Друкується за рішенням вченої ради Бердянського державного педагогічного університету. Протокол № 11 від 05.04.2013 р.
ПЕДАГОГІКА
|
Аликулова Айгуль. Формирование у младших школьников нравственных отношений во внеучебное время...............................
|
11
|
Бідна Тетяна. Методи навчання в педагогічній спадщині М. Корфа......
|
12
|
Бовт Марина. До проблеми формування пізнавальної самостійності учнів 1-2 класів................................................................
|
14
|
Буцык Ольга. Обучение сочинению-описанию по картине в 4 классе.....................................................................................................
|
16
|
Варваровська Наталя. Вибір педагогічних технологій формування особистості.............................................................................................
|
17
|
Ваулин Дмитрий. Научный метод и принципы научного знания.....
|
19
|
Волчанская Наталья. История развития валеологических идей в отечественной педагогике....................................................................
|
22
|
Вшивцева Марина. Управление краеведческо-исследовательской деятельностью младших школьников как основой их культурного поведения в природе.............................................................................
|
24
|
Данилова Мария. К вопросу об онтогенезе речевой деятельности при билингвизме....................................................................................
|
26
|
Катальникова Мария. Интерактивные методы обучения, как фактор повышения уровня знаний учащихся при изучении опасностей природного характера.......................................................
|
27
|
Кашенко Марина. Педагогічні умови професійної підготовки вчителя початкових класів....................................................................
|
30
|
Козлова Ксения. Использование системы дистанционного образования в средней школе.............................................................
|
31
|
Куколева Марія. Проблема професійного самовиховання особистості вчителя..............................................................................
|
33
|
Литвин Олександра. Виховання й розвиток творчих здібностей молодшого школяра..............................................................................
|
34
|
Лопатюк Катерина. Підготовка вчителів до класного керівництва: історичний аспект..................................................................................
|
35
|
Малишева Катерина. Проблема національного виховання в педагогіці................................................................................................
|
37
|
Матюшенко Наталія. Сутність національного виховання учнів основної школи......................................................................................
|
39
|
Невідімова Анжела. Потреба самовдосконалення як рушійна сила професійного самовиховання майбутнього вчителя.........................
|
40
|
Подленчук Ксения. К вопросу о формировании интереса у младших школьников к художественному творчеству в пейзажной живописи гуашевыми красками............................................................
|
42
|
Романютенко Кристина. Особенности речового развития детей с задержкой психического развития.......................................................
|
43
|
Скурська Оксана. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до формування мовленнєвої компетентності учнів..................
|
45
|
Тараненко Анастасія. Разработка школьного електронного журнала...................................................................................................
|
47
|
Хохлова Анастасія. Практика в дитячих оздоровчих таборах – важлива ланка професійної підготовки майбутнього педагога...........
|
48
|
Шептій Ярослав. Влада авторитету вчителя або авторитет влади?.....
|
50
|
Шестова Анна. Воспитание чувства гуманизма у младших школьников на материале стихотворения А.Н. Плещеєва “Птичка” (филологический аспект).......................................................................
|
51
|
Шищенко Ольга. Специфіка проявления методов поощрения и наказания в истории педагогической мысли........................................
|
53
|
|
|
ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
|
Алексенко Любовь. Индивидуальная траектория саморазвития педагогов ДОУ........................................................................................
|
55
|
Бабак Ганна. Вивчення рівня пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку.....................................................................
|
56
|
Безштанько Тетяна. Використання мультимедійних технологій у дошкільній освіті.....................................................................................
|
58
|
Быкова Анна. О тревожности дошкольников, воспитывающихся в условиях социального приюта..............................................................
|
60
|
Бессонова Марія. Засвоєння дітьми дошкільного віку правил поведінки................................................................................................
|
61
|
Богинова Наталья. Формирование основ здорового образа жизни у детей дошкольного возраста в процессе взаимодействия ДОУ и семья.......................................................................................................
|
63
|
Галіцина Тетяна. Ігрова взаємодія як умова формування позитивних реальних взаємин дітей старшого дошкільного віку........
|
66
|
Жикривецкая Катерина. Мнение о креативности..............................
|
68
|
Исалдибирова Рената. Проблемы полового воспитания ребенка дошкольного возраста..........................................................................
|
69
|
Іващенко Тетяна, Грінь Оксана. Вивчення рівня готовності студентів до впровадження інноваційних технологій.........................
|
71
|
Королева Евгения. Формирование культуры здоровья детей старшого дошкольного возраста в условиях инновационной деятельности дошкольного образовательного учреждения..............
|
72
|
Кузнецова Ольга. Педагогические условия воспитания детей дошкольного возраста на основе полоролевой дифференциации....
|
76
|
Лелькина Людмила. Эмоциональное благополучие ребенка как показатель качества развития личности в дошкольном возрасте.....
|
79
|
Марченко Олена. Формування уявлень про геометричні фігури у дітей дошкільного віку............................................................................
|
82
|
Макаренко Альона. Виховання наполегливості дошкільників у процесі виконання аплікації із тканини.................................................
|
84
|
Матюхіна Карина. До проблеми розвитку творчої уяви дітей дошкільного віку.....................................................................................
|
86
|
Межуєва Тетяна. Педагогічні умови розвитку активності дошкільника в режисерських іграх........................................................
|
87
|
Назарук Юлія. Особливості засвоєння дітьми старшого дошкільного віку наукових знань про предмети довкілля..................
|
89
|
Немчина Ирина. Полоролевое воспитание детей дошкольного возраста средствами изобразительного искусства............................
|
91
|
Орлова Галина. Формирование культуры делового общения педагогов в дошкольном образовательном учреждении....................
|
95
|
Сазонова Татьяна. Педагогические условия организации маркетинговой службы в дошкольном образовательном учреждении.............................................................................................
|
97
|
Смирнова Татьяна. Формирование осознанного отношения к гигиене своего тела у детей 4-5 лет в семье........................................
|
100
|
Титова Анастасия. Особенности формирования стрессоустойчивости педагогов в условиях образовательного дошкольного учреждения......................................................................
|
104
|
Товаровська Дарина. Переказ художнього твору як засіб розвитку зв’язного мовлення дитини-дошкільника.............................................
|
106
|
Фомина Оксана. Педагогическая поддержка семьи в воспитании здорового ребенка..................................................................................
|
108
|
Фурманова Катерина. Гурткові заняття з ритмічної гімнастики як засіб розвитку фізичних якостей дошкільників....................................
|
112
|
Чеканенко Катерина. К вопросу о влиянии мультфильмов на мировосприятие ребенка дошкольного возраста................................
|
114
|
Шалунц Марина. Индивидуальная траектория развития детей дошкольного возраста..........................................................................
|
116
|
|
|
ПРИКЛАДНА ПСИХОЛОГІЯ ТА КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА
|
Бакланова Ганна. Дослідження міжособистісних відносин в юнацькому колективі..............................................................................
|
117
|
Бикова Ганна. Розвиток словника у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня..................................
|
118
|
Вергун Яна. Особливості граматичної будови мовлення у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення.....................
|
120
|
Гринь Оксана. Основні підходи до оцінки поведінкової норми, патології і девіації..................................................................................
|
122
|
Звєрькова Ксенія. Причини конфліктів в ігровій діяльності дітей старшого дошкільного віку....................................................................
|
124
|
Іващенко Тетяна. Паління в підлітковому віці та шляхи його профілактики.........................................................................................
|
125
|
Казакова Тамара. Мовленнєвий розвиток у дітей в умовах родинного виховання............................................................................
|
127
|
Коваленко Ілона. Соціально-педагогічні умови адаптації дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки, до соціокультурного простору.................................................................................................
|
129
|
Комісаренко Наталія. Арт-терапія як засіб корекції загального недорозвинення мовлення у дітей з порушеннями розвитку.............
|
131
|
Константінова Тетяна. Казкотерапія як метод корекційної роботи практичного психолога ДНЗ..................................................................
|
132
|
Корнієнко Марія. Особливості формування лексики у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення.........................................
|
134
|
Левченко Ольга. Система корекційно-реабілітаційної роботи в умовах родини, яка виховує дитину з ринолалією...............................
|
135
|
Лопатіна Дар’я. Формування комунікативних навичок у дітей з аутизмом.................................................................................................
|
139
|
Манойленко Сніжана. Формування суджень у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення..............
|
140
|
Поліняк Альона. Навчання та розвиток дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення.......................................
|
142
|
Примак Оксана. Логопедична ритміка в системі комплексної корекційної роботи з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення...............................................................................................
|
143
|
Рибакова Ольга. Особливості розвитку лексичного запасу у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення.....................
|
145
|
Руденко Тетяна. Психолого-педагогічні основи організації ігрової діяльності у дітей з аутизмом................................................................
|
148
|
Сиса Юлія. Організація роботи соціального педагога з педагогічним колективом в умовах інклюзивної школи......................
|
152
|
Старцева Аліна. Ігровий психотренінг як засіб формування особистості дітей із порушеннями мовлення......................................
|
154
|
Старцева Аліна. Мультимедійні технології як професійний інструмент учителя-логопеда................................................................
|
155
|
Сосновська Альона. Проблема гіперактивності у дітей...................
|
157
|
Стоєва Людмила. Діяльність соціального педагога з профорієнтації учнів загальноосвітньої школи...................................
|
158
|
Тараско Софія. Корекція мовленнєвого розвитку дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення в ігровій діяльності.............
|
160
|
Тесля Оксана. Інтелектуальна готовність дитини до навчання в школі.......................................................................................................
|
163
|
Усачова Ганна. Формування мотиваційно-вольової готовності дітей шестирічного віку із загальним недорозвиненням мовлення до шкільного навчання...........................................................................
|
|