Український І московський художник-символіст дансько-польського походження. Визначний майстер акварельного І олійного малярства. Робив ілюстрації до книжок, монументальні роботи, портрети, захоплювався сценографією



Дата конвертації25.05.2017
Розмір445 b.



Український і московський художник-символіст дансько-польського походження. Визначний майстер акварельного і олійного малярства. Робив ілюстрації до книжок, монументальні роботи, портрети, захоплювався сценографією. В кожній з галузей мистецтва залишив шедеври.

  • Український і московський художник-символіст дансько-польського походження. Визначний майстер акварельного і олійного малярства. Робив ілюстрації до книжок, монументальні роботи, портрети, захоплювався сценографією. В кожній з галузей мистецтва залишив шедеври.



Миха́йло Вру́бель третя дитина в родині.Батько художника, Олександер, поляк за походженням, був військовим юристом. Прізвище Врубель з польської означає «горобець». Як і багато військових, батько часто переїзджав з місця на місце за військовим наказом, тому сім'я постійно мешкала в різних містах — Саратов, Астрахань, Петербург, Омськ, Одеса, Харків ("в 1860 році вдівця призначили до Харкова. Там маленький Міша швидко навчився читати і захоплювався книжковими ілюстраціями, особливо в журналі «Живописний огляд»"). В 1860-1865 р.р. та 1883-1989 р.р. Олександр Михайлович Врубель був головою Харківського окружного військового суду, тому Харків на 13 років став домівкою Михайла Врубеля (після весілля з Надією 3абела-Врубель вони також жили в Харкові, де Надія співала в Харківській опері (1896-1897)). Мати-данка Михайла померла, коли сину виповнилося три роки. Вихованням хлопчика лягло на батько і мачуху, бо батько одружився вдруге. Мачуха Єлизавета добре грала на роялі і прищепила малому Михайлові смак до музики та театру. Михайло мав дуже теплі дружні стосунки зі своєю старшою сестрою Олександрою.

  • Миха́йло Вру́бель третя дитина в родині.Батько художника, Олександер, поляк за походженням, був військовим юристом. Прізвище Врубель з польської означає «горобець». Як і багато військових, батько часто переїзджав з місця на місце за військовим наказом, тому сім'я постійно мешкала в різних містах — Саратов, Астрахань, Петербург, Омськ, Одеса, Харків ("в 1860 році вдівця призначили до Харкова. Там маленький Міша швидко навчився читати і захоплювався книжковими ілюстраціями, особливо в журналі «Живописний огляд»"). В 1860-1865 р.р. та 1883-1989 р.р. Олександр Михайлович Врубель був головою Харківського окружного військового суду, тому Харків на 13 років став домівкою Михайла Врубеля (після весілля з Надією 3абела-Врубель вони також жили в Харкові, де Надія співала в Харківській опері (1896-1897)). Мати-данка Михайла померла, коли сину виповнилося три роки. Вихованням хлопчика лягло на батько і мачуху, бо батько одружився вдруге. Мачуха Єлизавета добре грала на роялі і прищепила малому Михайлові смак до музики та театру. Михайло мав дуже теплі дружні стосунки зі своєю старшою сестрою Олександрою.

  • Як і всі діти, Михайло багато малював в дитинстві. Батьки не забороняли йому малювати, навіть наймали йому приватних вчителів, але призначали парубку кар'єру юриста. Слухняний син приїхав до Петербургу і став студентом юридичного факультету Петербурзького університету. Але Михайло Врубель був байдужим до юридичних наук і став студентом поступившись тиску родини.





На самому початку XX століття художник вирішив показати світу своє бачення Тетяни Ларіної з поеми Пушкіна «Євгеній Онєгін». Врубель планував зобразити дівчину, яка сиділа на лавці у пишного куща бузку. У 1900 році був закінчений етюд до картини, який також називається «Бузок».

  • На самому початку XX століття художник вирішив показати світу своє бачення Тетяни Ларіної з поеми Пушкіна «Євгеній Онєгін». Врубель планував зобразити дівчину, яка сиділа на лавці у пишного куща бузку. У 1900 році був закінчений етюд до картини, який також називається «Бузок».

  • У 1901 році Врубель почав роботу над великою картиною, в основі сюжету якої знову була дівчина, прихована в тіні квітучого куща бузку. На жаль, художник не встиг закінчити роботу над полотном, і глядачі так і не побачили, якою була Тетяна Ларіна на представленні великого живописця. Однак у фігурі, поставі і неясному портретному нарисі вгадується улюблена модель Врубеля – його муза і дружина Надія Забела-Врубель.



Один з найбільш тонких і ніжних “ноктюрнів”, які коли-небудь писав Врубель – «Бузок» – створює невеликий куточок, в якому реальне змішується з казковим. З-за розлогого куща бузку в той самий момент, коли сутінки перетворюються в ніч, немов випливає ніжна перелякана дівчина. Довге волосся повністю приховують її фігуру і наряд, а шкіра відображає місячне світло, створюючи чарівний образ русалки або лісової феї.

  • Один з найбільш тонких і ніжних “ноктюрнів”, які коли-небудь писав Врубель – «Бузок» – створює невеликий куточок, в якому реальне змішується з казковим. З-за розлогого куща бузку в той самий момент, коли сутінки перетворюються в ніч, немов випливає ніжна перелякана дівчина. Довге волосся повністю приховують її фігуру і наряд, а шкіра відображає місячне світло, створюючи чарівний образ русалки або лісової феї.

  • Врубель бузок писав мастихіном (і листя, і суцвіття), а жіночу фігуру – пензлем, завдяки чому на картині створюється об’ємна текстура квітів і листя, яка контрастує з гладкою і м’якою формою дівчини. На тлі яскравих, ніби живих квітів панночка, укрита каскадом довгих чорних волосся, зливається з тінню і неначе визирає з-під покриву ночі, намагаючись щось розгледіти.



Багато мистецтвознавців пов’язують «Бузок» з іншою картиною Врубеля з серії “ноктюрнів” – «Пан». У довговолосію красуні вони уявляють німфу, в яку був закоханий Сатир. Це припущення підтверджується словами самого Врубеля, який говорив, що «Бузок» є аллитерацією імені тієї самої німфи, яку звали Сирінга.

  • Багато мистецтвознавців пов’язують «Бузок» з іншою картиною Врубеля з серії “ноктюрнів” – «Пан». У довговолосію красуні вони уявляють німфу, в яку був закоханий Сатир. Це припущення підтверджується словами самого Врубеля, який говорив, що «Бузок» є аллитерацією імені тієї самої німфи, яку звали Сирінга.

  • Так само, як і Пан, німфа Врубеля більше російська, ніж грецька. Немає в ній тієї легкості і безтурботності, притаманною класичним міфічним дриадам і наядам. Зіткана з сутінкового світла і прихована в густих суцвіттях Сірінга більше нагадує дрімоту, русалку або іншу представницю Нави; як і врубелевский Пан – більше російську лісовик, ніж грецький Сатир.

  • Варіанти «Бузку»:

  • При згадці картини Врубеля «Бузок» майже завжди першим на думку спадає полотно, написане в 1900 році і описане вище, однак це не єдина картина художника, на якій зображені пишні лілові суцвіття. Існують ще дві роботи Михайла Врубеля з такою ж назвою, одну з яких автору не вдалося закінчити.





Микола Глущенко-видатний живописець, який 20 років прожив у Європі.Микола Глущенко в 1920-1924-х роках навчався в Берлінській Академії мистецтв за матеріальної підтримки гетьмана Павла Скоропадського. Першу персональну виставку робіт художника допоміг організувати в Берліні Володимир Винниченко.

  • Микола Глущенко-видатний живописець, який 20 років прожив у Європі.Микола Глущенко в 1920-1924-х роках навчався в Берлінській Академії мистецтв за матеріальної підтримки гетьмана Павла Скоропадського. Першу персональну виставку робіт художника допоміг організувати в Берліні Володимир Винниченко.

  • Митець зазнає впливу символізму. Найрізноманітніші художні школи й течії, що в той час співіснували, заперечували одна одну, впливали одна на одну, не позбавляли Миколу Петровича власної стежки в мистецтві; кращі їхні здобутки переплавлювалися в його творчості в нову якість, що не губилася в калейдоскопі художніх новацій. Щоденні вправи, виняткова самодисципліна, загострене сприйняття навколишнього світу дали змогу Глущенкові проникнути в найпотаємніші куточки творчості майстрів минулого, інтерпретувати їхні досягнення у власному вислові почуттів.





Щороку приходить зима. Усе замітає снігом. Особливо милують око взимку ліси та сади. Припорошені снігом,дерева стоять,дуже красиві, мов чекають свого художника.

  • Щороку приходить зима. Усе замітає снігом. Особливо милують око взимку ліси та сади. Припорошені снігом,дерева стоять,дуже красиві, мов чекають свого художника.

  • Саме зимового дня зупинився художник Микола Глущенко перед лісом, аби назавжди залишити нащадкам неповторний витвір природи.На передньому плані картини бачимо дві берізки, які, схилилися одна до одної.Неподалік від них стоїть одинока красуня ялинка. Зима не змінила її зелених шатів. Своїми густими гілками ялинка захищає від злого вітру дві берізки. Вони заглядають на ялинку і уявляють  собі, як самі незабаром зазеленіють.У верхній частині картини – темно-синьо-сіре небо. Воно ніби зависло над деревами. Здається, ось-ось з неба посипляться сніжинки.Сніг найкраще видно на передньому плані. Він виграє різними блискітками. На ньому видно сліди тварин і птахів. На сніг впали тіні від дерев.На задньому плані, у глибині картини, видніється березовий ліс. Берізові пошарпані вітром гілки опущені додолу.Мабуть художник очікував якихось змін у своєму житті, тому свій настрій передав цією картиною.



Каталог: Mova
Mova -> Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013
Mova -> Підготовка та оформлення курсових робіт з основної іноземної мови
Mova -> Сузір’я українських талантів 1871 року народження та іван франко (фрагмент)
Mova -> С. С. Аверінцев про інтерпретацію образа Едіпа в трагедії Софокла
Mova -> Контрольна робота Творчість М. Вороного, Олександра Олеся І варіант Дорога в Казку з твору О. Олеся це символ
Mova -> Методичні вказівки до виконання курсової роботи Цілі та завдання курсової роботи
Mova -> Конспект лекцій, інструкції з лабораторних робіт, методичні вказівки, індивідуальні завдання


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Український І московський художник-символіст дансько-польського походження. Визначний майстер акварельного І олійного малярства. Робив ілюстрації до книжок, монументальні роботи, портрети, захоплювався сценографією iconЛеонід Глібов. Визначний український байкар, поет
Леонід Глібов. Визначний український байкар, поет. Тл: гумор,сатира, байка, алегорія, мораль. Побудова байки. «Жаба І віл»
Український І московський художник-символіст дансько-польського походження. Визначний майстер акварельного І олійного малярства. Робив ілюстрації до книжок, монументальні роботи, портрети, захоплювався сценографією iconТема. Т. Г. Шевченко поет, художник, патріот
Обладнання. Портрети Т. Г. Шевченка, виставка творів Шевченка, ілюстрації до творів Т. Г. Шевченка, аудіозапис пісні «Реве та стогне...
Український І московський художник-символіст дансько-польського походження. Визначний майстер акварельного І олійного малярства. Робив ілюстрації до книжок, монументальні роботи, портрети, захоплювався сценографією iconБогдан Жолдак «Капосні капці»
Обладнання: тексти кіноказки «Капосні капці» Богдана Жолдака, фото письменника, виставка книжок «Сучасна дитяча проза», ілюстрації...
Український І московський художник-символіст дансько-польського походження. Визначний майстер акварельного І олійного малярства. Робив ілюстрації до книжок, монументальні роботи, портрети, захоплювався сценографією icon260 років від дня народження василя васильовича капніста василь Васильович капніст
Василь Васильович капніст, визначний український поет, драматург І громадсько-політичний діяч кін. XVIII — поч. XIX ст. Український...
Український І московський художник-символіст дансько-польського походження. Визначний майстер акварельного І олійного малярства. Робив ілюстрації до книжок, монументальні роботи, портрети, захоплювався сценографією iconВікторина: «І вічне слово Кобзаря…» Мета
Обладнання: портрети Т. Г. Шевченка різних періодів життя, ілюстрації до біографії
Український І московський художник-символіст дансько-польського походження. Визначний майстер акварельного І олійного малярства. Робив ілюстрації до книжок, монументальні роботи, портрети, захоплювався сценографією iconВ. Симоненко «Лебеді материнства»
Обладнання: портрет письменника, виставка його книжок, ілюстрації до твору, аудіозаписи, творчі проекти, підручник «Українська література....
Український І московський художник-символіст дансько-польського походження. Визначний майстер акварельного І олійного малярства. Робив ілюстрації до книжок, монументальні роботи, портрети, захоплювався сценографією iconПоложення про майстер-клас І. Загальні положення Майстер-клас одна з форм методичної роботи з педагогічними кадрами, яка є методом передачі досвіду, майстерності, шляхом показу прийомів роботи. Мета діяльності
Майстер-клас – одна з форм методичної роботи з педагогічними кадрами, яка є методом передачі досвіду, майстерності, шляхом показу...
Український І московський художник-символіст дансько-польського походження. Визначний майстер акварельного І олійного малярства. Робив ілюстрації до книжок, монументальні роботи, портрети, захоплювався сценографією iconУкраїнські письменники дітям (експрес-подорож) Мета
Обладнання. Портрети українських письменників, книжкова виставка, музичне оформлення, слайди, ілюстрації
Український І московський художник-символіст дансько-польського походження. Визначний майстер акварельного І олійного малярства. Робив ілюстрації до книжок, монументальні роботи, портрети, захоплювався сценографією iconСучасна дитяча література. Туве Янсон. Житя І творчість. Країна Мумі-тролів. «Капелюх чарівника» Мета уроку
Теорія літератури: персонаж, літературний герой, біографія. Обладнання: ілюстрації до сучасних дитячих творів, фрагменти з мультфільмів,...
Український І московський художник-символіст дансько-польського походження. Визначний майстер акварельного І олійного малярства. Робив ілюстрації до книжок, монументальні роботи, портрети, захоплювався сценографією icon«Сто років з Андрієм Малишком»
Обухів є визначний український поет Андрій Самійлович Малишко. Тут він народився І виріс, а своїм непересічним талантом зробив його...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка