У 2013-2014 навчальному році у закладі



Сторінка1/7
Дата конвертації15.03.2018
Розмір1.29 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7

А К Т

атестаційної експертизи позашкільного навчального закладу «Центр дитячої та юнацької творчості» Енергодарської міської ради Запорізької області

Підстава: накази міськуо від 18.02.2010 р. № 98 „Про затвердження перспективного плану-графіка державної атестації закладів освіти міста” та від 10.02.2014 № 047 Про проведення атестаційної експертизи позашкільного навчального закладу «Центр дитячої та юнацької творчості» Енергодарської міської ради Запорізької області

Юридична адреса закладу: 71502 Запорізька область, м Енергодар, вул. Лісова, 8


Рік створення: 1999 (рішення Енергодарської міської ради від 18.02.2011 р. № 43).
Чинний Статут закладу затверджено рішенням Енергодарської міської ради від 27.04.2012 року протокол №12.
Свідоцтво про державну реєстрацію юридичних осіб: серія А01 №549041 від 17.11.2010.

Виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців: серія ААБ №612301, ідентифікаційний код: 36652578, дата та номер запису в ЄДР: 17.11.1999 №1 100 120 0000 000771.


У 2013-2014 навчальному році у закладі:

- навчається 1118 вихованців у 40 гуртках.




Напрям гуртка

Кількість

Кількість

вихованців



гуртків

груп

художньо – естетичний

10

24

311

військово - патріотичний

7

13

179

науково- технічний

19

52

547

фізкультурно-спортивний

1

3

36

гуманітарний

1

3

45

Всього

38

95

1118



- працює працівників – ,

у т. ч. педагогічних – 41 ,

сумісників – 11 ,

адміністрації – 7.



Директор Капля Л.В., на посаді працює з 2013 р. (наказ управління освіти від 05.11.2013 № 972/ОС – ( призначена на посаду на термін з 05.11.2013 по 04.11.2014 ).
Атестаційну експертизу здійснено комісією у складі:






Посада

Фах за освітою

Голова комісії:

Довбня В.В.

начальник відділу шкіл та позашкільних навчальних закладів

математик, викладач математики

Члени комісії:

Букреєва С.М.

директор науково-методичного центру

вчитель російської мови та літератури

Горбенко Ж.А.

архіваріус ВЦГО

викладання в початкових класах загальноосвітньої школи

Ляшко І.В.

провідний інженер сектору з охорони праці ВЦГО

магістр права

Монько Н.Д.

головний спеціаліст відділу шкіл та позашкільних закладів

вчитель російської мови та літератури

Павленко Т.М.

методист науково-методичного центру

практичний психолог в закладах освіти

Павлова Ю.О.

головний спеціаліст відділу шкіл та позашкільних закладів

практичний психолог, вчитель іноземної мови та літератури

Ржевська О.О.

заступник начальника управління освіти

бухгалтер – економіст, спеціальність «облік і аудит»

Фалілеєва С.Ф.

головний спеціаліст відділу шкіл та позашкільних закладів

вчитель початкових класів, організатор дитячого дозвілля, практичний психолог

Холодуліна Н.І.

методист науково-методичного центру

бібліотекар-бібліограф

Худенкова І.Г.

методист науково-методичного центру

вчитель російської мови та літератури

Цемко С.А.

заступник директора науково-методичного центру

історик, викладач історії та суспільствознавства

Чорний М.Д.

голова Енергодарської міської профспілки працівників освіти (за погодженням)

вчитель історії та суспільствознавства, вчитель початкових класів

Чураєва Н.М.

начальник відділу кадрової роботи

вчитель української мови та літератури

Атестаційну експертизу діяльності навчального закладу проведено у термін з 18 березня по 01 квітня 2014 року


Перевірка виконання педагогічним колективом Центру дитячої та юнацької творчості чинних вимог законодавства щодо забезпечення права громадян на позашкільну освіту і відповідність цієї діяльності та її результатів державним вимогам здійснювалась відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 16.08.2004 р. № 658 „Про внесення змін до Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів” та наказу МОН України від 21.08.2003 р. № 567 «Про затвердження Орієнтовних критеріїв оцінки діяльності позашкільних навчальних закладів» за чотирма блоками:

  • матеріально-технічний стан (Блок 1);

  • рівень організації та результативність освітньої діяльності закладу (Блок 2).

  • кадрове забезпечення (Блок 3).

  • управлінська діяльність (Блок 4).

Визначення рівня діяльності закладу здійснювалось із урахуванням показників блоків.

Оцінка роботи закладу проводилась на підставі всебічного аналізу якісних і кількісних показників його діяльності. Загальний висновок щодо рівня освітньої діяльності ЦДЮТ здійснювався на основі сумарного значення числових показників чотирьох блоків:
Блок І. Матеріально-технічний стан ( (максимальна кількість балів – 17; кількість фактично набраних балів – 9,83, що знаходиться в межах достатнього (від 8 до 12 балів) рівня.
1.1. Відповідність будівель та приміщень навчального закладу завданням реалізації позашкільної освіти

Енергодарський центр дитячої та юнацької творчості розміщено у двоповерховому навчальному корпусі, на експлуатацію яких наявні погодження санітарно-епідеміологічної станції. Загальна площа всіх приміщень складає 3098 м.кв. Стан будівлі задовільний. Будівля закладу забезпечує умови для організації навчально-виховного процесу учнів. Заклад оформлено у відповідності до сучасних вимог та естетики. Приміщення підключені до централізованого опалення, системи водопостачання та водовідведення. На сьогодні системи гарячого й холодного водопостачання, каналізації та опалення знаходяться на достатньому рівні, завдяки регулярному здійсненню профілактичного ремонту окремих комунікацій, системи опалення. Встановлені лічильники холодної води та тепла, ведуться журнали їх обліку. Електричні мережі та електрообладнання, що використовуються в закладі, та їх експлуатація відповідають вимогам діючих Правил влаштування ДНАОПО 0.00-1.21-98. Доступ до електроприладів завжди вільний. Електрогосподарство по мережі освітлювання в доброму стані. Технічне обслуговування електромережі проводить спеціалізована організація. Ведеться журнал обліку використання електроенергії.

Поточні ремонти проводяться щорічно за рахунок бюджетних коштів. Пофарбовані стіни усіх коридорів, дверей, вікон, підлоги

На першому та другому поверхах створені зони відпочинку, коридори мають інформаційну завантаженість, обновлюються стенди.



Відхилення від нормативної бази, недоліки, упущення: застарілі вікна, які потребують капітального ремонту.

Рекомендації адміністрації закладу: провести заходи щодо проведення капітального ремонту по заміні вікон.

Показник відповідності будівель та приміщень навчального закладу завданням реалізації позашкільної освіти складає 1,4 б, значення знаходиться в межах достатнього рівня.
1.2 Наявність та стан приміщень для організації занять гуртків навчальних кабінетів, лабораторій, бібліотеки, майстерень, спортзалів, спортмайданчиків, передбачених для даного типу та профілю закладу. Робота адміністрації щодо вирішення питання оренди приміщень.

У Енергодарському центрі дитячої та юнацької творчості створено та функціонують кабінети для організації роботи гуртків. Бібліотека закладу має кімнату для зберігання підручників, художньої, навчально-методичної та довідкової літератури, періодичних видань. Також, забезпечена комп’ютерною технікою та підключена до локальної мережі Інтернет. У закладі відсутні приміщення для фізкультурно-спортивної роботи, в зв’язку з тим що, в даному закладі не має гуртків спортивного напрямку. З метою повного охоплення дітей гуртковою роботою адміністрацією закладу було укладено договори з загальноосвітніми навчальними закладами, щодо проведення гуртків на базі навчальних закладів.



Відхилення від нормативної бази, недоліки, упущення:

- в закладі відсутнє пристосоване приміщення для читальної зали;

- частково зношені меблі.

Рекомендації адміністрації закладу:

- провести заходи щодо облаштування приміщення для читальної зали;

- проводити роботу з залучення спонсорської допомоги для поновлення меблів.

Рівень роботи з даного питання складає 1,07 бали, що відповідає достатньому рівню.
1.3 Забезпеченість навчальних кабінетів, спортмайданчиків та інше необхідним обладнанням, інструментами, інвентарем і матеріалами відповідно до навчальних програм та профілю гуртка або іншого творчого об’єднання

Центр дитячої та юнацької творчості розташовано в окремій споруді. В закладі навчальні кабінети пристосовані для організації занять декоративно-ужиткового, хореографічного, технічного, художньо-естетичного напрямків.

В цілому забезпечення обладнанням, наочністю, дидактичними матеріалами, навчальних кабінетів, відповідно до типових переліків та вимог програм, у середньому складає 40 % від необхідного.

Кабінети обладнані тематичними стендами, в наявності інструкції з техніки безпеки, державна символіка, тимчасові та постійні експозиції. Загальний вигляд кабінетів дотримується естетичних вимог.

Навчально-методичне забезпечення знаходиться на середньому рівні. На сьогодні у закладі не створено картотеку нормативно-методичних документів щодо обладнання навчальних кабінетів. Не вивчалося питання відповідності їх обладнання типовим перелікам та вимогам навчальних програм. Відсутні річні плани кабінетів, якими було б передбачено оновлення дидактичного матеріалу, складання опорних поурочних планів, схем, тощо. Графіки роботи гуртків, які розташовані на дверях кабінетів не співпадають з основним розкладом роботи гуртків. Тільки в кабінеті гуртка "Комп’ютерні технології" в наявності паспорт кабінету, проте і він потребує вдосконалення щодо його ведення. Відсутній перелік приладів та посібників, виготовлених вихованцями гуртків. В кабінетах обкладені робочі місця для вихованців, проте маркування меблів не проведено. Хореографічні зали та кабінети технічного напрямку повинні бути укомплектовані аптечкою з набором медикаментів, перев’язувальних засобів для надання першої долікарської допомоги.

У кабінетах відсутні персональні комп’ютери, які б використовувалися на заняттях. В основному керівники гуртків використовують власні ноутбуки.

У порівнянні з результатами атестаційної експертизи у 2005 році у закладі покращилося матеріально-технічного оснащення на 0,25 б., проте адміністрацією закладу не вивчалися вивчити потреби щодо відповідності забезпеченості кабінетів позашкільних навчальних закладів навчальними посібниками, приладами, знаряддями, які використовуються для занять профільних гуртків.

Відхилення від нормативної бази, недоліки, упущення:


  • не створено картотеку нормативно-методичних документів щодо обладнання навчальних кабінетів. Не вивчалося питання відповідності їх обладнання типовим перелікам та вимогам навчальних програм;

  • посередній рівень матеріально-технічного забезпечення закладу;

  • недостатня забезпеченість сучасними технічними засобами навчання;

  • відсутність паспортів кабінетів.

Рекомендації адміністрації закладу:

  • вивчити відповідність обладнання навчальних кабінетів типовим перелікам та вимогам навчальних програм гуртків та спланувати придбання необхідних засобів навчання;

  • сприяти поповненню закладу наочністю та навчальними посібниками.;

  • створити картотеку нормативно-методичних документів кабінетів;

  • забезпечити маркування меблів відповідно до вимог;

  • розробити та скласти паспорти кабінетів.

Показник забезпеченості навчальних кабінетів необхідним обладнанням, інструментами, інвентарем і матеріалами складає 2,6 б, що відповідає достатньому рівню.

1.4. Забезпеченість посібниками, навчально – методичною та довідковою літературою, рівень використання.

Робота бібліотеки ЦДЮТ направлена на сприяння державній політиці в галузі освіти, інформаційному забезпеченню всіх аспектів навчально-виховного процесу освітнього закладу, вихованню інформаційної культури вихованців, навчанню гуртківців технологій користування бібліотекою, підвищенню фахової майстерності педагогів.

За період з 2005 року значно покращились матеріально – технічні умови діяльності бібліотеки, а саме:

- бібліотека в 2005 році знаходилась в пристосованому приміщенні площею 10, 96 кв.м; в 2014 році площа абонементу складає 36,53 кв.м, читального залу ( відеозалу) – 48, 44 кв.м. – кількість посадочних місць – 24. Бібліотека має сучасне бібліотечне обладнання, технічні засоби одержання та засвоєння інформації: комп’ютер, принтер, сканер. Бібліотеку підключено до мережі Інтернет. Також в бібліотеці є аудіовідеотехніка: телевізор, музичний центр, DVD – програвач.

Книжковий фонд, який підлягає інвентарному та сумарному обліку, налічує 6431 прим. Періодичні видання, які підлягають сумарному обліку, складають 1498 примірників також в фонді бібліотеки є 301 диск.

Книжковий фонд розкривають різноманітні тематичні виставки та полиці:

« Це вас зацікавить», «Ядерна енергетика і ми», «Ми за здоровий спосіб життя», «Виховуємо обдаровану дитину», «Моя країна – Україна!» та інші, які яскраво оформлені, мають вільний доступ та рекламний слоган.

В своїй роботі завідувач бібліотекою Семеренко С.І. поєднує традиційні форми роботи з упровадженням новітніх інформаційних технологій. Трансформаційні зміни відбуваються в бібліотеці ЦДЮТ завдяки інноваційній діяльності. Бібліотекар організовує маркетингову діяльність, використовує можливості Інтернету з публікаціями, відеороликами і соціальними мережами. Запозичаючи ідеї з Інтернету, Семеренко С.І. самостійно створює інновації, які відповідають очікуванням користувачів. За допомогою програми відеомонтажу, бібліотекар створює просвітницькі фільми: «Подорожуємо Україною», «Мій світлий дар – Енергодар», «Стежинами рідного краю» та ін.

Семеренко С.І. започатковує свою діяльність як бібліотекар – медіаспеціаліст. Вона вдало працює з аудіовізуальними, електронними документами, сучасною технікою, розвиває інформаційну культуру та критико – аналітичні здібності читачів, використовує рекомендаційно- інформаційні, позитивно – ілюстративні, ігрові форми популяризації літератури. В бібліотеці діє відеозал, який дає можливість за допомогою мультимедійних технологій керівникам гуртків проводити нестандартні заняття, а вихованцям якісно засвоювати матеріал.

Бібліотека ЦДЮТ розвивається в бік створення бібліотеки – медіатеки, ставить перед собою завдання не тільки зберігання та надання традиційних і нетрадиційних видань, але й створює нову інформацію. Бібліотекар готує посібники малої форми, випускає власне періодичне видання «Інформаційний бюлетень»

Бібліотекар являється адміністратором сайту ЦДЮТ, вона підбирає, систематизує та розміщує інформацію про діяльність ЦДЮТ., має сторінку бібліотеки на сайті, бібліотечний блог .

Проте, Семеренко С.І. необхідно покращити ведення обліку читачів бібліотеки, книговидачі та відвідувань, які потрібно фіксувати в щоденнику роботи бібліотеки. В процесі проведення перевірки Семеренко С.І., враховуючи зауваження, розпочала ведення щоденника, який відповідає нормам бібліотечної роботи.



Відхилення від нормативної бази, недоліки, упущення:

- недостанє комплектування фонду бібліотеки науково-методичною літературою для педагогів;

-недостатня кількість бібліотечної техніки: каталожних карток, карток обліку періодичних видань, щоденників роботи бібліотеки;

- неповний облік користувачів бібліотеки, книговидачі, відвідування.



Рекомендації адміністрації закладу:

  • вжити заходів щодо поповнення бібліотечного фонду навчально – методичною літературою для педагогів;

  • віднайти можливість придбання бібліотечної техніки: каталожних карток, карток обліку періодичних видань, щоденника роботи шкільної бібліотеки.

Рекомендації завідувачу бібліотеки: вести постійний облік читачів, книговидачі та відвідування, фіксуючи дані в щоденнику роботи шкільної бібліотеки.

Показник забезпеченості посібниками, навчально – методичною та довідковою літературою, рівень використання складає 1,39 б, що відповідає достатньому рівню.
1.5. Дотримання техніки безпеки, температурного режиму та санітарно – гігієнічних норм. Дотримання вимог до споруд і обладнання під час занять гуртків.

В навчальному закладі банк нормативно-правових документів охоплює повний перелік нормативних документів, який регулює відносини у сфері охорони праці у навчальному закладі, але потрібно відстеження змін та нововведення нормативних документів.

Функції контролю за станом охорони праці виконує директор ЦДЮТ Капля Л.В., яка пройшла навчання з питань охорони праці в ДП «Запорізький експертно-технічний центр Держгірпромнагляду України» протокол №171 від 26.04.2013 року.

Обов’язки організації безпечних і належних умов праці, згідно з наказом «Про організацію охорони праці» від 26.02.2014 року №32 за педагогічних працівників – покладені на завідувача відділу методичного Горбенко С.І. (протокол №13-164 від 15.11.2013 року КП «Запорізький обласний центр охорони праці» ЗОР), за технічних працівників - на заступника директора з АГЧ Літвінську І.М. (протокол №172 від 26.04.2013 року ДП «Запорізький експертно-технічний центр Держгірпромнагляду України»), за контроль за проведенням вступних інструктажів покладено на інженера з охорони праці Ішмакову І.Л. (протокол №172 від 26.04.2013 року ДП «Запорізький експертно-технічний центр Держгірпромнагляду України»). Проводиться вступний та первинний інструктаж із пожежної безпеки, здійснюється щомісячний огляд працездатності вогнегасників із відміткою у відповідному журналі. Відповідальним за пожежну безпеку в навчальному закладі призначена заступник директора з АГЧ Літвінська І.М. (навчання з питань пожежної безпеки в НМЦ ЦЗ та БЖД Запорізької області Енергодарські міські курси посвідчення №04 від 25.01.2013 року).

В закладі систематично проводяться інструктажі з охорони праці та безпеки життєдіяльності з відповідним записом в журналах реєстрації інструктажів. Розроблено програму вступного та первинного інструктажів з охорони праці, в наявності програма вступного та первинного інструктажів із пожежної безпеки. В журналах реєстрації інструктажів із вихованцям відсутні декілька особистих підписів вихованців.

Відповідно до “Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці в закладах, установах, організаціях, підприємствах, підпорядкованих Міністерству освіти і науки України", затвердженого наказом МОН від 18.04.06р. № 304 в закладі своєчасно проводяться навчання та перевірка знань з питань охорони праці. Результати перевірки оформлено протоколами. Проводяться навчання та перевірка знань з охорони праці новоприйнятих працівників із оформленням відповідного протоколу протягом одного місяця з моменту прийому на роботу.

Працівники навчального закладу проходять медичний огляд до початку нового навчального року.

В закладі розроблено та затверджено наказами 32 інструкції з охорони праці за видами робіт та загальний перелік інструкцій затверджений наказом керівника. Ознайомлення працівників з інструкціями відбувається відповідно до хронологічного порядку.

Робочі місця адміністрації навчального закладу забезпечені інструкціями з охорони праці, з пожежної безпеки та електробезпеки, обов’язкові для всіх працівників у навчальних кабінетах.

За весь час роботи навчального закладу зафіксовано 1 випадок травматизму виробничого характеру в 2011 році та з останні три роки не зафіксовано випадків травматизму з вихованцями під час навчально-виховного процесу, випадків травматизму невиробничого характеру зафіксовано 6 випадків (2011 - 1, в 2012 -3, 2013 - 2).

Висвітлення питань стану охорони праці, травматизму протягом навчального року 11 разів зафіксовано в протоколах нарад та колективних зборів, але в плані роботи навчального закладу в розділі «Охорона праці та безпека життєдіяльності» - не зазначаються строки виконання заходів з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності.

При огляді приміщень виявлено, що площа кабінетів, в яких розташовані робочі місця адміністративних працівників відповідає вимогам охорони праці – 6 м2 на 1 робоче місце, але навчальний заклад потребує доукомплектування первинними засобами пожежогасіння. Також спільно з управлінням освіти та підрядними організаціями необхідно провести роботу щодо виконання ремонту системи опалення в деяких приміщеннях ( №№1, 2, 17, 18) в результаті дії низьких температур порушується температурний режим зазначених приміщень.

Евакуаційні виходи з навчальному закладі не захаращені, але потребують капітального ремонту дверні отвори з вулиці, забезпечення ущільнення, пожежні драбини необхідно пофарбувати червоною фарбою.

Всі електроустановки (електророзетки, вимикачі) маркіровані по номінальній напрузі. На території навчального закладу потребує встановлення на видних місцях табличок з зазначенням порядку виклику пожежної охорони.

Рівень природного та штучного освітлення, в навчальних приміщеннях відповідає гігієнічним вимогам; санітарна обробка та дезінфекція приміщень проводиться. Приміщення для проведення гурткової роботи знаходяться в основних приміщеннях ЦДЮТ, приміщення знаходяться в нормальному матеріально-технічному стані.

Відхилення від нормативної бази, недоліки, упущення:

потребує здійснювання контролю під особистий підпис проведення інструктажів вихованців;

– потребує посилення контролю за виконанням документів управління освіти;

– потребується встановлення на території навчального закладу на видних місцях табличок із зазначенням порядку виклику пожежної охорони, а також знаки місць розміщення первинних засобів пожежогасіння;

– потребує доукомплектування первинними засобами пожежогасіння, згідно норм належності;

– потребується ремонт системи опалення в приміщеннях № 1, 2, 17, 18 в зв’язку з низьким температурним режимом;

– потребує забезпечення капітального ремонту дверних отворів евакуаційних виходів із вулиці, пофарбування червоною фарбою пожежних драбин.

Рекомендації адміністрації закладу:

- здійснювати контроль під особистий підпис проведення інструктажів з вихованцями навчального закладу.

– посилити контроль за виконанням документів управління освіти;

– встановити на території навчального закладу на видних місцях таблички з зазначенням порядку виклику пожежної охорони, а також знаки місць розміщення первинних засобів пожежогасіння;

– відповідальному за пожежну безпеку здійснити закупівлю первинних засобів пожежогасіння згідно вимог Правил пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України, затверджених наказом МОН України і ГУДПО МВС України від 30.09.1998 року №348/70;

– запланувати проведення ремонту системи опалення в приміщеннях №1, 2, 17, 18 згідно “Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу”, затвердженого Постановою головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 року № 63;

–внести в плани ремонтних робіт здійснення капітального ремонту дверних отворів евакуаційних виходів з вулиці, пофарбування червоною фарбою пожежних драбин.

Показник дотримання техніки безпеки, температурного режиму та санітарно – гігієнічних норм. Дотримання вимог до споруд і обладнання під час занять гуртків складає 2,6 балів, що відповідає високому рівню.
1.6. Фінансове забезпечення діяльності закладу, залучення додаткових джерел, раціональність використання матеріально – технічних і фінансових ресурсів.

Джерелом фінансування навчально-виховного закладу є кошти місцевого бюджету, що надходять на фінансування складових підрозділів у розмірі, передбаченому нормативами фінансування центру. Матеріальні цінності, що перебувають на балансі закладу, зберігаються, використовуються і списуються з дотриманням норм, відсутні зауваження щодо обліку матеріальних цінностей. Суттєвих зауважень щодо нераціонального використання матеріально - технічних та фінансових ресурсів перевірками відповідних контролюючих органів не зафіксовано.

В плані роботи навчального закладу відсутні конкретні заплановані заходи та їх терміни щодо фінансово-господарської діяльності.

В ЦДЮТ діють гуртки на платній основі, але в закладі відсутнє положення про платні послуги та відсутній журнал обліку гурткових занять. Даний факт свідчить, про недостатній контроль з боку керівництва за діяльністю гуртків на платній основі та призводить до фінансових порушень.



Відхилення від нормативної бази, недоліки, упущення:

- відсутні конкретні заплановані заходи та їх терміни щодо фінансово-господарської діяльності в плані роботи навчального закладу;

- відсутність положення про платні послуги, журналу обліку гурткових занять в платних гуртках.

Рекомендації адміністрації закладу:

- внести до плану роботи закладу конкретні заплановані заходи та їх терміни щодо фінансово-господарської діяльності;

- розробити положення про платні послуги закладу, привести у відповідність до чинного законодавства документацію з організації платних послуг.

Показник фінансового забезпечення діяльності закладу, залучення додаткових джерел, раціональність використання матеріально – технічних і фінансових ресурсів складає 0,77 балів, що відповідає високому рівню.



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7

Схожі:

У 2013-2014 навчальному році у закладі iconЗвіт директора Державного навчального закладу «Одеське професійне училище залізничного транспорту та будівництва» за 2013-2014 навчальний рік
...
У 2013-2014 навчальному році у закладі iconМетодичні рекомендації до організації та проведення Першого уроку у 2013-2014 навчальному році Чернігів 2013
Тарас Шевченко – совість України, її душа І оберіг (до 200-річчя від дня народження) : методичні рекомендації до організації та проведення...
У 2013-2014 навчальному році у закладі iconМетодичні рекомендації щодо навчання й вивчення української мови І літератури в 2013 2014 навчальному році Загальна інформація І. Структура 2013 2014 навчального року

У 2013-2014 навчальному році у закладі iconМетодичні рекомендації до проведення Першого уроку у старшій школі у 2013-2014 навчальному році черкаси 2013

У 2013-2014 навчальному році у закладі iconРозділ основні підсумки діяльності школи у 2013/2014 навчальному році та завдання на 2014/2015 навчальний рік

У 2013-2014 навчальному році у закладі iconМетодичні рекомендації до проведення першого уроку у 2013-2014 навчальному році
Кіровоградської області районний методичний кабінет відділу освіти, молоді та спорту Кіровоградської райдержадміністрації рекомендує...
У 2013-2014 навчальному році у закладі iconКіровоградщині – 75 Розробки уроків І позакласних заходів для проведення Першого уроку в 2013/2014 навчальному році

У 2013-2014 навчальному році у закладі iconМетодичні рекомендації щодо викладання світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році // Зарубіжна літератури в школах України. 2013. №7-8
Синтез мистецтв на уроках світової літератури як засіб формування особистості учнів
У 2013-2014 навчальному році у закладі iconМетодичні рекомендації щодо проведення у навчальних закладах міста Донецька першого уроку в 2013 2014 навчальному році На виконання Указу Президента України

У 2013-2014 навчальному році у закладі iconІ. Рекомендації щодо організації та проведення ІІ етапу олімпіади
Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури у 2013/2014 навчальному році


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка