«У гостях у героїв казок та мультфільмів»



Скачати 119,13 Kb.
Дата конвертації23.12.2017
Розмір119,13 Kb.

«У гостях у героїв казок та мультфільмів»
Вікторина

(виховний захід проведено у рамках Тижня початкової школи)


Мета: повторити й узагальнити знання народних та авторських казок; розширити кругозір дітей, розвивати пам'ять, увагу, кмітливість, уяву, вміння перевтілюватися; виховувати в учнів любов до книги; пробуджувати бажання читати й знати більше казок, ділитися своїми враженнями.

Обладнання: ілюстрації до відомих казок, виставка книг «Моя улюблена казка», музичні уривки з мультфільмів.
Хід вікторини
Вступне слово вчителя.

Доброго дня, любі друзі! Я вітаю вас на нашому святі, яке має назву «У гостях у героїв казок та мультфільмів». Його немає в календарі, але воно є в серці й душі тих людей, які люблять казки. Діти, ви любите казки, а мультфільми?


Учениця. 

Існує книг багато на землі.

Вони цікаві, мудрі, гарні.

Та кожен з нас, дорослий чи малий,

Всяк казочку читати полюбляє.

 

Вчитель.

Казка – це світ чарівний та незвичний,

Казка – це диво, сповнене краси.

Поринуть в казку, це ж бо так цікаво,

Це справді свято, радість для душі.

 

Учениця. 

У казці звірі мову мають,

Дерева розмовляють, мов живі.

Добро і правда завжди зло долають,

Тому і люблять казку діти всі.

 

Вчитель.

Мудра казко, казко-чарівнице,

Ти даруєш ласку, вчиш ростить пшеницю.

Поведи нас за собою

В світ прекрасний і чудовий.

 
Учениця. 

Казочко, казочко, ти приходь до нас,

Завітай любесенько у наш 2 клас.

В країну казок підемо я і ти,

У казці всім цікаво побувати.

 

Вчитель.

Там вірних друзів можемо знайти,

І з ними хочемо потанцювати.

Сьогодні ми казку сюди запросили,

Щоб бачити казочку, слухать гуртом,

А казка в завії десь там заблудила.

Давайте її погукаєм разом!

- Казко, казко, приходь до нас!
Казка

Вітаю вас, дорослі і малі,

Від всіх казок низенький вам уклін.

Я – казка мудра. Хочу вам сказати,

Що кожен з вас мене повинен знати,

Бо, кажуть, казка вчить на світі жити

Та правду й волю завжди боронити.
(Звучить музика.

Заходить листоноша.

Вручає телеграми та загублені казкові речі).
Вчитель.

Якісь чудернацькі телеграми. Хтось із героїв казок хотів побувати у нас на святі. А хто? Відгадайте?


1. На свято не зможу прибути, розбила золоте яєчко. (Курочка Ряба)

2. Дуже хотілося б потрапити до вас, але соромно своєї гидкої зовнішності. (Гидке каченя ) 

3. Терміново викликали лікувати звірів у Африку. Не встигну повернутися. (Лікар Айболить) 

4. „З’їв семеро козенят, болить живіт”. (Вовк із казки „Вовк і семеро козенят”)

5. Врятуйте мене від лиски, яка занесла мене за зелені ліси, за жовті піски, за бистрії води, за високі гори. (Котик і Півник)

6. Заблукала у лісі, натрапила на будинок ведмедів. (Маша та ведмеді).

7. Надсилаю телеграму і усіх вас благаю, знайдіть мій кришталевий черевичок. (Попелюшка)

8. Чемних діток я вітаю забіяк попереджаю: слухайтесь, бо буде так: як ущипну, буде знак. (Рак, «Коза Дереза»)

9. «Від дідуся втік, від бабусі втік, скоро буду у вас». (Колобок).

10. Взявши для підкріплення Баночку варення, Вирушив у політ, зламався пропеллер. (Карлсон)
Казка.

Є ще торбинка із загубленими речами . Треба вгадати, що з якої казки.(дітки дістають речі)

- рибка («Казка про золоту рибку»)

- дзеркало («Білосніжка і семеро гномів»)

- шкарлупа від горіха («Дюймовочка»)

- черевичок («Попелюшка»)

- рукавичка («Рукавичка»)

- ключ («Золотий ключик або пригоди Буратіно».)

- яйце («Курочка Ряба»)

- болтик («Фіксики»)

- рожева хустинка («Маша та ведмідь»)
Казка.

А загадки відгадувати вмієте? Ну то спробуйте відгадати мої загадки.


1. У зеленому кашкету галасує в очереті. Хоч і плавати мостак та не риба і не рак. (Жаба).

2. Влітку сіренький, а взимку біленький. Довгі вуха має, швидко в лісі стрибає. (Заєць).


3. Буркотливий, важкуватий

Ходить лісом дід косматий.

Одягнувся в кожушину,

Любить літом полювати

А зимою в лігві спати.

Як зачує він весну –

Прокидається від сну. (Ведмідь).
Учениця. 

1. Маленьке сіреньке, а хвостик як шило. (Миша).

2. Прийшла кума з довгим вінком.
На бесіду з нашим півником.
Схопила півня на обід.
Та й замела мітлою слід. (Лисиця).
3. Хто с хвостиком і з вушками?

В кого лапки з подушками?

Як ступа, ніхто не чує,

Тихо, крадучись, полює. (Кіт)


4. До школи прямує хлопчик дерев’яний.

Чомусь потрапляє у цирк полотняний.

Відома ця книжка тобі, чи не так?

В пригодах яких побував цей хлопчак? (Буратіно, «Золотий ключик» О.Толстой)


Вчитель.

А зараз ми проведемо конкурс «Кращий знавець казок та мультфільмів».




  1. Що несла через ліс у кошику Червона Шапочка? (Пиріжки.)

  2. Із чого був зроблений Колобок? (Із борошна.)

  3. Як звали пантеру, яка допомагала Мауглі? (Багіра.)

  4. Куди викликали лікаря Айболита для лікування хворих тварин? (До Африки.)

  5. Хто останнім тягнув ріпку? (Мишка.)

  6. Як звали теля з мультфільму «Троє з Простоквашино»? (Гаврюша.)

  7. Хто подарував чарівне поліно татові Карло? (Джузеппе.)

  8. У якій казці вовкові довелося співати не своїм голосом? («Вовк і семеро козенят».)

  9. Звідки втік Колобок? (З віконечка.)

  10. Чим полюбляв бавитися у вільний час Карлсон? (варенням.)

  11. Хто народився з краплинок води? (Капітошка.)

  12. Головний герой якої казки мав довгий ніс і був дерев'яним? («Золотий ключик, або Пригоди Буратіно».)

  13. Скількох гномів зустріла Білосніжка? (7).

  14. Хто в казках є царем звірів? (Лев.)

  15. У якому творі хлопчик живе у вовчій зграї? («Мауглі»)

  16. Герої якої казки – овочі та фрукти? («Чіполліно».)

  17. У якій казці розповідається про ведмедика, поросятко та їхніх друзів? («Вінні-Пух».)

  18. У якій казці всі місяці в одну ніч зібралися разом? («12 місяців».)

  19. Хто першим знайшов рукавичку? (Мишка.)

  20. Без чого не заводився моторчик у Карлсона? (Без варення.)

  21. Кого врятувала Дюймовочка? (Ластівку.)


Казка

А зараз - конкурс «Упізнай казку». Я буду читати вам рядок, а ви пригадайте, з якої він казки.


1). «Ой, а гарний який! І ріжки є, і хвостик. Молодець, діду! Гарного бичка зробив». («Солом’яний бичок»)

2). «Прибігли мишенята, дивляться не нахваляться: - От так півник! От так молодець! Треба тепер тісто замісити та пироги спекти» («Колосок»)

3). «А він лежав, лежав на вікні, а тоді з вікна на призьбу, а з призьби та на землю в двір, а з двору та в ворота, та й побіг, покотився дорогою». («Колобок»)

4). «Лисичка до глечика, голова не влазить. Вона туди, вона сюди, то попробує лапкою, то понюхає нічого не виходить». («Лисичка та журавель»)

5). «Дівчинка привіталася з вовком і каже: - Іду до бабусі, несу пиріжки та горщик масла». («Червона Шапочка»)

6). «Чуємо, чуємо, - та не материн це голосок. Наша матінка співає тонесеньким голоском». («Вовк та семеро козенят»)

7). «Був собі дід Андрушка, а внього – баба Марушка, а в баби – донечка Мінка, а в дочки – собачка Фінка, а в собачки – киця Варварка, а в киці – вихованка – мишка Сіроманка». («Ріпка»)

8). «Вони взяли її тихесенько, принесли додому, зробили їй гніздечко, обложили її пір’ячком і посадили туди качечку». («Кривенька качечка»)

9). «Увечері стомлена від роботи, вона лягала спати не в постіль, а далі, поряд з пічкою, на золі. І тому, що вона була в золі, в пилюці, брудна, сестри назвали її… («Попелюшкою»)

10).«Ото Івасик як підріс трошки, став просити батька: «Зробіть мені, тату, човник та весельце». («Івасик – Телесик»)


Учитель.

А зараз конкурс «Намалюй колобка»


(Учасники із заплющеними очима малюють Колобка).
Казка.

Пригадайте,  хто говорив такі чарівні слова?: 


1. « По щучьему велению по моему хотению…»(Омелько)

2. «Сивко - бурко, віщий каурко? Стань переді мною, як…..» (Іван – дурак. Казка «Сивка – бурка»)

3. «Сім – Сім, відкрий двері.» (Алі–Баба. Арабська казка «Алі–Баба і сім розбійників») 

4. «Крекс, фекс, пекс!» (Буратіно. О.Толстой «Золотий ключик, або пригоди Буратіно»)

5. «Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю» (Колобок. Українська народна казка.)

6. «Один, два, три. Горщик, вари!» (Дівчинка. Брати Грімм «Горщик каші»)

7. «Котику-братику, несе мене Лиска

По каменю-мосту на своєму хвосту,

Порятуй мене!»

(«Казка про Котика і Півника»)

8. «Призволяйся, Журавлику, призволяйся, лебедику…» («Лисичка та Журавель»)

Вчитель.

Конкурс «Музичний». Завдання: відгадайте уривки з мультфільмів.


Учениця. 

Чарівний світ казок усіх вітає,

Дарує він нам радість, сміх,

Там диво-дивнеє усіх стрічає

І нам приносить сотні втіх.
Вчитель.

Герої там живуть веселі –

Міцна, мов камінь, дружба,

Чарівники дотепні і умілі,

А лицарі хоробрі й мужні.
Казка.

Дружіть із казкою, малята,

І між собою теж дружіть

Бо з друзями завжди цікаво

І весело у світі жить.
Всі разом.

Всім ми радимо дружить,

Не будем сваритись,

Бо без друзів не прожить,



Краще помиритись.
Учитель.

Конкурс «Загадки казкових героїв». Уявіть, що відому вам казку розповідає один із казкових героїв. Вам потрібно назвати героя казки, від імені якого ведеться розповідь та назву казки.
1) «Я вирішив просто подорожувати світом і не знав, що все так станеться. Я гадав, що всі так само добрі, як мої Дідусь та Бабуся. Але виявилося, що у цьому світі мешкають і злі, і жорстокі, і хитрі…» (Колобок, «Колобок») 
2) «Оце так хвіст у цієї Мишки! Не зрівняти його ані з кулаком Дідуся, ні з кулаком Бабусі. Й треба ж було цій Мишці вибігти у найнеслушніший момент. Зараз би усі дивувалися з мене. Лежало б я на видноті… » (Яйце, «Курочка-Ряба»)
3) «Мені приємно знаходитися на голівці цієї Дівчинки. Вона мені подобається. Завжди охайна. Мені подобається разом з нею подорожувати лісом, навідуватися до бабусі. Але є єдина вада: моя хазяйка занадто довірлива. Тому з нею трапляються різні негаразди…» (Червона шапочка, «Червона Шапочка»)
4) «Відверто кажучи, неприємно, коли тебе взуває Кіт. Бо в нього кігті. Він іздряпав і розірвав усі мої устілки. Я, звичайно, розумію, що уся ця біганина заради хазяїна, але дуже вже боляче…» (Чоботи, «Кіт у чоботях»)
5) «Безперечно, ми б не хотіли її підводити. Ми б могли відстати, вся ця історія закінчилася б там, на балу. Але ми не маємо права ні поспішати, ні відставати…» (Годинник, «Попелюшка»)
6) «Для мене дуже шкідливо стільки часу знаходитися у воді… Дякую цьому допитливому й неслухняному хлопчикові. Якби не він й не черепаха, скільки б це довелося мені лежати на дні?..» (Золотий ключик, «Пригоди Буратіно»)
7) «Я, звичайно ладна була виконати всі її побажання. Бо її чоловік врятував мені життя. Але, кінець кінцем, я зрозуміла: чим більше людині давати, тим більше вона хоче. Ось і доводиться таким людям залишатися у розбитого корита…» (Золота рибка, «Казка про рибака та рибку»)
8) «Ви гадаєте мені приємно жити з такою хазяйкою? Моя біда (а можливо й не біда) в тому, що я не можу брехати. Завжди їй всю правду розповідаю, за це мені й дістається: вона або кричить на мене, або кидає, або погрожує, що розіб'є. Але коли їй подобається, що я кажу, вона погладжує мою ручку і довго-довго дивиться у мене…» (Дзеркало, «Спляча красуня»)
Казка.

Конкурс «Чи уважний ти читач?». Назвати казку, в назві якої є число. 


  • «Вовк і семеро козенят»

  • «Троє поросят»

  • «Білосніжка і сім гномів»

  • «Про три гроші»

  • «Дев’ять братів сіроманців»

  • «Про царівну та сім богатирів»

  • «Алі-баба і сорок розбійників»

  • «Три горішки для Попелюшки»

  • «Десять братів і сестриця Галя»

  • «Дванадцять місяців»

  • «Три міхи хитрощів»


(Звучить музика. Нагороджуємо переможців)
Каталог: Files -> downloadcenter
downloadcenter -> Наталія звольська
downloadcenter -> Перекази І легенди Звягельщини
downloadcenter -> Уроках читання. Презентація творчих знахідок учителів молодших класів. Тема уроку: Літературні казки про тварин. Іван Франко «Лисичка і Журавель»
downloadcenter -> Методичні рекомендації до проведення заходів оформлення експозицій книжково-журнальних виставок Тема бесіди для учнів старших класів
downloadcenter -> До Антології увійшли поетичні та прозові твори письменників міста Катеринослава – Січеслава – Дніпропетровська, написані для дітей І про дітей, для юнацтва І про юнацтво за період 1883-2012 рр
downloadcenter -> Сценарій за іншими джерелами Методичні рекомендації до проведення заходів


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

«У гостях у героїв казок та мультфільмів» iconТема. Позакласне читання. «Зустріч» з Членом Національної спілки письменників України Ларисою Ніцой. У гостях у казки. Лариса Ніцой. Казка. Бджілка
Сьменниці Лариси Ніцой, казкою «Бджілка», повторити теоретичний матеріал з української літератури про види казок;працювати над технікою...
«У гостях у героїв казок та мультфільмів» iconПодорож літературними стежками
Обладнання: виставка збірок народних та літературних казок, ілюстрації учнів до вивчених казок, мультимедійний проектор, комп’ютер,...
«У гостях у героїв казок та мультфільмів» iconГерої казок братів грімм як прецедентні феномени
У статті подано визначення поняття прецедентного феномену, наведені основні лінгвістичні характеристики цього терміну, проаналізовані...
«У гостях у героїв казок та мультфільмів» iconІ розділ: Золота скарбничка казок
Відчиняє двері казка [Текст] : [ збірка казок : для дошк та мол шк віку ] / упоряд. І. А. Біляєва; худож.: П. В. Мірончик, Н. О....
«У гостях у героїв казок та мультфільмів» iconНімецька дорога казок. Маршрут пані Метелиці. Frau Holle Route
Мета: поглибити знання про німецькі народні казки І їх збирачів Якоба І вільгельма Грімм; розвивати інтерес до німецького фольклору...
«У гостях у героїв казок та мультфільмів» iconГанс Крістіан Андерсен. Поєднання побутовості та фантастики у його казках
Востями його казок; пригадати назви, імена персонажів відомих казок андерсена; показати поєднання побутовості та фантастики в андерсенівських...
«У гостях у героїв казок та мультфільмів» icon20 лютого відзначатиметься День Героїв Небесної Сотні Президент України Петро Порошенко підписав Указ «Про вшанування подвигу учасників Революції гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні»
О щорічне відзначення 20 лютого Дня Героїв Небесної Сотні на знак вшанування відваги, сили духу І стійкості громадян, які віддали...
«У гостях у героїв казок та мультфільмів» iconТипологія юних героїв у сучасній зарубіжній літературі роботу виконала
Актуальність роботи зумовлена: відсутністю в літературознавстві спеціальних праць, присвячених типології героїв у сучасній зарубіжній...
«У гостях у героїв казок та мультфільмів» iconВиховний захід Пам'ять Героїв у полум’ї свічок Підготувала: Кл керівник групи в 14 1/9 Ганжа А. Г
Мета: вшанувати пам’ять героїв Небесної сотні, прищеплювати любов до Батьківщини, виховати патріотичну свідомість, розвивати бажання...
«У гостях у героїв казок та мультфільмів» iconУрок №38 Т. Шевченко. «Гайдамаки». Характеристика героїв твору
Мета: продовжити опрацьовувати ідейний зміст поеми Т. Шевченка «Гайдамаки»; охарактеризувати образи героїв твору; з’ясувати їх роль...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка