Учителів-методистів – 21 учитель: Жукова



Скачати 152.21 Kb.
Дата конвертації11.07.2017
Розмір152.21 Kb.

ХІ. ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ
Успіх становлення, розвитку та підвищення ефективності, якості навчально-виховного процесу в гімназії значною мірою визначається освітнім рівнем, знаннями, творчим потенціалом, професійною майстерністю, загальною педагогічною культурою, компетенцією, авторитетом педагогічних кадрів.

В гімназії працює 99 вчителя. Із них:

Вища категорія- 42 учителя

I категорія – 12 учителів

II категорія – 18 учителів

Cпеціаліст – 27 учителя



Учителів-методистів – 21 учитель:

Жукова Алла Георгіївна - директор гімназії, вчитель російської мови та літератури, психології;

Гайдамака Валентина Миколаївна – вчитель історії та правознавства;

Кожукало Наталія Вікторівна – вчитель світової літератури;

Ходорич Оксана Іванівна – вчитель світової літератури;

Романчук Тамара Василівна – вчитель російської мови;

Вороновська Лідія Андріївна – вчитель української мови та літератури;

Демиденко Тетяна Григорівна – вчитель французької мови;

Конченко Тамара Михайлівна – вчитель математики;

Сайног Надія Олександрівна – вчитель історії та правознавства;

Липа Ванда Адольфівна – вчитель англійської мови;

Рабченюк Ірина Василівна – логопед;

Царьова Наталія Олексіївна – вчитель інформатики

Горулько Володимир Іванович – вчитель захисту Вітчизни

Шевченко Зоя Іванівна – вчитель російської мови

Тодорова Ліана Дмитрівна – вчитель музики;

Бондаренко Ірина Іванівна – вчитель української мови;

Мальцева Валентина Борисівна – психолог

Таран Валентина Леонідівна - вчитель художньої культури;

Саляк Людмила Юріївна – вчитель біології;

Сорока Світлана Василівна – вчитель інформатики;

Негуляй Сергій Володимирович – заступник директора з виховної роботи, вчитель фізики та інформатики;

Вчителів, які мають звання “Старший вчитель" – 17 учителів:

Кармаза Любов Іванівна - вчитель початкових класів;

Щирська Любов Сергіївна – вчитель початкових класів;

Будзинська Айна Панасівна - вчитель початкових класів;

Колдомасова Галина Миколаївна – вчитель англійської мови;

Ольховська Наталія Василівна – вчитель французької мови;

Яремчук Тетяна Григорівна – вчитель географії;

Баланюк Тетяна Василівна – вчитель хімії;

Колокольцева Людмила Тимофіївна – вчитель німецької мови

Яковчук Світлана Михайлівна – вчитель початкових класів

Серединська Світлана Василівна - вчитель української мови та літератури;

Клюквіна Наталія Володимирівна – вчитель географії ;

Куциба Ольга Мефодіївна– вчитель математики.

Бойко Тетяна Миколаївна – заступник директора з виховної роботи, вчитель світової літератури

Рябець Олена Олександрівна– заступник директора з виховної роботи, вчитель початкових класів

Жилінська Ольга Василівна – вчитель української мови та літератури;

Лисак Олена Олександрівна – вчитель фізики

Власюк Тетяна Ілівна – вчитель української мови

Рівень педагогічної майстерності вчителів гімназії зростає з кожним роком. Урядовою нагородою Медаль ім. Василя Сухомлинського нагороджена Жукова Алла Георгіївна - директор гімназії, вчитель російської мови та літератури, психології, кандидат педагогічних наук.

Збільшується не тільки кількість учителів з вищою кваліфікаційною категорією, але й педагогів із почесним педагогічними званнями, а саме:

Відмінників освіти України - 15 учителів:

Жукова Алла Георгіївна - директор гімназії, вчитель російської мови та літератури, психології;

Гайдамака Валентина Миколаївна – вчитель історії та правознавства;

Щирська Любов Сергіївна – вчитель початкових класів;

Кожукало Наталія Вікторівна – вчитель світової літератури;

Романчук Тамара Василівна – вчитель російської мови;

Шевченко Зоя Іванівна - вчитель російської мови;

Вороновська Лідія Андріївна – вчитель української мови та літератури;

Серединська Світлана Василівна - вчитель української мови та літератури;

Жилінська Ольга Василівна - вчитель української мови та літератури;

Конченко Тамара Михайлівна – вчитель математики;

Сайног Надія Олександрівна – вчитель історії та правознавства;

Мошуренко Василь Петрович - вчитель історії та правознавства;

Липа Ванда Адольфівна – вчитель англійської мови;

Царьова Наталія Олексіївна – вчитель інформатики та англійської мови;

Саляк Людмила Юріївна – вчитель біології;

«Відмінник столичної освіти» - нагороджена Жукова Алла Георгіївна - директор гімназії, вчитель російської мови та літератури, психології.

За вагомий внесок у справу навчання і виховання підростаючого покоління вчителі гімназії відзначені:

- Почесною грамотою Міністерства освіти і науки молоді і спорту України – 28 осіб або 28%;

- грамотою Головного управління освіти і науки міста Києва – 48 осіб або 48%;

- грамотою управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації – 77 особи або 78%;

- Подякою голови Дарницької районної в місті Києві ради – 25 осіб або 25%;

- Подякою Голови КМДА – 20 особи або 20%.

Усі предмети викладають педагоги-фахівці. Гімназія забезпечена педагогічними кадрами.
c:\documents and settings\user\мои документы\фото для журнала\вчителі по новому\світліт.jpgc:\documents and settings\user\мои документы\фото для журнала\вчителі по новому\укрфілол.jpgc:\documents and settings\user\мои документы\фото для журнала\вчителі по новому\самовряд (3).jpg

c:\documents and settings\user\мои документы\фото для журнала\вчителі по новому\інозфілол (3).jpgc:\documents and settings\user\мои документы\фото для журнала\вчителі по новому\природн (1).jpg


c:\documents and settings\user\мои документы\фото для журнала\вчителі по новому\сусп 007.jpgc:\documents and settings\user\мои документы\фото для журнала\вчителі по новому\фізкульт01 001.jpg

Удосконалення професійної майстерності

З метою підвищення рівня педагогічної, психологічної, методичної фахової майстерності учителів були заплановані та проведені заходи згідно плану роботи.

* атестація педагогічних працівників. У 2014/2015 навчальному році підлягали атестації 26 вчителя. Для проведення атестації вчителів у гімназії створена атестаційна комісія, розроблені заходи, складений графік відкритих уроків та позакласних заходів. Вчителі , які підлягають атестації, спланували та проводять відкриті уроки, беруть участь у районних, шкільних заходах. Їх робота знаходиться на персональному контролі адміністрації гімназії.

Крім того:

розроблена система роботи методичних об’єднань, мета якої: організація роботи з питань підвищення якості навчально-виховного процесу з врахуванням специфіки предмету, впровадження нових форм навчально-виховної діяльності. У гімназії діє методична рада та 9 методичних об’єднань, якими керують найбільш досвідчені учителі: Куциба О. М.., Вороновська Л. А., Липа В. А., Баланюк Т. В., Таран В. Л., Радченко В. М., Барабаш Т. В., Ходорич О. І., Сайног Н.О.

створені творчі групи з числа найбільш компетентних вчителів та визначені проблеми, над якими вони працюють;

організована робота з молодими та малодосвідченими вчителями, працює Школа соціальної адаптації молодих та малодосвідчених вчителів ( керівник – Дроздов О. А.), у школі підвищують 15 чоловік свій фаховий рівень ;

розпочалась робота по вивченню та поступовому узагальненню перспективного педагогічного досвіду старших вчителів та вчителів методистів Жукової А. Г., Конченко Т. М., Сайног Н. А., Липи В. А., Кожукало Н. В., Ходорич О. Г., Баланюк Т. В.;

направлено на курси при КМПУ імені Бориса Грінченка у 2014/2015 н.р. 26 учителів;

з метою діагностики професійного рівня вчителів, було проведено анкетування по анкетах «Діагностика педагогічної майстерності вчителів на основі самооцінки», «Учитель (класний керівник) очима учнів», «Шляхи розвитку». Дані анкетування дають можливість для подальшого планування роботи з вчителями та внесення корекції у навчально-виховний процес.

Гімназія тісно співпрацює з науковими і методичними установами, з якими підписані угоди про співпрацю:

Університетом економіки та права “КРОК”,

Національним педагогічним університетом ім. М. П. Драгоманова,

Київським міжнародним університетом,

Академією муніципального управління,

Громадською організацією «Український рух педагоги за мир та взаєморозуміння»,

Київським університет імені Бориса Гринченка,

Міжнародним благодійним фондом розвитку Української освіти імені Ярослава Мудрого.

Є експериментальним майданчиком інституту педагогіки НАПН України.


ХП. ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ ТА МЕДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УЧНІВ, ЗДОРОВ»Я

Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у гімназії. Організація харчування учнів регламентується законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», інструкції Міністерства охорони здоров’я України, затвердженої згідно із чинним законодавством.

З метою створення умов, сприяючих зміцненню здоров’я, формуванню навиків вірного харчування, пошуку нових форм обслуговування дітей, збільшення охвату учнів гарячим харчуванням були розроблені основні напрямки:

забезпечення безкоштовним і пільговим харчуванням учнів початкової школи;

створення сприятливих умов для організації раціонального харчування;

зміцнення і модернізація матеріально-технічної бази приміщень харчоблоку;

підвищення культури харчування;

забезпечення санітарно-гігієнічної безпеки харчування;

проведення систематичної роз’яснювальної роботи серед батьків та учнів про
img_4233img_4239
необхідність гарячого харчування.

Харчування в гімназії достатньо організоване, здійснюється за відповідним графіком під час перерв між уроками. Щоденно, якість приготування страв, їх смакові якості перевіряються медичною сестрою або членами адміністрації гімназії.

Раціональне харчування учнів організовано на основі циклічного перспективного меню. Перспективне меню узгоджується із райСЕС, постійно ведеться контроль за якістю продуктів та готових блюд. dsc01610

В їдальні організовано чергування педагогів. На кожній перерві працює буфет.

З метою організації оптимального питного режиму, школярі забезпечені якісною бутильованою водою. Питання організації харчування періодично заслуховуються на засіданнях Ради гімназії, батьківських зборах, нарадах при директорі.

Медичне забезпечення учнів здійснюється шляхом систематичного обстеження та нагляду за дітьми медичною сестрою. Учні, які мають певні захворювання та рекомендації лікарів, включені до спецмедгруп, мають змогу додатково відвідувати басейн. Працює стоматкабінет.

У гімназії розроблена проектна програма „Освіта через здоров”я”, яка допомагає здійснювати комплексне спостереження за станом здоров’я учнів протягом усіх років навчання у школі. Проектна програма реалізується:

- через режим школи повного дня у початковій школі;

- через роботу гуртків і секцій;

- через експедиційно-екскурсійні програми

- через реалізацію міжнародних проектів ЮНЕСКО.

Предмети оздоровчого блоку сприяють покращенню адаптації до навчального середовища, пропаганді здорового способу життя. За рахунок введення оздоровчої години з плавання та хореографії, роботі спортивних секцій за інтересами здійснюється фізичний розвиток учнів.



Організація виховних спортивних заходів виховує культуру здоров’я та закріплюють навички здорового способу життя

Cхема

управлінських дій щодо створення оздоровчої системи

засобами педагогічного менеджменту

у гімназії №323 Дарницького району м. Києва


Директор






  • створює інформаційний бланк нормативно – правової бази з даної проблеми;

  • вивчає ступінь готовності кожного учителя до організації роботи у здоровя зберігаючому режимі;

  • готує педагогічний колектив до цього







  • здійснює загальне керування моніторингом з проблеми;

  • розподіляє обов’язки між членами колективу щодо організації роботи з проблеми;

  • забезпечує загальне керівництво і координацію діяльності всіх ланок


Заступник директора

Медична служба






  • вивчають рівень теоретичних знань з проблеми, методичну підготовку вчителів;

  • планують роботу, організовують семінари, тренінги, «круглі столи»




  • залучають до роботи спеціалістів;

  • відстежують результати моніторингу та ефективність системи заходів;

  • контролюють процес корекції







  • клінічні дослідження

  • медичні обстеження;

  • профілактика;

  • лікування


Соціально-психологічна служба

Класні керівники

Учителі






  • валеологічний підхід до уроку;

  • здоров”я зберігаючий режим;

  • впровадження інтерактивних форм;

  • позакласна робота з предмета







  • планують виховну роботу з профілактики шкідливих звичок та пропаганди здорового способу життя;

  • організовують роботу учнівського самоврядування;

  • здійснюють батьківський всеобуч







  • здійснюють розробку та впровадження спеціальних програм;

  • підтримують зв'язок із громадськими організаціями та спеціалістами;

  • консультаційна служба;

  • діагностика, профілактика, корекція;

  • надають рекомендації учителям, батькам;

  • позакласна робота



ХШ. СОЦІАЛЬНА ДОПОМОГА УЧНЯМ ІЗ ЧИСЛА ДІТЕЙ ПІЛЬГОВИХ КАТЕГОРІЙ.

Соціальна допомога учням із малозабезпечених сімей:

видали шкільну форму;

безкоштовно харчуються;

відвідують безкоштовно вистави, які ставлять у школі;

видаються безкоштовно запрошення на Новорічні вистави, подарунки;

відвідують безкоштовно заплановані екскурсії.

Крім того, учні 1-4 класів, які відвідують ГПД харчуються.
ХІУ. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА ТЕХНИКА БЕЗПЕКИ

У гімназії приділяється багато уваги запобіганню дитячого та дорослого травматизму під час навчально-виховного процесу. Розроблена відповідна документація з охорони праці. Проводиться навчання вчителів та учнів з безпеки життєдіяльності з наступною перевіркою знань. На початку нового року складено акти готовності школи та акти дозволу на роботу кабінетів, перевірено санітарно-технічний стан спортивних майданчиків.

Питання, пов’язані з охороною праці, знаходяться під постійним контролем адміністрації та заслуховуються на нарадах при директорові.

Необхідно сказати, що робота була спланована належним чином, заходи відбулися на достатньому рівні. Були підведені підсумки та враховані недоліки проведеної роботи.

ХУ.РОБАТА ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ

Згідно з положенням про бібліотеку загальноосвітнього навчального закладу, затвердженого наказом МОН України від 14 травня 1999р. № 139, та «Про мережу освітянських бібліотек», затвердженого 30 травня 2003 року №334\31, з початку року був затверджений план роботи бібліотеки.

У плані роботи шкільної бібліотеки важливе місце відводиться діяльності, спрямованій на допомогу реалізації навчально-виховного процесу та інформаційній роботі з метою вдосконалення бібліотечно-інформаційного, культурно-просвітницького забезпечення навчально-виховного процесу. А саме: на допомогу класним керівникам для проведення 1уроку було підібрано літературу на теми:

- «Моя рідна гімназія»,

- «Україна - моя Батьківщина»,

- «Україна – держава Європейська»

Також у вересні було організовано видачу підручників на класи за графіком, велась перереєстрація читацьких формулярів, звіряли формуляри зі списками учнів по класах та списком працюючих педагогів. Разом з класними керівниками проведено місячник з вивчення правил дорожнього руху, виготовлено виставку «Вулиця – місце підвищеної небезпеки». До Всеукраїнського Дня бібліотек проведено акцію «Подаруй бібліотеці книгу».

У жовтні серед учнів 7-8 класів проведено анкетування під заголовком «Книги - це ключ до знань», а до Дня вчителя було оформлено книжкову виставку «Вчитель – особистість різнобічна».

Працівниками бібліотеки ведуться папки, в яких міститься інформація на теми: « Сценарії до свят»; «Цікаво про все»; «Життя і творчість видатних людей», «Бібліотечні уроки»; «Робота бібліотеки гімназії»; «Україно – люба нене моя»; «Болить душа по Чорнобилю»; «Вікторини»;«Малюнки дітей про улюблених героїв книг». Посеместрово активом бібліотеки проводились рейди-перевірки підручників по класах. Систематично велась робота з довідково-бібліографічним апаратом :

навчання в користуванні з енциклопедіями та словниками, розвивали бібліотечно - бібліографічні навики у дітей. Було оформлено наочність з культури читання і організовано книжкові виставки: «Вам - юні читачі», «Радимо прочитати», «Прочитайте разом з дітьми».

У листопаді до Дня української писемності та мови проведено бібліотечний урок «Бережіть українську мову – основу нашого буття на землі», оформлено книжкову виставку «Міжнародний День рідної мови».

c:\users\українець\desktop\створити папку\p1010186.jpg

Приймали участь у тижні «Проблема паління, алкоголю, наркоманії», а також участь у програмі «За здоровий спосіб життя».

Протягом року картотеки підручників та періодичних видань поповнювались новими надходженнями. Для вивчення, формування та задоволення читацьких потреб у книгах та інформації вивчався стан збереження учнями підручників, а також складались тематичні списки читання для учнів, які проявляють зацікавленість до окремих тем.

У грудні проведено пошук літератури та запропоновано класним керівникам сценарії до проведення Новорічних та Різдвяних свят а також оформлено книжкову виставку «Художні твори про Різдво Христове».

На протязі 2014/2015 н.р. були проведені наступні декади:

«Книга вчить як на світі жити», «Знай, шануй, бережи свій рідний край», «Книжковий тиждень», «На допомогу навчальній програмі». Під час проведення декад у бібліотеці були оформлені стенди, інформаційний куточок, виставку літератури «На хвилинку зупинись, нові книги подивись!».



c:\users\українець\desktop\створити папку\p1010189.jpg

Активом бібліотеки, класними керівниками, учнями 6-их класів та бібліотекарями були проведені бібліотечні уроки та бесіди на теми: «Як створюється книга», «Моя перша книга», «Книга – казкова лампа, що дарує людині світло на далеких і темних дорогах життя», «Твій підручник – добра, розумна книга». На допомогу навчальному процесу проведено кілька заходів.



У березні разом з активом гімназії та вчителями української мови та літератури був проведений літературний вечір «Шевченко і сучасність», а також поетична година «Думи мої думи…». А в бібліотеці оформлена книжкова виставка «Ми чуємо тебе, Кобзарю крізь віки».
c:\users\українець\desktop\створити папку\p1010183.jpgc:\users\українець\desktop\створити папку\p1010182.jpg

Створена папка «Життя і творчість Великого Кобзаря», яка постійно поповнюється новим матеріалом. А учні 11-Б класу Роговець С. та Петрановська К. взяли участь у конкурсі «Читців поезії Т.Г.Шевченка різними мовами світу», вони прочитали вірш «Катерина» французькою мовою, і були нагороджені цінними подарунками.



c:\users\українець\desktop\створити папку\p1010239.jpg

У квітні завідуючою бібліотеки гімназії Борисенко Н. І. були організовані екскурсії до бібліотеки учнів 2 класів, а також дітей та вихователів дошкільних закладів «Абетки» та «Зодіаку» під заголовком «Перше знайомство з країною книг».


c:\users\українець\desktop\створити папку\p1010194.jpgc:\users\українець\desktop\створити папку\p1010185.jpg

У травні до дня Перемоги оформили книжкову виставку «Подвиг на віки», а також створена папка «Все про Велику Вітчизняну війну». Протягом року було організовано постійно діючу книжкову виставку «Асоційована школа ЮНЕСКО». Працівники бібліотеки систематично ознайомлювали педагогічний колектив з новими надходженнями літератури та періодичних видань. Для цього були підготовлені книжкові виставки: «Нові надходження», «На допомогу гімназійній програмі», «Готуємось до уроку». Створено картотека статей для педагогів, готуються інформаційні бюлетні нових надходжень, надається допомога в підготовці та проведенні загальношкільних заходів.

Протягом року систематично проводилось комплектування фондів бібліотеки, бібліотекарі своєчасно отримували підручники, перевіряли, видавали на класи та зберігали їх згідно чинних вимог, велась робота з бібліотечною документацією. Алфавітний та систематичний каталоги поповнювались новими надходженнями. Проводились заходи по збереженню книжкових фондів, а також проводились генеральні прибирання бібліотечних приміщень.

У бібліотеці на протязі навчального року діяли такі книжкові виставки: «Природа – вічне джерело нашого життя», «Про що не встиг розповісти підручник», «Ми живемо в Україні», «Видатні українці», «Звичаї нашого народу», «З глибини віків», «Є держава наша Україна і її невтрачений народ», «В їхніх долях - доля нашої Вітчизни», «Державні символи України – національні святині», «Таланти нашої гімназії».



c:\users\українець\desktop\створити папку\p1010178.jpgc:\users\українець\desktop\створити папку\p1010180.jpg
А для самих маленьких читачів, у бібліотеці існують постійно діючі виставки: «Українські письменники – дітям», «Чарівний світ казок», «Книжечки для маляток – хлопчиків та дівчаток».

c:\users\українець\desktop\створити папку\p1010176.jpgc:\users\українець\desktop\створити папку\p1010188.jpgc:\users\українець\desktop\створити папку\p1010181.jpg
Протягом 2014-2015 навчального року книжковий фонд становить:

69 685 примірників; підручників: 52 948 примірників; художньої літератури: 672 примірники. Зафіксовано: 2 850 відвідувань бібліотеки читачами. Силами адміністрації гімназії для підвищення фахової майстерності вчителів виписуються 41 прим. періодичних видань.



Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Учителів-методистів – 21 учитель: Жукова iconПрактичні аспекти керівництва учнівськими дослідницькими роботами філологічної тематики І. Теми робіт
Вільям А. Ворд, “посередній учитель викладає, гарний учитель пояснює, видатний учитель показує, великий учитель надихає”. Треба бути...
Учителів-методистів – 21 учитель: Жукова iconМайстер-клас методистів-кореспондентів

Учителів-методистів – 21 учитель: Жукова iconУроках читання. Презентація творчих знахідок учителів молодших класів. Тема уроку: Літературні казки про тварин. Іван Франко «Лисичка і Журавель»
Розвиток комунікативних здібностей у молодших школярів на уроках читання. Презентація творчих знахідок учителів молодших класів
Учителів-методистів – 21 учитель: Жукова iconУрок на високому науково-методичному рівні в рамках ммс методистів. Список використаної літератури

Учителів-методистів – 21 учитель: Жукова iconЗвіт керівника Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №127 імені Г. К. Жукова про свою діяльність у 2011-2012 навчальному році І
Персональний внесок керівника у підвищення рівня організації навчально-виховного процесу в школі
Учителів-методистів – 21 учитель: Жукова iconЗвіт керівника Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №127 імені Г. К. Жукова про свою діяльність у 2012-2013 навчальному році І
Персональний внесок керівника у підвищення рівня організації навчально-виховного процесу в школі
Учителів-методистів – 21 учитель: Жукова iconВалентина Зінкевич, учитель-дефектолог вищої категорії, учитель-методист днз№582 м. Києва; Алла Біла, учитель-дефектолог вищої категорії, учитель-методист днз№582 м. Києва; Ірина Степаненко, учитель-дефектолог, старший учитель днз№582 м
Валентина Зінкевич, учитель-дефектолог вищої категорії, учитель-методист днз№582 м. Києва
Учителів-методистів – 21 учитель: Жукова iconГончарук в. А
Ознайомлення майбутніх учителів мистецьких дисциплін з образом богородиці
Учителів-методистів – 21 учитель: Жукова iconНаказ № с. Івангород Про стан викладання світової літератури та російської мови в школі
Для реалізації обраної проблеми використовує досвід вітчизняних вчених та методистів Д. Затонського, Є. Волощук, О. Ніколаєнко, О....


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка