Анжела. Космонімічна лексика як структурна галузь ономастики……………………………………………………………………….
|
83
|
Кригін Олексій. Стилістична функціональність мовних одиниць у діалогічному мовленні…………………………………………………………
|
84
|
Курусь Ірина. Часові форми групи сontinuous та їх вивчення у шкільному курсі англійської мови……………………………………………..
|
86
|
Маєвська Дар'я. Особливості функціонування парцеляції в різножанрових текстах…………………………………………………………
|
88
|
Малагон Олена. Особливості вживання абревіатур у сучасній англійській мові…………………………………………………………………..
|
89
|
Меркулова Василиса. Особенности перевода страдательного залога с английского языка на русский………………………………………………
|
91
|
Николайчук Екатерина. The peculiarities of canadian english…………..
|
93
|
Охримук Алина. Интернациональные слова и «ложные друзья переводчика»……………………………………………………………………..
|
94
|
Педченко Надія. Лінгвостилістичні засоби портретизації у художньому дискурсі (на матеріалі роману Джейн Остін «Емма»)……
|
96
|
Полоус-Левченко Кирило. Типологія умовних відношень у складнопідрядному реченні в англійській мові…………………………….
|
97
|
Проценко Юлія. Порівняння в драмах Миколи Костомарова («Сава Чалий», «Переяславська ніч»)……………………………………………….
|
99
|
Савчук Олексій. Активні методи навчання: гра……………………………
|
100
|
Самойленко Віолетта. Діалетизми у творчості Івана Франка та їх вивчення у школі…………………………………………………………………
|
102
|
Серченя Анжелика. Особенности перевода имен собственных и названий………………………………………………………………………….
|
104
|
Сулакова Вікторія. Принципи вивчення емоційно-експресивної лексики в школі………………………………………………………………….
|
105
|
Сулакова Вікторія. Лексичні засоби вираження емоційного стану людини у драматичних творах Володимира Винниченка………………..
|
108
|
Сушич Тетяна. Засоби ігрової діяльності у змісті поняття “риторична гра”………………………………………………………………………………..
|
110
|
Семенютіна Ірина. Лінгвістична інтерпретація слів-символів українського фольклору……………………………………………………….
|
112
|
Сур Альона. Педагогічні умови формування логічної культури лінгвістів у логосфері ВНЗ…………………………………………………….
|
113
|
Тичиніна Валентина. Способи вираження головного члена означено-особових речень у мові ЗМІ…………………………………………………..
|
116
|
Тєлькі Тетяна. Фразеологические средства оформления эмоциональной оценки в тексте романа И. С. Тургенева «Отцы и дети»…………………………………………………………………………….
|
118
|
Тимофеева Людмила. Особенности определения предикативных наречий в русском языке……………………………………………………….
|
120
|
Хоменко Лариса. Особливості походження англійських прізвищ…….
|
121
|
Черноконь Інна. Семантико-стилістична характеристика дієслівної синоніміки у творах І. Багряного………………………………………….….
|
123
|
Чистова Дарья. Политическая корректность в английском языке……
|
125
|
Шубна Вікторія. Структурно-семантична характеристика оказіоналізмів в українській поезії 80-90-х років ХХ століття……………
|
127
|
Щиголь Ірина. Мотиваційні чинники вживання евфемізмів у сучасній англійській мові…………………………………………………………………..
|
129
|
Юркевич Полина. Американизмы в английском языке…………………
|
130
|
|
|
ЛІТЕРАТУРА ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ
|
Боровська Марія. С. Довлатов та емігрантська газета “Новий американець”…………………………………………………………….…….
|
132
|
Борідько Аліна. С. Довлатов і американська література……………
|
133
|
Васецька Катерина. Жанрові особливості сімейного роману (на прикладі роману Джейн Остін "Емма")……………………………………
|
135
|
Горбачёва Алёна. Цветообозначения как составляющие лингвоцветовой картины мира поэтического творчества………………
|
136
|
Денисенко Ольга. Художні особливості інтелектуального детективу Е. По……………………………………………………………………………..
|
138
|
Дубовик Андрій. Художня інтерпретація легенди про короля Артура в романі Марка Твена «Янкі з коннектикуту при дворі короля Артура»
|
140
|
Жунусова Катерина. Гендерна маркованість промов американських політиків…………………………………………………………………………
|
141
|
Казакевич Вероника. Проблема гендерных стереотипов…………….
|
142
|
Козельська Олександра. Інтерпрецація «міського тексту» А. Дьобліна в німецькому літературознавтсві…………………………..
|
144
|
Кумалагова Ольга. Жанрова своєрідність роману П.Акройда "Хоксмур"
|
146
|
Муханько Ганна. Поетика роману Ліни Костенко «Берестечко»……
|
147
|
Наконечна Євгенія. Жанр поеми у творчості Дж. Байрона…………...
|
149
|
Пилипенко Лілія. Мотивна структура однойменних повісті та п’єси «Щира любов» Григорія Квітки Основ’яненка: спільне та відмінне….
|
151
|
Перехрест Діана. Пастораль: витоки та історія жанру…………………
|
152
|
Попова Євгенія. Поетично-живописний аспект «Міфу Мазепи» у поемі Дж. Байрона…………………………………………………………….
|
154
|
Проценко Юлія. Історична основа драм Миколи Костомарова «Сава Чалий», «Переяславська ніч»……………………………………………....
|
156
|
Савелова Ілона. Образ кішки у світовій міфології та літературі…….
|
158
|
Свешнікова Анастасія. «Міський текст» в німецькому літературознавстві…………………………………………………………….
|
159
|
Семенова Вероніка. Своєрідність пригодницького жанру в художній літературі……………………………………………………………………….
|
161
|
Стешина Юлія. Гра в готику у контексті романів Айріс Мердок і Джона Фаулза…………………………………………………………………..
|
163
|
Стоянова Яна. Композиційна своєрідність детективу закритого типу в романі Агати Крісті «Десять негренят»………………………………….
|
164
|
Таран Ольга. Літературна техніка фізіологічного нарису у творчості Євгена Гребінки: «Провинциал в Петербурге»……………………………
|
166
|
Четверикова Тетяна. Художні моделі повсякденного буття людини у ліриці Ірини Жиленко………………………………………………………….
|
167
|
Чадаєв Олег. Світ фантастики в оповіданні Роберта Шеклі «Запах думки»……………………………………………………………………………
|
|