Творчі завдання 1



Сторінка1/4
Дата конвертації08.05.2017
Розмір0,7 Mb.
  1   2   3   4




ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ

1. Доберіть порівняння. Запишіть.

Гуде, як ... мед.

Прозорий, як ... літак.

Солодкий, як ... бджола.

Працелюбна, як ... сльоза.

Відповідь:

Гуде, як літак.

Прозорий, як сльоза.

Солодкий, як мед.

Працелюбна, як бджола.

2. Поясніть, коли так говорять. Запишіть.

Сидіти як на голках — ...

Загубитися як голка в сіні — ...

Одягнений з голочки — ...



Відповідь:

Сидіти як на голках — сидіти у стані збудження, неспокійно, тривожно.

Загубитися як голка в сіні — загубитися таким чином, що важко знайти, виявити.

Одягнений з голочки — одягнений в абсолютно нове, гарне, елегантне.



3. Доберіть порівняння.

Веселка, ніби ...



Відповідь:

Веселка, ніби барвисте коромисло, диво-брама, дивовижний міст.



4. Доберіть порівняння. Запишіть.

Незабудки, наче...

Нагідки, мов...

Нарциси, як...

Конвалії, ніби...

Кульбабки, немов...

Квітки каштана, мов...

Кактуси, немов...



Відповідь:

Незабудки, наче небо.

Нагідки, мов сонечка.

Нарциси, як кипариси.

Конвалії, ніби дзвіночки.

Кульбабки, немов курчатка.

Квітки каштана, мов свічки.

Кактуси, немов їжачки.



5. Відновіть рядки вірша. Доберіть порівняння.

Легка, немов ...,

Десь розтанула хмаринка.

В. Мордань



Слова для довідок: сніжинка, пір’їнка, пушинка, краплинка.

Відповідь:

Легка, немов пір’їнка,

Десь розтанула хмаринка.

В. Мордань



6. Спишіть, додаючи пропущені слова з довідки.

ВЕСНА


Стають крихкими льоди, жебонять струмочки.

Небо рясно вкривається пташиними зграями. Вимахують крилами, ніби прапорцями, поспішають додому. Спочатку прилітають ..., потім .... А коли крига на водоймах зовсім скресне, повертаються водоплавні.

Летять і летять. Небо, немов пташине море.

Довідка: шпаки і жайворонки, граки.

Відповідь:

ВЕСНА


Стають крихкими льоди, жебонять струмочки.

Небо рясно вкривається пташиними зграями. Вимахують крилами, ніби прапорцями, поспішають додому. Спочатку прилітають граки, потім шпаки і жайворонки. А коли крига на водоймах зовсім скресне, повертаються водоплавні.

Летять і летять. Небо, немов пташине море.

7. Випишіть із тексту «Весна» порівняння. Спробуйте продовжити цей ряд.

Небо, немов...

Небо, ніби...

Небо, наче...



Відповідь:

Небо, немов пташине море.

Небо, ніби безмежний степ.

Небо, наче казкова країна.



8. До поданих словосполучень доберіть влучні порівняння про маму.

Дивосяйні очі — ...

Щира усмішка — ...

Ласкаві слова — ...

Тоненькі чорні брови — ...

Довгі коси — ...



Відповідь:

Щира усмішка — чиста, мов найпрозоріша струмкова вода.

Ласкаві слова — теплі, ніби сонячне проміння.

Тоненькі чорні брови — мов коромисло, ніби веселка.

Довгі коси — сплетені, немовби тугий сніп.

9. Доповніть поданий текст порівняннями, запишіть його.

МАМА


Моя мама — найдорожча і наймиліша в світі.

Її довгі коси ... пахнуть ніжним зіллям (любистком і м’ятою), а ласкаві теплі руки — хлібом-сіллю. Тоненькі чорні брови ... лягають рівною дугою над очима кольору льону. Дивосяйні матусині очі ... з ніжними рисочками-зморшками завжди лагідно посміхаються мені. Щира усмішка моєї матусі ..., а її ласкаві слова ... .

Коли думаю про маму, щось дуже тепле й до лоскітного щему радісне наповнює груди.

Відповідь:

МАМА


Моя мама — найдорожча і наймиліша в світі.

Її довгі коси, сплетені, немовби тугий сніп, пахнуть ніжним зіллям (любистком і м’ятою), а ласкаві теплі руки — хлібом-сіллю. Тоненькі чорні брови ... лягають рівною дугою над очима кольору льону. Дивосяйні матусині очі, мов коромисло, ніби веселка, з ніжними рисочками-зморшками завжди лагідно посміхаються мені. Щира усмішка моєї матусі чиста, мов найпрозоріша струмкова вода, а її ласкаві слова теплі, ніби сонячне проміння.

Коли думаю про маму, щось дуже тепле й до лоскітного щему радісне наповнює груди.

10. Прочитайте речення, поясніть розділові знаки у ньому.

Під вербою джерельце, наче дзеркальце. (А. М’ястківський)

Тиха спокійна вода в криничці чи копанці під вербою, справді, схожа на дзеркало. У ній віддзеркалюються трави, верби. Отже, водичка схожа на дзеркало. Вона з ним порівнюється за допомогою слова наче. Цей засіб і називають порівнянням.

Крім слова наче, у порівнянні використовують ще й такі: ніби, нібито, неначе, неначебто, як, мов, буцім та інші.

Доберіть якомога більше порівнянь до слова джерельце.

Відповідь:

Джерельце, наче дзеркальце, мов люстерко.



11. Прочитайте речення.

Коси у дівчат заплетені, кожна у віночку, а сорочки з тонкого полотна вибілені та вишиті різними узорами.

Доберіть якомога більше порівнянь до слова дівчина.

Відповідь:

Дівчина, як сонце, ніби квітка, неначе троянда, мов півонія.



12. Прочитайте вірш.

ВЕСНЯНОЧКИ

Всі дівчатка-паняночки

Мають цятки-весняночки.

У Миросі — на носі.

У Марічки — на щічках.

А маленька Ірочка —

Мов руденька білочка.

З ким порівнюють маленьку Ірочку? Як ви гадаєте, чому?

Доберіть за аналогією порівняння.

Полохливий, як...

Вайлуватий, як...

Упертий, як...

Хитрий, як...

Дужий, як...

Прудкий, ніби...

Повільний, мов...

Маленький, наче...

Голодний, як...

Неповороткий, мов...

Працьовита, як...

Відповідь:

Полохливий, як заєць.

Вайлуватий, як ведмідь.

Упертий, як осел.

Хитрий, як лисичка.

Дужий, як лев.

Прудкий, ніби білка.

Повільний, мов черепаха.

Маленький, наче миша.

Голодний, як вовк.

Неповороткий, мов слон.

Працьовита, як бджілка.



13. Доберіть порівняння, користуючись поданими віршованими творами.

Хатки, мов...

Дніпро, наче...

Ніч, ніби...

Хати біленькі виринають, мов діти в білих сорочках. (Т. Шевченко)

Усе навколо накрила ніч, ніби чорним покривалом.

Над самим Дніпром на горах,

Огороджений з боків

Ровом, мурами й валами

Київ виріс і розцвів.

На сторожі коло його,

Наче батько, став Дніпро,

Наче батько, сину ніс він

З півдня й півночі добро.

Олександр Олесь

Відповідь:

Хатки, мов діти в білих сорочках.

Дніпро, наче батько.

Ніч, ніби чорне покривало.



14. Відгадайте загадку.

  • Попелясто-зозулястий,

Забіяка він горластий,

З червоною бородою...

Йде поважною ходою.

Носить гордо співунець

На голівці гребінець.

Які слова допомогли відгадати загадку?

Із тексту загадки до слова-відгадки доберіть синоніми, а потім продовжте цей ряд.

Відповідь:

Півень — забіяка, співунець, птах, красень.



15. До поданого слова доберіть якнайбільше порівнянь.

Мама, мов...



Відповідь:

Мама, мов пташка, голубка, зіронька.



16. За поданим порівнянням визначте пропущене слово.

... , ніби барвисте коромисло.

Складіть та запишіть загадку, в якій це слово буде відгадкою.

Відповідь:

Веселка, ніби барвисте коромисло.



17. До поданого словосполучення доберіть якомога більше порівнянь.

Місяць, мов...

Складіть та запишіть загадку про місяць як небесне тіло.

Складіть речення, у якому слово місяць має інше лексичне значення.



Відповідь:

Місяць, мов пастух, золотий човник, блискучий серп, окраєць хліба.



18. Прочитайте вірш.

СОНЯХИ


На городі, в гарбузинні,

Соняхи, мов хлопчаки,

Ловлять сонячне проміння

В золоті свої шапки.

П. Ребро

Випишіть порівняння разом зі словом, до якого воно належить. Продовжте цей ряд власними порівняннями. До підкресленого словосполучення доберіть й запишіть синоніми.



Відповідь:

Соняхи, мов хлопчаки, ніби вартові, як солдати.

Золоті шапки, золоті капелюхи, золоті брилі.

19. До поданого слова доберіть якнайбільше порівнянь.

Батьківщина, як...



Відповідь:

Батьківщина, як сонце, мати.



20. Доповніть речення порівняннями.

По небу котяться хмарки, ніби...

Вода в озері була прозора, немов...

Ось-ось викотиться з-за обрію сонце, мовби...

Роси падають на квіти і блищать, як...

Відповідь:

По небу котяться хмарки, ніби химерні істоти.

Вода в озері була прозора, немов кришталь.

Ось-ось викотиться з-за обрію сонце, мовби великий оранжевий апельсин.

Роси падають на квіти і блищать, як коштовні перлини.

21. До поданого слова доберіть якомога більше порівнянь.

Сніжинка, мов...



Відповідь:

Сніжинка, мов пір’їнка, метелик, пушинка, балеринка.



22. Замініть подані фразеологізми близькими за значенням словами (синонімами).

Ні пари з вуст — ...

Очей не зводити — ...

Накивати п’ятами — ...

Водити за ніс — ...

Відповідь:

Ні пари з вуст — мовчати.

Очей не зводити — придивлятися.

Накивати п’ятами — втекти.

Водити за ніс — обманювати.

23. Поміркуйте над народними висловами. Висловіть в усній формі своє міркування про те, коли так говорять.

Рука... Щедра, лагідна, добра, ніжна. Якою вона тільки не буває!

Важка рука — ...

Легка рука — ...

Набити руку — ...

Надійна рука — ...

Тверда рука — ...

Нечистий на руку — ...

Бути правою рукою — ...

Своя рука — ...

Сильна (міцна) рука — ...

Відповідь:

Важка рука — хто-небудь може дуже боляче вдарити.

Легка рука — людина, яка має гарну вдачу, все робить з легкістю.

Набити руку — призвичаїтися до виконання певної роботи, набути вмінь, вправності в чому-небудь.

Надійна рука — людина, на яку можна покластися; вірний помічник, опора.

Тверда рука — хто-небудь має вольовий, сильний характер.

Нечистий на руку — схильний до шахрайства, злодійства.

Бути правою рукою — бути найближчим помічником у кого-небудь.

Своя рука — владика — про необмежене свавілля.

Сильна (міцна) рука — хто-небудь впливовий.



24. Прочитайте вірш. Поясніть у ньому вживання розділових знаків.

А дощ, як просо з лантуха,

Сійнув, сипнув навкіс,

І вигнулася райдуга,

Мов залізничний міст.

В. Скомаровський

Випишіть із тексту близькі за значенням слова. Спробуйте продовжити цей ряд.

Відповідь:

Сійнув, сипнув, пішов, линув, уперіщив, затарабанив, заторохтів.



25. Використовуючи зміст речення, спробуйте самостійно побудувати порівняння про райдугу.

По воду райдуга спускає кінці коромисла у ставок. (М. Стельмах)



Відповідь:

Райдуга, ніби коромисло.



26. Прочитайте вірш.

Мама, тато, дід, бабуся —

Всіх назву, не помилюся,

Старший братик і сестричка —

В нас сімейка невеличка

Не спиняйте, бо зіб’юся:

Мама, тато, дід, бабуся...

Старший брат, сестра і я —

Отака у нас сім’я.

В. Гринько

Випишіть у рядок назви всіх членів сім’ї. До слова сім’я доберіть із тексту спільнокореневе слово. Спробуйте продовжити цей ряд спільнокореневих слів. Яким іншим, близьким за значенням словом, можна назвати всіх членів сім’ї?

Відповідь:

Сім’я: мама, тато, дід, бабуся, братик, сестричка, я.

Сім’я, сімейка, сімеєчка, сімейний, сімейство, сім’янин.

Сім’я — родина.



27. Відгадайте загадки. Слова-відгадки запишіть, доберіть до них загальну назву.

  • Воно маленьке, червоненьке,

На крильцях цяточки чорненькі,

Впізнати всім його не важко...

Скажи, як зветься ця комашка?


  • Я крилатий, я пухнастий,

Золотистий і смугастий.

Над лужком танок веду

Дзвінко, весело гуду.


  • Я іскринка-голубинка,

Золота у мене спинка,

Хоч не зірка, не ліхтар —

Сяю в темряві, як жар.

Відповідь:

Сонечко, джміль, світлячок, ... (муха, метелик, бджола) — це комахи.



28. Прочитайте. Випишіть з тексту тематичну групу слів. Назвіть її одним словом.

До Сонячної системи входить вісім планет: Меркурій, Венера, Земля, Марс, Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун. Відстань від Землі до Сонця дорівнює ста п’ятдесяти двом мільйонам кілометрів.



Відповідь:

Меркурій, Венера, Земля, Марс, Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун — це планети.



29. Прочитайте вірш. Випишіть із тексту назви квітів.

Гей ти, вітре, вітровію,

Не пустуй! Я квіти сію.

Сію айстри, нагідки

І фіалок два рядки.

І пахучу матіолу,

Щоб цвіло усе довкола.

Доповніть цей ряд іншими словами.



Відповідь:

Айстри, нагідки, фіалки, матіола, лілії, барвінок, мак, ромашки, жоржини, троянди — це квіти.



30. Відгадайте загадки. Відгадки запишіть, доберіть до них загальну назву.

  • Маю плаття зелененьке,

Гнучкі, ніжні віти,

Білу кору, стан тоненький.

Як я звуся, діти?


  • Зелененькі їжачки

Почіплялись на гілки,

Хто зірветься з деревини,

Той колючу шубку скине.

Відповідь:

Береза, каштан, дуб, граб, модрина, тополя, осика, верба, вільха — це дерева.



31. Прочитайте вірш.

Ходить сонях долом, долом,

Зелен-полем ходить сонях

З парасолем.

А за соняхом рядочком

Морква, дині, огірочки,

Буряки, горох, квасоля —

Все квітує серед поля.

А. Камінчук

Випишіть назви рослин, які виросли на городі.



Відповідь:

Морква, дині, огірочки, буряки, горох, квасоля — це городина.



32. Прочитайте вірш. Згрупуйте назви місяців за порами року. Спробуйте пояснити назви місяців. Пригадайте, як інакше в народі їх називають?

Січень січе,

Лютий лютує,

Березень плаче,

Квітень квітує.

Травень під ноги

Стеле травицю.

Червень складає

Сіно в копиці.

Липень медовий

Бджілок чарує.

Серпень чудовий

Булки дарує.

Вересень трусить

Груші в садочку.

Жовтень гаптує

Клену сорочку.

Йде листопад,

Застеля килими.

Грудень надходить —

Початок зими.

Ф. Петров



Відповідь:

Зима: грудень, січень, лютий.

Весна: березень, квітень, травень.

Літо: червень, липень, серпень.

Осінь: вересень, жовтень, листопад.

Грудень — лютень, хмурень, стужайло, мостовик.

Січень — студень, просинець, сніговик, тріскун, вогневик, льодовик, щипун, сніжень, лютовій.

Лютий — крутень, зимобор, криводоріг, казибрід, межень.

Березень — капельник, протальник, соковик, полютий, красовик.

Квітень — краснець, лукавець, дзюрчальник, водолій, апріль.

Травень — громовик, травник.

Червень — кресень, ґедзень, червивий місяць, гнилець.

Липень — білець, грозовик, дощовик.

Серпень — копень, густар, хлібочол, жнивець, зоряничник, городник, прибериха-припасиха, спасівець, барильник.

Вересень — ревун, зарев, сівень, покрійник.

Жовтень — грязень, хмурень, листопадник, зазимник, весільник.

Листопад — грудкотрус, листопадець, падолист, братчини.

33. Запишіть текст, ставлячи відповідні знаки в кінці речень.

Соловей сидів на тоненькій гілочці він був дуже схожий на горобчика тільце трохи вигнуте очі чорні, великі пташка дуже красиво співала.



Відповідь:

Соловей сидів на тоненькій гілочці. Він був дуже схожий на горобчика. Тільце трохи вигнуте. Очі чорні, великі. Пташка дуже красиво співала.



34. Переставте речення таким чином, щоб вийшов текст.

Павлик відплив далеко від берега.

Він стрибнув у воду і допоміг Павликові пливти до берега.

Діти купалися в річці.

Це побачив Ігор.

Він змучився і почав тонути.



Відповідь:

Діти купалися в річці. Павлик відплив далеко від берега. Він змучився і почав тонути. Це побачив Ігор. Він стрибнув у воду і допоміг Павликові пливти до берега.



35. З поданих слів складіть речення та напишіть твір за темою «У лісі».

Слова: співають, ростуть, зеленіють, шукають, кричать, бігають, ловлять, щебечуть, пурхають, поспівають, пахнуть.

36. Удоскональте текст.

Гуси — зручні для розведення птахи. Гусей не обов’язково пасти. Вдень гусей випускають на луки, берег річки, а ввечері гуси самі повертаються додому.


Відповідь:

Гуси — зручні для розведення птахи. Цих птахів не обов’язково пасти. Вдень їх випускають на луки, берег річки, а ввечері гуси самі повертаються додому.



37. Закінчіть текст (2–4 речення).

Мишко з татком ходили на рибалку. На річку прийшли раненько. Закинули вудочки...



38. Побудуйте міркування за темою «Яку користь ми маємо з книг?» (8–10 речень).

39. Складіть й запишіть речення з поданих слів.

Турбується, перших, з, днів, життя, про, мама, тебе, твого.



Відповідь:

З перших днів твого життя про тебе турбується мама.



40. Поширте речення, вставляючи слова з довідки.

Настав ... ранок. Зірочки пірнули у ... безодню неба. Край неба палає ... полум’ям.



Довідка: сивий, погожий, сива, синя, рожевий, червоним.

Відповідь:

Настав погожий ранок. Зірочки пірнули у синю безодню неба. Край неба палає рожевим полум’ям.



41. З поданих слів складіть прислів’я (за потреби змінюйте закінчення слів).

Борода, короткий, розум, довгий, а.



Відповідь:

Борода довга, а розум короткий.



42. До поданих прикметників доберіть якнайбільше синонімів.

сумний великий сміливий



Відповідь:

сумний великий сміливий

(невеселий (чималий (відважний

зажурений величезний мужній

безрадісний велетенський доблесний

смутний здоровенний хоробрий

скорботний) гігантський) безстрашний)

43. До кожної групи іменників доберіть прикметник-«місток», який їх об’єднує.

Сталь, дружба, знання.

Думка, постріл, слово.

Воля, злива, почуття.

Листя, клімат, білизна.

Воля, вантаж, завдання.

Час, скеля, річка.

Яма, річка, рана.

Вата, котик, хмара.

Досвід, сльози, перець.



Відповідь:

Сталь, дружба, знання — міцні.

Думка, постріл, слово — влучні.

Воля, злива, почуття — сильні.

Листя, клімат, білизна — сухі.

Воля, вантаж, завдання — важкі.

Час, скеля, річка — пухнасті.

Досвід, сльози, перець — гіркі.



44. Опишіть вітер за допомогою дієслів.

Відповідь:

Лютує, шматує, зітхає, пестить, голосить, жбурляє, грається, крутить, віє, лоскоче, виє, обвіває, прокинувся, ущух, стихає, дує, стогне, зірвався, кружляє, колише, реве, гуляє, цілує, лоскоче, лине.



45. Відгадайте загадку.

  • Старий дід мости помостив.

Молода прийшла — мости рознесла.

Доберіть до слів-відгадок дієслова таким чином, щоб вони були вжиті в переносному значенні.



Відповідь:

Мороз — тріщить, кусає, щипає, падає, малює тощо.

Весна — настала, прилетіла, прилинула, завітала, розбудила, уквітчала тощо.

46. Опишіть море за допомогою дієслів.

Відповідь:

Море — клекоче, милує, перекочує, наздоганяє, манить, грається, огортає, приваблює, співає, підскакує, порушує, володіє, з’являється, розриває, шипить, пливе, рве, стикається, втомлюється, зникає, застеляє, панує, лине, носиться.



47. Опишіть за допомогою дієслів сонце.

Відповідь:

Сонце — прокинулось, всміхається, випливло, гріє, грає, сяє, пронизують, зійшло, світить, закотилось, заглядає, сіло, втікає, згасає, пече, піднялось, сліпить, купається у хмарах.



48. Відгадайте загадки. До слів-відгадок доберіть дієслова у різних часових формах.

  • Летіла птиця по синьому небу, розпустила крила і сонце закрила.

  • Летить, а не горобець; виє, а не звір.

  • Мене частенько просять, ждуть, а тільки покажусь — ховатися почнуть.


Відповідь:

Хмара — пливе, закриває, насунулась.

Вітер — свище, дув, залетить.

Дощ — періщить, лив, йтиме.



49. Складіть слово з частин слів за зразком.

Зразок. Префікс від слова посадка.

Корінь від слова з’їзд.

Закінчення від слова ліси.

Відповідь: поїзди.


  • Префікс від слова під’їхав.

Корінь від слова сніжок.

Суфікс від слова записник.

Закінчення від слова риби.

Відповідь: підсніжники.

50. Складіть слово з частин.

Префікс від слова перенести, корінь від слова казка.



Відповідь: переказ.

51. Складіть слово з частин.

Корінь від слова квітка, суфікс від слова вудочка, закінчення від слова зірка.



Відповідь: квіточка.

52. Складіть слово з частин.

Корінь від слова риба, суфікс від слова ручки, закінчення від слова липа.



Відповідь: рибка.

53. Складіть слово з частин.

Корінь від слова лісок, суфікс від слова зимова, закінчення від слова червоний.



Відповідь: лісовий.

54. Складіть слово з частин.

Префікс від слова закрити, корінь від слова в’язати, суфікс від слова рибка, закінчення від слова загадки.



Відповідь: зав’язки.

55. Складіть слово з частин.

Префікс від слова розмова, корінь від слова писати, суфікс і закінчення від слова піонерка.



Відповідь: розписка.

56. Складіть слово з частин.

Префікс від слова підніс, корінь від слова вода, суфікс від слова грибний, закінчення від слова білий.



Відповідь: підводний.

57. Складіть слово з частин.

Префікс від слова залити, корінь від слова писати, суфікс від слова залізний, закінчення від слова зелена.



Відповідь: записна.

Каталог: UserFiles -> files
files -> Робоча програма навчальної дисципліни с/к Політичні діячі України ХХ ст напряму підготовки 0203 Історія для спеціальності
files -> Робоча програма навчальної дисципліни методологія І методи соціологічного дослідження сучасної світової політики
files -> Директора про роботу коледжу
files -> Паращич Валентина В’ячеславівна
files -> І.І. Мечникова професор І. М. Коваль 2013 р. Програма
files -> Ігор Стамбол українська мемуарна та щоденникова література ХХ століття як засіб протидії апологетизації тоталітаризму


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4

Схожі:

Творчі завдання 1 iconЧи знаєш ти казки? Творчі завдання із зарубіжної літератури для учнів 5 класу
Він дає змогу дітям глибше усвідомити навчальний матеріал. Завдання вчителя не лише навчати, а й пробудити у дітей емоційне задоволення,...
Творчі завдання 1 iconТворчі здібності. Креативність. Обдарованість
Доведено, що зв'язок між цими здібностями нелінійний, тобто високий інтелект далеко не завжди пов'язаний із високим рівнем розвитку...
Творчі завдання 1 iconІнформація про підсумки XV обласної виставки дидактичних І методичних досягнень «Творчі сходинки педагогів Волині»
Волинського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проведено щорічну обласну виставку дидактичних І методичних матеріалів...
Творчі завдання 1 iconНаказ №668 Про підсумки XXIІ обласної виставки дидактичних І методичних матеріалів «Творчі сходинки педагогів Волині»
Ххіі обласну виставку дидактичних І методичних матеріалів «Творчі сходинки педагогів Волині»
Творчі завдання 1 iconТестові завдання: зміст, форма, структура
Кожне тестове завдання має відповідати чітко визначеній формі, змісту, рівневі складності. Тільки якісні завдання забезпечують високу...
Творчі завдання 1 iconОсвіта Київщини: творчі здобутки, перспективні педагогічні ідеї та технології
Анотований каталог IV обласної виставки "Освіта Київщини: творчі здобутки, перспективні педагогічні ідеї та технології" /Київ облас....
Творчі завдання 1 iconОлімпіадні завдання зі світової літератури I етап (2012-2013 н р.) 8 клас Iваріант І. Завдання закритої форми

Творчі завдання 1 iconЗавдання для учнів з української мови І літератури
Б, в повторити §17, 18, конспект; вивчити §§19, 20 (за §19 – завдання №9 (таблиця до практичної роботи); §21-23 вчити, запитання
Творчі завдання 1 iconІсторія України. Тест 21. Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVIII – у першій половині ХІХ ст. Завдання з вибором однієї правильної відповіді
...
Творчі завдання 1 iconТести 6 Завдання з вибором однієї правильної відповіді
...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка