Україн а донецька обласна державна адміністрація



Сторінка1/4
Дата конвертації04.10.2017
Розмір0,54 Mb.
  1   2   3   4



У К Р А Ї Н А

ДОНЕЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ



ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЕКОЛОГО-НАТУРАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР
86053 Донецька область, Ясинуватський район, с.Піски вул.Леніна б.31

тел.: 06 (236) 48-4-46; факс: 06 (236) 48-2-94; E-mail: oblenc@rambler.ru


від « 5 » 09 2013р №__137_____
Начальникам управлінь освіти і науки,

завідуючим міськими та районними

відділами освіти міських та районних

держадміністрацій

Про обласний конкурс юних умільців

виробів з природного матеріалу

«Природа та творчість»

Згідно з планом роботи департаменту освіти і науки Донецької облдержадміністрації та обласного еколого-натуралістичного центру в жовтні-листопаді обласний еколого-натуралістичний центр сумісно з обласним краєзнавчим музеєм проводить обласний конкурс юних умільців виробів з природного матеріалу.

Цілі та завдання конкурсу: розвиток творчих здібностей; уміння бачити красу оточуючої нас природи; формування гармонійно-розвинутої особистості; виховання естетичного смаку; виявлення обдарованих дітей з розвинутим художнім смаком.

До участі в обласному конкурсі запрошуються юні умільці, учні загальноосвітніх шкіл, ліцеїв,

гімназій, коледжів, ПТУ, технікумів, студенти ВУЗів, гуртківці позашкільних закладів області (ЕНЦ,

СЮН, ЦПР, БДЮТ), члени дитячих екологічних організацій та інших молодіжних об'єднань.

В конкурсі мають право приймати участь, як окремі автори так і авторські групи по номінаціям:

«Флористика», «Квіткові фантазії», «Морські фантазії», «Сувенір», «Натхнення». В композиціях представлених на виставку використовуються різноманітні природні матеріали (дерево, соломка, шкіра, тканина, тирса, яєчня шкаралупа, тополиний пух, насіння, засушені листя і квіти, мушлі та інші)

До кожної роботи необхідно прикріпити етикетку з вказівкою назви виробу, прізвища, ім'я автора, його віку, назва закладу, клас, назва гуртка а також прізвище, ім'я та по батькові керівника.

Заявки і роботи доставляються або надсилаються до 20 жовтня 2013р. в обласний еколого-натуралістичний центр за адресою: 86053 Донецька обл. Ясинуватський р-н. с. Піски, вул. Леніна 31, ОблЕНЦ. В заявці вказати місто/район, назву роботи, ПІБ автора, назву закладу, клас, ПІБ керівника, посаду та телефон для зв’язку.

Довідки за телефонами: т/факс. 06-(236)-48-2-94, моб. 050-188-85-22– методвідділ облЕНЦ.

06(236)-48-2-84-відділ екології, 099-119-76-79-Єфімов Віктор Володимирович (зав. відділом),

E-mail: oblencefimov@rambler.ru,

Директор обласного

еколого-натуралістичного Безумов Д.С.


У К Р А Ї Н А

ДОНЕЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ


ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ

ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЕКОЛОГО-НАТУРАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР
86053 Донецька область, Ясинуватський район, с.Піски, вул. Леніна б.31

тел./факс: (06236) 48-4-46; (06236) 48-2-94; E-mail: oblenc@rambler.ru

від « 5 » вересня 2013р №__139__

Начальникам управлінь освіти і науки,

завідуючим міськими та районними

відділами освіти міських та районних

держадміністрацій
Про конференцію „Юний еколог”

Згідно з планом роботи департаменту освіти і науки Донецької облдержадміністрації та обласного еколого-натуралістичного центру на базі біологічного факультету Донецького національного університету 9 листопада 2013р. проводиться VI обласна науково-практична конференція школярів та студентів „Юний еколог”. Конференція передбачає роботу 3х секцій: «Біоекологія», «Промислова екологія» та «Енергія і середовище» (додаток 1).

До участі у конференції запрошуються учні 6-11 класів загальноосвітніх шкіл, гімназій, ліцеїв, гуртківці позашкільних закладів області та студенти ВУЗів у супроводі педагогічних працівників та педагоги навчальних закладів.

Обласна науково-практична конференція „Юний еколог” відбудеться за адресою: Донецьк, вул. Щорса 46, біологічний факультет ДонНУ.

Початок конференції о 10.00, реєстрація учасників конференції з 9.00 до 10.00 (ауд. 421).

Учасникам конференції необхідно до 1 листопада 2013р. надати заявку (додаток 2) та тези в електронному вигляді на електрону пошту відділу екології обласного еколого-натуралістичного центру з поміткою «Юний еколог»: E-mail: oblencefimov@rambler.ru

Учасникам конференції необхідно мати примірник науково-дослідницької роботи, в друкованому вигляді та на електронних носіях.

Тези викладаються в довільній формі і дають стислу характеристику змісту науково-дослідницької роботи із визначенням основної мети, актуальності та завдань наукового дослідження. Також в них зазначаються висновки та отримані результати проведеної роботи. Обсяг тексту тез не більше 2 сторінок, формату А-4, набраний у текстовому редакторі Word, шрифтом Times New Roman 14 з інтервалом 1,5. Всі береги (поля) - 20мм.



Перед тезами зазначається назва роботи, прізвище, ім'я по батькові автора та керівника, назва навчального закладу. (Додаток 3)

Для доповіді учасникам конференції надається 5-7 хвилин.

Довідки за телефоном: 06-236-48-2-94, 050-188-85-22– методвідділ облЕНЦ

06-236-48-2-84,099-119-76-79 – Єфімов Віктор Володимирович (зав.відділом екології облЕНЦ)

Директор Донецького облЕНЦ Безумов Д.С.



Додаток 1

Вимоги до робіт з енергозбереження секції «Енергія і середовище»
До участі у конкурсі запрошуються учні, вихованці загальноосвітніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів, а також студенти вищих навчальних закладів, вчителі загальноосвітніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів України, що мають досягнення у практичній діяльності в сфері зміни клімату, запровадженні енергозбереження, використання поновлюваних джерел енергії для місцевих потреб, у підвищенні енергоефективності шкільних будівель, у розвитку освіти школярів і населення з питань ефективного використання та збереження енергії.

Робота секції проводиться з таких номінацій:


Для учнівської та студентської молоді:
Номінація 1. Практична робота

1А. Практичний досвід енергозбереження у навчальному закладі та вдома.

Подати опис методик, що були застосовані для реалізації енергозбереження в навчальному закладі та вдома, дати обґрунтування їх застосування, а також опис результатів.

1В. Практичне застосування відновлювальних джерел енергії (виберіть одне чи два).

Подати опис роботи щодо конструювання моделі із зазначенням використання енергії сонця, вітру, води або біомаси, а також опис результатів.
Номінація 2. Теоретична робота (проект)

2А. Проект енергозбереження у місцевій спільноті.

Подати опис можливого проекту впровадження енергозбереження у вашому навчальному закладі, вдома, у районі (проект має стосуватися реально існуючих об’єктів), методик і технологій для більш ефективного і економного використання енергії. Обгрунтуйте можливість реалізації проекту та користь від нього місцевій спільноті.

2B. Проекти енергопостачання від відновлювальних джерел енергії.

Подати опис та обґрунтування щодо використання одного з видів відновлювальних джерел енергії (сонця, вітру, води або біомаси) з метою енергопостачання у вашій місцевості. Обґрунтуйте, чому ви обрали саме це джерело енергії і саме цю технологію, як даний проект може бути реалізований та яких результатів очікувати.

2С. Роль радіаторного терморегулятора у економії електроенергії - спеціальна номінація з окремим призовим фондом від компанії «Данфосс ТОВ».

Подати опис принципу дії радіаторного терморегулятора. Яким чином радіаторний терморегулятор економить енергію? Разом з яким обладнанням необхідно встановлювати радіаторний терморегулятор для максимальної економії теплової енергії?

NB: Для робіт категорій 1А, 1В, 2А, 2В 2С необхідно описати взаємозв’язок між вашою роботою та змінами клімату, і як ваша робота допомагає зменшити викиди парникових газів.


Номінація 3. Інформування суспільства/пропаганда енергоефективності

На конкурс подається робота у вигляді листівки, газети, плаката, буклету, відеоролика, презентації ppt. та ін, яка переконує батьків, друзів, вчителів або мешканців вашої місцевості у необхідності зменшення викидів парникових газів і надає рекомендації, якими практичними діями можна досягнути цього в навчальному закладі, вдома, в масштабах всієї місцевої спільноти (міський мікрорайон, район, село).


Для педагогічних працівників :

4A. Урок "Зміни клімату"

На конкурс представляється конспект уроку/факультативу (1-2 години) з проблеми глобальних змін клімату, можливих наслідків для країни/регіону та з пропозицією практичних заходів, які можна вжити на індивідуальному рівні, у масштабі школи, дома або місцевої спільноти для зменшення викидів парникових газів.

4B. Дидактичні матеріали на тему "Зміни клімату"

На конкурс представляється комплект дидактичних матеріалів для школярів про глобальні зміни клімату, можливі наслідки для вашої країни/регіону, практичні заходи для зменшення викидів парникових газів. Приймаються роботи, виконані у формі роздаткових матеріалів для практичного уроку/експерименту, плакатів, презентацій ppt, сценарію рольової гри тощо.

Матеріали мають бути розраховані для 1-2 годинного заняття. Якщо конкурсні матеріали є частиною більшої освітньої концепції, необхідно подати стислий опис цієї концепції.



Вимоги до змісту робіт:

І. Учнівські роботи приймаються від окремих авторів та групи авторів у наступних номінаціях:

Практичний досвід з енергозбереження в школі та вдома.

Необхідно описати методи, що ви застосовували для енергозбереження в школі та вдома, чому обрані саме такі методи, які результати отримані.

Практичне використання поновлювальної енергії:

Необхідно описати хід дослідження або конструювання моделі при використанні енергії сонця, вітру, води, біомаси; які результати отримані.

Проекти енергозбереження від поновлюваних джерел енергії.

Необхідно описати як можливо використовувати енергію сонця, вітру, води, біомаси з метою енергозбереження у вашій місцевості; як і чому ви обрали саме це джерело енергії, та саме цю технологію; як даний проект може бути реалізований на практиці та який його результат.

ІІ. На конкурс педагогічних робіт приймаються індивідуальні чи колективні розробки педагогів:

Методична розробка практичного заняття, експериментальної роботи, уроку заняття гуртка для учнів, вихованців, слухачів загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних навчальних закладів. Також слід навести приклад формування розуміння важливості енергозбереження через практичні заняття або експерименти.


Вимоги до оформлення проекту:

1. Назва проекту;

2. Мета і завдання проекту;

3. Зміст проекту (актуальність, методи, виконані заходи, отриманий чи очікуваний результат).



Критерії оцінки шкільних проектів.

- актуальність завдань проекту;

- практичне значення;

- доцільність використаних методик;

- аргументованість висновків і рекомендацій;

- ступінь самостійності школярів у виконанні проекту;

- якість оформлення проекту.
До макетів/моделей обов’язково додається схема, текстовий опис, порівняльна характеристика його застосування.

Додаток 2

З А Я В К А

на участь в обласній науково-практичній конференції

«Юний еколог - 2013»

Прізвище, ім’я та по батькові __________________________________________________

Клас___ Школа______________________________________________________________

Місто (район)________________________________________________________________

Назва доповіді_______________________________________________________________

Назва секції__________________________________________________________________

П І Б керівника роботи, посада _________________________________________________

Контактні телефони___________________________________________________________

Електрон. адреса _____________________________________________________________

Необхідність тех. засобів ______________________________________________________

Дата Підпис ___________________




Додаток 3
Перед тезами зазначається назва роботи, прізвище, ім'я по батькові автора та керівника, назва навчального закладу. Наприклад:
Вплив промислових викидів на забруднення атмосфери міста Донецька
Єрмакова Катерина, учениця 9 класу Донецької ЗОШ № 77

Керівник: Скотаренко Наталія Олексіївна, учитель хімії та біології






Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4

Схожі:

Україн а донецька обласна державна адміністрація iconВідділ освіти Костянтинівська районна державна адміністрація Донецька область
Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови І літератури та в позаурочний час
Україн а донецька обласна державна адміністрація iconЧернігівська обласна державна адміністрація

Україн а донецька обласна державна адміністрація iconХарківська обласна державна адміністрація департамент науки І освіти
Комунальний заклад «харківська обласна станція юних туристів» харківської обласної ради
Україн а донецька обласна державна адміністрація iconУкраїна івано-франківська обласна державна адміністрація

Україн а донецька обласна державна адміністрація iconДонецька обласна державна адміністрація Відділ у справах національностей управління культури та туризму Український культурологічний центр Донецьке обласне відділення Товариства зв'язків з українцями за межами України
Закордонне українство І донеччина: вчора, сьогодні, завтра: матеріали науково-практичної конференції. – Донецьк: Донецьке обласне...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка